Gå til innhold

Bestemødre på vei mot en sprekere hverdag!


Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Gratulerer med nedgang. Du er kjempeflink.å

En hilsen med ønske om godhelg til alle. Har hatt en varm dag her og 30grader her i dalsøkket. Det var for varmt å arbeide i solsteiken og det har blitt mange drikke og andre pauser. Graver i jorda og planerer foran hytta dom egentlig er gammelt husmannsplass. Fant en håndlaget hestesko, en gammel sølvskje, gamle medisin og kamferoljeflasker. Her er mye spennende etter mine forfedre. Oldefarhar noksmidd hesteskoeni smia oppi bakken her

 

Har gått greit med mat, menlunsjen ble en softis. Måtte kjøre 3mil for å få taki enslange til senkepumpa somvi tømte brønnen med. Ellers har det gått bra. I morgen kommer arbeidsfolk og da blirdet kjøkkentjeneste for meg. S

Kyllingfilet til kvelds imorgen og søndagbakt potet med karbonadekaker. Masse god salat og jordbær, herlig tid nå. Bor i skogen så vi tør ikke grille ute.

Ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på hytta noen dager uten PC, og så har jeg tatt med den gamle mobilen, Batteriet holder lengre på den. Men nå er jeg tilbake og har veid meg, ned ,5 kg, og det nesten uten trim. Er nå tilbake på samme vekten jeg hadde for 1 mnd siden. Det går opp og ned her i livet.

Ryggen har slått seg vrang, har også tidliger hatt isjas problemer, men jeg tror det er musulært. Må bare får løsna på det. Kommer ofta med stress og stor beslastning på jobb, og jeg har det både på jobb og privat for tiden.

Gamle syke foreldre, og andre i min nærhet, og det tærer på. For en vil jo gjerne være til hjelp og støtte så godt en kan. - ukens sukk.

 

Vi skal ikke ha ferie før 26. jul. da tar vi 2,5 uke. litt farlig at jeg ikke har badevekt, men jeg får ta med meg målebåndet. Det er like viktig med livvidde som med vekten.

 

Må legge inn i dagboken nå, så jeg ser hvordan det slår ut på scooren.

 

 

1.1. Vekt 90,

4.6. vekt 88,1 BMI 28,8

11.6.Vekt 87,9

25.6: vekt 89,0 BMI 29,1

02.07.Vekt 88,6

10.07.Vekt 88,1 BMI 28,8

 

Ned 0,5kg siste uke.

Ned 0,9 kg totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med nedgang toam :D

 

Det er hektiske tider her. Svigersønnen driver med transport, men er også bonde, så nå er det fullt med sesongarbeidere, og jeg tar del i arbeidet. Mye papirarbeid også, men både spennende og interessant, får håpe sesongen blir bra. Høstingen har så vidt begynt og vil nok vare til uti september.

Og datter er igjen på Ullevål, var til kontroll om mandag, kom hjem igjen samme dag, ny kontroll i dag, og ny operasjon, håper hun kommer hjem i morgen.

 

Og tenk, jeg har kommet i mål :D

Hadde opprinnelig satt trivselsvekta til 58 kg, er 160 cm høy, men vil ikke lenger ned enn 59,9 Det er tynt nok i ansiktet, skuldrene og armene. Må bruke vinteren til oppstramming, trenger fortsatt det rundt magen, det er jo der jeg har hatt det for det meste.

Denne uka var det ned 0,9 så idag viste vekta 59,4 Men da har jeg litt å justere på. Har hatt min første dag med hold vekten, har økt med 200 kalorier, og er usikker på hvor lenge jeg skal ligge på det før jeg øker noe mer, tiden vil vise. Hold vekten kurset starter ikke før i begynnelsen av august, men måtte jo bare hoppe i det, kan ikke la det skli ut :)

 

Får tatt turen med hunden, 7 km hver dag, på vel en time. Men det blir nok ikke tid til dvd trim før sesongen er over. Men fornøyd med at vi får tatt gåturen hver dag. Den er fin for oss begge to.

Hunden er sterilisert, og da har de litt lett for å legge på seg. Hun hadde økt litt ved juletider, men det har hun minket igjen føler jeg. Så det er dobbel grunn til trimmen våre :D

 

Vi står på videre, for i mål skal vi og bli der. Vi er så flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:PFra Dette går bra:: Og tenk, jeg har kommet i mål

 

Gratulere til deg, utrolig bra gjort siden jul..

