Gå til innhold

Nytt forsøk


Anbefalte innlegg

Bra du fortsetter på kurs!! Det skal jeg også, kan ikke gi meg nå. Blir kurs i årevis, men sånn blir det når jeg ikke klarer selv....

 

Deilig med sol og blå himmel!!!! Får lyst til å plante blomster...!!

 

Ha en toppers uke!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld var siste kurskveld av kurs nr 2 og jeg fikk 10kg merke. Jeg veide 96,8 på kurset, men det er morgenvekten hjemme som teller for meg og den viste 97,2 i dag tidlig.

Jeg har som mål å klare 5kg på neste kurs.

GRATULERER!!!! Flott jobbet!!! Lykke til med de neste 5! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart vi skal klare dette. Merker at jeg sklir litt ut fra å være knallflink i uka, men jeg skal ta meg inn igjen. Starter nå. Kansje jeg skulle putte en 10 i en børse hver dag jeg er flink. Ja, det skal jeg jammen gjøre.

Først og fremst skal jeg være ærlig mot meg selv å gå inn her og notere hver dag hvordan det har gått.

Har ikke fått vært på treningssenteret mer enn en gang denne uka. Jeg pleier å gå på onsdager men igår ble det ikke. Tar det igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P

 

Lurt å belønne seg selv litt under veis, det finnes jo uttallige måter å gjøre det på (men ikke med noe spiselig altså).

 

I en periode kjøpte jeg meg en ting for hver 5. kg jeg gikk ned. Nå legger jeg 50 kr pr kg i et glass, sparer til skinnjakke.

 

En jeg kjenner får noe lekkert undertøy av mannen sin for hver 5. kg, en annen legger av til en reise. Som sagt, bare fantasien setter grenser........ :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P

 

Lurt å belønne seg selv litt under veis, det finnes jo uttallige måter å gjøre det på (men ikke med noe spiselig altså).

 

I en periode kjøpte jeg meg en ting for hver 5. kg jeg gikk ned. Nå legger jeg 50 kr pr kg i et glass, sparer til skinnjakke.

 

En jeg kjenner får noe lekkert undertøy av mannen sin for hver 5. kg, en annen legger av til en reise. Som sagt, bare fantasien setter grenser........ :rolleyes:

 

takk for tips til belønning. Jeg skal tenke gjennom hva jeg skal belønne meg for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg lovte meg selv å notere her hvordan dagen gikk.

 

Dagen igår gikk ganske greit. Ble 3 bananer istedenfor 1. Jeg pleier å bevilge meg 2 bananer når jeg har trent. Jeg trente ikke igår så det ble 2 for mye. I dag skal jeg ha en treningsøkt på først spinning og så styrke. Det skal bli godt å få svettet litt.

ønsker alle en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Ja jeg lovte meg selv å notere her hvordan dagen gikk.

 

Dagen igår gikk ganske greit. Ble 3 bananer istedenfor 1. Jeg pleier å bevilge meg 2 bananer når jeg har trent. Jeg trente ikke igår så det ble 2 for mye. I dag skal jeg ha en treningsøkt på først spinning og så styrke. Det skal bli godt å få svettet litt.

ønsker alle en fin dag

Lykke til med treninga!!! Du er rå-flink til å trene, Kikk!

 

ha en fortsatt fin dag!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med treninga!!! Du er rå-flink til å trene, Kikk!

 

ha en fortsatt fin dag!! :D

 

takk skal du ha trixie, men det har blitt litt avdabbing der denne uka. Hvis jeg hadde fått til en økt i morgen hadde jeg vært ajour denne uka.

 

I går gikk det greit helt til ettermiddagen. Jeg hadde stekt kalvestek og den begynte jeg å småspise på. Så spiste jeg is til dessert. Det var en tofuline is som er uten melk. Den var god og hadde ikke så aller verst med kalorier tror jeg(200). Ellers spiste jeg ikke etter det

Så dumt at jeg ikke veier for da hadde det vært lettere å se.

