Gå til innhold

Velkommen alle "gamle" og nye slankere i 40 årene+++


Anbefalte innlegg

Flink du er.

nydelig vær her men jeg kommer meg ikke ut i dag.

 

Håper turen ble bra??

 

Her er det også nydelig vær og turen ble fin. Støle bein, men god samvittighet.

Håper du kommer deg ut snart, Tjorven, at det ikke er sykdom som sperrer deg inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag blir det en heisvingendes masse trim,Først en time på senteret, så en gi-på-litt tur over en flott ås, flott hardtrampa løype og nydelig sol, men litt kaldt idag, og 2 timers dans ikveld, blir 6,5 trimpoeng. Godt det ikke er sånn hver dag... Min trofaste firbente turvenninne ( som er 13 om litt, altså 91 i menneskeår) blir som en ungdom i skogen, og idag var det elgespor som var særdeles oppkvikkende. Hun har forresten lagt på seg noen kilo ( det er maten og ikke trimmen), det er ikke noe bedre for henne enn for meg, ser hun er litt tyngre i rumpa når hun skal inn i bil osv. Kan også være alder, men ingen antydning til ledd eller muskelplager, så en får tenke litt kost for henne også. Hun får ikke posemat, men godt sammensatt vanlig mat, mye fisk, uten noe krydder. Håper å få ha henne så lenge som mulig, så lenge hun har det bra selv.

Skjer mye bra på kommunehold hva gjelder helse nå for tiden! Vi har jo hatt trening på Grønn resept i en del år, nå kommer Friskliv og overtar. Det blir bredere tilbud, ikke bare vektreduksjon og trening, men også trening knytta opp til røykestopp, rus, psykiatri. Trening både ute og inne. Jomen synes jeg det er bra! De ser vel at det lønner seg da, å holde folk friske og på beina.Det lønner seg nok også for oss "eldre", så kan folk bo hjemme lenger. G.R kommer også med tilbud om gruppetrening nå, (man kan gå på et helgekurs for å bli instruktør, behøver ingen før utdanning, men det var harde opptakskrav)Dyrt å delta, men sikkert mye individuelle opplegg.

Lurt å erstatte fløten, Tjorven, det er gamle vaner som må vendes. Lettrømme er vel også bedre? Og mager geitost. Men ikke så magert at bare farven er igjen, da smaker det noe helt annet..

Synes futten har kommet igjen denne uka, er spent på om det holder seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er jeg også her igjen. Har vært litt umotivert og lei hele slankinga noen dager. Vekta i går var heller ikke så motiverende, - opp 0,2 kg. Men du verden, som det hjelper på å komme innom her å lese innleggende deres. Føler meg mer motivert og bestemt på at dette skal jeg greie med en gang. Godt å høre at vekta ikke bare går nedover for alle dere andre heller. Kan ikke akkurat skryte av treninga mi, når jeg ser hvor mange trimpoeng noen av dere får. Dere er kjempegode. Skjønner nesten ikke hvordan du, Tjorven, får dagene til å sterkke til, så mye som du trener. Men i dag har også jeg trent, og kjenner på velværefølesen etterpå.

Håper på en sunn og aktiv uke for oss alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huldra68

Huldra er i gang!

 

Jeg veide meg idag og er nå på 74,9. Ned 0,3 fra fredag, og det er jo bra til å være over en helg.

 

Treningen går jevnt og trutt; styrke, yoga og spinning de siste dagene. Håper på en lang joggetur på torsdag.

 

Ellers har jeg et luksusproblem for tiden: jeg har så mange møter på hoteller for tiden, med bugnende lunsjbord og kaffemat i pausene. Jeg prøver å plukke riktig mat, og fyller opp tallerkenen med grønnsaker. Men en liten smak på dessertbordet unner jeg meg.....

