Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har vært heldig på fettmarsjen min i dag....det blåste litt men sola skinte....men etter kl to i dag vil himmelen åpne seg her også....22 mm på ett par timer likksom...Det er rart med det at kroppen kjenner og vil ha trening når den er blitt vant med det...Jeg får skikkelig dårlig samvitther hvis kroppen ikke får trim om dagen...jeg må svette hver dag...Du må ha en fin trimøkt senere i dag...lykke til med svettingen...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen....i dag er vekta 86,5 kg gitt....sakte men sikkert nedover...er fornøyd med alt av nedgang jeg...i dag skal jeg på Ahus og få sprøytene mine...det blir godt for nakken min det...Ha en fin dag i regnværet alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med dagens sprøyting!

"Virker" det raskt? Føler du deg straks bedre?

 

Ja, i går var det jammen litt av et vær. Der jeg bor er det snart ikke plass til mer vann. Det fløser overalt.....

 

Jeg må innrømme at jeg satt pris på inne trening i går kveld. Det var ei god økt. Svett og blid :)

 

Hvis ikke mannen har planer i kveld, blir det nok en gå tur for mor :)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sprøytene virker med en gang....men er på topp etter 2 uker og varer ca 3 mnd....Det er ganske mye vann og bløt her hos oss også...i dag skal jeg hjelpe ei venninne med bursdag for 10 åringen hennes...Ha ei fin treningsøkt i dag også...jeg skal på fettmarsj etter sprøytene mine...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er dagen snart ferdig for meg....men har tatt en fridag fra fettmarsjen i dag...Har vært nok og henge fingra i,,,,vært litt ør etter 15 sprøyter også,,,blir alltid litt svimmel første dagen..er jo rein gift de bruker i botoxen...Tar det igjen i morgen ...Ha en flott kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tøff altså!

 

En fridag er deg vel undt. Du har nok fått litt bevegelse allikevel skal du se :P

 

Jeg har vært på en god tur i dag. Droppet skogen til fordel for vei, med tanke på vannmengder i skogen, men jammen måtte jeg snu langs veien og gitt.

 

Kom i godt driv, og plutselig var det helt oversvømt foran meg. Orket ikke en halv time med våte bein. Lengden ble nok bedre av det også :(

 

Natti natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen i dag titter sola frem her...gleder meg til fettmarsj i skogen sammen med ei venninne...håper vi slipper flytevest da....Du er flink flyaway,,,går tur på kvelden...ja det er mange steder som er oversvømt om dagen...jeg har snikveid i dag og faktisk så tittet 85 tallet frem...yehhh...da greier jeg målet mitt i løpet av september...Jeg spiser så sundt om dagen som aldri før...og drikker masse vann...tar ett glass Zero når jeg må ha noe med smak...Du må ha en sunn og frisk dag flyaway...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er såå fornøyd om dagen...trimmen går av seg selv,deilig og kommet så langt på ferden...nå har jeg ikke lyst til og skeie ut og ødelegge fokuset mitt...det er bra det jente...man blir ikke slank av og dytte tryne fullt med bare søppel...må tenke som en tynn person det hjelper...livet for meg er ikke bare snop og søplemat...det finnes sååå mye annet positivt og fokusere på...Du kan ikke gi en alkoholiker 2 pils i helgen,,,da ryker dem utpå fylla...Ja akkurat sånn er det og være snopoholiker også...en søtsak og kroppen skriker etter mere...Deilig og kjenne på det og mestre både trim og sundt kosthold...Gonatt og sov godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei i dag blir en dag med masse gjøremål...men det går...skal til fysio i dag og trene styrke...blir fettmarsj til og fra 2timer...gleder meg til foreldremøte for konfirmanten min i kveld...lillegutt begynner og bli stooor...Ha en sunn og frisk dag alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er enormt flink - og det er kjempe flott at du er så bevisst dine valg!

 

Jeg ble en gang spurt av en bekjent om jeg ville gi noen tips til nedgang etc... Ja, det kan jeg godt, men da må du først slutte å sitte i sofaen å spise sjokolade :(

 

Hun er fremdeles mye større enn jeg noen gang har vært, og jeg har forsøkt å få henne med flere ganger. Motivasjonen hennes er ikke til stede - og da kan jammen ikke jeg hjelpe heller :P

 

Konfirmant - helledussan. Jeg syns ikke det er lenge siden jeg selv var der, og vips så er man der som forelder i stede :)

 

Ha en feiende flott dag!

