Gå til innhold

Bijou's Sommerplan 2015


Anbefalte innlegg

Yay for halvmaraton neste år, Tulla69! :) Beundrer deg som orker noe slikt, altså. Heier på deg!

 

Her er november godt i gang. Tror jeg skal veie meg mandager og fredager heretter. (Istedet for hver dag.) For jeg er alltid litt smånervøs for hvordan helgene har gått. Men denne første gikk strålende! Løp på lørdag, fikk gått litt på søndag (ca. 13600 skritt ifølge telleren) og moderererte meg på inntaket. Men koste meg. (Bare med litt mindre enn ellers.) Dermed endte helga i minus på vekta. Kan ikke huske sist jeg gikk ned i en helg... :blink:

 

Har jo ikke vært i slankemodus/fokus mer enn noen få dager, men merker at det skjer saker og ting med kroppen allerede. Tror jeg hadde mye vann i kroppen, for føles ut som om oppstarten av treninga har satt igang en slags drenering og magen bare skrumper i rekordfart! Vel, juhuu and amen to that! Skal ikke klage på det, altså.

 

Og akkurat de siste gangene, siden oppstarten i forrige uke, så har det vært deilig å trene! :) Både løpinga og stretchingen etterpå. Sistnevnte tok jeg heller ikke mens jeg gikk med stingene på magen. Kroppen trenger virkelig litt tøy og bøy!

 

Ellers går kostholdet nesten på autopilot, som det pleier når jeg går i slankemodus. Jeg gjør det jeg skal og ser meg knapt til høyre eller venstre i matbutikken, på all snacksen. Tenker at de tingene kan jeg kose meg med "senere". Uten at jeg helt definerer når det er; på lørdag, en annen uke eller annen måned. Bare senere. Da er det også lettere å gå forbi, istedet for å nekte seg selv alt, helt og fullstendig.

 

Tok ukas første løpetur i kveld og skal ihvertfall løpe 1 gang til denne uka. Ellers skal jeg endelig børste støv av rockeringen også, hadde jeg tenkt.

 

Over og ut fra meg. Og fortsatt god uke til alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så bra at trenden har snudd mot det positive :D Dette blir bra dere!

Selv klarer jeg meg fint med både kosthold og trening. Holder meg godt innafor de tilmålte 1600 kcal per dag.

 

Jeg gikk glipp av gårsdagens faste styrketrening grunnet syklubb :( Var litt spent på hva serveringen der ville bli, men fikk bakte epler og pærer med mager vaniljekesam til. Det passet meg utmerket og var riktig så godt :P Treningsøkta får jeg nok tatt igjen senere i uka.

 

I dag er det yoga og i morgen er det veiedag. Bør bli bra dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Tror kroppen min har funnet seg en vekt den er fornøyd med. Her er det lite variasjon på vekta; selv om jeg gjør "alt" riktig. Dagens resultat: 60,8 kg.

 

Dag 1: 62,0

Dag 8: 61,3

Dag 15: 60,8

Dag 22: 60,8

Dag 29: 61,1

Dag 36: 61,1

Dag 45: 60,9

Dag 52: 60,8

 

Ikke vet jeg hva som må til for å få litt bevegelse på pilen. Kanskje jeg må variere mer på kaloriinntaket fra dag til dag??

 

Jeg får fortsette i samme gode brett-opp-ermene-modus så skjer det vel noe på et tidspunkt :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg igjen ;) Nå spammer jeg dere fælt :huh:

 

Men jeg må oppdatere litt om menyendringer. Jeg sjekka nemlig registreringene mine inne på Grete Roede sidene og fant ut at jeg skal holde meg til Meny 1 (1300 kcal) for å gå ned i vekt. Ikke Meny 2 som jeg har fulgt så langt. Jeg hadde visst kryssa av for "Holde vekten" på profilen min. Så det forklarer vel at vekta kun har bevega seg 300 g på 6 uker, til tross for et ganske så stramt regime.

 

Syns 1300 kcal høres lite ut, men jeg får prøve meg på det en liten stund og se om det løsner da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusmumrikke: 1300 er litt snaut. Men har du tatt høyde for at du trener? Kan hende 1300 blir for lite også.

 

Vel, fredag og veiedag her.

 

Var veldig spent på å trå opp på vekta i morges, men kjente jo på kroppen at noe hadde skjedd, og heldigvis bekreftet vekta: nedgang. Hurra! En ganske god jafs nedover også.

