Gå til innhold

Ned 20 kg. På 1 år...? Hmmm.


Anbefalte innlegg

Takk for det, Sunnyside! :)

 

Da skriver vi mandag og offisiell veiedag og vekta viste 62,2 idag. Det er ned 1 hel kilo siden forrige mandag. Puh!

 

Og for å følge opp innspurt-planen min jeg la igår, med målstrek den 14. oktober, blir det da altså ned 2,0 kilo på 3 uker. Cirka 600-700 gram ned i uka.

 

Så målet blir da å komme seg ned på 61-tallet denne uka, holde det der og ikke veie noe mer enn 61,5 neste mandag. Burde være overkommelig. Men det er disse helgene, da...! :rolleyes:

 

Denne helga synes jeg for øvrig ikke ble så verst. Gikk riktignok opp 400 gram fra fredag til mandag. Men var veldig flink til å drikke vann, til en forandring. Og det merket jeg hjalp veldig på magen. Jeg holdt den i gang og unngikk å bli så stinn som jeg pleier i helgene. Den taktikken skal jeg forsøke neste helg også. Vann, vann!

 

Dagens trim: nå som dørstokkmila er sånn delvis beseiret skal jeg prøve meg på en joggetur til. (Ekstra push: imorgen er det meldt skikkelig øsepøse-regn og DA har jeg i alle fall ikke lyst ut å jogge, så da prøver vi idag istedet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg ut på jogging igår kveld! :D Og tok ny personlig rekord på rundetid. Det var akkurat som om bena tok over styringa og fløy i vei, uten å bry seg om hva hodet mente og ikke mente. Veldig deilig, for en gangs skyld! Og veldig rart å ha den verste joggedagen ever én dag og den beste joggedagen ever dagen rett etterpå.

 

Vekta idag viste 61,9 så det går da i riktig retning.

 

Idag er jeg redd det blir en litt inaktiv dag. Får se hva vi finner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble særdeles inaktiv dag igår. <_< OG melkesjokolade. Dårlig kombo... Så opp igjen til 62,1 på vekta idag.

 

Til tross for at jeg faktisk klarte å børste støv av rockeringen min igår og rocket 15 minutter også. Hjalp fint lite.

 

Vel, vært ute og trillet en tur idag. Skeiet ut litt, med iskaffe og en småsjokolade. Men skal jogge igjen ikveld. Så håper det går opp i opp.

 

Lurer likevel på hvordan jeg skal fikse å komme meg ned til 61,5 til mandag... :unsure: Søthungeren river fortsatt i her, i takt med høstmørket og kulda som kommer krypende. Alt kroppen vil er å hamstre fett!

 

Men må bare fortsette å prøve, så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småsnopet og jogginga igår gikk sånn opp-i-opp. Havnet på 61,9 idag. Ligger liksom der og vipper denne uka, men føler nå at jeg ikke kommer meg videre av flekken.

 

Men sånn har det liksom vært hele tiden underveis, når jeg tenker meg om.

 

Helt siden jeg startet i fjor høst så har jeg følt at jeg har stått på stedet hvil. Men det har jeg jo ikke. Det bare føles sånn, på hvert eneste stadie underveis. Som da jeg veide 64 i sommer. Leeeeeenge. Trodde jeg aldri skulle komme meg av. Så vippet jeg mellom 62/63. Og følte at det varte ulidelig lenge. Nå er det 61/62. Og så klarer jeg jommen å føle meg totalt stuck her også. Uten å løfte blikket og se at det faktisk går nedover, fortsatt!

 

Merkelig det der. Men det går liksom ikke fort nok. Tror det er der "problemet" ligger. Det går så sakte at jeg føler at jeg står bom stille. Selv når jeg egentlig ikke gjør det. Det går bare litt sakte.

 

Reality check.

