Gå til innhold

Bijou's Sommerplan 2015


Anbefalte innlegg

God fredag!

 

Snusmumrikke, så leit å høre. Masse lykke til, håper det snart går bedre.

 

Jeg har mistet litt futten om dagen. Førjulsstresset begynner å ta meg, og novembermørket hjelper ikke. Jeg skeier ikke helt ut, men er ikke flink heller, og orker ikke bry meg adjø mye om det. Bør nok være glad hvis jeg ikke går opp i vekt - ned blir det neppe!

 

Jaja. Jeg prøver å trene, men det er nok ikke full fres det heller. I natt var minsten syk, så jeg går inn i helgen rimelig trøtt... 😴

 

Riktig god helg og lykke til på alle fronter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snusmumrikke: så leit å høre om alvorlig sykdom i familien. Det er aldri noe gøy. Og skjønner godt at slanking ikke akkurat står øverst på prioriteringslista. I den større sammenhengen blir det jo helt uvesentlig, faktisk. Alt til sin tid.

 

Ja... Da skriver vi desember allerede, folkens. Som tida flyr!

 

Her var det altså den "store" månedsveiedagen i dag, for min del. Målet for november var jo 2 kilo ned, fra 65,0 til 63,0. Dagens glassklare tall: 63,9 kg.

 

Ikke helt som planlagt, men ned er det jo. Et stykke på vei, i en graf som etter i sommer bare pekte oppover og oppover. Nå har jeg fått snudd den, i det minste. Og jeg ser et aldri så lite glimt av 63! :P

 

Grammene klistrer seg virkelig til kroppen og må lirkes forsiktig av, ett av gangen, virker det som. Men om det er det som skal til, for å miste 1 kilo i måneden, skal jeg jommen fortsette, til alle kiloene er av, ett av gangen. Og om vi så til slutt skriver april 2016, før jeg er i mål. Jeg sier bare; bring it on! ;)

 

Har skjerpet meg betraktelig på kostholdet denne måneden. Kuttet helt ut visse fy-ting, som for eksempel øl og potetgull/salt snacks. Ikke spist/drukket noe av det. Og så trent, da. Mye mer enn siste månedene. I alt 2-3 løpeturer i uka, pluss styrke og rockering. Og merker jo i det minste at centimeterne har flydd, både her og der. Klærne sitter definitivt bedre. Så hurra for det!

 

Planen for desember er å bare fortsette med de riktige tingene og forhåpentligvis krabbe meg nedover enda 1 kilo, til rundt 63 blank, til januar. Men klok av skade tar jeg ikke neste månedsveiing morgenen 1/1, men mandag 4/1. Så jeg i det minste har fått nyttårsfeiringen ute av systemet!

 

Jeg har ikke registrert kalorier inn i november, men tatt ting omtrent'ish. Men prøver å registrere denne måneden, siden desember tross alt er desember... Kan være greit å ha litt mer kontroll på tallene og summene da, og satse på at registreringen også vil ha en oppdragende effekt.

 

Vel, desember, jeg er klar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gratulerer med gjensynet med 63-tallet, Bijou! ;) Og Snusmumrikke, håper det går bedre hos dere!

 

Jeg veide meg mandag som vanlig, men er litt treg med innrapporteringen - her er det full rulle. Vekta var ellers i godlune, 64.2 ble mandagens tall. Siden det var overraskende lavt har jeg sjekket i går og i dag også, men det ser ut til å stemme, selv om jeg er usikker på hvorfor.

 

Kanskje det er julestresset som setter sitt preg på vekta? Det går iallfall i ett om dagen. Jeg har tatt på meg en del på jobb nå, og med julehandel, bakst og alt som hører med blir det en travel måned. Får bare håpe kreftene holder!

 

Utfordringen blir å ha tid og ork til trening, og det må jeg nesten prioritere, ellers går det vel raskt nedoverbakke er jeg redd :o

 

Jaja. Ha en fin førjulsuke, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken alle sammen. Dessverre går det ikke rette veien. Nå venter vi bare på at det hele skal gå fort og at han går bort snart - så han slipper mer lidelse enn nødvendig. Ikke noe stas i det hele tatt.

