Gå til innhold

Ned 6-7 kilo?


Anbefalte innlegg

Hei :)/>

 

Så flink du var i går Emma,du har virkelig kommet i gang du nå.Det er så bra!

Og kan jeg spørre om hva den sunnere varianten av taco går ut på?

 

Her går det bare feil vei,spiser mer og mer.Så i morgen skal jeg begynne å skrive opp alt jeg spiser og trimmer igjen.Vet jeg sa det for ikke så lenge siden også,men jeg skal prøve igjen.

 

Jeg VIL klare dette!!! Kan jo ikke gi opp heller.

 

Jeg leste på tråden her i dag og så hvor fint jeg klarte dette før sommeren,jeg var så flink.Men jeg må komme inn i det igjen og det er visst ikke så enkelt.

Så jeg krysser fingrene for at jeg får det til igjen:)

 

Ha en fin kveld videre.

 

Klem fra Lene :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :)

 

Ny uke, nye muligheter :)

 

Vi hadde deilig taco-middag i går. Det jeg gjør for å få det litt magrere, er:

 

Jeg spiser 4 spelt-lomper istedenfor to fullkornstortilla som jeg gjorde tidligere.

2 tortilla: 252kcal, 4 speltlomper: 156kcal

 

Jeg pleier å droppe mais og ost. Ved 20g jarlsberg blir det ca 70kcal.

 

Og så bruker jeg mager kesam i stedenfor lettrømme. (Vi pleier å blande inn holiday-dip, og den er god på lompene i etterkant sammen med blant annet skinke el.l til lunsj eller et mellommåltid)

3ss mager kesam er 33kcal, mens 3ss lettrømme er 123kcal.

 

Så for min del blir taco middagen med dette ca 270kcal mindre, og med lompene begrenser det seg litt mere hvor mye man fyller i dem og, for tar du for mye, så bare revner de. Derfor spiser jeg nok en del mindre karbonadedeig også. (Vi bruker kun karbonadedeig, ikke kjøttdeig)

 

Det var dagens mat-tips B)

 

Dere må ha en fin fin uke!!!

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode taco-tips, Emma! Jeg bruker også kesam i stedet for rømme, men er nok ikke helt motivert for å droppe osten... ;) Jeg bruker også bare karbonadedeig, og med godt med agurk og tomat og de andre grønnsakene er det lett å begrense mengden kalorier en klarer å dytte inn i den lefsa. Problemet her jeg bor er at jeg ikke klarer å finne speltlomper noe som helst sted. Skal lese meg litt opp på tortillalefser i alle fall og finne ut hvilket merke og hvilken type som er minst usunn i forhold til mettet fett i det minste. Noen som vet?

 

Jeg var spent på veiingen i dag. I helgen var jeg i bryllup, med hamburger- og pølse-fest på fredagen og selvsagt ordentlig bryllupsmiddag på lørdagen. Jeg drakk naturligvis ikke vin, men fikk jo eplemost, alkoholfri vin og ingefærøl som alternativ hele kvelden. Drakk vann og, men ble mye annen drikke, og der er det jo mange tomme kalorier... Heldigvis, får en si, varte middagen vanvittig lenge (5,5 timer), så da middagen var ferdig ved midnatt, og de annonserte at det var 45 minutters pause og så kake gikk jeg og la meg. Så det ble ingen kakebord på meg :)

 

I går da vi kom hjem kom foreldrene mine innom, for de hadde vært i et annet bryllup, og da stekte jeg lapper. Jeg telte ikke engang da jeg spiste dem, for det var så utrolig godt... Og da var det ikke kesam, men lettrømme og syltetøy... Jaja, det ble ikke noe kveldsmat etter det, for jeg la meg kl.20.

