Gå til innhold

Gir jernet!


Gjest PolarErMinVenn
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest PolarErMinVenn

Det kakestykket er innenfor dine unntakskrav, men jeg skal jo ha nulltoleranse. Men har hatt det til nå, og skal fortsette med det! :) Det ble en kakao med krem (frøys) under konserten i går, men holdt meg hvertfall unna pizzaen! men var oppe på 74,8 i dag, så må bare drikke mer vann, mer søvn, og spise mindre kalkunkorv (som er ekstremt godt på havreknekkebrød) Så skal jeg jo gjennomføre de resterende treningsøktene da, men missa jo mandagen som nevnt tidligere..

 

5,5 mil på under 2t er jo ganske så grensesprengende det også da ;) men kjempebra, stå på så klarer du det!!

 

Har spist ovnsbakt kylling i dag, kjempegodt!! Nå skal jeg slappe av litt på sofaen og glede meg over at det er helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 550
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest PolarErMinVenn

Det ble litt iver 1t trening i dag. Grei økt, har vært skikkelig tung i kroppen denna uka, håper det løsner neste uke!!

 

Har en grå fiiiiiiiin kjøl her som jeg håper å kunne ha på meg (med litt selvtillitt) på bursdagsfeiring i april, jeg begynner å tro at det skal gå bra :D

 

I påska blir det kanskje hyttetur med både boblebad og badsue, så må, bare MÅ klare de 10 kiloene til da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har en grå fiiiiiiiin kjøl her

 

Hva er det? Kjole?

 

Vekta i dag var ikke akkurat den beste... I går morges veide jeg 62,8... Var nok bra dehydrert for i dag var den oppe på 64,9!! Spent på morgendagen...

 

Trente nesten 3 timer på lørdag. Ble ikke så mye mat, men ble mye alkohol på meg! Og i går ble det en god porsjon junk-food. Så ikke så rart vekta ikke var noe snill i dag. Men nå er det full guffe igjen.

 

Kan forresten glemme å sette 50 kg som mål på benkpress... Det tok jeg på lørdag :D

 

60 kg skal jeg klare til sommeren... Tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Hva er det? Kjole?

 

Hehe :P ja kjole :rolleyes:

 

Grattis med 50 kg i benk da!! Du får hvertfall ha som mål å klare 60kg til sommeren ;)

 

Treningen på lørdagen ble ikke helt opptimal, var så tung i kroppen hele forrige uke, men noe må jeg jo ha gjort for har fremdeles en helt syk gangsperre :P Det ble 1flaske vin på meg også, og nok en gang ikke i seng før tidlig morran :S var flink(e) denne gangen for jeg (vi) gikk rett hjem etter byen. Men så ble vi sittene å skravle hjemme hos meg til over 6 på morningen, MÅ bare få slutt på det der!! Hehe. Hele søndagen blir jo ødelagt også! Ja så var det det med junkfood.. Det ble ikke såå ille på meg i går, ble chicken fajitas og resten gikk jeg å knaska på knekkebrød :P

 

Er spent på veiinga i morra, mensen kommer.. men i dag var jeg på 73 blank, om den holder seg til i morgen også så er jeg suuperfornøyd egentlig! Må komme meg opp å trene også, skulle lage lassagne i dag, mens vi (jobber som støttekontakt) stod med ostesausen gikk sikringen på ovnen, noe jeg ikke merket med en gang.. så ble en noe senere middag enn planlagt :P Siden det er veiing i morra er så er det jo bare å komme seg ut av sofaen og opp å ta i et tak for vekta i morra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Alt gikk skjeis i går, så ble heller ingen trening.. :( nå er mensen på vei også (begynte så smått i går), så håper litt av grunnen til vekta i dag er den.. For vekta stoppa på 73,8.. Men det er nå hvertfall ned da.. Det spøker for 64 kg til 3 april, men om jeg ikke skulle klare det så får jeg bare holde meg unna alt mulig i påska også! For jeg SKAL være 64 på bursdagen min!!! Bare ned 2,5 cm i dag også, men det går nå i rykk og napp :)

 

I dag er jeg ferdig å¨jobb når jeg er ferdig, så skal få til en skikkelig treningsøkt i kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kanskje det var en ny type plagg jeg ikke hadde hørt om :P

 

 

Flott med ned! Her ble det opp! Dramatisk opp! Hele 65,2 kg!!! Det er jo helt vannvittig i og med at jeg var nede i 63,3 rett før helgen...

