Gå til innhold

For oss på 160 cm eller deromkring - som skal holde vekten!


Gjest charliemor
 Share

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Stille fra meg siste uken, PC'en min døde...

 

Men godt jobbet, dere! Flott innsats fra alle, synes jeg, så klapp på skulderen! :)/> Joggeturer i Berlin på seminartur er rett og slett imponerende!

 

Jeg har veiedag i dag, og den viste 57,4. Digg! Har vært helt nede på 56,8 i løpet av siste uke, men går alltid opp litt i helgen. Spiser ikke så mye mer, men til andre tider, og er dårligere på å drikke vann. Det gir sine utslag. Ligger fint an til skjema 17. mai. :)/>

 

Gratulerer, Kristepine, klapp på skulderen til deg og! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Gratulerer Kristepine :D Du er virkelig flink! Det er dere andre også, og du Charliemor, som spiser litt mer i Berlin, men allikevel både jogger og rapporterer her - du er også kjempeflink! Og så er du menneskelig da, sånn som enkelte andre her (meg), jeg har spist alt for mye jeg og, på fest og hjemme.

 

Nå er det mai! Sola skinner, og om en måned håper jeg det er maxikjoler, singletter og lette sko som gjelder, gleder meg! Nyinnkjøpt bikini så fin ut NÅ, så da må jeg bare holde meg i skinnet sånn at den fortsatt passer, og helst enda litt bedre, om noen uker B) Har vært litt ute på glattisen den siste uka også, atter en gang må jeg ta meg sammen!! Satser på at mai blir en måned med inspirasjon og masse ståpåvilje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charliemor

Ståpåvilje; den satser vi på :)

 

Kristepine: digg vekt!!!

 

Det ble som i overkant mye "utenfor-programmet-mat" i Berlin. Gikk ikke på vekta i begynnelsen av uka, kjente hvordan det lå an. I dag viste vekta 60,8. Ser at mars og april måned har vært på 60-tallet for min del. Kan i det minste si at jeg har vært jevn disse siste to månedene! Slikt jeg i januar var jevn på 63-tallet. Februar delte jeg mellom 62- og 61-tallet.

 

Planen var å være jevn på 59-tallet nå i mai. Ligger etter der, men det er jo en lys og herlig årstid og bare å brette opp ermene og fokusere på veien til målet.

 

Har forresten fått årets første lange joggetur i Marka. Det skjedde onsdag (fin måte å bruke 1. mai på, synes jeg). Konstaterer at jeg er nogenlunde i rute til Birkebeinerløpet som er om en drøy måned. Med en vekt der på 59, kommer løpet til å gå som en lek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Jeg er med på å finne 59 tallet nå i mai, Charliemor! Har ikke veid meg denne uken, kjenner at jeg har est ut, og tanta er i full sving. Bruke helga på å lufte kroppen litt, og veie meg til uka.

 

God helg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charliemor

Jeg er med på å finne 59 tallet nå i mai, Charliemor! Har ikke veid meg denne uken, kjenner at jeg har est ut, og tanta er i full sving. Bruke helga på å lufte kroppen litt, og veie meg til uka.

 

God helg B)/>

Da har vi en god plan, Solskinnsbolla! 59-tallet, here we come :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, here we come! Mange gode resultater, selv om det går litt langsommere enn vi planla i utgangspunktet ;)/>

 

Ukens veiing er gjennomført, og den er 59,3 kg, altså litt ned! Følte at jeg var på rett vei forrige uke også, men nå først ble det synlig. Har lyst til å se 58-tallet neste fredag! I keep my vision in front of me and I focus on what I want to see, and NOT on what I don't want to see! (Jeg begynner å bli amerikansk i hodet B)/> )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2rill: Vi nordmenn hadde nok hatt godt av å bli litt mer amerikanske i hodet - bare ikke for mye, hehe..

 

TIL ALLE: Dere er kjempeflinke og fokuserte :D/> !

