Gå til innhold

Bestemødre på vei mot en sprekere hverdag!


Anbefalte innlegg

Ned er ned sebedilla, bra :D

 

Fortsett i det gode sporet, både med mat og trim, så blir det mer nedgangen videre. Sommeren kan (eller vil) bli utfordrende, men gjør så godt du kan, og vei litt for og imot når fristelsene står i kø, så vil det gå så bra så :)

 

Du er flink mia, får gjort trimmen hver dag, uansett hvor du er. Meget bra :)

 

Og vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen!!:rolleyes:

 

Da er det unnagjort og det var litt av en reise. Har fått sett skikkelig hvor dement far er og hvordan han fungerer sammen med mor.

De har greid seg på et vis alene, men vi øsken må snakke sammen og få igang hjelpeapparatet og heldigvis var mor enig nå :)

 

Det har gått fint med mat og trim og idag har vi bare vært i bilen og tok mange pauser og koste oss på kafe og rasteplasser på de 18 milene hjem. På kafe spiste de andre napoleonskake og marsipankake.

Jeg kjøpe meg et godt rundstykke og det var godt nok.

 

Litt for lite vann idag, men får ta meg en tur på trimsykkelen nå så jeg får trimpoeng idag også og da kommer nok tørsten ogå!

:rolleyes:

 

Ha en fin kveld--

 

 

Det ble 20 min på trimsykkelen og trimpoeng--hurra!!

Kjekt du er med oss-toam!!

"Nå er vi 4-er banden på krigsstien!!""

Endret av mia-53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden trimtur er over en runde på 40 minutter holder akkurat til 1,1 trimpoeng.

Men 10000 skritt oppnår jeg ikke på vanlig hverdager. Til det har jeg for stillesittende arbeid, og for mange andre baller i luften.

 

Først i dag var jeg i begravelse, Min eks-svigefar og gamle nabo ble begravet, Men jeg sto over samlingsstunden etterpå. Valgte en avskjeds kaffe med en kollega som slutter etter 40 år i samme firma. Vi er like gamle, men hun valgte nå å ta ut AFP, mens jeg står nok i jobb i 5 år til.

 

Dermed brukte jeg opp det meste av frimerkene mine denne uken. Så blir det ikke noe vin til helgen.

 

Vi står på, Hvor langt tid har "det går bra" brukt på å gå ned?

 

1.1. Vekt 90,

4.6. vekt 88,1 BMI 28,8

11.6.Vekt 87,9

25.6: vekt 89,0 BMI 29,1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld til dere :)

 

Du har litt å styre med mia. Min mor sa for en stund siden at den alderen vi er i nå, er omtrent den mest hektiske perioden, for da har vi både barnebarn og gamle foreldre som trenger divers hjelp.

 

Dere er flinke med både mat og trim begge to. Imponert mia over at du stod over kake, vet ikke om jeg hadde klart det, napoleonskake er nydelig. Det er jo marsipankake også, men den hadde nok ikke fristet på samme måte :)

 

Er spent på veidagen i morgen. Har slitt med en skikkelig betennelse i over en uke, tar noe naturmedisin, så det har snudd nå heldigvis. Maten har gått som den skal, har fått tatt gåturene, men ikke topp fart, og ikke noe dvd trim. Håper jeg kan komme igang med den om en ukes tid, det ville være fint. Trenger å få strammet opp mer. Men ser også på det som et vinterprosjekt :)

 

Jeg har holdt på siden midten av januar toam.

 

Men uansett så står vi på videre, for i mål skal vi, og vi er utrolig flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis --du er flink, nedgang er det uansett. :rolleyes:

 

Har igrunnen hatt en fin dag hjemme --

gikk 13 min raskt på besøk og 13 min hjem + en runde på 25 min. Det blir dagens trim.

Da jeg skulle gå hjem fra der hvor jeg var på besøk, fikk jeg en iskrem i hånden. Vanskelig å stå i mot. Båtis. :huh: Jeg fikk en telefon om 3 stk som var på vei til overnatting og da måtte jeg gå. Heldigvis hadde jeg bare så vidt begynt på den og på veien hjem lurte jeg isen inn i hekken og da hadde jeg bare spist en tredel. Ikke verst, spør du meg :D

 

Jeg er stolt , glad og kjempefornøyd!!