 

Har vært flink med kostholdet hele uka. Ikke registrert noe, men vært bevisst på at summen hver dag må bli rundt 16-1700 kalorier. Og det klarer jeg sånn omtrent-ish å regne ut selv i hodet. Har tillatt meg et par godbiter underveis, som 2 Toffefee under et møte på jobb og 1 tekake med sitron på kafe (til kaffen). Og så slikket jeg bollen da jeg lagde pavlova-bunn i går kveld! :rolleyes: Ellers har jeg klart å ligge unna andre fristelser.

 

Treninga har bestått i 2 joggeturer (tirsdag og torsdag), styrke og litt rockering. Rockeringen tar jeg fortsatt litt forsiktig, ikke like lange økter som vanlig, da ringen smeller mot magen akkurat der arret etter føflekken er. Litt moderat behandling i starten kan jo det nye arret få.

 

Vektmessig tenker jeg at jeg har et godt utgangspunkt før neste uke, for da er det PMS, oppblåst mage og full pakke. <_< Målet til neste fredag er dermed bare å forsøke å holde meg stabil. Ikke sprette i været igjen, men holde. Holde!

 

Utfordringene står jo i kø. Allerede i morgen skal vi ha en større bursdagsfeiring hjemme, med kaker og snop. Men skal legge inn en god "treningsøkt" i form av real husvask først! ;) Og planlegger å ta ukas tredje og siste løpetur på søndag. Så jeg håper at de tingene hjelper litt på. Vel, vi får se på mandag...

 

Ha en fin helg alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Jeg har lagt in lavt aktivitetsnivå (har veldig stillesittende arbeid), 8-11 trimpoeng og ellers høyde og vekt på profilen min. Da fikk jeg altså opp at mitt daglige energibehov for å gå ned i vekt var 1300 kcal/Meny 1. Jeg syns også det var lite og har IKKE klart å holde meg på det i helgen. Kan bli i minste laget på hverdagene også.

 

Jeg har ikke gått på kurs på 10 år så jeg husker ikke helt hvordan ting funker...

 

Tenker jeg skal prøve å holde meg et sted mellom 1300-1600. Om det tar litt tid for å få bort de siste 1-2 kg får det heller være. Det viktigste er at jeg har stoppet utviklingen med oppadgående vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang, Bijou! Deilig å se at ting fungerer :D

 

Og Snusmumrikke, 1300 kcal hørtes lite ut ja. Det hørtes lurt ut å prøve å øke litt. Du skal definitivt ikke kunne gå opp i vekt på 1600 kcal, særlig ikke med 8-11 trimpoeng i uka!

 

Her har jeg blitt forkjølet - igjen. Det synes jeg var litt vel kjapt etter forrige runde, håper dette ikke blir en trend! Jeg sitter på jobb og snufser, har ingen feber så formen er ikke så gal. Men trening ble det ikke noe av i går, og heller ikke i dag. Får se om jeg føler meg piggere i morgen.

 

Vekta ble besteget i morges, og nå har jeg jo holdt meg unna den noen dager, så det var litt mer spennende enn vanlig. Displayet viste 64.5 kg, så det er noen gram i riktig retning, selv om det ikke har skjedd de store omveltningene. Så har jeg da også spist normalt, bare byttet ut lørdagsgodt/kake med vanlig kveldsmat og ellers forsøkt å være relativt moderat.

 

Egentlig har jeg ingen aning om hvor mange kalorier jeg vanligvis får i meg om dagen, kjenner jeg. Men så lenge det fungerer er det jo greit!

 

Ha en riktig god uke flotte damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med forkjølelse igjen, da, Tulla69. <_< Men håper den går raskt over. Tvi, tvi!

 

Jepp, da var det en liten kikk på vekta igjen, etter bursdagshelg og det hele.

 

Endte ikke i minus denne gangen, for å si det sånn. Men ikke så riv ruskende galt heller, med 300 gram opp. Det får gå. Det ble et innhugg på kakefatene, men det verste var at vi satt igjen med så mye Twist etterpå. Føltes ut som flere kilo Twist.... mentalt sett. Uhuuu! Og jeg er altfor glad i Twist. Men det gikk på lørdagskos-kvota og vi hadde klokelig ikke kjøpt inn noe mer, i tillegg. (Kunne vi kjapt gjort, tidligere.) Og så ble det litt vin på kvelden, da. Når gjestene var gått og poden var i seng.