 

For min del blir jeg igjen slått av hvor GODT GR-metoden funker når man bare følger opplegget! Det er rett og slett pluss og minus. Forbrenner jeg mer enn jeg spiser, GÅR jeg ned i vekt! Jeg har ikke vært 100% fokusert denne uka, men de to siste dagene har jeg vært pinlig nøye med inntaket. Resultat: 63.0 kg for to dager siden, 62.6 i morges, og det ligger an til enda lavere vekt i morgen. Og det bør gå nedover! Jeg skal jo ned til trivselsvekt på 57 før bikinisesongen setter inn for fullt her i Norge - eller for å si det sånn så satser jeg på trivselsvekt før jeg skal på ferie i juli. Det kommer til å ta et par måneder med fullt fokus.

 

Må innrømme at det er VANSKELIG å spise kun 1300 kcal hver dag. Jeg ender ofte opp med 100 ekstra - men det kan jeg leve med. Når jeg følger opplegget nøye, er jeg mye sulten. Det er vanskelig, men på den annen side minner det meg på at kroppen spiser av lageret rundt midjen :D/> ! Jeg har funnet ut at en boks cherrytomater, noen dl lettbrus eller EN HEL AGURK kan stagge sulten. Spesielt det siste kan være lurt å hive innpå før jeg legger meg slik at jeg lettere får sove..

 

Jepp, nå har jeg begynt å få hull i yndlingsbuksa som skyldes at den er så slitt at den bør kasseres. Den har passet meg om jeg har veid 58 eller 64 kg og er kanskje den eneste buksa jeg har som sitter pent hvis jeg veier mer enn 62.. Jeg har nok vasket den ukentlig det siste året.. Den er klar for søpla! Og klesskapet er FULLT av flotte og delvis ubrukte bukser jeg har kjøpt da jeg veide 4 kg mindre. Så nå er det bare å stå på, så har jeg nesten ny garderobe :lol:/> ! Det er motiverende!

 

I morgen drar jeg til Spania for en ukes ferie - hurra B)/> ! Reiser med familie. Det blir ei aktiv uke med tantebarna, så jeg frykter ikke for lite mosjon. Jeg går for et nøkternt kosthold selv om terskelen for en is i varmen er lav. Men det er bare å ta isen inn i kaloriregnskapet, så skal det gå bra. OG jeg skal NYTE varmen selv om jeg har noen FÅ kosmetiske kilo ekstra.

 

Ha en fin uke, alle sammen :)/> !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

VELDIG kort innpå bare for å rapportere at det står helt stille på vekta. 57,4 i dag også, og det skal jeg være meget fornøyd med så mye tull som jeg har bedrevet siste uka... Kommer mer senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Åh, hørtes deilig ut med Spania i en uke gitt, Søttann!! Nå er det jo fint her også, med (endelig) litt vår og sol, men det blir jo ikke det samme akkurat B) Håper du koser deg og blir brun og fin, og at du får trimmet og spist passe mye is!

 

Hull i favorittbuksa, det er et tegn på at du er klar for ny favorittbukse i mindre størrelse ;) Kult å ha en garderobe klar, som venter på deg!

 

Kristepine, jeg misunner deg den vekta di :P Men det er helt og holdent min egen feil at jeg ser et helt annet tall, spent på hva det vil vise i morgen, men om det første tallet er 5 og ikke 6, skal jeg JUBLE! Det er 4 dager av og 3 dager på for meg for tiden, ikke bra. Det regnestykket ser de fleste hva blir. Ikke kake før 17.mai, og da blir det kun 17.mai. Konfirmasjon og bursdag venter også senere i mai, men jeg må se å lære meg dette med å kose meg LITT. Strever litt med det kan man si. Men, jeg har sagt det før tror jeg, det er HJEMME jeg skeier mest ut. I selskaper og lignende tør jeg jo ikke å vise hvor mye jeg stammer fra steinalderen, med min måte å spise på :blink:

 

Måtte mai og juni bli symbolet på en spire i meg som skal blomstre i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Det ble en del senere, dette... :)

 

Søttann, jeg håper du har en fantastisk ferie! Sol og sommer er sjelden feil.