I kveld skal jeg bort og da blir utskeielsen vin. Håper jeg klarer å la vær å sluke hele 3-literen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

takk skal du ha trixie, men det har blitt litt avdabbing der denne uka. Hvis jeg hadde fått til en økt i morgen hadde jeg vært ajour denne uka.

 

I går gikk det greit helt til ettermiddagen. Jeg hadde stekt kalvestek og den begynte jeg å småspise på. Så spiste jeg is til dessert. Det var en tofuline is som er uten melk. Den var god og hadde ikke så aller verst med kalorier tror jeg(200). Ellers spiste jeg ikke etter det

Så dumt at jeg ikke veier for da hadde det vært lettere å se.

I kveld skal jeg bort og da blir utskeielsen vin. Håper jeg klarer å la vær å sluke hele 3-literen

Ja det er en kunst å beherske seg.... Noe jeg må lære meg.. Starter i morgen søndag med måling og veiing!! Og telling!!! Dette skal vi klare!!! Snart bikini-sesong.... den tanken gjør meg motivert, men så har det seg sånn at man bare vil ha litt til, det var jo så godt... hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp tur innom før jeg drar på trening. Heldigvis klarte jeg å komme meg opp slik at jeg kan gjøre unna treningen så jeg slipper i kveld. Er borte både mandag og tirsdag og da er det greit å være hjemme resten av kveldene. Det er litt merkelig det som skjer i hodet mitt synes jeg. Jeg føler liksom at motivasjonen er der men alikevel småspiser jeg og jeg klarer ikke la være. Skjønner ikke.

Får prøve på nytt i dag og se om jeg får det til. Er litt vanskelig da jeg står med mat hele dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

En kjapp tur innom før jeg drar på trening. Heldigvis klarte jeg å komme meg opp slik at jeg kan gjøre unna treningen så jeg slipper i kveld. Er borte både mandag og tirsdag og da er det greit å være hjemme resten av kveldene. Det er litt merkelig det som skjer i hodet mitt synes jeg. Jeg føler liksom at motivasjonen er der men alikevel småspiser jeg og jeg klarer ikke la være. Skjønner ikke.

Får prøve på nytt i dag og se om jeg får det til. Er litt vanskelig da jeg står med mat hele dagen

Så flink du er til å stå opp tidlig for å trene!!! Ja om du orker det så har du jo kveldene fri!! Imponerende når folk står opp midt på natta for å trene!!

 

Jeg er som deg i hodet, motivert for vektnedgang, men har lyst på ting og lar lysten styre inntaket.. Helt feil, og vanskelig å få forandret. Jeg har nå tatt tak, og begynner med rene ark!! Jeg skal komme på rett vei nå!!! Håper det gikk greit med deg i dag Kikk, dette må og skal vi klare!!!!! vi får ta små skritt, så vi får integrert nye og sunne vaner!!! Ny dag, nye muligheter!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Trixi.

 

Joda treninga gikk bra, men det er verre med småspisingen. Åhhh, horfor skal det være så forb.... vanskelig. Føler innimellom at jeg ikke er herre over egen kropp. Jeg vil jo så gjerne mens noen vil noe annet.

Jeg får bare fortsette å stå på. Skal nok klare det en gang. Heldigvis har jeg det ikke travelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Takk skal du ha Trixi.

 

Joda treninga gikk bra, men det er verre med småspisingen. Åhhh, horfor skal det være så forb.... vanskelig. Føler innimellom at jeg ikke er herre over egen kropp. Jeg vil jo så gjerne mens noen vil noe annet.

