Gå til innhold

Bijou's Sommerplan 2015


Anbefalte innlegg

Tulla69: Så flink du er! :) Både med treningsopplegget ditt og vekta! Grattis, altså! Du kommer sikkert til å suse avgårde på halvmaratonet. Høres i alle fall ut som du er maks forberedt. Tvi, tvi! Jeg heier på deg fra sidelinja!

 

Her gikk forrige uke helt skeis - og forferdelig fort! :blink: Rakk ikke oppdatere på fredag en gang. Dagene bare flyr!

 

Treningsmessig ble det bare med den løpeturen mandagen. Og vekta ramlet ned til 63,3. Så skeiet jeg litt ut på tirsdagen og var boms en hel kilo tyngre onsdagen! :angry: Klarte å lirke av meg littegrann og veide inn på 63,7 til fredag. (Men etter helga nå, hvor jeg blant annet hadde en helaften på byen lørdag, viste vekta 64,4 i morges.)

 

Oversikten:

Uke 1: 63,4 kg

Uke 2: 64,3 kg

Uke 3: 63,9 kg

Uke 4: 63,4 kg

Uke 5: 63,2 kg

Uke 6: 63,4 kg

Uke 7: 63,7 kg

 

Pfffffffttt! Det er så man nesten har lyst til å gi opp alt, altså! <_<

 

Men det kan jeg jo ikke. Jeg gikk blant annet igjennom noen klær på lørdag og tok frem et svart miniskjørt jeg har brukt hele vinteren/våren og som er en favorittene mine. Det hadde jeg ikke lenger nubbsjans å komme inn i. Og det var en liten vekker... Hvordan kom jeg hit, liksom? Og hvorfor er det så forbaska vanskelig å komme tilbake, plutselig? Det føles ut som over natta. (Men det har jo gått noen måneder.) Og føles bare klin umulig å snu.

 

Men jeg vil ikke være her. Derfor gir jeg ikke opp, men prøver igjen, helt til det går.

 

For øvrig er det full nedtelling til jobbslutt, ja. Men like fullt stressa som fy, til siste minutt, med opplæring og et nytt datasystem på toppen, som ble installert i forrige uke. Blæh! Kommer ikke til å klare å stresse ned før jeg er ferdig der, kjenner jeg. Har aller siste dag tirsdag neste uke, så skal jeg bare SOVE!! Neida, ikke bare det. (Men masse av det...) Og reise bort, 1 uke, til familie vestpå. Og etter planen fjerne en føflekk også, men lurer på om jeg skal utsette det litt, siden jeg da ikke får trent ordentlig på en uke eller to etterpå - og jeg har litt lyst til å røre på meg i ferien. Får se det an.

 

Men først: jogging i kveld. Det skal jeg alltids få til. Så får vi se hvordan resten av uka går. Noe 62-tall kan jeg bare glemme med det første. Må ta kverken på dette forbaska 63-tallet først. Grrrrrr!

 

Oj, det ble langt innlegg. Men jaja. Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Bijou!

Ja da er jeg kommet meg over på din tråd, og vi må bare prøve å motivere hverandre.

Jeg måtte le litt da du også går og prøver på klær som strammer litt for mye ;) Jeg gjør ofte og ja det irriterer meg. Mens andre ganger tenker jeg at pytt pytt, jeg kan da ikke bli sur for noen få ekstra kilo etter å ha født tre barn og blitt 42 år. Men jeg er ikke fornøyd, og det vil jeg være :)

Veide meg i dag og ble litt glad da jeg så 63 tallet. 63,9 kilo. Målet blir 60 kilo i første omgang.

Nå får jeg komme meg ut og løpe. Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for rosende ord, Bijou! :)

 

Nå sitter jeg kjempetrøtt i stolen og er glad for at det snart er leggetid - og at jeg skal være hjemme i morgen!

 

Og apropos kjempetrøtt - jeg syns ikke det er så rart at du strever med å regulere kostholdet nå. Du skal se vekta kommer på plass når du bare får litt mer tid til deg selv og kommer deg unna den stressende jobben din. Du har klart dette før og kan klare det igjen! Ja, hvis ikke den nye jobben blir like stressende da ;)

 

Jeg har ikke trent i dag, men det står på planen i morgen. Aller først skal jeg imidlertid sove! God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn hit, Løffen! :) :)

 

Ja, man må jo tenke med vekt at det er flere faktorer som spiller inn, enn bare ønsket om å ville veie ditt eller datt. Alder spiller inn, at kroppen forandrer seg etter barnefødsler, stress etc.

