Gå til innhold

Ned 6-7 kilo?


Anbefalte innlegg

Emma, nytt, flott resultat er lagt inn i oversikten! Flinka!

 

Jeg syns ikke det er skrullete, men morsomt var det - haha :D . Jeg har stor tro på tankens makt i den prosessen vi er i nå, det nytter ikke å gå ned i vekt uten å tenke lure tanker og komme på løsninger som kan hjelpe oss nedover.

 

Det er jo sånn vi skal innarbeide gode vaner for hverdagen resten av livet :)

Jeg heier på deg og den mørke sjokoladen! Jeg har ikke spist godteri annet enn på lørdager den siste måneden, og da veldig lite (til meg å være i hvert fall), men det er sånn slanke mennesker gjør - de spiser ikke godteri hele tiden, sånn er det bare. Lørdag som var ble godteriet byttet ut med kaker i bursdag.

 

Denne helgen er det bare mannen, minsten og meg hjemme og det hjelper det og :) Neste helg er det bursdager hos oss igjen, meg på fredag, skal feires med bare kjernen med sushi og det er jo bare sunt. Og så er det 4-årsdag på lørdagen, men da er det jo lørdag da! Søndag blir det barnehagebursdag, men da er det jo ikke jeg som er på fest ;)

 

Jeg heier på deg, Emma og er helt sikker på at du klarer det nå - vi klarer det sammen!!!

 

Klem fra Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny onsdag og ny veie/måledag :)

 

Vekta er på 69 blank og jeg er kjempefornøyd med det :D Setter neste ukes mål til 68,5, men er forberedt på at det ikke går like fort de neste 4 kiloene. Jeg er jo ikke helt sikker på om jeg skal ned på 65 heller, er tross alt over 40 og huden er slappere, enten jeg vil eller ei og da er det ikke pent å være for tynn heller. Lappen med målene mine la jeg igjen hjemme, men er nede på 77,8 i midjen og det er jeg veldig fornøyd med :)

 

Klær som satt som pølseskinn for 3-4 uker siden sitter plutselig ganske fint og det må jo være et mål i seg selv?

 

Ha en flott dag alle sammen, jeg tror jeg får litt varer i dag og håper på mange kunder i butikken.

 

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny onsdag og ny veie/måledag :)/>

 

Klær som satt som pølseskinn for 3-4 uker siden sitter plutselig ganske fint og det må jo være et mål i seg selv?

 

 

Klem fra Anne B)/>

 

 

Hvordan en føler seg er jo langt viktigere enn antall kilo, og for meg ville det absolutt vært et mål i seg selv. Faktisk det viktigste. Siden jeg ikke går rundt med en lapp i panna med hvor mye jeg veier er det for meg hvordan klærne sitter og føles som er det eneste som betyr noe :) Hadde jeg følt meg vel når jeg tok på meg klær om morgenen hadde jeg nok ikke meldt meg inn her i utgangspunktet, for å si det sånn. Så bra for deg - og inspirerende å høre at det går an å se en forskjell på 3-4 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Så flott resultat Anne!!

Det må være deilig å komme inn i klær igjen som du ikke har brukt på en stund. Selv prøvde jeg en bukse nå i helgen, og jeg fikk den ikke opp over lårene en gang... :blink:

Jeg har kun to bukser som jeg kan bruke for tiden. De er det mye stretch i.. Gleder meg til jeg kan bruke de "vanlige" klærne mine, for det går mye i treningsbukser for tiden... Er heldigvis på rett vei nå da. Tusen takk for støtten jeg får her! Super-motiverende :D

 

Håper du får en fin og travel dag i butikken!

 

Og en fin dag til alle dere andre her inne også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille her om dagen, mange som er opptatt med skoleoppstart etc. tenker jeg. MEN, ikke opptatt med usunn mat og dårlige valg håper jeg da :D

 

Jeg spiser litt for mye det samme hver dag kjenner jeg, men det er enkelt da, jeg vet akkurat hva jeg får i meg og slipper å registrere alt sammen :P. Lenge leve latskapen. I går måtte jeg ty til Pepsi Maxen på kvelden, var bare så utrolig fysen! Gikk mange ganger ut på kjøkkenet og åpnet skap og kjøleskap for å se om det var noe jeg kunne ta :rolleyes: Men klarte å la være da, det får være bra det og.

