Gå til innhold

Gir jernet!


Gjest PolarErMinVenn
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest PolarErMinVenn

3,9 kg på 2 uker :o Det blir heftig! Burde kanskje justert målet, men hva er moroa med det? Nei, vi går for gull, selv om det sikkert bare blir tull :lol: Om jeg går 2 eller 4 kg ned vinner jeg uansett!

 

Hihi, ja er vel moroa med det?? :D :D

 

Fokus på søvn og vanninntak denne uken! For meg så blir det da 3,4 kg..

Men siden vi snakker om denna søvnen så får jeg vel gjør meg klar til senga :rolleyes:

Natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 550
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kortvarig glede <_<

 

I dag spratt vekta opp til 64,3... Meeen... Jeg tror jeg har godt med væske i kroppen. Føler meg oppblåst og trente relativt hardt i går, så antar det er noe væske i de stive og ømme musklene mine. Dessuten venter jeg vel mensen mot helgen, så det er nok litt pms inne i bildet også.

 

Nei, har du sett så mange unnskyldninger jeg klarte å lete frem :P

 

Så teit! Men uansett! Jeg SKAL være under 63 kg neste tirsdag.

 

Søvn... Planen for i kveld er å gjøre alt ferdig før jeg tar sofatid. Har en uvane med å finne på så mye rart før jeg skal legge meg. bare henge opp noen klær, rydde litt, lete frem klær til dagen etter osv. Men i kveld skal jeg gjøre dette kl 20. Så når klokka er 22.30 skal jeg bare rusle innom badet å pusse tenner før jeg kryper til køys! Forhåpentligvis hjelper det bedre å ha en konkret plan enn å bare si til meg selv hver dag at "i kveld... DA skal jeg legge meg TIDLIG!!" Det har ikke hjulpet mye hittil i alle fall :rolleyes:

 

Hva vanndrikking angår har jeg endelig kjøpt inn vann med kullsyre. Taffelvann med lime fra Rema... Godt og billig :D Så nå har jeg blitt litt flinkere på kvelden. Ikke så flink på dagtid... Der må jeg kanskje gjøre noen grep...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Hehe :P Det er jo ikke til å komme unna at man veiier mer når man har eller rett før mensen. Meeen, om planen er å gå ned 1,5kg og man har mensen, som gjør at man går opp hvertfall 0,5, så bør man alikevel klare 1 kg ;) Det skal hvertfall være minus der ;) Det jo også sånn når man veiier seg hver dag, at den vil gå opp innimellom, der for jeg syns det er så viktig at veiingen (den "offesielle") er på ak samme dag hver uke.

 

Ang vann så er jeg veldig opp og ned.. Noen dager er jeg kjempeflink og andre dager ikke.. Når det kommer til trening hadde jeg vel den minst effektive økten p¨lenge i går kveld. Skal sies at jeg har vært ekstremt flink i det siste da :P hehe

Kom opp i hallen. Hadde glemt skoene OG pulsklokka.. :angry: Hun jeg skulle trene med måtte dra etter 30 min for hun hadde vakt (lege) og det var fult av mannfolk på styrke rommet, så det var ganske dårlig plass. Fikk unnagjort noen gode øvelser da så var ikke helt bortkastet :rolleyes: i morgen er det hardkjør! romaskin, mølle og styrke! Blir sliten bare av tanken :huh:

 

13 dager (veiinger :P) til første tidsfrist, nedtellingen har startet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Kom meg ikke i seng før 23.30 i går, men når jeg sovna så sov jeg faktisk helt til i dag tidlig! Det er helt utrolig, kan ikke huske sist jeg sov gjennom hele natta! Må komme meg litt tidligere i seng i kveld, det blir en utfordring siden jeg sikkert ikke er ferdig med å trene før vertfall 9 i kveld.. :rolleyes: Men det skal gå :P Fant ut at jeg egentlig må ned minst 1,7 kg denne uken for å kunne nå tidsfristen 1feb.. :blink: Ja, får ha skikkelig fokus på vann resten av uka! Fin utfordring vi har her :D og godt å ikke være alene om den ;)

 

Ha en fin dag, så snakkes vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også i seng i halv tolv tiden i går. En forbedring, men ikke bra nok. Den konkrete planen min feilet litt... Da klokka var 20 var jeg ordentlig kjørt og sliten og skulle bare sitte en halvtime før jeg skulle gjøre unna husarbeidet. Men klokka gikk og før jeg visste ordet av det var den halv elleve.

