Gå til innhold

Bijou's Sommerplan 2015


Anbefalte innlegg

Ja, jeg har løpt mye tidligere Tulla69, men har slitt veldig med motivasjonen etter at jeg fikk trekvarts år skadepause. Det var veldig tungt å komme i gang igjen og kjenne at formen hadde forsvunnet. Nå er den imidlertid på vei tilbake og treningen begynner å bli lystbetont igjen :) Uansett; veldig imponert over gjennomføringen din. Bare å nikke og bukke for prestasjonen din. All grunn til å være stolt!

 

I dag ble jeg veid igjen. Heldigvis gav siste ukes oppofrelser (med unntak av fredagen) positivt utslag på vekta. Ned 0,6 kg :) Foreløpig ser det da slik ut for meg:

Dag 1: 62,0 kg

Dag 8: 61,4 kg

Når jeg så det var det verdt avvisningen av gårsdagens sjokoladeservering på jobben. Hurra!

 

I går gikk jeg for øvrig til innkjøp av fine, små bokser for mellommåltider som jeg kan ta med i veska. Må planlegge litt, ellers er det vanskelig å få med seg alle måltidene.

 

Klar for en ny dag. Sunn mat og styrketrening står på programmet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, jeg har løpt mye tidligere Tulla69, men har slitt veldig med motivasjonen etter at jeg fikk trekvarts år skadepause. Det var veldig tungt å komme i gang igjen og kjenne at formen hadde forsvunnet. Nå er den imidlertid på vei tilbake og treningen begynner å bli lystbetont igjen :)/> Uansett; veldig imponert over gjennomføringen din. Bare å nikke og bukke for prestasjonen din. All grunn til å være stolt!

 

I dag ble jeg veid igjen. Heldigvis gav siste ukes oppofrelser (med unntak av fredagen) positivt utslag på vekta. Ned 0,6 kg :)/> Foreløpig ser det da slik ut for meg:

Dag 1: 62,0 kg

Dag 8: 61,4 kg

Når jeg så det var det verdt avvisningen av gårsdagens sjokoladeservering på jobben. Hurra!

 

I går gikk jeg for øvrig til innkjøp av fine, små bokser for mellommåltider som jeg kan ta med i veska. Må planlegge litt, ellers er det vanskelig å få med seg alle måltidene.

 

Klar for en ny dag. Sunn mat og styrketrening står på programmet :lol:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter:)

Ja det må være deilig å se 61 tallet på vekta Snusmumrikke:)

Jeg veide meg i dag, opp 100gram til 63,5..... Ikke kjekt.

Jeg har spist noenlunde sunt, men har vel kommet opp i 1800 kcal noen dager. Og det er de dagene jeg løper....

Ja ja det er bare å se fremover, selvom jeg er litt lite motivert akkurat nå.

Ha en fin dag videre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang, Snusmumrikke! :D

 

Tusen takk, jeg er veldig fornøyd med løpet mitt, og egentlig ganske stolt. Det er jo ikke mer enn knappe seks måneder siden jeg var ferdig med den tyngste kreftbehandlingen, og jeg er fortsatt under noe behandling - fikk faktisk sprøyte i dag. Og ja, det er veldig demotiverende å måtte begynne fra scratch med treningsarbeidet. Men nå gjelder det å vedlikeholde formen så jeg ikke kommer dit igjen! Neste mål får kanskje bli Sentrumsløpet i april? En kollega reklamerte veldig for det. 10 km er vel en passe lengde på begynnelsen av løpesesongen.