Vi skal på shopping i ettermiddag, og jeg satser på nye støveletter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding...Jeg også har en venninne son hele tiden påpeker hvor flink jeg har vært,,,jeg prøver og motivere henne til og legge om livsstilen sin hele tiden,men det er som jeg sier til henne at du kan ikke sitte i sofaen og tro du blir slank...hun spiser som en hest,,,is er det beste hun vet og sjokolade...men nå har jeg sagt ifra til henne at jeg gidder ikke høre om slanking fra hennes side før jeg ser resultater...Folk må ta ansvar for egen helse og kropp...ingen andre sin oppgave det...Ja tenk at lillegutten min har blitt såå stor...Jeg husker første gangen jeg fikk se han etter Keisersnittet...glemmer det aldri...men det er fint og se hvor snill ,god og hjelpsom gutten min har blitt...Verdens beste i mine øyne...Ha en fin dag videre...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nå er dagens trim i boks for meg ihvertfall...er deilig og sette seg ned og føle velværet av svettinga og trimmen...må vel komme seg i dusjen og få av litt gugg her...stå på folkens ennå er ikke dagen ferdig,mange timer igjen med sunne valg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei da er dagen ferdig får meg...fått mange skritt i dag gitt...deilig...mensen har kommet ei uke for tidlig også...hmmm..kjenner meg ikke oppblåst i det hele tatt...snodig...Har fått vært på foreldremøte for konfirmantene våres i 2012...gleder meg skikkelig...blir spennende og følge dem på ferden...god natt sov godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er skikkelig imponert. Over 18000 skritt !!! Hvor mange timers gåing er det?

 

 

Jeg har selv fri i dag og planlegger en god tur med hunden min. Skulle fått meg en skritt teller jeg også for å motivere mer. Jeg har bestilt en løpeklokke, den kan nok i tilfelle telle km så kan det være litt motiverende.

 

Nydelig vær i dag, kos deg med en fin tur i dag og god helg. Det er veldig motiverende å lese om deg her inne :P))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen Henna...tusen takk for oppmuntrene ord i db min...På 18000 skritt bruker jeg 2 timer og 30 min...Jeg har blitt helt avhenig av skrittelleren min...Tenk jeg snikveide meg i dag og vettu hva den sto på 85,4 kg med mensen på plass....guri malla det hjelper med hva jeg gjør om dagen...Håper på samme tall på veiedagen som er tirsdag...skal ut på fettmarsj etter frokost med ei venninne...Ha en sunn og frisk dag med tur med hundene dine...Sol og høstvær her i dag...Jeg er sååå glad i dag...Tenk siden start har jeg gått ned 11,6 kg...deilig spør du meg...snart så buksene sklir av meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du er ivrig med skrittet :P

 

Kjempe flott jobbet!

 

Nå er det endelig helg - noen timer med arbeid så er det FRI! Deilig :(

Solen skinner fra sin aller beste side her i dag. Nydelig og flott høstvær ute. Skal hilse og si at alle årstider har sin egen sjarm.

 

I morgen skal mini og jeg i barneselskap igjen. Men jeg satser på å få skviset inn kveldstur både i dag, lørdag og søndag :)

 

Nyt dagen din og helgen og sank sammen alle skritt du kan! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjemperesultater. Men jammen har du fortjent det også så flink som du er :P Det er ingen her inne som har hatt en slik framgang som du i det siste :(

 

Nå har jeg gått tur og jammen når jeg kom hjem var løpeklokka kommet i posten. Det blir helgens oppgave å sette seg inn i den. (hater bruksanvisninger)

 

Ha en fin helg og god tur i et nydelig høstvær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen,tusen takk for koselige ord i db min....sånne som dere som gjør at det er ekstra gøy og stå på videre...dere er inspirasjonen min til og være flink hver dag...Jeg vil bli og forbli slank...Ja Henna bruk skrittelleren din hver dag...det er oppmu ntrende og se hvor mange skritt det blir av trimmen vi gjør hver dag...I helga skal det bli mange skritt på meg også,i det flotte høstværet som vi har...Flyaway kos dere i bursdag,men tenk litt sunnhet da...hehe..du har kommet så langt på veien så det blir ikke noe problem for deg...Dere må begge ha en kjempeflott helg og kos dere med måte...Nå skal jeg ta på joggeskoa og komme meg ut på tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god formiddag....kan snart himmelen slutte og sprute vann over oss...er sååå lei regnvær ...men for kle på meg så jeg ikke blir gjennombløt på fettmarsjen min....i morgen skal jeg på svensketur og handle mat...Karbonadedeig og krydder..Ha en fin søndag der ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...jada vekta står på 85,3 kg i dag...det er ned 1,2 kg siste uka det....jabbbaaaaddddaaabbbuuu...Jeg er flink jente...nå drar jeg til sverige en tur...det ble 10000svetteskritt i går...Ha en fin dag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...