 

Vel, var i alle fall flink med jogginga igår kveld. Kom meg ut enda det silregnet. Ble helt klissklassvåt. Men med musikk på øret slo jeg jommen persen igjen, med nesten et halvt minutt! :D

 

Tror kanskje det blir ny joggetur igjen ikveld. Har funnet ut at jeg liker best å jogge når det er mørkt ute. Når jeg egentlig ikke ser så mye. He he! Det er ett eller annet mentalt der, som gjør det lettere, på underlig vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår følelsen av at det går veldig sent, den kjenner jeg godt til, men du har jo gått ned 20 kg på ett år og det er det ikke så mange som har klart. Jeg har lest litt på tråden din og er imponert. Selv om du ganske ofte skeier ut så henter du deg fint inn igjen. Og vektnedgangen har vel vært et par kilo i måneden og det er jo helt ideelt.

 

Kanskje du ikke skulle veie deg hver dag. Jeg er selv veioman men nå prøver jeg å veie meg en gang i uka. Det holder hardt, men det er litt lettere også på et vis. Blir ikke så fokusert på de grammene. Og så gleder enn seg veldig til veiedag :)

 

Lykke til videre og ha en god dag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt: så FLINKE dere er!

 

Jeg kaster meg med! Jeg begynte på GR-kurs på tirsdag, og sal ned 10 kg til jul og 10 kg til innen mai. Det er ihvertfall målsetningen. :-)

Jeg har også vært gravid, og fikk en sønn i midten av mai. Da jeg møtte mannen min for 2 år siden veide jeg 68, og la på meg 4 kosekg før jeg ble gravid. I graviditeten slet jeg med plager som gjorde at jeg ikke fikk trent (jeg var en veldig ivrig jogger) og måtte derfor også unne meg litt ekstra godteri. Ehm, måtte jo skjønne der at det ikke var optimalt.. :-P Men det ble til slutt 98 kg da jeg fødte. Så totalt 26 kg ekstra!! Men alle trøstet meg med at det kom til å skli rett av etter fødselen. Men neeeida. Nå, 4,5 mnd senere ligger vekta på 86.

Så det er ganske så lik historie. :-D

 

Men nå er det FULL SKJERPINGS. Og planen er å registrere all mat og gå MINST 30 min hver dag. Jeg har oppdaget en kjempebra app som heter ShapeUp. Er ganske likt GR, men mye enklere syns jeg hvis man har iPhone. Man kan bare holde kameraet opp mot strekkoden så kommer varen opp med en gang.

 

Lykke til!! Vi kommer til å klare dette sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo! Jeg kom meg av flekken... Oppover! :angry:

 

Etter et par dager med minimalt inntak av vann, uregelmessige måltider, mye stressing hit og dit og junk i gapet endte vekta på 63,1 idag morges! Iiiiiik! :o

 

Men derifra var veien kort til treningsklær og joggesko på bena og umiddelbart vedtak om at lørdagskosen er avlyst. Så nå har jeg 4 joggeturer bak meg denne uka (mandag, onsdag, torsdag og idag/lørdag). Og inntaket så langt denne lørdagen består av fiber og frukt. Og masse vann. Lørdagskosen blir frukt med kesam. Og that's it.

 

Har en bursdag å gå i imorgen, så nå må jeg tenke smart og ikke fucke til enda mer. Kan jo bare drømme om delmålet om 61,5 kg til mandag, men skal gjøre mitt beste for å minimere glippen, i det minste.

 

To skritt frem og ett tilbake. Sukk...!