 

64,4 i dag :( Jeg gjør visst noe feil!

 

Dette har vært et tidligere vektplatå for meg. Det er her jeg tidligere har slitt og mistet motivasjonen og gitt opp kampen. Det er her jeg har pleid å synes synd på meg selv... Si at jeg er frustrert fordi jeg spiser sunt, ikke for mye, og trener nok... At jeg ikke skjønner noen ting... Den fella skal jeg ikke gå i denne gangen. Jeg erkjenner først som sist at hvis jeg ikke går ned i vekt, så er det enten fordi jeg

a. inntar for mange kcal

b. forbruker for lite kcal eller

c. en kombinasjon av a og b

 

Løsningen er derfor meget enkel. Redusere matinntaket, intensivisere treningen og øke hverdagsaktiviteten. Det betyr at søvn og nok væskeinntak blir mer viktig hvis jeg skal greie å holde det gående. Jeg er kampklar nå og skal gi max innsats fremover slik at jeg ikke havner i det samme mønsteret som tidligere.

 

Matmessig har jeg følgende plan:

Halvere frokostrasjonen

Bytte ut pasta/ris/potet o.l. med grønnsaker

Veie middagen nøye (her har jeg nok vært litt sløv i det siste)

Ikke kvelds på dager jeg ikke har trent.

 

Aktivitetsnivå:

Sofatiden får ikke starte før tidligst i halv ni-ni tiden.

 

Treningsprogram ca slik:

Mandag: 1 t tredemølle + 1 t BodyBalance

Tirsdag: 20 min tredemølle + 1 t BodyPump

Onsdag: 45 min spinntime + 1 time styrketrening

Torsdag: 20 min tredemølle + 1 t BodyPump/Styrketrening

Fredag: 45 min Spinntime/ 30 min tredemølle + 1-1,5 t styrketrening

Lørdag: 30 min tredemølle/ 45 spinn + 1-1,5 t styrketrening

Søndag: 60 min spinn/tredemølle + 1 t styrketrening

 

Nå får jeg neppe trent alle dagene i uken. Men regner med at jeg skal få til i hvertfall 5 av dagene hver uke. Intensivering ved å bruke pulsklokke på kondisjonstreningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

STOLT AV DEG!!! :D

 

Det var veldig synd å høre, men så utrolig flott at du har kommet med en slagplan på hva du skal gjøre! Nå skal du/ vi ikke miste motivasjonen fordi du har nådd platået. Gjør noen endringer og gi det litt tid (som jeg vet at ingen av oss har :P ) og for all del, mål cm!!!

 

Har et endringsforslag under aktivitetsnivå da.. Begynn gjerne sofatiden tidligere, og KOM DEG I SENG TIDLIGERE også ;)

 

Nå er jeg bare innom mellom jobbene for å få i meg litt middag, men skal skrive ned slik ukeplanen min ser ut også, har vi den her inne begge to :)

 

YOU GO GIRL!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Forresten, det er jo ikke rart du går litt opp nå, har ikke du mensen på vei? Det går du jo av deg før neste veiing ;) og da er forresten cm en dårlig idé :P Om resultet er det samme neste veiing, DA skal vi gå litt hardere til verks ;)

 

Jeg hadde en superøkt i dag! 7km mølle, så 5km romaskin m ny rekkord :D :D 21.12 :D Den har jeg ikke lyst til å slå engang, nære krampe i låra og hadde blodsmak i munn og nesten astma anfall :P neida det var nok å ta litt i, men puten var sykt tung og jeg ble så innmari tørr i munnen.. Blodsmaken er der enda :P

 

Jeg sliter litt med inntaket etter en slik treningsøkt som jeg hadde i dag.. Blir jo så sulten.. Prøver å spise lite av gangen, og vente for å se om metthetsfølelsen kommer etterhvert.. Men kjenner enda sulten.. Og det er ikke bare i dag, slet med det forrige uke også. Foreløbig så har det jo ikke vært problem i forhold nedgang da.. Meeeen.. det er forbedringspotensiale..