 

Nå skal jeg i gang med noe sjauing igjen her i butikken, må få opp mer av vintertøyet i håp om å begynne å selge det i helgen. Hadde vært veldig deilig for det gir penger i kassa. Har solgt 2 dresser alt så noen er tidlig ute. Det TRENGER jeg :D

 

I kveld skal jeg være med en venninne som driver med interiør og dameklær på Barfotafest - det blir litt stas og moro med litt glæm :)

 

Jepp, jepp - nok bladibladi fra meg!

 

ha en fin torsdag videre folkens!

 

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Godt gjort Anne å kikke i skapene uten å ta noe. Når man er kommet "så langt" at man står med åpne skapdører skal det mye viljestyrke til for å klare å la være forsyne seg med noe. Godt gjort!!

 

Jeg er inne i en god periode nå føles det som. For første gang på så lenge jeg kan huske, så har jeg klart å la være å veie meg siden tirsdags morgen. Det høres sikkert helt teit ut, men jeg pleier alltid å veie meg omtrent hver dag frem til helgen, og når veiedagen kommer over helgen, så blir jeg alltid skuffet over at nedgangen ikke er mere. Jeg har av en eller annen grunn lavest vekt om torsdagen, og tirsdagen som er veiedagen min pleier jeg å veie omtrent det jeg veide torsdagen før, nesten uavhengig av hvordan helgen har vært..

Derfor tenkte jeg at jeg skulle forsøke å ikke veie meg før tirsdag igjen.

Er fortsatt flink å trene, og føler jeg begynner å bli litt strammere i kroppen. Superdeilig! :D

I morgen er treningsfri.

 

Dere må ha en fin kveld!

 

-Emma- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille trille :o)

Jadddaaa.... :(

 

Denne uka hadde jeg mest lyst å hoppe over "rapporteringa" til dere her, men det er vel bare å hoppe i det og tenke at jeg ikke har noe ønske om resultater i samme retning neste uke - dere funker med andre ord!! ;)

 

Er ikke akkurat spes fornøyd med oppgang på 800 gram fra forrige uke! Har ikke hatt helt rutinene inne denne uka, men det skulle liksom ikke vært så ille heller trodde jeg.... Jaja, satser på at noe kan knyttes til at mensen kom i dag, så får vi satse på bedre resultater neste uke. Er vel bare å bite tenna sammen og skjerpe seg en god del.

 

Godt å se at noen får det til i alle fall, det motiverer!!! ;)

 

GOD HELG alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen :)

 

Jeg veide meg på torsdag,men jeg skrev det ikke opp noe sted så jeg husker ikke helt akkurat :o er det mulig???

Men jeg tror det var omtrent samme som sist,jeg hadde ihvertfall ikke gått ned noe.

Så målet mitt for neste uke er det samme 66,5!!!

 

Ha en fin lørdag.

 

Nå skal jeg jobbe noen timer og så skal vi ha bursdagsselskap her,det blir kos.

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Jøss Lene, du er tidlig oppe på en lørdag! B) Tidlig oppe jeg og, men det er kun fordi jeg begynte på jobb o'tidlig! Du må kose deg med bursdagsfeiring! :)

 

Og Anne: Gratulerer med dagen som var i går!! Håper du hadde en fin dag! Bursdagsklem til deg. :)

 

Lille trille, så flott at du kommer her med "rapport" om hvordan det har gått, selv om du ikke er fornøyd med resultatet! Har vært der du er, maaaaange ganger. Selv har jeg latt være å rapportere på en stund, og det har bare bare gått feil vei. (opp, opp og opp i vekt) Det beste, om man klarer det, er jo å gjøre som du. Fortelle hvordan det går, "bli ferdig med det", og komme i gang igjen med de sunne gode valgene. :)

 

Selv er jeg superspent på hva vekten kommer til å vise på tirsdag. Jeg pleier ALLTID å veie meg flere ganger i uken, så når tirsdagen kommer har jeg som oftest en liten anelse om hva vekten vil vise. Denne uken har jeg ikke veid meg siden tirsdag, og jeg har ingen anelse om jeg er ned 0,1 eller 1 kg over helgen.

Er fortsatt flink å trene da. Skal på trening sammen med min mann etter jobb i dag. Er faktisk overraskende kjekt å trene styrke. Jeg klarer ikke "løfte" så mange kiloene på noen av øvelsene, men allerede etter vel to uker merker jeg stor forskjell på hva jeg klarer. Håper vektnedgang sammen med treningen kan gjøre min kropp fantastisk! He he... :lol:

 

Dere må alle ha en flott helg!!

