Gå til innhold

Sliterne


Gjest kokko
 Share

Anbefalte innlegg

Ønsker oss begge Lykke til, Ala!!!

jeg veier meg mandager eller tirsdager.

I morgen tidlig skal jeg antakelig tidlig avgårde, sykt barnebarn,: pappa på nattejobb og mamma ut i praksis.

Så det blir kanskje veiing tirsdag morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg søndag kveld, som vanlig. Står foran en uke alene hjemme, med utemiddag i morgen, men kjører bil, så dag blir det i det minste ingen vin til maten. Tror ikke jeg rekker trim i morgen, for mange møter til det.... Men fikk en times tid på treningssenteret i dag, og en joggetur i går. Har meldt meg på spinning tirsdag, og onsdag er det på besøk til min svgerinne :). Så jeg får se hvordan dette går.

Jeg heier på deg kokko, - og litt på meg selv også :)

Til helgen går turen til dine trakter, kokko, og bursdagsfeiring :), gleder meg til det! Disse små er jo ikke så små lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten omtrent som forrige uke, men denne gangen på 67-tallet. Det svinger litt er vel riktig å si, for det er ingen trend om hverken stor økning eller reduksjon i vekten.

 

Er du klar i dag også kokko? Ser ikke for med noen Movember, men en November med litt innsats er vel på sin plass!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt Klar!

I dag: 73,2 - ned 400 g fra sist uke.

Det tror jeg er litt tilfeldig. men jeg tar vare på hvert minusgram ;)

Svært lite trim for meg, nedgangen må gjøres med inntak.

Akillesproblemer fortsatt. Trimmen gjøres med strekking av senent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noengang plukket aronia?

Disse bærene er visstnok sunnere enn blåbær!

jeg laget saft av dem i høst. Nå drikker jeg 1/2 glass hver dag, som vitamintilskudd!

I tillegg smaker det svært godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver eneste gang vekten viser mindre enn forrige gang tennes et håp om at NÅ går det riktig vei! De gangene jeg mobiliserer gjør det også det, men de gangene jeg bare er sløv og ikke gidder å være sta og konsekvent, varierer bare vekten innen et ikke altfor stort belte....<br><br>Vi vet jo at mat er kilo og trim er gram, så det burde gå fint! Men det er mye trim som kan gjøres på en matte/teppe på gulvet også, både strekking og massevis av styrke- og mage-rygg-øvelser! Men det er det tiltaket da......<br><br>Aronia har jeg ikke hørt om, hvordan ser de ut? Og hvordan smaker de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye trim her ehher, forresten. Fikk med meg tirsdagstrimmen i går også; litt step, litt styrke og litt spinning. Bra, for det ble ingen trim mandag, og neppe i dag heller, og jeg vet ikke hva morgendagen bringer. Og den hjemmetrimmen har lett for å koke bort i kålen, er vel riktig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aronia er sorte bær på busker som brukes mye av gartnere, særlig i bynære områder.

Du har nok sett dem utallige ganger, men ikke visst at de er megasunne!

Enig ang trim, mye kan gjøres i heimen!-særlig på styrkefronten :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

800 g ned er jo suverent kokko :). Godt jobbet! Min vekt er 200 g høyere enn forrige uke. Omtrent som normalt, med andre ord.

Får ikke logge inn på GR-sidene fra jobb om dagen, og jeg har nesten ikke vært hjemme de siste dagene, så det blir litt lite å høre fra meg innimellom.

Skal dere selge leilighet?

Vi såg på leilighet søndag, men har ikke lagt inn bud på den. På sitt vis en flott og stor leilighet, men uten heis, i 3. etg, og både kjøkken og to bad måtte pusses opp, - kostbart!! I tillegg var den sydøst vendt, og da mangler jo kveldssolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal selge leiligheten som den ene datteren vår har leid av oss.

Hun kjøper seg "ny".