 

Løffen, jeg skjønner det er demotiverende med stillstand på vekta, men hvis du er tålmodig og gjør ting riktig vil nedgangen komme. Husk også at vekta svinger en del helt naturlig etter mengde vann i kroppen etc. Opp med motet! :)

 

Ha en fin ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på deg Løffen! Du bidro til å dra meg i gang så nå sender jeg masse positive tanker tilbake. Dette prosjektet er absolutt lettere når jeg har dere på lag. Jeg strammer meg opp når jeg har noen allierte 😉 Holdt meg unna godteskåla på jobb i dag også. Det føles bra å stå i mot. Men i morgen er det ut på god lunsj med jobben då da blir det kanskje en liten utskeielse... Takker ikke nei til en gratis dessert 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann fra et solrikt nord-vestland!

 

Aller først: gratulerer så masse med vel gjennomført løp, Tulla69! :D :D Den tiden du oppga er jo DRITBRA! (For oss vanlige mosjonister, i alle fall.) Kan tenke meg det kjentes som en seier etterpå, mentalt sett. Hurra for deg! :)

 

Snusmumrikke: Grattis med nedgang! Bra jobba!

 

Løffen: Vi er nok i samme båt, men hold ut! Vi krabber oss nedover før eller siden vi også! :)

 

Ja, her er jeg da vel innstallert i mitt feriehjem og koser meg glugg i hjel! Låner leiligheten etter mormoren min, som døde for 2 år siden, av slektninger. Og her har jeg alt jeg trenger; fullt utstyrt kjøkken, bad med dusj, soverom og stue med TV. Og verdens flotteste utsikt over fjorden!

 

Var fremme mandag kveld og hadde første hele feriedagen igår. Har bare sovet masse, labbet runt i behagelige klær og ullsokker, drukket te, sett filmer og tv-serier som jeg ligger etter med og spist litt for mye godteri... <_<

 

Hadde nemlig kjøpt litt snop til togturen på mandag, men spiste ingenting av det og har derfor gått og småspist hele tirsdagen. Men nå er det tomt - og jeg har lovet meg selv og ikke kjøpe inn en eneste smule godis før lørdag igjen.

 

Men fikk til en løpetur i går! Uvant å løpe en helt annen rute, men løp faktisk raskere enn hjemme. Kan ha noe med at denne ruta ikke hadde noen oppoverbakker, som hjemme. Uansett, jeg er i gang! I dag er det styrke som står på programmet. Og en gåtur til butikken. Det er ca 5-6 km totalt.

 

Veldig uvant å ikke skulle gjøre noe spesielt her, annet enn å slappe av og lade batteriene. Ingen plikter, ingen ærend, ingen måltider som må fikses (for andre), ingen vaskemaskiner å sette på, ikke noe rot som må ryddes. Bare meg-tid! :)

 

Men sliter litt med å forklare poden, 4 år, på telefon hver kveld hvorfor mamma er reist vekk. Samme hvordan jeg prøver å ordlegge det så høres det forferdelig egoistisk og unødvendig ut. Ikke skjønner han begrepet "1 uke" heller og er veldig usikker på når jeg kommer tilbake, eller i det hele tatt OM jeg kommer tilbake. Og da blør jo et mammahjerte littegrann...

 

Men jeg trøster meg med at hele familien har godt av at mamma får ladet batteriene.

 

Badevekt finnes det forresten ikke her, så aner ikke hvordan vekta ser ut. Men merker i alle fall at den oppblåste mensen-magen er borte igjen. Magen starter ikke lenger rett under puppene, men nede ved navelen... ;) Så det er da alltids noe. He he!

 

Ha en fortsatt fin uke, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann fra et solrikt nord-vestland!

 

Aller først: gratulerer så masse med vel gjennomført løp, Tulla69! :D/> :D/> Den tiden du oppga er jo DRITBRA! (For oss vanlige mosjonister, i alle fall.) Kan tenke meg det kjentes som en seier etterpå, mentalt sett. Hurra for deg! :)/>

 

Snusmumrikke: Grattis med nedgang! Bra jobba!