 

Henna: skulle så gjerne ikke veiet hver dag, men føler at det er eneste måten jeg klarer å beholde en viss kontroll. Hvis jeg bare skal veie meg 1 gang i uka eller noe så vet jeg at jeg slakker bare enda mer på tøylene (enn jeg allerede gjør), fordi hjernen min da tenker "det er jo så lenge til veiedag, så bare kos deg og stram inn igjen senere, du..." Håpløst! Men ellers takk for at du leser tråden min! :)

 

iMilla: Velkommen til GR-verdenen! :) Din historie høres veldig lik ut som min. Det er slik iblant at jeg fortsatt ikke skjønner hvordan jeg klarte å gå ned 20 kilo, men klarer jeg det, verste godtesnopen av dem alle, så klarer definitivt andre det også! ;) Lykke til så masse!! (Men vet ikke om min dagboktråd er så lur på følge på sikt, da jeg forhåpentligvis snart flytter over til Holde Vekten-forumet for godt og denne tråden blir liggende død.)

 

Ha en fortsatt fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen gikk sånn passe.

 

Trim: 1 joggetur + en 40-minutters rask gåtur.

 

Utskeielser: taco til middag (ble for mye av nei-tingene) og noen biter sjokolade av en diger bøtte med sjokkis (!) som samboeren min fikk tidligere på dagen, i gave. <_<

 

Og det ble rett og slett for mye mat. Mye taco + for mye frukt m/kesam til kvelds. I tillegg til sjokoladebitene. Hamstre-genet slo ut i full blomst...

 

Og stabil på vekta idag.

 

Magen er helt stinn også, igjen, så nå er førstprioritet å få tømt magen, rett og slett. Sikker på at det er en hel kilo bare i tarmsystemet alene. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag. Veiedag. 63,4 kg på vekta idag, etter bl.a. en bursdag igår. Er det mulig å være så teit...? <_<

 

Sukkogstønn!

 

Orker ikke unskylde meg selv eller gruble på hvorfor det gikk galt, for det vet jeg jo, så inderlig vel! For ørtende gang. Begynner bare rett på opprydningsarbeidet uten noe mer dilldall. Her og nå.

 

Jeg veide 61,9 på torsdag, for 4 dager siden, så da tenker jeg at det må da være mulig å komme ned dit igjen iløpet av en uke(?). Det blir i alle fall denne ukas mål.

 

Fylte inn de siste ukenes hoppogsprett-tall på Lily'en min også og tar herved en walk of shame...

 

2hIobew.png

 

(Det blir også siste oppdateringen min på Lily-grafen, siden man bare kan registrere inn 52 uker/noteringer og jeg nå har fylt opp kvota mi, tydeligvis.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble oktobers aller første joggetur unnagjort igår! :) Satser på ihvertfall 3 turer denne uka. (Tror ikke jeg rekker 4. Skal til en venninne lørdag og overnatte til søndag.)

 

Var veldig flink med mat og vann igår også, bortsett fra noen små dykk ned i den sjokoladebøtta til samboer.

 

Uansett, idag viste vekta 62,8. Så da har det ramlet av 600 gram allerede. Deilig! Mye skyldes nok at jeg fikk magen litt på gli igjen. Men merker at tarmsystemet ikke er helt på normalen enda, så tar en fastedag idag. Må få tømt ordentlig.

 

Treningsfri idag, for å gi kroppen hvile. Men en trilletur blir det nok litt senere på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastedag gjennomført og kroppen føles mye mer i vater! :) Puh!

 

1,1 kilo mindre idag. Det er egentlig litt mye, til å være 1 fastedag bare. Pleier å ligge på 7-900 gram i vekttap. Men så var det vel mye drit som skulle ut! ;) Får se hva vekta stabiliserer seg på imorgen, etter en dag med mat igjen.

 

Men deilig å se 61-tallet igjen i alle fall! Og betryggende å vite at om man går opp 1-2 kilo iløpet av få dager, er det fullt mulig å få de av igjen like fort. Hvis man legger ned litt ekstrainnsats.

 

Dagens trim: joggetur + en trilletur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe joggetur igår. :unsure: Det regna så innmari, hele dagen, at jeg mistet motivasjonen helt. Var ute på en trilletur tidligere på dagen og fikk gått ca. 40 minutter. Men selv i regntøy og slagstøvler ble vi ganske våte. Det regnet sidelengs og bortover. Og fikk litt nok av regn etter den turen.