 

Venter på at vaska skal bli ferdig... burde jo da ta bort det tørre tøyet imens ;) Så er det natta etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg trodd at tidligere sofatid hadde medført tidligere sengetid hadde det vært en god ide, men det er nok liten sammenheng der dessverre. Men jeg tenker at om jeg ikke får sofatid før halv ni, så får jeg gjort masse som jeg slipper å styre med rett før jeg skal legge meg, så når klokka er 22-22.30 kan jeg bare gå rett i seng :)

 

Mensen kom forleden dag den. Så håper jo på at når den er over skal den dra med seg i alle fall en halvkilo... Men jeg føler liksom ikke at jeg kan skylde på den heller...

 

Jeg sliter også med inntaket. Blir veldig sulten på kveldstid, spesielt etter trening. Og må innrømme at det ofte da fyker inn en neve mandler eller noe... Og hvis samboeren sitter å spiser noe på kveldene, så hender det at armen min bare strekker seg ut og stjeler noen biter (akkurat som om det ikke er jeg som styrer den )... Da er det faktisk mye bedre at han spiser noe snop og sånt, for det rører jeg ikke!

 

Men til tross for at jeg kanskje spiser litt ekstra er jeg relativt trygg på at inntaket ikke overstiger 1300-1400 kcal. Jeg legger opp til mellom 950-1100 kcal pr dag (alt avhengig av om jeg trener eller ikke), så jeg har jo litt å gå på...

 

Men om jeg ikke går ned i vekt, så betyr det faktisk bare at jeg ikke forbrenner mer enn jeg spiser. Og det igjen betyr at jeg må forbrenne mer og spise mindre. Så enkelt, men så vanskelig :P

 

Grattis med ny rekord! Jeg utførte treningen etter planen i går, veldig fornøyd med det :) Sofatiden var holdt, mye aktivitet, meeen... Det ble to never mandler på kvelden... Kanskje jeg bare skal kaste posen med mandler... Jeg bør jo heller spise gulrøtter og sånt! Eller jeg omformulerer det... Jeg skal heller spise gulrøtter og sånt :D

 

Vekt 64,4 i dag <_<

 

Jeg skulle vært nærmere 62 nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Uff, jeg sitter på jobb, og har endel kontorarb som må gjøres, men er alene på jobb, så da er det så lett å turen innom her :P tror ikke sjefen hadde vært så fornnøyd med det :unsure:

 

Men men.. Ja det er jo sånn at om man ikke går ned så er det noe med inntak vs forbrenning som ikke er som det burde være. Mandler er det riktig nok en god del kcal i, emn det er også godt for forbrenningen! Kombiner gulerøtter og mandel, det er kjempegodt!

 

Jeg vet faktisk ikke hva jeg ligger på kcal messig, blir så stressa av det der.. :unsure: Så lenge jeg går ned såpass som jeg har gjort nå, så stresser jeg ikke med det heller.. :P Men jeg spiser ganske gjevnt det samme, så kan jo bare sette det inn å se hva jeg ligger på sånn ca.. Sist jeg skulle så hang sia seg opp og da gadd jeg hvertfall ikke :P

 

Ikke kast posen med mandler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

JAAAAAAAAAAAAAA! Jeg klarte hangups på trening i dag! Riktig nok bare en :P men nå har jeg noe å jobbe vidre med. Det var en helt godkjent en og klarte nesten to :D Ellers så var det 8km roing, men i nokså rolig tempo og noe mer styrke :)

 

Det ble endel mat i går, gikk bra med vekta i dag, men får nok betale for det i morgen. Vet det blir en flaske vin i kveld, og sikkert tidlig morrakvisten før jeg kommer meg i seng. Men det unner jeg meg for storkoser meg me de folka jeg skal være i lag med :D

 

Uka mi treningsmessig så har jeg faste treninger

Mandag, tirsdag, torsdag og lørdag. Søndag blir det rolig lankjøring ute (om været tillater det, hvis ikke så blir det en kortere tur)

 

Jeg kombinerer alltid styrke og kondisjon, men andelen varierer. Har ingen økter på under 90 min. Mandager er alltid minst 2t.

Onsdager har jeg korøvlse og fredager har jeg totalfri (blir alltid en midnattstur da, men det er bare rolig kos)

 

Er helt over meg selv av glede over å ha klart hangups :D

 

Nå skal jeg i dusjen før jeg skal prøve å få en times søvn, ble tidlig morrakvisten før jeg kom meg i seng i dag også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Jeg har prøvd et par ganger på hangups, har ikke sjangs! Men jeg skal greie det en gang jeg også!!