 

Men veiingen gikk fint likevel, og jeg har faktisk gått ned en halv kilo siden sist uke (65,1). Vet at jeg ikke skal slanke meg når jeg er gravid, og det føler jeg faktisk ikke at jeg gjør heller, forskjellen er vel faktisk at jeg har sluttet å spise sjokolade og annet godteri, og gått over til knekkebrød heller enn vanlig brød. I tillegg spiser jeg langt mer grønnsaker, både til frokost, lunsj og middag, så jeg er aldri sulten. Jeg er trygg på at jeg får i meg alle næringsstoffer jeg trenger, og bekymrer meg derfor overhodet ikke om at jeg foreløpig har gått ned en kilo siden jeg ble gravid. Jeg går nok fort nok andre veien, vil jeg tro. Bikker 12 uker om et par uker, og etter det er det vel ingen sjans til å stå særlig stille lenger, men det vil nok gå opp. Skal bare ikke opp 20+, men forsiktig og kontrollert. Tanken er at om jeg ligger i nedre kant av normalen for vektoppgang skal det være mulig å gå ned litt av de ekstra kiloene jeg la meg opp i de forrige svangerskapene i året etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for taco tips Emma.Ost,mais og rømme er nok det gjør hele tacoen for min del så der sliter jeg,men karbonadedeig og kesam er lurt ;) Speltlomper kan jeg jo prøve jeg er ikke så glad i de hvetetortillaene uansett.

 

I dag har det gått veldig bra.Jeg har holdt meg til planen min og har trimmet så jeg er fornøyd med dagen :D

Nå er det fårikåltid så det blir det til middag et par dager ihverfall.Det er jo så godt.

 

Ha en fin kveld videre!

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :D

 

Nå kunne jeg ikke vært mere fornøyd! Jeg var på vekten nå i morges. Ikke bare er vekten gått ned, men kroppsmålene går gradvis nedover også.

Vekten viste 64,5 kg :)

 

Jeg setter ingen høye mål for neste uke, men håper på 64,2kg.

Det føles veldig rart, for denne siste uken har jeg virkelig ikke følt at jeg går og slanker meg. Jeg har spist en MYE større frokost enne jeg har pleid å gjøre, og det samme med lunsjen. Forskjellen er bare at jeg blir VELDIG mett, og så har det holdt meg gående til neste måltid. Jeg har hatt mye ferre mellom-måltider. Mens jeg tidligere følte jeg spiste hele tiden, men var sulten mye, så spiser jeg nå sjeldnere, men føler jeg spiser mye mere normale porsjoner. Dersom jeg går klarer å fortsette å gå ned i vekt på denne måten, så har jeg virkelig funnet metoden som passer for meg!

 

Må innrømme jeg ikke har vært helt "tro" mor Grete Roede. Jeg meldte meg nemlig inn i vektklubben på vg sin nettside for en uke siden. Der kommer det opp anbefaling til hvor mange kcal jeg skal spise, og hvordan jeg skal fordele dem utover dagen. For meg ser det foreløpig ut til å fungere veldig bra.

 

Dere må ha en fin fin dag!! Jeg skal rydde/støvsuge huset nå, og så skal jeg avgårde på en spinning-time før jeg senere skal på jobb.

 

Jeg trodde ikke jeg ville klare å komme meg under 65kg noensinne, tenkte det kanskje hadde med alderen og forbrenningen å gjøre, men nå er jeg veldig fornøyd. For meg blir dette en strålende dag B)

 

God klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg trodde ikke jeg ville klare å komme meg under 65kg noensinne, tenkte det kanskje hadde med alderen og forbrenningen å gjøre, men nå er jeg veldig fornøyd. For meg blir dette en strålende dag B)/>

 

God klem fra Emma :)/>

 

 

Så oppløftende start på dagen! Ble glad og fornøyd jeg og av å lese om ditt gode humør og resultat :)

Ha en strålende dag videre - alle sammen, altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.

 

Opp 400 gram til 73,0 for meg. Frem og tilbake like langt igjen.

Jeg skal reise 2 uker til varmen nå og tar derfor pause fra forumet.

Tror det er lurt å ta en pause for meg nå siden jeg ikke har fått til noen nedgang de siste månedene.

