Gå til innhold

Minus 3 kilo innen 1. september!


Anbefalte innlegg

Hei hei!

Så utrolig flinke dere er jenter! :)

 

Her har ikke uka vært noe særlig - helt på bånn egentlig :( Motivasjonen har vært elendig, og jeg har spist dååårlig. Resultatet deretter - 1,1kg OPP! :( :( 71 kg viste vekta i dag.

Men, i dag er motivasjonen på topp igjen :D Ettersom jeg har gått ned 10 kg forventer jeg at noen skal legge merke til det. Men den eneste som har sagt noe tidligere er faren min som vet at jeg slanker meg. Og dette har jeg kjent på mye i uka som har gått. Mister jo motavasjonen når resultatene ikke viser..

Men da jeg leverte barna i barnehagen i dag sier plutselig en av de som jobber der "Oy! Du har gått ned masse i vekt du!" Ble så GLAD! ENDELIG! noen som ser det :D

 

Så nå sitter jeg å planlegger maten for resten av dagen og resten av uka. Fokuset er på plass igjen og humøret på topp! :D

 

Ønsker dere alle en god uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Nå er jeg tilbake fra ferie og vekta på mandag viste 61,5. Det er 0,4 opp siden jeg startet ferie for 4 uker siden. Har ikke registrert mat eller veid meg siden begynnelsen av juli. Nå skal jeg fortsette der jeg slapp før ferien. Gratulerer alle som har gått ned i ferien. Det er vanvittig brasmile.gif Vi andre må bare ta oss kraftig sammen etter ferien cool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet veiedag til onsdag, altså i dag. Resultatet ble 75,7. Det betyr -1 kg:-) Kjempefornøyd! Men nå begynner utfordringene. Jeg har skadet foten så en stund framover blir det 0 trening. Dessuten begynner tidenes mest sosiale uke i dag, med to vennebesøk, et venninnetreff og et 40-års lag............Skal klare det matmessig, utfordringen blir mangel på motivasjon og selvfølgelig vin! Her gjelder det å ha selvkontroll.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet veiedag til onsdag, altså i dag. Resultatet ble 75,7. Det betyr -1 kg:-) Kjempefornøyd! Men nå begynner utfordringene. Jeg har skadet foten så en stund framover blir det 0 trening. Dessuten begynner tidenes mest sosiale uke i dag, med to vennebesøk, et venninnetreff og et 40-års lag............Skal klare det matmessig, utfordringen blir mangel på motivasjon og selvfølgelig vin! Her gjelder det å ha selvkontroll.......

 

Motivasjon har jeg massevis av skal selvfølgelig stå MOSJON

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med (selv om det begynner å bli noen dager ut i august). Bestemte meg brått at kiloene som har lagt seg på de to siste årene skal vekk nå som hverdagen begynner igjen for fullt! Veide meg i går og vekta viste 74,9 kg. Veiedag blir tirsdag. Trenger litt motivasjon i motgangstider, så denne tråden passer meg bra :-) gleder meg til å hive i meg mat jeg slipper å ha dårlig samvittighet for i ettertid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! For en motivasjonsfaktor det er å se så mange fokuserte jenter holde koken sammen :)

 

Skal prøve å få alt på plass - si fra hvis det sniker seg inn en tastefeil eller fler! :rolleyes:

 

Her er'n og den er blitt lang - moro!

Oversikten for august:

 

Benteslo 74,9 (tirsdag)

beta027 61,5 (mandag)

goassen 83,7 (mandag)

kikk 103,2 (mandag)

Smil1402 69,2 (mandag)

Lova 69,4 (mandag)

Mai76 82,2

Bittelitt 78,4 (torsdag)

millemi 58,9 - 58,3 (-0,6kg) (mandag)

Frøken Klee 72,4

littslankere36 90,0 (mandag)

Celephais 64,8 - 64,2 (-0,6kg) (tirsdag)

TVtitter 68,5 (mandag)

snupsipups 72,0

Babybluey 75,6

Tussi88 77,7 (fredag)

fru jojo 80,0 - 79,3 (-0,7kg) (mandag)