 

Løffen: Vi er nok i samme båt, men hold ut! Vi krabber oss nedover før eller siden vi også! :)/>

 

Ja, her er jeg da vel innstallert i mitt feriehjem og koser meg glugg i hjel! Låner leiligheten etter mormoren min, som døde for 2 år siden, av slektninger. Og her har jeg alt jeg trenger; fullt utstyrt kjøkken, bad med dusj, soverom og stue med TV. Og verdens flotteste utsikt over fjorden!

 

Var fremme mandag kveld og hadde første hele feriedagen igår. Har bare sovet masse, labbet runt i behagelige klær og ullsokker, drukket te, sett filmer og tv-serier som jeg ligger etter med og spist litt for mye godteri... <_</>

 

Hadde nemlig kjøpt litt snop til togturen på mandag, men spiste ingenting av det og har derfor gått og småspist hele tirsdagen. Men nå er det tomt - og jeg har lovet meg selv og ikke kjøpe inn en eneste smule godis før lørdag igjen.

 

Men fikk til en løpetur i går! Uvant å løpe en helt annen rute, men løp faktisk raskere enn hjemme. Kan ha noe med at denne ruta ikke hadde noen oppoverbakker, som hjemme. Uansett, jeg er i gang! I dag er det styrke som står på programmet. Og en gåtur til butikken. Det er ca 5-6 km totalt.

 

Veldig uvant å ikke skulle gjøre noe spesielt her, annet enn å slappe av og lade batteriene. Ingen plikter, ingen ærend, ingen måltider som må fikses (for andre), ingen vaskemaskiner å sette på, ikke noe rot som må ryddes. Bare meg-tid! :)/>

 

Men sliter litt med å forklare poden, 4 år, på telefon hver kveld hvorfor mamma er reist vekk. Samme hvordan jeg prøver å ordlegge det så høres det forferdelig egoistisk og unødvendig ut. Ikke skjønner han begrepet "1 uke" heller og er veldig usikker på når jeg kommer tilbake, eller i det hele tatt OM jeg kommer tilbake. Og da blør jo et mammahjerte littegrann...

 

Men jeg trøster meg med at hele familien har godt av at mamma får ladet batteriene.

 

Badevekt finnes det forresten ikke her, så aner ikke hvordan vekta ser ut. Men merker i alle fall at den oppblåste mensen-magen er borte igjen. Magen starter ikke lenger rett under puppene, men nede ved navelen... ;)/> Så det er da alltids noe. He he!

 

Ha en fortsatt fin uke, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positive tanker Snusmumrikke :) Jeg ble veldig glad da du skrev at du heier på meg, for det er lett å miste motet når en har en dårlig dag.

I dag er jeg ved bedre mot og har vært og løpt en mil på tredemølla. Blir jo i godt humør av det! (Etterpå:)

 

Du må kose deg og ikke ha dårlig samvittighet Bijou. Hverdagen kommer fort tilbake, så vær i den feriebobla og nyyt!

 

Nå får jeg begynne på huset.... Gulvvask og Gud vet hva som venter meg nede på vaskerommet ;) Slik er det å ha "fri" ha ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med 100% alenetid da Bijou! Ikke noe er som total fred og ro en gang i blant. Kos deg!

 

Hyggelig at tilbakemeldingene virker positivt på deg Løffen. Det må jo være målet med dette her. At vi kan pushe litt på hverandre når det butter imot.

 

Som frykta butta det mot for meg i dag. Ut med jobben på tre-retters middag. Syns utespising er vanskelig å kombinere med Grete Roede jeg. Mister helt oversikten over hva jeg får i meg og føler ikke for å legge igjen maten; spesielt ikke når det smaker så innmari godt :rolleyes:

 

Ja, ja alt for mye mat i dag, men styrer meg inn mot bedre tider i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner og ros, Bijou! Ja, jeg var temmelig høyt oppe etter løpet. Er faktisk fortsatt litt gira :lol:

 

Så deilig med alenetid uten krav! Det er deg vel unt. La den dårlige samvittigheten fare og nyt det! :)

 

Det gjør stor forskjell på løpetempoet om det er en del bakker eller ikke, det kjenner jeg veldig godt til. Synes det er en morsom avveksling å få løpe litt flatt og få opp farten - det er mange bakker her jeg bor også.

