Gå til innhold

Bestemødre på vei mot en sprekere hverdag!


Anbefalte innlegg

Du er flink mia, står på, får trimmet og spist bra, og får til og med kost deg litt, sånn akkurat passe.

Og så ned med vekta også, strålende :D:D

 

Hektisk på jobb for tiden, så fortsatt ikke tid til dvd trim, men runden vår på 6 km får vi tatt, og fin kveldstemperatur og til og med sol :)

 

Matplanene klare for i morgen her også. Det blir laks i folie i stekovnen, med litt purre og dill. Og så har jeg en klatt ekstra lett rømme til. Pleier å smake nydelig.

 

Var innom Meny i forrige uke og der kjøpe jeg et glass med økologisk peanøttsmør. Veldig mye peanøtter og lite annet. Smaker nydelig. Er jo mange kalorier, så er ikke så mye jeg kan ha det på brødskiva, men grei avveksling. Nøtter er jo bra det, hjertevennlig er det også :)

 

Burde hente fram skittelleren jeg også. Brukte den en stund, og kommer nok over 10000 skritt pr dag med runden vi har. Mener jeg leste at vi helst burde klare 10000 skritt utenom trim, men det har jeg ikke sjans til, har for stillesittende arbeid til det.

Men jeg er faktisk mer aktiv nå enn jeg var før jul. Merker godt kg som er borte, er ikke sånn tiltak å hente og ordne som det var før. Igrunnen veldig deilig :)

 

Ny dag snart med nye utfordringer

 

Ha en god natt alle sammen

 

Og vi står på for i mål skal vi, vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde syklubb i går, og da ble det ikke tid til trim. Måtte ordne mat og litt kaker til damene. Farlig med slike kvelder, men jeg klarte å styre meg. Tok bare en tortilla lefse med kylling og grønnsaker, og en 1/2 kakebit. og et par ferdigkjøpte vannbakksel med vanilje. De er farlig gode. Klarte å holde meg på anbefalte kalorier.

 

Jeg er tildelt meny 2, men når jeg gikk på kurs måtte jeg gå ned på meny 1, da jeg ikke gikk ned med 2. Men jeg gikk jo ikke noe ned med 1 heller så det kanjo være at jeg spiste for lite og galt. Husker ikke nå: men får vi tildelt et menyforslag når vi meldte oss inn her, eller valgte vi det selv? Det er kalrt. Meny 2 er jo mer behagelig enn 1, Blir sulten av meny 1 og det er farlig. Blir så lett fristet da.

 

Skal prøve å få til litt styrketrening i dag. 15 minutter må vel være mulig å få puttet inn før jeg skal på en tilstelning kl 19. Bare salat til middag idag. Rester fra i går. Smaboeren skal ut med jobben, så da tar jeg det lettvint.

 

Ha en god tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hjem igjen etter kveldens offesielle måling. 1 kg borte siden forrige tirsdag, og jeg er godt fornøyd :r.

olleyes:

Prøver å trimme hver dag, men siste helg med småbarnspass, gjør det vanskelig med barnevogn og en 3 åring på slep.

:rolleyes: Prøver med også på litt styrketrening, men er blitt stiv i bakenden og det varer ennå etter 4 dager, har vel brukt noen muskler som ikke har fått rørt seg på årsvis. :rolleyes:

Ennå har jeg vanskeligheter med å spise opp alle tiltenkte kcal, men håper det går bedre denne uka.

 

Ha en fin uke alle bestemødre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra sebedilla, er det ikke fint å føle at du er godt igang :D:D

 

Nettopp kommet hjem, har passet barnebarn, og så ble det litt prat da svigersønnen kom hjem, og tiden flyr. Har bare blitt gåturer på meg de siste dagene, og usikker på trim i morgen. Datter tilbake på sykehuset idag, så da skal jeg være bestemor i morgen ettermiddag og kveld. Men ok det, og får se om jeg ikke kan komme avgårde en liten time med trim, hunden og jeg. Kanskje de små skal ut og sykle med venner som bor i området :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde syklubb i går, og da ble det ikke tid til trim. Måtte ordne mat og litt kaker til damene. Farlig med slike kvelder, men jeg klarte å styre meg. Tok bare en tortilla lefse med kylling og grønnsaker, og en 1/2 kakebit. og et par ferdigkjøpte vannbakksel med vanilje. De er farlig gode. Klarte å holde meg på anbefalte kalorier.