 

Det blir 2 jenter på 8 og 10 år som skal være hos oss i morgen mens mora går på jobb like bortenfor her. Greit hun også sover da slipper hun unna reiseveien på 2 mil i morgen tidlig og kan sove lenger :rolleyes:

 

Ha en fin kveld--

jeg merker at formen er bedre og 1 bluse som jeg er så glad, der gikk knappene fint igjen idag, hurra :rolleyes:

 

Vi er gode og i mål skal vi. Ting tar tid. Og målet må være for meg å la dette bli endringer som skal vare. Ser at det er trimmen som har gjort meg BIG!! Skal bli MEDIUM :)

 

Det motiverer virkelig når dere skriver hvor mye dere trimmer. Tusen takk, håper vi er til felles hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis --du er flink, nedgang er det uansett. :rolleyes:

 

Har igrunnen hatt en fin dag hjemme --

gikk 13 min raskt på besøk og 13 min hjem + en runde på 25 min. Det blir dagens trim.

Da jeg skulle gå hjem fra der hvor jeg var på besøk, fikk jeg en iskrem i hånden. Vanskelig å stå i mot. Båtis. :huh: Jeg fikk en telefon om 3 stk som var på vei til overnatting og da måtte jeg gå. Heldigvis hadde jeg bare så vidt begynt på den og på veien hjem lurte jeg isen inn i hekken og da hadde jeg bare spist en tredel. Ikke verst, spør du meg :D

 

Jeg er stolt , glad og kjempefornøyd!!

 

Det blir 2 jenter på 8 og 10 år som skal være hos oss i morgen mens mora går på jobb like bortenfor her. Greit hun også sover da slipper hun unna reiseveien på 2 mil i morgen tidlig og kan sove lenger :rolleyes:

 

Ha en fin kveld--

jeg merker at formen er bedre og 1 bluse som jeg er så glad, der gikk knappene fint igjen idag, hurra :rolleyes:

 

Vi er gode og i mål skal vi. Ting tar tid. Og målet må være for meg å la dette bli endringer som skal vare. Ser at det er trimmen som har gjort meg BIG!! Skal bli MEDIUM :)

 

Det motiverer virkelig når dere skriver hvor mye dere trimmer. Tusen takk, håper vi er til felles hjelp!! :rolleyes:

Heia.

Ja dere alle motiverer. Så etter en dag som rundvasker/barnepasser vil jeg nå ta en skogstur langs elva i fint kveldssolvær :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg meldt meg inn i GR gull. Og fikk en sjokkerende oppdagelse, jeg fikk snitt på 4 i mitt kosthold denne uken. Kanskje ikke så rart med kakeselskap på jobb i går, og tapas til lunch i dag. Tok en ny sjekk av kaloribehovet og jeg fikk meny 2, hvilebehovet er på 1470 kcal. La inn 4 trimpoeng i uken så har jeg ikke tatt for mye i.

 

Så nå må jeg nok gå grundig gjennom hva jeg putter i munnen,

 

Fikk nesten 10000 skritt i dag og 1 raskt tur som ga 1 trimpoeng.

 

Nå er det senga neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med ukas resultat, og ikke minst at cm hadde minket, så da kommer resten etterhvert. Ble tur på 7 km idag også, men heldigvis med bedre fart, mot normalt, det føltes godt :D

 

I morgen blir siste tur med tvillingen til Sfo før ferien, litt rart å tenke på at jeg har fått barnebarn som nå skal i 2. klasse, året har gått veldig fort. Datter skal til Ullevål på kontroll i morgen tidlig, så da stiller jeg og foret og klargjør de små, hun drar ved 7 tiden. Tror ikke hun kommer hjem i morgen, trykket har økt, blir spennende om det blir ny operasjon eller hva de gjør. Har vært innom sykehuset her de 3 siste dagene, og har fått økt medisin hver gang. Men det ordner seg nok etterhvert.