Ingen på visning i går, utrolig skuffende! jeg, og megler, tror det er for nær opp til julen! Men vi prøver en gang til likevel.

Tenk deg godt om og få med de kvaliteter du ønsker når du kjøper! det er ikke -bare å gjøre det en gang til-

Vi kjøpte leilighet for 8 år siden, etter 28 år i enebolig i skogkanten.

Det er deilig. Men terrassen er nordvest-vendt, jeg skulle gjerne hatt den rett vest!

Heis til 4.etg og nok plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips og råd!

 

Hadde gjerne kjøpt leilighet for lenge siden,men det er så innmari dyrt. Og siden huset vi bor i er "greitt nok", bare over to plan, og vi ikke MÅ flytte, har det ingen bråhast. Og som du opplever: boligmarkedet er litt avventende for tiden, pga dagens økonomiske usikkethet. Som boligkjøper som har tittet lenge, vet jeg også at fra nå og frem til jul er det mulig å gjøre et kupp, - fordi "alle" ønsker å vente til etter jul. Så det er bare å ha is i magen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver på "isen" i magen!

men dobbelkjøring på husutgifter er dyrt!!!

 

I går høstet jeg resten fra hagen: jordskokk, gulrøtter, purre og sellerirot.

GØY!!!

Ikke de største og frodigste grønnsaker jeg har sett :P

Men - dyrket av undertegnede!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, doble boutgifter er ikke morsomt!

 

Egenprodusert er alltid moro å få til! Det eneste vi har er solbærbusken, - de bærene blir til solbærgele.

 

Ellers er vekten stabil, mer er det vel ikke å si om den saken. Det blir litt for lite trening. En liten joggetur sist fredag, ingen ting i helgen (besøk søndag), men i dag er det fast runde med spinning og litt step og styrke. Hektisk resten av uken med mye sosialt, og det har motsatt virkning på vekten, - den har lett for å øke i stedet for å gå nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk opp igjen :angry:

Same old story........

Forstår det nesten ikke.

Men jeg har vært syk i 12 dager, mye ligging på sofaen!

Middag ute i dag og vennefest i morgen! :blink:

VELDIG hyggelig, men ikke for vekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jammen ergerlig! Slikt gjør noe med motivasjonen, i alle fall når du synes det ikke er fortjent en gang! Men vi gir jo ikke opp for det! Ikke greitt å være syk, har inntrykk av at det er mange som "halter" om dagen, mye forkjølelse og stille lungebetennelse, har jeg hørt. Er frisk, tror jeg, men det blir for lite trim. Føler meg sliten, det er litt hektisk om dagen, slik det normalt er før jul. Merkelig at alt skal gjøres før jul og før sommerferien...

 

Skal også ut i dag, med mine brødre, - det er litt uforutsigbart hvordan kvelden blir, men det er alltid særdeles hyggelig :). Og så er det straks helg med et stort bursdagsparty for en kollega :). Og i går var det også burdagskake hos et av barna, - det blir ikke kaloriunderskudd av slikt ...... spesielt ikke sammen med null trim!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men duameg så kjekt!!!

Nå er jeg akkurat ferdig med å lage julekort, bestillingen er sendt og snart skal 40 kort skrives!

En glede å gjøre dette.

jeg lurte også akkurat på om jeg skal finne en dag og invitere noen venner til sildelagingskveld. Sild er godt - og en slik kveld er festlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det besre syltetøyet som finnes er det jeg lagde av jordbær i sommer, 250 g sukker pr kilo bær, rørt, - nydelig! Dette er ganske udrøyt, sikkert siden det er såpass lite sukker i (og så smaker det så himmelsk!). Men jeg spiser ikke mye syltetøy.

 

Har ofte lagd jordskokksuppe eller jordskokkpurre, men egentlig ikke oppfattet at den er sterk for magen!? Smaker nydelig, ja!!

 

Vekten viste søndag 68 blanke kilo igjen..... Sier ikke mer!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...