GBE 62,7 (torsdag)

klar-ferdig-gå 89,3 - 87,6 (-1,7kg) (mandag)

smom 70,9 (onsdag)

ekko76 76,7 - 75,7 (-1,0kg) (onsdag)

Juni72 90,0 - 90,8 (+0,8kg) (onsdag)

fineline 77,9 (tirsdag)

Linn77 65,3 - 64,1 (-1,2kg) (mandag)

nyttogbedreliv 79,7 - 78,6 (-1,1kg) (søndag)

Solvane 71,5 - 71,1 (-0,4kg) (mandag)

cockerella 77,4 - 76,1 (-1,3kg) (mandag)

Sabine 68,4 - 68,1 (-0,3kg) (søndag)

*bolla* 69,9 - 71,0 (+1,1kg) (onsdag)

 

Hjertelig velkommen og takk for at dere vil være med å dra lasset til alle nye, flinke jenter! :D

 

Her er grønne tall i fleng, dere er superflinke til å komme med oppdateringer, dette var gøy! Her er tips og råd i fleng, bekymringer og frustrasjoner side om side - det er derfor vi er her, for å dele det vi kan og vet at funker og samtidig kunne komme med en utblåsning når det butter litt i mot, få trøst og råd videre - det betyr at uansett resultat nå i første del av august, så har vi alle hatt fokus!

 

Stå på, enten ferieslutt har bydd på litt oppgang, stillstand eller også både litt og mye ned - vi skal dra i riktig retning sammen - det virker!

 

Gleder meg til mange nye oppdateringer - og gjerne mange nye deltagere - her er fortsatt plass til alle som vil gi seg selv ekstra motivasjon for å ta riktigst mulige valg i august måned og gå høsten lettere i møte :D

 

Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo oppdatere når jeg kan ;)

 

Velkommen igjen til deg Krepsen76 og flott resultat, fineline - vi står på alle sammen! Nå skal feriekiloene/grammene få kjørt seg, fremad (og nedover) marsj :D

 

Versjon #2 i dag ;)

Oversikten:

 

Krepsen76 70,4 - 70,6 (+0,2kg) (onsdag)

Benteslo 74,9 (tirsdag)

beta027 61,5 (mandag)

goassen 83,7 (mandag)

kikk 103,2 (mandag)

Smil1402 69,2 (mandag)

Lova 69,4 (mandag)

Mai76 82,2

Bittelitt 78,4 (torsdag)

millemi 58,9 - 58,3 (-0,6kg) (mandag)

Frøken Klee 72,4

littslankere36 90,0 (mandag)

Celephais 64,8 - 64,2 (-0,6kg) (tirsdag)

TVtitter 68,5 (mandag)

snupsipups 72,0

Babybluey 75,6

Tussi88 77,7 (fredag)

fru jojo 80,0 - 79,3 (-0,7kg) (mandag)

GBE 62,7 (torsdag)

klar-ferdig-gå 89,3 - 87,6 (-1,7kg) (mandag)

smom 70,9 (onsdag)

ekko76 76,7 - 75,7 (-1,0kg) (onsdag)

Juni72 90,0 - 90,8 (+0,8kg) (onsdag)

fineline 77,9 - 77,2 (-0,7kg) (tirsdag)

Linn77 65,3 - 64,1 (-1,2kg) (mandag)

nyttogbedreliv 79,7 - 78,6 (-1,1kg) (søndag)

Solvane 71,5 - 71,1 (-0,4kg) (mandag)

cockerella 77,4 - 76,1 (-1,3kg) (mandag)

Sabine 68,4 - 68,1 (-0,3kg) (søndag)

*bolla* 69,9 - 71,0 (+1,1kg) (onsdag)

 

Hvis jeg telte riktig, så er vi hittil jamen meg t r e t t i flinke og fokuserte jenter som har bikiniformen 2014 i kikkerten, den blir uansett myyye finere enn i år!

 

Heia, heia :D

 

Er det plass til flere? JAAAA, det er det! Vil du være med, så bare meld inn :)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si jeg skiller meg ut. Jeg er jo den tungvektern i forhold til alle dere andre.