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Takk for hilsen Emma, men det er først på fredag som kommer :)

 

Lene, det kommer igjen, du vet jo du kan fra i vår og kroppen din prøver sikkert å venne seg til lavere vekt og stabilisere seg. Den vet jo ikke at du vil ned et par kilo til før du er fornøyd :P

 

Og Lille trille, bra du rapporterer uansett resultat, det er hjelp i å lese om andres ups 'n downs for vi har dem alle. Ser du på vårhistorikken min ser du mye opp og mye stillestående. Først etter ferien jeg klarte å ta meg sammen.

 

Denne uken har vært bra, litt utskeielser har det vært, og i går spiste jeg mer sjokolade enn jeg hadde tenkt, men det får gå etter 70 timer på jobb denne uka. Og et par timer blir det i dag og på gave/interiørmessa...

Spiste dessuten jeg ikeakjøttboller på fredag og i går kjente jeg vannet presse over alt og det var over to kilo opp. Jeg bruker jo nesten ikke salt i maten så kroppen fikk saltsjokk!

Det er bedre i dag, men selv med saltredusertsoya til sushien i går holder jeg på det. Blir noen liter vann på meg i dag for å motarbeide det for å si det sånn.

 

Ellers fikk jeg høre av en venninne på fredag at hun kunne se jeg har gått ned og det er alltid stas!

 

Jaja...god søndag!

 

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

He he, en uke for tidlig Anne. Skal se om jeg husker på det igjen til uken :)

Kjekt med tilbakemelding om at det går an å se at en har gått ned i vekt. Gir en ekstra motivasjon det da!

 

Jeg er så superspent på morgendagen. Dette er første gang på så lenge jeg kan huske, at jeg ikke har snik-veid meg i løpet av en uke. Jeg har ingen anelse om hvordan det har gått. Så i morgen finner jeg ut av det.... :blink: Litt nervøs, og spent. Kunne ikke ha gjort noe anderles. Har vært flink å trene, spist sunt og lite. Håper ikke jeg har spist for lite... Hmm... mye tanker her nå.. Håper vekten viser et fint tall sånn at motivasjonen holder seg oppe. Kjenner jeg trenger det. Mener jeg skrev at 65,8 er målet. Må innrømme jeg håper på litt mindre ennd det. Men jeg får altså vente til i morgen.

 

Dere får ha en fin kveld alle sammen!

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :D

 

Nå er jeg så utrolig glad! Jeg har akkurat vært på vekten, og den viste 65,1kg!!! Det blir jo ned 1,3kg fra forrige uke. Det er mye mere enn jeg kunne ha håpet på. Jeg setter målet for neste uke litt lavere, for nå regner jeg med det vil gå litt tregere fremover. Nytt mål: 64,7kg.

 

En fin dag til alle sammen!

 

Klem fra Emma :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med supert resultat, Emma! Da forstår jeg at du får en fin dag ;)

 

Jeg har ikke gått opp, men ligger rundt det samme (66,1) og av og til litt nedenfor, faktisk. Så er godt fornøyd. Er en del kvalm, spesielt på ettermiddagen og kvelden, så jeg må jo tvinge i meg mat for å holde det i sjakk, samtidig som jeg ikke alltid orker tanken på mat, men er konstant sulten. Kinkig kombinasjon.

Men jeg forsøker meg på å holde en sånn tålig strukturert spise-plan hver dag, og styre unna godis. Sjokolade er min svakhet, som så mange andre... Men jeg har blitt veldig flink de siste ukene, sammenlignet med hvor lett jeg har gitt etter for lysten de siste 5 årene... Har faktisk en sjokolade liggende i vesken min som er med meg overalt, men den har faktisk ligget der i over to uker nå, så det kommer seg!

Ellers har jeg også fått inn en god vane med jevnlig trening, og fikk jogget en tur på torsdag og søndag, og svømt en halvtime i går. Føles bedre enn å sitte på sofaen hele kvelden!

 

Ha en super dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Rapunzella! Høres jo ut som du gjør ting som er bra for kroppen både i matveien og med tanke på trening. Synd å høre du er så kvalm da, får håpe det gir seg snart.

Imponerende å høre om sjokoladen i vesken din. Kan love deg, at hadde den lagt i min, så hadde den ikke lagt der lenge.. he he B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det ikke til lengre, vekten bare står stille. Den har ikke beveget seg hele uken. Jeg har trent styrke og kondisjon. Har gått turen på 2 timer 2 dager osv osv. Har spist sundt og helt ok, med rene produkter og styrt unna poteter og ris. Hmmmm hvorfor står det så stille jeg SKAL ned 5 kilo, jeg tenkte å ta det over langt tid, men når det står helt stille så blir jeg utålmodig.

