Gå til innhold

Gir jernet!


Gjest PolarErMinVenn
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest PolarErMinVenn

Jada!! Klarte å komme meg en liten tur ut. Det ble riktig nok bare 3,5km, men det er da bedre enn ingen ting hvertfall..

 

Håper treningen din gikk bra i dag! :D Kroppen min har liksom ikke vært så god, så føler meg slaskete og valkete og ufin uansett om dagen, vanskelig å si om det har gått bra m vekta, men jeg tror jo egentlig det, for har vært flink syns jeg :rolleyes: Den følelsen er jo nok også pga mensen.. I morgen blir det hvertfall en liten skitur, så får jeg se hva mer det evt blir.. Er skikkelig støl i låra i dag så fikk noe ur´t av knebøya i går hvertfall :P

 

Ja målet var 60 til 1.feb?

 

Jeg har mitt neste delmål til helgen 2-3mars, da skal jeg på kurs i Oslo (Kanskje hvertfall) men vet ikke helt hva det er enda :P Nå er det jo 1.feb først!! Jeg sa jeg skulle ned like mye som deg, blir vel 5,7kg? så jeg skal må nå 71,1, higer mot 70 da seff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 550
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper treningen din gikk bra i dag! :D

 

Vi skrev ganske samtidig i går, så du så kanskje ikke innlegget mitt :) Det ble skrevet 21:19

 

Flott! Jeg synes også det motiverer litt ekstra når man er flere sammen om det. Det er en ting å si til seg selv at man skal ha godte-stopp, men å si det til noen andre, og være to om det gjør det litt mer forpliktende på en måte. Veldig glad du ble med på det

 

Hadde en kjempeøkt i dag ca 2,5 time trening. Og jeg hadde ikke tapt meg noe merkbart heller. Så nå er det bare å få inn rutiner på treningen, så blir dette meget bra!

 

 

 

Vært å trent en times tid i dag. Godt å være i gang igjen. Har planlagt en god økt i morgen også.

 

Målet var 60 kg til 1. februar ja. 5,7 kg ned... I morges veide jeg 64,5. Veldig glad for det. Så nå er det bare 4,5 som gjenstår :D

 

Mensen kan være ganske plagsom! Setter ofte kroppen i litt ubalanse :wacko: Jeg tar noe som heter nattlysolje, og har god hjelp av det. Ble anbefalt det av lege sammens med vanndrivende te o.l. Skal hjelpe litt på å stabilisere hormoner samt at man ikke blir så oppblåst.

 

Passer fint å ta neste delmål til helgen 2./3. mars. Jeg tenker at hvis jeg greier 60 kg til 1. februar skal jeg greie 55 til den helgen. Men vi får se :)

 

Og typisk nå i januar kjenner jeg godtesuget ekstra godt når det er så innmari mye snop på tilbud. Julegodt på halv pris. Som ikke det var nok har jeg funnet en sjokolade som ligner en jeg likte veldig godt før. Men jeg kan jo ikke kjøpe den og sjekke om det er den heller...! Jeg er har også en tendens til å ville prøve alt nytt godteri, så når det kommer noe nye sjokolader og sånt, har jeg hatt som vane å kjøpe for å prøvesmake. Men nå kan jeg jo ikke det.

 

Det er jo bra da. Men kjenner at jeg angrer litt når jeg går forbi godterihyllene i butikken... Det går heldigvis raskt over. Jeg har hatt en tendens til å angre mye mer på ting jeg har spist enn ikke spist for å si det sånn... Så jeg har god samvittighet når jeg nå går ut av butikken uten et gram sjokolade! :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Hehe, nei jeg så ikke innlegget ditt før i dag :P Jeg har en tendens til å gjøre litt andre ting samtidg, og da tar det litt ekstra tid før jeǵ har sjrevet ferdig innlegget :rolleyes: Men så bra ta du hadde en så bra økt da! Hadde en god økt jeg også, og nå klarer jeg NESTEN en hang-up! Skal klare det innen 1mnd hvertfall, hjelper jo på å ha litt mindre å måtte heise også, hehe :lol:

 

Hatt en super skiøkt i dag :D

 

Ja jeg angrer ganske når jeg går forbi hyllene jeg også, men så vil jeg ble jeg veldig lettet når jeg gikk på vekta i dag tidlig! Vet ikke helt om jeg kan stole på den, men den var på 75,7 :D tar jo cm mål også, så får se hva de sier i tillegg. Nå skal jeg putte grønnsakene i ovnen og ta meg en dusj.

