Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Tusen takk for kommentar i db min...Ja nå er det og begynne på de 10 siste kiloene..Har akkurat vært ute på fettmarsj i 1 time 15 mi n.....i regnværet..Deilig og komme inn i varmen ...Ha en fortsatt fin dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen flink!

 

Jeg tipper det var en VELDIG god følelse å se den første 10`ern forsvinne bort fra livet ditt?

 

Fortsett med godt humør - og pågangsmot så er du i mål før du aner ord av det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal se positivt på alt....det hjelper i hverdagen...Det er gøy og være kvitt 10 kg på kroppen sin....Jeg hadde tenkt og putte 10kg opp i en sekk og gå fettmarsj en time med det på ryggen....da vil svetten renne dobbelt tenker jeg...Jeg har fått mye energi og guts på ferden...nyyydelig og kjenne på at det er jeg som har kontroll på hva som skal inn i det store sluket...hehe...Det er ikke slitsomt og trene lenger heller...får dårlige samvitthet hvis trimmen ikke er bra nok...Du også er kjempeflink...tenk positivt og stå på jenta....snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tar med deg 10 kilo på tur - kommer du garantert til å kjenne det!

Og det er litt artig å bli bevisst på hvor slitsomt det faktisk er å drasse på...

 

Jeg syklet til trening for litt siden, men noe så enkelt som 5 kilo vekter i sekken. 5 kilo er mindre enn jeg har gått ned i vekt - og det var et RÅSLIT! Jeg var så sliten når jeg kom hjem. Det føltes som om jeg hadde drasset på en ekstra person i sekken..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flyaway ja du kjenner ekstra kilo i sekken....bare og gå en fjelltopp det så kjenner vi hva det dreier seg om....I dag har jeg fått 13100 svetteskritt...Jeg gruer meg til vinteren...den er snart her tror jeg....God natt sov godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom hjem fra trening, lik en gutt med vondt øre. Heldigvis ser det ut til at mor hadde løsningen - saltvannspray i nesa. Nå sover han igjen, og jeg er og i seng.

 

Vellykket trening. Kjempe fornøyd med mine nye sko

 

Natti natt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe godt for de små og være syke og hvertfall ikke ørene...Håper han blir bra igjen fort...Så flink du er som trener på kveldstid...Jeg har mest energi på morningen...jeg må trene fra morgenen av...kan ta en kveldstur hvis noen blir med...jeg er mørkeredd...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei seg og vondt. Fått varmeflaske og smertestillende nå. Håper det snart er natta...

 

Jeg er heldigvis ikke redd i mørket. Bor midt i den mørkeste skogen.

 