 

Kjenner den følelsen når klær begynner å passe bedre, den er bare utrolig herlig mia. Flink du som vanner hekk med is også :D

 

Leste forresten en is test, og der mener jeg båtis fra Diplomis og Sandwich is, den med blått papir, husker ikke hvem som lager den, kom best ut ang. kalorier, og kunne være lure valg hvis en ville ha fløteis.

 

Dere motiverer meg utrolig mye, så føler at dette er en kjempefin tråd :P

 

Fin trim på deg idag sebedilla, med ekstra tur etter sjauen :D

 

Gull klubben tror jeg du vil ha glede av toam, for å sjekke hva en putter i munnen kan gi hver og en noen aha opplevelser, både positive og negative. Fint å kunne peile inn mat behovet og trim.

Bra trim på deg idag også, og har du tid og overskudd, vil du ha mye igjen med å prøve å få minst 7 tp i uka. Men jeg vet jo at det skal tid til alt :)

 

Senga her også nå.

 

Og vi står på videre, for i mål skal vi og bli der, og vi er utrolig flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ryddet litt i kjelleren til søsteren i formiddag, før jeg reiste til mine gamle foreldre for handling og middags-laging. Det er godt over 80 og veldig dårlig til bens. Hjemme var jeg så trøtt at jeg sov litt middag før middag.

 

Og jeg ser at det lønner seg å legge inn på forhånd hva en skal spise, spesielt vanskelig synes jeg det er å få 2 hjertegode matvarer. Må nok ha litt laks eller makrell hver dag. Og jeg ser at noen dager med lavt scoore har jeg spist for lite. Testet at det ble bedre om jeg la på litt melk feks. Jeg husker jo det bra kursene at det ikke alltid var like lett å få i seg så mye mat,

 

Nå har det sluttet å regne her så jeg kan ta meg en tur ut. Så har jeg bedre samvittighet når jeg setter meg ned og ser på TV senere i kveld.

 

Ha en god fredagkveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag!!

Ja jeg ser jo at vi bestemødre har det travelt med både store og små.

Vi trengs i begge ender av livet.

 

Min venninne gikk ikke før halv 12 og da var jeg så segneferdig at jeg ikke orket annet enn å tumle til køys.

 

Jeg fikk gått bare 1,2 trimpoeng i går men over 10000 skritt.

Maten ble også litt tullete. Endte opp med is til kveldsmat og hadde 2 store kuler Diplom lettis. Kom sikkert på 18-1900 kalorier, men tar det ikke så tungt. Jeg trengte det da og greide å stoppe. Før tømte jeg boksen.(unnskyldningen den gang var at det var dumt å ha en hel boks i fryseren med bare litt oppi. Nå fikk jeg det over i en annen boks som tok mindre plass. Jeg er da temmelig lettlurt :o

 

Jeg kjøpte påleggslaks -oppkåret og den var faktisk god. Var skeptisk for jeg er alltid gladest i det gamle. Kan anbefales og det gir litt kalorier også.

 

Ellers bruker jeg italiensk salat som pålegg ganske ofte og da får jeg hjerte og god mat. Har slakter som lager en salat med mye grønnsaker, nesten ikke majones. Bruker også vita hjertego margarin, mager 40% og det gir også et hjerte. Egentlig ikke så mye som skal til. :rolleyes:

 

Håper det var et lite forslag, toam :rolleyes:

 

Jeg drikker også melk eller yoghurt og jeg får ofte 10 i score.

Husk vann og vitaminer teller også..

 

Da er jeg klar for ny dag.

Det blir kyllingfilet i kveld og ris med salat og bearnaisesaus uten smør. Jeg synes det smaker veldig godt, og det synes mannen min også.

 

Ha en fin lørdag!! :rolleyes:

Og trim må det bli. Spennende hva dagen bringer. Har blitt flinkere til å ta meg tid til bevegelse, hurra for alle bestemødre-

Yes we can :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er det leggetid og nå sitter jeg og melder fra om en fin dag!

