Gå til innhold

Ikke ny, men starter på nytt og for siste gang


Gjest nueva vida
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest solstråle79

Hei og hopp damer :D

Piggen:Så gøy at du når aktivitetsmålene dine og vel så det :) Deilig at våren har kommet og at du kan holde på ute i hagen!

 

ChristineH:gratulerer så masse med 15 kilo ned!!Da fortjente du virkelig og slå deg løs i sportsbutikken.Hehe..

 

Nueva vida:Flott du er i draget :P Kipt og bli syk.Håper du raskt er på topp igjen!Gøy du har fått deg staver.Jeg går nesten alltid med staver om jeg ikke dytter barnevogn.Føler meg litt teit men deilig å få med armene også.Synes faktisk det blir enda mere fart med staver for du må liksom holde takten ;)

Synes det var veldig klokt det du sa om vi ville gitt barna våre godis eller lignende på en vanlig dag.. Jeg sier jo alltid nei,det er ikke lørdag i dag til barna.Hehe..men en selv kan putte ting i munnen uten at man merker det.

Det skal jeg jammen si til meg selv neste gang jeg har lyst på noe..

 

Ellers har jeg hatt en bra og aktiv uke så langt.9 trimpoeng foreløpig.Skal prøve og få minst 3 til :D maten har også gått bra(men nå gjenstår jo helgen som pleier og være værst)Jeg får inn og føre her så blir det mere kontrolert ;) Skulle kanskje gjort som christineH og bestemt seg for så så mange gram av noe man vil ha til lørdagskos så det blir en fast vane at det er det man skal ha..

 

Ha en super helg alle sammen B) regner med jeg kommer innom iløpet av helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 529
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest nueva vida

Good morning:-)

 

Ny uke, nye muligheter, vi fortsetter i god driv, ikke sant?

 

Så flink du er til å trene, solstråle. Blir ofte mange trimpoeng på deg. Thumbs up!!!!!

 

Helgen er verst, ja, det er vel flere enn deg og meg, solstråle, som kan signere den?! Det blir litt ekstra kos, og det er vanskelig å begrense seg. Jeg har bestemt meg for kun lørdag, og det klarte jeg...nesten.... Spiste litt sjokolade og litt chilienøtter lørdagskvelden. I går var vi borte på middag, og når det lille tantebarn kommer bærende med tallerkner og serverer opporsjonert dessert, ja da er det vanskelig si nei. Jeg bil si umulig! Tenker at det er en normal ting å gjøre, og takke ja til en liten dessertskål da. Det går helt fint.

Ellers har jeg fire treningsøkter bak meg, og er i god driv.

 

Nå er det ny uke, og det den inneholder. Jeg vil ikke tenke på at det kan dukke opp utfordringer, men muligheter! Gleder meg til uka, og ønsker det beste for den.

Treningsmålet er 3-4 økter, og kostholdsmålet er sunn mat med lørdagsgodt.

Det klarer jeg hvis jeg vil!

 

Veiingen i dag viste 1,8 ned, noe jeg selvfølgelig er veldig tilfreds med ;):) :)

 

Ofte første uke er sånn, men da gjelder det virkelig å jobbe kommende uke, så man ikke stagnerer eller går opp!

 

Hvordan har helgen vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hei og hopp, da er kvelden kommet:-)

Sofa, tv-underholdning og avslapping etter en fin dag.

 

Her har dt ikke blitt noen trening i dag, men kostholdet har vært bra. Veldig sulten nå i kveld, og det ble litt mange knekkebrød. Grunnen var at kjøttet til middag var veldig mi slykket, så med middag bestående av gulrøtter, poteter og saus, blir man sulten utpå kvelden. Kjenner det sikkert ble litt mye, men jeg har ikke spist godteri:-)

 

Trøstespisinga har det vært slutt på snart en uke. En uke onsdag. Deilig å kjenne man har kontroll på det, og klare og finne normaliteten. Det gir meg mestringsfølelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott nueva vida at du har fått kontroll på trøstespisingen! Detter mye en vane det også, så når du klarer å bryte mønsteret er mye gjort.