 

Min vekt står bemerkelsesverdig stille denne uken, men det er vel forrige ukes tull som spiller inn. Men det er 100% fokus som er tingen. Jeg har disse ukene vært velsignet med en husbond som også har fulgt opplegget og det er bare oss to hjemme i hverdagen, så dermed er det enkelt for oss å ha fullt fokus. Alle middager er Grete Roede oppskrifter, rett og slett fordi det er enkelt å registrere. :) Og vi støtter hverandre hvis den ene har lyst til å gi f... en dag. Vi sliter når begge har lyst på sjokolade samtidig, slik som forrige helg. :blink: Jeg blir på meny 1 en uke til, frem til 17. mai som planlagt, og så er det stabilisering igjen.

 

Men 17. mai er det fri flyt! Gleder meg til Verdens Beste og Kransekake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest charliemor

Begynner bli en stund siden jeg var innom her. Mai har gått fort unna med mange gjøremål iblandet en lei forkjølelse (hvor penicillin måtte til).

 

Jeg har så vidt vært innom vekta de siste ukene - bare for å hoppe fort av. Har sett 62 -tallet :(

 

Rister på hodet nå; gir ikke opp. Skal ut på langtur jogg i morgen - ser frem til det :)

----

 

Jeg sliter med dette: er så innmari glad i sjokolade. "Må ha det, bare må ha det", synger det inni min hjerne titt og ofte. Hvordan bekjempe hjernen? Hvordan si nei til beina som legger på vei til nærmeste sted hvor jeg kan kjøpe sjokolade? For ikke snakke om foreldre som snilt gir meg en stor pose av min yndlingssjokolade etter at de har vært på tur.... Jeg ser jeg har en jobb å gjøre på det mentale plan.

 

Skokoladen fra de gamle må nok i søpla asap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charliemor, jeg kjenner meg godt igjen! Vi er nok flere som gjør det!

 

Selv har jeg ikke vært flink den siste tiden (heller). Jeg har en tendens til å sprekke og stappe i meg spesielt når livet går meg imot og jeg er lei meg for noe - en dårlig strategi, ja, jeg vet det! Uansett er dette et mindre problem enn tidligere, og jeg er nå obs på det - og heldigvis er det ikke så ofte det skjer. Men det har skjedd ofte nok de siste ukene til at vekta har holdt seg ca. stabil (eller litt opp) og ikke har gått ned.

 

MEN fra i morgen er jeg atter en gang klar for å spise sunt og fokusere - og takle følelsesmessige utfordringer på andre måter.. OG det hjelper å registrere maten, jeg har sett at jeg selv om jeg tror jeg spiser som jeg skal, gjerne spiser litt mer enn 1300 kcal daglig selv om jeg tror jeg spiser 1300. SÅ: Registrering daglig eller annenhver dag, inntak 1300, minst 7 trimpoeng pr. uke. Hvis jeg forbrenner mye ved trening ila en dag (minst 400 kcal), kan jeg spise 1500. Det er som er positivt, er at helsa er bra, og nå som bjørkepollensesongen snart er over, blir det tid for jogging :rolleyes: !

 

Målet er 57 kg i slutten av juli - og en helt ny garderobe med spesielt mange par bukser jeg ikke får på meg nå, vil være min :D !

 

Klar for å brette opp ermene igjen i morgen, Charliemor? Jeg kan anbefale å registrere maten og også sjokoladen. Da kan du spise litt hver dag :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charliemor

 

Klar for å brette opp ermene igjen i morgen, Charliemor? Jeg kan anbefale å registrere maten og også sjokoladen. Da kan du spise litt hver dag :P/> .

Klar som egg! Skal følge din oppfordring og starte med registrering i morgen. ALT registreres selvsagt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charliemor

Må bare få si at jeg i dag har notert alt som er puttet inn og skal bli puttet inn i munnen i løpet av dagen/kvelden. Ligger an til knappet 1400 kalorier. Meget fornøyd med det :)

 

Det er veldig bra for meg å notere. For jeg noterer jo alt. Ingen mulighet til å narre meg selv da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charliemor

Ja, gårsdagen var god. Noterte alt og gikk fornøyd til sengs, passe mett etter tre Ryvita med gulost. Vekta i dag: 61,4. Er mao. snart nede igjen der jeg var før 17. mai. Regner med å se 60-tallet før uka er omme.