 

Ja, ja. Unskyldninger, unskyldninger! ;)

 

IDAG blir det i alle fall joggings, enten jeg vil eller ei.

 

Og var sånn noenlunde flink med mat igår, til dagen-etter-fasting å være. Vekta viste 61,8 idag og jeg er selvsagt strålende fornøyd med det! Det er opp bare 100 gram etter fastingen. Supert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble både jogging og mange timers husarbeid igår. Hadde et lite ryddeprosjekt på gang, som jeg fikk fullført. Men det tok sin tid. God trim uansett!

 

Og 61,4 på vekta idag. Tjohoo! :)

 

Må prøve å holde meg unna fredagsfristelser idag + ta den siste joggeturen ikveld, slik at jeg kan ligge lengst mulig nede på 61-tallet før avreise imorgen.

 

Regner med å gå opp ca. 1 kilo i helga, siden jeg skal reise bort og feire bursdagen til en venninne. Men klarer jeg å holde meg mellom 62,0-62,5 til mandag, skal jeg si meg fornøyd. Det er bedre enn sist mandag, i alle fall! ;)

 

God helg, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henna: Takk! :) Når jeg faster drikker jeg hovedsaklig smoothier og vann. Av og til juice. Men bare "rene" produkter, ikke fra konsentrat. Og drikker rensete. Havner på ca. 900-1000 kalorier om dagen, for man må jo ha i seg næring.

 

Ble ikke noe joggetur igår kveld. Og nacho-middag, brus og littegrann melkesjokolade til kvelds. :unsure: Men tok igjen idag morges, med ukas tredje joggerunde før frokost. Og vekta noenlunde stabil på 61,5. Det får gå. Funderer på om jeg skal ta en kveldsrunde imorgen når jeg kommer hjem også.

 

Men nå... venninnebesøk og kos! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake etter superhyggelig venninnebesøk! :) Koste meg ordentlig, og spiste det jeg ville ha, smakte på alt. (Kanskje litt for mye på vinen, merket jeg søndag morgen...) Og falt hodestups in love med en viss suksessterte, som smakte himmelsk!! Men alt i alt: ingen fråtsing, bare rimelig bra kontrollert kos.

 

Var superspent på vekta idag, men den viste altså 61,8 kilo! :D Det er opp bare 400 gram i helga. Juhuuuu! Og under det målet jeg hadde gitt meg selv, mellom 62,0 og 62,5. Yesssss!

 

Tror noe av trikset var at jeg for en gangs skyld klarte å holde vedlike vanndrikkingen, helga igjennom. Og hadde med meg 3 teposer av renseteen min på tur, som jeg drakk underveis i oppholdet. Smart! ;) Dermed holdt jeg magen i gang også og ble ikke oppblåst, slik jeg har en tendens til å bli hver helg.

 

Starter altså uka på 61-tallet! Weeee! Nesten litt uvirkelig, etter 63,4 forrige mandag. Men vel fortjent, synes jeg! :P

 

Denne ukas mål: komme nederst på 61-tallet. (Kanskje vippe over på 60 blank...?) Passe på hva jeg putter i munnen og jogge minimum 3 ganger.

 

Dagens trim: ukas første joggetur ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble joggetur igår, men var ikke så flink i matveien. Spiste lunsj på kafé. En 800-kalorilunsj... <_< (Har registrert den før, så vet det er en 'bombe'.) "Kompenserte" med å nesten ikke spise noe resten av dagen. Bare en brødskive, med Nugatti (av alle ting). Kjempesmart... Sælig ettersom jeg trente og all ting.

 

Så resultatet på vekta er stabil idag. Verken opp eller ned.

 

Note to self: spise oftere, men mindre. Og sunnere.

