Gå til innhold

Bijou's Sommerplan 2015


Anbefalte innlegg

Da var dommen klar. 65.2 kg - det kunne vært bedre, men også betydelig verre. Brette opp ermene må jeg likevel. Men én utfordring nå er at jeg tror jeg er i ferd med å bli dårlig. Det har jeg jo ikke tid til :(

 

For ikke å snakke om at forkjølelser gjør meg passiv, men sjelden mindre sulten ;)

 

Jaja. Hvordan har det gått for dere andre? Uansett ønsker jeg dere en riktig god uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var ikke så ille resultat for deg Tulla. Med tanke på en lang juleferie og det hele 😊

 

Forkjølelse har jeg også slitt med den siste uka, men i dag var det heldigvis bedre så jeg fikk tatt en styrkeøkt etter jobben. Jammen på tide med litt trening igjen! Har vært lite av det siste måneden så det var gøy å komme igang igjen. Smilte nesten hele økten 😄

 

Du har rett i at jeg ikke trenger noe særlig minus på vekta nå. Spesielt ikke etter at jeg fikk bekreftet at min nye vekt er litt streng. Målet mitt har jo vært å stabilisere seg rett under 60 så fokuset fremover blir nok mer å stabilisere seg omtrent der jeg er. Og ikke minst stramme opp kroppen som kjennes litt dvask 😞 Men jeg håper jeg kan følge med dere videre selvom det blir litt "holde vekten" fremover nå. Syns det er fint å følge dere siden vi alle er såpass like: vi har omtrent samme høyde, vekt og alder og trener relativt mye alle mann. Da kjenner jeg meg godt igjen i situasjonene som beskrives 😀

 

Håper dere har et fint nytt år så langt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år, alle sammen! :)

 

Tulla69: Det var da ikke så mye opp, i jula. Under 1 kilo? Det er jo kjempebra! Jeg tror jeg "slår" deg der, altså, i antall gram. (Les: kilo...)

 

Snusmumrikke: Velkommen tilbake - og velkommen i mål! Klart du fortsatt kan henge her inne, med oss som fortsatt har noen kilo igjen. Vi trenger all den støtten vi kan få. He he!

 

Ja, da var det tilbake til jobb og hverdag igjen. Heldigvis, får man nesten si... For her har hjernen vært alene og ikke telt kalorier i det hele tatt, bare koblet helt ut. Og det vises jo selvfølgelig på vekta. Men en fin jul har det vært, sånn ellers. Fått sovet masse og hvilt skikkelig ut, og det er nesten det viktigste for meg, på denne årstida hvor jeg mest har lyst til å gå i hi.

 

Målet var å komme meg ned til 63-tallet igjen til i dag, men det var jo vel optimistisk. :unsure:/> Har smugveid litt i jula og sett at vekta har svingt fra nederst på 64 til midten på 65-tallet. Og helt ærlig, slik jeg har spist og proppet i meg er jeg overasket over at jeg ikke bikket 66. Vekta i dag viste i alle fall 65,5 kg. På fredag var jeg for øvrig 65,0.

 

Trim har det heller ikke blitt noe særlig av, annet enn noen gåturer med familien. Løp først i går, tredje nyttårsdag, og da hadde jeg ikke løpt siden 15. desember. Jaja.

 

Men jeg har fått god tid til å legge en plan for 2016, i alle fall. Og planen er å fortsette der jeg glapp før jul, med mål om 1 kilo ned i måneden. Jeg holder det nøkternt. ;) Og videre til jeg er under 60 kg igjen. Neste post på programmet er å registrere mat igjen, mandag til fredag (helgene tar jeg fri). Det er dritkjedelig, men dessverre eneste måten jeg klarer å komme i kaloriunderskudd på, over tid. For det er det jeg må nå. Slanke meg. Holde vekten klarer jeg, sånn omtrent'ish. Men skal jeg ned mer enn et par kilo, det har jo blitt 6 kilo faktisk, så må jeg inn i slankemodus en periode og fysisk telle kalorier igjen, ikke gjette meg til det.