 

Løsningen for å nå målet er da å fortsatt notere alt jeg putter i meg. Vet jo at jeg går ned bare jeg forbruker mer enn jeg inntar.

 

Regnfull dag i Oslo så langt. Skal bli bedre utover dagen, sier yr. Planlegger en passe lang jobbetur i kveldinga. Passe lang betyr et sted mellom 7 og 10 km. Lang tur for meg er over 15 km. Drømmer om å fikse maratondistansen en dag... Virker innmari langt med 42 km, men ettersom min eldre søster har klart det, bør vel også jeg klare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er 58-tallet nådd! Det tok tre uker i stedet for 1, men jeg greide det. Har vært standhaftig til å holde meg unna knasket, og har holdt hverdagskosten lett og sunn. Er heldig å ha tilgang på masse friske grønnsaker allerede nå, det er gode vekstforhold i Texas.

 

Var nesten nede på 58-tallet rett før 17. mai, men så ble det litt tull og en liten reise som legde litt krøll. Men nå er jeg der! Er kjempefornøyd med at amerikakiloene ikke baller på seg.

 

Takk til dere på forumet som holder fokuset oppe og gidder å lese :-) :)

 

Lykke til med ny plan, Charliemor og Søttann! Med sommeren om hjørnet går alt som regel lettere. Onkser dere en god og varm helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charliemor

Endelig er 58-tallet nådd! Det tok tre uker i stedet for 1, men jeg greide det. Har vært standhaftig til å holde meg unna knasket, og har holdt hverdagskosten lett og sunn. Er heldig å ha tilgang på masse friske grønnsaker allerede nå, det er gode vekstforhold i Texas.

 

Var nesten nede på 58-tallet rett før 17. mai, men så ble det litt tull og en liten reise som legde litt krøll. Men nå er jeg der! Er kjempefornøyd med at amerikakiloene ikke baller på seg.

 

Takk til dere på forumet som holder fokuset oppe og gidder å lese :-) :)/>

 

Lykke til med ny plan, Charliemor og Søttann! Med sommeren om hjørnet går alt som regel lettere. Onkser dere en god og varm helg!

Grattis, Torill! Digg følelse å nå sitt mål!!! Ikke dårlig gjort å få det til i amerikalandet, hvor vel det meste er stort :)

 

Selv sier jeg meg fornøyd med dagens vekt: 60,8 kg. Selv om jo denne vekta er den jeg mer eller mindre har surra rundt siden mars. Om vi da ser bort fra et par uker rundt 17. mai. Nå må jeg da for alvor se til å få vekta ned på 59-tallet og bli der. Noterer nå alt jeg spiser. Passer jeg på å få i meg passelig antall med kalorier, vet jeg at jeg går ned. Tror nok notering er det jeg må gjøre til vekta er der den skal.

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med steinbra resultater, 2rill og Charliemor :DB) !! Det nytter! Det viser seg ALLTID!

 

Selv har jeg ikke fulgt mine egne råd om å notere alt og være veldig nøye de siste dagene.. Har hatt flere dager hvor jeg har vært kjempetrøtt, og da faller alt i fisk. Mistrives dessuten veldig på jobb, og er på jakt etter ny.. Kontrakten går ut i september, og jeg håper og ber om at det må ordne seg for meg! Veier meg sjelden, men vekta ligger rundt 63 kg. Fornøyd med mosjon igår og idag, og skal dagens resultat ifht mat skal også bli bra! Jeg har ikke gitt meg på noen måte! Og JA, det hjelper med varmen - får mest lyst på salat og smoothie (og is..) nå. Og bjørkepollensesongen er OVER, så nå kan jeg begynne med jogging igjen!

 

God helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charliemor

Gratulerer med steinbra resultater, 2rill og Charliemor :D/>/> B)/>/> !! Det nytter! Det viser seg ALLTID!

 

Selv har jeg ikke fulgt mine egne råd om å notere alt og være veldig nøye de siste dagene.. Har hatt flere dager hvor jeg har vært kjempetrøtt, og da faller alt i fisk. Mistrives dessuten veldig på jobb, og er på jakt etter ny.. Kontrakten går ut i september, og jeg håper og ber om at det må ordne seg for meg! Veier meg sjelden, men vekta ligger rundt 63 kg. Fornøyd med mosjon igår og idag, og skal dagens resultat ifht mat skal også bli bra! Jeg har ikke gitt meg på noen måte! Og JA, det hjelper med varmen - får mest lyst på salat og smoothie (og is..) nå. Og bjørkepollensesongen er OVER, så nå kan jeg begynne med jogging igjen!

