Gå til innhold

Nytt forsøk


Anbefalte innlegg

Håper alt gikk greit med begravelse og minnestunden...

 

Er det vektklubben til VG?? Uansett, du er flink! vi får smøre oss med tålmodighet!!! :P

 

Ja det gikk greit. Var en fin sermoni. Presten var kjempefin og snakket veldig positivt så det ble ikke så trist. Første gang jeg har sett en negerprest.

Men det var fryktelig kaldt. Jeg frøys hele tiden. Hadde kjøpt meg en ny jakke for anledningen som var litt for liten. Det var heller ingen varm jakke, så du kan tro jeg frøys.

Jeg åt ingen kake da, men jeg spiste 5 snitter og det hadde jeg planlagt.

Ja det er vektklubben til VG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gikk greit. Var en fin sermoni. Presten var kjempefin og snakket veldig positivt så det ble ikke så trist. Første gang jeg har sett en negerprest.

Men det var fryktelig kaldt. Jeg frøys hele tiden. Hadde kjøpt meg en ny jakke for anledningen som var litt for liten. Det var heller ingen varm jakke, så du kan tro jeg frøys.

Jeg åt ingen kake da, men jeg spiste 5 snitter og det hadde jeg planlagt.

Ja det er vektklubben til VG

så bra det gikk greit, håper du ikke har frøset på deg forkjølelse! Men 5 snitter høres veldig mye ut!!! Er ikke det 5 hele loffskiver med masse pålegg??? Men du var flink da du klarte å styre unna kake!!

 

Håper du kan gi oss noen tips av hva du ser på vektklubben!

 

anng klær så fikk jeg plass i en gammel jakke som jeg ikke har brukt på noen år! deilig følelse! Har bare tatt vare på litt av det fineste som var blitt for lite. det er egentlig et sett med bukse til den jakka, men den var altfor liten ennå.. egentlig litt rart at jakka omtrent var for stor da buksa ikke passer... kan jeg ha forandret kroppsfasong så mye på noen få år??!! Rare greier! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra det gikk greit, håper du ikke har frøset på deg forkjølelse! Men 5 snitter høres veldig mye ut!!! Er ikke det 5 hele loffskiver med masse pålegg??? Men du var flink da du klarte å styre unna kake!!

 

Håper du kan gi oss noen tips av hva du ser på vektklubben!

 

anng klær så fikk jeg plass i en gammel jakke som jeg ikke har brukt på noen år! deilig følelse! Har bare tatt vare på litt av det fineste som var blitt for lite. det er egentlig et sett med bukse til den jakka, men den var altfor liten ennå.. egentlig litt rart at jakka omtrent var for stor da buksa ikke passer... kan jeg ha forandret kroppsfasong så mye på noen få år??!! Rare greier! :rolleyes:

 

5 snitter er halve brødskiver med lite pålegg. Du tenker smørbrød..

Deilig at jakka passer da. Kroppen forandrer seg ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 snitter er halve brødskiver med lite pålegg. Du tenker smørbrød..

Deilig at jakka passer da. Kroppen forandrer seg ja

he he!! så for meg de store smørbrødene med masser av pålegg, majones etc!!! 5 halve var jo greit da!!!

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg ringe til en tannlege å bestille time. Tror dere jeg gruer meg? Jeg har tannlegeskrekk i tillegg til at jeg vet det blir veldig dyrt. Har mistet noen plomber og regner med at jeg må ha kroner. Uff og uff. Håper jeg overlever.

Kostholdsmessig synes jeg det har gått greit denne uka men i morgen skal jeg på fest. Får prøve å holde meg litt i skinnet. Jeg fikk svi for det jeg dreiv med forrige lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det ikke utrolig deilig når man får på seg klær som ikke har passet på en stund. Er litt der jeg også om dagen, oppdager ting som jeg knapt husket jeg hadde. Skal prøve å ikke kjøpe noe særlig nå ettersom jeg er på vei nedover.

 

Lykke til med tannlegen K, det er fælt med sånne ting som man er redd for. Også så dyrt som det har blitt da. Men må man så må man. Tenner er utrolig viktig.

 

Her blir det asketisk helg for å få av påskekiloene fort.

Ha det sunt og fint jenter! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det ingen rolig lørdag. Har nå vært oppe et par timer og laget eggerøre av 50 egg og 30 karbonadr+ løk som jeg har på bestilling. Halv 10 reiser jeg på trening. Etter en dusj er det avgårde til bussen som skal frakte oss til Mjøndalen hvor vi skal på kortreff. Da pleier vi å være en 8 kor som synger for hverandre og så har vi fest etterpå. Der pleier det å være liv etterpå.

Da ønsker jeg dere en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja både det med foundation og concealer er vanskelig.

De blir for mørke, for lyse, for grå, for rosa, for gule, for tørre, for fete. You name it.

Og når man finner en man liker går den som regel ut rett etterpå. Har noen som passer meg bra jeg nå, så lenge det varer ..... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gått ned noe denne uka. Skjønner ikke helt for jeg føler at jeg har vært flink. De andre ukene har jeg skjønt hvorfor men ikke denne. Får bare håpe at jeg ikke har gått opp på kurset. Har ikke oversteget kaloriene en eneste dag. Riktignok drakk jeg vin frem til klokka 12, men det har jeg gjort andre ganger også. Spiste hverken kake eller dessert på festen.

