Gå til innhold

Soleias retur og nye nedtur!


Gjest Marlena
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Marlena

Hei Cecilie- og takk for heiarop! De tar jeg med meg til Sverige :D

 

Hei Mai- så kjedelig å lese at du har sprukket. Men vet du hva- ta bare nye tak når du nå kommer tilbake igjen. Dette klarer du å fikse på! Det er jammen ikke lett å holde tunga rett i munnen på ferie... :P

Nyt den siste varmen- her er det bare regn og gråvær så langt øyet ser...

 

 

Tjolahopp ladies- da prates vi i slutten av juli.

Hold gjerne tråden varm så lenge!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 404
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Cecilie1

Kos deg med sola, Mai, her bøtter det ned. Ikke så vanskelig å tenke kosthold/trening når man er hjemme i ferien i pøsregn. Det inviterer liksom ikke verken til vin på terrassen eller overdrevent is-inntak ;)

 

Det er vel forøvrig ikke akkurat et kunststykke å legge på seg i ferien, tror det er veeeeeeeeldig vanlig.

 

Jeg har faktisk gått ned første ferieuka mi. Men det har ikke vært gratis. Moren min (der jeg og ungene har vært) har nok syns det har vært en litt småtrist ferie i forhold til vanlig. Ingen store sjokolade/smågodt boller på kvelden og jeg på trening nesten daglig. Men hun har fått masse deilige neper og jordbær og mango da :D . Hun kunne jo spist selv om jeg ikke vil ha - men dere vet hvordan det er, ikke så lett å sitte og maule sjokolade når en annen sitter ved siden av og ikke vil ha... Hun hadde heller ikke hatt vondt av å ta av noen kilo, så jeg lot det stå til. Og ungene har fått kose seg så mye de vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, idag var dagen. Her sitter jeg på terrassen og gulper pasta, pesto og mojitos mens jeg spiser sjokolade. Jeg begynner jo imorgen!!

 

Takk for støttende ord jenter. Ja, Soleia, når jeg er tilbake skal jeg ta tak. BASTA!!

 

Cecilie, så flink du er som er så standhaftig, jeg hadde helt sikkert klart å finne på en grunn til å skeie ut hjemme i regn, kjenner meg selv B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme fra ferie, og spenningen var til å ta og føle på når jeg steg på vekta idag. Det var stillstand på 68,4 kg etter 2 uker på ferie. Jeg er sånn passe fornøyd. Jeg hadde ikke peiling i det hele tatt, så jeg kunne vært opp, men jeg håpet jo på et lite mirakel og nedgang :rolleyes:

 

Jeg var veldig flink de to siste dagene av ferien!! Fredagskvelden ble avsluttet med et så stort nederlag, at jeg bare var så flau over meg selv at det ikke kan beskrives. Så når jeg våknet lørdag, var jeg klar for en ny start! Og hittils har det gått veldig bra :D. Nå har jeg nettopp spist frokost, og har store planer om en liten joggetur straks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den virkelig gode sidene av vårt noe varierende sommervær, ingen voldsom trang til isspising...men "dessverre" går det helt fint å drikke vin under tak på verandaen :-)

 

Jeg gleder meg over at vekta stoppet 1,3 kg lavere enn forrige uke, men må nok ta meg litt mer sammen om det skal fortsette. Synes det høres utrolig bra ut å klare å holde seg stabil ved bassengkanten, Mai. Ville regne det som en seier om det var meg!

 

9/7: 73,3

16/7: 72,0

 

Fortsatt fin ferieuke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en fantastisk hyggelige overraskelse av mannen :D . Han hadde ordnet med barnevakt, og opphold på hotell med tilhørende besøk på nydelige restauranter. Dette har vært helt balsam for både meg og forholdet. Vi har kost oss!!

 

Da jeg fikk vite om dette, bestemte jeg meg for at slankekur fikk vente, og med det resultatet at vekta var 69,9 kg idag tidlig :o. Jeg føler nå at jeg har et stort problem. Jeg klarer ikke å ta tak og ble ferdig med dette. Jeg har holdt på sånn her i 22 år nå, bare at vekta blir mer og mer.. Jeg har faktisk ikke lyst til å ta et Grete Roede kurs heller. Opplegget her inne er kjempebra, og prinsippene og verktøyene til GR. Jeg har tidligere gått på 3 forskjellige kurs, og jeg synes ikke at det var bra nok til at jeg vil prøve en gang til. Jeg driver og leker med tanken om å prøve PT, men det er så sykt dyrt..