 

Men jeg klarte faktisk å slanke meg helt ned til det jeg veide i 20-årene etter at jeg fikk barn (som 37-åring), så jeg kan liksom ikke bruke det kortet heller. Tok en slanke-sjau etter fødselen i 2011, nådde målet mitt og holdt vekten stabilt under 60 kilo halve 2013 og hele 2014. I hele fjor sommer lå jeg f.eks. rundt 57 kg. Så jeg har allerede bevist for meg selv at det er mulig. Fillern og... :unsure:

 

For min del føler jeg løsningen ligger rundt det å stresse ned, og sørge for å få nok hvile. Da orker jeg bl.a. også å trene. Og ha mer disiplin rundt godteriet. I stressa perioder spiser jeg jo godteri som en tulling, fordi sukkeret gir en (kortvarig) energiboost - og trøst.

 

Så mindre stress og mer hvile! Da er det lettere å ta riktige valg.

 

Tulla69: Satser på at den nye jobben min blir langt mindre stressete! Der trenger jeg for øvrig bare å jobbe 1 årsverk og ikke 2, som jeg har blitt forsøkt presset til de siste årene. For en luksus det skal bli! ;)

 

Vel, vel. For min del ble det treningsfri i går, planlegger rockering og styrke i kveld og løping igjen i morgen. Så må jeg vel klare å komme av 64-tallet i alle fall, til fredag.

 

Ha en fortsatt fin uke, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn hit, Løffen! :)/> :)/>

 

Ja, man må jo tenke med vekt at det er flere faktorer som spiller inn, enn bare ønsket om å ville veie ditt eller datt. Alder spiller inn, at kroppen forandrer seg etter barnefødsler, stress etc.

 

Men jeg klarte faktisk å slanke meg helt ned til det jeg veide i 20-årene etter at jeg fikk barn (som 37-åring), så jeg kan liksom ikke bruke det kortet heller. Tok en slanke-sjau etter fødselen i 2011, nådde målet mitt og holdt vekten stabilt under 60 kilo halve 2013 og hele 2014. I hele fjor sommer lå jeg f.eks. rundt 57 kg. Så jeg har allerede bevist for meg selv at det er mulig. Fillern og... :unsure:/>

 

For min del føler jeg løsningen ligger rundt det å stresse ned, og sørge for å få nok hvile. Da orker jeg bl.a. også å trene. Og ha mer disiplin rundt godteriet. I stressa perioder spiser jeg jo godteri som en tulling, fordi sukkeret gir en (kortvarig) energiboost - og trøst.

 

Så mindre stress og mer hvile! Da er det lettere å ta riktige valg.

 

Tulla69: Satser på at den nye jobben min blir langt mindre stressete! Der trenger jeg for øvrig bare å jobbe 1 årsverk og ikke 2, som jeg har blitt forsøkt presset til de siste årene. For en luksus det skal bli! ;)/>

 

Vel, vel. For min del ble det treningsfri i går, planlegger rockering og styrke i kveld og løping igjen i morgen. Så må jeg vel klare å komme av 64-tallet i alle fall, til fredag.

 

Ha en fortsatt fin uke, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag!

 

Ja, jeg merker veldig på det å stresse og hvordan jeg da lett kan hive innpå veldig mye usunt. Jeg har bestemt meg for at jeg skal ta det roligere, fokusere på hva jeg putter i meg og at treningen ikke blir NR.1. Det er jammen ikke lett, da det ofte er travelt med tre barn, men ja det gjelder å være fokusert.

Jeg har jo trent i alle år og kan lett løpe en mil på mølla flere ganger i uka. Likevel går jeg ikke ned noe. Jeg blir også så sulten av treningen.

For ca. To år siden gikk jeg på grete roede drop in og klarte å gå ned 3,5 kilo. Og da gikk jeg bare turer. Men dessverre tenkte jeg i mitt indre at når kurset er over, skal jeg kose meg igjen..... Ikke noe lurt nei! Kiloene kom fort på igjen.