 

Dagens vekt var altså 72.6 og verken opp eller ned. Neste ukes mål tørr jeg håpe på en nedgang på 500 gram.

 

Flott å lese om dere som virkelig får flotte resultater, all ros til dere. Ser og at jeg ikke er alene om å stå stille eller opp.

 

Jeg har ikke skrevet så flittig her inne pga halve uker med ferie (uten pc) de siste ukene + overtid osv. på jobb. Antar det blir litt roligere fremover. Kanskje jeg får resultater også da:) kan jo håpe håpe håpe:)

 

Ha en fin uke alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Så flinke dere er, jeg skal prøve å oppdatere listen i morgen. Jeg glemte veiingen i dag, men har fortsatt vann i kroppen etter mens og kjøttboller på Ikea.

 

Bronzee, jeg så noe du skrev som kanskje er det lureste, nemlig at du også ser at noen går litt opp og noen står stille i tillegg til de som går ned. For det er jo sånn det er med oss alle. Noen ganger "raser" det nedover og andre ganger står det bare stille! Og det er jo da det gjelder å ikke gi seg!!! Lykke til, jeg drømmer om en liten nedgang denne uken, men tror det er stillstand dessverre. Men jeg skal F*** ikke gi meg - ikke på tørre møkka!

 

KOmmer tilbake i morgen dere.

 

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går både opp og ned med oss alle her inne. Som Anne skriver, så er det viktig å ikke gi seg, selv om det går litt trått i en periode. Sånn jeg ser på det, så kan en jo tenke på hvordan det hadde gått om en ikke hadde forsøkt i det hele tatt. Bare hold ut bronzee, det kommer helt sikkert til å snu seg snart, og vekten vil komme til å gå akkurat sånn du ønsker! :D

 

Forrige uke er første gang jeg kun har veid meg en gang. Tenkte jeg skulle gjøre et forsøk på det denne uken også. Neste veiing for meg blir altså tirsdag. (Ikke bare for registreringen her, men ingen snik-veiing heller... B) ) Veldig spent nå siden jeg har gått ned såpass mye hver uke hittil. Tenker at det sikkert snart stopper opp litt, men har nå tenkt å fortsette på samme vis med treningen og maten, og så får jeg se hvordan det går.:)

 

Dere må ha en fortsatt fin uke!

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Jeg prøver å være flink,men det går ikke så greit nå for tiden desverre.

Stresser så fælt,vet ikke hvorfor,innvendig stress hvis dere skjønner.Da blir magen skikkelig oppblåst :angry:

ÆSJ!!!!+++

Men jeg får veie meg i morra og håpe vekten er litt snill med meg.

 

Jeg ser flere av dere har supre resultater,gratulerer...utrolig bra.Jeg vil også dit igjen...

På mandag drar vi til Mallorca da blir det ikke noe veiing,sikkert ikke særlig slankende heller..hehe!Men jeg gleder meg,det skal bli skikkelig deilig å slappe av litt.

 

Ha en fin kveld.

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

Lene, jeg vet akkurat hva du mener, det er slitsomt å ha det sånn som du har det nå! Ta ferie, slapp av og nyt også tar du jobben når du kommer igjen. Det var det jeg måtte gjøre i sommer. Så fikk det bare være at bikinikroppen ikke var akkurat som ønsket. Jeg måtte bare slappe av og glemme slankingen litt!

Og nå går det jo mye bedre med det hele. Akkurat denne siste uken har ikke vært bra, men jeg holder på mye vann, har skikkelig pølsefingre :angry:/>

 

Så vekten som registreres inn denne uken er 100 gram opp til 69,1. Mål for neste uke 68,5.

Men målene er ca like så da lever jeg helt greit med det likevel. Jeg sliter ofte i 2 uker med mensvekten så jeg satser på bedre resultat neste uke. Jeg MÅ komme igang med trening igjen også, skulle denne uken, men så ble ekstrahjelpen min syk og jeg må jobbe alt alene og med mellomstegutten i hus må jeg prioritere han når jeg kommer hjem. Og når vi endelig er ferdige med dagens gjøremål er klokken gjerne 2230 og da er jeg bare ikke i treningsmodus :(/>

Og med to bursdager og tre feiringer denne helgen kan det holde hardt å være dødsflink altså. Men jeg skal prøve!