 

Hos meg har vekten stått stille denne uken, verken opp eller ned. Jeg kjenner jo at det er litt demotiverende...! :o Ellers har uken vært bra. Vin i helgen med hjemmelaget pizza, men verken sjokolade eller chips. B) Resten av uken har jeg vært "flink" både med hensyn til mat og trim. Men bare jeg ikke gir opp så kommer vel resultatene før eller siden. Jeg har gått ned en ny cm i midjen og totalt har jeg mistet 12 cm der etter at jeg begynte å måle, og det er jo litt!

 

Jeg og min mann har inngått en liten avtale. Dersom vi ikke drikker rødvin i løpet av ukedagene så setter vi av kr 200,- pr uke på en konto. Disse pengene skal vi så engang bruke på bare oss to. Vi begynte forrige uke, så vi har foreløpig bare kr 200,-. Det er akkurat nok for to tur/retur til by'n - med bussen!! :lol: Men jeg kan jo drømme om noe mer eksotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Så fint med 12 cm, piggen, det merkes jo absolutt!!!

Det er vel normalt å stå stille en uke eller to, men det vil løsne igjen, vet du:-) men skjønner at det er litt demotiverende, men ikke la det gå ut over den gode jobben du gjør. Stå på !!!!

 

Så lurt med en sånn avtale, som du og mannen har laget. Tenk så mye hyggelig dere kan gjøre med de pengene. Det er 10000, og litt til, kroner på et år. Tenk på hva dere kan gjøre for de pengene?!?! Bare begynne å drømme :rolleyes:

 

Med meg er det ikke store endringene siden i går...hehe...

 

Ikke annet enn at værgudene driver gjøn med oss. Skikkelig vår noen dager, faktisk såpass mye vår at hestehoven glytter frem. Også plutselig laver snøen ned...det er litt kjipt, syns jeg da. Våren er så fantastisk nydelig, og når man først får smaken på det er det trist at det blir borte igjen. Men den kommer jo tilbake, og en dag kommer den for godt:-)

Var så deilig å ut gå tur på bar grusvei, nå må jeg moblisere litt...hehe..

Men det er slik det er i disse fjellbygdene.

 

Har forrsten kjøpt meg (vi har kjøpt) verdens beste motivasjon for vektnedgang og sunn livsstil: sydentur til høsten! Det blir så fantastisk deilig. Vi drar hele familien, selvfølgelig. Og med små barn i en veldig aktiv alder vil det by på mange aktiviteter. Og da må a mor komme i form. Så vi kan leke, bade, svømme, dykke, og at jeg kan holde tritt med barna ;) også kommer jeg jo ikke utenom at det hadde vært veeeeldig deilig å reist med noen kilo mindre, og litt strammere kropp. Så det er bare jobbe.

Den norske sommerferien er om 3 mnd. Der ønsker jeg jo også en visst aktivitetsnivå med fisketurer, sykkelturer og fjellturer. Og igjen; litt slankere kropp å putte inn i shortser, singleter, skjørt og kanskje sommerkjoler B)

 

Så damer; DET ER BARE JOBBE!!

Vi vil bli slanke, tilfredse energibomber. Ikke sant???

 

Ha en flott dag!

 

 

Håper flere er innom jevnlig og legger inn noen ord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PippiLotta:-)

Heisann, alle!

 

Jeg har skummet raskt gjennom svarene, og sitter igjen med en god positiv følelse. Noen har fantastiske resultater, og resten er også igang igjen!

 

Jeg også, men det har vært travle dager og skriving her har blitt nedprioritert. Vekta viser det samme som de siste ukene, og med et minimum at fokus på mat og trening, er jeg godt fornøyd! Nå skal pila peke nedover igjen :) .

 

Foreldrekaffe idag, men det holder med drikke :-)

 

PS, utrolig smart ide å bruke ungene som mål, Nueva Vida!! Jeg stjeler ideen ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Så bra, pippilotta, at du kan være tilfreds med stillstand. Og som du sier det er en grunn til det. Slike perioder vil vi vel alle møte på. Min ble litt for lang, men jeg har hentet meg inn igjen. Og nå skal vektpila di også ned igjen, ser jeg. Flotters:-)

 

Ble det bare drikke på foreldrekaffe?