Heldigvis er det litt energi igjen når jobb er ferdig, slik at man orker litt trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen skal vi få en dag med opphold...den skal nytes til det fulle...skal ut på fettmarsj i skogen i dag sammen med ei venninne...vet du jeg har snkiveid meg i dag og har sett 86 tallet...men skal ikke skrive ned vekt før neste mandag...det er gøy når det jeg gjør virker...er sååå happy...Ha en flotters dag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært ute på 1 times fettmarsj i skogen...i dag har jeg jogget opp den ene bratte bakken på turen....venninna mi sto nederst i bakken og måpte...men jeg gikk nedover igjen...tror hun ble imponert...det er sååå deilig og kjenne formen og energien kommer på plass...må vel ut på en fettmarsj til i dag...Ha en fin ettermiddag alle sammen...i dag blir det wok til middag her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei i dag har det blitt 11500 svetteskritt i motbakker....Jeg har lyst på litt sol før vinteren kommer for fullt...TRIST høst synes nå jeg...Jeg pleier og like høsten ,men ikke i år gitt...god natt sov godt...snakkes i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei det ser ut som bønnen min ble hørt...vi får mest opphold i dag...Jeg og venninna mi skal gå fettmarsj med mange bakker i dag...det svir av fettet på rompe og lår....nå skal jeg spise knekkisen min med chootage cheese,kanel og lett syltetøy..må bare ha det hver dag ...har igjen wok til middag i dag...kunne spiste det hver dag også....Ha en positiv og sunn onsdag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo nå har vi vært på dagens fettmarsj i godt tempo oppover mange motbakker...det var sååå deilig og kjenne at pulsen steg så høyt mens vi strena oppover...deilig og komme på toppen og få igjen pusten vettu...vi skal gå den turen 1 gang i uka...var ute i 1 time og 30min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er heldig med det at en av venninene mine bor rett ned i veien...Hun blir med bare jeg drar hun ut på tur...hun greier og holde tempo oppe ...nesten...men jeg går føre og hun kommer etter..hehe men det går greit...Jeg går kun på turer med dem som holder samme tempo,,,jeg liker og svette på tura mine...kose kan jeg gjøre inne hjemme...Du må ha en fin joggetur i dag...sola skinner her nå...Endelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg våkner til noe gult på himmelen i dag...er det mulig a...i går ble det 13500svetteskritt ...i dag skal jeg til fysio 1 time fettmarsj og 30 min med styrke...i går kveld var jeg veldig sulten ,jeg spiste til ekstra sunn mat...noen dager er jeg mye sulten andre ganger ikke...tenk i morgen er det 11 uker uten søtt...Ha en solrik og frisk dag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kvelden her og trimmen er unnagjort...vært en kjempenydelig dag med masse sol og oppholdsvær...det er spådd samme været i morgen...gleder meg...lurer på hva en skal ha til middag i morgen...noen forslag her...nattinatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...blir såå glad når jeg ser sola er hos oss...skal på fettmarsj i skogen med gåvenninna mi i dag...må jo nyte sola mens den er fremme...Ja Henna jeg har oppskrifter på grete Roede mat....må vel se i boka for og finne noen bra middagstips....Jeg må bli flinkere til og variere...tenk snart 3mnd uten sukker,,,ja jeg er kjempestolt av meg selv...Jeg sjokkomanen greier det jeg vil,og det er og bli slank til slutt...JAAABBBAAAADDDDBBBAAAADUUUU...hA en finfin slankedag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er virkelig virkelig kjempe flink.

 

11 uker er lenge - veldig lenge. Spesielt om man har vært avhengig tidligere :)

Fortsett i ditt gode spor - det er du som er sjefen - det er du som bestemmer!

 

Kos deg på fettmarsj! Men du... stopp i tide.... Du må ikke "forsvinne" helt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen,tusen takk for koselig kommentar....Det er nettopp det jeg må fortsette med er og gå lange gode fettmarsjer hver dag...kanskje jeg kan unne meg noe godt etterhvert når jeg har kommet ned til normalvekt...men fettmarsjene må være på plass hver dag,da går ikke vekta i været når man unner seg noe...Ha en flott helg og kos deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei i dag er den en flott høstdag her...skal rydde klart ute for kong vinter kommer...etterpå blir det fettmarsj i skogen...i går ble det 11500svetteskritt...Ha en finfin høstdag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen alle sammen...ny dag og mange nye muligheter...da er det slutt på tre fine dager i sola...nå har regnet kommet tilbake gitt...i dag blir det fettmarsj i skogen litt senere på dagen...Ha en flott slankesøndag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen....i går ble det 9400 svetteskritt...tok intervalltrening på mølla...jeg jogger gitt...helt utrolig hvor svetten hagla på meg...i dag blir det runden på asfalt med gåvenninna mi...nå venter jeg veldig på botoxsprøytene mine i nakken...har fått time i morgen...Endelig...Ha en flott høstdag i sola alle sammen...fikk gjort borgerplikten min i går også...Ha ett godt valg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hos oss er det HØST i dag. Ordentlig.

Det kommer noen runder hvor det virkelig øser ned. Åpren himmel og vel så det.

 

I kveld er det duket for trening hos meg. En runde med BodyPump - og kroppen gleder seg!

 

Det er rart hvordan man merker på kroppen hvilken dag det er :)

 

 

Håper du får en super dag - og ei god treningsøkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...