 

Jeg var 64,1 i dag. Men har ikke vært flink med kosten i dag. Ikke spist noe ulovlig, men spist litt for mye. Jeg er så sykt sulten for tiden.

 

Så glemte jeg å kjøpe inn gulrøtter og sånt. Det skal jeg ordne på mandag.

 

Blir neppe noe ned til tirsdag og jeg har akseptert nederlaget allerede. Greier ikke målet mitt denne gangen heller. Men jeg gir ikke opp å jobbe likevel. Jeg skal ned så mye jeg greier frem til 1. februar.

 

Kos deg med vin! Vi skal jo leve litt selv om vi slanker oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Sulten ja, da er vi to.. Spiser utrolig mye knekkebrød om dagen. Har kjøpt inn gulerøtter, men har ikke spist noen av de i løpet av helgen :P Det ble 1flaske trulli og en jæger i går, og et par tre liter vann ;) Har fått i meg endel vann i da også. er ikke så bekymra for det inntaket der, værre med søvnen.. Kom meg ikke i seng før kl 7, og det ble ikke ak mye søvn heller.. Nå skal jeg snart ned å se en film på ungdomsklubben her, det blir kos :) skal ikke bli så sent i dag da ;)

 

Nå er helgen snart over.. Uka går fort, helga går enda fortere.. :huh:

 

Ja vi får bare ta i et skikkelig tak nå, siste uka før første "tidsfrist" :P Jeg skal ned på kiosken snart, skal ha meg en iste, og hvis de har skal jeg faktisk ha en pølse!! er skikkelig sånn dagenderpå i dag :P får finne ut hvordan det ligger an med denna filmen jeg nå :)

 

Det er greit med å sette seg så høye mål som vi har gjort nå, er at da er ikke nederlaget så stort om vi ikke når det på den tiden vi har satt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! 65,2 i dag :blink: Det skal ikke være mulig?!?!?

 

Jeg spiste nok litt mye på lørdag, men i går var jeg innenfor det jeg skal og i tillegg trente jeg i to timer...

 

Jeg visste det kom til å bli tøft når jeg kom ned mot 64 kg, men at det skulle bli slik hadde jeg ikke forventet.

 

Aiaiai... Men fra i dag iverksettes planen min til det fulle. Selv om jeg har vært flink på flere av punktene, er det noen som gjenstår å få på plass.

 

I går spiste jeg gulrøtter og kålrabi som kveldskos, og en neve mandler. Mandelposen er nå tom, og jeg kommer ikke til å kjøpe ny. Trenger ikke de ekstra kaloriene...

 

Så klarte jeg å skade en fot i går da... Ikke alvorlig, men vondt å gå på den, så tredemølletrening er nok utelukket de nærmeste dagene. Mulig jeg forsøker meg på romaskin i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Uff da, skjønner at det er frustrerende! Du får iverksette planen og gi den litt tid til å fungere. For min del har det blitt for høyt inntak i dag. Har vært vanlig manndagsinntak, men kom meg ikke på trening. Sovna av her og har vært helt skutt så tror det nesten er like greit. Det vil jo da si at jeg ikke kan forvente så mye i forhold til i morgen.. :/

 

STÅ PÅ!! Vi skal klare dette sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halvtime roing var planen i dag i tillegg til styrketreningsøkten... Men jeg har ikke rodd på månedsvis og ante ikke at det skulle bli så himla tungt... Var litt sliten i armene fra før pga all styrketreninga i forrige uke og da, men... greide 15 minutter. Prøvde å jogge, det gikk ikke. Foten var for vond. Men hadde en god runde med styrketrening etterpå.

 

Ellers har matinntak gått bra. Spist masse grønnsaker til kvelds. Gulrøtter, kålrot, sukkererter, cherrytomater og agurk. God og mett nå!

 

Ikke noe sofatid før kl 2100, og nå er jeg klar for senga :)

 

Tror jeg hadde mye væske i kroppen i morges, for har vært maaange ganger på toalettet i dag. Så tror nok ikke resultatet i morgen blir like høyt... Forhåpentligvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

74,0 i dag. Ikke helt fornøyd men med så mye underskudd å søvn, høyt inntak i går+ ingen mandagstrening så kan jeg jo ikke forvente noe mer heller. Fornøyd med cm målene da, totalt ned 7 cm fra forrige uke :)

 

Ha en fin dag! Kommenterer mer senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarte i alle fall nedgang... Jeg endte på 64,1 i dag og opp 0,2 kg. Men jeg tåler det. Var jo oppe over 65 i går, så er jo veldig glad for å være nede rundt 64 igjen.

