Gå til innhold

Ned 20 kg. På 1 år...? Hmmm.


Anbefalte innlegg

Heldigvis er hverdagen igang igjen. Tilbake til vann og knekkebrød!

 

Ble iskaffe + cookie (fy!) på morgenkvisten igår. Og hadde treningsfri. Men datt mirakuløst ned på 62,8 til idag likevel. Så da er 500 helge-gram borte. Bare 900 igjen... ;)

 

Idag ble det også iskaffe på morgenen (ja, jeg vet det bare skulle være mandag og fredag...! sukk!). Men ingen cookie. Og dagens trim blir jogging, ikveld.

 

Så sakte, men sikkert er jeg tilbake på den smale sti! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas første joggetur ble tilbakelagt igår, til tross for at dørstokkmila var HØY! Forberedte meg på å bruke ekstra lang tid også, siden det blåste som heia og det var motvind på kryss og tvers og langsetter. Men turen gikk fint! Faktisk nest-best tid hittil. :) Tror det var musikk som gjorde det. Har løpt uten musikk de siste gangene og da synes jeg det er ekstra vanskelig å motivere og pushe seg selv underveis. Med musikk på øret, derimot, går det lettere. Så cluet er helt klart musikk!

 

Og ned ytterligere 500 gram idag, til 62,3 kg. Så nå er 1 hel helgekilo borte. 400 gram igjen. Puh!

 

Treningsfri idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt boblete og rar i magen idag etter en litt for glupsk seanse med Dr. Oetkers-pizza til middag igår. Uuuuurk! :blink: Håper magen retter seg opp iløpet av dagen, for dette er bare ubehagelig. Tror jeg må skygge unna frossenpizza helt fremover. Det er kriseløsninger som jeg tyr til svært sjelden, men likevel. Magen protesterer.

 

Vel, stabil på vekta.

 

Og dagens planlagte trim: jogging i kveld. Sol og nesten ingen vind idag, så det blir sikkert bra! :)

 

(P.S. Og er jeg av iskaffe-kjøret? Nei! Gitt litt opp her, inntil videre. <_< )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol og ingen vind tidligere på dagen igår endret seg selvsagt til vind og masse regn til jeg skulle ut og jogge på kvelden. <_< Men jeg tvang meg selv ut likevel - og var SÅ stolt etterpå, da jeg kom hjem våt som en drunknet katte. Var bare 3 sekunder unna personlig rekord på rundetid også! Så nå begynner kondisen å komme seg her.

 

Så forresten minimalt med andre trimmere ute, på min vei, og triumferte derfor ekstra da jeg kom hjem. "Bare oss seriøse som er ute og jogger idag!" meddelte jeg samboer, kjepphøy! B) For man må jo få lov til å triumfere litt når man selv har klart å knuse dørstokkmila, på en hustrig regnvåt høstkveld. Det booster motivasjonen videre!

 

Men jeg klarte likevel å spise for mye igår. Både før joggetur og etter. Spiste mer enn jeg pleier. Og rundet av med et dypdykk i samboers potetgull-pose. 1 "prøvesmak"-neve ble raskt til halve posen.... Grrrrrr! At jeg aldri lærer.

 

Så idag var det ubønnhørlig opp til 62,6 på vekta. Som fortjent.

 

Får bli en ekstra joggetur denne helga, tror jeg. Hvis jeg skal klare å holde meg i skinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vups! Som dagene flyr!

 

Det ble altså en ekstra joggetur fredag etter jobb. Og sjokkis på kvelden. <_< Men vekta viste likevel 62,3 igjen lørdag morgen.

 

Lørdag (igår) var vi mye ute på farten. Bytur, sykehusbesøk etc. Ble lite vanndrikking og lite spising. Spiste mesteparten av dagsrasjonen på kvelden, etter leggetid for poden. Og da ble det STOR porsjon med ovnsstekte nachos, kjøttdeig, grønnsaker og smeltet ost. :rolleyes: Men å, så godt! Cola og favorittlakrisen min til kveldskos.

 

Så opp igjen til 62,9 kg idag. Puh! Men ikke så rart, da, etter den ukorrekte lørdagen.