 

Ser vel det at det hadde vært lurt med en hund, men jeg er så alergisk mot så mye, så det orker jeg ikke. Kan jo gå innom og låne søstern sin, Skal vurdere det i neste uke. I dag må jeg til mine foreldre etter jobb, og så skal vi på hytta og rydde/ gjøre ferdig malingen i stua. Kan jo være at andre vil være der mens vi er på ferie i Finnmark. Gruer meg litt til den lange bilturen med den isjasen jeg har sliti med noen uker nå. Men vi skal ha med så mye denne gangen at vi må kjøre opp. Vi har en hytta der også.

 

Hadde et avtalt kaffebesøk i går,så da ble det sofaen og kaker i stedet for trim. Men hyggelig var det.

 

Er det noen av dere som har erfaring med Aktiv kurs? De har et stramoppkurs her i nærheten. Kanskje vurdere det etter ferien.

 

Ha en god uke alle sammen.

 

Og vi gir ikke opp. Dette skal gå bra.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes:

Hjemme igjen!!

 

Det er kjekt å se og lese hvor flinke dere er! Både sebedilla og toam.

 

Gratulerer flinke "Dette går bra" --du er i mål--for en fornøyelse. :rolleyes:

 

Nå begynner et nytt liv igjen --å stabilisere seg. En utfordring--men dette klarer du bra. Så motivert som du har vært hele tiden.

Vi tar av hatten for deg!!

 

Vi kommer etter, vi jobber mot et mål og det kommer nok til å ta hele høsten for min del.

På hytta ble det mye tungt arbeid. singelbæring i bøtter opp en skråning og sekker med sement 25kg. på tralle opp en skråning. Det var tungt og jeg svetta og jeg håper det vil vise på vekta også.

Jeg har klart meg veldig godt synes jeg. Har servert formkaker og kjeks og rullekake uten å smake på dem. Dvs. jeg tok en liten klump som datt av kaka --sugde på den og spyttet den ut i stedet for å svelge. :lol:

 

Har ikke fått skrevet kalorier og regnet etter, men har prøvd med måltidene å holde dem under kontroll.

Ha en fin kveld--mer i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld dere, så vidt det er bevegelse i internett for tiden, men klarte nå å få lagt inn det jeg har tenkt å spise i morgen.

 

Tror det går greit med maten, men strever litt med kostholdsscoren. Er sikkert fordi jeg har økt mengden, og så har bommet litt på valgene. Men det går seg vel til.

Turen hver dag får vi tatt :)

 

Du er flink med kake mia, omtrent bare lukte, ikke spise. Og det må ha blitt mye fin trim på hytta, også trening av musker, slik som du har stått på :D

 

Kjenner ingen som har tatt aktiv kurs toam, men føler du for det, så synes jeg du skal følge magefølelsen og melde deg på. Kan sikkert bli veldig motiverende for trim, og gode tips følger nok også med.

 

Selvfølgelig kommer dere også i mål, er jo derfor dere står sånn på nå. Jeg begynte en god stund før dere. Flere ganger underveis så lurte jeg på å roe litt ned, ikke kjøre såpass tøft løp, men angrer ikke nå, flott å ha kommet så langt. Men det er jo nå det på en måte begynner ordentlig, for nå skal jeg inn i et spor som jeg må klare å følge resten av livet. Ønsker ikke disse månedene som jeg nå har bak meg, om igjen, var for tøft til det.

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og bli der. Vi er veldig flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Ja nå har jeg klart 1.delmål.

 

Veiing idag på 2 uker: - 1,9 til 94,2 :D

 

Det måtte jo bli resultat av det--kunne ikke forstå noe annet.

 

Synes dagene går greit matmessig og nå er vi hjemme og da må jeg bli litt ego og passe på mat og trim.

 

Av erfaring er det tiden etterpå som virkelig krever sin dame. Når vi skal leve sunt og riktig resten av livet..

 

Denne gangen skal jeg også lykkes. Jeg skal ha alt tilgjengelig med bøker og slikt og ikke falle for de store fristelsene når det blir høst og mørke kvelder. Jeg har fått låne en trimgreie(elipsemaskin?) hvor både armer og bein brukes. Prøvde en da jeg var på besøk og den var pesende --men så herlig etterpå-da kunne jeg nesten ikke stå på beina..

 

Barnebarn på overnatting her, var ute og fisket igårkveld og idag kommer datter fra Oslo med fam. så nå blir det liv i huset.

