Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Ja da er denne dagen i boks også....har spist sundt selvom jeg har vært i sverige i hele dag...hadde møte i kveld med vafler men null vafler til meg selv...er jeg på slankern så er jeg det...sånn er det med den saken...kun 5200 skritt i dag,,,,tar det igjen på fettmarsj i morgen...natta alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dobler du skrittene i dag da?

 

Jeg trente i går, og det var SÅ deilig. Tenk at man faktisk kan bli avhengig av trening da. Det er stas det!

 

Ønsker deg en flott dag.

 

Etter mange dager med øsende pøsende regn her hos oss er det i dag strålende solskinn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flyaway god morgen...ja jeg skal doble skritta mine i dag....det er deilig og kjenne at kroppen vil ha mer trening...i dag var vekta på 87,6 kg,,,,ned 300gr siste uke...jeg må være fornøyd...ned er ned for meg,jeg kan ikke henge meg opp i vekta,,,tenker jeg har fått noen nye muskler de siste mnd...Jeg står på med fult fokus om dagen...gubben synes jeg er litt opphengt i hva jeg driver med,men det må jeg får og få det til..det er oppholdsvær her i dag også...Ha en flott og sunn dag i sola...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er nok en smule oppgitt over meg også...

 

"Det har gått helt til hjernen på deg" sier han...

 

Ja, det har kanskje det. Men jeg er glad for at jeg har lyst til å bevege meg. Det kommer hele familien til gode. Både på kjøkkenet, i stua og ikke minst på soverommet ;-)

 

Haha! Lykke til med dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nå går det fort mot vinteren...det er skikkelig kaldt om natta og morgenen...Jeg er såå glad for at jeg har klart og legge om livstilen...mamma hadde bursdagen sin i går her hjemme,det var masse kaker og mye godt og spise,men jeg drakk kaffe og spiste eplet mitt...det var flink jente det tenker jeg...tenk som en slank person og bli slank etterhvert selv ...Dere må ha en flott dag i sola ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jente du. Flott å stå over kaker til fordel for en god kopp kaffe og et eple.

 

Jeg satt i sofaen i går kveld, etter jeg var ferdig med husarbeidet og koste meg SKIKKELIG.

Jeg følte meg ordentlig heldig der jeg satt med en bolle frukt. Kiwi, ananas og eple.

Perfekt kombinasjon - mettende - snopaktig og forfriskende :D

 

Ha en god dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempegodt med frukt og grønt på kvelden...jeg har begynt og kose meg med det akkurat som jeg gjorde med sjokoladen,,,forresten sjokkisen har jeg aldri kjent smaken på,,,fordi det glei for fort inn i gapet...rene pittbullen vettdu...det gjør noe med selvfølelsen og greie det vi gjør nå...stå på du er på rett vei...vi når målet til slutt...Ha en fin koselig kveld...snakkes...Har vært på fettmarsj nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med dagen så langt...i dag hadde jeg med to venninner på fettmarsjen min...dem synes nok jeg går litt fort....de ble hengenes etter meg...men pytt pytt det for gå...er jeg på tur så skal det svettes skikkelig...vi leker ikke butikk her altså...stå på jenta det her liker vi...go natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i dag blir det og gå til fysio 1time,trene 30 min styrke og gå hjem igjen 1 time...blir en bra treningsdag det vettdu....jeg er neimen ikke glad i helse vesenet vi har i Norge når du er kronisk syk...du får ikke hjelpen du har rett på...drit og dra i hele helsevesenet når du ikke har ett kjent navn...arrogante leger så det holder...Der fikk jeg en utblåsning for dagen...Ha en flott slankedag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg Rittis på tur med venninnene på slep..... *lol*

 

Jeg hadde med meg ei venninne på tur i går, med barnevogn. Jeg kjenner henne heldigvis godt fra før, vi har gått mye sammen i raskt tempo - og jammen klarte vi å holde en god stim :D

 

Lykke til med treningen i dag. Jeg håper det blir bodypump til kvelden - gleder meg til styrkesvette!