Har passert 10000 skritt for en stund siden og dagens trim ble 35 min gange med mannen min. Senere på kvelden fikk jeg jammen 25 min på trimsykkel ogå og jeg ga meg ikke før jeg var så svett og sliten at jeg nesten datt av. :lol:

 

Hva har dere trimmet med idag? :unsure:

Jeg har litt for mye kalorier idag, vi var på bytur i formiddag og falt for risengrøt på kafe. Vet ikke hvor mye det veide eller om det lett --eller helmelk i den, så det får gå for denne gangen.

 

Kylligfilet til kvelds og da er jeg mellom 17-1800 kalorier.

Mandag er veiedag så da blir det spennende om det er noe ned denne uka. :unsure: Kan ikke skjønne noe annet--da må jeg være feil sammenskrudd.

 

 

Håper det beste, en gang må det jo slippe litt.. :rolleyes:

 

fortsatt fin lørdagskveld til dere alle!!

 

I morgen er det bursdagselskap hos svigerdatter og det blir jo kaker --får legge en plan hvordan jeg skal løse dette :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God senkveld :)

 

Ser dere står på begge to, artig det at vi er såpass bestemte på å klare dette :D

 

Det har vært et par ekstra hektiske dager, mye som måtte gjøres. Så fredag ble det ikke trim i det hele tatt. Men hadde bestemt meg for at det skulle det bli idag. Så litt før elleve i kveld gikk vi ut, med refleksvekst, lenge siden den har fått være med. Og det ble turen på 7 km, i 6 km/t fart, det er jeg fornøyd med.

Hadde planlagt lenger, med softis, men tok ikke noe annet som frimerker idag, så de er klare for 10 km med softis pause i morgen. Får håpe været er like enig.

Svigersønnen grillet idag, og lurte på om jeg ville spise sammen med dem, og det ville jeg jo. Tok bare et par ss med potetsalat, vanlig salat og en del kjøtt, var flintstek og kalkunbiter og litt grønnsaker på spidd. Så kom rimelig greit fra det. Ble til og med for lite grønnsaker idag. Men nydelig var det, og fint å komme til ferdig mat :)

 

Jeg spiser laks eller makrell som pålegg omtrent hver dag, de små boksene med 22 gram. Og ofte rekekesalat, Denja, den er også hjertevennlig, og noe magrere enn de andre merkene tror jeg. Det hender jeg også bruker peanøttsmør, en økologisk type jeg kjøpte på Meny, den er også hjertevennlig. Mye peanøtter og lite annet, men mye kalorier, så det blir ikke så mye av gangen. Men synes smaken er nydelig.

 

Da skal jeg finne senga, og ingen klokke skal ringe i morgen, herlig :D

 

Og vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er utrolig flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ustabilt vær i dag, og samboeren ar opptatt på annet hold så jeg gikk en langtur på veien, Holdt meg i nærheten av buss i tilfelle det skulle bøtte ned, regndressen ble glemt på hytta sist helg. Men det gikk bra, 1t 40 min før dryppene kom. Da fant jeg en kaffekopp ved bussholdeplassen og tok første buss hjem. 12000 skritt i tillegg til det daglige her hjemme, Det er jeg fornøyd med.

 

Så i dag at jeg fikk lavt skore på kostholdet, men det gikk opp kraftig om jeg tok litt vaniljesaus på min lettgele. Regner med at der er fordi jeg da kommer opp i anbefalt kcalinntak. Tankevekker igjen. Er veldig fornøyd med dette gull tillegget.

 

Ellers har det ikke skjedd mye. I går var det en runde for å få tak i nye fjellstøvler, de gamle gikk i oppløsning. Ingen ting på tilbud passet, så det ble "Besseggen". Mye likt mine gamle Alfa støvler som aldri har gitt meg gnage-sår på 17år. Og holder de like lenge så er ikke 1300 kroner så mye å si på.

 

Nå har vel forballkampen begynt. Ikke spesielt interessert, men VM og EM synes jeg er gøy.

 

Veidag i morgen. Ha en god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og vel overstått helg.