 

Ingenting å henge seg opp i, kikk! Ingen rangering eller konkurranse oss i mellom, kun med deg selv ut i fra ditt eget utgangspunkt! (Jeg lå jo lenge og ledet helt alene i toppen, jeg, i så fall, hyggelig med selskap ;))

 

Denne tråden kunne like gjerne vært startet i et av de andre forumene, bare tilfeldig at den er her ;) Det viktigste er at den virker for oss som er med, ved at vi holder oss selv i ørene - og tenker med det mellom ørene så vi ikke stapper feil ting i munnen i tillegg til å være inaktive (og som nok har fått oss hit vi er i dag...med for mange kilo vi ikke trives med - og som kan være utfordrende for helsa vår, om enn på sikt).

 

Selfølgelig kikker man litt på andres vekt og resultat og det er nesten ikke til å unngå å sammenligne med sin egen situasjon - men det står verken alder eller høyde, eller livssituasjon her, kun vekt og ståa i løpet av én måned - og neste måned er resultatet her "glemt", for da er det ny måned og nye muligheter, uansett om det ble stillstand, litt opp eller litt ned på vekta ;) Det er LOV å snuble litt så lenge vi reiser oss igjen med en gang etterpå :D

 

Det aller mest positive er nok at det til stadighet er "liv og røre" i denne tråden, det er så mange som er engasjerte sammen at det alltid er noe nytt å lese, kommentere eller uka går fort og vips så er det vår tur til å registrere og se fremgang eller få en dytt i rumpa til å ta gode valg videre.

 

Det var etter å ha lest gjennom gamle tråder (fra i fjor) at jeg kom over denne type tråd - og ei av dem som var med på dem da er inne i Hold Vekten-forumet nå, så da ble jeg virkelig inspirert til å dra i gang sånne, og jeg synes det har gått over all forventning ;)

 

Gå ned i vekt tar den tiden det tar, husk små skritt og belønn deg selv med noe fint underveis, så hjelper det (og fine fellesskap som her inne i alle trådene) på å korte ventetiden - eller prosessen, om du vil ;) OG - Husk å sette pris på hvor fin du er blitt hele veien nedover, nyt hver lille suksess!

 

Vi gjør hverandre bedre - og lettere - sammen! :D

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Det er moro å lese innleggene dine for de er virkelig inspirerende. Blir ved godt mot da jeg leser de. Er veldig glad for jeg har funnet denne tråden. Ser du har en annnen tråd også. Holder på å lese meg opp der også.

Takk for at du står på for oss

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bittelitt

God morgen og riktig god fredag alle sammen!

 

Først av alt:

 

Juni72;

Du verden for en flott jobb du gjør med å motivere oss alle sammen, og ikke minst holde liv i en slik tråd! Tusen takk!

 

Håper alle tar gode valg til helgen. Det går faktisk fint å leve uten 50 000 kalorier i løpet av en helg... :P

(Jeg trenger jo ikke ta et glass vin eller øl i kveld for å feire at det endelig er helg, og gjerne litt salte nøtter, og godt på fatet..

 

Jeg trenger ikke kjøpe(sånn ca 2 kilo eller no')lørdagsgodt i løs vekt, og gigantposer med potetgull, og gjerne 1 med salt og 1 med paprika og for ikke å snakke om 5 stooore sjokolader for 99,-.... I tillegg til mat med fløte i. Åja, og et glass eller to... Det er jo lørdag sant? :o

Jeg trenger heller ikke starte søndagen med å spise opp godtet som var igjen fra lørdag, jeg trenger heller ikke bli liggende på sofaen heeeeele søndagen fordi jeg er så slapp etter utskeielsene.. :blink:

 

Dette er også det som kalles 4/3 uker, og det kan jeg ALT om. Er kjempeflink i 4 dager, og så kommer helg og da er liksom alt lov. For hvis ikke er jo ikke livet NOE morro ikke sant? :unsure:

Vel jeg håper jeg klarer å snu denne trenden nå.