 

Lykke til videre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Så kjekt Rapunzella, at jeg kunne "spre litt glede" :)

 

Du må kose deg masse på ferie bronzee, og så håper jeg du er full av motivasjon og pågangsmot når du kommer tilbake. Nyt ukene i sol og varme!! :D

 

Jeg hadde en tung, men god trening på spinning tidligere i dag. Etter den gode starten på dagen fikk jeg etter trening støvsuget hele huset, vasket og lagt sammen masse tøy, tatt oppvasken og "kjørt oppvaskemaskinen", og ryddet huset, og så var det avgårde på jobb. Kjenner jeg slapper godt av nå som det meste er på stell.

 

Til helgen skal jeg ut å spise middag. Kjenner jeg er spent på hvordan det kommer til å gå. Selv om det går an å ta litt sunnere valg, så føler jeg det meste man får kjøpt ute er ganske fullt av kcal. Håper det ikke gjør at jeg faller tilbake til "gamle synder". Får bare være flink nå i uken, kose meg når jeg er ute, og så være sunn og fornuftig igjen.. Håper det går som jeg ønsker.. :blink:

 

 

Dere må ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ altså! Opp 200gr til 68,4 - det var jo feil vei å gå! Vet det ikke er mye, men målene mine er litt i pluss også. Neste ukes mål må bli 67,8...

 

Har fortsatt mye å tenke på og mange, mange bekymringer! Dårlig søvn er ikke bra for vektnedgang heller. Og det følger jo gjerne med bekymringene - snart har jeg kanskje ingen bekymringer igjen - i hvert fall ikke butikk, for det ser ut som det går skikkelig på rævva! Det er ikke nok kunder og alle tiltak vi gjør nå blir bare som å pisse litt i buksa...ikke varig hjelp i det. Det er bare ekkelt!

 

Pjuh, vi får se - dere skal bli oppdatert. Og hvis det går den veien må jeg ut og søke jobb da, men hva vil jeg drive med da tro???

 

Jeg ser det går opp og ned med dere andre også, men vi gir oss ikke altså!!! Ikke på tørre møkka!!!

 

Beklager at det er mye sutring fra meg altså, jeg lover å si fra når det er bra og ;)

 

Klem fra Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.

 

Opp 400 gram til 73,0 for meg. Frem og tilbake like langt igjen.

Jeg skal reise 2 uker til varmen nå og tar derfor pause fra forumet.

Tror det er lurt å ta en pause for meg nå siden jeg ikke har fått til noen nedgang de siste månedene.

 

Lykke til videre alle sammen

 

Gooood ferie! Kos deg og velkommen tilbake etter ferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RESULTATER UKE 38:

 

Lunami:

Start: 73 kg

Mål: ned 8 kg/65 kg

Veiedag: torsdag

Uke 28: 65,3 kg

Resultat uke 29: 65,9 kg

Nytt mål uke 30: 65,3 kg

Resultat uke 31: 68,0 kg

Nytt mål uke 32: 67,0 kg

Resultat uke 32: 67,2 kg

Nytt mål uke 33: 66,5 kg

Resultat uke 33: 67,2 kg

Nytt mål uke 34: 66,5 kg

Resultat uke 34: 67,2 kg

Nytt mål uke 35: 66,5 kg

Resultat uke 35: 67,7kg

Nytt mål uke 36 + 37: ferie med god samvittighet for kos, men med noen lure valg underveis!

Resultat uke 37: 69,3 kg

Nytt mål uke 38: 68,8 kg

Resultat uke 38: 69,2 kg

Nytt mål uke 39: 68,8 kg

Resultat uke 39:

Nytt mål uke 40:

 

Smom:

Start: 72,4 kg

Mål: ned 7,4 kg/65 kg

Veiedag: onsdag

Uke 28 + 29: Ingen veiing - ferie

Nytt mål uke 30: 72,5 kg

Resultat uke 30: 72,5 kg

Nytt mål uke 31: 71,9 kg

Resultat uke 31: 70,9 kg

Nytt mål uke 32: 70,4 kg

Resultat uke 32: 70,8 kg

Nytt mål uke 33: 70,4 kg

Resultat uke 33: 69,9kg

Nytt mål uke 34: 69,5kg

Resultat uke 34: 69,0 kg

Nytt mål uke 35: 68,5 kg

Resultat uke 35: 69,1 kg

Nytt mål uke 36: 68,5 kg

Resultat uke 36: 68,6 kg

Nytt mål uke 37: 68,2 kg

Resultat uke 37: 68,5 kg

Nytt mål uke 38: 68,2 kg

Resultat uke 38: 68,2 kg

Nytt mål uke 39: 67,8 kg

Resultat uke 39: 68,4 kg

Nytt mål uke 40: 67,8 kg

 