 

Får prøve å rette opp igjen idag. Må huske å drikke masse vann! Og skal ha brokkoli og blomkål-suppe til middag. Nam!

 

Blir også straks ukas fjerde joggetur. Tenker med skrekk og gru på hvordan denne uka kunne ha sett ut, vektmessig, uten de fire joggeturene... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er ukas fjerde joggetur unnagjort og jeg kan i alle fall ikke skylde på for lite trening denne uka hvis det blir dårlig resultat på veiedag imorgen.

 

Men fyyyyyy søren, altså! Meg og jogginga er slitsomme greier! :blink: Og ikke kondismessig.

 

Idag var dørestokkmila helt uproblematisk. Men det er alt det andre jeg utsetter meg selv for underveis som av og til tar knekken på meg. Som idag. Psykologisk spill og manipulasjon av meg selv - og yteevnen.

 

Og det er dette som er så vanskelig med meg og jogginga. Alltid! År etter år. Det er ikke det fysiske, men det psykiske. At jeg klarer å demotivere meg selv... underveis! Mens jeg fysisk jogger.

 

For greia er at hodet mitt er en sta liten sak. <_< For det meste av tiden vil den overhodet ikke presses, til noe, noen tid. Den skal bestemme sjøl! Tempo, strekning, rytme og at jeg overhodet skal gidde å sette den ene foten foran den andre, i raskt tempo. Hvis det er noe som lukter et bittelite snev av mentalt push, fra en annen del av hjernen (som gjerne vil jogge), er det full protest og sette seg på bakbeina og ikke komme her og komme her og tro at vi kan presses, nei!

 

Sukk&stønn...! Sååååå himla slitsomt å ha en slik hjerne å slepe rundt på.

 

Så idag ble det altså full "krig" underveis i løpeturen min. Mellom den delen av hjernen som gjerne vil jogge og pushe seg selv litt - og den andre som overhodet ikke lar seg pushe. Noe som resulterte i at beina bare stoppa å løpe på strekninger hvor jeg vet at jeg ikke trenger noen pause, men fint orker å løpe videre på. Flere ganger. Stopp, stopp, stopp! Fra den hersens sta hjernedelen som bare tok over og bestemt og sa at "ne-hei! ikke idag, tenk! æddabædda!"

 

Hvilket igjen overbeviste den andre hjernehalvdelen, som gjerne vil jogge, om at denne runden kommer jeg jo bare til å fullføre på dårligste tid ever - og hva er egentlig vitsen med hele greia...? :(

 

Men fikk tatt kontrollen igjen siste halvdel av løperunden og håpet jeg fikk rettet opp noe, i alle fall. Og det fikk jeg. Løp på en av de beste tidene hittil, merkelig nok.

 

Så det er ikke kondisen. For jeg skjønner nå at kondismessig kunne jeg sikkert knust den personlig rekorden på rundetid for lenge siden. Men det er den møkka-halvdelen av hjernen som nekter å jogge og la seg pushe, overhodet, som hindrer meg. Som setter seg på bakbeina og ikke vil samarbeide.

 

Og det er dette jeg sliter sånn med jogginga. År etter år. Den stadige kampen der, underveis.

 

Jeg kommer nok til fortsette å slite med det, til evig tid. Eneste midlertidige løsningen er variasjon. Endre spilleliste med musikk på øret og/eller endre løperute. På tide med begge deler nå, tror jeg. For å distrahere den psyko hjernehalvdelen min, som bare vil stikke kjepper i hjulene på meg, for en stakket stund... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag forsov jeg meg og rakk rett og slett ikke å veie meg. Rakk knapt å kle på meg. Hele dagen startet bare helt skjevt og rart. Håper den snart går litt mer i vater... :mellow:

 

Men kanskje like bra å utsette veiing til imorgen, siden magen er helt treg og oppblåst. Forhåpentligvis løsner den iløpet av dagen idag.

 

Dagens trim: jogging (igjen). Og denne gangen ny joggerute! Nå skal den obsternasige stemmen inni hodet som bare vil sabotere til pers! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Sunnyside!

 

"Ny" joggerute unnagjort! ;) (Løp den samme runden, men bare motsatt vei, da.)