 

Jeg er veldig fortvila nå. Jeg har så mange negative tanker om meg selv og denne overspisinga mi. Jeg leste et innlegg her, om ei på slankekur som spiste mer enn mannen og der er jeg også. På torsdag så spiste jeg: egg, bacon og 5 små pannekaker til frokost (var jo på hotell), til kaffen ble det 2 varme wienerbrød. Deretter gikk det ned et skolebrød. Til lunsj var det laks med masse saus. Så fikk jeg se berlinerboller (Det et lenge siden jeg har smakt, jeg tar en), den bolla ble jeg kvalm av, så da skylte jeg den ned med 100 gram sjokolade med daim. Så var det tid for middag, kamskjell til forrett, and til hovedrett (og jeg spiste hele fettranden, det er jo der smaken er..) og sjokoladefondant med krem til hovedrett. Og selvfølgelig hadde jeg vin til alle måltidene. DET ER IKKE RART AT JEG BLIR FEIT. Jeg blir helt sjokkert og kvalm over meg selv når jeg skriver dette. Jeg var helt elendig på kvelden med masse mage- og luftsmerter. Satt en time på do, og lovte meg selv ikke å gjøre dette igjen. Hva skjer fredag?? Det er jo siste dag av ferien vår. Lørdag er jeg en mye bedre dag å skjerpe seg.. Så da sitter jeg her med mine 69,9 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter :) . Jeg håper for deres skyld at deres sommer har blitt bedre utført enn min med hensyn til livsstilsendringen..

 

Jeg tror at årsaken til at jeg er så nede i kjelleren nå, er to stykker. Den ene er at jeg hadde så tro på meg selv i begynnelsen av juni og var så flink som jeg aldri hadde vært før. Og det beste var at det gled som en lek, uten at jeg følte at det var noe jobb. Også klarer jeg å drite meg sånn ut.

 

Den andre er at jeg er så flau ovenfor omgivelsene mine. Venner og familie som ser meg fråtse som en gris den ene dagen, for så neste dag si nei takk til et lite stykke kake. Samtidig som de ser vekta mi øke og øke, for så å gå ned litt, så øke, så ned, så øke, så ned , så øke. Jeg tok på meg en bukse istad som jeg ikke har brukt hele sommeren. Den passet ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Hei!

 

Spretter innom fra en annen tråd. Du skriver akkurat som om det skulle vært meg du skriver om! Jeg har vært 6 dager i Danmark, og lagt på meg nesten halvannen kilo. Det blir fort fråtsing, og det er vanskelig å nøye seg med litt. Det er stille på tråden min nå i ferien, men jeg skal prøve å komme inn i gode, sunne vaner igjen. Det er jo da jeg trives best! Kanskje vi skal holde litt øye med hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Soleia - fantastisk hyggelig å se ditt blide åsyn når jeg omsider kryper inn på forumet igjen, selv om det er synd at det ikke er på HV vi treffes nå. Ser ut som vi har sittet i samme båten ei stund, der det er diger buffet og lite rom for trim. Her er det også 10 kg som skal av, og det har det vel i grunnen vært i halvannetårs tid. Prøvd å ta tak har jeg gjort et par ganger også, begge gangene med stor optimisme. Men det var fokuset som glapp her også :blink:. Jeg savner HV-kroppen og HV-formen min, så nå er det å holde seg på den smale sti igjen - fire dager så langt!

 

Jeg er superimponert over at du har klart å ha en nedgang med gips og krykker. Det står stor respekt av å holde fokus når du kunne latt deg friste med 'at det er så vanskelig å gå ned når jeg må sitte stille'. Flinke jenta :). Håper du koser deg i ferien i Sverige og at du kommer tilbake litt lettere og ved god mot!

 

Jeg benytter sjansen til å holde tråden din litt varm og skravler litt med de andre til du kommer tilbake (selv om kanskje ingen husker meg - det er tross alt en stund siden jeg holdt til her inne!).