Så Dette prosjektet må være langvarig og levelig. Så nå gleder jeg meg til lørdagen, da skal jeg nyte en god Iskaffe og litt chips på kvelden :) Nå har ikke gottesuget vært så veldig stort heldigvis, og jeg kan døve det med en kopp varm kakao eller litt kesam med blåbær.

Så håper jeg vekta rikker seg i riktig retning etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det endelig helg! :)

 

Som du sier, Løffen, så tror jeg det er vel så bra å gå turer som å løpe eller noe annet "intenst". De første månedene i slankeprosjektet mitt i 2011/2012 løp jeg ikke i det hele tatt, men gikk bare turer. Og kiloene rant av likevel. Det var bare å gå langt nok, fort nok - og legge inn noen motbakker! ;) I tillegg dyttet jeg jo gjerne barnevogna foran meg også. I alt slags vær. Til svetten silte. Så det brant opp mange kilo, bare det. Man ikke nødvendigvis løpe.

 

Her fikk jeg til 2 løpeturer denne uka. Så langt. Og et par økter styrke. Veiedag idag viser 63,2 kg. Helt akseptabelt. (Særlig ettersom jeg veide 64,4 på mandag....) Men det er jo det samme tallet, for ørtende gang denne sensommeren. <_< Må komme meg videre, over den magiske 62-grensa.

 

Prøver igjen, neste uke. Gir meg ikke!

 

Og kun 2 arbeidsdager igjen, neste uke, og så FERIE! Hurra! :D Som jeg gleder meg til det! Her skal det soves, og hviles, og trenes. Har flyttet på føflekk-fjerningen også, til uti oktober, så jeg kan bruke ferien til trening.

 

God helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg ja :D

 

Nei, det er nok ikke til å komme fra at kostholdet er alfa og omega for vekta. Men jeg må trene, både for velvære og for å få spise litt mer. Selv om jeg også erfarer at appetitten øker når jeg trener. Rimelig nok, egentlig!

 

Ja, nå er du nesten i mål med gammeljobben, Bijou! Kan tenke meg det blir deilig med ferie, ja.

 

Jeg er sliten etter to kursdager, men løp likevel drøye 8 km før middag og er ganske fornøyd med meg selv. Nå skal jeg skeie ut med litt is :o

 

Ha en riktig god helg begge to! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg ja :D/>

 

Nei, det er nok ikke til å komme fra at kostholdet er alfa og omega for vekta. Men jeg må trene, både for velvære og for å få spise litt mer. Selv om jeg også erfarer at appetitten øker når jeg trener. Rimelig nok, egentlig!

 

Ja, nå er du nesten i mål med gammeljobben, Bijou! Kan tenke meg det blir deilig med ferie, ja.

 

Jeg er sliten etter to kursdager, men løp likevel drøye 8 km før middag og er ganske fornøyd med meg selv. Nå skal jeg skeie ut med litt is :o/>

 

Ha en riktig god helg begge to! :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag her inne på forumet:)

Fra å ikke våge å veie meg, går jeg nå på vekta hver dag ;) vet ikke om det er så lurt, men ble glad i dag da den viste 63,4 :)

Så da er den på vei nedover. Merket at det ble litt vanskelig i går da vi hadde brownies, men jeg klarte utrolig nok å ta et lite stykke og være fornøyd med det.

God ferie til deg Bijou. Den må du nyte til det fulle:)

Og Tulla, jeg er helt enig med deg i det med trening og velvære. Livet blir ikke det samme uten å trene og man blir jo strammere av det:)

Så får vi håpe på en bra uke som kommer og prøve å ta sunne valg når det røyner på som verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Jeg svarte i går på Løffens innlegg "løper og løper, men kommer aldri i mål" siden jeg kjente meg veldig godt igjen i den beskrivelsen. Men jeg skjønner at tråden er lagt ned og at du Løffen ble invitert over hit i stedet. Er det mulig for meg å bli med dere? Håper ikke jeg presser meg på, men jeg skulle så gjerne vært i en tråd hvor jeg kjenner meg "hjemme". Og jeg ser at dere har en noe tilsvarende situasjon som meg.