 

Videre fortsetter jeg med veiedager hver fredag og splitter ny graf med kurve har jeg laget meg også, slik jeg hadde i begynnelsen her inne, da jeg skulle gå ned 20 kilo. For en ekstra motivasjon, tupp i ræva og, forhåpentligvis, boost. For det er de små skrittene som teller, over tid. Og dette kommer til å ta tid. Burde bli ferdig til sommeren en gang...? Det får bli målet. Denne tråden heter jo ikke Bijou's Sommerplan for ingenting, liksom! :P

 

(Pjuuuh! Det var da fryktelig langt ned til det 59-tallet da, du... )

 

wZi9bew.png

 

Målet for denne første uka er ikke å gå ned, det er PMS-uke så rimelig utopisk anyway, men komme inn i rutinen med matregistrering igjen. Drille meg selv på det. Og ta opp igjen trimmen, selvsagt. Hu hei!

 

Ha en fin første uke i januar, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår og gode nyttårsforsetter :-)

Ligget våken lenge og får ikke sove, magen rumler i vei.... hardt med ny start ;-) Klokka er snart fire på natta, så nå er det på tide at hodet får hvile også.

 

Har ikke veid meg ennå,men tenker å gjøre det i morgen eller onsdag. Må nok regne med litt oppgang.

Snusmumrikke, det må være deilig å være på 60 blank. Håper jeg også vil se det tallet om en stund...

Håper vi alle klarer å nå målene våre nå i vinter og ut mot våren :-)

 

Nå får jeg slå av telefonen, mannen min ligger her og lurer på hvem jeg tekster med midt på natta B-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Her sitter jeg og skriver i stedet for å jobbe. For naturligvis ble jeg syk. Det passer veldig dårlig, men det gjør det vel alltid.

 

Løffen, fortalte du mannen din hva du drev med eller lot du ham leve i spenning? :lol: Jeg håper du fikk sove. Vet altfor godt hvordan det er å ligge våken!

 

Bijou,jeg ser vi veier omtrent det samme nå, og vi får kanskje prøve å slå følge et lite stykke nedover på vekta, men jeg stopper nok før deg - vil maks 2-3 kg ned, jeg er jo litt høyere også. Og Snusmumrikke, jeg synes det virker fornuftig av deg å stabilisere nå, men det er selvfølgelig veldig hyggelig at du blir her og skravler! Kanskje vi alle 4 kan lage en ny tråd sammen på Hold vekta i løpet av våren? Det er på tide med litt liv der inne også!

 

Ha en god og forhåpentligvis frisk dag, så skal jeg gå til (passiv) kamp mot bassiluskene - og i hvert fall se litt Tour de Ski i ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei jeg fortalte ikke om grete roede til mannen min, Tulla :-) han synes jo at jeg ikke trenger å stresse med vekta, men det er jeg ikke enig i da ;)

Vel, nå er jeg også blitt syk. Kvalm og hodepine, ikke noe kjekt nei.

Var på vekta i dag, den viste 62,9 kg. Fornøyd med det, ihvertfall når jeg tenker etter på alt det søte jeg har koset meg med i jula.

Håper det ikke blir langvarig med sykdom her hjemme, det pleier jo å gå på omgang.

Ha en fin dag videre, og ja vi må komme oss på hold vekten tråd etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! En kjapp oppdatering fra meg. Håper alle er noenlunde friske og raske...?

 

Her har uka gått greit, så langt. Får ikke registrert maten før på kvelden, når jeg kommer hjem fra jobb, men skriver ned alt jeg spiser/drikker på Post-It lapper i løpet av dagen, så jeg ikke skal glemme. He he! Det ser ut til å funke, så langt.

 

Hadde en liten PMS-raptus med en plate Stratos her om dagen (rester fra jula), men pushet like mye av den over på mannen min også, så alt ikke havnet i min mage. Og holdt meg noenlunde innenfor tilmålte kalorier den dagen likevel.