 

Mai01 - jeg har lest hele tråden til Soleia nå og jeg forstår at det har vært tøft for deg i det siste. Det må være hardt å ikke finne jobb og jeg håper virkelig at det ordner seg for deg snart. Jeg vet ikke om jeg har noe glupt å si til deg, men jeg har jo sjøl bedrevet mye destruktiv og uhemmet fråtsing. Hvordan snu fokuset til å ta tak igjen er vel noe vi må finne vår egen måte på. Hva gjorde du sist gang du gikk ned i vekt? Jeg husker nicket ditt fra mine egne glansdager på forumet (altså i de tider det gikk jevnt nedover på vekta...og det ikke ble fråtset så jevnt som det nok har vært i det siste :P) - kanskje det hjelper å finne fram til dine egne innlegg fra tidligere tider? Selv har jeg i perioder hatt stor glede av å se hvordan jeg har tenkt om ting, og se at jeg faktisk har det som skal til for å få det til, men hadde bare glemt oppskriften litt.

 

Jeg har full forståelse for at det er kjipt å være i situasjonen der du sier ja takk til alt en dag og nei neste dag. Men flau synes jeg ikke du trenger å være - å endre vaner er neimen ikke enkelt. Det vet alle som har prøvd og det gjelder uansett hva det er ('jeg skal slutte å ta skippertak, og heller studere/vaske/rydde jevnt og trutt' (stryk det som ikke passer, evt legg til andre ting ved behov)). Det er bare noen få av oss som gjør alt riktig og ikke får tilbakefall. Det er bare det at mat er så utrolig synlig. Håper du finner igjen TRUA og at du kommer inn i gode vaner igjen!

 

Ha en fortsatt fantastisk søndag alle!

 

- skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Hei damer!

Jeg har vært borte lenge. Har hatt ferie i fire uker, og har hatt en helt fantastisk tur til Tanzania og Zanzibar sammen med samboer.

 

Jeg har ikke fått trent noe som helst. Naturlig nok nesten. Vi har ikke akkurat vært på en sånn type tur at du har masse tid til overs. Maten har det gått relativt bra med. Men bodde også en uke på all inclusive, noe som resulterte i både god mat og drikke.

 

Vanligvis går vi i det minste en hel masse. Men flere av stedene vi var, var det ikke spesielt trygt å bevege seg så mye. Jeg føler meg helt dvask og ulekker nå.

Trenger å komme i gang med treninga, og det skal jeg i morra, før jeg stikker på kveldsvakt.

 

Dessuten har jeg og samboeren inngått en avtale. Fra og med i morra, så skal vi holde oss unna snop og snacks fram til jul!

Det er lenge dit. 5 måneder. Men jeg er innstilt på at det skal gå. Det kombinert med å komme i gang med treninga igjen må jo gi resultater. Jeg har ikke turt å veie meg. Og akter heller ikke å gjøre det før jeg er litt i gang med treninga.

Nå er det full skjerpings!

 

Jeg er så lei av å ha en sånn elendig selvfølelse. Vet dessuten at den blir bedre når jeg er litt mer aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter :). Jeg har hatt 2 veldig bra dager. Våknet igår litt groggy og tvang meg ut på en joggetur. Jeg pustet og peste som en hval, men jeg var ute en time, og brant 500 kcal. Resten av dagen spiste jeg eksemplarisk :D. Takket nei til dessert og rørte ikke noe av sjokoladen etterpå.

 

Idag har vi vært ute på familietur, så jeg har hatt en aktiv dag, selv om tempoet var meget sakte der vi tuslet bortover i skogen. Har spist 1399 kcal idag, og helt innenfor!! Merker at humøret stiger ett bitte lite hakk :D. Jeg hadde en god prat med ei vennine istad også, vi skal prøve å hjelpe hverandre :).

 

Det var veldig godt å lese de fornuftige og gode ordene fra deg skrulle. Det er veldig riktig det du skriver, og jeg vet oppskriften. Jeg må ikke skeie ut i helgene. Jeg er normalt flink i ukedagene, også unner jeg meg en liten utskeielse fredag kveld som varer helt til søndag kveld. Deretter bruker jeg hele uka på å gå ned det jeg gikk opp i helga. Pluss at dørstokken er milevis i huset vårt. Selv om jeg har blitt bedre til å komme meg ut!