 

Jeg er 39 år, gikk ned ca 10 kg for en del år siden og har ligget stabilt rundt 58 kg over lang tid. I fjor hadde jeg imidlertid en ulykke og som endte med at jeg ikke kunne være i fysisk aktivitet i godt over 7 måneder. Det ble også en del trøstespising av godis (er en fryktelig godtegris...). Nå er jeg nok en gang i full fysisk aktivitet. Men kiloene som kom krypende har limt seg fast og jeg sliter med å riste av meg de dårlige godtespisevanene.

 

Trenger motivasjon fra likesinnede m.a.o. så jeg håper jeg kan bli med dere.

 

Testet vekta i dag og den viste 62.0 kg. Fra nå av blir det veiing på tirsdager :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan være med her, Snusmumrikke! :) Velkommen!

 

Da er vi minst 3 godtegriser, som vil under 60 kg! :P I tillegg til Tulla69 som kanskje er mer Holde Vekten. Men her er det plass til alle.

 

Det er de der siste pålimte kiloene som vi alle strever med. Men det er ikke umulig! Evig optimist, der. Selv om jeg selv er ganske stuck for tida... <_<

 

Her ble helga et eneste stort etegilde. Og startet uka på 63,9. Jaja. I tillegg er det PMS-uke igjen, så kan vel ikke forvente noe revolusjonerende på vekta denne uka (heller). Føler veldig at jeg står i stampe for tida.

 

Men nå er det i det minste FERIE! :D Hadde siste arbeidsdag på jobben idag. Litt vemodig, men mest en lettelse, siden jobben har vært en pain in the ass... for å si det rett ut. Og nå venter 2 uker med ferie, før ny jobb fra 1/10. Hurra! Masse tid til å hvile og ta vare på meg selv. (Det er stort sett det jeg har planlagt disse ukene.)

 

Ha en fortsatt fin uke, folkens! Stå på!

 

P.S. Her har jeg forresten veiedag fredager, Snusmumrikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsten. Nå ble jeg glad :D/> Trenger dette for å gå i gang.

 

Har vært kjempeflink i dag: registrert all mat, løpt, skippet sjokoladeservering på jobben og holdt meg laaangt unna kjøkkenskapene i kveld. Føler meg optimistisk! Nå skal godtegrisen temmes ;)/>

 

Så kjekt å være flere :) det er jo ikke noe særligå være helt alene om dette prosjektet! Ja nå må vi temme oss selv fra alt sukkeret ;)

I dag har det vært en litt tung dag, vært litt gottesugen,men har holdt meg unna. Løp i kveld, ca.8km på mølla og ligger på ca.1700 kcal. Er spent på veiingen fremover. Sove godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke like optimistisk i dag altså!

Dag 2 har vært tøffere en dag 1, men har klart å styre unna godisen. Takka pent nei til godteskåla som ble sendt rundt da jeg var på familiebesøk. Puhhh. Det holdt hardt. Vel, det ble 5 Tom og Jerry kjeks under middagslagingen, men det får gå. Var desperat etter en stressende dag på jobben hvor det hverken ble tid til lunsj eller mellommåltid. Men kampen mot søtsuget er i full gang i alle fall!

Treningen går sin vante gang - 75 min yoga i dag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det blitt liv! Velkommen til deg også, Snusmumrikke (morsomt nick, forresten ;))!

 

Det er livsfarlig å hoppe over lunsj - da er det fristende å småspise masse, da! Godt gjort å begrense seg til noen få Tom og Jerry - kjeks.

 

Hvordan går det med godtesuget, Løffen? Og Bijou - gratulerer så mye med å ha lagt gammeljobben bak deg! Håper du nyter ferien i fulle drag! :)

 

Er jeg Hold vekten, tro? Kanskje det? :lol: Jeg tenkte egentlig å gå ned et par kilo, men har jo ikke gjort noe for å få det til og er teknisk sett såvidt innenfor vektbeltet mitt. Vi får se hva jeg orker!

