Gå til innhold

Minus 3 kilo innen 1. september!


Anbefalte innlegg

Har ikke vært noe flink i helgen, så jeg velger å veie meg i morgen. Jeg har bestemt meg for å bytte veiedag til tirsdager.

 

 

Gog morgen og mandag!

 

Ny vekt på 63.3, det ble hele 0.8 i minus. Veldig fornøyd !!

 

Klem Linn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Klee

OPPGANG: Jeg sto på vekta med hendene foran ansiktet idag, for jeg hadde en snikende følelse av at ting var gått i feil retning...

 

Jeg har gått OPP 400 gram, til 72,8 kg....

 

Jeg vet hvor de kommer fra også. Det har blitt litt ispinner siste uka, det har blitt mye smågodt (midt i flyttesjau, da "belønner" jeg meg selv litt for mye mellom de tunge takene) og jeg har nok fått i meg for mye brødmat også.... :blink:

 

Ikke bra, men heldigvis ble det ikke STØRRE oppgang. Jeg har vært flink til å bruke skrittelleren min - har jo ikke tid til å dra på treningssenter nå midt i flyttinga, men går masse tur med minimeg - da får jeg bevege meg, og han får tid med mamma - vinn vinn!

 

Jeg har sikkert hatt ei 2/5 uke eller noe sånt... men DENNE UKA blir 6/1, det er bestemt etter veiinga idag. Vi er jo allerede midt i august, og jeg har bare oppgang å vise til... skal bli hardt å få til 3 kg nednå, ja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klar-ferdig-gå

Whhooohhhhoooo , ny vekt er 86.2, så minus 1.4. Er superfornøyd, helgen var litt katastrofe, men ser ikke ut til å ha tatt for mye skade av det (les vin og sjokolade, MEN i moderate mengder). :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

Eg har helt glemt å oppdatere vekten min.. Hadde veiedag på torsdag og var da 61.8. altså ned 0.9.

Super fornøyd..

Ny veiedag på torsdag igjen, ,men regner ikkje med eg har gått mer ned då for eg var på jentekveld på fredagen etterfulgt av litt "dårlig mat" dagen derpå. Veide meg i dag og vekta var fremdeles 61.8, og er fornøyd med at vekta ikkje gikk opp etter helgas utskeielser. Men viktig å ikkje gi seg sjøl om man har skeiet ut litt.

 

Lykke til alle :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan;)

 

Litt travelt her for tiden. Vekten i dag er 83,5.

LYKKE TIL ALLE SAMMEN. Kjenner at det røyner på tålmodigheten med SÅÅÅ liten vektnedgang, men fettet smelter bort får jeg vite, så jeg merker på klærne at de blir større;) Herlig det da.

Har ikke målt meg dessverre.

 

Sammen er vi fortsatt sterke;)) målet er langt der fremme, og jeg gir ikke opp denne gangen.

 

GOASSEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :)/>

 

Blir skikkelig motivert av å lese alle innleggene, helt supert!

Jeg planlegger en skikkelig god trimøkt i kveld. Mandag+trening = sant!

Noen som henger seg på? :D/>

 

Denne uka utsetter jeg veiing til onsdag. Må kjøpe nytt batteri i badevekta ;)/>

 

 

Heisan

Ut på tur nå med sykkelen og ei venninne;)

God lesing her inne ja;))

 

Goassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoihoi! Mandagsveiere så langt har meldt inn resultater i bøtter og spann, så bra! :) Bare å fortsette å melde inn gjennom hele uka, vi dekker jo praktisk talt seks av sju ukedager, fullt av liv her! Moro!

 

Her er siste nytt på plass;

 

Oversikten:

 

koala 80,3 (fredag)

Gullmedaljekandidaten 93,5 - 93,0 - 92,5 (-1,0kg) (mandag)

Krepsen76 70,4 - 70,6 (+0,2kg) (onsdag)

Benteslo 74,9 (tirsdag)

beta027 61,5 (mandag)

goassen 83,7 - 83,5 (-0,2kg) (mandag)

kikk 103,2 (tirsdag)

Smil1402 69,2 (mandag)

Lova 69,4 (mandag)

Mai76 82,2 - 81,6 (-0,6kg) (fredag)

Bittelitt 78,4 - 78,0 (-0,4kg) (torsdag)

millemi 58,9 - 58,3 (-0,6kg) (onsdag)

Frøken Klee 72,4 - 72,8 (+0,4kg) (mandag)

littslankere36 90,0 (mandag)

Celephais 64,8 - 64,2 (-0,6kg) (tirsdag)

TVtitter 68,5 (mandag)

snupsipups 72,0 - 71,4 (-0,6kg) (fredag)

Babybluey 75,6

Tussi88 77,7 - 76,5 (-1,2kg) (fredag)

fru jojo 80,0 - 79,3 - 77,9 (-2,1kg) (mandag)

GBE 62,7 - 61,8 (-0,9kg) (torsdag)

klar-ferdig-gå 89,3 - 87,6 - 86,2 (-3,1kg) (mandag)

smom 70,9 (onsdag)

ekko76 76,7 - 75,7 (-1,0kg) (onsdag)