Håper på oppholdsvær--det er det viktigste og så kan vi jo ha en jakke på om det er kjølig.

 

Hils datteren din-Dette går bra-ønsker henne god bedring-det er trist når det tar så lang tid med helbredelsen.

 

Toam og sebedilla, dere har det også travelt. Spent på å høre om gardsbryllup-er det snart eller er det overstått?

Tur til Finnmark-det er langt å kjøre, håper du får en behagelig reise uten for mye vondt. Sier som de gamle --ta på ulllongsen.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier meg på tirsdag. Vet av erfaring at mandag er en dårlig morgen for meg.

Det ble lite trim på meg denne helgen også,men endelig sier jeg meg ferdig med å male panelen i stua, malte furulampen og gardinbrettet også. Fikk ryddet på plass i tilfelle noen skulle ha lyst til å reise dit mens vi er nordpå. Neste helg vet jeg ikke on jeg skal dra noen steder. Ser an formen og været. Jeg har bare vært hjemme et par helgen siden påske, og vi må begynne å finn fram det vi skal ha med oss.

 

Husket en tablett-kombinasjon jeg brukte sist jeg hadde langvarig isjas, og det var efektivt. Kjente nesten ingen ting, men jeg ble litt trøtt. Det kanjo redde meg når jeg skal sitte så lenge i bil i ferien.

 

Det går bra med maten, og scoorene ligger på ca 8 de dagene jeg skriver opp alt. Det er vel manglende trimmen som drar ned.

 

Rapportere i morgen. Ha en fin uke og ha fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bestemødre !

 

Har lest en del på tråden her og dere virker å være flinke til å backe opp hverandre. Er det plass til et nytt medlem i denne tråden eller er dere en sammensveiset gjeng som helst ikke vil ha flere bestemødre her?

 

Prøvde meg på en tråd som ble startet for 14 dager siden, men den ble det ikke noe av ..... Derfor har jeg tittet litt på forskjellige tråder og synes denne tråden virker veldig aktiv. Jeg skulle gjerne ha noen som backer med opp, kommer med råd, tips og oppmuntringer. Jeg tror også at det er lettere å holde fokus på mat og trim når en har noen en "melder" tilbake til wink.gif. Jeg har gått ned i vekt og opp igjen flere ganger de siste årene men nå har jeg bestemt meg for at dette ikke skal være en kur men en ny livsstil der jeg kan skeie ut en gang i blant og heller bruke tid på vektreduksjonen. Har som mål å ta av ca 15 kilo, startet 3. juli og var 0,6 kg lettere etter en uke (har veiedag på onsdager). Mitt største problem er å unngå for mange utskeielser i helgen - ukedagene går bra :rolleyes: . Trimmer en del, mest raske spaserturer, men også en del trening i treningsstudio.

 

Ha en flott uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til oss.

 

Vi skal være her lenge. Vi skal lære oss en sunnere livstil med plass til det livet gir oss av motgang og medgang og samtidig skal vi være snille mot kroppen og gi den riktig næring og det den trenger for et godt liv.

Nå er jeg ferdig med mitt første kurs. Venter til slutten av august før neste grunnet ferie i flere uker.

Nå har jeg bare dere å melde til og jeg skal være trofast mot meg selv og dere.

 

Ha en fin tirsdag, vi skriver mer i morgen. God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Betty Blue, koselig med flere bestemødre :D

 

Enig med deg, tråden her som mia startet er helt topp :)

 

Vi trenger alle oppbacking, og å ha noen å formidle til. Tror det er viktig. Denne tråden passer midt i blinken for meg.

 

Strålende mia med 1,9 ned, du har virkelig stått på og vært flink. Det har jeg jo skjønt av det du har skrevet også. Og ferdig med første delmål, utrolig god følelse :D:D:D

 

Lykke til i morgen toam, og husk uansett resultat, så er det viktig å se framover, ikke bakover. Det er det som skjer framover som vil telle :)

 

Rimelig bra dag, men er faktisk ganske sulten, selv om matmengden har økt noe, har også variert litt mellom de forskjellige dagene, får se hvordan det vil utvikle seg. Kursleder mente jeg skulle øke gradvis med 450 kalorier pr dag fram til kursstart i begynnelsen av august. Er lett blanding av spennede, artig og litt skremmende det å ha kommet så langt, og å være igang med et opplegg som skal vare evig. Vet også at jeg om en stund må trene på å slutte å veie maten, det har jo jeg vært rimelig hekta på. Del av opplegget går på å lære å mestre et matinntak utifra følelsen av hva en kan spise og øyemål og magefølelse. Men er vel bare å trene på det også. Har jo fått rimelig bra øyemål, merker jo det når jeg veier maten, treffer som regel med rett mengde, men samtidig veldig trygt å se at det stemmer også :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi og bli der. Og husk, vi er veldig flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss Betty Blue. Koselig med litt flere. For meg er det viktig å ha noen å rapportere til når jeg ikke går på kurs.