 

Bra du er tilbake på sporet, Løffen! Jeg har også hatt min første løpetur etter lørdagen. Det ble en ganske tung mil (med bakker ;)) - halvmaratonen satt nok fortsatt litt i kroppen.

 

Snusmumrikke, håper du nøt utskeielsen! Noen ganger må man kunne unne seg litt, men så gjelder det å stramme inn igjen etterpå.

 

Jeg har oftest lyst til å spise mer enn jeg gjør. Det er en kamp å holde vekten nede med medisinene jeg går på. Får klappe meg på skulderen for at jeg så langt har klart det - det er de som mener det er umulig, men jeg veier 1-2 kg mindre enn da jeg startet på pillene i februar. Har egentlig lyst til å kvitte meg med like mye en gang til, for det disser litt i flesk her og der, men orker ikke knipe så veldig inn. Så jeg satser først og fremst på å holde vekta, men prøver å ta det veldig gradvis.

 

Jaja. Ha en god kveld og fortsatt god uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det helg dere! Så deilig :D

Jeg har klart å holde meg i tøylene de siste to dagene - etter onsdagens utskeielser. Tok meg en liten øl da jeg var ute på konsert i kveld, men har styrt unna godisen. I dag holdt det hardt :o

I morgen blir det tidlig opp, nyte været og få noen km i beina. Blir forhåpentligvis en bra start på dagen :lol:

Ha det fint alle mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 km løping og et lite formiddagsbesøk er unnagjort. Nå står tur til butikken for tur. Lurer på om jeg skal unne meg noe godt siden det er lørdag... Er litt usikker på hva som vil funke best på sikt; totalt avhold eller en dose sukker i helgen. Er redd at om jeg tar en bit er hele sukkerdetoxen ødelagt og det sklir ut igjen :huh:

God lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også trent. Litt i overkant, løp 12 km og kunne nok nøyd meg med halvparten i dag, særlig siden jeg trente styrke i går og forrige ukes løp nok fortsatt sitter litt i beina. Jaja, jeg er grundig sliten nå, men ingen skade skjedd. Får heller ta et par dagers pause før neste økt.

 

Snusmumrikke, søtt gir lyst på mer søtt etter min erfaring. Kanskje lurt med litt grundig detox først, så er det lettere å klatre seg med små porsjoner etterpå? Sier hun som allerede har spist et lite kakestykke ;)

 

Og nå som jeg har sett bilder fra halvmaraton ser jeg jo at det ikke hadde gjort noe å gå ned litt til! Sånn rent ideelt altså. Men så veldig ideell er jeg visst ikke :lol:

 

Når det er sagt, peker jo vektpilen såvidt i riktig retning, det går bare veldig lang tid. Men det er jo egentlig greit det også. Så hvis det bare ikke snur kan jeg vel fortsette som jeg stevner.

 

Det betyr mye trening, men kanskje helst uten å overdrive! Jeg får jobbe med å finne balansen. Akkurat nå slapper jeg imidlertid av i den deilige høstsola. Ha en riktig god helg, med eller uten sukker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du imponerer med løpingen Tulla 😊 Og motiverer!

 

Du har nok helt rett i det med sukkerbehovet. Det er vanskelig å holde seg unna når man først har tatt en smak. Så jeg var flink i dag og holdt meg helt unna. Mannen min måtte le av meg når jeg bare måtte få lov til å lukte litt på godisen hans. Men han syns jeg hadde god viljestyrke som takket nei til alt. Det holdt å smake litt med nesen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er til å trene! :)

 

Her gikk ikke "helseferien" helt som planlagt. Dvs. det har blitt mye avslappning, men lite trening. Det ble med den ene løpeturen, gitt. Og litt styrke de andre dagene. Og dett var dett.