 

Dette påvirker selvfølgelig min Grete Roede hverdag. Den blir liksom ikke så viktig. Kjenner at jeg har droppa litt ut både med tanke på maten og trening. Men jeg tok den ukentlige innveiingen i dag uansett. 60,6 ble det så jeg klarer meg bra på den fronten tross alt.

 

Godt å høre at dere har fokus også langt fremover i tid for jeg kommer nok sterkere tilbake etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist, Snusmumrikke! Det er ikke lett, det der. Å gå fra å håpe på bedring, i det lengste, deretter håpe at det går fort over, når man har skjønt at det går den veien. Uff! Vært der selv (med faren min), så føler med deg veldig.

 

Sender masse varme tanker herifra!

 

Fredag er jo tradisjonelt veiedag her. Og veide litt igjen idag, selv om jeg hadde månedsveiing på tirsdag.

 

Ikke så fryktelig mye nytt, annet enn ytterligere et par hundre gram ned. Men jeg nyter de! Det er så ufattelig deilig å være på 63-tallet igjen, etter å ha vært stuck på 64 og 65 så lenge. Vel, det føles fryktelig lenge i alle fall. (Tidlig september, egentlig.)

 

Håper jeg klarer å holde meg her nå da, jevnt utover desember. Og krabbe forsiktig nedover. I hvert fall frem til juleferien starter.

 

Nå er denne førstkommende uka litt lei, med PMS og all ting. Men er jo forberedt på at vekta svinger 1 kilo opp fra en dag til en annen da. Og ned igjen etterpå. Får ta det som det kommer.

 

Helga ser delvis utfordrende ut. Bursdagsfeiring og masse kalorier lørdag. Men så fortsetter jeg på et oppussingsprosjekt her hjemme (som jeg startet på forrige helg) på søndag. Så da fyker det en del kalorier av kroppen, garantert. Og forhåpentligvis går da helga totalt sett i null. :rolleyes: Det er lov å håpe!

 

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndagsformiddag!

 

Snusmumrikke, så leit å høre. Jeg føler med deg 💜

 

Bijou, jeg hører du er i farta og full av pågangsmot. Så bra! Hurra for grammene som forsvinner :D

 

Jeg har hatt en snill vekt denne uka, men i går grep jeg litt for dypt i godteskåla, så nå spørs det. Mannen hadde kjøpt noen sinnsykt gode konfektkuler. I tillegg spiste jeg potetgull, og det er sjeldent. Og i dag skal vi bake pepperkaker! :o Jeg elsker pepperkaker... :unsure:

 

Jeg får prøve å huske på kjolen jeg kjøpte i går. Jeg har nemlig anskaffet meg mitt livs første "lille sorte"! Det var egentlig historisk - jeg var faktisk på jakt etter en slik kjole, gikk inn i en tilfeldig klesbutikk, prøvde en eneste kjole og kjøpte den. Og jeg som alltid pleier å streve med å finne klær! Det var som hun sa, ekspeditøren - det var min kjole. Både elegant, helt riktig i snittet til meg og rimelig! Det var utrolig oppløftende :D

 

Og siden kjolen er i str S er det bare å holde seg på matta fremover!

 

Vi hadde en vellykket handel også ellers - fikk kjøpt en del julegaver både på nett og i butikk. Er ikke i mål, men det begynner å komme en del ting på plass. Det er et styr, for jeg må stort sett kjøpe gaver fra alle til alle hvert år. Det blir ikke mange overraskelser for mor under gaveoverrekkelsene, for å si det slik... :rolleyes:

 

Vel, nå kaller pliktene. Ha en god 2. advent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag, jenter:)

Vel etter et deilig julebord i går, tør nå ikke jeg gå på vekta i dag;)

Det ble vin og nydelig suksess kake, og da var veien kort til gotteskåla og chips....

Jeg har Vært flink og trent mye, men kostholdet er det så som så med nå....

Kjekt for deg Bijou at grammene forsvinner; ) og Snusmumrikke, føler med deg♥

Og du Tulla, flink som er i nedre vektbelte:)

Vel, nytter bare for meg å ta meg i sammen og sette fokusert på maten de siste ukene for jula. Jeg synes det er tungt nå, motivasjonen

svinger, men jeg tenker på den dumme vekta hele tiden.... Vil jeg noensinne bli fornøyd?