 

Fløy avgårde den første halvdelen, skikkelig moro, men så koblet hodet (den kranglete delen) seg på og det ble flere unødvendige stopp den siste halvdelen. Men totalt sett; beste rundetid hittil! Over minuttet raskere enn den "rette" veien. :)

 

Nå er det treningsfri et par dager. Satser på neste joggerunde på torsdag.

 

Sånn passe laidback til forskøvet veiedag imorgen. Føler ikke at jeg har gått ned så mye av helgegrammene at det gjør noe. :unsure: Men må få veid meg imorgen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Fjellpia! :)

 

Ja, det er merkelig hvordan ting virker totalt uoppnåelig på forskjellige stadier underveis. Da jeg veide 82 kilo virket 72 kilo lysår unna og bare som en fjern drøm. Kunne jeg virkelig komme meg ned dit, noensinne...? Det tok tid, men jeg fikk det til. Og så var det 60-tallet som skulle til pers. Også en uvirkelig drøm. Det fagre 60-tallet! Men jeg hadde jo vært der en gang, så det måtte vel være mulig igjen. Eller...? Masse tvil og usikkerhet underveis dit også. For det kunne jo hende jeg ikke fikk det til , selv om jeg hadde vært der før. Men det var jommen oppnåelig det også. Og delmålet mitt 67 kilo, som jeg veide rett før jeg ble gravid, fikk jeg nesten tårer i øynene av å tenke på. Tenk om jeg kom dit, da var jeg jo offisielt slank! (Selv om jeg i ettertid ser at ved 67 så har jeg håndtak både her og der og egentlig ikke så mye å gå på.) 64 kg var også en slags milepæl. Det veide jeg en gang jeg var på ferie i Barcelona for ørten år siden og kom jeg meg ned dit ville jeg i alle fall være syyyyyylslank og smekker. For en drøm!

 

Mens pr. idag ville det nesten vært nederlag å veie 64 og jeg sliter med å komme meg av 62 og ned til 61 igjen. Setter jo ting litt i perspektiv! ;) Og minner meg på at jeg bare må være supertakknemlig for det jeg faktisk har oppnådd og roe ned litt i svingene. He he!

 

Vel, nettsidene her var nede igår, men det ble veiedag likevel. 62,6 kg. Idag viste vekta 62,5. Har fått av litt etter forrige uke, men ikke alt. Så målet er fortsatt å komme ned igjen til 61 kg.

 

Spørs hvordan det går de nærmeste dagene. Skal ha middagsgjester ikveld og har tenkt å kose meg. Og så er det ikke lenge igjen til helg heller. Skitt! Så jeg får bare snøre på meg joggeskoene som planlagt imorgen og løpe videre. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig, Camomille!

 

Du, den joggerunden er ikke spesielt lang. SportyPal'en min måler at den er alt fra 5,2 - 5,6 km lang. Men jeg tipper den ligger rundt 5,2 km. Løp den nå sist på nesten nøyaktig 33 min. Så det er jo ikke rare greiene. Men til gjengjeld løper jeg den nå 3-4 ganger i uka. Og det må da resultere i noe, på sikt...(?) :rolleyes: Satser på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, la oss bare fastslå at kroppen er en rar dings. :blink:

 

Var ganske spent på vekta idag ettersom jeg ga meg selv frie tøyler under en gjestemiddag hjemme igår. Serverte ovnsstekte kyllingfiléeter i mangochutney, med ris, nanbrød og ananassalsa. (En av de få rettene jeg kan lage som faktisk blir god. He he!) Til maten drakk jeg vin og cola. Til dessert hadde vi gresk yoghurt med honning og revet sjokolade og pistasjnøtter på toppen. Og Twist! Som jeg forsynte meg grovt av.

 

Resultat: opp 100 gram, til 62,6 kg. :blink: Mens i helger holder det omtrent bare å se på smågodthylla på super'n, så legger jeg på meg 1 hel kilo og vel så det på et blunk.

 

Ganske uforutsigbart, med andre ord.