 

Fikk ikke meldt inn vekt i går siden jeg var ute på reise. Og NEI, jeg tok IKKE med badevekta i sekken :P

 

Vekta var forresten 78 kilo, så det var nedgang på 400 gram. (Nesten en hel smørpakke...! ) :)

 

God helg!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Jeg blir veldig gjerne med - er så fokusert etter en sommer i pluss:

Gullmedaljekandidaten: 93.5 - 1. august

5.aug: 93.0

Veier meg på mandager, ikke påmeldt noe kurs i høst, har et langsiktig på på +-70kg og blir stadig sprekere av å sykle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klar-ferdig-gå

Åh, må bare ta hatten av for alle sammen, så kjekt å se at det går fremover, vi er flinke å dra lasset sammen. Må også bare få anbefale kyllingrulladen med spinatrisotto. Prøvde meg på den og den er DIGG!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig motiverende lesing på denne linken.

Morsomt at det er så mye aktivitet, og Juni 72 er kjempeflink både med innlegg og oppdaterte lister.

 

Jeg har en liten vektnedgang å "melde" inn. Dagens vekt er 81,6 dvs ned 0,6 kg. Er ikke så utrolig mye, men ned er ned. Har vært veldig flink, men må bli flinkere til å spise oftere og drikke mer vann.

 

Barnebursdag i går og i dag og fest i morgen, så det er utfordringer så det holder om dagen, men prøver å legge inn ekstra treningsøkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, blir helt rørt jeg av så mange hyggelige tilbakemeldinger, tusen tusen takk! :wub:

 

Men, denne tråden er full av liv og røre og til god inspirasjon KUN fordi DERE er med på den, så om vi skal heie på noen så blir det på oss alle sammen - fordi vi er her inne på GRforumet og fordi vi holder fokus!

 

Å holde oversikten oppdatert er en belønning i seg selv, samarbeidet og fellesskapet fungerer som motivasjon både de dagene alt går på skinner og ikke minst de dagene som butter litt i mot. Det går fremover, med små skritt, litt tilbake innimellom, men det går NED i snitt, så da er det jo ingen tvil: det er bare å FORTSETTE med gode valg :)

 

Jeg har "gamle" kilo å ta av helt ned til grensen mellom 79/80, så her blir jeg til krampa tar meg (og jeg kan elegant pakke snippvesken og komme meg inn i Hold Vekten forumet B) )...men det tar akkurat den tiden det tar. Så det er bare helt fantastisk å være en del av den flotte gjengen her inne som alle har samme mål ;)

 

Her er dagens input fra flinke jenter :D

Oversikten:

 

koala 80,3 (fredag)

Gullmedaljekandidaten 93,5 - 93,0 (-0,5kg) (mandag)

Krepsen76 70,4 - 70,6 (+0,2kg) (onsdag)

Benteslo 74,9 (tirsdag)

beta027 61,5 (mandag)

goassen 83,7 (mandag)

kikk 103,2 (mandag)

Smil1402 69,2 (mandag)

Lova 69,4 (mandag)

Mai76 82,2 - 81,6 (-0,6kg) (fredag)

Bittelitt 78,4 - 78,0 (-0,4kg) (torsdag)

millemi 58,9 - 58,3 (-0,6kg) (mandag)

Frøken Klee 72,4

littslankere36 90,0 (mandag)

Celephais 64,8 - 64,2 (-0,6kg) (tirsdag)

TVtitter 68,5 (mandag)

snupsipups 72,0

Babybluey 75,6

Tussi88 77,7 - 76,5 (-1,2kg) (fredag)

fru jojo 80,0 - 79,3 (-0,7kg) (mandag)

GBE 62,7 (torsdag)

klar-ferdig-gå 89,3 - 87,6 (-1,7kg) (mandag)

smom 70,9 (onsdag)

ekko76 76,7 - 75,7 (-1,0kg) (onsdag)

Juni72 90,0 - 90,8 (+0,8kg) (onsdag)

fineline 77,9 - 77,2 (-0,7kg) (tirsdag)

Linn77 65,3 - 64,1 (-1,2kg) (mandag)

nyttogbedreliv 79,7 - 78,6 (-1,1kg) (søndag)

Solvane 71,5 - 71,1 (-0,4kg) (mandag)

cockerella 77,4 - 76,1 (-1,3kg) (mandag)

Sabine 68,4 - 68,1 (-0,3kg) (søndag)

*bolla* 69,9 - 71,0 (+1,1kg) (onsdag)

 