God søndag videre til dere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var innom her igjen:)

Måtte bare hoppe på vekta i dag og for tredje uka er jeg fortsatt på 62,9 kg. Så da står jeg på stedet hvil altså. Har ihvertfall ikke gått opp, så det er jo bra;) synes det burde skje noe snart,til tross for julebord og alt det medfører.

Ha en fin dag videre jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst med stabil vekt etter julebord, Løffen! Jeg synes du kan være fornøyd med det :)

 

For min del tenker jeg nok ikke at dette er måneden jeg kommer til å gå ned, men foreløpig er jeg iallfall innenfor vektbeltet mitt - 64,3 kg i morges. Nå har vi jo til og med bakt de fryktede pepperkakene. Og jeg skal hilse og si de er gode! :o

 

Jaja. Får brette opp ermene og komme meg på trening i morgen. Løp på mølla i går og det var kjempetungt, men det var etter flere timers ståing i forbindelse med pepperkakebakingen, og jeg hadde ikke spist på lenge, så forhåpentligvis var jeg bare litt tom.

 

Ha en god uke alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter?

Er det hektisk nå som jula nærmer seg? Jeg har fått kjøpt de fleste gavene.Er blitt mye kø og folk overalt nå, men det er da koselig også:) Da må jeg kanskje tenke på å vaske kjøkkenet....å nei! Tiltak!!!!

Nå gjelder det å være flink og ikke gå i spisefella. Kom meg på trening i dag og fikk løpt.Deilig nå etterpå;)

Nå er det taco og gotteri her hjemme. Begrense meg med snopet skal jeg;)

God helg og stå på videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå er det visst bare oss her inne, Løffen. Bijou, hvordan går det med deg? Snusmumrikke har vel mye annet å tenke på, dessverre.

 

Ja, det er utvilsomt hektisk i disse førjulstider. Mye å gjøre på jobb også! Gudskjelov holder formen bedre enn jeg torde håpe på :D

 

Og nå er stort sett alle gaver kjøpt inn her i huset også. Jeg har dessuten bakt tre sorter julekaker, så er ganske godt i rute.

 

I morges fant jeg også tid til å stå på vekta ;) 64.5 kg, greit men ikke supert. Jeg er dessverre i øvre og ikke nedre del av vektbeltet mitt, Løffen, og skal nok være veldig glad om jeg holder meg der gjennom jula :o

 

Men jeg trener da jevnt ennå. Løp intervaller på mølla og gjorde litt rygg+mage etter jobb i dag. Spørs om det veier opp for lussekatter og julekaker... :rolleyes:

 

Jaja. Ha en god uke og lykke til videre alle som er innom, både med julestri og vekta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det visst du og jeg Tulla som er innpå her;) satser på at de to andre frøkenene skriver når det blir mulighet for det:)

Var på vekta på jobben og den viste 62,2 kg. Ble glad, men fikk slengt i meg fra en jeg kjenner"du har visst lagt på deg du". Tror ikke det var vondt ment men jeg ble litt lei meg:(

Men slik må en kanskje tåle...... Får bare ikke bry meg! God kveld videre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg har ikke glemt dere! Det er bare desember som går så sabla fort... :blink:

 

Har tenkt på å oppdatere her inne mange ganger, men så har det bare kokt bort i alskens gjøremål. Ikke for at jeg stresser så mye med julegaver og kakebaking, akkurat (har kuttet veldig ned på alt stress relatert til jul i år), men har hatt mye å gjøre på jobb og hjemme. Men... er i mål nå med blant annet oppussing hjemme, så nå kan jula komme! Stua ser flunkende "ny" ut. Og godt er det, for den var veldig sliten, og vi skal ha julaften for familie hjemme hos oss i år. Så noen grep måtte tas.

 

Har altså holdt meg i aktivitet. Ikke fått løpt så mye som jeg ville, men 1-2 ganger i uka har det blitt. Vært desto flinkere med styrke, faktisk. Og merker forandring på klærne! :) Har fått på meg flere gamle plagg i det siste som bare har ligget på vent i høst. Deeeeeeilig! Vekta har ikke gjort noe revolusjonerende akkurat, men tydelig at jeg har blitt fastere i fisken likevel. Yay!

