Gå til innhold

Nytt forsøk


Anbefalte innlegg

jeg vet ikke, men det virker nesten slik. En av de som jobbet ved senteret sa det hadde liten effekt hvis jeg var der hver dag omtrent. Jeg er ingen ekspert så jeg velger og tro det, men jeg skal trene ihvertfall 3 ganger i uka. I dag og i morgen skal jeg på spinning. Jeg får ikke hvert noe mer der denne uka, så derfor blir det 3 dager etter hverandre.

Føl på kroppen du, tydelig at du gjør noe riktig nå iallefall!! Har du målt deg i det siste?? Mistet mange cm??? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

 

Her går det bra om dagen og jeg føler meg fremdeles motivert og det er deilig når jeg skal holde på en laaaaaaaaaaaang stund. Denne gangen blir det virkelig en spennende påske og det skal bli spennende å se hvordan jeg takler det. ;)

Jeg skjønner at jeg er helt avhengig av kurs enda. Klarer ikke å ha helt riktig tankegang. Jeg tenker "gudskjelov ikke kurs mandag, jeg har en uke å komme meg på". Det er ikke riktig å tenke slik.

Men en ting vet jeg og det er dette som er den riktige måten for meg. :rolleyes:

Jeg har prøvd tenke ut ting som jeg kan ha med meg som gjør at jeg kan spare noen kal. I kveld når vi ankommer hytta skal vi ha ost og kjeks, da har jeg sunt knekkebrød, philadelpia med mindre fett i forskjellige smaker (bra utvalg i Sverige) og masse grønnsaker. Når vi skal grille pølser kan jeg ta med meg mager grillpølse. Ta med meg grønnsaker og dipp og ta med frukt. Jeg tror det blir bra jeg.

:D

Jeg ønsker alle en riktig god påske B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

 

Her går det bra om dagen og jeg føler meg fremdeles motivert og det er deilig når jeg skal holde på en laaaaaaaaaaaang stund. Denne gangen blir det virkelig en spennende påske og det skal bli spennende å se hvordan jeg takler det. ;)

Jeg skjønner at jeg er helt avhengig av kurs enda. Klarer ikke å ha helt riktig tankegang. Jeg tenker "gudskjelov ikke kurs mandag, jeg har en uke å komme meg på". Det er ikke riktig å tenke slik.

Men en ting vet jeg og det er dette som er den riktige måten for meg. :rolleyes:

Jeg har prøvd tenke ut ting som jeg kan ha med meg som gjør at jeg kan spare noen kal. I kveld når vi ankommer hytta skal vi ha ost og kjeks, da har jeg sunt knekkebrød, philadelpia med mindre fett i forskjellige smaker (bra utvalg i Sverige) og masse grønnsaker. Når vi skal grille pølser kan jeg ta med meg mager grillpølse. Ta med meg grønnsaker og dipp og ta med frukt. Jeg tror det blir bra jeg.

:D

Jeg ønsker alle en riktig god påske B)

Grattis med nedgangen! Nå veier vi likt!!! Kos deg på hytta så skrives vi til uka!!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Nå er jeg hjemme igjen etter noen flotte dager på fjellet. I dag har jeg startet på nytt igjen etter at det ikke ble akkurat slik jeg hadde tenkt. Det er ihvertfall tydelig at jeg ikke klarer meg på egenhånd. Har en uke på å ta meg inn igjen nå. Jeg gikk på vekta og den viste 98kg.

Første kvelden hadde vi ost, kjeks og vin. Da klarte jeg å holde meg til magre oster og grovt knekkebrød. Jeg savnet ikke de fete ostene og kjeksa noe, men jeg åt jo for mye for det. Ellers ble det veldig lite godterier på meg. Vanlig sjokolade spiste jeg ingen av. En dag spiste jeg litt 70%. Vet det er sjokolade, men jeg innbiller meg at det er litt lov. Åt noe skumfigurer, litt popkorn og noe peanøtter. Jeg drakk opp 3 karbolette øl. Synes ikke selv det var mye, men det gikk mye rødvin, uregelmessige måltider. Blir spennende å se neste mandag. Da får jeg bevis på hva jeg egentlig dreiv med.

I dag skal vi avgårde på spinning. Skal bli godt med en treningsøkt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Nå er jeg hjemme igjen etter noen flotte dager på fjellet. I dag har jeg startet på nytt igjen etter at det ikke ble akkurat slik jeg hadde tenkt. Det er ihvertfall tydelig at jeg ikke klarer meg på egenhånd. Har en uke på å ta meg inn igjen nå. Jeg gikk på vekta og den viste 98kg.