 

Denne uken gikk jeg ikke ned noe. Litt lite trim, men flink med maten. Håper på bedre tider etter ferien, når en kommer inn i rutiner igjen. Reiser innom trenigsstudio et par ganger i uken etter jobb og kanskje en gang i helgen om det ikke er utevær.

Men nå på sommeren blir det dårlig med trening. Har bare lyst til å komme hjem til det fine været (eller regnvær).

 

Håper isjasen er så bra i kveld at jeg kan gå en fellestur som arrangeres langs elva her. Liker slike opplegg.

 

Dette går bra: Håper det går bra med datteren din.

 

Ha en fin tirsdag alle dere fine bestemødre.

 

1.1. Vekt 90,

4.6. vekt 88,1 BMI 28,8

11.6.Vekt 87,9

25.6: vekt 89,0 BMI 29,1

02.07.Vekt 88,6

10.07.Vekt 88,1 BMI 28,8

18.07.Vekt 88,1

 

Ned 0,0kg siste uke.

Ned 0,9 kg totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. :rolleyes:

 

Nå mistet jeg et langt innlegg med rapport fra hele siste uke, men får starte opp igjen. Hyggelig med flere deltagere på tråden,vi får hjelpe hverandre med råd og dåd og problemer og gleder i hverdagen.

 

Jeg er forbasket lei av regnværet som ligger konstant over midtnorge og faller ned over mitt domene. Vasker jo gardiner og matter (til ei stor trønderlån) og duker for harde livet nå før bryllupet 4. aug., så litt sol og oppholdts hadde jo vært kjekt.

 

Siste uke har det vært barn og barnebarn og venner her i lange baner (6-8 pers til bords til alle måltider), bøgdas årelige festival gikk av stabelen, så det ble både pubquiz, nattrangling og familiedag og mye god mat og drikke, lite trimming, men en vektnedgang på 0,4 kg allikevel (godt fornøyd). :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

Våknet i går til tomt hus og jeg prioriterte meg selv og tok en trimtur i skogen mens min mann gikk til elva, og vi møttes ved hjemkomst glade og fornøyde begge to, han med en sjøørret på 1,4 kg og jeg med mine trimpoeng. :rolleyes:

 

Ørreten i ovnen og en svigerinne dukket opp med jordbær, så det ble et herremåltid (men sundt).

 

Dagens gjøremål blir litt kleshandling/sko og tilbehør da regnet ikke vil gi seg og utearbeid er utelukket.

 

Ha en fin dag/uke alle bestemødre --- vi jobber oss videre og målet nåes vel der framme en gang!!!!! (Noen av dere har jo alt nådd det og gratulerer med flott isats, det gir oss motivasjon.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for flott velkomst - gleder med til å dele oppturer og sikkert også noen nedturer :rolleyes: med dere. Jeg har forsøkt GR-opplegget tidligere, første gang for mange år siden. Og nå sist i høst da jeg tok et nett-kurs. Men som "vanlig" gikk jeg tilbake til gamle vaner. Manglet motivasjon da jeg var ferdig med nettkurset før jul, så kom julen og påfølgende 2 uker i syden ;) Dermed var vekten på tur opp igjen uten at jeg tok tak i problemet. Denne gangen SKAL jeg lykkes - så får jeg heller bruke tid på å komme i mål. Som nevnt har jeg lest en del på denne tråden og ser at "Dette går bra" er i mål - imponerende vektnedgang. Gratulerer så mye! Blir spennende å høre dine erfaringer når du nå skal finne ut hvor mye du kan spise og likevel holde vekten.

 

Jeg har som Toam, også mindre lyst til å trene i studio på sommeren og velger heller gåturer. Men det betyr at jeg ikke trener særlig styrke for det synes jeg er lettere å gjøre i treningsstudio. Hjemme blir det bare til at jeg tenker at jeg burde trene styrke :D . Satser på at det blir lettere å komme i gang med skikkelig trening etter at ferien er unnagjort i slutten av august.