 

Vekta, ja. Den svingte opp på 64-tallet igjen i forrige uke, med PMS og alt. Deretter har den bevegd seg sakte, men sikkert ned igjen og i skrivende stund vipper den akkurat mellom 63 og 64. Håpet er jo selvsagt at jeg skal få bikket den ned igjen på 63 før juleferien starter. Enda en uke igjen dit, for min del.

 

Ellers går kostholdet som planlagt, men jeg har ikke hatt energi eller tid til å registrere inn kalorier denne måneden, slik jeg tenkte. En av de tingene som gikk ut, gitt... Men jeg synes altså ikke det har gått så verst likevel.

 

Tar en kikk igjen på vekta på fredag. Deretter følger en helg i København med mannen. Uhuuu! Litt vel mange fristelser der, og i taxfree'en, er jeg redd. Men hovedformålet er å handle inn det siste til jul. Ikke spise opp alt før jul. ;) Jeg tror jeg skal klare å holde meg i skinnet.

 

Har løpt 1 gang denne uka og håper jeg får til løpetur nr. 2 i morgen eller fredag.

 

Ha en fortsatt fin adventstid alle sammen! :)

 

 

P.S. Løffen: grattis med 62,2! Kjempebra! :) Men det er ikke lov av kollegaer å si sånt, altså... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er. Ordner både på hjemmebane, trener og holder koken med matvanene :) Forrige uke, og for den del de foregående, ble veldig tung siden en av mine kjære gikk bort på tirsdagen. Det ble mye som skulle fikses og ordnes med begravelse og Grete Roede har derfor ikke vært i mine tanker i det siste. Det har verken blitt trening, kaloriregistrering, veiing eller juleforberedelser. Men nå har jeg begynt å komme meg litt ovenpå igjen.

 

Jeg startet dagen i dag med en veiing og resultatet ble 59,6 kg. Ble ikke like glad som jeg hadde sett for meg, men det er vel p.g.a. omstendighetene. Kiloene har nok forsvunnet som følge av manglende matlyst etter alt som har skjedd...

 

Grattis med fast i fisken følelse Bijou, 62-tallet Løffen og stabilitet innen vektbeltet Tulla. Det gode humøret deres påvirker meg og gjør at jeg smiler når jeg er innom her :rolleyes:

 

Og snart er det jul! Den blir nok litt annerledes i år, men hele storfamilien skal være samlet så det blir nok koselig tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusmumrikke, så leit å høre. Det gikk da veldig fort! Håper dere klarer å få en hyggelig jul til tross for sorgen over den dere har mistet.

 

Vekta ser det ellers ut til å gå ganske bra med for alle tre om dagen. Ikke verst midt i desember! :)

 

Løffen, jeg er helt enig med Bijou - sånt sier man ikke! Og så var det en merkelig kommentar å komme med til deg som er slank. Kanskje vedkommende er misunnelig, enten på vekta eller noe annet?

 

Selv har jeg vært sliten de siste par dagene. Har kanskje strukket strikken litt langt. Men nå nærmer det seg juleferie, og den gjør forhåpentligvis godt.

 

Ha det så bra dere kan alle tre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Tulla jeg synes også det var litt frekt å si sånn, men nå er denne kollegaen min meget spesiell og havner lett i konflikter.... Likevel, hvorfor skal en komme med slike kommentarer? For å såre andre og føle seg bedre selv? Jeg vet ikke, men hun er litt "splitt og hersk" type desverre. Men nok om henne, jeg er glad vi ikke jobber mye sammen for å si det slik.

 

Kjekt å "se" deg her inne Snusmumrikke, kondolerer så mye.

 

Nå nærmer det seg jul og merker at det er travelt. Litt vanskelig med maten, men det er jo intet nytt ;) vi må bare stå på, så klarer vi det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusmumrikke: Kondolerer. Ble vel ikke helt den førjula du hadde tenkt deg i år, men bra at du begynner å føle deg litt ovenpå igjen - og at vi her inne kan bidra til å få humøret ditt bittelitt opp! :) Vi er her sikkert fortsatt den dagen du kommer sterkere tilbake!