 

Jeg vet at jenter/gutter i vår situasjon forstår problematikken, men jeg har venner som direkte har sagt: det er jo bare å spise mindre og sunnere. NEI, det er ikke så lett :angry: . Jeg forstår ikke selv problematikken, men det må være en grunn til at vi oppegående, fornuftige og flinke jenter som vet hva som skal gjøres, ikke klarer det. Jeg kjenner meg så igjen i alle her, og jeg klarer ikke å forstå hvorfor vi ikke klarer det når vi ønsker det så sterkt og når det bare er positive fordeler med å endre livsstil. Og når vi endelig har klart det, så "slapper" vi av og går sakte, men sikkert opp. Jeg var nede i 60 kg, så nærme målet og her sitter jeg med buksesmekken oppe fordi buksa er blitt for trang, men jeg nekter å kjøpe ny og jeg var så smart å kaste alle klærna ettersom de ble for store. Jeg skulle ikke ha bufferklær, og det er jeg veldig glad for idag.

 

Ellers, velkommen tilbake frktrulte. Det hørtes helt fantastisk ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Soleia.

 

Litt trist, men likevel veldig hyggelig å se deg her inne.

 

Jeg "meldte" meg inn igjen i dag for å ta det siste. 8,5 kilo skal av. Var nesten halveis på dem før jul i fjor, men 4 kilo kom på av forskjellige årsaker. Etter det har jeg stått bom stille. Ja, rett og slett bom stille. Det varierer med 200 gram pr. uke.

Har ikke gjort annet enn å passe på å ikke legge på meg, men nå er jeg klar igjen.

 

Så................ nå har også jeg flyttet inn her. ( har faktisk ikke vært på Under 10 kilo forumet før). Skal lage en tråd, men ble så glad da jeg så at det var noen kjente.

 

Stor klem fra ninass som ser målet i det fjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Så bra å høre at det går så fint med deg nå, Mai01 - er det ikke rart hvordan det plutselig snur seg igjen? Men det høres ut som om du tok godt tak også, så det gikk vel ikke helt av seg selv :). Jeg blir skikkelig sur når jeg hører folk si at det bare er å trimme mer og spise mindre som skal til. I prinsippet er det jo slik, men kroppen vår er så kompleks med hormoner og alskens greier som gjøre regnestykket ikke er fullt så enkelt. Og så er det det som sitter i huet også, og det er neimen ikke lett å bli klok på alltid :blink:. Men det er det ikke så lett å få aksept for alltid heller (er jo bare å ta seg sammen litt?).

 

Men nå trenger vi ikke å bekymre oss over komplekse kropper, for nå går det jo så det suser ;). Jeg er godt i siget også, selv om jeg er litt urolig for at jeg ikke skal holde helt i mål denne gangen heller.

 

Hei dere andre damer også! Jeg mener å ha sett både frktrulte (høres ut som om du har hatt en fantastisk flott ferie) og ninass før, selv om jeg ikke tror vi har snakkes tidligere?

 

Ha en riktig god natt alle!

 

- skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere på min dag 2. Skrulle........... jeg kjenner igjen deg også, men vi har vel ikke vært "nære venner" tidligere :-)

 

Jeg er superfornøyd med min første fokusdag. Spiste 100% riktig og gikk en tur på 1,5 time. (å ja.... det syntes på vekta i dag tidlig, men mandag er veiedag)

 

Nå er frokosten inntatt og jeg har slengt innom jobben en tur. Har ikke ferie, men det er såpass stille at jeg stort sett har hjemmekontor.

 

Har tenkt meg en tur på golfbanen i dag så da blir det greit med bevegelse i dag også.