 

Idag har jeg treningsfri, men det blir en trilletur. Og så tenkte jeg at jeg omsider skulle prøve ut en mageøvelse jeg har hatt på vent en stund nå, planken. Tenkte å legge den inn i den daglige kveldsrutinen med de andre mageøvelsene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, megakvise + sjokoladehunger fra helvete = PMS-uke. Har visst ikke helt fulgt med i kalenderen, men ingen tvil når jeg kontrollsjekket.

 

Gikk en god trilletur igår, med mye oppoverbakker. Ca. en times tid. Etterpå bar det altså rett på butikken med en søthunger fra helvete. Men klarte å begrense det litt, der i sukkertåka. Slang en diger sjokkis i kurven, men byttet den senere ut i en mindre. Og tok en hel pose (300 grams) med All-Sorts lakris, men klarte heldigvis å bytte ut den også, med et par små Kick-lakriser istedet. Så unnet meg noe, men på langt nær så ille som det kunne ha blitt. Bra jobba! B)

 

Og heldigvis fortsatt stabil på vekta, med 61,8 idag også. Et under, egentlig!

 

Men prøvde meg på den "planken" igår, da. Tenkte det ble rimelig easy-peasy for meg som allerede tar mageøvelser hver kveld. Men huttetu...! :blink: Den reiv, altså! Skulle holde 30-60 sekunder, 3 ganger. Tenkte jeg skulle klare nærmere 60, men det ble ikke mer enn 30-40 sekunder gitt, før jeg kollapset på gulvet. Ha ha! Må nok øve mer på den, ja! ;)

 

Dagens trim: jogging igjen ikveld. (Og mageøvelser + planken.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nesten etter planen igår. Ble jogging og de vanlige mageøvelsene mine, men ikke planken. Var rett og slett for støl, etter forrige runde på tirsdag. Så tok en plankefri dag og tar den heller idag istedet. Tydelig at jeg bruker noen helt andre muskler enn på de andre øvelsene i alle fall! ;) Kjenner det liksom dypere inn, i de dypeste magemusklene. Goodie!

 

Gårsdagens PMS-utskeielse ble 1 Lohengrin-sjokolade. Helt akseptabelt. Og hadde egentlig en følelse av at jeg spiste for lite igår, sånn totalt sett. Så jeg etter-registrerte gårsdagen nå idag (siden jeg ikke registerer mat lenger) og fant ganske riktig ut at jeg havnet på rundt 1000 kalorier igår, selv med en liten sjokkis på menyen. Det er altfor lite de dagene jeg trener. (Pluss 1 trilletur, pluss leking ute i hagen med poden.) Når jeg har aktive dager må jeg ligge på 1300. Kan ikke havne på sparebluss heller.

 

Vekta viste 61,6 idag. Litt bevegelse nedover, men ikke mye.

 

Fysisk sett føler jeg meg mer og mer i mål nå. Det har tatt litt tid, men nå begynner det å synke inn her. Følelsen av tilfredshet og at jeg er fornøyd, med kroppen og alt. Selv magen, som lenge har vært siste rest av det jeg vil redusere/stramme opp. Det er egentlig bare magen igjen. Men også den strammes mer og mer opp og jeg har skjønt at bare jeg gir det litt mer tid (jeg fødte tross alt ifjor) og tar planken og de andre øvelsene, så vil den nok komme etterhvert den også.

 

Så jeg føler rett og slett for å avrunde. Flytte over til Holde Vekten-forumet for godt.

 

Men så var det det der forbaska 60-tallet... Nå har det nesten gått sport i det, at jeg vil se det, før jeg gir meg. At jeg ikke føler meg helt i mål før jeg ser tallet på vekta. Ettellerannet med 60. Det er bare én liten lusen kilo unna, jo! Blir nesten litt sinna fordi det er så nære, men likevel akkurat utenfor rekkevidde.