 

Kjekt å følge med på dere som er så fokuserte og som rapporterer inn så ofte! Jeg blir inspirert og motivert av å lese gjennom innleggene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være vanskelig,Huldra68, med mange hotellfristelser. Hadde vært en fryktelig prøvelse for meg.. Men høres ut som om du gjør det helt riktig! En må vel bare velge rett og føre det inn i regnskapet. Ashla, litt opp og litt ned, sånn er det med oss. Tenkte litt over det der i morges, nå er det nytt år, ny tråd- en skulle tro at motivasjonen bare var helt toppgira og kiloene ville rase av? Det henger igjen litt fra jul kanskje, eller venter vi på våren, med sol i fjeset og løfte om varmere tider? Hadde en sånn full-fres dag igår, alt gikk så lett. Avslutta med å lære Vestfold springar på dansen, det var jo så gøy!Idag er det kaldt, tåke og det snør, hunden ligger og venter..og ut må en, men har ikke så lyst... Neste uke er det kurs i Rørospols,DET gleder jeg meg skikkelig til, det er sånne gulrøtter som ligger foran og bidrar på veien til lettere liv også...Ha en god onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ja, Eva, det er kanskje som du sier.

En venter på våren, og da blir alt så mye lettere.

Jeg er bare så sliten for tiden, så har ligget masse.

Selv med mange gulrøtter - som du kaller det Eva - hver dag, omtrent.

Kurs igår. orke ikke. Dans og bevegelse og yoga i dag - orke ikke.

Jeg var jo så gira på jobb. Men plutselig så er jeg totalt energiløs og da orker jeg ikke tenke på jobb, engang. Så Ashla - jeg er sykemeldt fra forrige jobb og skal finne en halv stilling. Full jobb blir for mye. 50 % er ikke lett å finne. Jobber litt hjemme med regnskap for en liten bedrift.

Leverte hjertemaskinen i dag og den har jo registrert hvile og trening og, ja, hvert enerste hjerteslag i en hel uke.

Jeg har hvilepuls helt nedi 40, på dagtid når jeg er oppe, også. Hun sammenlignet det med Bjørn Dæhli på sitt beste. Og så trent er jeg ikke. Men så under trening har jeg veldig høy puls, og høy snittpuls, så det er jo ikke bra heller. Så kanskje derfor jeg blir så sliten.

 

Jeg er ikke lei, slankinga, for jeg er livredd for å legge på meg igjen. Det var jo så tungt alt da. Men når jeg ikke orker å gjøre noe så spiser jeg bare 1300 kcal.

Måtte gå litt i dag, for å komme meg til sykehuset. Så det ble ca 20 min. ikke mange TP, men har da startet denne uka, endelig :rolleyes:

 

Ja, Huldra, fort å miste kontrollen når en spiser ute mye. Jeg har lett får å sette på alt for mye da, tror jeg. Ikke bra det heller for da blir det for lite mat de dagene. men du har jo en veldig fin vektnedgang da, så fortsetter det slik, har du vist kontrollen ;)

 

Eva - når du trener å danser så mye, må du huske å spise nok da. Med over 6 TP bør du jo få inn minst 2000 kcal?? Klarer du det da?? Jeg har med nutriletbar eller energibar som jeg spiser når jeg danser mye.

 

God kveld og flott torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cirkus63

Ja, det hadde smakt med litt vår nå, ja. Har vært på besøk i formiddag og var innom blomsterbutikken først. Kjøpte primula i gult, lilla og rosa!

 

Har fri etter 12 hver onsdag pga kronisk betennelse i den glatte muskulaturen (slimhinner, kjertler). Bruker ettermiddagen på styrketrening. Skal ikke trene med så høy puls, så styrke passer meg bra. Kjennes utrolig godt etterpå. Elsker å ta i skikkelig og så er det så moro når jeg ser at jeg klarer å legge på mer vekt enn da jeg begynte.

 

Har tenkt en del på det du skrev om kaker og annet snas man får servert i sosiale lag, Eva. Enig med deg at det å utebli er en dårlig løsning, men skjønner at du tenker tanken. Jeg synes også det er vanskelig å forholde meg til sånne tilbud. Med de som jeg kjenner godt, går det an å snakke om det og si fra, men i de fleste settinger er ikke det noe alternativ. Det er ikke til å komme forbi at det å være sosial er knyttet til det å spise noe sammen. Hvis vi skal klare å ha en varig vektreduksjon, må vi klare å knekke koden for hvordan vi kan være sosiale (eller på hotell eller på ferie) og samtidig spise fornuftig. Synes det er ganske interessant når du sier at det var etter et selskap som kom brått på at du fikk noen rare tanker etterpå. En ting er situasjoner man har tenkt gjennom på forhånd. Da kan man legge opp en strategi - nesten litt som en kamparena. Vi er i krigen, damer :) Og vi SKAL vinne !! Vaffeldamene skal ikke få ta rotta på oss, nei !! Neste gang er du forberedt, Eva. Heia oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, heia oss!!!