 

God helg, alle sammen!

 

Da nærmer helgen seg slutt. Håper den har vært bra for dere andre :)

 

Selv har jeg ikke notert noe som helst av hva jeg har døttet i meg siden fredag. Noe i overkant mange kalorier har det nok vært. Dog fornøyd med den lange joggeturen jeg tok i dag - været innbød ikke akkurat til det (hølja ned i Oslo i dag - med glimt av sol innimellom). Er hellig overbevist at fysisk aktivitet er veien til et litt slankere liv samt mulighet for å stabilisere vekta der jeg ønsker den. Kjipt at pollen setter en stopper for dine joggeturer, Søttan :( Det er kanskje nå man skulle hatt et medlemskap på et treningssenter med mulighet for joggetur på tredemølle?

 

Skal atter starte notere alt jeg spiser fra i morgen. 59-tallet skal nås og vært der over noen dager innen sommerferien tar til om tre uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er bjørkepollensesong er jeg trøtt og sliten uansett om jeg er ute eller inne. Så det hjelper ikke med medlemsskap på Elixia (som jeg faktisk har.. :unsure: ) da. Men NÅ er det klart for å starte joggesesongen! Det skal skje ila nærmeste uka! Og I MORGEN skal jeg igjen notere alt jeg spiser hver dag. Og om 1-2 uker skal jeg veie meg.

 

OPP MED HODET OG FULL SKJERPINGS NÅ, SIDSEL! Jeg har SÅÅÅÅ lyst til å komme inn i alle de flotte sommerbuksene og toppene som er litt for små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei gruppen! Håper alle har en god sommer, med eller uten fokus på vekt. Sommerferien skal nytes!

 

Jeg har kommet meg helskinnet gjennom en to ukers ferietur til nordlige strøk i Amerika. Er kjempefornøyd med dagens vekt på 59,2 kg. Og nå drar jeg hjem til huset mitt i Norge og til selvlaget norsk hverdagskost. Regner med å komme meg raskt tilbake til 58-tallet. :)

 

For meg er det en STOR seier å ha klart å holde vekten så bra gjennom en to uker lang tur hvor all mat ble spist på hoteller og restauranter. I den vanlige hverdagen har jeg hatt kontroll lenge, det er på turer + når jeg har gjester i huset over tid, at grammene sniker seg på. Motivasjonen for å holde vekten stabil har bare økt og økt når jeg erfarer hvor mye fokus som må til for å bli kvitt grammene igjen (ref. forrige måneds kamp for å bli kvitt et par små kilo).

 

Tror at en suksessfaktor var at vi var nøye med å spise tre skikkelige og regelmessige måltider hver dag. Vi fulgte klokken og spiste før vi ble oversultne. Det virker som om behovet for utskeielser blir mindre da. Og så har jeg avlært meg å alltid spise opp alt på tallerkenen. Masse pommes frite, pasta og ris (som serveres i store mengerder her) er blitt båret ut igjen. Moreller og andre bær gjorde nytten som snop. Og selvsagt skeiet vi ut noen ganger med vin og knask på rommet B) Men alt i alt gikk det veldig bra :P

 

Nå blir det seks uker uken vekt - den står igjen her når jeg drar hjem. Har planer for mange turer i den vakre norske naturen sammen med gode venner (som jeg savner masse).

 

Ha en fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charliemor

Så bra da, Torill! Digg å holde vekta gjennom noen ferieuker - som jo byr på en mengde fristelser av ymse slag. Flott for deg nå å komme hjem til gamlelandet. Selv er jeg meget glad i Norge og liker godt å farte land og strand rundt her. Skal forøvrig holde meg mest hjemme disse ferieukene frem til skolestart i august. Det er både mest økonomisk og best for hagen :)

 

---

 

Vekta mi trur jeg vi hopper glatt over. Ser ut til at den har borra seg skikkelig fast. Og med en sommerøl innabords om kvelden, faller jeg lettere for fristelsene som byr seg....