 

Jeg er tildelt meny 2, men når jeg gikk på kurs måtte jeg gå ned på meny 1, da jeg ikke gikk ned med 2. Men jeg gikk jo ikke noe ned med 1 heller så det kanjo være at jeg spiste for lite og galt. Husker ikke nå: men får vi tildelt et menyforslag når vi meldte oss inn her, eller valgte vi det selv? Det er kalrt. Meny 2 er jo mer behagelig enn 1, Blir sulten av meny 1 og det er farlig. Blir så lett fristet da.

 

Skal prøve å få til litt styrketrening i dag. 15 minutter må vel være mulig å få puttet inn før jeg skal på en tilstelning kl 19. Bare salat til middag idag. Rester fra i går. Smaboeren skal ut med jobben, så da tar jeg det lettvint.

 

Ha en god tirsdag.

jeg fikk tildelt meny 3 på menyvalget her,det lå meny 2 først. Men jeg sendte en mld til kursleder og spurte og da sa hun at med 7 trimpoeng burde jeg ha meny 2 som jeg hadde begynt på. Ser nå at hun har rett og at for å gå ned så må jeg jobbe for det. Gå tur og sykle slik at jeg svetter. Jeg vet at i hodet så er det noe som prøver å hindre meg til dette og jeg er altfor flink å finne unnskyldning.

 

Dette kurset jeg begynte nå 21.mai har jeg bestemt meg for at jeg skal svette og være aktiv. Nå har jeg bestemt 10000 skritt pr. dag denne uka og det har jeg klart. Nå kjenner jeg en veldig verk i sjelettet og jeg har nok tatt det for hardt i går kveld da vi kom hjem fra barnevakten kl 23.30. Da manglet jeg 700 skritt og jeg jogget i stua og på badet til tannpussen til jeg passerte 10000.

I tillegg var det fotballbanen og trening med guttene+ hagearbeid før vi reiste :o:o

 

i morgen er det sikkert bedre --ny dag og vi er flinke bestemødre og skal bli speke!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hjem igjen etter kveldens offesielle måling. 1 kg borte siden forrige tirsdag, og jeg er godt fornøyd :r.

olleyes:

Prøver å trimme hver dag, men siste helg med småbarnspass, gjør det vanskelig med barnevogn og en 3 åring på slep.

:rolleyes: Prøver med også på litt styrketrening, men er blitt stiv i bakenden og det varer ennå etter 4 dager, har vel brukt noen muskler som ikke har fått rørt seg på årsvis. :rolleyes:

Ennå har jeg vanskeligheter med å spise opp alle tiltenkte kcal, men håper det går bedre denne uka.

 

Ha en fin uke alle bestemødre!!!

 

Så fint--du er igang og det er bare en vei og den går framover og så er det vi som velger hvordan den blir.

Jeg har blitt litt bedre i bevegelsene og mjukere i kroppen allerede etter 3-4 uker så det er bare en ting å si: Gled deg til det blir bedre.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra sebedilla, er det ikke fint å føle at du er godt igang :D:D

 

Nettopp kommet hjem, har passet barnebarn, og så ble det litt prat da svigersønnen kom hjem, og tiden flyr. Har bare blitt gåturer på meg de siste dagene, og usikker på trim i morgen. Datter tilbake på sykehuset idag, så da skal jeg være bestemor i morgen ettermiddag og kveld. Men ok det, og får se om jeg ikke kan komme avgårde en liten time med trim, hunden og jeg. Kanskje de små skal ut og sykle med venner som bor i området :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Huff da, det er da vondt når vi har sykdom rundt oss og du ikke kan gjøre så mye for henne. Godt hun kan være trygg for at du passer barna-men det er ikke så lett å være både mor og bestemor og skal mestre alt. Du er flink som greier å ta gåturen med hunden. :rolleyes: Godt det er så lyse kvelder og godt vær.