 

Jeg har også vært på yoga i dag, pluss en 25-minutters løpetur. Siste før halvmaraton lørdag, så det skulle bare være en kort, rolig tur. Jeg er forresten veldig spent på hvordan det går lørdag! Det blir mitt første konkurranseløp, så jeg begynner med brask og bram ;)

 

Men jeg skal ikke konkurrere med andre enn meg selv, da.

 

Lykke til med veiinger! Som Bijou var inne på skjer det lite med meg på vektfronten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk for hyggelig velkomst Tulla69 :) og lykke til med løpet på lørdag. Det blir nok gøy :lol:

Jeg har et stykke igjen før formen er tilbake til å holde ut langløp. Men det kommer seg litt etter litt.

 

I morgen blir det nok en smell med jobbfest. Servering av både middag og godt i glasset så da kan det bli vanskelig å styre unna kaloriene. Men kan ikke gå for et helt asketisk liv heller da. Det vil nok ikke holde i lengden. Mitt mål er f.o.f. Å få bukt med godisspisingen. Bare det vil forhåpentligvis gjøre susen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, sveisann!

 

Her er jeg så i feriemodus for tida at jeg knapt vet hvilken ukedag det er lenger. He he! Snakk om å skru av hverdagen i rekordfart! :rolleyes: Men SÅ deilig og etterlengtet, da! Tempoet er skrudd ned, stresset begynner også sakte å slippe taket og gamlejobben har allerede rukket å bli et vagt minne. Har ikke sendt de en eneste tanke, faktisk, etter sist arbeidsdag på tirsdag.

 

Vel, fredag er jo ubønnhørlig veiedag, okke som. Og vektmessig ble ikke denne uka noe særlig. Har vært mega-oppblåst pga. PMS og følt at kroppen har vært litt ute av kontroll. Var ute og jogget mandag, skal jogge igjen i dag og har fått tatt litt styrke. Og kommet mer ajour på søvn og hvile. Men vekta viste like fordømrade 63,9 kg idag. Samme som mandag. Jaja.

 

På førstkommende mandag reiser jeg vekk og blir borte 1 uke og uvisst om jeg får fulgt med på vekta da. (Eller har internett.) Men joggeskoene skal med! Reiser uten mann og barn, så planen er å koble ALT ut, en hel uke. Ikke tenke plikter i det hele tatt, annet enn mine egne (spise riktig, sove masse og trene). Nesten litt sånn helseferie, dette. Og en sånn ferie helt for meg selv har jeg ikke hatt siden før jeg fikk barn. Men så himla etterlengtet. Og jeg er uendelig takknemlig for at mannen min ikke protesterte på det, men snarere oppmuntret det. Slik at jeg kan komme helt uthvilt tilbake igjen, klar for ny jobb og ny hverdag.

 

Snusmumrikke & Løffen: Vi får bare fortsette kampen mot godterisuget! Sliter jo stadig med det her også. Men litt enklere nå siste dagene, faktisk, etter at jeg sluttet jobben. På gamlejobben hadde vi skåler meg godis tilgjengelig hele tiden. Og jeg spiste mer på jobb enn hjemme. Her hjemme er det lettere å ikke ha det i hus. Bortsett fra i helgene, da. Men helg er helg. Har ikke lyst til å kutte godis helt, bare begrense det.

 

Tulla69: Lykke til så masse imorgen! :) Du har stålvilje, altså! Jeg hadde aldri klart noe halvmaraton. Tar av meg hatten for det du har klart siste tiden, med sykdom, rekonvalesens og alt. Ser ut som dere får en knall dag værmessig, også! (Hvis du skal løpe der jeg tror du skal.) Tvi, tvi! Heier på deg vs. deg! B)

 

Her blir helgen stort sett litt huslige plikter og masse kosing og smasking på mann og sønn (som jeg jo skal være borte fra 1 hel uke, uææh... det begynner å gå opp for meg nå), før jeg pakker kofferten søndag kveld og setter kursen vestover.

 

Men så sant jeg har internett der oppe/borte, så skal jeg rapportere inn her neste uke! :)

 

God helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesmell!! Jobbfest!! Jeg sier ikke mer :o/> God helg!

Hei jenter :)

Ja da er helgen i gang og nå sitter jeg og koser meg med 50 gram chips, 2 safari kjeks og en brus! Juhu, så godt det er:) gottesuget har vært tilstede hele uka, men jeg prøver hver gang å tenke ut alternativer. Så det har gått helt greit, men må ha lørdagskosen.