 

Selv om jeg har lest en del på tråden har jeg ikke fått med meg om dere har en fast veiedag eller om det er litt individuelt. Jeg har veiedag i morgen og er spent på hvordan denne uka har gått (har klart å unngå snik-veiing). Kan dere "oppdatere" meg litt på hvor lenge dere har holdt på med vektreduksjon og hvor mye dere har tatt av og hva som er målet. Jeg har som sagt et mål om å nærme meg ca. 70 kg, er 1,71 m høy og nærmer meg 60 år faretruende fort :P .

 

Ha en kjempeflott kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan alle sammen!

 

Da er nok en dag over og jeg er fornøyd med den. Har hatt en vanvittig hektisk dag-med masse besøk. Tantebarn med sine unger og det ble vaffelsteking og gjett om jeg er stolt over å ha stått over alle vaflene? Jeg greide ikke stå imot en iskule, men da hadde jeg stått på i lange tider --svett og varm så jeg synes det var greit.

 

Jeg har holdt meg under 1600 kalorier idag og har syklet på trimsykkelen 30 min. er glad og fornøyd.

 

Jeg vil fortsette å veie meg mandagen, jeg synes det var godt for meg for da må jeg skjerpe meg i helgen og holde meg unna søtsaker.

 

Jeg baker brød selv og siden jeg slet med forbrenningen i begynnelsen har jeg begynt å ha i 2 ss kanel i brødet og smaken ble jeg fort vant med. Jeg er spent på om det vil virke videre.

Skal bli kjekt å følge dere videre.

 

Skal bli godt å komme i gjenge igjen i slutten av august--fram til den tid er det selskaper i fleng--mor 85-jeg 60, svigerinne 75 og det blir bare å holde fokus så skal dette gå bra!!

 

:D Skal veie meg bare hver mandag for jeg blir ikke tynn av å stå på vekta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vektresultatet klart - minus 0,7 kg :P . Så vekta kryper sakte men sikkert nedover :). Ukedagene synes jeg går greitt, det er helgene som er verst. Har ikke problemer med å holde meg unna søtsaker ( som sjokolade osv) men er glad i å kose meg med vin og da følger som oftest nøtter og eller chips :( . Har ingen planer om å unngå dette helt men satser på å redusere mengden snacks. Føler at jeg er motivert for å lykkes så nå er det bare å stå på! Litt lite trim hittil i uka på grunn av litt lange arbeidsdager men satser på en skikkelig trimtur i helga.

Ha en fortsatt fin kveld alle bestemødre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld dere :)

 

Håper isjasen din begynner å slippe taket toam, det er slitsomt å ha det slik. Og det er ikke uvanlig å stå stille innimellom, så det ville jeg ikke bekymre meg for.

 

Tror det går noe bedre med datter, men litt for tidlig å si, men må jo være optimistiske. Vi snakker om en tur til hytta over helga, et par tre dager, og det er positivt at hun i det hele tatt tenker den tanken. Men mye kan skje innen da, så hun vil ta en sjekk hos lege over helga, før vi ev. finner på noe.

 

Så bra sevedilla med nedgang, gratulerer :D

 

Jeg er sånn en som ikke fristes av treningsstudio, liker gåturene med hunden, og hjemmetrim etter dvd'er. Ville sikkert hatt mer igjen av treningsstudio, men det får heller være. Liker å svømme, så tenkte jeg skulle ta tvillingene med i svømmehallen en ettermiddag i uka fra høsten av. Nå svømmer de selv, så da kan de ha det artig på sin måte, skli og kose seg, og jeg kan svømme på egenhånd. Hjelper godt det å ikke behøve å holde i dem hele tiden :)

 

Har veiedag torsdager, og er noe spent på i morgen. Har vært veldig sulten denne uka, så jeg har økt noe mer enn jeg kanskje burde et par dager. Får se hvordan det slår ut. Enten kan jeg øke noe mer, eller så bør jeg bli på dette nivået en uke til. Men det har hjulpet med noe mer, for sulten er heldigvis borte, så de siste dagene har vært slik de burde. Fant ut at jeg måtte gjøre noe, for skulle jeg være så sulten over noe tid, ville jeg garantert finne på dumme ting :)

 

Gratulerer med ned 0,7 Betty Blue, strålende :D

 