 

Men jeg har fått slappet av MASSE! Og kost meg storveis! :) Unnet meg en tur til nærmeste storby, Ålesund, også og spanderte på meg en natt på hotell, fredag til lørdag. Med litt sightseeing, shopping og god mat. Bra jeg fikk trasket litt, for jeg har ikke akkurat rørt så veldig mye på meg, på denne uka... :unsure: Knapt halvparten av det jeg pleier hjemme, i følge skritt-telleren. Så spørs om jeg har gått så veldig i minus på kalorisiden. Aner ikke hva vekta viser, men jeg har neppe gått ned noe som helst. Tipper jeg er på vippen mellom 63-64 kg fortsatt. Jaja.

 

Men jeg er heeeeeelt uthvilt og veldig glad jeg tok denne uka!

 

Idag bærer det hjemover igjen, litt senere. Kommer hjem sent i kveld. Og så er det et par fridager hjemme før oppstart i ny jobb på torsdag. Gleder meg!

 

Ha en fin-fin uke, dere flinke mennesker! Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få hvilt ordentlig ut da, Bijou! :)

 

Treningen kommer nok. Og så blir det spennende med den nye jobben da! Likner arbeidsoppgavene på de du hadde tidligere, eller blir dette noe helt nytt?,

 

Snusmumrikke, jeg måtte le av godtesnusingen din. Her er det innsats! :lol: Men jeg ser av signaturen som at du har en veldig lav målvekt i forhold til høyden din. Ville tro du var temmelig slank allerede!

 

Det er høstferie her, men jeg skal jobbe. Litt synd med det strålende været vi har nå, men sånn er det.

 

Vekta krøp ned noen gram til 64.5 i morges. Jeg har ellers lest at brystkreftoverlevere bør holde seg slanke hvis de kan, for å minske risikoen for tilbakefall. Så jeg får holde fokus videre! Veier nesten nøyaktig det samme som da jeg fikk diagnosen i fjor, så foreløpig har jeg gjort jobben bra ;)

 

Ha en riktig god uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen alle mann :)

 

Ja, jeg måtte le litt av meg selv også da jeg satt med nesa i godteskålen Tulla69 :lol: Og du har nok rett i at jeg er relativt slank allerede. Men de to - tre kiloene som har sneket seg på i løpet av siste året merkes godt på klærne. Siden jeg gjerne vil ha muligheten til å plukke fritt fra garderoben min må de bort. For øvrig er mye av motivasjonen min å få en sunnere livsstil. Bytte ut godteriet med ordentlig mat.

 

At det er en fordel med en relativt slank kropp i forbindelse med sykdommen din må jo være en veldig god motivator. Du virker til å ha taklet vektsituasjonen strålende i forbindelse med sykdom. Wow!

 

Feirer har en tendens til å bli noe roligere enn hverdagene Bijou. Ferien din er vel intet unntak i så måte. Da handler det bare om å komme tilbake til rutinene og hverdagen. Du burde ha nok av energi til å gå på med ny giv vil jeg tro :)

 

I morgen er det ny veiedag. Er veldig spent på om innsatsen har gitt resultater :blink: :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 60-tallet, Snusmumrikke! :) Skulle gjerne vært der selv, men akk ja, da må man vel jobbe litt mer enn det jeg har gjort i det siste... <_<

 

Veide forresten 64,2 kg da jeg kom hjem til badevekta igjen. Litt opp, men helt greit.

 

Disse 2 siste feriedagene har bare gått unna i en fei, og jeg føler at jeg knapt har rukket å pakke ut av kofferten før jobbstart imorgen. Og ja, Tulla69, arbeidsoppgavene er i utgangspunktet like (samme type stilling), men den er nyopprettet og det er i det hele tatt mye nytt, så de første månedene blir det litt prosjekt-aktig, hvilket jo bare er ekstra spennende! Å få være med fra starten og være med å bygge opp, på et vis.