 

Nå har jeg tatt kveld, har gått med livet som innsats og verker i kroppen idag. Da har jeg ikke krefter til å ha fokus på kostholdet, men jeg har klart dagens måltider men ikke spist grønnsaker idag.

Det får bare være,satser på hvilen i natt vil gjøre meg bedre i morgen. :rolleyes:

Jeg har klart over 1 trimpoeng hver dag og over 10000 skritt som er ukens mål. :rolleyes:

 

Torsdag blir det fiskeboller og hvit saus.

 

Så da må dere ha det så bra--håper det går bra med datteren din.

Jeg synes du er flink som klarer å holde fokus på nedgang i sånne vanskelige perioder i familien. Ønsker dere alt godt og god bedring til din datter..

 

Sov godt--ny optimistisk dag i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld.

 

Og det ble ned 1,1 idag, veldig fornøyd :D

 

Har fått tatt runden med hunden hver dag, men ikke dvd. Men runden er på 6 km, og det går rimelig rakst unna nå, bruker en time, og det er jeg godt fornøyd med. Artig med farta, kan ikke sammenlignes med det det var tidlig på nyåret. Og jeg rekker den mens de små er ute og leker og sykler, og så er vi hjemme igjen omtrent samtidig, for litt kveldsmat. Greit å ta middag og lekser med en gang de kommer fra SFO. Merker veldig godt at tvillingene nærmer seg 7 år, blir litt mer frihet på meg om ettermiddagen. Mat går greit. Middag idag var kapteinens fylte torsk til dem, og kapteinens fylte rødspette med reker og shampignon til meg, færre kalorier i den enn den med torsk, og poteter og brokkoliblanding til.

 

Har vært slitsomt både for datter og oss rundt, og nå går det på 6. måneden. Ny operasjon i går, da var det diverse med laser. Det er trykket i øyet som har vært kritisk de siste ukene, bør være mellom 8 og 11, og hennes har vært ca 50, før operasjon nå var det 52. Idag nede i 25, da det varierer veldig hvor raskt en reagerer på laseroperasjonen, så går på trykkdempende medisin. Men har heldigvis ikke smerter nå. Hun kom hjem nå i kveld, så fikk med seg slutten av lesingen vår om Karius og Baktus :D og da krysser vi fingre og håper hun blir hjemme mer enn noen få dager. En gang må det snu og begynne å gå rett vei. :)

 

Du er flink mia, står på og får gjennomført trim som planlagt, veldig bra :D Og framover nå vil du merke godt bedring i formen. Husker veldig godt hvordan jeg strevde for noen måneder siden, spesielt med hofter og korsrygg, i perioder vanskelig å få rettet opp kroppen. Føler nå at jeg formelig spretter avgårdet, er helt herlig :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden hvor flink du er. Tenk nå er du snart i mål :rolleyes:

Så raskt du har klart det, og når vi virkelig vil

--så er det utrolig hva man kan klare.

 

Det har gått fint idg også. Jeg har fått over 10000 skritt og og 50 min gange. Merker at formen har blitt bedre allerede. Mykere i kroppen har jeg også blitt etter en måned.

 

Trodde at det ville bli vondt å klare 10000skritt hver dag, men nå har jeg greid det. I morgen skal vi male verandagolvet, så da får jeg tenke litt på en enkel middag. Jeg er ikke så glad i pølser og hamburger. Kanskje det blir fylt rødspette her i morgen --den liker jeg også.

 

Godt at din datter har kommet hjem. Håper det går bra--det må jo bli bra en gang, som du sier..

 

Hvordan er det med dere andre på tråden,, noen gode dager og trim på dere? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått tatt runden vår, litt sur vind, men det må vi tåle.