 

Ja det vises at vi er flinke og står på. Det var en fantastisk lang tur, toam :rolleyes:

 

Da er veiing unnagjort og ned 0,7kg på 2 uker. :rolleyes:

Jeg er ikke helt fornøyd --synes jeg det er lite i forhold til matinntak og trim. men det er jo ned og med tanke på at livvidden har blitt 10 cm mindre så er fantastisk, :rolleyes:

 

Nå er det ny uke og imorgen drar vi på hytta. Gravemaskin der idag så vi har litt å fikse opp etterpå. Har en gammel husmannsplass og måtte få fikset brønnen.

 

Nå er det bytur med 2 guttebarnebarn som har overnattet på ferie. :)

 

Ha en fin dag!! Ikke så fint her , overskyet og 15 grader men det er fare for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten var litt ned, men jeg synes også det var litt litt i forhold til innsatsen. Håper at det skal gå bedre nå som jeg stadig får nye AHA opplevelser. Har satt min lit til kostscoren. Skal ta en uke til på meny 1 +200 kcal. Virker ikke det så skal jeg gå ned litt.

 

Er på jobb, og det er grått men oppholdsvær. Skal ikke ha ferie før i slutten av juli.

 

 

1.1. Vekt 90,

4.6. vekt 88,1 BMI 28,8

11.6.Vekt 87,9

25.6: vekt 89,0 BMI 29,1

02.07.Vekt 88,6

 

Ned 400 gram siste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedgang begge to, meget bra. Og fantastisk med cm mia. Ikke rart du merker det på blusen og andre klær :D

 

Og det med cm er jo et veldig bra tegn på at du er på vei nedover. Du har økt trimmen, og det kan det ha blitt muskler av, og det kan ha samlet seg opp litt i kroppen som vil komme ut etterhvert. Det kan ta noen uker, og da er det viktig å fortsette med uforminsket styrke :)

 

Gikk 10 km i går, men ilagt soft-is pause. Smakte akkurat så godt som jeg håpet på. Idag ble det 7 km, fornøyd med det også.

Igrunnen bra vær her, men ikke alt for varmt, kan godt bli varmere. Kjørte datter til bussen ved 5 tiden idag tidlig, for kontroll. Kom hjem igjen i ettermiddag, da de var litt usikre på om det ville bli operasjon i morgen eller onsdag, og så tror jeg ikke de har så god plass. Fikk nettopp sms om at det blir i morgen, legen hadde akkurat ringt, så da blir det opp tidlig i morgen også. Gjør kaffen klar så det bare er å trykke på knappen, nok å finne knappen så tidlig, om jeg ikke skal telle skjeer i tillegg.

Laks i folie til middag, nydelig.

Tvillingene er på et par dagers ferie hos en nabo, og onsdag skal de til Tusenfryd med en tante. Så de har det helt topp. Og det passer jo utrolig bra også.

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er veldig flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveld igjen!

 

Toam--jeg føler med deg--vi kjemper sammen mot nye mål.

Vi er flinke og vi går ned--tenk det -og ikke OPP :rolleyes:

Har hatt en aktiv dag med barnebarn, kosedag kaller jeg det.

vi var i byen i 6 timer. Det var gratis aktiviteter for barn og vi voksne satt på benker og kafeeer og så på. Greide meg fint matmessig. Hadde smurt med meg lunsj og kjøpte senere et påsmurt grovt rundstykke.

Men det var en periode hvor jeg satt og myste og tenkte på softis som ble spist rundt meg, men jeg GREIDE å stå imot. Til middag/kvelds ble det tomatsuppe med makaroni og litt brød og masse jordbær og litt vaniljesaus. Ingen frukt utenom og lite grønnsaker. Ja da er det kanskje for lite mat? Må sjekke etterpå.

Det ble 55min gange-5km/t.

I morgen reiser vi på hytta. Har med mobil og får lest og sendt litt mld på den..til forumet. Blir borte til over helgen tror jeg..

 

Det gjelder å handle riktig mat. Tar med meg fisk og det jeg har hjemme. Får heller ikke veiet meg på mandag--men sånn er det når det er sommer. Jeg blir ferdig med kurset 24.juli-og venter til skolestart med neste kurs. Jeg er borte i 2-3 uker i august uten matvekt og annen vekt. Det får stå sin prøve..og så får jeg bare være fokusert på å leve fornuftig og trimme. Det skal gå bra. :rolleyes:

 

Det går bra for jeg vil greie dette og det gjør jeg!!! :)

Ha en fin kveld, lykke til med datteren "Dette går bra".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!!