 

Vel. Idag er uansett den første dagen i mitt "nye", midlertidige liv. Første dagen hjemme/fri fra jobb, på ubestemt tid. Planene for høsten gikk nemlig litt sånn i dass, jobbmessig (for meg) og vi står fortsatt på venteliste til barnehage for poden. Og istedet for å sakte, men sikkert rykke fremover i køen, rykker vi bakover, for hver gang jeg ringer kommunen og sjekker. Så dette kan tydeligvis ta tid. <_< Og den private barnepassen vi har hatt etter at jeg begynte å jobbe igjen (2 stk. bestemødre) er for tiden utilgjengelige/opptatt for en periode. Så da måtte vi bare komme opp med en plan B. Som er at jeg er hjemme en periode til. Heldigvis har jeg en fleksibel jobb som det lar seg gjøre med. Og jeg har også muligheten til å jobbe deltid der, innemellom. Så det blir vel litt deltidsjobbing etterhvert, når bestemødrene kan avlaste igjen.

 

Men altså, hjemmeværende igjen. På ubestemt tid.

 

Men sola skinner og det er strålende høstvær, så det skal nytes! Hvis bare han poden finner det for godt å våkne idag. He he! Det var tydeligvis veldig deilig å endelig få sove litt lenger, for både store og små! B)

 

Dagens trim: en trilletur sånn midt på dagen + jogging ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite oppdatering her de siste dagene, men så har jeg hatt lite tid til nett også.

 

Vekta viste 63 blank idag. Ingen større krisestemning likevel, for jeg har kost meg masse de siste dagene! :rolleyes:

 

Ble jogging torsdag, som planlagt, og skal prøve å få til ukas tredje tur ikveld. Men mye besøk, middager osv. for tida. På vei ut igjen nå, i finværet.

 

Ha en fortsatt fin siste rest av helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet som hjemmeværende er ganske fett...! Bokstavlig talt. B)

 

Mistet helt fokus rundt onsdag/torsdag forrige uke. Har spist akkurat det jeg ville, når jeg ville. Og stooooore middagsporsjoner. Ikke ble det mye trim heller. Kun 2 joggeturer.

 

Vekta viste 63,2 idag. Hvilket jeg faktisk er helt fornøyd med. Forventet 65 eller noe, slik jeg har spist i det siste... :unsure:

 

Men nå blir det andre boller!

 

Mer vann (sklidd helt ut i det siste), tilbake til knekkebrød istedet for wienerbrød, mer joggings og mindre middagsporsjoner. Enkelt og greit. Må bare tilpasse den gamle rutinen min til den nye hverdagen igjen. Det er ikke verre enn det.

 

Fordelen med å gå hjemme igjen, er jo at det ikke blir noe iskaffe hver morgen lenger! ;) Pleide å falle for fristelsen hver dag på vei til jobb. Nå er det ikke like tilgjengelig lenger. Pjuuuuh!

 

Dagens trim: en trilletur på postkontoret (bare dette høljeregnet gir seg litt) + joggetur ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt flinkere igår, men ikke fullt så flink som jeg kunne.

 

Det ble med den ene trilleturen bare, ikke noe jogging. Dørstokkmila ble for høy. Jeg tok mageøvelser og drakk mer vann og te, men klarte å tylle innpå et wienerbrød til lunsj likevel. Samt tømme sjokoladerester og potetgullrester fra helga. Dessuten ble det dobbelt porsjon middag også. Så egentlig, når jeg tenker meg om, så var jeg jo ikke spesielt flink likevel. <_<

 

Vekta var likevel samarbeidsvillig (av en eller annen uforklarelig grunn) og viste 62,5 idag. Ned 700 gram fra igår.

 

Har på følelsen av at dette blir atter en slik uke hvor jeg veier 62-og-noe på ukedagene og så spretter opp til 63 i helga igjen.

 

Jeg vet jeg er såååå nære å komme ned på 61 igjen og gå videre, men så gidder jeg liksom ikke. :mellow: Akkurat nå er jeg bare på et punkt hvor jeg verken orker og gidder noen verdens ting. Alt blir så halvhjerta.