 

Ønsker alle gamle og nye bekjente en flott dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skrulle, vi skal i mål denne gangen :D. Det må vi ikke tvile på. Jeg også hører den hovmodige stemmen i bakhodet "dette kommer du aldri til å klare, du har jo prøvd sååå mange ganger før". og jeg merker at jeg er så lei av disse omigjenkiloene at jeg kan spy, men det er min egen feil :angry:

 

Jeg var flink igår med maten. Det ble 1300 kcal og da spiste jeg så mye middag at jeg ble stappmett. Lagde en kjempegod salat til laks, med kesam- og sitrondressing :). Det ble ingen trim, men mye hverdagsaktivitet.

 

Nå har jeg nettopp spist frokost, også tenkte jeg meg ut på en liten trimmetur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag, og veiedag :D . Jeg veide 67,8 kg idag, og dermed ned 2,1 etter forrige veiing!! Jeg er kjempefornøyd, men sitter allikevel med en uro i kroppen.

 

Jeg kom meg ut på trening på onsdag, spiste kjempebra og innenfor. Det samme igår, det gikk noen frimerker, men kcal var bra. Idag er jeg ikke så full av pågangsmot. Jeg burde være supermotivert med hensyn til den fine nedgangen etter oppstart, men det er kanskje fordi jeg har kommet hit, men ikke lenger så mange ganger. Og denne helgen blir full av fristelser. Vi skal i to bursdager på dagen og 2 middager.. Uff, dette må jeg klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mai01: Har lest litt oppover i tråden her, og kjenner meg godt igjen i dine utfordringer. Holder selv på med noen omigjenkiloer etter en ferie i søteste laget, men nå er jeg atter på den smale sti og det føles utrolig godt!

 

Planlegg helgens begivenheter på forhånd - og tenk for en følelse på mandag, da alt har gått etter planen :)

 

Lykke til i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :-)

 

Først av alt, en stor klem til deg Mai01! Jeg kjenner meg så altfor altfor godt igjen i det du skriver, og jeg heier så på deg! Så flink du har vært de siste dagene!!!

 

Her går snart 4 ukers ferie sammen med de små mot slutten, og jeg må si jeg gleder meg til "vanlig" hverdag! Jogging, sunt kosthold, rockeringtrening og alt annet fornuftig har vært som fordufta de siste 4 ukene!

Kjenner jeg allerede gruer meg til mandagens første joggetur :D

 

Men, om tre uker drar vi til Tyrkia, så her er det ingen bønn!! Blir jammen ikke bikinifin ved null trening og fri flyt av mat og sjokolade!!

 

Men syntes dere alle har vært flinke i sommer jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Jeg har virkelig tatt meg i nakken denne uka. og akter å fortsette i ukene/månedene som kommer. Jeg og samboeren skal ikke spise snop/snacks før julaften. I tillegg har jeg spist det jeg skal denne uka, drukket mye vann, samt kommet i gang med treningen.

Men fyyy så tungt når man nesten ikke har rørt seg i 4 uker.

 

Er litt plaga med ryggen, så de siste dagene har det vært ganske rolig. Men fikk meg en lang gåtur i skogen i dag iforbindelse med jobb. Og har planer om å trene rett etter jobb i morra. Ganske stress med kvelds og helgevakter. Ikke like lett å få alt til å passe.

 

Nå gleder jeg meg til programmet på Friskhuset starter for fullt igjen. Da skal jeg bli flinkere til styrketrening også.. og spinning!

 

Jeg er så lei av å være misfornøyd med kroppen, som jeg syns er så stor og dvask. Jeg virkelig hater den fra tid til annen.

 

Nå må jeg konsentrere meg om å ta de grepene jeg kan. Jobbe hardt (uten at jeg slutter å leve av den grunn, og lar dette gå helt til skolten på meg), så må jeg også lære meg å være fornøyd med det jeg har.

 

Jeg kommer aldri til å få en slik smekker bikinikropp man ser i ukebladene. Men jeg vil ha en som ikke disser så masse når jeg går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlena

Hei alle sammen!!!

 

Du verden, du verden så hyggelig det var å komme tilbake hit! :)

 

Og så glad jeg ble når jeg så gamle kjente i skrulla og ninass. Og velkommen til fru bo også!

 

Ferien har gått fint, igrunn. Har gradvis blitt mer mobil og spist sunt og smart. Status etter to uker i Sverige er ned 600 gram. Ikke all verden vil noen kanskje si, men jeg er fornøyd jeg...