 

Ja, i denne søte førjulstid er det mange fristelser. Denne uka har ikke vært noe unntak, særlig ikke på jobb. Det dro seg til, gitt. Med litt vel mye pepperkaker og konfekt stående fremme. Pluss julelunsj ute på restaurant i går, og avslutning for en pensjonist i dag, med snitter, champagne og aaaaaaltfor stort stykke marsipankake... :unsure:

 

Vekta viste 63,9 idag morges og selv om jeg gjerne skulle vært lenger ned på 63-tallet tror jeg at jeg sier meg fornøyd med det. Det ble bare den ene løpeturen denne uka også. Imorgen bærer det avgårde til København, så ingen løpemuligheter i helga. Men forhåpentligvis masse skritt på skritt-telleren min istedet.

 

Planen er å få sovet litt lenger enn vanlig også, siden vi tross alt er barnefrie hele helga. Er sykt trøtt om dagen og føler meg konstant på underskudd. Desember er ganske drøy, altså. Ser jo knapt dagslys i ukedagene. Zzzzzzz!

 

Vel, ha en fin siste helg i advent alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og veiedag. Kryper sakte oppover - 64.6 kg i dag. Ingen krise og heller ingen jubel ;) Jeg vet selvfølgelig hvorfor - det blir stadig litt førjulskos :rolleyes:

 

Men vi har hatt en hyggelig helg med besøk av venner. Dermed ble det kanelsnurrer og pinnekjøtt i går - med is og pepperkaker til dessert! Tjo hei!

 

Det går nok den veien høna sparker med vekta, for jeg tror ikke jeg orker å være flink. Får prøve å holde treninga ved like, vise iallfall litt måtehold og ellers stramme inn i januar.

 

Hvordan går det med dere andre i førjulsstria? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja nå går det sin skjeve gang hos meg, Tulla ;)

Vi har handlet inn til jul, og det ble myyyye gotteri oppi handlekurven, og jeg klarer ikke å stå imot. Ikke vært flink i det hele tatt de siste dagene, men har vært og trent mye og hatt meg lange løpeøkter. Men om det hjelper på vekta er noe annet.......

Merker at jeg føler meg usunn når jeg spiser på alt mulig rart, og er kommet inn i en slags spisetrend med brus og sjokolade hver dag... Nei nei nei. Ligger på mellom 1800 til 2200 kcal......

Må rett og slett tvinge meg selv til å spise sunt. Nå er jo jula like om hjørnet, så det vil bli vanskelig. Tenker at jeg får bare kose meg de juledagene, men holde koken og trene selvom. Så må jeg prøve å snu denne usunne spisetrenden jeg er kommet inn i når romjula begynner. Ja utsettelse er jo noe jeg kan :) Say no more!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Ja, da var det Lille Julaften og dagen før dagen alt, gitt.

 

Hvor ble det av desember...? :unsure:

 

Kom altså tilbake fra weekendtur i København mandag og koste meg veldig på turen! Spiste god (og stort sett sunn) mat, men ikke så sunn drikke... og fikk kjøpt inn de siste julegavene. Deretter 3 intense jobbdager, før jeg kunne ta juleferie idag. Puh! Sååååå deilig!

 

Vekta viser 64,5 kg nå og det er ikke 63, men alt tatt i betraktning så får det gå. Har nesten ikke rukket å trene noe som helst siden forrige uke. Kjenner at kroppen trenger å løpe nå, men har ikke hatt tid/ork. Men har lovet meg selv en tur ut på 1. juledag, når alt har roet seg og feriefølelsen virkelig har senket seg.

 

Vel, da er juletreet ferdigpyntet, alle gavene innpakket og det gjenstår bare litt husvask før jeg er klar for morgendagen. Skal feire hjemme hos oss selv i år, etter 2 julaftener vekke. Det skal bli deilig. Blir nok ikke pinnekjøtt på selveste dagen, men hjortestek her. (Altfor mange østlendinger som kommer...) Men heldigvis pinnekjøtt senere i jula. Namme, nam! Gleder meg allerede!

 

Da gjenstår det bare å ønske alle dere flotte menneskene her inne på tråden, og eventuelt andre som måtte lese, en fin og fredfull jul! :)

 

Så sees vi igjen om litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul alle sammen!🎄

 

Håper dere har hyggelige og ikke for ufornuftige, men heller ikke altfor fornuftige, dager ;)

 

Og Snusmumrikke, jeg håper dere klarer å ha hyggelige dager til tross for tapet dere har lidd.

