Gå til innhold

Minus 3 kilo innen 1. september!


Anbefalte innlegg

Hohoi, to flotte jenter til, så bra! :) Velkommen til dere, TVtitter og Celephais! Fører dere inn på lista med en gang, jeg:

 

Oversikten for august:

 

Celephais 64,8

TVtitter 68,5 (mandag)

snupsipups 72,0

Babybluey 75,6

Tussi88 77,7 (fredag)

fru jojo 80,0 (mandag)

GBE 62,7 (torsdag)

klar-ferdig-gå 89,3 (mandag)

smom 70,9 (onsdag)

ekko76 76,7 (torsdag)

Juni72 90,0 (onsdag)

fineline 77,9 (tirsdag)

Linn77 65,3 (mandag)

nyttogbedreliv 79,7

Solvane 71,5 (mandag)

cockerella 77,4

Sabine 68,4 (søndag)

*bolla* 69,9 (onsdag)

 

Kanskje fler som har en regnværslørdag i dag? La grammene renne av i regnet, ta gode valg i dag! :D

 

Vil du være med så skriver du bare inn startvekt og veiedag om du vil, så oppdaterer du en gang i uka, en gang i blant eller til slutt i august måned - ekstra lett med ekstra motivasjon! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest littslankere36

Hei Juni 72, jeg slenger meg med en måned til. Flott at du holder styr på oss, kjempebra initiativ av deg :)

Jeg legger inn vekt på mandag, hadde oppgang nå på mandag, men mye væske i kroppen like før mens, så blir mer rett tall på mandag håper jeg ihvertfall. Blitt en del ekstra kos i ferien, og ikke mulighet for å registrere alle dager, men denne uka har blitt ei bra treningsuke, med spinn, step og 2 styrkeøkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Klee

Hei hei,

 

jeg blir med videre!

Det ble lite aktivitet inne på nettet for meg i forrige runde, men desto mer trasking ute i løypene. Skritteller og bæremeis har vært løsningen for meg i juli :)

 

Jeg starter august med sammen vekt som ved sist veiing: 72,4 kg.

Det ble litt tyngre kost når jeg kom hjem, og det ble i alle fall ei uke uten 10 000 skritt per dag målet, men NÅ er jeg igang med flyttesjau, og da blir det både trasking og bæring, dagen lang... håper det hjelper på ;)

 

Ned 3 kg i august? Klarer jeg det, havner jeg under 70-tallet - DET er en motivasjon å ha foran seg, det!!!

 

Heia oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nyttogbedreliv

Veiing i dag: 1,1kg ned på den første GR-uka. :D Er godt fornøyd med det, særlig siden det er ferie, og det har delvis vært litt vanskelig å overholde en slags diett. Jeg teller ikke kalorier, men er bevisst på hva jeg putter i meg (og ikke minst mengdene av det!), og har også kuttet drastisk ned på brusen pluss kuttet ut godteri, bortsett fra litt på lørdag. Det er et godt stykke igjen til målet ennå, men det er godt å se at det hjelper! Jeg har også funnet ut at jeg aldri skal la vekta stå uten fungerende batteri igjen. Det er derfor jeg har havnet i denne vekt-fella nå... Hvis jeg hadde hatt mulighet til å veie meg jevnlig utover våren, ville jeg sett at vekta krøp oppover, og ville ha reagert FØR jeg var på nesten 80kg. :angry: Det hadde vært mye lettere å starte på 75kg, for å si det sånn... Menmen, sånn er det! Man lærer noen lekser. Klarer jeg å gå ned 0,5-1kg per uke, så er jeg kjempefornøyd, og da vil jeg nå målet til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Supert initiativ:-) Jeg slenger meg med.

 

Vekta er ca. 58,9. Har ligget fast rundt det tallet siste ukene og siste året forsåvidt, så håper det løsner snart.

 

Jeg satte igang med bootcamp for litt over en uke siden, har siden da trent en time med styrketrening med pulsintervaller hver dag. Knallhardt. Idag hadde jeg økt nr. tolv, superstolt!

Målet er å holde ut hver dag hele august! Akkurat nå er det faktisk ganske gøy, og veldig tilfredstillende. Så håper motivasjonen holder seg:-)

 

Trening hjelper meg til å holde fokus på maten. Det er der innsatsen og fokuset må ligge nå fremover. Å følge matplanen/treningsplanen ut august. Det skal jeg klare:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juli måned er straks over, og mange flinke jenter holdt liv i julitråden tross feriemodus - utrolig inspirerende!