 

Godt vi kan gjøre dette sammen! Er godt å ha noen som også presser seg litt og setter høye krav til seg selv :D Hadde vært fint om slankekrigen hadde startet igjen også, er liksom en ekstra rapportering som motiverer!

 

Fortsatt god søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

75,5kg i dag. Må jo være fornøyd med det :) Tar cm mål også, ned 14cm denne uken, men skal sies at jeg hadde jo uka, så noe av det er jo rett og slett bare opphovning pga det, men det er hvertfall ned! 3,5cm ned siden lørdag, så DET må jo være bra. Det er jo 7 forskjellige mål da, så totalt er jeg nå på 519,5cm.

 

Skal få til en god treningsøkt i dag også. Skal trene sammen med ei så det blir bra :D Hvordan gikk din veiing i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra resultat! Og imponerende på cm!

 

Jeg har hatt så mye å gjøre, så jeg har ikke tenkt så mye på veiing. Får se om jeg rekker å trå på vekta i morgen tidlig.

 

Hadde treningsfri i går, rakk ikke trene. Og det er faktisk ikke en dårlig unnskyldning. Jeg hadde rett og slett ikke mulighet. Men i dag fikk jeg en god økt. Er ganske gele i armer og bein nå :D

 

Veide ikke middagen i dag, og VET at jeg spiste for mye. Har heller ikke hatt tid til å registrere matinntak, så jeg føler ikke helt at jeg har full oversikt. Men jeg har ikke rørt noe ulovlig, og det er jo bra. Skal sørge for å veie middagen,og spise mine faste rasjoner på de andre måltidene, så blir det neppe så mye feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Flink du! Jeg har ikke rørt noe ulovlig jeg heller, men helsikke det har ikke vært lett :P men har jo godt av den mentale treningen da. I dag er det treningsfri for min del, men skal på korøvelse da. Jeg føler vi begge er veldig godt inne i det nå, dette med hverdagen, treningen og mat, motivasjonen er på topp og alt er ganske så bra ;)

 

Som du sa, at du var så glad for at du hadde bestemt deg for godtestopp, og ikke kunne få sakte nok! Det er sånn jeg har det med at jeg er glad for at du hang deg på tråden her :D E godt å ha noen som er ærlig og ikke unnskylder seg med alt mulig, kjenner jeg blir litt (ganske) oppgitt over det endel skriver her inne :P

 

Harde fakta funker!

 

Jeg registrer ikke mat da, det blir en stress faktor for min del. Men sjekker det jeg er usikker på ang kcal, veier maten innimellom og ellers går det i de samme rasjoneringene, så klarer meg jo gost uten. Om (når:p) det stopper opp med vektap får jeg heller begynne med registrering for en periode da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E godt å ha noen som er ærlig og ikke unnskylder seg med alt mulig, kjenner jeg blir litt (ganske) oppgitt over det endel skriver her inne :P

 

Harde fakta funker!

 

Er veldig enig! Men kjenner meg på en måte litt igjen i det mange skriver... Sånn jeg var før... Men jeg har innsett at det er bare en måte å gjøre dette her på, og det innebærer først og fremst å ikke lyve for seg selv. Nr 2 er å ikke synes synd på seg selv. (Kan jo gjøre det av og til, men det går som regel fort over).