Emma:

Start: 66,7 kg

Mål: ned 6kg/61kg

Veiedag: onsdag

Forrige veiing: 66,9 kg

Resultat uke 32: 69,9 kg

Resultat uke 33: 67,7 kg

Nytt mål uke 34: 66,5 kg

Resultat uke 34: 66,4 kg

Nytt mål uke 35: 65,8 kg

Resultat uke 35: 65,1 kg

Nytt mål uke 36: 64,7 kg

Resultat uke 36: 65,0 kg

Nytt mål uke 37: 64,8 kg

Resultat uke 37: 65,2 kg

Nytt mål uke 38: 64,8 kg

Resultat uke 38: Superhemmelig

Nytt mål uke 39: 65, 0 kg

Resultat uke 39: 64,5 kg

Nytt mål uke 40: 64,2 kg

 

Rapunzella: Gravid :)/>

Start: 67,5kg

Mål: ned 7,5kg/60 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 31: 67,9 kg

Nytt mål uke 32: 67,0 kg

Resultat uke 32: 66,1 kg

Resultat uke 33: 66,1 kg

Resultat uke 34: 66,1kg

Nytt mål uke 35: Holde stabil vekt

Resultat uke 35: 66,1 kg

Nytt mål uke 36: Holde stabil vekt

Resultat uke 36: 66,1 kg

Nytt mål uke 37: Holde stabil vekt

Resultat uke 37: 66,1 kg

Nytt mål uke 38: Holde stabil vekt

Resultat uke 38: 65,6 kg

Nytt mål uke 39: Holde stabil vekt

Resultat uke 39: 65,1 kg

Nytt mål uke 40: Holde stabil vekt

 

bronzee:

Start: 73kg (uke 31)

Mål: ned 5 kg/68 kg

Veiedag: tirsdag

Nytt mål uke 32: 72,5 kg

Resultat uke 32: 72,5 kg

Nytt mål uke 33: 72,0 kg

Resultat uke 33: 72,1 kg

Nytt mål uke 34: 71,6 kg

Resultat uke 34: 72,6 kg

Nytt mål uke 35: 72,0 kg

Resultat uke 35: 72,5 kg

Nytt mål uke 36: 72,0 kg

Resultat uke 36: 72,6 kg

Nytt mål uke 37: 72,0 kg

Resultat uke 37: 73,0 kg

Nytt mål uke 38: 72,5 kg

Resultat uke 38: 72,6 kg

Nytt mål uke 39: 72,1 kg

Resultat uke 39: 73,0 kg

Nytt mål uke 40: ferie i 2 uker

 

Lille trille

Start: 67,7 kg(uke 30)

Mål: ned 5,7 kg/60 kg

Veiedag: fredag

Resultat uke 33: 65,5 kg

Nytt mål uke 34: 65 kg

Resultat uke 34: 66,3 kg

Nytt mål uke 35: 65 kg

Resultat uke 37: 64,3 kg

Nytt mål uke 38: 64,0 kg

Resultat uke 38: 63,2 kg

Nytt mål uke 39: 6?,? kg

Resultat uke 39:

Nytt mål uke 40:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

Jeg er veldig glad i dag. 68,1 kg.Endelig!!! Kjennes ut som jeg har kommet litt i siget igjen nå.Bare prøve å komme seg sånn noenlunde igjennom helgen da.Mål for neste uke er 67,6 kg.

 

Synd med butikken deres da Anne :( og dere som har jobbet så hardt også.

Hvis det går den veien så håper jeg du finner en jobb du trives med.

 

Emma det innlegget ditt var skikkelig positivt.Ble glad av å lese det jeg også.Under 65 kg...så moro!!!