 

Vel, trimmen ble altså husvask og en joggetur søndag. Som planlagt, heldigvis.

 

Håpet nå er at jeg skal rekke å få av meg helge-grammene før PMS-monsteret tar over og gjør kroppen helt uregjerlig, slik at jeg i hvert fall går i stabil på fredag. Det krever stålkontroll hele denne uka, på kostholdet. Og trim. Men jeg er klar. Bring it on! ;)

 

Hviledag idag fra løpinga, men det blir styrke og rockering istedet. Og løping igjen imorgen.

 

Det beste er at jeg føler jeg har fått tilbake "spretten" i kroppen, etter at jeg begynte å løpe igjen. Kroppen føles ikke like tung lenger. Og det motiverer! Pluss at jeg ante en ørliten forskjell da jeg dro på meg den nyvaska buksa i morges. Den føltes ikke like stram lenger. Og jeg håper det er fordi det faktisk er noen centimeter som er forsvunnet og at det ikke bare skyldes at jeg har vaska ut all stretchen... :unsure:

 

Uansett, ha en motivert uke alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter;)

Ja da var det akkurat som i en skrekkfilm når vekta skal bestiges ;) stor spenning og litt angst, men jeg tikket inn som forrige uke på 63,3 kg.

Kan ikke annet enn å si at jeg er passe fornøyd. Hadde håpet å gå litt ned, men så lett er det tydeligvis ikke da!

Hele familien er blitt forkjøla og sliter med hodepine og oppkast, så jeg har ikke fått trent helt slik jeg ønsket. Nå er vi på bedringens vei, så tvi tvi for gode treningsøkter fremover.

Nei nå må jeg finne på noe spennende å lage til middag😳 jeg får nemlig høre fra mine lykketroll at jeg er såååå kjedelig å finne på nye fantastiske retter som selvsagt ALLE andre får servert hver eneste dag.... ha en fin dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig skjedde det noe hos meg :D Bare noe liiite, men føles stoooort etter å ha ligget på stedet hvil så lenge. Ned fra 60,8 til 60,6 kg. Jippi!

 

Grattis med litt ned Tulla. Kjenner jeg er litt på samme innstilling som deg for tiden. Om ikke "holde vekten", så stille og rolig mot målet...

 

Mindre trange bukser er gull da Bijou. Det er min viktigste motivasjon; at jeg skal passe inn i alle klærne mine uten ubehag.

 

Og kampen for å finne spennende middager Løffen. Den kjenner jeg igjen! Har begynt å bruke godt.no en del. Søker på en ingrediens jeg har hjemme på og vips så har jeg forslag om en ny og spennende rett. Har vært en del vellykkede middager med utgangspunkt der. Denne uka har vi kasta oss på testing av Adams matkasse. Så nå får vi nye middager hver dag. Måtte bare prøve siden det er slik en snakkis om dagen. Når de nå hadde ukestilbud til 50% var jeg solgt. Men det blir vel bare denne ene gangen tenker jeg.

 

Tipp topp tommel opp for en fin dag kule damer B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang, Løffen og Snusmumrikke! :)

 

Og Bijou, så deilig med "sprett"! Her er det ikke mye sprett om dagen. Jeg er fortsatt sylta og slapp, og får ikke trent. Appetitten er det imidlertid ingenting å si på <_<

 

Jeg vurderer å ta en mellomveiing i morgen, men er usikker på om jeg har nerver til det :o

 

Jaja. Snusmumrikke, jeg vil gjerne høre hva du synes om Adams matkasse, for vi har vurdert å prøve den vi også. Godt.no kjenner jeg ikke, høres også interessant ut :)

 

Ha en god torsdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å bruke godt.no en del. Søker på en ingrediens jeg har hjemme på og vips så har jeg forslag om en ny og spennende rett.

 

Så bra at jeg kikket på denne tråden! Takk for tipset. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og må bare juble litt her, for jeg klarte målet mitt! Hurra! :D

 

Verste uka i måneden og jeg klarte å holde meg stabil, akkurat slik jeg planla/håpet. Fikk av meg helgegrammene og veier inn på eksakt samme tall som forrige fredag. Yessssss!