 

 

 

Hvordan sykdom har du, om det er lov til å spør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja du ser oss på tur med telefonstolpen og tilhengeren...hehe...Jeg har en kronisk sykdom som heter Dystoni Torrticollis...uten Botoxsprøyter i nakken hver 3 mnd hadde jeg aldri fungert sånn som jeg gjør nå...har gått til samme behandling siden 2002...Jeg ringte til Ahus for 6 gang i dag og maset på time og endelig har dem fått ut fingern...stakkars mennesker som er syke som ikke ringer og maser som jeg gjør...det at jeg er såå flink med trening hjelper meg veldig mot sykdommen min...Ha en finfin dag videre flyaway...Jeg liker ikke og snakke om sykdommen min,jeg liker og fokusere på det som er positivt...Jeg ville svare siden du spurte...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sykdommen har jeg aldri hørt om.

 

KJempe flott at du heller vil fokusere på alt positivt fremfor det som er negativt!

Jeg ligger faktisk på sofaen nå, men skal straks avgårde på trening :-)

 

 

Ønsker deg en god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du nå er dagen i gang på nytt.....i går ble det 13500svetteskritt og 30min med styrke....hmmm deilig for kropp og sjel...nå sitter jeg og lurer på om jeg vil ha en rugskive til frokost med chootage cheese og lettsyltetøy med kanel...det er kjempegodt...tenkte og lage sunn pizza til middag med salat...det gjeller og variere med maten...Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle si det noen gang,,,men jeg savner ikke sukker og søtt i det hele tatt...kjøpte noen nydelige plommer i går,søte og gode...Nå er det snart helg...Ha en flott slankefredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god fredags plan.

Hvordan pizza lager du?

 

Det er i grunn helt utrolig hvor mye som er knall godt sammen med salat....

 

Vi planlegger reker i dag. Min mor og hennes samboer kommer nedover en tur, så da blir det reker, masse salat og litt hvitvin :D

 

Gleder meg!

 

Goood helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager bunn av samalt hvetemel og rug....Karbonadedeig og kalkunpølser som fyll,med løk og paprika...litt mais og lettere gulost på toppen...Den er knallgo,alle hjemme her spiser den pizzaen...Du får kose deg med reker i kveld er kjempegodt det også...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god dag...i går ble det baaare 5000 skritt på meg ,hadde en hviledag...i dag skal jeg på to timers fettmarsj...Jeg er kjempestolt av meg selv...var og kjøpte Dreamis i går kveld,men den ligger i frysen og der skal den ligge fortsatt...kjøpte statos også bare for og teste fokuset mitt...Yes jeg greier og tenke lenger enn som sååå... man må tåle og se søtsaker rundt seg,,,jeg er ingen søplebøtte lenger...hehe..Ha en fin slankelørdag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg begynner og bli veldig sprek ...jeg har til og med begynt og løpe i oppoverbakker...det her er gøy...men jeg tror vekta har stagnert litt,men det gjør ingenting,,,jeg har mye tid og ta av fremover...Jeg kommer ikke til og gi meg før målet er nådd denne gangen...skal være fornuftig hele veien...Tusen takk for koselig kommentar...Ha en hyggelig lørdagskveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig kommentar...Ja jeg har fått testet selvdisiplinen min så det holder nå....men jeg tror jeg må ha det også for og komme i mål...i går ble det 16200 svetteskritt...jeg skal spise frokost først og etterpå skal jeg på dagens fettmarsj...Ha en finfin søndag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes endelig ned 10 kg tilsammen...jeg veier 87 kg i dag,det er ned 600gr den siste uka....jeg er kjempefornøyd sakte men sikkert nedover...i går ble 10000svetteskritt...da skal jeg se 86 tallet neste gang...jeg har fortsatt Dreamisen liggene i frysen og der skal den ligge også...teste styrken min på øverste hylle...Ha en flott og regnfull dag over hele landet...blir vel tredemølla i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...