Dagens vekt er altså 82,8. Målet er å se 81-tallet innen avreise til Kreta på torsdag.

Her skal det trenes og spises smart!

 

Jeg har meldt meg på GR-kurs med oppstart 28.8. Da skal jeg se 79-tallet. SKAL.

 

Ha en flott søndag alle sammen - jeg skal en tur på SATS. Gleder meg til å følge dere alle på vei videre nedover....

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilie1

Gratulerer med nedgang i ferien Soleia :) , og godt å høre at det er lettere å røre på seg igjen. 800 gram på 5 dager er jo et hårete mål, men absolutt mulig! Håper du lykkes :D

 

Selv har jeg hatt en sommer som ikke ble som planlagt. Raste ned i vekt i starten av ferien, men med 2 uker i båt uten logging av mat har det sklidd ut. Stygt redd for at vekten ikke smiler til meg i morgen, men det får være. Ikke har jeg fått trent noe særlig heller. Men jeg tar det igjen nå i høst! Skal til syden i jula, og målet er å være i boks til da. Dvs. veie 70 kilo, ha et sunt kosthold uten å måtte "skjerpe meg" til stadighet, og være godt trent. Hårete nok for meg det ;)

 

I dag har jeg startet med å holde meg godt innenfor 1600-grensen, og skal snart på trening og få i gang muskulaturen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlena

Hei cecilie! :)

 

Høres ut som du har hatt en herlig sommer da! Skal bli godt å komme inn i rutiner igjen nå tenker jeg?

Masse lykke til med å nå 70 innen jula- det klarer du vet du!

 

Ja, jeg vet at det er hårete med ned 900 gram på fem dager...det er bare å skuffe på, og se hvor langt jeg kommer.

 

Plan for Kreta:

* notere alt matinntak ( max 1600 )

* daglig trening på Ellipse 30 min

* daglig veiing

 

Jada, jada...jeg høres litt smågal ut. Og kanskje er jeg det. Men nå skal jeg i mål. Og ja- jeg kan kose meg innenfor 1600 kcal. Og ja, jeg liker å trene, så 30 min per dag er intet offer for meg. Snarere tvert imot :)

 

Skal ha med knekkebrød og Ipod med god treningsmusikk og mitt fresheste treningstøy.

 

Glær mæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilie1

Ikke smågal - bare veldig fokusert ;-)

 

Og uten vilje til å slippe opp i ferien. Det er jo ikke så rart egentlig, siden planene dine før ferien ble litt spolert. Og du har selvsagt helt rett - 30 minutters trening daglig bør ikke være noe offer for noen, det bør komme helt naturlig. Ellipse eller annen trening.

For meg gikk det fint lenge i ferien. Jeg elsker jo å trene, og å få tak i ukeskort på helsestudioet der jeg ferierte var enkelt, en god investering og deilig alenetid. Men da jeg kom i båten sank jeg inn i gamle vaner gitt. Eller nærmere dem i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!! Velkommen tilbake fra ferie, jenter :D . Vi trenger å motivere hverandre for å kunne klare resten av de kjipe kiloene, så det er godt å se at aktiviteten øker igjen. Må innrømme at det også skal bli litt deilig med hverdag (men etter en uke lengter jeg nok etter ferie :P ). Tusen takk for alle gode ord og støtte.

 

Fredag begynte strålende -not. 2 minutter etter innlegget her, så hadde jeg kasta innpå 60 gram med lakris.. Jeg tok meg sammen, og gjennomførte middagen med glans. Så kom kaka på bordet, og ja, jeg "måtte" ta et lite stykke for høflighets skyld. Men stykke 2, 3 og 4 var kanskje ikke for høflighets skyld?

 

Lørdag begynte også bra, gjennomførte middag med glans. Hadde holdt av noen kcal til godteriene. Men det er merkelig med den hånda som går på autopilot fra skål til munn... Fikk stoppet den, men ikke fort nok :rolleyes: .

 

Jeg har ikke tatt helt av, men litt mer enn jeg ønsket. Idag derimot, har vært en perfekt dag! Jeg har trent i 1,5 time, spist 1400 kcal og ikke forsynt meg med kake i selskap :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...