 

Må innrømme at jeg snikveide litt hele denne uka, siden det var PMS og greier. Og ja, vekta føyk jo i været en dag eller to og jeg følte meg helt miserabel fordi jeg "sprakk" på noen Gjende-kjeks. He he! Så teit. Men jeg trente ved siden av og klarte å holde meg i skinnet ellers. Så det var PMS'en, ikke kjeksene... ;) Og ekstragrammene ramlet av igjen.

 

Men etter denne lille stabile pausen er jeg veldig klar for videre nedgang på vekta, til neste fredag. Neste uke er ganske avgjørende, føler jeg. Så det er bare å holde fokuset.

 

Ja, deilig å ha fått tilbake "spretten" i kroppen Tulla69! Det kalles vel energi/overskudd, og det kommer jommen godt med om dagen, i dette høstmørket.

 

Denne helgen er det ingen kakefristelser eller bursdager på tapeten, så jeg burde klare å holde vekta sånn noenlunde. Mulig jeg tar lørdagen i dag, med helgas kvote av vin og kos, siden vi har 2 års bryllupsdag i dag. (Og mannen skal uansett bort i morgen kveld, så da blir jeg alene.)

 

Bare bittelitt ergerlig å tenke på at jeg veide 59,2 kg på denne dag for 2 år siden, og prikk det samme i fjor på bryllupsdagen, men 4-5 kg mer i år... Hadde ikke kommet inn i bryllupskjolen i dag, for å si det sånn. (Den hadde ikke akkurat stretch heller.)

 

Men pytt, det er under forandring. Og jeg skal banne meg veie 59,2 (eller under) til bryllupsdagen neste år!

 

Ha en fin helg, dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg alle er friske og raske igjen og klar for en ny uke :rolleyes:

 

Jeg er, om ikke rask, i alle fall frisk og klar for å dra i gang kroppen på nytt. Litt mandag-morgen-blues siden jeg har hatt en ordentlig utskeielseshelg. Arrangerte årlig bacalao-fest på lørdag så jeg bestemte meg for lenge siden at den helga skal jeg være helt off Grete Roede. Bare kose meg. Og det har jeg gjort til gagns. Spist masse godt og drukket dertil enda mer. Holdt ut til langt inn i de sene morgentimer så kroppen har virkelig fått kjørt seg :blink: Bra det ikke er veiing før på torsdag. Forhåpentligvis kan jeg få kroppen litt på rett kjøl igjen innen den tid.

 

Gratulerer både med bryllupsdag og vektresultat Bijou. Og til deg Løffen. Dere er på god vei skjønner jeg ;)

 

Og når det gjelder Adams matkasse Tulla, kan jeg vel si at det var morsomt å prøve, men ikke noe jeg kommer til å fortsette med. Må nok innrømme at jeg var litt skuffet over rettene. De var helt ok, men ikke veldig spennende. Det var rikelig med råvarer så porsjonene ble store. Vi hadde nok hatt nok mat til en ekstra person til alle måltider. Siden vi fikk introduksjonspris (50%) ble det billige matvarer, men tror ikke jeg syns det ville være verdt full pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdag og stabil uke, Bijou! :)

 

Snusmumrikke, takk for vurdering av Adams matkasse. Og ja, nå er jeg endelig frisk igjen - mer frisk enn rask jeg også, siden det ble mer enn en uke uten trening. I morges dro jeg imidlertid på step med styrke, og fikk kjørt meg litt - det var en god og tøff time. Avsluttet med 10 min jogging på tredemølle. Planen var 20, men det orket jeg ikke.

 

Jeg hadde veiedag i går, og vet ærlig talt ikke hvorfor vekta var såpass snill - ned 200 g etter en uke med god appetitt og svært lite aktivitet. Jeg har spist begrensede mengder (men ikke null) søtsaker, men føler ikke at regnestykket går i minus likevel. Det er nok fare for at jeg bare har lite vann i kroppen, og at vekta hopper litt oppover denne uka.

 

Ellers føler jeg meg litt sliten nå. November og forkjølelse har nok satt sine preg. Torsdag skal jeg på seminar med jobben, bør nok ta en litt tidlig kveld selv om vi skal ha julebord. Mindre alkohol er jo også være bra for vekta ;)

 

Det blir nok ikke flere treningsøkter før jeg er tilbake fra seminar, så det er bra jeg fikk tatt i litt i dag.