 

Ja, jeg syns det må være en god pekepinn på hvordan en småbarnsmor skal leve livet sitt.

Og for meg funker det veldig bra. Hvorfor ikke kommet på det før??? Men nå er bedre enn aldri ;)

 

Sitter her nå, mann og barn er i svømmehallen, jeg sitter og manner meg opp til et møte. Kjenner jeg ikke har så veldig lyst, sliten er jeg også, også har jeg litt vondt i magen og kanskje i tåa. Stakkars meg, ikke sant???!!! Da fortjener jeg noe godt, for å komme i mål med dagen. Slik tenker jeg, mens jeg vurderer kakao eller yoghurtnøtter (som jeg forresten må reise å kjøpe), og så plutselig ringer det ALARMKLOKKER!!!! "Hva er dette? Hvordan er det du tenker? Dette tilhører ditt gamle liv, sånt gjør vi ikke lenger". Jeg våkner, og stiller meg spørsmålet: " Kan ungene får kakao eller yoghurtnøtter til kveldsmaten?". NEI, NEI OG N E I!!!!

Og dermed ble det brødskiver med ost på til meg.

 

Når jeg summerer denne avgjørelsen, og rette valget, med dagens joggetur og 2 trimpoeng forbrent, ja da kan jeg slå fast at dagen har vært etter oppskriften!

Veldig tilfreds!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

God onsdagskveld :)

 

Sitter her og er så veldigveldig stolt; en uke uten noe form for trøstespising!! Og jeg har hatt lyst, iallefall et par ganger. Men jeg har stått imot, tatt de rette valgene, og det har allerede gitt resultater: selvbildet mitt stiger i takt med hver gang jeg står imot. Det er deilig!!

 

Har tenkt mye den siste uken. Hvor sykt det egentlig er å bruke mat som trøst, istede for å virkelig gå inn i følelsen og bearbeide den. Hvor skummelt det faktisk er.

Jeg skammet meg da jeg gjorde det. Husker ennå den dagen da det gikk opp for meg hva jeg faktisk drev med. I dag kjenner jeg ikke skam over at jeg gjorde det, fordi jeg nå har tatt kontroll over det. Jeg har tatt det største skrittet, og det gir mestringsfølelse!

 

Jeg famler litt i blinde med mat, fordi jeg ikke har så lyst til å veie og registrere. Men jeg har laget en avtale med meg selv om at hvis det kommer en mandag uten nedgang må jeg begynne å veie.

Jeg er redd jeg spiser litt for mye ost, men så lenge jeg går ned er det ikke noe problem.

 

Nå skal jeg kose meg med eple med kesam og kanel :) tror det er godt?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag 0kg, totalt 14,9 og veier fortsatt 77,6 kg <_<

 

Skuffet over stillestans denne uken. Jeg synes det er så kort tid siden sist gang. Uansett jeg har ikke gjort noe galt matmessig og er fortsatt på vei mot målet. Jeg må innrømme at jeg så frem til å kunne si at nå har jeg gått ned 15kg, men da kan jeg forhåpentligvis si det i neste uke.

 

For jeg er klar for en ny uke, med full pakke på lørdag (middag ute, ishockeykamp og litt annet med mann og barn). Min plan er å spise middagen og ta med matboks for de øvrige måltidene, det har fungert greit tidligere.

 

Det høres deilig ut med sydentur til høsten nueva vida. Jeg håper vi også får oss en tur, men foreløpig er det vanskelig å planlegge pga jobben til mannen min. Så flink du har vært til å skrive her inne også, det er så flott å lese at du er ved godt mot tar så bra kontroll over deg selv, FLINK er du!

 

PippiLotta, vi er vist i samme båt denne uke (stillestans) <_< men så lenge det ikke er opp :o er det til en viss grad greit. Jeg regner med at nåla peker litt lengre ned for oss begge i neste uke :)

 

Solstråle79 så flink du er til å trene! Helgen får du til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

God fredag!!