 

Nå skal jeg få meg en ringehjelp, for man blir veldig sårbar når man er alene sånn. Nå driver vi å jobber litt med å komme opp på Miinto, det tror jeg kan bli bra for omsetningen min! Det hadde vært noe det :)/>

Dagens (første) babbel fra meg dette, kanskje vi høres igjen i løpet av dagen.

 

Klem fra Anne B)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RESULTATER UKE 35:

 

Lunami:

Start: 73 kg

Mål: ned 8 kg/65 kg

Veiedag: torsdag

Uke 28: 65,3 kg

Resultat uke 29: 65,9 kg

Nytt mål uke 30: 65,3 kg

Resultat uke 31: 68,0 kg

Nytt mål uke 32: 67,0 kg

Resultat uke 32: 67,2 kg

Nytt mål uke 33: 66,5 kg

Resultat uke 33: 67,2 kg

Nytt mål uke 34: 66,5 kg

Resultat uke 34: 67,2 kg

Nytt mål uke 35: 66,5 kg

Resultat uke 35: 67,7kg

Nytt mål uke 36 + 37: ferie med god samvittighet for kos, men med noen lure valg underveis!

 

Smom:

Start: 72,4 kg

Mål: ned 7,4 kg/65 kg

Veiedag: onsdag

Uke 28: Ingen veiing - ferie

Resultat uke 29: Ingen veiing - ferie

Nytt mål uke 30: 72,5 kg

Resultat uke 30: 72,5 kg

Nytt mål uke 31: 71,9 kg

Resultat uke 31: 70,9 kg

Nytt mål uke 32: 70,4 kg

Resultat uke 32: 70,8 kg

Nytt mål uke 33: 70,4 kg

Resultat uke 33: 69,9kg

Nytt mål uke 34: 69,5kg

Resultat uke 34: 69,0 kg

Nytt mål uke 35: 68,5 kg

Resultat uke 35: 69,1 kg

Nytt mål uke 36: 68,5 kg

 

Emma:

Start: 66,7 kg

Mål: ned 6kg/61kg

Veiedag: onsdag

Forrige veiing: 66,9 kg

Resultat uke 32: 69,9 kg

Resultat uke 33: 67,7 kg

Nytt mål uke 34: 66,5 kg

Resultat uke 34: 66,4 kg

Nytt mål uke 35: 65,8 kg

Resultat uke 35: 65,1 kg

Nytt mål uke 36: 64,7 kg

 

Rapunzella: Gravid :)/>

Start: 67,5kg

Mål: ned 7,5kg/60 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 31: 67,9 kg

Nytt mål uke 32: 67,0 kg

Resultat uke 32: 66,1 kg

Resultat uke 33: 66,1 kg

Resultat uke 34: 66,1kg

Nytt mål uke 35: Holde stabil vekt

Resultat uke 35: 66,1 kg

Nytt mål uke 36: Holde stabil vekt

 

bronzee:

Start: 73kg (uke 31)

Mål: ned 5 kg/68 kg

Veiedag: tirsdag

Nytt mål uke 32: 72,5 kg

Resultat uke 32: 72,5 kg

Nytt mål uke 33: 72,0 kg

Resultat uke 33: 72,1 kg

Nytt mål uke 34: 71,6 kg

Resultat uke 34: 72,6 kg

Nytt mål uke 35: 72,0 kg

Resultat uke 35: 72,5 kg

Nytt mål uke 36: 72,0 kg

 

Lille trille

Start: 67,7 kg(uke 30)

Mål: ned 5,7 kg/60 kg

Veiedag: fredag

Resultat uke 33: 65,5 kg

Nytt mål uke 34: 65 kg

Resultat uke 34: 66,3 kg

Nytt mål uke 35: 65 kg

 

Itta83:

Start: 66 kg

Mål: ned 6 kg/60 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 25: 66 kg

Resultat uke 34: kg

Nytt mål uke 35: kg

 

babyflesk:

Start: 71,9kg (uke 31)

Mål: ned 6,9 kg/65 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 32: 71,6 kg

Resultat uke 34: kg

Nytt mål uke 35: kg

 

nette77:

Start: 66,6 kg(uke 31)

Mål: ned 6,6 kg/60 kg

Veiedag: onsdag?