Juni72 90,0 - 90,8 (+0,8kg) (onsdag)

fineline 77,9 - 77,2 (-0,7kg) (tirsdag)

Linn77 65,3 - 64,1 - 63,3 (-2,0kg) (mandag)

nyttogbedreliv 79,7 - 78,6 - 78,0 (-1,7kg) (søndag)

Solvane 71,5 - 71,1 - 71,3 (-0,2kg) (mandag)

cockerella 77,4 - 76,1 (-1,3kg) (mandag)

Sabine 68,4 - 68,1 - 67,9 (-0,5kg) (søndag)

*bolla* 69,9 - 71,0 (+1,1kg) (onsdag)

 

Da tror jeg at jeg har fått med meg alle innrapporteringer så langt, gratulerer med fin nedgang til dere som har hatt det! Og opp med haka til dere som har hatt en liten oppgang, vi trenger en liten dytt i rumpa i blant, en liten påminnelse om jobben vi har foran oss hele tida, dette gjør seg ikke av seg selv - sett teori i praksis!

 

Ting tar tid, det kan gå litt langsommere noen ganger (de berømte vektplatåene vi har hørt om) og nå på tampen/i ferien så kan det lett ha blitt litt ekstra kos - bare å ta et skikkelig tak i nå og få resultater etter hvert som vi har vært flinke og tatt tilbake hverdagen og hevet ferie(u)vaner på dynga :D

 

Uka har såvidt startet, og vi er ikke engang halvveis i august - et HAV av tid til å gjøre gode ting for oss selv; Drikk nok vann, planlegg dagen og uka - ta best mulige valg ;)

 

Heia oss alle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cockerella

Ble litt travelt i går , så jeg glemte helt å veie meg. I dag viste vekta 75,9 - ikke akkurat store nedgangen, men alt i alt er jeg glad det ikke var andre veien.

Ha ei fin uke, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bittelitt

Heisann, det er så utrolig moro at det er liv og røre her. Koselig å fordrive tiden litt, og lese om andre som også har samme mål som meg selv.

 

Jeg har ikke veiedag før torsdag og grugleder meg.

 

Er overbevist om at jeg har gått ned.... men livredd for at vekta skal stå stille eller enda verre... gå opp.

 

Men slik er livet. Det går opp og ned. Og en ting vet jeg: Hverken livet eller kroppen er lineær.

 

Så selv om jeg bestemmer meg for å gå ned 1/2 kilo i uka, så er det ikke sikkert at vekta responderer slik. Vi varierer vel 1-2 kilo i løpet av et døgn, alt etter hvor mye en har spist og for oss damene, hvor i syklysen vi er, og ikke minst toalettbesøk.

 

Så jeg tror at med gode valg HVER dag, og over en lengre periode enn 3-4 uker (er det ikke da vi mister motet sånn omtrent??) så VIL vekta gå NED. :D

 

Lykke til videre, dette skal vi greie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du kome deg ut på sykkeltur Goassen!

 

Nå er jeg skikkelig sliten. Skulle i et møte før idag som jeg tenkte var ferdig innen lunsjtid, tenkte jeg skulle gå hjem å spise lunsj etter møtet. Men så varte det hele til kl fire, uten at jeg hadde spist noe lunsj. Selv om jeg spist nå, så har jeg skikkelig vondt i hodet og er helt ute av meg. Det var alt for lenge uten mat.

 

Jaja, håper jeg kvikner til ut over kvelden. Håper det blir en aktiv kveld på dere jenter!;-)

Ikke noe sofasitting!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt og motiverende å følge denne tråden:-)

 

Jeg meldte meg inn i GR gull i dag, og så at jeg har stort forbedringspotensiale. Spiser for det første for lite, men i tillegg er det nok litt feil... Fikk lav score.

Det som skal til er iallefall mer grønnsaker. Ser også at når jeg la inn noen knekkebrød til kvelds, hjalp det noe.

 

Jeg skal prøve å endre litt, så det blir mer sammensatt framover.

Går bra med treninga, så det er pluss der iallefall:-)

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er'e liv - rai, rai!! :D/>/>/>

 

Folka her inne har Fokus, det skal være sikkert og visst!

Fremad marsj enten med små skritt, lynfart eller små bumper i veien - alle er her og er med, uansett, og det er BRA!!!