 

 

Så det er sånn... Et skritt frem og to tilbake... Opp 1,1 kg.

Det beviser bare en ting... Utskeielser og alkohol er ikke noe jeg kan ta meg "råd" til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah! Tirsdag - og fått trent 3 timer denne uka allerede :D

 

Føles bra! Kicking the ass of todays weight-result!

 

Har lest litt om proteiner, og frykter egentlig litt at jeg ikke får nok proteiner inn... Så jeg prøver å legge om kostholdet ennå mer for å øke inntaket av protein. Har vurdert å begynne med proteindrikk, men samtidig så trenger jeg jo i grunn ikke noen ekstra kalorier... Tenker jeg venter med sånt til jeg er ferdig med slankingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jeg fikk meg en økt på 1t 40 min, en god økt også, men kroppen er sliten.. Fikk meg en liten tur i badstue da, det var deilig :) holder ikke ut så lenge i varmen da men :P

 

I kveld blir det årsmøte m koret.. Blir hardt å holde seg unna konfekten, nå når jeg har uka, er jo "døden" egentlig :P

 

Strålende innsats Nickii!!!! :D Keep going strong ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jeg har vært å trent i dag, ingen superøkt, men ok. Kroppen min er helt ødelagt om dagen.. Skal muligens spille volleyball lørdag, det blir artig! Har ikke gjort det på en halv evighet da :P Men ellers så tror jeg kanskje at jeg bare skal hold meg til turgåing neste uke, om været tillater det.. Slik at dnna kroppen kommer seg..

 

Jeg var oppe på 74,8 i dag.. Men som sgt kroppen er tung.. Slliter fryktelig med å få i meg frokost, så har gått til innkjøp av sjokoladepålegg for å se om jeg klarer å få i meg noe om morningen, men det er kun til frokost!!

 

Får se hvordan dette utvikler seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står visst å stamper litt begge to...

 

Jeg har fått noen gode råd inne på et annet forum som jeg skal teste ut... Forsøke å rykke kroppen litt ut av det mønsteret jeg nå sitter litt fast i...

 

Jeg skal begynne med å spise litt større måltider tidligere på dagen. Kanskje det hjelper så jeg ikke blir så ukontrollert sulten til middag og kvelds. Og bytte ut de faste knekkebrødene mine med noe annet.

 

Så skal jeg få inn noen intervalløkter i treninga mi.

 

Forhåpentligvis vil disse justeringene hjelpe på så jeg kan jobbe videre nedover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ja stamper litt..

3 grunner til at vekta disse dagene har gått feil vei:

- Har ikke klart å få i meg frokost (ikke hatt større inntak senere på dagen alikvel)

- Dårlig søvn

- Ikke nok vann

Hjelper ikke på at jeg har mensen som fremdeles ikke har gitt seg og kroppen har vært helt mørbanka..

 

Er ikke god i hverken kropp eller hodet, skal prøve å holde meg unna inne trening neste uke og bare gå turer om været tillater det, se om jeg kommer ut av denne grusomme følelsen jeg har i kroppen nå..

 

Nå er det legge tid!

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Nå vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte :mellow: Kom meg ut på skitur, elendig føre! Men deilig å komme seg opp på fjellet å se sola :D første gangen siden november! Så ble i grunn i veldig godt humør, sola den ene veien og månen den andre, helt fantasktisk! Men så var det det da, at på vei hjem gikk jeg skikkelig på tyrne, skia er i grunn ødelagte (men ikke brukket) og jeg er, om mulig da enda mer mørbanka i kroppen enn jeg var :blink: Datt rett ned steinrøysa, så det var ikke noe godt det.. :(

 

Godt jeg fikk tatt husvaska før jeg dro ut på tur da hvertfall.. så spørs med den volleyballen i kveld, skal prøve meg, men får ikke albuen over hodet engang :P det er jo egentlig ikke morsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff!