 

Har tatt rockering og styrke, men løpt bare 1 gang hittil. Så trimmen kan fortsatt forbedres. Det er kaldt ute, men ikke kaldt at jeg ikke kan ta en løpetur... Det kaldeste var minus 14 i dag, men det er meldt mildere rett rundt hjørnet, så det er bare å komme seg over den dørstokkmila.

 

Mensen startet i dag og omtrent samtidig gikk all oppblåstheten over, så jeg troooor jeg skal klare å hanke meg inn noenlunde stabil til veiedag i morgen. Krysser fingrene! :)

 

 

P.S. Nei, fillern... Nå kom jeg på at forrige fredagsvekt var jo 65,0. Ikke 65,5 som jeg startet denne uka på. Æsj! Jaja, skitt au. Det får stå det det står i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vekta var snill med deg i dag, Bijou! :)

 

Takk for fromme ønsker, men det er nok årets influensa jeg har fått, så jeg er ikke på beina ennå. Håper å være i gang igjen neste uke, men treningen jeg hadde gledet meg til i morgen må nok gå uten meg, i likhet med onsdagens spinning. Her blir det futt og fart... NOT! <_<

 

Hva med deg, Løffen - er du frisk igjen? Får håpe det!

 

Jeg har ikke rørt rockeringen på en god stund, og kunne trengt den nå, siden ryggen verker etter tre dagers sløving. Men huden kjennes øm og rar og hodet verker, så det blir nok ikke i dag det heller.

 

Nå skal jeg slutte å sutre og heller ønske dere alle en riktig god helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at dere er syke da jenter. Det er ikke noe stas. Datavirus som florerer igjen kan det virke som? Jeg er heldigvis fit for fight igjen etter sist ukes labre form. God bedring til dere også :D

 

Nå har appetitten min kommet snikende igjen etter at jeg var ganske nedfor i jula. Så nå har jeg gått løs på restene av julegodteriet :blink: Ikke lurt! Vekta bikka derfor oppover i går i stedet for rett under 60 og jeg endte på 60,3.

 

Så sprekt av deg å løpe ute i kulda Bijou. Det orker ikke jeg nå om dagen så jeg holder meg på tredemølla. En tur så langt i uka og den var tung! Uff. Kjipt hvordan en liten treningspause ødelegger for formen :angry:

 

Hyggelig å høre at gutta våre liker oss som vi er da Løffen. Mannen min sier som din, at jeg skal droppe slanketenkningen. Men det er lett for han å si som holder seg slank som en strek uansett hva han putter i kroppen <_< Sånn skulle jeg gjerne likt å ha det! Dessuten er han ingen stor godtegris. Hvis vi skal kjøpe godis på butikken kommer han gjerne drassende med druer og ferskpresset juice mens jeg har lassa opp med sjokkis i handlevogna. Gjett om han gir meg dårlig samvittighet da!

Ja, ja. God helg dere :D :D :D Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla69: Vel, like greit å bli ferdig med årets influensa med det samme. ;) Så er den tilbakelagt. God bedring! Neste uke blir nok bedre på alle måter.

 

Snusmumrikke: 12-14 minus er ikke så ille å løpe i, synes jeg. Så lenge det ikke blåser. I fjor løp jeg ned til 17 minus og det var også greit. Og så har jeg jo løpebrodder og godt vinter-løpetøy. Blant annet en sånn vindtett Gore løpetights med fleece inni. Den er gull for gamle bein! :P

 

Jepp. Da var uka tilbakelagt. I alle fall hverdagene. Og den gikk ganske greit, synes jeg. Til tross for PMS. Kalorisnittet mitt mandag-fredag ble på 1438, hvilket jeg jo må si meg fornøyd med. Kunne godt trent litt mer, men skal prøve å få til ukas andre løpetur i helga. Dagens vekt: 65,3 kg. Som er 300 gram opp fra forrige fredag, men littegrann ned siden mandag, i det minste. Jeg er uansett fornøyd!