Nei denne uken skjønner jeg ikke så mye. Man blir litt demotivert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gått ned noe denne uka. Skjønner ikke helt for jeg føler at jeg har vært flink. De andre ukene har jeg skjønt hvorfor men ikke denne. Får bare håpe at jeg ikke har gått opp på kurset. Har ikke oversteget kaloriene en eneste dag. Riktignok drakk jeg vin frem til klokka 12, men det har jeg gjort andre ganger også. Spiste hverken kake eller dessert på festen.

Nei denne uken skjønner jeg ikke så mye. Man blir litt demotivert

skjønner du blir demotivert når vekten ikke rikker seg, til tross for flink Kikk!!!! Men jeg er sikker på at du vil se resultater snart, så bare hold ut og gjør som du skal!!!! kanskje allerede i morgen??? Vent å se!! Jeg er skikkelig søthungrig... så her er det bare lite og ofte som gjelder.. og sundt selvsagt!!! Vi står på vider, Kikk!!!! :D tenk på den nye bikinien!!!! og at du skal til Tenerife!!!!!!!! Snart bare 2 mnd til!! Er du motivert igjen nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er slitsomt når man gjør som man skal og vekta står stille, men det løsner nok snart igjen skal du se K. :unsure:

 

Før kunne jeg drikke vin, spise det samme og likevel gå ned. Nå går ikke det lenger, må spise mindre i uka hvis jeg skal ha vin i helga. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er slitsomt når man gjør som man skal og vekta står stille, men det løsner nok snart igjen skal du se K. :unsure:

 

Før kunne jeg drikke vin, spise det samme og likevel gå ned. Nå går ikke det lenger, må spise mindre i uka hvis jeg skal ha vin i helga. :rolleyes:

 

kansje det er det jeg også må. Hvor mange kalorier er det snakk om da tro, hvis jeg normalt ligger på 1700 pr dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner du blir demotivert når vekten ikke rikker seg, til tross for flink Kikk!!!! Men jeg er sikker på at du vil se resultater snart, så bare hold ut og gjør som du skal!!!! kanskje allerede i morgen??? Vent å se!! Jeg er skikkelig søthungrig... så her er det bare lite og ofte som gjelder.. og sundt selvsagt!!! Vi står på vider, Kikk!!!! :D tenk på den nye bikinien!!!! og at du skal til Tenerife!!!!!!!! Snart bare 2 mnd til!! Er du motivert igjen nå???

 

Takk for oppmuntringen. Det hjalp. jeg håper du har rett. Vanligvis når folk forteller at de ikke skjønner hvorfor de går opp da tenker jeg at det vet de nok alikevel. Denne gang vet jeg egentlig ikke selv hvorfor det står så stille.Har ikke spist noe usunt hele uka, untatt vinen lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av en formidabel ned gang dene uken. Hele 200g, skjønner ikke hvordan jeg klarte det :P

Nei, nå skal jeg prøve å spise mer riktig. Tror det er der det ligger. Denne uka skal alt noteres.

Ja, ja.. 200 gram høres ikke så mye ut, men tenk deg 200 gram smør.. 2 uker med 200 g hver er nesten en hel pakke melanges. Det er mye det!! Men skjønner du er demotivert av at resultatet lar seg vente på når du er så flink. Ta en registreringsuke du, noter og vei alt... det må jeg også gjøre!!!! good luck!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje det er det jeg også må. Hvor mange kalorier er det snakk om da tro, hvis jeg normalt ligger på 1700 pr dag

 

Hei Kikk. :)

 

Det kommer jo litt an på hvor mye vin du skal drikke. Er vel ca 500 kcl i en flaske og om du fordeler det på 4 hverdager som jeg gjør, må du redusere med ca 130 kcl pr dag, grovt regnet. Men i tillegg kommer det at alkoholen senker forbrenningen noe, så man bør nok ta i litt ekstra pga det. Har ikke tenkt så nøye over akkurat dette før, ligger bare lavt på hverdager for å kunne ha litt ekstra i helgene, men det var jo artig å få det svart på hvitt sånn.

 

Ellers er jeg kjempestreng og trener som en gal om dagen. Skal på langhelg-kjærestetur neste helg og må ned mest mulig før det!

 

Heia oss! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kikk. :)

 

Det kommer jo litt an på hvor mye vin du skal drikke. Er vel ca 500 kcl i en flaske og om du fordeler det på 4 hverdager som jeg gjør, må du redusere med ca 130 kcl pr dag, grovt regnet. Men i tillegg kommer det at alkoholen senker forbrenningen noe, så man bør nok ta i litt ekstra pga det. Har ikke tenkt så nøye over akkurat dette før, ligger bare lavt på hverdager for å kunne ha litt ekstra i helgene, men det var jo artig å få det svart på hvitt sånn.

 

Ellers er jeg kjempestreng og trener som en gal om dagen. Skal på langhelg-kjærestetur neste helg og må ned mest mulig før det!

 

Heia oss! :P

 

 

Takk for svar. Så koselig med tur da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er du fortsatt motivert????? Bra med deg??? Her går det ganske greit... :rolleyes:

 

ja, jeg er fortsatt motivert og det er helt merkelig at jeg har vært det så lenge. Det har ikke skjedd før, men jeg tror en av grunnene er at jeg har gått på kurs selv om jeg vet jeg har gått opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg er fortsatt motivert og det er helt merkelig at jeg har vært det så lenge. Det har ikke skjedd før, men jeg tror en av grunnene er at jeg har gått på kurs selv om jeg vet jeg har gått opp.

Veldig lurt å gå på kurs uansett!!! du har jo betalt for det!! Hold motivasjonen oppe, Kikk!!!!!!! Ha en toppers helg og kos deg i morgen!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...