 

Siste feriemåned denne sommeren står for døren - bli med å holde fokus og dra lasset sammen!

 

Sakset inn fra tidligere tråder;

 

Bli med på å registrere vekt i begynnelsen og slutten av august måned - enten du skal ned 10, 15 eller 20 kilo totalt sett... vi tar 1 kilo av gangen og prøver oss på hele 3 kilo pr. måned!

 

Du som vil være med melder bare inn din startvekt i morgen eller når du veier deg i begynnelsen av august, gjerne også ukentlig underveis og sluttvekt 31. august/1. september (eller deromkring), så samler jeg alt som innrapporteres i egen liste og holder den oppdatert underveis.

 

 

Bli med, da vel! ;)/>/>

 

Hei

Jeg veier 68.5 . Blitt TV titter og dørstokken er høy. Trenger motivasjon og er gjerne med :-)

TV titter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg vil også gjerne være med her:-)

 

Jeg har de siste årene sakte, men sikkert gått opp i vekt og den stopper nå på 82,2

Min idealvekt er 68 kg, men første mål er iallefall 75 kg.

Jeg er ganske flink til å trene, men må være flinkere med maten. Er altfor glad i mat og skulle gjerne hatt mer selvkontroll må jeg innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag - og ned 400 gram, fra 71,5 til 71,1. Er kjempefornøyd med det. Teller ikke kalorier, men har klart å styre unna is (stort sett ;) ) Var en tur ute på byen, men det tok ikke helt av, så jeg er fornøyd med det også. Er som deg, Mai76, flink til å trene, men altfor glad i mat. Nå skal jeg prøve å være enda flinkere i uka som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag - og ned 400 gram, fra 71,5 til 71,1. Er kjempefornøyd med det. Teller ikke kalorier, men har klart å styre unna is (stort sett ;)/> ) Var en tur ute på byen, men det tok ikke helt av, så jeg er fornøyd med det også. Er som deg, Mai76, flink til å trene, men altfor glad i mat. Nå skal jeg prøve å være enda flinkere i uka som kommer :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god mandag!!

 

Trykket litt feil her...

 

Ny vekt i dag: 64.1. Ned 1.2 kg. Fornøyd!

Ble for høyt inntak på lørdag (200 kcal) over men strammet inn 200 i går. Vet at den harde kampen ned i vekt begynner nå etter den første kg ned. Har alltid brukt såååååååååååååå lang tid på å gå ned. Så, alt ned er ned i min slankeverden. Men som skrevet tidligere, nå veies absolutt alt, også agurken! Kanskje det er dette som endelig gir resultater? Håpe håpe.

 

Og så alle der ute. Når vi har vært så flinke ei hel uke og helgen kommer....la oss sammen stå imot den lille og kortvarige nytelsen som kan ødelegge et vakkert resultat. Stå på alle sammen!!!

 

Klem Linn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klar-ferdig-gå

Ny vekt 87.6, superfornøyd men det er første uke, så klar over at det meste er vann. men uansett, gir motivasjon til videre jobbing. Uken gikk greit, med unntak av søndag (var i fornøyelsespark og spiste dårlig mat, men under på kcal).

 

Må bli bedre på trening!!!

 

krysser fingrene for at alle får en fin uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest littslankere36

Hei, da blir start vekt august på 90,0. 1 kg. opp fra juli. :blink:

Men er fortsatt i feriemodus, og kommer ikke til å få registrert hver dag denne uka heller.

Fullt fokus fra midten av august igjen :)

12,2 trimpoeng i uka som var er jeg kjempefornøyd med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cockerella

Dagens vekt: 76,1 . Kan ikke klage på det.

 

Nå har gubben begynt på jobb, selv avspaserer jeg nesten to uker til, men hverdagen begynner sånn passelig i dag. Det har blitt litt for mye i ferien selv om vekta har gått pent og pyntelig rette veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)/>

 

Jeg melder meg på her for å holde fokus i august, var med i juli også, men nå er vel den tråden død :P/>

 

Jeg har hatt ferie i 3 uker og ikke veid meg på vekta før i dag. Veide 69,4. Det er opp 600 gram på tre uker.

 

Jeg synes ferien har gått bra, hatt god balanse i det meste, både i forhold til mat og trening. Vi var på et all-inclusive sted på Kreta med veldig god og sunn mat, hadde fokus på det og ikke på alt det friterte og gratinerte ;)/> Fikk trent tre ganger på den uka, det er jeg godt fornøyd med, målet var to!