 

Så jeg har lagt en liten innspurt-plan for de nærmeste dagene. Slik at jeg kan komme meg ned dit, se tallet, ta en fanfare for meg selv og avrunde prosjektet (og denne tråden).

 

Del 1:

 

Siden jeg har PMS-uke denne uka blir planen å holde vekten bare. Ikke bikke videre oppover pga. noen ville sjokoladeutskeielser på butikken.

 

Videre skal jeg ha tilnærmet godterifri helg nå til helga. Fikk idéen av samboer her for en uke siden, da jeg sukket og stønnet over at jeg er flink på ukedager, men spretter opp i helgene igjen. Og at jeg dermed ikke kommer videre, enda så nære mål jeg er. "Jamen, kan du ikke bare ta 1 godterifri helg, da? Så du kommer deg i mål?" Noen ganger kan menn være irriterende klarsynte og løsningsorienterte... <_< Men det fikk meg uansett til å tenke. Hva er det som gjør at jeg ikke klarer 1 godtefri helg? Skulle tro jeg ble spurt om å avlyse selveste Julaften. Men så er det jo bare en helt vanlig lørdag. Som vi faktisk har 52 stykker av i året. Jeg kan vel ofre 1....?!

 

Så dermed begynte jeg å jobbe med hodet mitt noen dager. Og nå har jeg kommet frem til at jeg vil forsøke. Men at det blir en tilnærmet godtefri lørdag. Jeg skal unne meg 1 ting lørdag kveld - og jeg vet akkurat hva det skal bli. En karamell-sak jeg oppdaget på Meny forleden som er den beste karamellen jeg har smakt i hele mitt liv. Stønn! Den er på ca. 247 kalorier. Og det skal jeg få skvist inn på dagsrasjonen. Da har jeg noe å se frem til mot kvelden uansett. En bitteliten koseting (som i tillegg bare er helt fantastisk, uvirkelig god!). 247 kalorier velter ikke hele helge-tua. That's for sure.

 

Så; atskillig mindre kalorier førstkommende helg.

Del 2:

 

Altså holde vekta helga igjennom, til neste uke. Og når mensen kommer, ta en ny fastedag. Rense systemet og forhåpentligvis touche innom 60-tallet i samme slengen. En eller annen gang neste uke.

 

Bli ferdig med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å gå skikkelig galt igår kveld, da jeg og samboer ble så godtesyke at vi likesågodt raidet Halloween-beholdningen, som jeg kjøpt for en stund tilbake og gjemte vekk. Men gjemte den tydeligvis ikke godt nok... <_<

 

Men fikk heldigvis stoppet i tide. Smakte på nok til å dekke sukkersuget bare.

 

Fortsatt 61,6 på vekta idag. Puh! Må prøve å holde meg til planen om stabil helga igjennom. Så idag skal jeg prøve å ignorere det faktum at det er fredag og "kosekveld light". (Jeg koste meg jo tross alt utenfor skjemaet igår!)

 

Og så skal jeg ut og prøve å finne meg en løpejakke. Det trenger jeg sårt. Har ikke noe særlig bra treningsutstyr. Har jogget i en anorakk fram til nå, de dagene det har regnet eller vært ekstra kaldt. Men det er en gammel sak i str. 40, som bare henger og slenger nå. Så jeg trenger definitivt noe nytt. Jeg synes bare det er så himla dyrt! :blink: 8-900,- kr for en løpejakke, liksom...? Skal se om jeg finner noe på salg. Eller om det finnes noe rimeligere på nettet.

 

Jo, og så har jeg funnet ut at jeg er nødt til å ta den fastedagen neste uke på mandag. Tirsdag, onsdag og torsdag skal jeg jobbe - og da passer det dårlig å faste.