Første kvelden hadde vi ost, kjeks og vin. Da klarte jeg å holde meg til magre oster og grovt knekkebrød. Jeg savnet ikke de fete ostene og kjeksa noe, men jeg åt jo for mye for det. Ellers ble det veldig lite godterier på meg. Vanlig sjokolade spiste jeg ingen av. En dag spiste jeg litt 70%. Vet det er sjokolade, men jeg innbiller meg at det er litt lov. Åt noe skumfigurer, litt popkorn og noe peanøtter. Jeg drakk opp 3 karbolette øl. Synes ikke selv det var mye, men det gikk mye rødvin, uregelmessige måltider. Blir spennende å se neste mandag. Da får jeg bevis på hva jeg egentlig dreiv med.

I dag skal vi avgårde på spinning. Skal bli godt med en treningsøkt igjen.

Nei, hverdagen er lettest, Kikk!! Blir spennende å se om vi får tatt oss inn på ei uke!! Jeg er i gang!! Ferien er over for min del, her er det bare å tenke GR og hva vi har i vente; en lettere kropp! Ha en flott dag og god spinning!!!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hverdagen er lettest, Kikk!! Blir spennende å se om vi får tatt oss inn på ei uke!! Jeg er i gang!! Ferien er over for min del, her er det bare å tenke GR og hva vi har i vente; en lettere kropp! Ha en flott dag og god spinning!!!! B)

 

spinningtimen gikk bra selv om det var veldig slitsomt. Man merker fort om det blir mye stille sitting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spinningtimen gikk bra selv om det var veldig slitsomt. Man merker fort om det blir mye stille sitting

ikke mange dagene som skal til for at alt blir tyngre igjen, men nå er du i gang igjen, Kikk! Veldig bra!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og nye muligheter for å gøre en bra figur innen kosthold. Skal straks ivei på spinning nå. Merker at det er litt vanskelig å velge riktig mat for tiden, men det går seg vel til.

Ha en god dag alle sammen

Gått greit i dag med maten, Kikk?? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn passe, ble nok litt i meste laget. Jeg må begynne å skrive opp det jeg har spist så jeg får registrert det ellers blir det vanskelig. Jeg husker ikke alt.

Lurt å skrive! Jeg får vanskeligheter når det blir utskeiielser sånn som i påska. Føler nå at jeg er tilbake i rett spor, så satser på at jeg er i siget igjen!!! Bare vent til vi krymper så klæra passer!! He he! Gleder meg!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å skrive! Jeg får vanskeligheter når det blir utskeiielser sånn som i påska. Føler nå at jeg er tilbake i rett spor, så satser på at jeg er i siget igjen!!! Bare vent til vi krymper så klæra passer!! He he! Gleder meg!! :P

 

Gleder meg jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler nå at ting begynner å falle på plass igjen.

En ting jeg lurer på og der er, om jeg vet at jeg kommer til å få en dag med flere kalorier enn lov, hjelper det da å spise færre kalorier dagen før eller dagen etter?

 

En ting jeg må skjerpe meg er når jeg er på jobben. Jeg er der ved kvart på 9 tiden. Jeg begynner da med vaffelsteking, steke bagetter og ordne til varmmat. Jeg har lagt inn et mellommåltid klokka 9, og det er så lett å spise mere enn jeg skal.Klarer ikke å la være. Har veldig god tid før lunchkundene kommer.

Mye enklere å være flink når jeg har fri.

 

Jeg tror at jeg skal klare å gå ned den kiloen jeg la på meg denne uka,men da må jeg være flink og standhaftig. Jeg merker at forbrenningen er bedre nå, så det blir spennende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI! :rolleyes:

 

Er i gang igjen jeg også heldigvis, men enig med dere; det er FRYKTELIG vanskelig å klare seg i sånne ferier og høytider hvor alt er basert på kos med mat og drikke.

 

Nå tar jeg hvertfall et par skikkelig strenge uker, så jeg kommer meg fort ned igjen det jeg gikk opp. :unsure:

 

JA til "krymping" Kikk!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI! :rolleyes:

 

Er i gang igjen jeg også heldigvis, men enig med dere; det er FRYKTELIG vanskelig å klare seg i sånne ferier og høytider hvor alt er basert på kos med mat og drikke.