 

Og GOD FERIE til deg Bronzze.Kos deg!

 

Ha en fin kveld alle sammen.

Klem fra Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Så flott resultat du fikk denne uken Lene! Imponerende!

 

Og Anne, leit å høre at det ikke går helt som du ønsker med butikken. Jeg krysser fingre og bein og alt jeg har, for at det skal snu seg og gå bedre!!

Jeg kan godt forstå at ikke er så lett å gå ned i vekt nå med alt det du har å tenke på og bekymre deg over.

En god klem til deg! :)

 

Jeg er forsåvidt inne i en god periode nå, men siden jeg skal ut og spise i morgen kveld, så er jeg spent på hvordan helgen generellt kommer til å gå... Jeg kjenner meg selv desverre så godt at jeg vet at et "ufornuftig" måltid er nok til å få meg til å "gå amok" på matfronten. Håper jeg klarer å stå i mot, og at jeg tar gode valg resten av helgen.

 

Jeg gir lyd fra meg over helgen om hvordan det går.

 

Dere må alle ha en god helg!!

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Er bare innom for å ønske alle en fortsatt fin lørdag! :D

 

Jeg var oppe litt over 8 i morges, og da klokken var 1030 var jeg og mannen min ferdig med vel en times styrketrening. Nå blir det ut og shoppe litt :) og så blir det en rolig dag før vi skal ut og spise i kveld. (Fortsatt spent på hvordan det kommer til å gå...)

 

Klem fra Emma B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :)

 

Jeg har hatt en kjempe flott helg!! Var ute og feiret bryllupsdagen sammen med mannen min på lørdag. Hadde for lenge siden notert meg at det var en dag jeg skulle kunne vike fra snope-loven jeg har for tiden, slik at jeg kunne kose meg med dessert osv...

Vi var på en kjempe bra restaurant. Vi hadde først en deilig forrett, som var så stor at jeg lot være å spise opp alt, for jeg forstod jeg kom til å bli skikkelig mett med de porsjonene de hadde der. Jeg spiste heller ikke brødet som ble servert til. Til hovedrett hadde jeg en fantastisk rett med sjømat. Heller ikke her orket jeg å spise opp alt, og jeg spiste kun moderate mengder av den kjempe-porsjonen av ris som ble servert til. Etter dette fristet det ikke med dessert. Spiste et par ruter med mørk sjokolade da vi var kommet hjem. Mannen min spiste en stor skål med is + stasj, men det fristet ikke veldig det heller.:)

 

Jeg har hatt veiedag nå i morges, for jeg skal opp supertidlig både i morgen og på onsdag, og da vet jeg at vekten ikke viser helt reelle tall..

 

Nå i morges viste vekten 64kg!! :D

Det er ned 0,5 fra forrige onsdag! Kunne ikke vært mere fornøyd!!

Bare fra etter sommerferien min er jeg gått ned fra 69,5 i livet til 64,5, og over rumpen er jeg gått ned fra 102 til 96,5. Føler det har løsnet litt nå, men tar det allikevel forsiktig videre.

 

Mål for neste uke prøver jeg på 63,5... Har ikke veid så lite på leeenge, så er superspent på hvordan det kommer til å gå.

 

En fin dag til alle her!

 

Klem fra Emma :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... nå følte jeg at det kun er meg som skriver her... Hvordan går det med dere andre her..??

 

Jeg kunne virkelig trenge noen motiverende ord nå.. Har vært sååå flink så lenge, men i dag kjenner jeg at jeg er veldig trøtt, og kjempe lysten på masse digg!!!! Har avtalt at jeg skal på trening etter middag en gang sammen med mannen min. Håper virkelig vi kommer oss ut døren senere, for akkurat nå har jeg null motivasjon.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Her er det bare jobbing for tiden,så det går nok ikke særlig bra nei :(

 

Men du har vært skikkelig flink da Emma..64 kg det er jo helt nydelig :D skulle ønske det var meg...sukk!!!

Hvordan gikk det med treningen i kveld?

