Gå til innhold

Senior-opplegg: Ned 4 kg. før 20. februar


Anbefalte innlegg

Dakkars mann!!!

men det virker som om han har det nokså bra hos deg, likevel:)

 

God tur både her og der!

For oss som nesten aldri reiser i jobbsammenheng, virker det litt forlokkende.

Men jeg forstår at det er flere sider ved det.

 

Vin kan man jo få hjemme.........

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt i det små, med trening, slik f.damen sier.

jeg har kjøpt strikk, slik at jeg kan henge med beinet uten å belaste muskler.

det virker utrolig ....., men slik er det visst bra.

 

Skjønner jo at jeg tok vel hardt i fra begynnelsen, jeg er vant til å kunne gjøre det:D

 

Gikk 1/2 time i går, det ble bedre og bedre etter som ting myknet.

 

Så - NÅ kan jeg begynne å tenke vekt igjen.

Tror den også skal få komme gradvis, det er det som har hjulpet før.

Jeg svinger bare når jeg virkelig skal ta i.

 

Så får vi se da.......................(for jeg har jo sagt dette før)

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg blitt skikkelig motivert til NOE vektnedgang (farlig å ta for hardt i, har jo brent meg mang en gang)

Vi skal til Chios i mai!!!

 

2 mnd, nesten, å gjøre det på:D

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva
Kjøpte forresten lys' date=' lys lilla garn i dag til sommerkjole til barnebarnet som er ett år i dag.

Gleder meg til å begynne:)

kokko[/quote']

Alltid gøy med nytt strikketøy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva
Nå er jeg blitt skikkelig motivert til NOE vektnedgang (farlig å ta for hardt i' date=' har jo brent meg mang en gang)

Vi skal til Chios i mai!!!

 

2 mnd, nesten, å gjøre det på:(

kokko[/quote']

Så gøy med ferieplaner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å finne seg igjen - selv etter mange dagers fravær. Tyskland er for meg bratwürst! Verdens beste, og bedømmelsen kommer fra en som egentlig ikke spiser pølser.Også er Tyskland litt til må jeg medgi. Steiff-bamser f.eks. Og kjempesjarmerende - med disse gamle bydelene. Og gater som er anlagt etter en grisebreddes avstand. Så koselig med lilla kjole til ett-åringen. Nydelig, kokko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- og når man tjuvstarter med tur til Chios allerede i mai er det bare å sette i gang. Jeg skal ikke på ferie før i juli, så jeg må ty til andre hjelpemidler! Derfor MÅTTE jeg kjøpe meg en Cambio-bukse i går! Eggeskallfarvet, absolutt trang - nærmest thigts-med masse tøffe detaljer. Vet ikke om jeg tør bruke den før 4 kg er borte.

 

Her i Oslo-regionen er det så deilig nå som vi SER at snefonnene kryper tilbake og asfalten kommer til syne. Jeg er så klar for sommeren. Men jeg oppdaget at jeg må en tur på Fretex med noe klær for å dele litt med andre....

 

Snart er det fredagsbiff med samboern. Og så en rolig helg hjemme. Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost og vin i kveld. Skal jo ha det litt hyggelig også. Skal ha det hyggelig lørdag og søndag også. Mandag skal jeg ta meg selv i nakken, og tenke på den nye Cambio-buksen som absolutt vil gjøre seg best på en 4 kg. slankere kropp. Jeg venter på det drømmens tildspunkt.Ønsker god helg.

Fra Markise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du går ned de 4 kg allerede nå for å komme inn i de nye buksene, så må du evt sette nye mål til februar.:)

Jeg får henge meg kraftig på - men det får drøye til jeg er hjemme igjen.:)

 

Alltid noe, en eller annen unnskyldning for meg;)

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du, da? Jeg tror ikke vi trenger å bekymre oss for at 4 kg EVT nedgang nå, skal gjøre noe med den årlige prosessen. Ned 4 kg. til sommeren. Opp 4 kg. i løpet av vinteren. Så er det ned igjen!

 

Min nye Cambio henger fortsatt ubrukt. Typisk meg å kjøpe litt for trangt. Så forblir det ubrukt, fordi at jeg går opp i stedet for ned i vekt. Får prøve å bryte dette mønsteret denne gangen. Blir litt mer inspirert til forsiktighet i matveien når våren er i anmarsj.

 

Hvordan går det med den lille lilla?

Markise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ja, det hadde gjort seg av og til :)

 

Nå prøver jeg noen piller som skal ta med seg litt av hvert ut av kroppen - og dermed gi vektnedgang.

Har prøvd 3 dager. Men alt som skjer, er at alt har stoppet opp:D Føler meg som en elefant:(

 

At det går an å være så dum, jeg vet jo at det er riktig kost i riktig mengde og mosjon som hjelper.

Back to basics!!!

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får slå meg til ro med det, og heller ta frem Bradley-broderiet mitt. Er snart ferdig med det som skal bli en pute med magnolia-motiv. Den har jeg brukt lang tid på, gitt :) Nyanseforskjeller i farver i stort utvalg. Målet er å avslutte i løpet av påsken. Så da får jeg bare sette i gang, da.

God feiring -

fra Markise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

Drt høres ut som om bamsemumsen har fått boltre seg i ditt indre:D

Jeg har hatt besøk av noen av slektningene;)

 

Vi har vært på fjellet, fra fredag før palmesøndag og til i går.

Deilig og fredelig fra begynnelsen, men fullt av plager som tannverk, magesmerte + + + resten av påska!

Ikke for meg, men for mannen og datteren. Hun måtte på sykehus, men der var det påskemodus. Så de ga henne morfin og sendte henne ut med beskjed om å komme igjen om det ikke bedret seg.

Nå skal hun til ultra denne uka. vi er spent.

Men dermed ble vi to besteforeldre alene med to små barn:D i to døgn!!!

Det gikk!!!

 

Nå er det jobb i morgen, godt med "ferie"

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sykkeltur i dag, om ikke så lang.

jeg håper det blir en av trimaktivitetene mine i vår.

 

Ellers har jeg skrevet inn i 7.sansen alle terrengkaruselløpene denne våren, det er 11 stk.

Den dagen jeg skriver dem inn, føler jeg virkelig at våren er kommet:)

 

Det er ett løp hver torsdag, man kan løpe på tid/fullført, krype eller gå, alt ettersom dagen er. Et kjempeflott tiltak!

jeg har skrevet om det før, men skriver igjen!!! Løpene er fra 3,5km til 10 km, forskjellige løyper hver uke.

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...