 

Veid i går 64,5 i dag 64,4. Har altså stått litt i ro de siste dagene. Skyldes nok litt for mye middag og litt for lite trening. Skal få trent litt i helgen, så håper jeg det holder til en fin nedgang neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Syns du er superflink som klarer å gå nedover såpass mye uten treningen!! Jeg hadde en super økt i dag også, trodde ikke det skulle blr det når jeg begynte men :P Har kost meg litt ekstra med middag i dag, spiste nanbrød og kylligkjøttdeig :D Det ble nok litt mye mat til kvelds, for tok restene.. Etter mølle+styrke+mølle og 700kcals forbrent+ gått tur på 5km så var jeg litt ekstra sulten :P

 

Var flink på kurs i dag også, spiste ett smørbrød med roastbiff og resten bare grønnskaer og litt frukt :D har det rett v siden av butikken, og noen gikk og kjøpte sjokolade, det adde jeg også gjort!! Om ikke du hadde holdt meg i ørene :rolleyes: Så takk for det :D

 

Nå er jeg snart tom for mandler..

 

I morgen er det treningsfri igjen, skal klare å få til en trasketur for kosens skyld da, og søvnen ikke minst :P

 

Jeg er så glad om dagen, det er så deilig at dette med vekten (og cm) begynner å løsne og at det går dn rette veien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Er veldig enig! Men kjenner meg på en måte litt igjen i det mange skriver... Sånn jeg var før... Men jeg har innsett at det er bare en måte å gjøre dette her på, og det innebærer først og fremst å ikke lyve for seg selv. Nr 2 er å ikke synes synd på seg selv. (Kan jo gjøre det av og til, men det går som regel fort over).

 

Jo det skjønner jeg, og er enig og har vært der, men at folk bare jatter med liksom, ja stakkars deg osv, nå det kommer til vekten da. Det er klart at det er andre ting so også foregår og bra at man har et sted man kan ytre følelsene sine og si man har det tøft også på andre fronter, for det er jo helheten. Men har man vært i selskap og spist 3 kakestykker, ellers kanskje vært nokså (altså ikke veldig) flink og ikke går ned, men faktisk kanskje opp så syns jeg ikke synd på de, det bør ikke de gjøre heller, om ønske er vektreduksjon :P

 

Hehe, nok om det ;) venter på at klesvaska skal bli ferdig så jeg får hengt den opp før jeg legger meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det veldig mange gjør feil er at de er flinke med kostholdet på hverdagene, men så skeier de ut en del i helgene, som varer fra fredag til søndag. Så har de kanskje 3-4 treningsøkter i løpet av uka, men sitter i sofaen resten av tiden med god samvittighet. Been there done that, for å si det sånn :P Det funker bare ikke ;)

 

Tjoho! Vekta var nede i 63,9 i dag! Det tallet var jeg så vidt innom morgenen på julaften. :D

 

Skal i selskap på søndag, og vet det blir et kakestykke eller to :rolleyes: Men jeg skal begrense meg. Lover! Og jeg har planer om å kompensere ekstrainntaket med ekstra trening! Men mulig det ikke blir før mandag. Skal trene både i kveld og i morgen også, så jeg satser på at det blir litt til ned til tirsdag!

 

Jeg er forresten elendig på leggetider for tiden. Jeg har hatt så mye å gjøre, så når kvelden kommer er det så godt å bare bli sittende... Jeg skal begynne å sette alarm på kl halv elleve. Da skal jeg gjøre meg klar for senga, så kanskje jeg er i seng til elleve. Det burde være bra nok... Kanskje? I alle fall bedre enn nå da klokka fort blir halv ett :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Grattis!! :D Syns du er suuuuperflink!

 

Jeg er skikkelig sliten i dag.. Ikke bare er det fredag, men det kurset tok lufta ut av meg.. Kurs om førstehjelp ved selvmordsfare.. Veldig lærerikt og interresant da! Men tungt.

 

Så sitter å ser på klesvaska som må tas bort.. resten av stua som må ryddes.. Jaja, skal få tatt noe av det før kvelden er omme :P må egentlig tilbake på jobb 2 t også..