 

ChristineH; du er så flink, og tar så mange kloke valg. Jeg er sikker på at medio neste uke kan du si at du har tatt av 15 kilo. Jeg har tro på deg:-)

Fin plan du har lørdag. Du tar valg etter min smak. Kombinere å kose seg og samtidig ikke skli helt ut. Fint med matboks med sunt innhold til de øvrige måltidene, også kan man unne seg en middag ute. Det er slike valg som gjør at vi klarer dette!

 

Uka mi har vært fin. Sunne valg, selv om jeg er redd det innimellom kan bli litt i overkant med ost..... Vi får se.....

I går ble det litt kinokos sammen med mann og barn. Ble noen biter "godt og blandet". Ble ikke mye på noen av oss, men litt. Det tenker jeg er greitt, når man går på kino.

 

Trening har det vært dårlig med, dessverre. Men uka har fortsatt igjen 3 hele dager, så det er muligheter.

 

Jeg ønsker dee alle en riktig fin helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var her skikkelig regnvær, men jeg kom meg ut på tur. Det er faktisk gøy å være ute når det regner skikkelig og ikke bare vanlig striregn!

 

Min mann var stresset i går og ville ha seg en cognac om kvelden. Det er greit det sa jeg, men da blir det ikke penger i kassen vår denne uken.... Da ombestemte han seg, men han mumlet noe om at han trodde det bare var rødvin vi skulle holde oss unna i ukedagene! :(

 

Hva gjør vi ikke for disse ungene? Det har ikke vært skivær her denne sesongen, så for at de skal få stå på slalom har vi i helgen leiet oss en leilighet på fjellet. Selv står jeg ikke på slalom men jeg tar med meg langrennskiene og håper jeg finner meg en løype.

 

En av grunnene til at jeg begynte å legge om på kosthold og trimme mer var for å bli i bedre form til å gå oppover fjellsidene på ski (bor på Vestlandet) men i år har det ikke blitt skiturer. Er ikke det typisk?

 

God helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solstråle79

Good mandag damer B)

 

Så flinke dere er alle sammen!Jeg har vært helt ute ei drøy uke nå.Ikke hatt på dataen på i det hele tatt.Har ikke ført noe dagbok eller veid,men har nok ikke vært så aller verst for det.Har vel hatt ca 10 trimpoeng.Står fortsatt helt på stedet hvil.Og er ikke det rart?? jeg kan ligge på 1500 og jeg kan ligge på 1900 og ikke rikke seg noe..rart...Da velger jeg heller 1900.Hehe..

Nå har jeg bestemt meg for å stramme inn og føre alt og være mere her inne :P Det sa jeg jo for noen uker siden også,men vi prøver igjen :)

Jeg har jo lyst til å bli lettere så skulle så inderlig ønske jeg fant formelen..er ikke noe problem for meg og følge noe når det virker..Jeg har jo så mye og ta av så det burde ikke være så vanskelig :angry:

 

Ha en super dag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PippiLotta:-)

Heisann, damer!

 

Det er ei travel tid om våren, og denne er intet unntak :lol: . Men jeg tar flere og flere riktige valg, og det skal nok gi resultater på sikt ;) . Ny bunn-notering i dag, og det lover godt på en mandag. (vi snakker gram, altså, men etter null fokus og stillstand, er det rett veg).

 

Solstråle, bare forsett med en sunn livsstil, så vil du få et bedre liv! Vi er ikke alle skrudd sammen som sylfider, og helsegevinsten ligger minst like mye i god form, som i hva vekta viser. Selv om det er tyngre å være aktiv når man er stor, så må man bare forsette å være så aktiv man kan. Selv om det blir gåturer og ikke jogging. ;) .

 

Ser fram mot en roligere uke, med tid til lange kveldsturer med lydbok på øret. Man kan jo ikke avslutte turen midt i et spennende parti i boka, så slik kan det bli god trim utav!

 

Ha ei flott uke, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann!

 

Jeg har ikke glemt dere, har bare hatt veeeldig trøblete nett. Men med nytt modem er jeg nå tilbake ;)

 

Her fikk jeg blåmandagen min, 1,2 kg OPP!!!!! Fatter og begriper ikke hvordan det kunne bli sååååå galt????? Jeg skjønner det ikke, men slik er det nå engang.

