Gå til innhold

10 kg til jul


Anbefalte innlegg

Hei alle slankere

 

Jeg kunne tenkt meg å lage en tråd for å tape 10 kg til jul.

Hiv dere med. Det er mere moro og motiverende når vi er flere.

 

 

kikk: 96,6 - 86,6 (mandag)

 

 

Dette blir jeg med på!!!!

Trenger hjelp og motivasjon.

Mulig det blir et kurs på meg utover høsten også.

Tatt av 13 kg første halvår 2014. 10 kg til og mitt mål nærmer seg.

 

Hatt tre uker med registrerings "fri/ferie" men er i gang igjen nå.

 

Veiedag fredag! L1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg blir også med. Ned 10 kilo til jul høres flott ut, og med motivasjon og støtte fra hverandre skal det nok gå.

 

Veide 101 kg da jeg startet på kurs i vår. Er nå kommet ned på 93, og er stolt av meg selv. :) (Det skulle jo helst vært en glorie over dette smilefjeset da, men det fantes ikke på ikonlisten... :rolleyes: )

 

Jeg har veiedag på onsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest littslankere36

Hei sann :)

 

Kan tenke meg å være med på denne motivasjonstråden jeg og.

Jeg har vært litt til og fra med registrering på Roede sidene, det siste året. Og det vises på vekten, med nesten 9 kg mer siden i fjor sommer. Så nå har jeg bestemt meg for å registrere alt jeg spiser, og planlegge matinntak igjen. Har klart det før, og vet at jeg går ned når jeg er obs på hva som kommer inn. ;)

 

På mandag var jeg 98,2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg og hive meg med på denne? Veide 88,4 på mandag, målet er 65 kg. Tenker at 10 kg til jul må være mulig. Har forsøkt mange ganger, og mye forskjellig. Nå tenker jeg bare å spise mere grønt, og mindre av de kjappe karbohydratene. Kutter sukker i første omgang. Er igang med trening, har bestemt meg for å røre meg hver dag. Alt fra rask gange til styrketrening og rolige turer med hunden. Poenget er at jeg må bevege meg hver dag. Har vært lat lenge. Håper at vi kan motivere hverandre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere plass til en til?

 

Jeg startet med 100 kilo i juni. Jeg veier meg på mandager, og sist mandag (4/8) viste vekta 95,5. Nå er det slutt på feriemodus, så nå skal det bli full skjerpings. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et klart mål om 10 kg innen jul!

Selv om det egentlige målet ligger en mnd. lenger frem… (Være på 60-tallet på vekta, innen alderen er på 40-tallet).

Det endelige målet er å holde vekten på 63-65kg :)/>

 

Har veiedag på mandag - etter en lang sommer med vektvegring…

Kjente bare at jeg ikke burde prøve langbuksene mine, før jeg hadde logget meg inn her igjen en periode…

 

Siste veiing 81,2 kg - veiedag på mandag, og har hatt stramt "GR-meny2-7trimpoeng-i-uka-liv" siden da!

 

Har gått på flere GR-kurs, første gang på 12 år siden… Så er det "ting" som sklir ut, og så er det påan igjen. Denne gangen tenker jeg klarer meg selv, med kun gullmedlemskap. Men, tror at det er fint med sånne motivasjonsforum som dette likevel…

 

Gleder meg til å følge denne lenken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Hei igjen:) beklager kikk, må bli veidag på onsdager for meg, for jeg skal begynne på kurs 27 august og der må jeg veie meg hver ondsdag, beklager om jeg lager mye ball for deg nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Har dere plass til en 18-årig nybegynner? :) har ikke startet helt enda så vet ikke hva jeg veier (rundt 100 kg før ferien startet) men starter på mandag og har veiedag på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen alle nye. Dette håper jeg skal bli moro

 

kikk: 96,6 - 86,6 (tirsdag)

L1: 93 - 83 (mandag)

englejenta28: 80,1 - 70,1 (onsdag)

minsker`n: 101 - 91 (mandag)

Fa-mol: 93 - 83 (onsdag)

Littslankere 36: 98,2 - 88,2 (mandag)

Aurelia: 88,4 - 78,4 (mandag)

medlem: 95,5 - 85,5 (mandag)

Egypt: 81,2 - 71,2 (mandag)

Ivrig 2:

Føyka: (mandag)

Linsen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Jeg har samme mål og har lyst til å være med :)/>/> Men denne forum-greia har jeg aldri prøvd før. Må vi ha samme veiedag, og ligge på samme vekt ?

 

Hei

 

Så fint at du vil være med. Du kan velge hvilken veiedag som passer for deg. Samme hva du veier. Målet er 10 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Da var det mandag og start på veiing og skole osv for min del :) håper alle sammen har hatt en fantastisk helg og får en fin mandag!

 

Startvekta viser 101,2kg på denne jenta, noe som gjør at jeg setter meg som mål å veie 90-91 kg rundt julaften (og bursdagen min, hihi) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer. :)

 

Da var den første "offisielle" veiing foretatt, og vekta viste 95 kilo. Det vil si ned et halvt kilo. Svært fornøyd med det, jeg. :D

 

I helgen var jeg hundepasser, for et søtt "lite" nurk av en irsk ulvehund, mens min sønn med familie var bortreist og ikke kunne ha den med. Nå ja, "liten" er en kraftig underdrivelse. Hvalpen er 10 måneder, og større enn en velvoksen schæfer. Og sterk! Men selv om jeg har passert 60 var jeg fortsatt sterkest! :D Vanskelig av og til å huske at den ikke er en stødig voksen hund, men fortsatt en hvalp, på grunn av størrelsen.

 

Kikk: de to neste ukene får du ingen vektrapport fra meg. Jeg reiser bort, og får ikke mulighet til veiing da. Men 1. september melder jeg fra igjen, og håper vekten har gått jevnt ned mens jeg var borte. :rolleyes:

 

Ønsker dere alle en fortsatt flott augustmåned, og at det er litt mindre av oss alle i september. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...