 

Ellers har maten gått rimelig bra, men det er ikke så lett å GR seg når man er på besøk hos andre (egne foreldre og svigerforeldre og svigerfamilie ellers).

 

I dag er første dag hjemme med ferie i en uke til. Nå skal jeg inn i rutinen i forhold til treningen igjen, det blir bra. De 600 grammene skal jo ikke bli sittende ;)/>

 

Jeg er 172 cm høy, så jeg sliter med de innerste kiloene. Tar gjerne imot tips?

 

Lykke til med GRuka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smil1402

Uff uff, dette var ikke gøy. 69,2 kg i dag. Det er opp 1,3 kg siden sist!!!

Jeg må jo si at jeg har spist mer enn på lenge og også litt godteri, men jeg har trent ganske hardt.

Men ikke så mye at det kan være 1 kg muskler dessverre:-(

Det er jo litt demotiverende siden jeg begynnte på 70 kg før sommeren og nå er jeg jo nesten oppe igjen på det samme.

Får skjerpe meg denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke jenter fulle av fokus for gode valg i august, moro! Jeg er en snartur utenlands, snaaart tilbake og skal oppdatere oversikten med både nye "fjes" - velkommen til dere! Og oppdatere med fine, grønne tall til dere som er først ute med ukesrapport - strålende!

 

Lova, jeg oppdaterer resultatet ditt i julitråden, jeg ;) (når jeg kommer hjem, styrete å gjøre det på mobilen)

 

Keep up the good works, allihopa! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke jenter fulle av fokus for gode valg i august, moro! Jeg er en snartur utenlands, snaaart tilbake og skal oppdatere oversikten med både nye "fjes" - velkommen til dere! Og oppdatere med fine, grønne tall til dere som er først ute med ukesrapport - strålende!

 

Lova, jeg oppdaterer resultatet ditt i julitråden, jeg ;)/> (når jeg kommer hjem, styrete å gjøre det på mobilen)

 

Keep up the good works, allihopa! ;)/>

 

 

God morgen jenter!!!

 

La dette bli en dag hvor riktige og smarte valg tas!!!! Klem Linn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Juni 72 og takk for oppmuntringa i dagboka.

 

Dette var en motiverende tråd syntes jeg, så hvis det er greit kaster jeg meg inn i kampen. Veier jo mer enn dere faktisk en god del men allikevel hadde 3 kg i uka vært helt topp.

I hvert fall min vekt er pr 5 august 103,2kg. Mandag er altså min veie dag.

Har store planer om å passe inn i 10-20kg gruppa.

Flott tiltak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nyttogbedreliv

Hei,

 

Jeg vil også gjerne være med her:-)

 

Jeg har de siste årene sakte, men sikkert gått opp i vekt og den stopper nå på 82,2

Min idealvekt er 68 kg, men første mål er iallefall 75 kg.

Jeg er ganske flink til å trene, men må være flinkere med maten. Er altfor glad i mat og skulle gjerne hatt mer selvkontroll må jeg innrømme.

 

Ser ut til at vi er ganske likt med det meste (startvekt, delmål og idealvekt - mine er 79,8, 67 og 73, hehe), men jeg er dessverre ikke så flink til å trene... Men har meldt meg inn på treningsstudio nå! Målet er to gode økter i uka. Jeg har skjerpet meg mye på maten, har kuttet ut godteri bortsett fra på lørdag (og da kun i begrenset mengde), spiser mye (enda) mer grønnsaker, er svært bevisst på mengde mat jeg spiser, og drikker nå kun ett glass brus per dag. Ja, jeg orker ikke kutte helt... Men har slanket meg med ett glass brus per dag før, jeg. ;) Veier ikke maten per i dag, jeg skal se om det forsetter å gå riktig vei før jeg begynner med det, for det er erfaringsmessig ganske mye pes for meg. Så går det uten, er det flott. Går det ikke, så må jeg bare kjøpe batteri til den vekta også... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det treigt, men hadde 5 av 7 dager med trening/sykkelturer

Men er rolsete med mat og har de siste dagene ikke notert ned. Men går sakte men sikker ned.

Trenger gode råd ang mat og trening. Hadde 23 trimpoeng sist uke.

Stå på, kg skal av, må innrømme det er tyngre enn de første 4 ukene.

 

God tråd her på Forumet. Herlig å stikke innom og lese om dere alle.

 

Lykke til med nedgang i august;)

Min vekt i går 83,7

Goassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...