 

Idag har jeg vært og kjøpt ny langbukse, det var gøy. Begynner å slenge veldig det jeg har av klær, men har villet vente så lenge som mulig med noe nytt. Var innom frisør også, litt klipping og striping, føles bra. Har også meldt meg på hold vekten kurs, fra først i august, bør være i mål innen da. Gruer litt for det, tror det blir minst like tøft som å gå ned i vekt, men på en annen måte. Gikk ned mye for 4 år siden, men ikke fullt så langt ned som nå. Og da stoppet det opp, og de kom på igjen, sånn etterhvert. Det skal ikke skje igjen :)

 

Fredag, blir rolig kveld med sukkerfri brus, og kanskje en film på tv.

 

Nyt kvelden :)

 

Og vi står på videre, for i mål skal vi, og bli der, for vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk nå mistet jeg et langt innlegg som hadde skrevet og så skulle jeg bare rette et par ord. Borte vekk :o

 

Dagen har vært god og har fått gått 35 min i rask gange.

Jeg har ikke kommet igang med styrketrening, jeg heller. Synes det var nok å ha et mål om 10000 skritt pr. dag. Ta litt om gangen.

 

Kjenner at jeg må bevilge meg noen gode joggesko. De jeg har er for brede framme så igår fikk jeg vannblemme under storetåa. Foten sklir litt fram og tilbake og så er de litt harde i hælen.

 

Er snart i mål med 10000 skritt og over 1 trimpoeng. Fornøyd så langt denne uka. Igår kveld hadde jeg en softis. Veldig vanskelig å beregne kalorier, men spiste ikke kjeksen.

 

Det er herlig å merke at buksene sitter litt bedre, allerede.

Lettere å gå igang med arbeid hjemme også, har litt mer energi.

Jeg har en sykkel som snart skal ut på veien. Etter jeg møtte veggen, har jeg ikke maktet å sette meg på sykkelen, det er som et stort hinder. Men jeg skal klare det!! :rolleyes:

 

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden hvor flink du er. Tenk nå er du snart i mål :rolleyes:

Så raskt du har klart det, og når vi virkelig vil

--så er det utrolig hva man kan klare.

 

Det har gått fint idg også. Jeg har fått over 10000 skritt og og 50 min gange. Merker at formen har blitt bedre allerede. Mykere i kroppen har jeg også blitt etter en måned.

 

Trodde at det ville bli vondt å klare 10000skritt hver dag, men nå har jeg greid det. I morgen skal vi male verandagolvet, så da får jeg tenke litt på en enkel middag. Jeg er ikke så glad i pølser og hamburger. Kanskje det blir fylt rødspette her i morgen --den liker jeg også.

 

Godt at din datter har kommet hjem. Håper det går bra--det må jo bli bra en gang, som du sier..

 

Hvordan er det med dere andre på tråden,, noen gode dager og trim på dere? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagskveld og dagen har vært fin.

Fikk trimmet 55 min gange (5km/t)

passerte 10000skritt også, så det er bra.

I morgen starter dagen med trimsykkel, hadde nesten glemt at det går an. Godt å få det unna så kan jeg kose meg på en gåtur senere.

I dag er det kommet regn, veldig etterlengtet.

 

Var på besøk hos mine foreldre i ettermiddag og vi lagde pizza.

Jeg tok en fullkornspita Hatting og fylte på karbonadedeig og løk, mais ananas og paprika i pizzafyll og med ost på toppen ble det passelig til meg.

Nå koser jeg meg med lettgele. Smaker godt. :rolleyes:

 

Søndagsmiddag--ja hva har vi i fryseren, mon tro. Jeg har lyst på wokgrønnsaker og ris og da blir det kanskje biff.

Ha en fin søndag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles som om du øker noe på trimmen hver dag, reduserer i hvertfall ikke, utrolig bra mia :D

 

Ble ekstra lang tur i går, med softis. Planlegger langturen idag også. Ikke tid til dvd, men prøver å få tatt noen øvelser for mageregionen, må få strammet opp noe mer. Men det minker der også, heldigvis. Trim for mageregionen må det bli gjennom hele vinteren, noen ganger pr uke. Kanskje mulig å få strammet og trimmet vekk rynkene.

 

Det hørtes nydelig ut med gele, fikk nesten vann i munnen. Så stupte til skapet, fant gelatin og fun saft, så jeg laget, med litt ekstra suketter i, og hentet jordbær fra frysa. Så det blir dagens frukt og kos. Gleder meg til det :)

 

Blir grønnsaksuppe her, med litt strimlet svinekjøtt og litt potet i. Samme som sist søndag, det var nydelig.