 

Nå tar jeg hvertfall et par skikkelig strenge uker, så jeg kommer meg fort ned igjen det jeg gikk opp. :unsure:

 

JA til "krymping" Kikk!! :P

 

så fint at du er på gang igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler nå at ting begynner å falle på plass igjen.

En ting jeg lurer på og der er, om jeg vet at jeg kommer til å få en dag med flere kalorier enn lov, hjelper det da å spise færre kalorier dagen før eller dagen etter?

 

En ting jeg må skjerpe meg er når jeg er på jobben. Jeg er der ved kvart på 9 tiden. Jeg begynner da med vaffelsteking, steke bagetter og ordne til varmmat. Jeg har lagt inn et mellommåltid klokka 9, og det er så lett å spise mere enn jeg skal.Klarer ikke å la være. Har veldig god tid før lunchkundene kommer.

Mye enklere å være flink når jeg har fri.

 

Jeg tror at jeg skal klare å gå ned den kiloen jeg la på meg denne uka,men da må jeg være flink og standhaftig. Jeg merker at forbrenningen er bedre nå, så det blir spennende å se.

Bare du har ett gjennomsnitt på det antall kalorier du skal ha kan du godt spare inn en dag foridi du vet det komme ren utskeiielse neste dag! Men det er lurt å spise mange og mindre måltider alle dager. feks salater osv som metter, men som det er få kalorier i. skjønner det er vanskelig å styre seg når du jobber med mat.... det lukter jo så godt av nystekte vafler osv... Men du bør nok ha med niste og la jobb-mat være ulovlig.... da er det ikke så lett å ta en smakebit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du Kikk????? savner deg....

 

Så koselig da. Jeg er her. Gruer meg til kurskveld i dag. Har ikke vært flink i helga. Jeg vet jeg har gått opp, men ikke hvor mye. Håper ikke det er altfor ille. Kommer med rapport om det, enten i kveld eller morgen tidlig.

 

Skal bli interessant å se om alle deltagerne dukker opp på kurs i kveld. Er lett for å la det være når man har dårlig samvittighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble som jeg fryktet. En oppgang på 1,3kg,så nå er jeg tilbake til 98,8. Skal gjøre en innsats denne uken så de forsvinner igjen. Eneste er lørdag da. Da skal jeg på korfest. Vet hvordan det er, men skal forsøke å ta meg sammen.

Igår var jeg på trening etter kurset. Først styrke og så spinning. Har ikke vært på den spinningtimen før, men jaggu var den tøff.

Nå ser jeg frem til bedre dager slankemessig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er jo fortsatt på to-sifret Kikk.

Tenk på det!

Og ja, spinning er fryktelig synes nå jeg.

 

Stå på jenter! :P

 

og det er jeg gladfor. Spinning er noe man må venne seg til. Det gjorde jeg. Synes det var helt pyton i starten, men nå liker jeg det godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble som jeg fryktet. En oppgang på 1,3kg,så nå er jeg tilbake til 98,8. Skal gjøre en innsats denne uken så de forsvinner igjen. Eneste er lørdag da. Da skal jeg på korfest. Vet hvordan det er, men skal forsøke å ta meg sammen.

Igår var jeg på trening etter kurset. Først styrke og så spinning. Har ikke vært på den spinningtimen før, men jaggu var den tøff.

Nå ser jeg frem til bedre dager slankemessig

Ja,ja.. du hadd en anelse om at du hadde gått opp... du dro på kurs alikevell -bra! og du var også på trening!!! Veldig bra!!!! Snart er du nede igjen, godt du har fokus Kikk!!! Er spent på min veiedag i morgen.. Ha en fin natt og onsdag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha for oppmuntringen. Er glad for at jeg gikk.

Håper det går greit i dag. Skal i begravelse med minnestund. Da blir det også servert noe.

Har meldt meg inn i vektklubb.no i tillegg. Det er det samme opplegget som Grete Roede, men det er veldig mye lesestoff der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha for oppmuntringen. Er glad for at jeg gikk.

Håper det går greit i dag. Skal i begravelse med minnestund. Da blir det også servert noe.

Har meldt meg inn i vektklubb.no i tillegg. Det er det samme opplegget som Grete Roede, men det er veldig mye lesestoff der.

Håper alt gikk greit med begravelse og minnestunden...

 

Er det vektklubben til VG?? Uansett, du er flink! vi får smøre oss med tålmodighet!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...