Har nok ikke vært så flink med maten i dag. Har hatt en hektisk dag og da glemmer jeg ut å spise, og så blir det litt mye på en gang når jeg først kommer på det langt utpå ettermiddagen. Men i morgen kommer en ny dag og nå har jeg forberedt meg med matpakke med gode grønnsaker og annet sunt og godt til minst to måltider på jobb.

Har tro på at morgendagen skal bli en god dag.

Håper det blir sånn for oss alle. Ha en god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, heia oss!!!

Har nok ikke vært så flink med maten i dag. Har hatt en hektisk dag og da glemmer jeg ut å spise, og så blir det litt mye på en gang når jeg først kommer på det langt utpå ettermiddagen. Men i morgen kommer en ny dag og nå har jeg forberedt meg med matpakke med gode grønnsaker og annet sunt og godt til minst to måltider på jobb.

Har tro på at morgendagen skal bli en god dag.

Håper det blir sånn for oss alle. Ha en god natt.

 

Håper det gikk bedre med medbrakt matpakke, selv om det ikke er så spennende??

Jeg har alltid med meg matpakke når jeg vet jeg blir borte i mange timer. Til og med på trening er matpakka med.Bedre det enn å stikke innom å kjøpe ett eller annet fordi en er sulten.

 

Lykke til med hektiske dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ettersom jeg ser på dette som en livsstilsendring, må vi ikke gi opp. Selv om vekta ikke er helt med. Selv om matinntaket blir litt for mye den ene dagen. Så er vi på banen igjen.

Spis så mye at du ikke føler deg sulten.

Og spiser en 1600 til 1900 kcal er det jo masse mat, vist en bare spiser det. Og unner en seg en liten sjokolade i ny og ne, går det fint, også.

 

Men spiser en bra til alle måltider og blir mett så blir ikke suget etter ett eller annset å putte i munnen på kvelden, så fremtreden heller. Å klarer jeg å trene blir det enda mindre.

 

Idag blir det heller ikke no trening. ser på gradestokken og den viser stort sett - 12 i hele dag. Så jeg er som katta. Kroer meg sammen i go-stolen da.

 

Men må en tur ut etter hvert for å måke snø.

 

God dag videre og flott fredag.

God helg til dere som tar den nå.

Men håper det blir litt aktivitet her ute i helga, også :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hører så mangt..har en vikar på spinning, ei kjempeflink dame, som også forteller oss mye om forskjellige puls soner og virkning på kroppen. Hun kjører 4-5 intervaller a 4 min på over 80 % sone i løpet av en halvtime. Sier at når man trener slik, må kroppen hvile, en skal IKKE gjøre det hver dag. ( Og lavkarbo folk skal ikke opp i det der, det trengs karbohydrater til den slags trening) Men ligger man i 60 % sona, kan en holde på mye lenger, og det er da en forbrenner mest kalorier.Det er vel omtrent det en ligger på når en går en passe rask tur. Kanskje det blir litt vel mye av den der over 80 %, tenker jeg, om en danser swing ofte, for da flyr hjertet og en svetter så det renner. Har du målt med pulsklokke,Tjorven? Jeg ligger nok på ca 2000 kal i mat de dagene trimmen hoper seg opp, men det er MYE mat..Ikke lett å beregne alt dette her? Sikkert lurt å ta helga helt fri, bare vanlig tur i skogen med hunden.