 

Får ta 1 dag av gangen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du kommet dit det alltid har stoppet til meg. Du er helt på grensa til drømmevekta, og egentlig såååå nære det optimale målet. Men så vet du at kroppen egentlig er fin (mangler bare finpussen), du er normalvektig og gamle klær passer igjen. Dermed dabber viljen til å gi alt litt av (for du er jo egentlig fin nå?)....

 

Neida - Det er nå du virkelig skal sette inn sluttspurten, bare litt igjen, de siste kiloene greier du. Tenk den herlige følelsen av seier når du endelig krysser mållinja og vekta er akkurat der du vil ha den? Jeg vet du kan klare det, du har ikke holdt på så lenge med dette for ingenting ;) Og så kan du jo tenke etterpå at nå har jeg greid det som snupsipups aldri har greid (enda ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he! Du har så rett! ;)

 

Men egentlig er jeg jo innenfor grensa til drømmevekta allerede. Det er 60,0 - 62,9. Egentlig er jeg i mål - og har en kropp jeg er superfornøyd med. Men i øvre skiktet av mål. Burde krabbe meg litt lenger ned, så jeg har noe å gå på. Men det er sånn oooooooork! :mellow:

 

Og så er det høsten, liksom. Alt kroppen har lyst til er å bunkre opp med fett til vinter'n, legge på seg noen ekstra kosekilo og gå i dvale under et ullpledd. Isj og æsj!

 

Men fikk et lite potensielt spark i baken idag: samboer og en kompis skal se fotball hjemme hos oss i kveld. Og det kan jeg godt unnvære, for å si det sånn. Så jeg må skygge banen. Finne på noe annet. Og har lovet meg selv fotbad og diverse egenpleie på badet ikveld... hvis jeg pusher meg selv ut på en joggerunde først! :rolleyes:

 

Så får håpe jeg klarer å beseire den fordømte dørstokkmila ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Dørstokkmila gikk seirende ut igår kveld også. <_<

 

Lever helt etter "the good, the bad and the ugly"-temaet om dagen. Alt i en salig røre.

 

Drikker mye vann og te og har 2 sunne, begrensede måltider om dagen, resten bare skrap. Igår klarte jeg å snike til meg diverse på matbutikken og hadde skolebrød, iskaffe og en Daim-sjokkis til lunsj(!). Men innen jeg rakk å få i meg sistnevnte hadde samvittigheten innhentet meg og sjokkisen smakte ikke noe godt lenger. (Likevel klarte jeg å dytte hele innpå, da...)

 

Ble 1 trilletur på dagen, men ikke noe jogging. Men halvannen time med leking ute i hagen med poden og mageøvelser på kvelden. Etterfulgt av en bolle is med strøssel. Juhu...

 

Likevel fortsetter vekta nedover. 62,1 kg idag. Skjønner det bare ikke.

 

Kan hende det er fordi jeg faktisk har en litt mer aktiv hverdag nå, med å passe på sønnen min hele dagen, leke, løfte og løpe etter, enn den stillesittende kontorjobben min. Men stiller meg litt tvilende til at det er "hemmeligheten", merker jeg.

 

Dagens trim: bytur + mageøvelser (+ jogging....???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen ble nok en dag med sunn frokost, te og masse vann og resten drittmat.

 

Stabil på vekta idag. Samme som igår.

 

Men idag gidder jeg ikke mer drittmat. Og eneste våpenet jeg har mot å hindre meg selv i dytte i meg mer, er å faste. Så idag er det fastedag. Kun vann, rensete, juice og smoothier. Trenger en spisepause, når jeg ikke har kontroll lenger. Og trenger nok sårt å få renset opp i systemet litt også, etter så mye drit jeg har hivd innpå.

 

Restart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastedag på torsdag gikk etter planen. Fikk renset kroppen skikkelig og det føltes godt! Vekta hoppet ned til 61,3 også. Men går alltid litt opp igjen etter fasting. Og fredagen var intet unntak. Fikk besøk av en venninne attpåtil og da ble det plutselig lørdag på en fredag. <_< Ikke helt fornøyd med det. Særlig ettersom jeg nettopp hadde fått renset kroppen og greier. Men gjort er gjort, spist er spist.