 

wZi9bew.png

 

Månedens mest utfordrende uke er over og fra neste uke bør kroppen være mer på gli. Peiler meg inn på 64-tallet til neste fredag.

 

God helg alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen over gitt!

 

Ikke den beste for meg. Jeg fikk beskjed lørdag morgen om at bestemoren min hadde stort hjerneslag på natta og trolig ikke vil overlevere det :( I overkant mye trist som skjer om dagen må jeg si...

 

I tillegg røyk vaskemaskinen vår lørdag morgen - så de store treningsplanene ble ikke gjennomført. Det ble innført sparing på skittentøyvask :( Ikke nok med det: på vei ut for å kjøpe ny maskin fikk vi ikke start på bilen, men det ordnet seg etter hvert heldigvis. Rævva dag m.a.o.

 

Vi fikk heldigvis bestilt en ny vaskemaskin lørdag ettermiddag på nettet. Den vil bli levert i morgen så da er det lov å produsere skittentøy igjen ;)

 

Ellers er det bare å ta den motgangen man møter og prøve å holde humøret oppe :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Kan jeg bli med innpå her?! I høst prøvde jeg på egenhånd, men d funka dårlig. I fjor etter jul var jeg aktiv på et forum og gikk ned fra 66-62, men så sniker vekta seg oppover igjen. Jeg er bare så drittlei av å bestandig ha 3-4 kg som burde av. Og nå må jeg til igjen, før det blir mer å kvitte seg med. Jeg holdt vekta noenlunde i jula, dvs på 64tallet, men etter nyttår har d vært selskaper i tur og orden og jeg har gått opp istedenfor ned. Kjempetragisk!! Bijou, jeg har vært på forum m deg før og ellers lest og vært innom dine tråder. Her er jeg altså igjen. Håper jeg kan bli med. Veiedag fredager (prøver det denne gangen), håper å snike meg ned noen gram til fredag førstkommende. Pr idag er jeg på ca 65,5...!!!!!

Jeg er 38 år, i lykkelig familie m mann og tre barn, er 1.70 høy og ønsker å veie 61-62 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusmumrikke: Du har virkelig fått kvota di denne vinteren, virker det som. :( Ikke noe kjekt i det hele tatt, når det hoper seg opp sånn. Hold ut! Og ta vare på deg selv.

 

LiveLife: Velkommen til tråden! Klart du kan være med her du også. Vi som er drittlei av å ha 2-4 (eller 6) kilo ekstra... ;) Ser ut som du sliter med det samme som vi andre her inne, som strever i vei. Greit å slå følge mot målet. For i mål skal vi jo! Og selv om vi har ulike mål her inne så er vi alle skjønt enige i at vi ikke vil være på 65-tallet, i alle fall...

 

Her startet jeg uka på 64,9 kg idag. Altså ned 400 gram i helga, faktisk. Og det til tross for helgekos og greier. Kryss i taket!

 

Var ute og løp i snøværet i går, og det ble vel mer snøbrøyting enn løping. Fort gikk det ihvertfall ikke, der jeg kavet i snøfonnene. Men kalorier brant jeg trolig, i massevis. Så mission complete.

 

Idag har jeg løpefri, før det bærer ut igjen imorgen.

 

Håper alle får en fin og motivert uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusmumrikke, så leit å høre. Hvordan går det nå? Jeg er enig med Bijou, du har virkelig hatt mye i det siste!

 

Apropos Bijou - gratulerer så mye med nedgang i helgen! Er ikke det litt mot normalt? ;) Jeg skjønner du har bestemt deg nå!

 

LiveLife, velkommen! Vi er ikke så helt ulike ser jeg, selv om jeg har et par cm mer enn deg. Vekta er temmelig lik. Influensaen hjalp dessverre ikke, snarere tvert imot, for jeg orket å spise men ikke bevege meg :(

 

Men jeg kom meg på trening igjen i morges, og får bare stramme pent og rolig inn. Det blir ingen diett på meg, men jeg planlegger å begrense matmengden litt, spise sunt og trene. Foreløpig vil jeg ikke tenke kalorier, men hvis det ikke blir bevegelse på vekta får jeg revurdere etter hvert.