Jeg har bestemt meg for å ikke la meg knekke av denne målingen. Jeg fortsetter med opplegget, og tenker at det garantert vil løsne igjen :-)

 

Bra jobba, pippilotta!! Grammene teller de også :)

 

Solstråle; du fortsetter som før, det er flott innsats!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se at vi holder ut, til tross for motgang!

 

Hos meg har vekten stått stille enda en uke. Denne gang er det i hvertfall ikke noe platå, men resultatet av en forferdelig helg uten noe søvn, og ikke noe trim. I rein desperasjon ble det da pizza, chips og sjokolade. Og jeg hadde ikke lyst på en gang! :o Jeg fikk meg to dager på hytten for å sove ut, men der er ikke verken fuggel eller fisk akkurat nå med hensyn til tur. Ikke nok snø til å gå på ski, og for mye snø til å gå tur uten ski.

 

Men i går etter at jeg kom meg hjem fikk jeg meg en god tur. Så nå er jeg forhåpentligvis i rute igjen! Neste uke MÅ jeg ha gått med, jeg spyr snart av å se 97-tallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

God fredag B)

 

Her er det vår og sol. Jotunheimen viser seg på sitt beste! Her skal fjellet nytes i helgen med ski på føttene. Også kribler det i de små barnebeina etter en sykkeltur!

Også skal jeg jammen by på litt kaffekos på verandaen ;)

 

Er det ikke rart, piggen? Vi kan putte i oss usunne saker, uten at vi har lyst på det? Jeg tenker at det handler om vaner. Også som du skriver 'desperasjon'. Det går ikke som vi ønsker, og da blir det en liten snev av gi litt F... Det vet vi hjelper veldig lite, men vi er bare mennesker!

Stå på videre, frøken! Fint med gåtur, thumbs up :)

 

Jeg har hatt en vondt start på uka. Syns det var veldig kipt å legge på meg over kiloen, noe jeg heller ikke skjønner. Mandag og tirsdag var bare dritt.... Men jeg fikk snudd tankemønster, og nå er jeg igang igjen med sunn mat. Har kjøpt meg veldig grove knekkebrød, de er så gode, og sunne. Men de er så dyre, at jeg må nok bake selv.

Trening har det ikke blitt. <_<

 

Nå skal huset stelles, før jeg inntar lunsj og en tekopp i solveggen. Ser for meg en god bok og kos i solveggen:-)

 

Ha en flott helg, folkens:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann, og god-ny-uke ;)

 

Jeg har tatt av 0,6 kg denne uken, og er tilfreds med det! Har ikke jobbet så veldig mye for det egentlig, men noe har jeg jo gjort riktig.

 

Jeg skal kåmme skikkelig igang med trening, det er mitt hovedmål for kommende uker. Har vært litt laber innsats der....

 

Helga har vært super. Vi har hatt et fantastisk vær, og bodd ute siden fredag. Sykkelturer og skitur med hele familien er bare helt fantastisk! Jeg elsker det!

Våren har kommet skikkelig, måtte det bare vare. God temp, solen skinner og det er bare helt nydelig. Blir en lang gåtur på meg i dag. Gleder meg!

 

Ellers er alt bare bra, men jeg har fortsatt et forbedringspotensiale. Men jeg er skikkelig klar for fortsettelsen!

 

Jeg skal også oppdatere litt oftere her inne!

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann!

 

Nå er det veldig stille her...er dere med???

 

Jeg gikk en skikkelig god gåtur i går også. Veldig deilig. Motbakker og nedoverjogg. Fin kveldssol B)

Det er så utrolig deilig for kropp og sjel disse treningsturene.

 

Med maten har det gått veldig bra disse dagene. Jeg spiser mye grove knekkebrød. Det er godt for en trøblete mage kjenner jeg.