 

Motivasjonen er på plass igjen, så nå skal jeg bare gjøre som tråden vår handler om; gi jernet. Men forventer ikke store nedgangen neste uke likevel... Skal nemlig i selskap på lørdag, så da blir det nok noe mat og en del alkoholholdig drikke som vil forhøye kaloriinntaket betraktelig...

 

Men når det er overstått er det full fart nedover mot 50-tallet :D

 

Ser allerede freomver mot neste mål... Som skal være 59 kg innen 1. mars... Realistisk, men tøft nok... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

JAAAAAAAAAAA!! 10km på 60 min etter 20 min styrke og 25min romaskin (5km)!!! :D :D Er stolt nå assa :D og ikke har jeg vondt i kneet mitt heller! Skal nok ikke gjøre det ltfor ofte da..

 

Ja dete er supertungt å begynne med roing, så 15 min etter å ikke ha rodd på lenge, ja det er lenge nok det!! Jeg er supermotivert ang denne uka, SKAL klare mer nedgang nå denne uka! Skal prøve å ha gjenomsnitt på 1kg i uka så lenge jeg klarer det, men hovedmålet først og frems er 64kg til lørdag 14 april, siden påska er i mellom betyr jo det egentlig 64 til tirsdag 3 :P det er kanskje ikke like realsitisk, men som du sa, hva er det tråden vår handler om ? ;)

 

Glad du er ved godt mot igjen,hadde ikke latt deg gi opp jeg nå altså, for jeg klarer meg ikke uten deg!!!! <3 ;)

 

Snakkes snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert! Du er virkelig i god form må jeg si!

 

I går ble det ikke tid til trim for min del. Men det var kanskje like greit. Tror kroppen hadde godt av en pause.

 

Men i dag skal jeg på igjen. Da blir det vel både styrke og kondisjon. Hvis jeg finner ut av hva jeg greier å gjøre med en vond fot...

 

Forresten! Vekta viste 63,6 i dag!!! Jeg tror jammen det har løsnet igjen :D Det er i alle fall den laveste vekta jeg har sett på noen år...

 

Det er 10 uker minus 1 dag til 3. april... Går vi ned 1 kg pr uke greier vi 10 kg. Så jeg er med på den ;) For min del betyr det at jeg skal ende på 54 kg til da. Delmål 1 blir 59 kg til 28. februar.

 

Du trenger ikke frykte at jeg skal svikte :) Jeg har bestemt meg for å klare det denne gangen, så å gi opp er ikke noe alternativ ;) Jeg visste jo at jeg kom til å møte litt motgang i prosessen. Og kanskje det bidro til at jeg ble ekstra frustrert... Jeg ble egentlig redd for at det skulle bli håpløst. Men nå har fornuften tatt meg. Jeg vet jo at det ikke er umulig, bare å kjempe videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Så bra med vekta :D Ja da sier vi 59/69 til 28 februar og 54/64 til 3 mars :) Bare vet at 1kg i uka over så lang tid kanskje ikke er realsitisk, men hadde jeg/ vi vært realistiske så hadde vi ikke klart åa gå ned såpass som vi har gjort nå ;) Så var det jo denna morroa med å ha noe å strekke seg etter da :P

 

Det er så mye bedre å ha tidsfrist på delmålene kjenner jeg, så mye mer motiverende og lettere å Gi jernet :D

 

Håper foten snart blir bedre! Det er bra å stå i "squatposision" og ha fx en kg i vær hånd og bokse ;) eller uten vekter for å stå lenger, får opp pulsen endel der altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vet at 1kg i uka over så lang tid kanskje ikke er realsitisk, men hadde jeg/ vi vært realistiske så hadde vi ikke klart åa gå ned såpass som vi har gjort nå ;) Så var det jo denna morroa med å ha noe å strekke seg etter da :P

 

Nemlig! Det er det som er greia. Jeg tror det realtistiske for meg er et vekttap på omkring 0,6 i uka i snitt. Men hvis jeg har det som mål så blir det nok mer sånn 0,2 eller 0,3 i uka.