 

Ha en riktig god uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, ny uke er allerede godt i gang! :)

 

Helga gikk sånn omtrent'ish stabilt. Opp 200 gram. Fikk til en joggetur søndag, som nok rettet opp litt av utskeielsene fra fredag. ;)

 

Veldig motivert til å krabbe videre nedover på vekta denne uka, så helgegrammene er forhåpentligvis straks borte. Pluss, pluss. Vi får se, førstkommende fredag.

 

Eneste skjær i sjøen denne uka er bursdagen min torsdag. :unsure: Jeg eeeeeelsker jo mine egne bursdager - og feirer de mer enn gjerne! Og vet det blir kake på jobb blant annet. (Vi er 2 stk som har bursdag på samme dag.) Men vurderer faktisk å vente med feiringen hjemme til fredag eller, aller best, lørdag. For torsdag skal jeg jo egentlig jogge, og fredag er jo veiedag... Dilemma.

 

Hm. Du vet du er gira på å slanke deg når du vurderer å utsette din egen bursdagsfeiring! :o

 

Vel, får gruble på det et par dager til.

 

Imens blir det ukas første joggetur nå straks. Det har vært griseglatt de siste dagene, med tynn-tynn usynlig is på asfalten, men idag da jeg kom hjem fra jobb så jeg at de endelig hadde strødd gangveiene, så da får jeg forhåpentligvis gira opp tempoet litt igjen. B)

 

Fortsatt fin uke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter helgegrammene stuck :( Ikke bra i det hele tatt med tanke på veiing i morgen. Det faktum at jeg dyppet ned i restene fra helgekosen i går bidrar heller ikke positivt :angry:

 

Det blir dårlig med trening denne uka også. Uff. Vært booket på kveldene så langt og reiser bort på helgetur så da blir det vanskelig å skvise inn de rutinemessige joggeturene...

 

Men, men. Kjemper på for ikke å klatre oppover i alle fall :unsure:

 

Egne bursdager eeeeelskes her også. Feiret i sommer med å kun ha kake/godteri som alle måltider hele dagen. Fantastisk! Kos deg med feiringen Bijou; uansett når den måtte bli. HURRA :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

Da bar det på vekten igjen og som forrige uke: 62,9kg.

Da er jeg såvidt innenfor 62 tallet og må vel være fornøyd med det. Håper å krype nedover 62 tallet de kommende ukene ðŸ˜

Gått fint med treningen og fått trent bra, men selvsagt er jeg blitt trigget litt av alt julesnopet som er kommet i butikkene. Men har ikke frotset på noen måte, så litt er jo bedre enn å tømme skåla da;)

God helg til dere jenter her inne, det er jammen meg kjekt å lese hva dere skriver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 62-tallet, Løffen! :) Må kjennes deilig!

 

Og akk, var jeg der selv... Men den gang ei. :unsure:

 

Veiedag i går her og ikke fullt så mye jubel denne uka. Fikk av meg litt av helgegrammene, men ikke alt. Veide dermed inn på 100 gram mer enn forrige fredag. Som jo er cirka stabilt, men målet var ikke stabilt denne uka, men videre ned. Så... æsj!

 

Skjønner ikke helt hva jeg kunne ha gjort annerledes heller. Har trent og begrenset meg i matveien. Den eneste fy-maten jeg har spist, på hele uka, var noen pepperkaker tidligere i uka og litt sjokoladepudding til dessert på bursdagen min. Ellers har jeg vært pinlig disiplinert og spist mye grønt og sunt. Jeg jogget til og med på bursdagen min!

 

Men nå begynner det å haste hvis jeg skal klare å gå ned de 2 kiloene jeg hadde planlagt i november. Har jo gått ned litt, men mer eller mindre stabil i 2 uker bremser jo unektelig utviklingen. Har litt over en uke på meg igjen, før oppgjørets time virkelig kommer... Brrrrrr!

 

Vel, det positive er at jeg merker det på klærne nå. Om ikke vektpila går like mye ned som jeg vil, så er centimeterne med meg, i alle fall. Aner ikke hvor mange, men buksene sitter bedre og magen er merkbart på retur. Og favorittskjørtet som jeg ikke har kommet inn i på evigheter, men bruker som "målebånd", gikk litt lettere på her om dagen. Der jeg før bare kunne drømme om å få igjen glidelåsen, på flere centimeter, gikk den nå igjen. Men ikke den aller siste biten, bare. Så noe skjer! Klærne sitter definitivt bedre. Og det er jo en trøst.