Ellers er jeg inne i en veldig brunost-periode.... Vet at det blir mye kcal av sånn.... Men dersom jeg fortsetter å gå ned til tross for litt brunost i kosten, så unner jeg meg det glatt ;)

 

Nå er det enda en vakker vårdag i Jotunheimen, så det er bare komme seg ut døra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Etter en god og hyggelig dag på verandaen i går, ble det en gåtur i motbakker på kvelden!

 

Tre økter på tre dager, jeg er kjempe tilfreds!!

 

Håper det vises på velta mandag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er her nueva vida! Selv er jeg så aktiv for tiden i fine været med både hage og turgåing at det blir lite tid til både pc og TV!

 

Nedgang denne uken med -0,8 kg og ny vekt 96,4. Er veldig glad for omsider slippe 97-tallet men synes egentlig at jeg hadde fortjent -1 kg denne uken med all denne aktiviteten....! B)

 

Nå må jeg hive meg i sving igjen. Vi holder på å lage dam i hagen, og det er mye jobbing. Jeg holder også på å flytte på planter så når kvelden kommer er jeg helt utkjørt! Men på en veldig god måte! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag -1,3kg, totalt -16,2kg og veier nå 76,3kg

 

Forrige uke var litt tøff, jeg var sååååå fysen på noe og det endte med et par dager med diverse nei mat og gikk opp 1,4kg. Nå har jeg hatt en fin uke etter GR prinsipper og gått ned 2,7kg, altså 1,3kg mere ned enn den vektøkningen jeg hadde i forrige uke. Jeg kan nesten ikke tro det. I mitt hode så jeg for meg at denne uken skulle jeg greie å gå ned det jeg gikk opp i forrige uke, men at det skulle bli så mye mer, det er bare helt fantastisk

 

Nueva vida du er bare kjempe flink, og du har jo nesten drevet tråden alene her. Turene dine i Jotunheimen høres bare så flott ut :)

 

Piggen, så flott med -0,8kg, det er jo bare kjempe flott da. Når vi har holdt på en stund med vektreduksjon tror jeg det er vanlig å ha ca -0,6kg i snitt i uken og det ligger du godt over. Selv har jeg erfart at jo mer jeg trener jo saktere går det med vektreduksjonen. Min konklusjon er at dersom jeg trener mye må jeg øke mat inntaket noe for å få bevegelse på vekta. Det kan jo være noe å tenke på for deg også?

 

Jeg gleder meg til ny uke, lysten på mer mat og snop er borte for denne gang. Nå er det ca 3 mnd'er siden sist utskeielse, så jeg har kanskje en 3 måneders utskeielse syklus ;)

 

Jeg håper det går bra med resten av gruppen også. Vi skal nå målet selv om det blir noen avstikkere underveis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra resultat ChristineH! Og det er jo gjerne slik at når det først går bra så er det så mye lettere å være motivert til videre innsats også.

 

Jeg har selv vært inne på tanken om at jeg spiser for lite. For de gangene i det siste jeg faktisk har gått ned var da vi var på ferie i Syden og i en periode etterpå med mye besøk etc. I følge aktivitetsarmbåndet mitt forbruker jeg ca 2200 kcal pr dag. Jeg spiser ca 12-1400 kcal pr dag og har vært fornøyd med det, jeg går ikke rundt og er sulten.

 

Jeg skal forsøke å få i meg litt mer, og har kjøpt meg nøtter og tørket frukt for å fylle på litt. Men jeg gjorde den "tabben" å sette skålen frem på stuebordet. Alle i familien synes det var så godt så nå er den skålen tom.... Og jeg som skulle ha disse nøttene i flere dager! :)

 

Jeg får se hvordan det går i helgen, jeg har jo egentlig ikke lyst til å spise mer enn hva jeg allerede gjør! B) Det har litt med kontroll å gjøre også.

 

God helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Så fin nedgang, piggen! 800 gr skal du være tilfreds medðŸ‘

 

Du er RÅ, ChristineH. Utrolig godt jobba, en motivasjon for oss andre👌

 

Dette blei bare en snartur innom. Skal ut på dykkeltur med eldstebarnet, det blir trivelig!!

 

Høres i morgen, da kommer et mer detalejert svar!

Og vektregistrering...🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...