 

Jeg håper å være godt nede på 4 tallet neste uke :) det er det som holder meg på matta nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Hei på dere:) er det mulig for meg å bli med her inne? jeg startet på kurs med venninna mi onsdag, vekta viste 72,9, jeg er 1,62 høy og skal ned 16 kg.

 

Har et mål om 1 kg da til neste veiing, også blir det+ hvis jeg går end mer første gangen, men vil ikke sette meg for høyt mål i tilfelle jeg blir skuffet.

 

I morgen er det spinning kl 10 , 1 times spinning, det blir tungt men tar det i mitt tempo og etter det blir det styrketrening:)

 

søndag blir det indoor walking og noe som heter hvit mix, det er vel noe yoga greier, men først på søndag 45 min indoor walking.

 

Dere er så flinke:) dette skal vi klare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madeleinerenate

Må bare si dere har en kjempe spennende og ikke minst motiverende tråd ! Har stor tro på at dere klare målene deres og ikke får å glemme det store målet deres om å klare dere helt uten snaks og godis bare ved spesielle anledninger . Jeg blir kjempe inponerte av dere ! Tenk å hatt en slik styrke ! Ønsker dere masse lykke til fremover !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Må bare si dere har en kjempe spennende og ikke minst motiverende tråd ! Har stor tro på at dere klare målene deres og ikke får å glemme det store målet deres om å klare dere helt uten snaks og godis bare ved spesielle anledninger . Jeg blir kjempe inponerte av dere ! Tenk å hatt en slik styrke ! Ønsker dere masse lykke til fremover !

 

Så hyggelig og høre :) Og takk for det :D Sikker på at jeg snakker for Nickii også når jeg sier at det er morsomt og motiverende når man får høre man er til motivasjon for andre :) Alle har den styrken, men det gjelder og grave den frem og bestemme seg :D Jeg visste ikke om jeg hadde lyst egentlig, fordi jeg visste hvor hardt det kom til å bli med sjokoladefri. Derfor har jeg sakt frem til påske først, det er mål jeg kan se der fremme ;) Tenk å hatte en slik styrke sier du, ikke sukk over det, finn din egen og bruk den! Det er bare opp til deg!

 

Så hjelper det jo at vi har hverandre da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

I går hadde jeg en stjerneøkt! Superbra på mølla og nokså bra styrkemessig også, enda jeg var helt alene! Fikk meg en måneskinnstur med full stjernehimmel også senere på kvelden, eller natta faktisk :P det ble ikke filmkveld, bare skravlings og tur ut i finværet :D

 

Men, så var det i dag.. Været har vært håpløst, så ikke noe skitur. Fikk meg såvidt en gåtur, og litt måking da, men ikke så mye at jeg vil kalle det trening, bare ut i frisk luft. Ikke vørt flink ang mat i dag, ikke at jeg hatt så av heller, og har ikke rørt noe ulovelig. Men det har blitt for høyt inntak, i forhold til til 0 trening, og ikke så mye søvn :unsure:

 

Jeg vet at jeg har gåt nedsiden forrige veiing, men om jeg skal nå målet som er satt så har jeg jo ikke råd til sånne her dager, det er bare sånn det er.

 

Hatt en bra helg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig og høre :) Og takk for det :D Sikker på at jeg snakker for Nickii også når jeg sier at det er morsomt og motiverende når man får høre man er til motivasjon for andre :) Alle har den styrken, men det gjelder og grave den frem og bestemme seg :D Jeg visste ikke om jeg hadde lyst egentlig, fordi jeg visste hvor hardt det kom til å bli med sjokoladefri. Derfor har jeg sakt frem til påske først, det er mål jeg kan se der fremme ;) Tenk å hatte en slik styrke sier du, ikke sukk over det, finn din egen og bruk den! Det er bare opp til deg!