 

Vi koser oss med rolige dager, mat og drikke, men jeg prøver å holde treningen ved like også - skal av gårde nå. En sjekk i morges viser at jeg er helt på grensen av vektbeltet mitt, og jeg tipper nok over i juleferien, men forhåpentligvis ikke så langt at det blir en kjempejobb å stramme inn igjen. Nå koser jeg meg imidlertid glugg :)

 

Ha en (forhåpentligvis) fortsatt fin juleferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt god juleferie jenter :)

Det har vært noen deilige dager der jeg har spist akkurat det jeg ville og da ble ikke kostholdet videre fargerikt, men nå er jeg begynt å spore inn igjen og skal fra i dag av skrive ned antall kalorier og hva jeg får i meg. Godt å begynne på an igjen !

Og det er noe rart med et nytt år som begynner snart, vi får liksom en ny sjans føler jeg.....;)

 

Vekten som ligger på baderommet har jeg bare gått glatt forbi, men må snart bli venn med den igjen. Bestevenner en dag forhåpentligvis???:)

 

Jeg får ikke så mye juleferie, må på jobb endel og der snakkes det om hvor mye en har spist,og at nå får det bli andre boller av fra nyttår. Vi kan bare spole tilbake til i fjor, og året før etc. Så det er visst ikke bare meg som tenker på vekta:)

Men ja det blir ikke lett, men vi har da aldri tenkt å gi oss da! Vi får si som minstejenta sier: girlpower, mamma! (Og boy power til mennene som er her inne, er det noen mon tro.?)

 

Juleklem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har kost dere i juledagene. Så hyggelig å høre :rolleyes: Jeg har også hatt en fin jul tross alt. Hele storfamilien har vært samlet til kos og hygge. Jeg har spist en del søtsaker, men det har ikke godt over stokk og stein med inntak heldigvis. Matlysten er ikke på topp så det har begrenset seg selv. Dessverre har det blitt dårlig med trening, så det er en del å ta igjen på den fronten :unsure: noen dager til med nyttårsfri nå så er det full fart med hverdagsfokus igjen.

 

Den siste uka har veiing blitt gjennomført på min mors vekt. Den bekreftet mistanken om at min nye badevekt er litt streng mot meg. Jeg "la på meg" 1,5 kg på sekundet ved innkjøp av ny vekt i sommer. Når jeg nå testet min mors viste den 1,5 kg mindre; altså mer på linje med min gamle. Disse vektene gir ikke noen fasit mao, så det er vel best å holde seg til en fast en. Og i morgen skal jeg opp på min egen, nye, strenge vekt så får jeg håpe den viser seg fra sin snilleste side ;)

 

Ha en riktig fin nyttårsfeiring jenter så håper jeg på det beste for oss alle i 2016 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig godt nyttår, alle sammen! 🎉ðŸ¸ðŸŒž Men hvor ble juleferien av? Nå er den snart over. Vi har hatt veldig lite fristende vær, så det har blitt mest inneaktiviteter, dessverre. Ingen skiturer :(

 

Så godt at du har hatt en fin jul tross alt, Snusmumrikke! Jammen er du smal, forresten - 60 blank på en streng vekt er ikke så mye på din (og min) høyde. Jeg pleide å veie det i 20-årene, og var veldig fornøyd med det, selv om flere gutter klaget over at jeg var i tynneste laget. Nå om dagen blir det litt for lite. Og du vil altså mer ned?

 

Når det er sagt, er jeg ikke superfornøyd med julekiloen jeg ser ut til å ha fått på meg - men absolutt ikke overrasket heller, det er visst noe med hva man putter i munnen ;)

 

Jeg har trent regelmessig, men altså også spist for mye godt. Julekaker og sjokolade er farlig fristende :rolleyes:

 

Det får bli smalhans i januar for å komme ned i vektbeltet igjen - og helst litt lenger ned enn på 64-tallet... Men jeg tror jeg unner meg litt mer kos denne siste helgen før jeg strammer inn. Må finne viljestyrken først, den har gått og gjemt seg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...