 

Vel, har spart bursdagskosen til idag, lørdag, og planlegger joggetur igjen imorgen. Så får jeg se på mandag hva helgeresultatet blir.

 

Fortsatt god helg til alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag! :)

 

Det er litt blandet hvor fornøyde folk er, ser jeg. Jeg har nok heller ingen grunn til å juble, snikveiing i morges viste at oppgangen jeg fryktet har kommet. Jeg har da også vært på seminar/julebord med jobben og kost meg. Fikk lagt inn en joggetur og danset en del på kvelden (herlig å orke å være sent oppe igjen!), men det er ikke til å benekte at det kom noen ekstra kalorier inn også, selv om jeg sto over de helt store utskeielsene.

 

Jaja. Får brette opp ermene igjen i morgen. Egentlig skulle jeg jo gjerne befunnet meg i nedre del av vektbeltet mitt i stedet for å hele tiden flørte med den øverste grensa...

 

Jeg løp runden min på en mil i formiddag. Det var sol, men ganske surt og kaldt i skyggen - og i november blir det en hel del skygge! Likevel deilig å være ute og en fin løpetur :D

 

Riktig god søndagskveld! Og lykke til med å motstå de siste helgefristelsene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nei... Litt halvfornøyde hele bunten, kanskje? ;)

 

Her vet jeg ikke helt hvordan tingene utvikler seg. Gikk litt opp i helga, som vanlig. Men føler at jeg har est ut enda mer iløpet av ukedagene. :unsure: Uvisst hvorfor, egentlig. Men magen er ikke like medgjørlig denne uka som de foregående ukene.

 

Har ikke fått jogget på nesten en hel uke, av forskjellige grunner, men fikk tatt runden min i dag. Og bra er det, for magen pleier å falle til ro når jeg løper mer regelmessig. Så krysser fingrene for det.

 

Tenker jeg hopper over veiedag nå på fredag siden neste tirsdag, den 1/12, liksom er målet mitt, for denne måneden. Vel, vel... Noe 2 hele kilo ned tror jeg det neppe blir, men blir uansett spennende å se hva vekta stopper på. Det legger også lista litt for hvordan jeg skal planlegge desember. Tenker uansett at det jeg klarer/har klart å gå ned i november, skal jeg sette som mål for nedgang i desember også.

 

Og således klatre meg nedover, saaaaaakte men sikkert, måned for måned. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje rett i det Bijou. Ingen kjempeopptur for noen av oss. Jeg har det ikke like lett om dagen. Alvorlig sykdom i nær familie har tatt litt luven av meg. Både matregistrering, trening og slankefokus har blitt nedprioritert. Men en tur på vekta i dag ble viste at jeg klarer meg relativt bra. 61,1 kg er jeg rimelig fornøyd med. Ingen veldig oppgang, men heller ingen nedgang. Greit nok per nå...

 

Jeg blir nok ikke den mest aktive på forumet i dagene som kommer. Har mer enn nok annet å fokusere på, men jeg skal prøve å følge med som best jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Jenter:)

Og spesielt til deg Snusmumrikke. Håper det vil ordne seg og gå bra med sykdom i familien. Ikke lett når slike ting skjer. Da blir disse kiloene vi sliter med en liten bagatell. Håper du vil skrive likevel, og du er heldig og vært flink synes jeg som er på 61 tallet:)

 

Vi har vel ikke hatt den store oppturen som vi håpet på, men jeg er faktisk ganske optimistisk selv om jeg ikke har veid meg denne uka. (Det skyldes et lite tilbakeslag med iskaffe og sjokolade. Huff og huff og nei!) men jeg har prøvd kjoler som var ganske så stramme for noen måneder siden, og de sitter mye bedre og løsere nå. Så det er jo kjekt:)

Nå kommer førjulstida med baking og fristelser, men jeg tror det kan gå bra. Kose meg litt men begrense er trikset.

Det er alltid vanskelig å spise sunt nok og riktige mengdér, og jeg tror virkelig at trening er viktig. Har løpt endel i det siste og det gjør noe med humør og trivsel. Viktigste er at vi ikke gir opp og synes synd på oss selv og trøstespiser.

God helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...