 

Jeg burde ellers ha et nyttårsforsett på søvn, ser jeg. Kommer for sent i seng, og når jeg da i tillegg blir liggende og grunne på bekymringer etter at jeg våkner midt på natten {og det gjør jeg hver natt) sier det seg selv at det går galt.

 

Jaja. Ha en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Humøret har bedret seg litt siden lørdag, men jeg har fortsatt mine bekymringer. Blir fort liggende å grunne på den om natten slik som deg Tulla. Det er ganske slitsomt :( Vi har vel tanker om at det blir en ny begravelse i løpet av de to neste ukene...

 

Ellers stjeler jeg et sitat fra innlegget ditt: "Det blir ingen diett på meg, men jeg planlegger å begrense matmengden litt, spise sunt og trene". Siden jeg har så mye å tenke på om dagen kommer jeg ikke til å detalj-telle kaloriene; hvis vekta ikke begynner å gå oppover da.

 

I dag er det for øvrig trening på programmet igjen. Tredemølla venter. Ny, fiin vaskemaskin kom i hus i går så nå er det fritt fram igjen :D

 

All honnør til deg Bijou som er ute og brøyter løyper! Imponert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er da en tøffing Bijou som løper ute i snøværet! kaloriene må smeltet vekk da ;)

 

Jeg har ligget syk noen dager.Kjedelig,men matlysten har da virkelig vært tilstede til tross for feber og forkjølelse. Har det med å synes synd på meg selv da, og trøstet meg med både det ene og det andre.

Så da blir det som jeg alttid gjør, unngår å gå på vekta i frykt for å bli skuffet.

 

Snusmumrikke, du har hatt/har mye trist å tenke på, så jeg er imponert at du klarer å skrive her inne og tenke på vekta. Kanskje det er litt godt å tenke på slike «luksus ting» også når livet er tøft..

 

Får ta meg en løpetur på mølla i kveld, hvis det da er ledig parkering. Min mann sa det var tett med folk som skal begynne å trene. Blir godt å få løpe igjen nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Så leit å høre at dere venter dere nok en begravelse, Snusmumrikke. Men godt at du igjen kan trene bort litt frustrasjon - og vaske klærne etterpå! ;) Håper ellers vi begge kan få til å bruke nettene til søvn snart.

 

Løffen, er det ikke utgjort at appetitten er like stor selv om en er syk? Jeg kjenner meg igjen i trøstespisingen også. Men vi får bare jobbe på. God løpetur!

 

Bijou, skal du ut og brøyte stier igjen i dag? :)

 

Jeg er sliten og ute av lage i dag. Håper det bare skyldes influensaen og at det ikke er en dårlig trend! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Tulla69: Jo, å gå ned i helga er virkelig mot normalt her i gården. Så det var nok et engangstilfelle! ;)

 

Ellers har uka gått sånn tålelig bra hittil. Hatt noen matmessige utfordringer, så opp i 17-1800 kalorier en dag, men nede i knappe 1100 igår (uten at jeg helt skjønner hvordan, jeg trente jo også), så totalt sett blir vel ukesnittet greit likevel.

 

Var altså ute i snøen igjen i går! :) Men da var det heldigvis brøytet, i motsetning til på søndag, så da kunne jeg gasse på. Men litt glatt, så løper med løpebroddene/YakTrax. Føler jeg er på vei inn i den gode gamle løperytmen igjen, med faste løpedager søndag, tirsdag og torsdag. Og tenker nå at det ikke er et valg, men at det bare er en del av ukerutinen. Ikke noe å lure på, eller kjenne etter på. Da er det lettere å komme seg over dørstokkmila også. Vel, so far so good.

 

Ikveld er det altså løpefri igjen, men rockering og styrke står på programmet istedet.