 

Så hjelper det jo at vi har hverandre da! ;)

 

Veldig enig! Man kan finne styrke i seg selv, man må bare rett og slett bestemme seg. Tenke på hva man vil oppnå, og finne ut hva som er verd å gjøre for å nå målet sitt ;)

 

Kjenner flere som sier at de vil slanke seg og gå ned i vekt, men som likevel ikke er villige til å ofre noe for å komme dit. Da nytter det jo ikke. Man må innse at det er tøft og vanskelig å gå ned i vekt, men at det er verd innsatsen. For det er det virkelig!

 

 

 

Matmessig har helgen vært en katastrofe! Trimmessig også... Kan vel egentlig bare konkludere med at helgen har vært en katastrofe :rolleyes:

 

Men nå er den overstått. Det ble tre kakestykker i går, men ikke så store, så håper ikke skaden ble alt for stor... Holdt meg unna brusen så klart, så sparte meg vel for noen ekstra kcal der i alle fall. Jeg har hatt det veldig hektisk og ikke fått tid til så mye trening. Fikk prøvd litt zumba på wii’en i går kveld, så det er da noe. Men det ser ut til at jeg får bedre tid til trim denne uken, så har lagt en plan som involverer minst fem økter i løpet av uken :)

 

 

Forventer ikke noe særlig resultat på tirsdag, etter en sånn helg. Men mot kommende helg håper jeg å være noe nærmere 62-tallet :)

 

Jeg har heller ikke "råd" til å ha sånne dager med for høyt inntak ift trim, så nå må vi bare ta oss sammen fremover og fokusere på oppgaven. Vi greier 2 uker med beinhard jobbing, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jeg har heller ikke "råd" til å ha sånne dager med for høyt inntak ift trim, så nå må vi bare ta oss sammen fremover og fokusere på oppgaven. Vi greier 2 uker med beinhard jobbing, sant?

 

Vi greier 2 uker med beinhard jobbing! :D

 

Så takk for at du fikk meg gjennom treningsøkta i dag;) helsikke det avr tungt. Tenkte på to ting, ene var veiing i morgen, det andre var, om jeg klarer meg uten sjokolade må jeg jo klare å løpe litt til!! :angry: hehe, og det gjorde jeg :D Har vært suuuuuper dårlig på søvn i helgen, selv i går kom jeg meg ikke i seng før etter kl 2.. :blink: Så skal få i meg litt mat også dusje så får jeg køye..

 

Du sa jo du skulle ta deg 2-3 kakestykker i går så det er jo godkjent det ;) Det var nesten så jeg tok tyrksik pepper i går, så på film m en kompis og han spurte om jge ville ha: "ja takk, kan jo ta en", tok i mot posen, kom på at det er jo godis, så sa pent at "nei forresten skal ikke ha jeg :)" hehe :P han så litt rart på meg :rolleyes:

 

I morgen blir det veiing ja, spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I morgen blir det veiing ja, spent!

 

GRUUUEEER... Må snike i kveld før jeg legger meg så jeg vet hva jeg kan forvente :P

 

Det er faktisk fort gjort å glemme at noe er godis... Godt gjort at du kom på det før det havnet i munnen da :D

 

Helt sykt hvor vanskelig det er med å få nok søvn... Får ha fokus på det denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ja, dag 17 uten godis, syntes vi er flinke jeg :D

Vekta i dag ble 74,5, så en kg ned fra forrige uke. Burde da klare litt mer enn 1kg neste uke om man ikke får samme søndagen som var :P

 

2 uker Nickii, 2 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! 1 kg ned er supert! Og 17 dager uten godis - jepp vi er godt i gang. Det verste er overstått tenker jeg, så nå gjelder det bare å holde koken :)

 

Jeg gikk ned bare 0,6 <_< Men jeg er likevel fornøyd ^_^ Jeg endte opp på 63,9 og det betyr at jeg har gått ned 10,1 kg siden oppstart i høst :D

 

Nå har jeg "bare" 13,9 igjen :P

 

3,9 kg på 2 uker :o Det blir heftig! Burde kanskje justert målet, men hva er moroa med det? Nei, vi går for gull, selv om det sikkert bare blir tull :lol: Om jeg går 2 eller 4 kg ned vinner jeg uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...