Jeg får bare fortsette å stå på. Skal nok klare det en gang. Heldigvis har jeg det ikke travelt

 

Det er forb... vanskelig, især når en stemme sier la vær, mens dena ndre sier, bare spis det du, er jo bare litt, spiller ingen eller liten rolle, og det er jo så godt!! Så her er det bare å lukke munnen, eller kikk, ta på deg munnbind, he he!! Heldigvis så jobber ikke jeg med mat hele dagen... da hadde fristelsen blitt for stor.. Pleier å spøke med det at det er godt jeg ikke jobber på Freia og Hennig Olsen som prøvesmaker.... da hadde jeg trillet!!

 

Eller du kan prøve med tyggis!! Stå på videre!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er denne dagen straks forbi og jeg klarte meg noenlunde. Litt småsmaking på middagen og det ble dessverre lett is. Jeg åt opp resten av pakningen så jeg ikke skal bli frista. Jeg skal ikke kjøpe mer for jeg klarer ikke å la være. Is er det beste jeg vet. Men bare fra mai til august. Ellers er det ingen problemer å la vær. Jeg eier ikke selvkontroll iblant.

Jeg er fortsatt ved mot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Nå er denne dagen straks forbi og jeg klarte meg noenlunde. Litt småsmaking på middagen og det ble dessverre lett is. Jeg åt opp resten av pakningen så jeg ikke skal bli frista. Jeg skal ikke kjøpe mer for jeg klarer ikke å la være. Is er det beste jeg vet. Men bare fra mai til august. Ellers er det ingen problemer å la vær. Jeg eier ikke selvkontroll iblant.

Jeg er fortsatt ved mot

Hmm, så du "rydder" med å bruke deg selv som søppelkasse??? Om det e rnoen trøst så e rje gogså sånn, rydder/spiser opp.. for at det rett og slett ikke skal friste! Egentlig burde vi kastet det i søpla, men vi er da godt oppdratt, kan ikke kaste mat... Men jeg er blitt bedre enn jeg var, og spiser ikke rester etter barna..

 

Uansett er det lurt å ikke ha ting i hus når man ikke kan styre seg!! snakker også der av erfaring..! Ny dag, nye muligheter!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, så du "rydder" med å bruke deg selv som søppelkasse??? Om det e rnoen trøst så e rje gogså sånn, rydder/spiser opp.. for at det rett og slett ikke skal friste! Egentlig burde vi kastet det i søpla, men vi er da godt oppdratt, kan ikke kaste mat... Men jeg er blitt bedre enn jeg var, og spiser ikke rester etter barna..

 

Uansett er det lurt å ikke ha ting i hus når man ikke kan styre seg!! snakker også der av erfaring..! Ny dag, nye muligheter!! :)

 

Det var ikke det at jeg rydda, men jeg visste den lå i fryseren. Nå skal jeg ikke køpe noe på en stund.

I dag er det en ny mulighet til å være flink. Nå er jeg straks på vei til spinning. En fin måte å kvitte seg med ihvertfall noe av isen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin-fin dag Kikk! :)

 

takk skal du ha. Dagen idag har gått ganske greit. Jeg sliter litt med å spise regelmessige måltider. Det blir litt i hytt og pine. Det er mat som jeg har lov å spise men alikevel. Har handlet inn masse mat for å lage koldtbord til en komfirmasjon i helgen.

Nå skal jeg snart lage laksewok til middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen er kommet og jeg skal lage masse mat. Det er noe jeg liker særlig koldtbord som i dag. Gammaldags koldtbord liker jeg best ikke all den derre tapasen selv om det kan være moro og.

I dag er humøret på topp etter at jeg snikveide meg. De andre lørdagene har jeg riktignok godt ned i løpet av uka, men de er på plass igjen mandag fordi jeg har skeiet kraftig ut på lørdag med masse vin og lite søvn. I dag har jeg ingen planer om det. Blir nok et par glass vin i kveld men ikke mer. I morgen skal vi servere som sagt og da må jeg være flink i dag. Blir spennende mandag og kansje jeg når delmålet mitt til 17mai alikevel. Ihvertfall tror jeg ikke det blir langt unna.

Ha en strålende lørdag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...