 

Men trening denne uka, altså... Et sørgelig kapittel, hittil.

 

Har hatt en slags kløing og murring i jekslene siste tiden, som etter at jeg kom hjem fra ferie har utviklet seg til mer klassisk tannverk. Litt verre for hver dag som går. Akkurat passe konstant, døgnet rundt, så jeg skjønte at det var seriøse greier. Så i dag måtte jeg bare krype til korset og ringe tannlegen og få en akutt-time. Den satt langt inne, for jeg har ikke vært hos tannlegen på 5 år (!) og i mellomtiden utviklet skikkelig tannlegeskrekk! :( Det har iset og murret litt både her og der i det siste, men nå måtte jeg altså bare. Og før jeg gikk inn døra tippet jeg på 5 hull og 1 rotfylling (der det verker). 1 hull pr. år jeg ikke har turd å sjekke tennene. Og jeg gikk ut av døra med 6 hull og 1 rotfylling. <_< Jippi...

 

Men det må jo bare tas, så fort som mulig, og før det utvikler seg enda mer. (Og blir enda dyrere.) Så jeg klamret meg bare fast til tannlegestolen og nikket pliktskyldig. Begynner på førstkommende mandag, med et av de aller største hullene. Heldigvis på kveldstid, da. Så jeg slipper å be om fri i den nye jobben med det samme jeg har startet, liksom. Men boiiii...! Der fyker tusenlappene, altså. Bra jeg går over i en bedre betalt jobb nå.

 

Det eneste positive for tida, sånn fysisk, må være at matlysten er forsvunnet. At det er ubehagelig å tygge. Gjør sikkert underverker for vekta! Aldri så galt at det ikke er godt for noe... He he! Og godterier og snacks holder jeg meg langt unna nå, da jeg føler at alt sukkeret går rett i høltanna (= tennene). Så ikke noe mer til Karius og Baktus på en stund.

 

Jaja. Får bare prøve å ikke tenke på det, i dagene som kommer. Og heller glede meg over jobbstart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Bijou. 2 kg til nå så er jeg i mål. Da er det bare å holde vekta. Vel, bare og bare...

 

Lykke til med ny jobb. Jeg bytta selv jobb for 1 år siden. Det var supert. Bare å glede seg. Det blir nok spennende for deg.

 

Det trengs kanskje noen lykkeønskninger med tannlegebehandlingen også. Jeg har slitt med en vond tann selv det siste halvåret. Har vært ut og inn hos tannlegen på månedsbasis siden påske, men hun klarer ikke å få det til. Tannverk er noe herk :angry: Men om det bidrar til mindre godterispising må man utnytte det for det det er verdt. Ikke så galt at det ikke er godt for noe B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Bijou. 2 kg til nå så er jeg i mål. Da er det bare å holde vekta. Vel, bare og bare...

 

Lykke til med ny jobb. Jeg bytta selv jobb for 1 år siden. Det var supert. Bare å glede seg. Det blir nok spennende for deg.

 

Det trengs kanskje noen lykkeønskninger med tannlegebehandlingen også. Jeg har slitt med en vond tann selv det siste halvåret. Har vært ut og inn hos tannlegen på månedsbasis siden påske, men hun klarer ikke å få det til. Tannverk er noe herk :angry:/> Men om det bidrar til mindre godterispising må man utnytte det for det det er verdt. Ikke så galt at det ikke er godt for noe B)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Ja da var det på vekta igjen og som sist veier jeg da 63,4 kg. Så dette går seint...... Jeg har vært flink med løpingen, men hatt noen "småsprekker" feks da mannen min kjøpte deilig italiensk is for noen dager siden....

Det har vært noen hektiske dager både på jobb og hjemme, så merker at jeg blir litt ufokusert med maten. Men jeg har sagt til meg selv: den som ikke gir opp, kommer i mål ....