Og du står på og imponerer mia, klarer å stå imot den ene fristelsen etter den andre. Veldig bra. Du virker utrolig motivert, og det motiverer meg i hvertfall :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi og bli der. Vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld alle sammen :)

 

Vekta var grei idag, så da prøver jeg meg på 1800 kalorier en periode :)

 

Ellers er det rimelig hektisk, jobber jo delvis med gårdsdrift og transportfirma til svigersønnen, og sommeren er spesielt hektisk. Men artig også. Tid for ferie blir det ikke før senere på høsten, men greit nok det, høsten kan være fin den også :)

 

 

Vi står på videre, for i mål skal vi og bli der. Og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Da er jeg hjemme igjen etter en trivelig helgetur. Har ikke vært helt fokusert på sunt kosthold i helga, men fjellturen på 8 timer i går håper jeg balanserer det :P . Kjenner det godt i beina i dag - er stiv og støl men det er jo bare forbigående :D . Fra i morgen er det full fokus igjen og så håper jeg på en fin uttelling på vekta på onsdag. Ha en flott uke alle bestemødre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært stille fra meg en stund. Masse besøk og forberedelser til stort selskap tirsdag. blir over 70 i 85-60 og 50 årsdag. Det skal bli kjekt.

Har vært en tur med mine foreldre og datter og svigersønn. Spiste buffetmiddag på hotell og det var moro. Først var jeg veldig spent på hvordan det skulle gå--men endte opp med laks og fiskegryte og da jeg skulle velge dessert, var jeg ganske sugen--det var så mye å velge mellom. Men så merkelig det enn høres ut, hendene mine styrte mot oppskåret melon og 1 ss dronning maud pudding og litt vaniljesaus.

 

Veiing i morgen--hører fra meg da..God natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at det går bra med dere alle. Jeg gikk ned litt denne uken, og så er det bare å holde fokuser. Isjasen er så mye bedre, så jeg har bestilt flybillett i ferien. Orker ikke å sitte i bilen i 3 dager, 180 mil. Så får vi se om jeg klarer å gå den av meg før jeg skal hjem. Litt trist for samboeren å måtte kjøre alene. Men vi skal ha med så mye denne gangen at vi må kjøre opp. Drøyt stykke fra Oslo til Finnmark.

 

Skal ha ferie i 2,5 uke, men skal prøve å få mobilt bredbånd til å virke, Slir ikke helt ut om jeg har tilgang til dagboken.

 

Fint et vi har blitt flere. Velkommen til vårt nettverk.

 

 

1.1. Vekt 90,

4.6. vekt 88,1 BMI 28,8

11.6.Vekt 87,9

25.6: vekt 89,0 BMI 29,1

02.07.Vekt 88,6

10.07.Vekt 88,1 BMI 28,8

22.07.2012 87,7

 

Ned 0,4kg siste uke.

Ned 1,3 kg totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj - opp 300 gram denne uka (velger å skrive 300 gram i stedet for 0,3 kg - mindre deprimerende :P :P ) Riktignok litt utskeielse i helga som gikk, men med 18 trimpoeng og flink med maten resten av uka hadde jeg håpet på bedre resultat. Men slik ble det ikke og da er det bare å "bite i det sure eplet".

 

Og så er det bare å jobbe videre ;) .Ser at både Mia og Toam har gått ned i vekt denne uka - gratulerer!

 

Litt stille på tråden her men det er vel ferietid så jeg antar det er årsaken. Jeg har ikke ferie før i slutten av august (1 uke), men har fri i morgen så nå er jeg på tur til campingvogna.

 

Ønsker dere alle en flott helg - håper det blir litt sol og varme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle bestemødre. :rolleyes:

Tenk vi ser sola for 4. dag på rad og temperaturen så god at en kan går i bare singlet. :rolleyes::rolleyes:

 

Merkelig hvor fort 1 uke går. Så nå er det bare 1 uke igjen til den store festen. Oppi alle forberedelser, har en av sønnene vært uheldig å brekke lårbeinet i høyfjellet, og ligget i 2 døgn ute før hjelp kom til, så det har tatt hardt på gamlemor, men etter 3 dagers sykehusbehandling er han tilbake i sitt lune hjem igjen og alt ser bra ut. :rolleyes:

 

Og ukens veiing viste -0,5 kg. Vi er flinke, målet nåes foråpentligvis før året er omme. :rolleyes:

 

Ha en god helg alle bestemødre, jeg må lade opp til neste ukes innspurt!!!! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...