Heia oss alle sammen - gode valg og enda er det bare tirsdag, masse igjen av uka å gjøre det bra på ;)/>/>/> for ikke å snakke om over halve måneden! B)/>/>/>

 

Oversikten:

 

koala 80,3 (fredag)

Gullmedaljekandidaten 93,5 - 93,0 - 92,5 (-1,0kg) (mandag)

Krepsen76 70,4 - 70,6 (+0,2kg) (onsdag)

Benteslo 74,9 - 73,5 (-1,4kg) (tirsdag)

beta027 61,5 (mandag)

goassen 83,7 - 83,5 (-0,2kg) (mandag)

kikk 103,2 - 104 (+0,8kg) (tirsdag)

Smil1402 69,2 (mandag)

Lova 69,4 (mandag)

Mai76 82,2 - 81,6 (-0,6kg) (fredag)

Bittelitt 78,4 - 78,0 (-0,4kg) (torsdag)

millemi 58,9 - 58,3 (-0,6kg) (onsdag)

Frøken Klee 72,4 - 72,8 (+0,4kg) (mandag)

littslankere36 90,0 (mandag)

Celephais 64,8 - 64,2 (-0,6kg) (tirsdag)

TVtitter 68,5 (mandag)

snupsipups 72,0 - 71,4 - 70,3 (-1,7kg) (fredag)

Babybluey 75,6

Tussi88 77,7 - 76,5 (-1,2kg) (fredag)

fru jojo 80,0 - 79,3 - 77,9 (-2,1kg) (mandag)

GBE 62,7 - 61,8 (-0,9kg) (torsdag)

klar-ferdig-gå 89,3 - 87,6 - 86,2 (-3,1kg) (mandag)

smom 70,9 (onsdag)

ekko76 76,7 - 75,7 (-1,0kg) (onsdag)

Juni72 90,0 - 90,8 (+0,8kg) (onsdag)

fineline 77,9 - 77,2 (-0,7kg) (tirsdag)

Linn77 65,3 - 64,1 - 63,3 (-2,0kg) (mandag)

nyttogbedreliv 79,7 - 78,6 - 78,0 (-1,7kg) (søndag)

Solvane 71,5 - 71,1 - 71,3 (-0,2kg) (mandag)

cockerella 77,4 - 76,1 - 75,9 (-1,6kg) (mandag)

Sabine 68,4 - 68,1 - 67,9 (-0,5kg) (søndag)

*bolla* 69,9 - 71,0 (+1,1kg) (onsdag)

 

Legg fra deg kaka og løp deg en tur!

 

Eller som jeg har klart i dag :blink:/>/>/> Regnet på det jeg trodde var gode valg (bedre enn før i tida, riktignok) og jamen var ikke kalorigrensen nådd FØR middag! Mao sitter jeg da her med vannglasset og gremmes litt - men jeg har LÆRT dagens lekse; jeg skal ikke TRO jeg velger sunt, jeg skal VITE at jeg gjør det! Stoppet heldigvis i tide og kan fortsatt ha lørdag på lørdag :D/>/>/> (Og må legge meg om to timer eller før, så ikke jeg ender opp med å gnage på stuebordet eller no...null gulrøtter i hus :huh:/>/>/> må på handlelista)

 

God tirsdagskveld, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sikker på at jeg hadde gått litt opp. Har bedrevet snikveiing.........og det lovet ikke så godt. Men på offisiell veiedag viste vekta 74,9 dvs -0,8 ned. Kjempefornøyd!!! Og nå er endelig foten bra nok til at jeg kan begynne å trene litt igjen også. Det blir bra - ikke minst for humøret. Jeg har sjelden mer treningsmotivasjon enn når jeg ikke kan trene;)

 

Stå på videre flotte jenter!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har ikke vært noe flink forrige uke. Mandag viste vekten 61,6 så det er opp 100 g. Jeg har dårlig score på kosthold og trener ikke heller, men jeg har bestemt meg for å trene idag og kjøpe gulrøtter. Synes det er vanskelig å få i seg nok grønnsaker. Noen som har tips på å få i seg grønnsaker uten å knaske gulrøtter hele dagen?

 

Gratulerer til alle som har hatt nedgang :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni72 og takk for all jobben du gjør for oss :rolleyes:

Jeg var nesten i samme situsjon som deg i går, hadde ikke mye kcal til gode da middagen kom og måtte legge meg tidlig jeg også. Var så sulten i går og spiste meg mett på nøtter og tørket frukt. Ikke særlig fornøyd med det. Håper å være smartere i dag da!! Stå på alle jenter. Og hipp hurra for at vi har over halve måneden igjen!!!! Alle kan oppnå noe i september. Klem Linn.

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ...endelig! Nytt tall idag: 57,7 :D/>

Ned 0,6 siden forrige uke. Har ikke sett det tallet på evigheter. Men nå må jeg holde fokus

og ikke gi meg, det stopper ofte opp på 57 kg. Da har jeg gått ned 2 kg og holdt på en stund og begynner å slakke, bli litt lei og så sniker alt seg på igjen. Men ikke nå, neineinei...

Nå er det bare 0,7 igjen til delmål 1. Det skal jeg klare. Jeg er forøvrig 28 år og 161 cm høy ;)/>

 

Kjøpte meg ny matvekt på mandag, så nå veier jeg alt. Føler at det gir meg mye mer kontroll over inntaket, og kan følge mer med på hva som funker og ikke funker.

 

Håper dere får en strålende dag idag, med fokus og gode valg! Og husk: litt hverdagsmorsjon i pauser og ledige stunder!! :D/>

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...