Det er noen en kan si nei takk til vafler ved besøk, om en forklarer, og andre ikke. Trivelige,gjestfrie OG runde folk, som ikke har tenkt den tanken med å slanke seg engang, der blir det litt vanskeligere synes jeg. Men da får en jo bare beregne, det er sant, og la det gå som middag el lign.Værre er det ikke. Nå ligger en ny helg foran døra-synes ukene flyr avsted som på vinger... god helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huldra68

Dere er heldige som kan komme dere så mye ut på dagtid! Jeg jobber hele dagen, og nå i mørketiden er det ikke mye daglys igjen når jeg kommer hjem. Ikke for det, idag kom det snø, og da føltes det lysere med en gang.

 

Det ble ikke noe joggetur idag,jeg måtte kjøre en guttegjeng på en trening. Men jeg gikk meg en liten tur mens jeg ventet på dem, det er jo bedre enn ingenting.

 

Nå sitter jeg og prøver å motivere meg for spinning kl 0600 imorgen, før jobb. Kanskje jeg klarer det....

 

Spising; jeg ble fristet til å ta en kaffe latte og en kanelbolle idag, ikke bra, men det var en veldig hyggelig stund på kafe.

 

Nå må jeg holde god stil gjennom helgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ja, jeg har danset med pulsklokke og du verden som kcal forbrennes og veldig høy puls, under rockswing.

Jeg har et hjerte som tar sine egne intervaller så ikke godt å vite hva som er rett lengre.

 

Huldra - kom du deg på trening kl 6 idag?? Det er beundringsverdig. jeg var selv på veien kl 7.30 i dag, men det var i bil. og ute var det nesten - 20, brrr... skulle ikke vært lov å måtte ut da ;)

Ikke er jeg A menneske og ikke liker jeg vinter og kulde... Så ingen god start på dagen ;)

 

I helga må jeg komme meg ut på tur, uansett vær og grader. Ikke meldt så bra vær, akkurat.

 

God kveld og flott lørdag til dere all.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det helg igjen, og jeg nyter det. Håper på litt trening, men det blir nok ikke så veldig mye. Huset "fullt av unger" som det pleier å være annen hver helg (ikke så skrekkelig mange, da. Våre egne 3, pluss 2 til) så det blir likevel ikke noe latmannsliv. Merker at jeg er 48 og ikke 25 lengre, men det er trivelig med liv i huset.

 

Denne uka synes jeg at jeg har vært flink med maten. Håper jeg klarer meg bra gjennom helga og. Da blir det kanskje kjekt med veiing på mandag. Tidligere har jeg veid meg nesten hver dag. Nå blir det nesten bare den ene gangen i uka. Veldig spennende da.

Nå skal jeg nyte helgestarten med en god kopp kaffi, nydelig og 0 kalorier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diplomaten

Hei!

Jeg blir gjerne med, jeg trenger all hjelp og motivasjon jeg kan få. Jeg har vært medlem her noen år, men av forskjellige grunner først og fremst for å lære å stabilisere vekta. Jeg skal nå ned ti kilo i første omgang. Kanskje klarer jeg det til juli? Jeg rir flere ganger i uka, og nå har jeg forsiktig begynt å løpe tre ganger i uka også.

 

Det er faktisk bare én dag i uka jeg ikke trener et eller annet, så om jeg klarer å forandre på maten burde jeg vel se resultater ganske snart.

 

Det skal bli gøy å bli kjent med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diplomaten

Hei.

Jeg er helt ny her :).. Gikk på GR for ca 7 år siden,og har holdt vekten bra...,men de siste to årene har det sneket seg på noen kilo som jeg skal ta nå.. Er inne i min andre uke som deltaker på et aktiv/stram opp kurs..

Har akkurat funnet dette forumet,så nå kikker jeg litt rundt på ulike tråder. Ønsker alle en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kommer den vanskelige og skumle helgen. Jeg prøvde å være irritert over at det er veiing på mandag, mer ubeleilig veiedag kan man vel ikke ha? Men så ombestemte jeg meg. Det er kanskje det lureste vi kan gjøre. Med mandagsveiingen i bakhodet blir et ekstra søndagskakestykke ikke fullt så fristende som om veiingen hadde vært på onsdag. :D

 

Her fyker snøen i alle retninger og det ligger an til mange snømåketrimpoeng.

