Gå til innhold

2020


Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Jula er snart overstått, uka som kommer blir mer normal. Sola har snudd, lyset kommer gradvis igjen. 
Har vært en mørk og våt tid, nesten som bo i nord. 
Har ikke bakt annet enn flatbrød til jul.Og når en har vært gjennom div ribber og pinnekjøtt, og riskrem, så blir en mett(et). Blir vel en omgang til i nyttårshelga...

Vekta har gått opp litt, men ikke mye. Gleder meg faktisk til å ta fatt på magrere kost igjen...

Godt at det er lang holdbarhet på konfekten i boden.....

Er dere klar for innsats på nyåret?👍🤓

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God romjul! 

Joda, her sniker man seg lett på tå inn igjen... for å konstatere at heller ikke 2020 ble det store slankeåret, for min del. 

Helsa er grei, har klart å styre unna covid hele 2020 - og klapper meg selv på skulderen for det. Men har til gjengjeld tryna så inn i h**** vektmessig. Jupp. Sånn går det når man sitter på rumpa på hjemmekontor nesten et helt år - og egentlig har det helt midt i blinken med å slippe å røre på seg. Et drømme-år for oss som er bedagelig anlagt! Men sjekket de harde fakta i dag og BMI'en min er på 28! Klart overvektig. Så jadda, neida... Fullt så vellykket ble nok ikke 2020 likevel. <_<

Jeg holdt meg rimelig stabil første halvår, frem til sommeren, rundt 74-75 kilo. Så 76 og 77 etter sommeren, før det tok helt AV og jeg klatret rekordfort opp til 78 kg i november og deretter opp på 79-tallet så fort juleferien startet. Yikes!! Har ikke sett 79-tallet siden 2011, rett etter graviditeten min. Har tatt bilder av meg selv forfra og bakfra nå, bare i sjokkartet fascinasjon over at det går an å forfalle så fort. Men også for å ikke glemme. 

Avslutter denne 2020-tråden her, for min del. Blir det en ny tråd kommer den nok inne på Ned 10-20 kilo forumet, hvor jeg nå ettertrykkelig hører hjemme! :blink:

Takker for følget gjennom annerledesåret 2020, til alle dere andre! :) Heldigvis var det noen av dere som var langt flinkere enn meg. 

Måtte 2021 bli et lettere og sunnere år for oss alle! 

 

P.S. Om jeg har gitt opp? Neida! Aldri! ;) Har brukt siste del av desember på å skifte ut nesten hele treningstøygarderoben min, denne gangen til størrelse Large... siden alt det gamle i Small ikke passer lenger. Det i seg selv var en boost på motivasjonen. Large, liksom. My god! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...