Gå til innhold

Senior-opplegg: Ned 4 kg. før 20. februar


Anbefalte innlegg

Utrolig vakkert om dagen, minus 1 og knallsol!!!

 

Gleder meg til lave sko og barmark og turer i skog og hei:)

 

det vil gjøre godt både for diverse tillegg og for såre rygger.

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det BLE kaldt!! og det snødde over fjell og folk!!!

Vakkert og stemningsfullt:)

 

Alt gikk etter planen:)

Brudgommen sa i ettermiddag: Jeg har hatt en fantastisk helg!

 

Kan det sies bedre?

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Markise! Bortreist igjen?

 

Liker det når du stadig er innom:)

 

jeg prøver å senke skuldrene etter denne fantastiske helga.

Koser meg over bilder og over minner i hodet. Til det trengs det ro rundt meg!

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Ja, nå er jeg tilbake etter noen dagers turne, og det er deilig å sitte her i godstolen med slumreteppe over seg og lese nyheter på tråden.

 

Jeg er glad for at alt gikk så fint, kokko, og at det ble så stemningsfylt og fint. Tenk om vi kunne fått se bilder! Men det går jo ikke. I stedet får vi nøye oss med dine beskrivelser som er så levende at vi var der imaginært.

 

Sneen drysser ned her også, men jeg liker å måke. Så min gressenketilværelse er helt grei på det punktet. Men jeg "sparer" på bilkjøringen, for jeg hater å fylle bensin. Men må man så må man. Jeg kniper, og håper at at Priusen velger å gå maksimalt på batteridelen og minmalt på bensindelen. Jaja, man kan vel kokettere på det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er deilig med snø og vinter både på fjellet og ved sjøen.

Vi her sør er så vant til våte og grå vintre at denne er helt topp:)

 

Hvitt og vakkert!!!

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I venninneklubben, mener jeg? Det er alltid spennende om vi klarer å sprekke kontrollert! Det er jeg oså spent på i forhold til fredag og lørdag. Ettersom samboern er på seiltur med Christian Radich rundt Kanariøyene et sted, skal vi ha jentesamling i familien fra fredag ettermiddag til lørdag ettermiddag. Da blir vi tre generasjoner - mormor, mor, og datter - som skal ha et hyggelig døgn. Gleder meg til jentete latter og shopping og mat og kos. Skulle hatt med svigerdatter også, men det blir kanskje vanskelig å komme fra med 2 små gutter. Får høre med henne også. Hun er kjempesøt. Rapport følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres deilig ut,med så mange sammen!

Jeg tror slike døgn knytter sterke bånd:)

 

Det ble ingen venninnekveld.

Jeg begynte å fryse og følte meg uvell.

heldigvis ble det ikke noe mer!!!

Dermed ble det heller ikke sprekk:D

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når du fikk slike symptomer, er det jo signal på at du skal coole'n litt. Bra at du ikke gikk i venninnelaget, da. Jeg er veldig for at man skal lytte til kroppen og de signaler den gir. Det blir viktigere jo eldre vi blir! Så vi må ta godt vare¨på oss, kokko. Mennene våre trenger oss i hvertfall..

 

Vi er godt i gang med vår generasjonskveld. Det er så deilig-jeg er så fornøyd. Har verdens - for meg - fineste datter og datterdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er lørdagen over, og freden og roen har senket seg over hus og heim. Datter og datterdatter er reist hjem til sitt, og jeg har huset for meg selv. Og hele døgnet står til min rådighet. Har satt på ovnen på syrommet, og skal tilbringe noen timer ved symaskinen før jeg tar natten. Måtte bare innom her en tur først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag kveld. Mannen min er på skitur med hodelykt.

Deilig med et par timer alene i huset, ingen å forholde seg til, bare meg selv!

 

Jeg har bursdag til lørdag, har invitert storfamilien til kaffe torsdag. Da kommer det folk fra 3 til 85 år. Det betyr både sjokoladekake og gammeldags bløtkake.

Gjestene må spise så mye de vil, bare jeg passer på meg selv.

det er ikke så vanskelig med kaker, vanskeligere med sjokolade for meg:D

 

Gleder og gruer meg, alltid mye lyd med de 3 små som kommer. Gøy også:(

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har akkurat fått mannen min hjem fra sin seiltur der sør. Ja, det er godt med litt alenetid, det er sikkert. Men jeg må jo si at de er gode å ha - så de trenger ikke bli borte så ve-e-e-ldig lenge! Bor dere nær lysløype? Jeg liker best å gå på ski i dagslys - og helst sol også. Vi bor sånn til at vi må i bil for å komme til skiterreng. Investert i skibukse sist lørdag. Swix, og trang og elastisk - for hard trening! (Kniser!) :-) Vet ikke om jeg kommer til å bruke den. Føler meg vel mer hjemme i den tradisjonelle vindbuksen... Tror det kan oppstå forventninger til meg av andre skigåere hvis jeg kommer i den der fancy greia.

 

Tenker du har nok å gjøre frem til lørdag, kokko. Nå skulle vi andre damene her kunne ha brettet opp ermene og bistått deg i forberedelsene! Det er rart med det, men det forventes kaker og styr til en sånn anledning. Hvis ikke blir det mange skuffede sjeler. Og litt må du jo unne deg selv når det er bursdag, da.

 

Hva jeg syr? Quilter. Sengetepper og slumretepper helst. Mange er så flinke til å lage små løpere og grytekluter, men der er ikke jeg. Det må bli noe stort ...Periodevis strikker jeg også, men da er det et målrettet prosjekt - en genser eller jakke - og så ferdig med det. Det er deilig og avslappende og sosialt. Ha en fortsatt god kveld - fra Markise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Lykke til med bursdag til lørdag, Kokko. Skal tenke på deg :(

 

Markise: Høres koselig ut med den syingen...jeg sydde også litt tidligere. Nå blir det nesten aldri noe av. Men jeg er som deg - like store ting og holder på til langt på natt når jeg først setter i gang :D Sånn er det i grunnen med alt jeg får dilla på. Det var jo smykker et par år. Gjorde knapt annet. Men nå er jeg lei - i alle fall for en periode.

 

"Snakkes" neste torsdag :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en så utrolig vakker dag. Jeg er så priviligert at jeg har deilig utsikt fra mitt kontorvindu. I dag har jeg beundret elven - med råk i delvis tilfrosset elv, sol som glitrer i sneen og isen, og lange skygger fra bygningene som grenser til elven. Snart kommer svanene - det er symbol på skjønnhet, ro og harmoni. Jeg nyter at vi er på vei mot vår og sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kontorutsikten høres aldeles nydelig ut:)

 

For tiden ser jeg rett inn i en stor, hvit snøfonn fra mitt kontor. Fint det også, når sola skinner på den.

Men nydelig kan den ikke karakteriseres som:D

 

Vi skal til fjells i morgen, så vi oppsøker vinteren stadig vekk!

 

Koselig lag i går, med ost, kjeks og deilig vin.

Vekta??? Den står på badet og lever sitt eget liv;)

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til fjells kokko. Tror det blir flott vær, så da blir det vel noen gode skiturer på deg. Vi skal også på skitur, men da i nærmiljøet. Men det blir jo TP uansett. Min vekt er også forvist til badet, og der kan den ha det som den vil. JEG bryr meg ikke om den lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...