 

Ha en fortsatt fin uke! Og bli friske igjen, da dere, ellers smitter dere meg også... :P Her i heimen har vi vært friske alle mann nesten uforskammet lenge denne vinteren. Måtte det vare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på Bijou: god bedring dere! Skulle gjerne hengt meg på løpetrenden din også, men kulda frister ikke meg altså. Flink er du :D Jeg får prøve å holde tritt med deg innendørs i stedet.

 

I går fikk jeg den triste beskjeden at også min farmor har gått bort. Da fristet det veldig å gå hjem til sofaen og trøste seg litt der. Men jeg mannet meg opp, tok turen til trening og fikk noen km i beina. Det føltes godt tross alt. Men formen er ganske laber :( Når neste uke er over får jeg håpe det blir mulig å komme tilbake i noenlunde normal rytme. Det har vært litt unntakstilstand hos meg den siste tiden... Men du har rett Løffen; det er en fint avbrekk å gå innom forumet for litt "lettere" problemer :lol:

 

Veiing i dag: 59,9 kg. Fint tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusmumrikke: Kondolerer. Igjen. Dette var jo veldig trist, da. Men synes du takler det bra, tross alt. Så får vi her inne være "gledessprederne" dine imens, i den grad vi kan. He he!

 

Kan jo for eksempel rapportere at vekta snegler seg nedover igjen. Det er jo en "gladnyhet"! B) Veide inn på 64,6 kg i dag og sier meg veldig fornøyd med det. Selv om jeg ikke er helt tilbake der jeg var før jul enda, så er det riktig retning på kurven min.

 

wZi9bew.png

 

Maten har som sagt vært litt bob-bob denne uka. Annenhver dag oppe i 17-1900 kalorier, og 1000-1100 kalorier innimellom der. Ikke så bra, antar jeg. Kroppen blir nok litt forvirra. Men kalorisnittet mandag-fredag ble altså 1483.

 

Treningsmessig en ok uke, men var litt ergerlig i går siden jeg ikke fikk løpt likevel, slik som planlagt (og som hodet faktisk var innstilt på). Måtte en handlerunde i byen etter jobb og da ble det sen middag når jeg kom hjem, deretter vente 1-2 timer etter maten før jeg kunne løpe, men da var jo klokka plutselig langt over 22.00 - og vips, det var den dagen, liksom. <_< For jeg hadde også planer om å legge meg tidlig, for en gangs skyld. (Har innmari lakenskrekk for tida. Kommer sjelden i seng før 24.00.) Så da ble det i seng før kl 23.00, i stedet for løpetur. Jaja. Det kom da noe godt ut av det.

 

Nå er det helg, og mer søvn står på programmet. Pluss en familiemiddag. Skal få løpt enten lørdag eller søndag. Og ellers bare slappe av! :)

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at jeg får være med innpå her. Jeg er ikke den som skriver hver dag, og heller ikke av den mest private i det jeg deler, men det er fint å lese det dere skriver. Og så er det leit meg deg, snusmimrikke, som mistet farmora di.. Forstår at det er annet å fokusere på da. Så håper jeg du har gode minner å se tilbake på, at det kan være et lyspunkt i det som er leit.

 

Det er artig at vi er nokså like, vi innpå her. I høyde og ønskevekt. Og noen av dere er jo nærmere målet, må jeg si. Men jeg har ikke tenkt å gi meg. Denne vinteren MÅ jeg bare klare det, og jeg tror at med deres hjelp innpå her, så kan det gå. Det er bra å ha noen å "stå til regnskap for" og å melde resultater til.

 

Jeg har ikke vært motivert for å registrere mat, men innser at jeg MÅ det. Så jeg begynner i dag. Men har da skjerpet meg litt siden mandag, da var jeg 65,5, i dag er jeg 64,9

Neste uke forventer jeg å melde LANGT nede på 64tallet, det er innenfor rekkevidde om jeg klarer å være flink og registrere maten jeg putter inn.

 

Jeg kommer til å legge meg på ca 1400 kc daglig i ukedagene, håper å klare det sånn noenlunde.