Kanskje kroppen din trenger en hviledag? Man blir veldig fysen på noe godt når man er sliten da...merker det jeg også.Har bare lyst til å spise, usunne ting selvfølgelig ;)

 

Ha en fin kveld videre!

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. :unsure:

 

Vet du Lene, det gikk skikkelig dritt i dag....

 

Ikke ble det trening, og jeg har spist så mye dritt-mat at jeg har vondt i magen. Mange skiver, for mye middag, sjokolade, nøtter, boller....

 

Skal straks i seng her, for jeg skal opp tidlig i morgen igjen. Håper på en bedre dag i morgen, for akkurat nå føles det virkelig ikke bra.. :(

 

-Emma-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda Emma :(

Håper det har gått bedre i dag?Du har vært flink så lenge nå så du tåler nok en skikkelig utskeielse,bare du kommer igang igjen i dag da.

 

Jeg har spist sjokolade hver dag siden fredag jeg.Det er sånn fem for hundre tilbud på Rimi nå da..det er ikke særlig smart men det er vanskelig å la være.

Skal veie i morgen jeg så da får jeg se hvordan uken har gått.

 

Ha en fin kveld videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj, ikke bare jeg som er litt fraværende ser jeg - har hatt mye på plakaten, er syk etc. men jeg skal prøve å komme inn i morgen og se hva som skjer her/har skjedd her.

 

Klem så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! B)

Føler nesten at eg er begynt å invadere alle trådane her inne, men her såg så kjekt ut! :-) Får eg skvise meg inn her? :unsure:

Eg trenge nokon å diskutere med, for no har eg endeleg komt i gang igjen - (men det har eg vore før mange gangar), men no skal eg holde ut og klare det!! :-) Eg har 7-8 kilo eg vil gå ned, men i fyrste omgang er det ned 5 kilo til jul som teller :)

Det går veldig bra forløpig... Har "holdt ut" sidan mandag kveld... Hehe ;) Det er jo ein start??? :lol:

Jess, håpar eg får hive meg med her. Og så får de alle ha ein riktig herlig onsdagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen så hyggelig at det fortsatt er litt liv her da..hehe ;)

Trodde alle hadde gitt seg jeg nå.

 

Klart du kan hive deg med her Motala,bare fint det.

Jeg har ikke vært noe flink i det hele tatt i det siste desverre,er vel snart oppe i startvekt igjen :( æsj!!!

Men har ikke gitt helt opp enda da.

 

God bedring til deg Anne.

Hvordan går det med butikken deres? Og slankingen??

 

Ha en fin kveld.

Klem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Kjekt å se at det fortsatt er liv her.

 

Jeg var så godt i gang, og så skjedde det ting som gjorde at jeg begynte å trøstespise.. igjen... og nå er jeg tilbake til start, nok en gang.... :rolleyes:

 

Så nå er det vel på tide for min del å være litt mere aktiv her, og rydde bort alt snop og dritt-mat.

 

Sitter i nåværende øyeblikk med en pose bamsemums og en pose chips foran meg.

 

Planen er at "i morgen" da skal jeg begynne på'an igjen.

 

Kjekt Motala med litt frisk blod her inne.

 

Jeg gir lyd fra meg igjen iløpet av helgen for å fortelle om jeg virkelig kommer i gang igjen nå.

 

En god kveld til alle!

 

-Emma-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt! :-) Takk for velkomst! :-)

Motivasjonen er eigentleg framleis på topp! Har fått trent og gått masse tur denne veka, og i går fekk eg 10 på toppscore i kosthold... hehe B) Ein blir jo litt barnslig på heile greia... :blink: Men alt som motiverar er jo bra!

Men i dag kjem den store utfordringa då.. Fredagskvelden, som brukar å vere den store fråtsedagen.... Må legge meg litt i planlegging i dag trur eg, for å finne ut kva slags godt eg skal lage meg til kvelds utan at det ødelegge resten av veka. Noken gode tips på kcal-fattig mat som likevel ikkje ødelegge fredagskosen? :rolleyes:

Ha ein topp og aktiv fredag, alle saman! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...