 

Opp igjen til 61,8 kg idag. Men det er jeg likevel godt fornøyd med. Kom meg ned på 61-tallet i alle fall! :) Selv etter en utskeielse umiddelbart etterpå.

 

Har hatt en uke med mye nei-mat, så føler egentlig ikke for å "belønne" meg selv så mye idag, selv om det er lørdag. Et positivt signal! ;) Men vi får se hvordan det går i praksis, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slo dørstokkmila!!! :D

 

Plutselig ble jeg barne- og gubbefri halve søndagen og da, endelig, fikk jeg joggeskoene på føttene igjen og kom meg over den fordømte dørstokkmila. Hurra!

 

Men fy pokkern for en grusom opplevelse, altså. Kroppen føltes som BLY etter halvannen ukes treningsstopp. Ble svimmel og kvalm og syntes jeg løp i sneglefart. Løp jevnt første halvdelen av ruta, så måtte jeg stoppe flere ganger på siste halvdelen. Men tenkte skitt au, det fikk ta den tida det tok, jeg løper ikke på tid idag. Idag er målet å komme seg igjennom løypa. Uten å ringe taxi... Og kom meg da igjennom på et vis. Men kroppen likte det ikke! Som å løpe i et vakuum eller en boble. Armer og ben bare hang og slang, uten energi eller styrke. Derfor var overraskelsen også stor da jeg kom hjem og så at jeg hadde løpt på en ganske så bra tid. Ikke så lang tid som jeg oppfattet i hodet underveis i det hele tatt. Merkelig.

 

Men jeg fikk i alle fall gjort det! Tjohooo! :) Første og siste treningsøkta denne uka.

 

Og lørdagen igår gikk som forventet. Litt så der. Ble sjokkis og potetgull. Nok til å sprette fra 61,8 til 62,4 på vekta idag. Men nå er huset tomt for snop. Og så har jeg den joggeturen unnagjort. Så håper jeg kan ligge rundt 62 et sted på veiedag imorgen.

 

Stairway: når jeg faster er "menyen" min 2-3 liter vann, ca. 3 kopper rensete (liker Pukka sin Detox te, smaker lakris, nam!) og diverse smoothier fra Bendit (pleier å kjøpe 2 store flasker + 1 liten). Men man kan jo lage egne smoothier også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget helt plutselig her at tråden min snart fyller år, jo! Det er snart 1 år siden jeg startet GR-tråden min og Operasjon Slanking. Målet var å gå ned 20 kilo på 1 år. Det har jeg omtrent'ish klart nå. (19,8 kg pr. idag.)

 

Men jeg føler ikke at jeg er helt i mål enda. Jeg vil ned 2 kilo til. Og det er nøyaktig 3 uker til "bursdagen", så... Aha! tenkte jeg da. Her må en ekstra liten utfordring til! ;)

 

For jeg er altfor slapp om dagen, altså. Ulempen med å være "så å si" i mål. Da slakker man ned på alt. Og det går bare ikke. Det kjenner jeg nå, etter bl.a. halvannen ukes treningsstopp og greier. Det var helt pyton å starte opp igjen. Jeg må fortsette å trene og jobbe med tingene kontinuerlig.

 

Og nå er det lenge siden jeg har hatt noen konkret måldato å jobbe meg frem til. (Bortsett fra "Ned 3 kilo på 1 måned"-trådene, med de har jeg tatt litt lett på, ser jeg nå.) Jeg trenger skjerpings! Fokus! Noe helt konkret. En plan!

 

Så utfordringen til meg selv er som følger: 60,2 kilo til 14. oktober.

 

Det er pr. idag 2,2 kilo igjen dit. Fordelt på 3 uker blir det ned ca. 700 gram i uka. DET burde være overkommelig. Men det krever fokus. Noe jeg har vært slapp med i det siste...

 

Men tenk så deilig om jeg fikk det til! Da har jeg klart 22 kilo på nøyaktig 1 år. En fin avslutning på denne tråden og den endelige flyttedatoen over til Holde Vekten-forumet! :)

 

Så jeg begynner her og nå. I dette sekund. Rister sløve-støvet herved av meg og peiler meg inn på 3 uker med fokus og siste innspurt.

 

Ready, steady, GO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...