Velkommen til dere begge, Gullmedaljekandidaten og koala! Og gratulerer med finfin nedgang til Bittelitt, Tussi88, Gullmedaljekandidaten og Mai76! :D

 

Hmmm, skal vi gå for 6/1-uke eller 4/3-uke denne uka, jenter? Hvor mange lørdager i løpet av en helg burde vi ha? Det holder nok med én, med mindre vi klarer å trikse inn litt godsaker innenfor kaloribudsjettet (litt er sunt, mye er helt klart usunt - alt med måte!) - registreringa sier raskt fra hva som lønner seg, det skal være sikkert og visst ;D Røyner det på, så legg fra deg kaka/snopet/vinflaska og gå/løp deg en tur (lånt fra tittel på fin blogg http://stappmett.wordpress.com/)

 

Ha en strålende helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag og slutten på ei fin uke i august, snart er det jobbstart og så skolestart og på tide å sikre seg at gode rutiner, gode vaner og ikke minst gode valg er på plass! :)

 

Her er en hyggelig oppdatering, gratulerer med fin nedgang, snupsipups!

 

Oversikten:

 

koala 80,3 (fredag)

Gullmedaljekandidaten 93,5 - 93,0 (-0,5kg) (mandag)

Krepsen76 70,4 - 70,6 (+0,2kg) (onsdag)

Benteslo 74,9 (tirsdag)

beta027 61,5 (mandag)

goassen 83,7 (mandag)

kikk 103,2 (mandag)

Smil1402 69,2 (mandag)

Lova 69,4 (mandag)

Mai76 82,2 - 81,6 (-0,6kg) (fredag)

Bittelitt 78,4 - 78,0 (-0,4kg) (torsdag)

millemi 58,9 - 58,3 (-0,6kg) (mandag)

Frøken Klee 72,4

littslankere36 90,0 (mandag)

Celephais 64,8 - 64,2 (-0,6kg) (tirsdag)

TVtitter 68,5 (mandag)

snupsipups 72,0 - 71,4 (-0,6kg) (fredag)

Babybluey 75,6

Tussi88 77,7 - 76,5 (-1,2kg) (fredag)

fru jojo 80,0 - 79,3 (-0,7kg) (mandag)

GBE 62,7 (torsdag)

klar-ferdig-gå 89,3 - 87,6 (-1,7kg) (mandag)

smom 70,9 (onsdag)

ekko76 76,7 - 75,7 (-1,0kg) (onsdag)

Juni72 90,0 - 90,8 (+0,8kg) (onsdag)

fineline 77,9 - 77,2 (-0,7kg) (tirsdag)

Linn77 65,3 - 64,1 (-1,2kg) (mandag)

nyttogbedreliv 79,7 - 78,6 (-1,1kg) (søndag)

Solvane 71,5 - 71,1 (-0,4kg) (mandag)

cockerella 77,4 - 76,1 (-1,3kg) (mandag)

Sabine 68,4 - 68,1 (-0,3kg) (søndag)

*bolla* 69,9 - 71,0 (+1,1kg) (onsdag)

 

Ser det er flertall av mandagsveiere her, klare for en hyggelig overraskelse eller grei påminnelse om å overholde lørdag på lørdag neste helg? :) Spennende med mange oppdateringer i morgen, i alle fall - alt er en prosess og vekta svinger hit og dit, det er gjennomsnittet som er viktigst å se på - at det i snitt faktisk går NED :D

 

Heia, heia til oss alle - ny uke og 7 nye muligheter til å gjøre masse gode valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nyttogbedreliv

Da var det veiedag - 87,0kg. Ned o,6kg denne uka. Det er ikke så mye, men som noen andre sa over her - ned er ned! Dessuten har jeg IKKE vært spesielt flink med dietten denne uka, så jeg er lettet over at jeg faktisk HAR gått ned. Kan nevnte pavlova-kake på jobb (to stykker! Hjelpes, så godt), tre stykker ferdigpizza i går (!! spiser vi nesten aldri her hjemme, er måneder siden sist), og kino-tur med både brus, popcorn og sjokolade. Har ikke kommet i gang med trening, heller (annet enn fjelltur). MEN jeg kutter dramatisk ned på godteri og brus, og er bevisst på å spise små porsjoner av f.eks. middag og slikt. Jeg teller ikke kalorier, og er lettet av å se at det ser ut til at jeg slipper det for å gå ned i vekt, men jeg MÅ følge med.