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diplomaten! Velkommen! Så fint at det stadig kommer nye inn i tråden her! Synes det er lærerikt å høre forskjelliges erfaringer med vårt felles problem, de ekstra kiloene vi ikke vil ha. Her får man støtte og trøst, og medjubel når en er flink! Noen har nådd sitt mål her, og er innom en gang iblant-de er jo inspirasjon for oss som har noen gjenstridige kilo som er "limt" fast. Huldra 68, du er jomen flink som er på spinning kl 6! De har samme tilbudet her hos oss, en stor gjeng som trener før jobb, og instruktøren koker havregrøt til dem attpå til! Spinning med pulsklokke, god instruktør og fin musikk er kjempegøy, ikke noe vegring der, og humøret er jo helt på topp etterpå- flott start på dagen for de som har anledning til det!

Idag snør det nesten vannrett her, nå forsvinner alle "gå-på-beina" mulighetene i skogen, hvor det mest var bart. Men selv om det blir vinter tilslutt også her i Vestfold, slipper vi med et par måneder, mot ifjor, som den la seg i oktober, så ingen klager..Godt for unger med nye ski og kjelker, og menn med store snøfresere..Blir spennende å se resultater på mandag, denne uka har det gått ganske bra her, så litt ned blir det forhåpentligvis. Ha en god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Diplomat - håper du finner ut at du vil bli med i tråden/forumet vårt ;) Vi er jo den beste gjengen her ute. Selv om vi ikke får til så mange gram ned i uka, så er vi flinke til å trene og motivere.

 

Indigo - Ja, du sier noe. Veiedag på mandag av alle dager. Uansett å en gjør i helga så går en ikke ned no særlig til mandag. Jeg har hatt ei "død" uke. Nesten ikke trent, eller jeg har ikke trent. Bare gått noen småturer og måkt litt snø, og det blir nok mer snømåking i kveld,eller i morgen. For her ute snøger det jevn og tett. Men - 8, så det blir ikke så tung, snø, håper jeg.

 

Jeg orker ikke ut i dag heller, men håper det blir bedre til uka. Det er jo merkbart lysere på ettermiddagen, så kanskje en kommer seg ut en tur på ettermiddagen, utover uka.

 

Ashla - Ja, med huset fult av unger, kan det bli mye uteaktivitet, uansett vær og føre, vist de ikke er blitt for "gamle" da ;)

 

Fin lørdag videre og flott søndag. Meldt fint vær da så da må en vel bare prøve å komme seg ut, igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen alle nye! Tjorven har rett, dette er den koseligste gruppa ;) håper dere også vil trives her.

 

Det er faktisk mye skjult hverdagstrim for en mer eller mindre aktiv person. I dag har jeg båret ved til den store gullmedaljen, og i dyp snø ble det nesten en halv time knebøy-trening med veden som vekter. Jeg har båret nok, så gubben ble sendt for å handle. Dessuten er det ekstra tungt å gå i snøen for oss på 160 cm eller mindre. Vi har jo snø til knærne når andre har snø til anklene. *overdriver bare LITT her...* :D

 

I dag skal jeg lage risotto, og har tenkt å smugle ut av gryta en porsjon til meg selv før jeg rører inn alt smøret og osten som skal oppi. Godt blir det sikkert uansett.

 

God lørdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diplomaten

Hei Diplomaten! Velkommen! Så fint at det stadig kommer nye inn i tråden her! Synes det er lærerikt å høre forskjelliges erfaringer med vårt felles problem, de ekstra kiloene vi ikke vil ha. Her får man støtte og trøst, og medjubel når en er flink! Noen har nådd sitt mål her, og er innom en gang iblant-de er jo inspirasjon for oss som har noen gjenstridige kilo som er "limt" fast. Huldra 68, du er jomen flink som er på spinning kl 6! De har samme tilbudet her hos oss, en stor gjeng som trener før jobb, og instruktøren koker havregrøt til dem attpå til! Spinning med pulsklokke, god instruktør og fin musikk er kjempegøy, ikke noe vegring der, og humøret er jo helt på topp etterpå- flott start på dagen for de som har anledning til det!