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, da er 25 min trim unnagjort. Mage,rumpe,lår DVD som jeg har kjøpt. Men du verden hvor jeg føler meg klosset.

:blink:

Det må vel komme seg etterhvert. Teller dette som styketrening, tro?

Jeg registrerer 20 min styrketrening så får jeg vel vite etterhvert.

Jeg tror nok at jeg må til med styrketrening for ¨å få opp forbrenningen, jeg synes jeg får lite betalt for aktiviteten.

Det er nok min dag som må endres til mer aktivitet i løpet av hele dagen. Etter at jeg møtte veggen har jeg hatt veldig behov for å ligge til 8 om morgenen og så starte dagen i et behagelig tempo.

Jeg skal se om jeg kan gjøre noe endring her. Frokost må nok inn litt tidligere for at måltidene skal gå i hop-på et fornuftig sett.

 

Det er rart at det dukker opp nå. Egentlig litt godt å oppdage at jeg kan tenke meg å gjøre endringer. Sunnhetstegn vil jeg kalle det. :rolleyes:

 

Fortsatt fin søndag, nå skal vi ha et mellommåltid med yoghurt og banan og litt All Bran. Deretter en tur med min mann.

 

Det regner litt -men det trengs.. Ut på tur, aldri sur!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle at du føler deg klossete, har følt det samme jeg når jeg har holdt på. Men det er mye bedre at vi gjennomfører, selv med den følelsen, enn at vi lar være fordi det ser så dumt ut. Innimellom har jeg forsøkt litt aerobic, og elegansen der har nok tilsvart ei ku på vårslepp :D

 

Har hatt en kopp kaffe, så nå skal vi ta runden på 10 km.

 

 

Vi står på, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvant du -sebedilla?

 

Kanskje du gjør som meg,, ikke alltid lett å få det til. Prøv igjen :rolleyes:

Hei igjen alle bestemødre.

 

Får ikke til dette med svar og innlegg.

 

Så er helga over, og tross liten skrittmengde hele uka, har dagen i dag vært veldig bra. 4 timers stavgang i fjellet med venner, selv om jeg måtte gjøre vendereise før de andre på grunn av betennelsen i hofta, er jeg kjempefornøyd. Fint vær og fin avslutning med grilling hos naboer. :rolleyes:

 

I morgen blir det barnepass til den lille på 9 mnd, så da blir det trilletur på besta i stedet for stavgang i skogen. :D

 

Ha en fin kommende uke alle sammen!!!

 

Har de siste dagen prøvd på få i meg nok kcal og i riktige porsjoner, så nå går det framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad. :rolleyes:

Det er så fint når det endelig begynner å funke. Maten er viktig og viktig å få nok. Ellers går kroppen på sparing og det blir liten nedgang.

Nei-vi tøffe bestemødre skal i mål--vi skal vise vi kan..

 

Dagen idag har vært formidabel.. Dersom jeg ikke gir lyd fra meg i morgen , så kommer jeg ikke opp av sengen..

27 min mage, rumpe, lår

45 min gange

20 min rokkering til avslutning nå i kveld..

ca 1500 kalorier

 

 

Veiedag i morgen- spent på resultatet. Lurer på om jeg skulle hatt litt mer kalorier. Det får jeg vite etter hvert. :unsure:

 

 

God natt--hører fra meg i morgen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei toam, går det greit med mat og trim for deg også?

 

4 timers stavgang, ikke rart du er fornøyd med den innsatsen sebedilla. Og det vil bli fin trim på trilletur også, du er flink :D

 

Du er virkelig i siget mia. Du har jo gjennomført dagen idag, så da slipper senga taket i morgen tidlig, du er jo bestemor på full fart mot en sprekere hverdag :D

 

Har møtt veggen selv, så har litt peiling. Husk de tre t'ene, ting tar tid. Men du er jo så bevisst på hva og hvordan, det er jo så bra :)

 

Ny uke med nye utfordringer. Men vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle bestemødre.