Tenkte å hoppe på vekta i morgen eller mandag, håper på noe nedgang.

Lykke til i dag med løpet Tulla, du er jammen meg flink;)

Og det er jo lov å Skeie ut på fest, Snusmumrikke. Vi skal jo ha et liv og ikke bare telle hver kalori. Og du Bijou må senke skuldrene og tenke på deg selv;)

Jeg synes det er godt å føle at jeg kan kose meg med litt uten å gå helt bananas.

Jeg begynte på 64,1 kg for så å gå ned til 63,4 kg. Målet fremover blir å komme på 63 blank, så får det bare ta en eller tre uker;)

God lørdag til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du koser deg Løffen. Det er jo greit så lenge det ikke går over stokk og stein.

 

Jeg startet dagen i dag med 8 km på tredemølla for å kompensere for gårsdagen. Føltes bra etterpå! Satser på trening i morgen også - da kan jeg vel konkludere med en bra uke.

 

Siden det ble godisdag i går har jeg styrt unna i dag. Har gått fint egentlig. Spist sunn, god mat i stedet. Mannen min er støttende og sier han skal holde seg unna i en periode han også. Han er ingen godtegris slik som meg, men det hjelper uansett med litt support.

 

God lørdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag!

 

Tusen takk for gode ønsker! I dag tar jeg livet med ro - jeg er sliten... ;)

 

Jeg hadde bestemt meg for å løpe rolig og få en god opplevelse, men ble for fristet til å prøve på under 2 timer. Det gikk selvfølgelig ikke, og de siste 5 km ble fryktelig tunge... :blink:

 

Men jeg løp hele veien, endte på noe under 2.04, og er egentlig kjempefornøyd med det. Juhuu, jeg har løpt halvmaraton! :D

 

Så flott at du koser deg, Bijou! Pms-uker er slitsomme, det løsner nok til uka - høres ut som du har vært flink.

 

Gratulerer med nedgang, Løffen! Og Snusmumrikke, håper det var en god fest og verdt utskeielsene! ;)

 

Nå skal jeg hente minsten i bursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel gjennomført Tulla69! Jeg hadde nok satset på under 2 t jeg også om jeg hadde stilt til start, men hadde nok ikke klart å gjennomføre så bra som deg på nåværende tidspunkt. Du har all grunn til å være fornøyd syns nå jeg :)

 

Nå er det klart for en ny uke. I morgen er det atter veiing og jeg er spent på om fredagens utskeielser har satt sine spor. Resten av uka har jeg klart å være flink både med registrering og trim. Syns dog det er litt vanskelig å registrere mat når jeg er ute og spiser. Blir litt skudd i blinde liksom...

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men jeg løp hele veien, endte på noe under 2.04,

 

 

HIPP HURRAAAAA for deg!!!! Du har NESTEN inspirert meg til å prøve meg på halvmaraton.... vet bare ikke sikkert om jeg gidder å trene så lenge av gangen.... men jeg ER i tenke boksen :D

Gratulerer igjen! VELDIG bra gjennomført, og jeg syns 2,04 (eller litt under) er knallbra på 2,1 mil! Glitrende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner! Jeg skjønner du har løpt før, Snusmumrikke! Det har ikke jeg.

 

Enna, så hyggelig at du stakk innom for å gratulere! :) Ja vet du, det var morsomt og anbefales absolutt - alt unntatt den biten med å åpne fortere enn kroppen er klar for, da ;)

 

Nå sitter jeg og lurer på når kroppen er klar for neste treningsøkt. Det ble ikke i dag og jeg har dårlig med tid i morgen, men jeg liker ikke at det går mange dager. Får vel trå til ordentlig på onsdag, ute eller på mølle alt etter været. Jeg må jo begynne forberedelsene til neste år ;)

 

Målet får være å være i form til å sprenge totimersgrensa da - helst uten å slite vettet av meg! :lol:

 

Ellers sto jeg på vekta i morges. Veide godt mer enn i går, men 64.7 er fortsatt såvidt innafor.

 

Ha en riktig god uke alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...