 

Dagens rapport:

15.01.16: 64,9 kg, ned 0,6 siden sist

11.01.15: 65,5 kg

MÅL: At vekta ligger på 61-tallet, la oss si 61,5 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med flere her innpå, Livelife :-)

 

Kan ikke skryte av meg selv i det siste, ja det har ikke gått bra med maten. Spist akkurat det jeg vil og da blir det for mye søtt.Eneste lyspunkt er at jeg faktisk har løpt 4,5 mil denne uka :-) (muligens pga dårlig samvittighet for den usunne maten)

Har ikke veid meg heller, lå vel på 62,9 sist gang. Kan nok ikke regne med 62 tallet nå. Blir vel litt mere tenker jeg...

Om ikke annet så føler jeg meg lett på foten, men jeg må bare ta meg sammen og ikke miste fokuset nok en gang.

Ønsker dere en fin uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye, Snusmumrikke. Håper du har fått din dose med leie ting for en god stund fremover nå.

 

Da er det hyggeligere å gratulere dere med nedgang, Bijou og LiveLife! Skulle ønske jeg kunne ta meg selv med i samme slengen, men jeg har ikke vært så flink. Det har blitt litt for mye mat og litt for lite trening - dårlig kombinasjon! :unsure:

 

Når det er sagt, aner jeg ikke helt hva jeg faktisk veier. Muligens pga kulda har vekta fått store problemer med å bestemme seg. Jeg så alt fra 64.2 til 65.5 i morges. 64.2 er en utopi og sannheten er nok sikkert nærmere 65.5, men med så mye usikkerhet har jeg valgt å droppe dagens registrering.

 

Løffen, jeg er skikkelig imponert over 4.5 mil på en uke. Du er jo i superform! Eia, var jeg der! :rolleyes:

 

Jaja, jeg får gå på leting etter viljestyrken min. Formen er iallfall litt bedre. Jeg har følt meg trøtt og sliten etter influensaen, men aner en lysning nå. I helga fikk jeg også endelig kommet meg på ski. Det var fint, men kaldt! :o

 

Ha en riktig god uke alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helga vel overstått, og jeg må si at det gikk noenlunde bra. Nå i starten må jeg veie maten i helgene også, det nytter ikke å skli helt ut. Så jeg har ligget på 1400-tallet ang kcal, det blir jo litt "sånn ca" når jeg ikke spiser hjemme, men stort sett har jeg puttet inn det meste hjemme, så føler jeg har kontroll. I dag ligger jeg an til øvre del av 1400 tallet på kcal. SÅ nå har jeg puttet inn det som skal inn for i dag. Jeg har hatt en hektisk periode nå, og det er dårlig med trening. Men det er jo maten som er viktigst når man skal ned i vekt, og så skal jeg prøve å prioritere litt trim resten av uka, det har jeg tid til. Jeg liker å sykle på spinningsykkelen min, og å gjøre litt styrkeøvelser. Men aller mest liker jeg rask gange. Så jeg er ikke så veldig fancy i treninga mi. Jeg ser at vekta beveger seg nedover. De berømte første grammene som fyker av, det er veldig motiverende. Men SÅ begynner jobben deretter...!!!

Vi må heie på hverandre og prøve å holde fokus! :)/>

Imponert over deg, Løffen, som har lagt bak deg SÅ mange mil!!! kjempebra!

Tulla, så herlig å ha komt seg på ski, så får du bare ta det steg for steg, det tar tid å komme seg etter en real runde med influensa. Spennende å se hva vekten EGENTLIG viser neste gang, da :)/>

Takk for koselige velkomsthilsener innpå her!

ønsker alle en fortsatt god kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba, LiveLife. Jeg spiser mer enn deg - men jeg skal skynde meg langsommere også.

 

Vekta ja! Jo, i morges ga den rett og slett beskjed om at jeg var for tung til å veies - etter først å ha flashet tallet 126.8 mot meg. Riktignok tenker jeg jeg har spist litt mye, men dette var kanskje likevel i overkant? :lol:

 

Jeg tror vi må konkludere med at jeg er uten vekt om dagen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...