Resultat uke 34: kg

Nytt mål uke 35: kg

 

Loedding:

Start: 65-66 kg

Mål: ned 5-6 kg/60 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 34: kg

Nytt mål uke 35: kg

 

Laguna70:

Start: 76 kg

Mål: ned 4-7 kg/69-72 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 34: kg

Nytt mål uke 35: kg

 

Lamamama:

Start: 85 kg

Mål: ned 13 kg/72 kg

Veiedag: ?dag

Resultat uke 30: 79,???? kg

Resultat uke 34: kg

Nytt mål uke 35: kg

 

elmaniha:

Start: ??,?kg

Mål: ned 9-10 kg/??kg

Veiedag: ?

Resultat uke 34: kg

Nytt mål uke 35: kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Vekten i dag var 67,7 kg.Går ikke helt rette veien men,ikke veldig mye opp heller da fra forrige uke.

 

Sikkert lurt det du sier Anne,men det blir jo en j.... lang ferie dette her da!

Men klarer nok ikke å gå ned når jeg stresser som jeg gjør likevel.Snakker av år med erfaring på det området ;)

 

Så det blir vel ferie igjen da.Fikk streng beskjed av gubben også,at i syden skulle jeg kose meg,,,så det så.Det er bare det at jeg blir litt vanskelig å ha med å gjøre når jeg føler meg for feit.

Men jeg skal prøve å ikke tenke på det da.

 

Hvorfor kan ikke alt bare gå like greit som det gjorde for meg før ferien da??? Må det være så vanskelig.

Jaja,,nok sutring herfra.Gleder meg skikkelig til ferie nå,selvom jeg bare har jobba i fire uker..hihi B)

 

Ha en fin kveld alle sammmen.

Klem fra Lene.

 

Moro å se at det har løsnet for dere Anne og Emma,,men jeg blir skikkelig misunnelig her altså..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille trille :o)

Puhh! Veiedag igjen..

 

Det var tydeligvis mensen som gjorde utslag sist, ser ut til at jeg fortsatt er sånn tålig på rett vei :) Det går ikke fort, men det forventer jeg ikke heller med tanke på at det er litt opp og ned hvor flink jeg er. Har stort sett klart å legge av meg kveldsspiseuvanene jeg la til meg i ferien - og det er nok det som merkes nå. Har fortsatt en del å hente på middagsporsjonene, kunne med fordel gitt meg når jeg har fått det jeg trenger, ikke det jeg har lyst på ;) Ser frem til å få skikkelige rutiner på trening igjen også - det trengs!!!

 

Ser at det går opp og ned for flere her, knallbra for de som får det til og STÅ PÅ for de som sliter litt. Det løsner snart igjen!!

 

GOD HELG!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

 

Jeg er helt enig i Lene at du skal kose deg på ferien nå. Det er bedre at du koser deg skikkelig og er er klar med ny motivasjon når du kommer hjem igjen, enn at du er sånn middels forsiktig på ferien, og så er du skikkelig lei og demotivert når du kommer hjem igjen.

Du må ha en fantastisk ferie!! Klem :D

 

Jeg er så glad for at vi er flere som støtter hverandre her. Det å kunne følge med på hverandres oppturer og nedturer er veldig godt.

Det er også godt å se at det ikke bare er meg som er såpass opptatt av vekten og vekt-nedgangen. Jeg tror min mann (Og tidligere meg inkludert) tror det kun er meg i hele verden som er så opptatt av hva jeg spiser og hvor mye jeg trener. Godt å se at jeg ikke er unormal! B)

 

Ellers så har jeg hatt en veldig fin uke denne uken også. Jeg må innrømme jeg holdt på å sprekke totalt på torsdag. I stedenfor å spise is og brownies som min mann gjorde, så tok jeg meg et par speltlomper med pålegg på, og en kopp te. Følte jeg hadde spist skikkelig mye den dagen, og gikk på vekten fredag morgen bare for å se om den fortsatt var på vei nedover. Jeg er veldig glad for at den var det, hvis ikke hadde jeg nå hatt en forferdelig usunn helg. Men resultatet på vekten var nok til å få et lite påfyll av motivasjon, så jeg er fortsatt på god vei der jeg ønsker. Er fortsatt spent på hva vekten viser på tirsdag da.

 

Dere må ha en god helg!!

 

Klemmer fra Emma :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Emma :)

 

Da SKAL jeg igang igjen når jeg kommer hjem.Jeg er bare så redd for å legge på meg alt jeg har gått ned.Det går så fort oppover og sakte ned igjen..

Nei det er ikke bare du som er opptatt av dette her,noen ganger blir det rett og slett for mye fokus for min del.Gøy og se at det har løsnet for deg da.

 

Vi snakkes etter ferien.

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...