 

Så mye tanker og energi som vi her inne på forumet bruker på mat og vekt, burde vi fått belønning for alt strevet og rast ned til ønskevekta vår..... Ja ja kun hardt arbeid som gir resultater;)

Lykke til med uka dere også Bijou, Tulla og Snusmumrikke :)Koselig å følge med på dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til du og Løffen!

 

Jeg kjenner meg bedre til sinns nå som jeg har mista litt av det som har sneket seg på. Buksene strammer ikke like mye. Deilig. Det motiverer til videre innsats.

 

Men nå er det helg. Da er det verre å holde utskeielsene unna. Jeg er fortsatt godtefri, men vurderer litt godis til kino i morgen. Grønne smurfepastiller f.eks. De skal visst ikke være så kaloririke og de er jammen gode :P Det dukker nok fort opp både vin og andre godsaker til den påfølgende middagen ute også. Ikke lett å kontrollere maten da.

 

Siden treningen har gått ypperlig så langt denne uka- og jeg satser på en eller to helgeøkter også - har jeg relativt god samvittighet for morgendagens planlagte utskeielser :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, folkens! :)

 

Fredag og veiedag her, for min del. Ingen som helst bevegelse på vekta denne uka. Fortsatt 64,2 kg. Jaja.

 

Ferdig med de 2 første dagene på ny jobb og er ganske proppa i hodet, av all informasjon... :blink: Men veldig utfordrende og gøy! Virker som et veldig lovende sted. Puh!

 

Har måtte stokke om på hverdagsrutinene nå som jeg har begynt å reise inn til byen for jobb, med å stå tidligere opp (= mindre søvn, hvis jeg ikke passer på å komme meg i seng tidligere), litt mer stress på morgenene med barnehagelevering etc. Men sånn er det. Og har ikke orket å løpe noe denne uka. Det har bare blitt rockering og styrke. Får heller komme sterkere tilbake med løpingen neste uke, når det nye livet er falt litt mer på plass.

 

Det fine på den nye jobben er derimot at de ikke har godteriskåler stående overalt (null, nada, nix) og vi får kurver med frisk frukt (gratis) 3 ganger i uka. Yeah! Så det lover godt. He he!

 

Tannverken begrenser uansett alt inntak for tida og det blir nok ikke noen godteribonanza denne helga, selv om det er lov. Men har planer om litt flytende "godteri" istedet, i et vinglass eller to. Myyyyyye lettere å få ned! :P

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, folkens! :)/>

 

Fredag og veiedag her, for min del. Ingen som helst bevegelse på vekta denne uka. Fortsatt 64,2 kg. Jaja.

 

Ferdig med de 2 første dagene på ny jobb og er ganske proppa i hodet, av all informasjon... :blink:/> Men veldig utfordrende og gøy! Virker som et veldig lovende sted. Puh!

 

Har måtte stokke om på hverdagsrutinene nå som jeg har begynt å reise inn til byen for jobb, med å stå tidligere opp (= mindre søvn, hvis jeg ikke passer på å komme meg i seng tidligere), litt mer stress på morgenene med barnehagelevering etc. Men sånn er det. Og har ikke orket å løpe noe denne uka. Det har bare blitt rockering og styrke. Får heller komme sterkere tilbake med løpingen neste uke, når det nye livet er falt litt mer på plass.

 

Det fine på den nye jobben er derimot at de ikke har godteriskåler stående overalt (null, nada, nix) og vi får kurver med frisk frukt (gratis) 3 ganger i uka. Yeah! Så det lover godt. He he!

 

Tannverken begrenser uansett alt inntak for tida og det blir nok ikke noen godteribonanza denne helga, selv om det er lov. Men har planer om litt flytende "godteri" istedet, i et vinglass eller to. Myyyyyye lettere å få ned! :P/>

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...