 

Men: noen bra. Har startet opp igjen på Elixia. Tre øker der sist uke, og slik tenker jeg fortsette utover. I tillegg får jeg meg både en og annen jogge- og sykkeltur. Så den fysiske aktiviteten er under kontroll. Nå gjelder det bare å ikke falle for fristelser i sene kveldsstunder!

 

Ha en god sommer, dere også :)

 

 

 

 

Hei gruppen! Håper alle har en god sommer, med eller uten fokus på vekt. Sommerferien skal nytes!

 

Jeg har kommet meg helskinnet gjennom en to ukers ferietur til nordlige strøk i Amerika. Er kjempefornøyd med dagens vekt på 59,2 kg. Og nå drar jeg hjem til huset mitt i Norge og til selvlaget norsk hverdagskost. Regner med å komme meg raskt tilbake til 58-tallet. :)/>

 

----

Ha en fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vekta mi trur jeg vi hopper glatt over. Ser ut til at den har borra seg skikkelig fast. Og med en sommerøl innabords om kvelden, faller jeg lettere for fristelsene som byr seg....

 

Men: noen bra. Har startet opp igjen på Elixia. Tre øker der sist uke, og slik tenker jeg fortsette utover. I tillegg får jeg meg både en og annen jogge- og sykkeltur. Så den fysiske aktiviteten er under kontroll. Nå gjelder det bare å ikke falle for fristelser i sene kveldsstunder!

 

Ha en god sommer, dere også :)/>

Treningsiveren din imponerer fortsatt. Og vekten sier ikke alt. Hadde vi hatt en pålitelig metode for fettprosent-måling, skulle jeg gjerne gått over til det. Tror ikke du hadde kommet særlig dårlig ut da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charliemor

Treningsiveren din imponerer fortsatt. Og vekten sier ikke alt. Hadde vi hatt en pålitelig metode for fettprosent-måling, skulle jeg gjerne gått over til det. Tror ikke du hadde kommet særlig dårlig ut da :)/>

Tja, snilt sagt, Torill, men redd også fettprosenten hadde vært hakket for høy. Er i grunnen fornøyd med hele kroppen - bortsett fra magepartiet. Skulle ønske å få "one-packen" oppdelt i litt flere "packer". En six-pack er vel dog i overkant å drømme om :)

 

Begynte i går (atter) med å notere alt jeg dytter i meg. Har jo god erfaring med at det hjelper å notere når vekta ikke er på parti med meg. Nå gjelder det da å notere i lengre tid fremover, selv når jeg ser at vekta begynner å bli på parti.

 

Kjøpte forresten slikt gull-medlemsskap her i går. Nå kan jeg da i Grete Roede-appen føre inn hva jeg spiser, også når jeg er på farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest charliemor

En stund siden sist. Her en oppdatering:

 

Dro på korpstur andre helgen i juli. Til et land som bugner en megagodt øl og ditto mattilbehør. Tenkte lite på "passe mett" den langhelgen... MEN: fikk da inn joggeturer tre dager på rad mens jeg var der!

 

Allikevel: vekta som viste seg mandag morgen for drøye halvannen uke siden var lite å skrive hjem om. Tok da (atter) grep. Har siden den mandagen notert flittig hva jeg har døtta i meg samt trent jevnt og trutt. Har også hatt noen sjokoladeøyeblikk; bare må ha det!

 

I går og i dag har vekta vist 60,3 kg. Godt fornøyd med det! Så er stadig målet å etablere vekta på 59-tallet. Det ER digg å kjenne og se at "bilringen" krymper, at jeg uten å skjemmes kan gå med en relativt trang t-skjorte eller singlet - uten å føle på at jeg må skjule det som befinner seg rundt midjen. Vet fra tidligere at følelsen er optimal når jeg veier noe under 60. Det bør jeg fikse innen utgangen av neste uke :)

 

Nærmer seg også Birkebeinerrittet. Unektelig en fordel da å ikke veie alt for mye; oppoverbakkene der er tøffe nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...