 

Med 63,6 i dag, så er det ikke umulig å være 63 blank på tirsdag selv om lørdagen kommer til å legge kjepper i hjulene... Jeg skal i alle fall gjøre det jeg kan for å greie det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Hmm.. Jeg trenger noen nye mål.. Hadde endel mål i høst

- Klare 1 hangup (21.01.12)

- Klare strake pushups (Nov/des 2011)

- ligge rundt 21 min på 5km romaskin (19.01.12)

- 10km på 60 min (24.01.12)

 

Alle målene virket like usansynlige og håpløse ut i høst. Spesielt 10km som kom meget overaskende på meg at jeg klarte nå! I september kunne jeg ikke jogge mer enn 7 min uten at kneet sa fra :P

 

Så nå er det på tide med nye mål, men hva skal det være? Neste mål er jo å klare 5 hangups da :P Men hvilke andre mål? :unsure:

Planken i 5 min? Klarer sikker ca 20-30 sek nå :P

 

Satse på 10km på romaskinen og en kjappere tid på 5km mølle? Eller klare å løpe 2,3 eller 4 min på 20km/t på mølla? Men det er meget hardt for hjerte og tror ikke astmaen setter pris på så stor belastning :P

 

Forslag mottas med takk :D (poster denne under treniing også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å ha oppnådd målene dine! Rent dyktig er du!

 

Har ikke så mange forslag til mål til deg, men det må jo være noe som er litt grensesprengende kanskje... Og som viderefører de gamle målene dine kanskje?

- 5 hangups

- 10 eller 15 pushups (Aner jo ikke hvor mange du tar nå, men øke med noen stykker...)

- raskere tid på romaskin, eller lengre distanse er en god ide. 10 km på romaskin er jo et godt mål tenker jeg :)

- raskere tid på mølla eller lengre distanse, f.eks 12 km på 60 min?

 

Jeg må vel også sette meg noen mål fremover... Må tenke litt på de. Men ett skal i alle fall være maxløft på 50 kg i benkpress. Må finne ut av hilke mål jeg skal ha i knebøy og markløft. Så må jeg selvsagt ha noen kondisjonsmål!

 

Forresten, vekta viste 63,3 i dag. Nå går det så det suser her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Har lyst på nye mål, å forbedre de jeg allerede har hatt er jo på en måte å holde på med de samme målene.. 5 hangups er klart et nytt mål! Men det har det alltid hvert, "den dagen jeg klarer 1, da skal jeg gå for 5" hehe:P

 

Tror 10km på romaskin er et greit grense sprengende mål, rodde 10km i dag og helsikke det var tungt! Og det var ikke fort! Setter jeg en tid på 45min så tror jeg at jeg har nok der å jobbe med frem til sommeren faktisk :P (må finne ut om det er innen rekkevidde da, eller realsistisk, skal spørre en kompis) Ikke bare sår, men gnagsår i ræven :P hihi

 

Også tror jeg kanskje å se hvor mye jeg klarer å forbedre 5km på mølle kan være et bra mål, hva klarer jeg 5km på før påske :) Benkpress kan jeg ikke ta me skulderen min, derfor jeg ikke kjører så mange pushups heller.. 7-8 vel.. Meeen kan jo satse på å klare 1-5 strake med smalt "grep".

 

Så flott at vekta går den rette veien igjen!!!! I dag ble det et kakestykke på jobb, ble faktsik tvunget :P turnuslegen som skal reise hadde bakt, og hun baker ALDRI visstnok :P Kroppen min er så tung om dagen, vet ikke helt hvordan jeg ligger an.. Må nok skjerpe inn på maten nå, for mer/tyngre eller intensivisering av trening er ikke mulig for øyeblikket.

 

Fortsatt ved godt mot da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du vil ha helt nye mål. Det er kanskje mer inspirerende enn å jobbe for de samme tingene selv om det er forbedringer.

 

Jeg har planer om å delta i et sykkelritt til våren. Deltok i fjor, men da greide jeg ikke målet mitt. I år skal jeg greie det! 5,5 mil på under 2 timer :)

 

Må vel kunne si at det kakestykket var godt innenfor unntaksreglene. Det er jo ikke en hverdagsanledning akkurat :)

 

 

Trente halvannen time i går. 20 min oppvarming på tredemølle og godt over en time styrke. I dag blir det neppe noen tid til trim, men har planlagt en knalløkt i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...