 

Hørtes ikke bra ut! Får håpe du kommer deg raskt igjen. Du får ta det litt med ro noen dager og hente deg inn litt igjen.

 

Jeg har slitt med en enorm sultfølelse og ikke funnet evne til å motstå å spise. Heldigvis greier jeg å la være de forbudte tingene. Men jeg har spist alt for mye de siste dagene. Prøvde å spise mer protein, men følte ikke at det hjalp. Så i går kveld fylte jeg på med karbohydratrik mat. Og gjorde det samme til frokost i dag. Det har hjulpet veldig på. Har hatt mye mindre sultfølelse i dag. Jeg tror rett og slett glykogenlagrene mine har vært helt uttømt og jeg har nok hatt underskudd og ubalanse i en rekke hormoner i kroppen. Deriblant seretonin.

 

Jeg tror når man er på slanking lærer man seg å ignorere kroppens signaler. Så når man får beskjeder som sterk søthunger overser man at det kanskje kan skyldes at man mangler noe. Lærte meg en lekse der ja...

 

Håper jeg skal komme meg på rett kjøl igjen nå med litt endring i kosten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Håper du har hatt en fin helg! Jeg har bestemt meg for å øke litt på inntaket en periode nå. Så prøve å ha 500 kcal i underskudd i stedet for 1000. Jeg tror kroppen sliter litt med så stort underskudd for tiden. Jeg går jo ikke ned i vekt uansett nå, så kan jo være greit å prøve å komme litt i balanse og få opp energinivået litt heller.

 

Har planlagt massevis av trim denne uken, og det kjennes ut som jeg har mye å gi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ja det høres ut som en bra plan det! Det blir minimalt med trening her kjenner jeg. Spent på skulderen utover kvelden og natta, håper ikke det blir slik at jeg ikke klarer meg på jobb.. Skal prøve å få gått litt tur da :) men blir nok ikke så lange slik det ser ut nå, for er 20 blå.. Fått beskjed om å ikke være så lenge ute pga astmaen, og hører jo jeg er hes, ikke pga vond hals eller noe, rett og slett bare fordi det er kaldt..

 

I dag blir det ovnsbakt kylling og grønnsaker med litt pasta ved siden av, den pastaen er egentlig ikke for min skyld :P

 

Må vidre til neste jobb :P

 

Høres snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jippi!! 72,6 i dag :D Etter så elendig kroppen min kjentes ut hele forrige uke så er jeg strålende fornøyd. Nå er riktig nok mensen ut av kroppen, og jeg har jo vært flink, men turte ikke håpe på for mye.

 

Det ble en tur på 3,5-4km i går. Skal holde meg unna all annen trening enn tur-gåing denna uka, og håpe at jeg klarer mest mulig nedgang kun på matfronten..

 

Håper du hadde en fin fin helg :D Min var litt delt :P men bedre enn uka som var hvertfall ;)

 

Keep going strong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!

 

Knallbra veieresultat!! Du er bare dyktig!

 

Her endte det på 64,4. Som jo er ned fra forrige uke. Så nå går det nå riktig vei igjen i alle fall. Blir hardt å komme seg videre nedover. Men det kan jo ikke være umulig?!?

 

Jeg har planer om noen heftige intervalløkter fremover. Men jeg en ting savner jeg når jeg skal løpe på mølla, og det er musikk... Jeg må se å få ordnet meg en liten spiller av noe slag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Takk for det :rolleyes: Men det er jo god nedgang for deg og det da :) går jo veldig riktig vei igjen :) Blir tøft for meg å måtte kutte så mye i maten, siden det ikkeblir den treningen jeg er vant til.. men siden jeg ikke godtar at det tar tid med å gå ned i vekt så får jeg bare fighte den kampen der da :P

 

Jobber hardt med å komme meg ut nå.. Vondt i vilja ak nå.. :rolleyes: Lykke til med intervalltreningen! Det hjelper absolutt med musill altså! Men det betyr at foten er bedre det da hvertfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

64 blank i dag :D Fortsatt riktig vei, enn så lenge...

 

Ja, det går bra med foten. Den er litt blå ennå, men oppdaget at dersom jeg bare turte å trø ordentlig på den så gikk det bra. Merkelig nok ble det ubehagelig og nesten vondt da jeg løp forsiktig, så jeg prøvde å sette opp farten og da fungerte det fint.