Idag snør det nesten vannrett her, nå forsvinner alle "gå-på-beina" mulighetene i skogen, hvor det mest var bart. Men selv om det blir vinter tilslutt også her i Vestfold, slipper vi med et par måneder, mot ifjor, som den la seg i oktober, så ingen klager..Godt for unger med nye ski og kjelker, og menn med store snøfresere..Blir spennende å se resultater på mandag, denne uka har det gått ganske bra her, så litt ned blir det forhåpentligvis. Ha en god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER en hyggelig tråd, all ære til deg,Tjorven, som starta denne!Jeg er veldig glad for å få være med, selv om jeg blir 67 og pensjonist neste år.. så føler jeg at man kan være med likevel, blant dere "ungdommer". Skjønner hva du mener,Indigo, med 1,60 og masse snø... Har vassa tur ned til biblioteket og opp igjen idag, det tok nesten dobbelt så lang tid, men fin trim. Hunden var veldig glad, fikk med seg dobbelt så mange snusespor som vanlig, når vi går i marsjfart.. Har kokt en god gryte til G.P ikveld, og en liten akevitt blir det nok også. God lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diplomaten

Hei,hei..

Har fått unna ei treningsøkt i dag.. Styrketrening slik at det blir stål i ben og armer:).

Lurt å trene litt styrke når alderen nærmer seg 50..

I dag skal jeg i bursdag til en tidligere kollega..etterpå blir det hjem til kjøttsuppa :)..

Det går greit med maten,men middagen blir som regel ikke helt etter Grete Roede sine oppskrifter.. Er så heldig å ha en mann som lager god mat...og jeg er forsiktig med å korrigere matlagingen hans.. Kanskje får jeg da beskjed om å lage selv;)). Er under 160.. Startvekta 11.januar var 60,1 kg.. Ikke allverden,men på en liten kropp skal det lite til.. Nå er jeg ca et kilo lettere,og merker allerede forskjell.. Har trent fast i mange år, og vet at vekt mellom 56-58 er passende for meg..

Kjekt å bli ønsket velkommen,forresten.

Ønsker dere en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Jeg har funnet noen hemmelige kalorier som ikke skulle vært der! Jeg fikk nemlig vite på bakeriet at brødet jeg kjøpte var så å si identisk med Ingers når det gjalt fiber og kalorier, så jeg førte det opp som Ingers. Men i dag fikk jeg vite at bakeriet kunne skrive ut innholdsfortegnelse til meg på kassa-apparatet, og fant ut at brødet har nesten 100 kcal mer! Det er MYE og det kan forklare hvorfor ting ikke løsner for meg!

Nå blir jeg strammere i kroppen av all treninga og mangler mange cm, men kiloene står bom stille. En eller to uker er det forståelig, men fire??! Kanskje det kan være dette brødet som har ødelagt for meg.

 

Men nå kan det registreres på skikkelig vis. Det skal jammen ikke mye til for å velte ei tue! Godt jeg fant det ut omsider. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Det er takket være dere som er med i tråden, som gjør at det blir en så fin tråd.

Glad dere er blitt med i denne tråden.

 

Hverdagsaktiviteter ja, Her er en oversikt over de aktivitetene

 

http://slankenett.no/interaktivt/aktivitetkalk.php

 

Husarbeid, handle, ja,alt vi gjør utenom å ligge i senga, så forbrenner vi. Til å med å sitte ved pcen og taste så bruker vi mer enn når vi ligger i senga.

 

Jeg har vært lat i dag, og det er dumt når jeg ser ut nå. Det laver ned og jeg har alt 20 cm å måke. Det var først meldt fint vær i morgen så da hadde det vært fint å måke, alt. Men nå er det meldt enda mer snø i morgen, så da får jeg en fin treningsøkt.

 

Indigo - Godt du fikk vite det med brød. 100 kcal ekstra på hver 100 gram gir jo litt på skiver på ca 30 g.

 

i går hadde jeg ett kikk på nutriletbar, så da ble det300 gram for mye. Idag er det salt og snack a Jack som jeg stapper inn... Bare 100 gram for mye enda, men har ikke lagt meg enda heller.

Jeg som kunne vært på dans i kveld....

 

God søndag, alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...