 

Ja, og så tok jeg planken igjen igår. Fy f****! Den river jo bare helt grusomt...?! Men det er jo bare positivt det, da. Får bare fortsette. En annen ting er at magen begynner å bli ganske fin nå, PMS-uke til tross og all ting. Kan vel ikke kreditere planken alene for det, etter kun 2 økter denne uka. Men kombinasjonen av de vanlige øvelsene mine, jogginga OG planken, kanskje? Er i alle fall på rett vei. Juhuuu! :)

 

Dagens trim: ukas 3. joggerunde ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen gikk sånn noenlunde. Hadde besøk mesteparten av dagen og serverte vafler og hjemmelagde scones. Tok 2 vaffelplater med tilbehør og 2 scones. Kunne fint klart meg med 1 av hver! ;) Men det ble liksom både frokost og lunsj den dagen. Så ikke i tillegg til, men istedet for. (Som er mitt slankemotto når det gjelder utskeielser og nei-mat.)

 

På kvelden klarte jeg meg, på mirakuløst vis, å holde meg til godteribegrensningen. Kun 1 karamell-sak og 1 glass-Cola (3,3 dl) til kveldskos. Men det holdt hardt! Sitte å se samboer tyte i seg både melkesjokolade og potetgull ved siden av meg i sofaen. Aaaarrrgh! Men jeg klarte det!

 

Hadde en thai-aktig gryte med ris til middag. Og havnet dermed på 1695 kalorier totalt den lørdagen. Kunne som sagt klart bedre, men det får gå. Det ble ikke 2000-og-noe i alle fall!

 

Trimmen igår bestod av planken og mageøvelser på kvelden.

 

Litt opp på vekta idag, men tror det skyldes treg mage igjen (typisk helgefenomen) og den vaffel-lunsjen.

 

Idag blir det null godis. Og kokt torsk til middag. Og ukas fjerde joggetur nå straks, før regnet setter inn.

 

Håper fortsatt på noenlunde stabil til imorgen, så sant jeg får magen i sving igjen og tatt den løpeturen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en nedtur-mandag! <_<

 

Etter å ha holdt meg rimelig stabil hele PMS-uka igjennom la jeg på meg hele PMS-kiloen igår, søndag. Boooiiiing! Opp til 62,7 på vekta. Skal ikke utbryte "Er det mulig?!" enda en gang. For det vet jeg jo inderlig vel.

 

Og vet mye skyldes PMS nå. Men føler meg likevel så j****lig f****ings stuck! :angry:

 

Selv etter 4(!) joggeturer forrige uke. Og styrkeøvelser hver kveld.

 

Men jeg gir ikke opp. Jeg skal, skal, skal i mål! Om det så ikke blir før neste år, altså.

 

Så på med krum rygg igjen idag. Og fastedag, som planlagt. Selv om det ikke var kiloen jeg la på meg igår det var meningen at jeg skulle faste bort nå, da. Men den kiloen som skilte meg mellom 61 og 60 kilo, før helga. F****ings drit...! :angry:

 

Men pytt sann! Og hei og f****ings hå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastedag unnagjort, systemet har tatt en restart og jeg er tilbake øverst på 61-tallet. Men vi får se hva det stabiliserer seg på til imorgen.

 

Er tilbake på jobb igjen etter en måneds pause og skal jobbe litt deltid fremover. 3 dager denne uka. Lettere å holde seg unna fristelser da, faktisk. Så håper på 3 rimelige disiplinerte dager.

 

Har bestemt meg for å avrunde tråden min her innen 1/11. Gir meg selv ut oktober til å komme nærmest mulig 60-tallet. Og har jeg ikke klart det til da så... vel, vel. Da flytter jeg over til Holde Vekten-forumet for godt uansett. Istedet for å kjede eventuelle lesere her inne på dette forumet med kampen om den evinnelige siste-kiloen min! ;) Det kan jo tydeligvis ta evigheter før jeg får bukt med den... Og jeg er jo innenfor trivselsvekt-beltet, så da er det jo bare å flytte på ræva og slippe andre til her inne. Tenkte jeg. :)

 

Dagens trim: ukas første joggetur ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...