 

Jeg trente ikke på fredag, søndag og i går. Det føles rart. Jeg er jo ikke vant til så mye treningsfri. Men det har gjort underverker for kroppen som har fått hentet seg godt inn. I dag har jeg egentlig ikke tid til å dra å trene, men jeg må prøve å få presset inn en liten økt likevel... En kort, men effektiv økt :)

 

Må vel bare innse at det ikke er mulig å trene på høygir bestandig. Kroppen har jo tross alt godt av litt roligere perioder også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Nice nice!! Jeg var på standby i dag.. Men det er greit det.. Jeg fikk gått meg en tur og fikk faktsik jogga litt også :) 7,2 km.

 

Det ble biff til middag i dag også, måtte jo ta den siste i pakka :D De snakka om mye kaker og sånn på jobb i dag. Det blir vaffler på fredag, de skal steike vafflene i matpausa på spiserommet.. Tror kanskje jeg må komme meg ut da om jeg skal klare å stå i mot. Hadde de bakt kake skulle jeg klart å holde meg unna, mendunsten av nystekte og varme vaffler tror jeg faktisk ikke at jeg er sterk nok til..

 

Det er klart at kroppen har godt av å ta det litt roligere i perioder, hvertfall slik vi trener. Og de periodene trenger ikke komme så ofte, og heller ikke vare så lenge, men de er viktige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg ting begynner å gå seg til her igjen. Er ikke like sulten som jeg var i forrige uke og motet kommer seg stadig.

 

Begynner å kjenne meg klar for en skikkelig innsats igjen!

 

Men i neste uke skal jeg reise på langhelgtur og da blir det en god del matutfordringer... Jeg får gjøre en skikkelig innsats før jeg drar, så får jeg håper jeg klarer meg godt de fire dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jeg var oppe på 73,9 i dag, har ingen god forklaring på det, så ingen panikk hvertfall før jeg ser hva den viser de neste dagene.

 

Godt det begynner å løsne! Ja du får være litt ekstra flink nå da, så klarer du deg fint på tur :) Er på jobb, og blir endel timer til, tar sikkert turen innom senere ;) håper jeg klarer å komme meg ut etter 12t arb dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt en ny slagplan. Litt mer realistisk, men tøff nok. Hovedmålet blir å gå ned 0,7 kg pr uke. Det er det jeg tenker at jeg kan greie i snitt over tid. Da vil jeg rekke å komme ned i 60 kg til 9. april, 55 kg ca 28. mai og hovedmålet rundt 16. juli.

 

Greier jeg dette skal jeg være superfornøyd.

 

For å greie å gå ned 0,7 kg i uken må jeg nok jobbe mot noe høyere, så arbeidsmålet mitt skal være å gå ned 1 kg pr uke. Tenker at på denne måten vil jeg jobbe hardt, men samtidig ha en god mulighet for å faktisk greie å nå målet mitt, for de høye målene jeg tidligere har satt har jo vært mer eller mindre urealistiske...

 

Virker dette fornuftig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Høres meget fornuftig ut ja!! Jeg er så stolt over å ha klart å droppe vaffel i lunsjen i dag:D de stekte under hele lunsjen..! :unsure:

 

Jeg har som mål å gå ned alt jeg klarer til påske, så etter det så gjør jeg som deg ;) Jeg er heeeelt på feil vei denna uka, men det er rett og slett fordi jeg har spist biff, pg det tåler ikke magen min, så det blir BEINHARDT i helgen! var oppe på 74,2 i dag, men var 75,2 forrige fredag, så er bare litt sånn uka går tror jeg, ser sånn ut når jeg ser hva jeg har notert tidligere. Det betyr ikke at jeg legger meg på latsiden nei, men jeg trenger kanskje en sånn "oppvekker" før helgen kommer :P minne meg på nok en gang at vekt skal NED i helgen ;)

 

Sliter litt med å komme meg ut om dagen.. Men et lyspunkt da, jeg hadde en pasient i dag som jeg ikke har hatt siden november, og han kommenterte at han syns jeg så tynnere ut og lurte på om jeg hadde gjort noe :P

GOD HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...