Kursets siste samling i kveld, og denne ukes vektnedgang ble 0,4 kg. Tilsammen 5,7 kg siden 8. mai. Må si meg fornøyd med det. :rolleyes:

 

Dagen ble travel med time for utreding av mine hofter hos ortoped.15 mil en vei og 19 tilbake til kurskveldsamlingen, så det ble litt problemer med inntaket av mat, ser det blir litt for lite hver dag.

 

Prøver å få til mine 10000 skritt hver dag, men dagens 7000 får holde (min mann slo følge rundt enga, 30 min. gange).

 

Og i morgen blir det venninnetur til Sweden (25 mil envei), så da går det vel dårlig med trimmingen igjen. :rolleyes::(

 

Ha en fortsatt fin uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebedilla skriver:

Prøver å få til mine 10000 skritt hver dag, men dagens 7000 får holde

 

Jeg klarer nesten aldri å få 10000 skritt pr da, men startet opp med et mål på 5000 den første tiden, og av og til blir det heller ikke det. Ser at om jeg ikke gjør noe ekstra så blir det bare 2500 for meg som sitter på kontoret hele dagen. Så noe ekstra må jeg yte. Men opp til 10000 er hardt å få til på hverdager.

 

I går fant jeg meg en ny tursti uten asfalt og så gikk jeg en runde rundt så den ble litt lenger. 50 min og da ble det over 7000 skritt.

 

Matinntaket er artig å følge med på nå, legger inn forskjellige forslag og ser hvordan det slår ut på scooren. Så i dag tror jeg det blir over 8. Men er opptatt med korpsøvelse i kveld, så da blir det ikke så mye annen trim.

 

Ha en fin tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med nedgang sebedilla, du har vært flink :D

 

Jeg har også kontorjobb og stillesittende arbeid, men merker jeg er mer aktiv i hverdagen nå når jeg har blitt kvitt mange kg.

Det er turen med hunden som gir meg mange skritt, heldigvis. Så når hun er en del av hverdagsaktiviteten min, det vil hun jo være i mange år framover, så vil jeg få den trimmen jeg trenger, heldigvis. Må nok trimme litt inne også, oppstramming, men det er hektisk nå, så det får bli et høst/vinterprosjekt.

Men turen med hunden gir ca 2 tp hver dag, så det er jeg godt fornøyd med. :)

 

Går greit med maten også, og gjør som deg toam, legger inn og endrer for å få best mulig score. Det jeg strever mest med, er å få nok fett, så ofte spiser jeg rekesalat eller peanøttsmør for å komme over 25 %. Prøver å velge slik som både er hjertevennlig og har fett, så får jeg flere nyttige godsaker samtidig :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter! På hytta oppdager jeg at der er så dårligdekning her iskogen. Kom igår og det var dødt og ingen signal. Frustrasjonenvar fullkommen . Min mann har hatt 3 hjerneslag og er heldigvis veldig bra etterforholdene. Men dere vet hvordan det kan spinne i hodet. Langt fra hovedveien og ingen rundt i de andre hyttene. Bedre vær idag og bedrre forhold. Gravemaskinenble ferdig i dag og imorgen starter opprydding. Lite skritt tirsdag bare 4500 og idag bare 6000. Maten Har det gått fint med. Jeg blir ikke så aktivdenne uka men håper dere bærer over med meg . Skal hjem i neste ule. Venter en mann imorgen som skal være med å bygge et tilbygg til det vi har.

 

 

Harmed meg rokkeringen så ikveld ble det 10min. Bedre enn ingenting. Måtte være ute og se på gravingen for å få det.som jeg ville. GMmelt hus med ferdselsvei like utenfor som måtte beholdes og nå er vi i boks med den og ny brønn. Ha en fin uke. Savner dere og den daglige kontakten. Håper på fine sommerdager nå. God natt og vi skal ståå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...