 

Får ikke til dette med svar og innlegg.

 

Så er helga over, og tross liten skrittmengde hele uka, har dagen i dag vært veldig bra. 4 timers stavgang i fjellet med venner, selv om jeg måtte gjøre vendereise før de andre på grunn av betennelsen i hofta, er jeg kjempefornøyd. Fint vær og fin avslutning med grilling hos naboer. :rolleyes:

 

I morgen blir det barnepass til den lille på 9 mnd, så da blir det trilletur på besta i stedet for stavgang i skogen. :D

 

Ha en fin kommende uke alle sammen!!!

 

Har de siste dagen prøvd på få i meg nok kcal og i riktige porsjoner, så nå går det framover.

 

Hvor mange skritt fikk du på den fantastiske turen på 4 timer?

Det er jo den beste trimmen om du går i litt vanskelig terreng..

 

Det er imponerende.. :rolleyes:

 

Vi skal stå på videre--for vi er b est!!

 

Heldig du som har små barnebarn. Mine er fra 3-16 år--12 stk. litt spredt i landet men er heldig at 7 av dem bor innen rekkevidde på en halv time..

 

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Jeg tenkte også på toam i gårkveld da jeg hadde lagt meg.

Hvor er du?

 

Du var så flink sist du rapporterte og vi er spente på om du klarer deg bra??

 

Skriv uansett hvis du får tid,, alltid godt når noen venter på deg og savner deg..

 

NÅ kommer mitt resultat:

 

Minus 1,2 kg

 

Nå er jeg kjempefornøyd--det ser ut til at det er riktig både matmessig og trim.. :rolleyes:

 

Og det beste av alt--jeg kjenner nesten ikke noe etter trimmen igår-(ennå)

 

Midjen er minsket 8 cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen er snart omme og den endte bra for meg..

Har nettopp kommet hjem fra fisketur. 1 makrell og 1 sjøaure som blir nok middag til oss 2.

Bor like ved sjøen så vi kunne se makrellstimen inne på havna. Blir så gira når jeg fisker --men måtte hjem til medisintid for min mann.

 

Prøver mer i morgen-dette var gøy!

 

Kjekt å finne noe nytt å gjøre for oss selv :rolleyes: vet ikke om det er noe trimpoeng for dette-men det er iallfall aktivitet..

Har passert godt over 10000 skritt-35 min med rask gange, 5 km-og idag har jeg kjøpt nye joggesko.

 

Ønsker dere en fin dag --tirsdag. Ukene går fort :rolleyes:

 

Vi er de beste --heier på alle bestemødre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nydelig middag hos dere i morgen, mia. Og ekstra god når den er fisket selv, det er jo kjempegøy. Kan vel være enig i at det kanskje ikke gir trimpoeng. Men tror det er viktig for sjela og dermed også for helsa å gjøre noe som er gøy, og at det har positiv virkning på alt :)

 

Bra fart du har. Ser klart fordelen av å kunne bestemme farta selv, vi driver mer med intervalltrening. Du har det nok som meg, ikke behov for bråstopper for å kjenne på en spennende lukt, eller hilse på møtende hunder. Men vi har det fint på rundene våre, og i stigningene, selv om de ikke er så bratte, der er deg jeg som bestemmer farta. Men hun får meg ut på tur, tror ikke jeg hadde vært så flink som deg, sånn helt av meg selv :)

 

Koselig med barnebarn, jeg har 4. 2 av dem noen få hundre meter unna, de 2 andre bor i utlandet, så dem ser jeg ikke så ofte.

 

Dagen har vært rimelig normal, laks i folie til middag, nydelig.

Hektisk på jobb og har hjulpet datter litt med noen løft, får ikke bøye seg for mye, løfte tungt eller bli andpusten. Nå har hun vært hjemme siden torsdagskvelden, og har enda ikke hatt behov for å kontakte lege, måtte det bare vare til kontrollen på torsdag. Så mange dager er ny rekord siden tidlig mars, og nesten rekord siden tidlig januar :)

 

Ny dag i morgen. Og vi står på, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...