 

Ellers tror jeg at de buksene som hadde blitt for trange allerede passer bittelitt bedre, noe som er motiverende i seg selv! Jeg må nok ned til mitt delmål på 73kg før de passer skikkelig bra (det var der jeg lenge var stabil etter forrige GR-runde), men jeg SKAL komme dit ned! Og så skal jeg etterhvert se 6-tallet først på vekta... Det MÅ bare gå!

 

Heier på dere andre, også! Dette skal vi klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det omtrent stillstand denne uka :( , selv om jeg har vært flink med maten. Ned 200 gram til 67,9. Mulig det skyldes litt gårsdagen. Jeg holdt meg innen kalorigrensen, men det ble litt vin på kvelden. Eller kanskje det rett og slett er fordi jeg knapt har bevegd meg de siste dagene. Tidligere i sommer ble det en del hverdagsaktivitet, men de siste dagene var ekstremt stillesittende. Eller kanskje rett og slett fordi kroppen min nå har oppdaget hva jeg driver med, og vil holde litt ekstra på reservelagrene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Panneklask!* Snakk om å ikke lese ukedager i parentes - det er jo to som har veiedag i dag også, godt i hvert fall dere henger med i svingene, nyttogbedreliv og Sabine :)

 

Jeg synes det er bra resultat også når det bare er noen hundregrammer ned, jenter, gratulerer og bra jobba! Kroppene våre henger ikke alltid med i svingene med en gang selv om vi er flinke, de durer og går i sin egen takt og trenger kanskje å summe seg litt før de vil være med videre noen ganger, men løsningen er jo å bare fortsette å være flink - og heller bruke tiden til å klappe seg på skulderen for de kiloene som allerede er vekk :D Nyyyyt følelsen av en allerede lettere kropp - og lettere skal den bli!

 

Oversikten:

 

koala 80,3 (fredag)

Gullmedaljekandidaten 93,5 - 93,0 (-0,5kg) (mandag)

Krepsen76 70,4 - 70,6 (+0,2kg) (onsdag)

Benteslo 74,9 (tirsdag)

beta027 61,5 (mandag)

goassen 83,7 (mandag)

kikk 103,2 (mandag)

Smil1402 69,2 (mandag)

Lova 69,4 (mandag)

Mai76 82,2 - 81,6 (-0,6kg) (fredag)

Bittelitt 78,4 - 78,0 (-0,4kg) (torsdag)

millemi 58,9 - 58,3 (-0,6kg) (mandag)

Frøken Klee 72,4

littslankere36 90,0 (mandag)

Celephais 64,8 - 64,2 (-0,6kg) (tirsdag)

TVtitter 68,5 (mandag)

snupsipups 72,0 - 71,4 (-0,6kg) (fredag)

Babybluey 75,6

Tussi88 77,7 - 76,5 (-1,2kg) (fredag)

fru jojo 80,0 - 79,3 (-0,7kg) (mandag)

GBE 62,7 (torsdag)

klar-ferdig-gå 89,3 - 87,6 (-1,7kg) (mandag)

smom 70,9 (onsdag)

ekko76 76,7 - 75,7 (-1,0kg) (onsdag)

Juni72 90,0 - 90,8 (+0,8kg) (onsdag)

fineline 77,9 - 77,2 (-0,7kg) (tirsdag)

Linn77 65,3 - 64,1 (-1,2kg) (mandag)

nyttogbedreliv 79,7 - 78,6 - 78,0 (-1,7kg) (søndag)

Solvane 71,5 - 71,1 (-0,4kg) (mandag)

cockerella 77,4 - 76,1 (-1,3kg) (mandag)

Sabine 68,4 - 68,1 - 67,9 (-0,5kg) (søndag)

*bolla* 69,9 - 71,0 (+1,1kg) (onsdag)

 

DA er det bare å vente på hva mandagen vil bringe av spennende nytt...i mellomtiden må dere alle ha en knakende fin søndagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...