Gå til innhold

Bijou's Holde Vekten Dagbok


Anbefalte innlegg

Så flink du er, Henna! :)

 

Her gikk det som forventet i helga: jeg forspiste meg på svenskegodis på lørdag. Og har følt meg elendig i hele dag. Sånn fysisk. (For jeg spiste med god samvittighet.) Men kroppen syntes ikke noe om det, i det hele tatt, og idag har magen boblet og romstert noe helt forferdelig. Som fryktet... Visste jo at magen slår krøll på seg av for mye smågodt. Men svenskegodt i tillegg er jo bare ti ganger verre enn det norske. (Putter de mer E'er i, mon tro?) Så jeg har bare gått rundt i dag og rett og slett følt meg noe i retning matforgiftet. Helt tullerusk i hele fordøyelsessystemet. Jeg har til og med rapet "råttent"! :blink:

 

Blæh! Så nei, lenge til neste gang jeg dytter i meg svensk smågodis. Holder meg til den vanlige norske sjokoladen til lørdagskos, som jeg vet magen ikke slår krøll på seg av.

 

Vektmessig gikk jeg ytterligere et par hundre gram ned fra fredag til lørdag. Så opp nesten en hel kilo fra lørdag til søndag. Blir interressant å se hva vekta stopper på imorgen, mandag.

 

Har bare drukket te og vann nå på kveldingen for å prøve å roe magen litt og skylle ut all elendigheten. Skal også ta en halvtime rockering og styrke, før jeg legger meg, relativt tidlig. Forhåpentligvis er magen på stell igjen om en dag eller to.

 

Pjuh! Sverigeturer, altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke godt for kroppen når den får slike matsjokk. Sikkert bedre i dag. ;)

 

Det ble ikke makrell i går, men jeg fikk en stor torsk. Den ble filetert og grillet. I dag skal jeg kjøpe nytt snøre og prøve igjen, for makrell hører sommeren til. Laget også rabarbra grøt i går med suketter. Den smakte helt nydelig. Så i går var det sunn kortreist mat :D

 

Vekt i dag 65.2 kg. Så bare opp 100g i helga og det er jeg kjempefornøyd med. I dag skal jeg se om jeg tar meg en lang gåtur + rockering. Men det holder med 15 min har jeg funnet ut.

 

Håper sola titter innom i dag også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoff! Siste døgnet har vært slitsomt, altså. Magen helt på bærtur, men begynner å stabilisere seg nå, heldigvis.

 

No more smågodis! <_< Ikke norsk engang, på en god stund. Nå får det holde med vanlig sjokolade som kos.

 

Vel, turene på do ga resultater (skikkelig fin-prat her i tråden om dagen), og idag var vekta tilbake på 58,6 kg. Samme som fredagsvekta, faktisk. Så dermed gikk helga i null. Til tross for altfor mye tull...

 

Idag er kroppen sjeleglad for Skyr og Finn Crisp og alle de andre vanlige hverdagstingene og puster lettet ut for mandag igjen.

 

Mål for denne uka: holde vekten. Verken mer eller mindre.

 

Ha en fin uke! :)

 

P.S. Ja, og så har jeg omsider justert vektbeltet mitt litt her inne, 1 kg ned. Da er det mer reelt i forhold til det jeg faktisk veier og trives med. Og jeg vil at tillat grense opp skal gå ved 61,9 istedet for 62,9. Tok litt tid å finne ut, men måtte kjenne litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sur i dag da vekta viste opp 800g, men jeg spiste litt spekeskinke i går og den var salt. Hadde vært kjekt å fått det av til i morgen for da er det månedsveiing. Mye vann i dag og jogging og ikke noe søtt. Jeg har jo bakt til den store gullmedalje de siste dagene. Brownies, coockies, muffins, eplepai, sitronkake, Scones. Ja det blir mye når jeg setter i gang. Hele frysen er full. Men jeg har smakt kun minimalt.

 

Fikk ikke mer enn en liten makrell i går så det ble plukkfisk til middag. Spiste meg nok litt for mett når jeg tenker meg om.

 

I dag skal vi hjemom en tur, men inn igjen i kveld. Skal ta runden min hjemme. Begynner også å få dreisen på rockeringen nå, nesten litt kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her gikk det også litt opp fra igår. Min unskyldning var sjokolade fra Sverige-turen. (En sånn giga-tube med Smarties.) Med argumentasjon ovenfor meg selv om at det var jo smågodis magen ikke tålte, ikke sjokolade... :rolleyes:

 

Ja, ja. Bedre ble det ikke idag, da jeg kom over en halv plate Stratos i kjøleskapet.

 

Poden har vært småforkjøla siste dagene og igår måtte jeg hente han tidligere fra dagmammaen, da han hadde fått feber. Feber i hele dag også, så det ble hjemmedag på oss begge. Han sover og sover, mens mor snoker i kjøleskapet... Farlig! :unsure:

 

Får se hvordan disse dagene ender. Vi blir nok hjemme imorgen også, han er ikke feberfri enda.

 

Rockering i kveld, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månedsveiinga ble 65,0 kg og det er jeg strålende fornøyd med. Det er jo ferie.

 

Det ble en travel dag i byen igår og jeg satt nesten ikke nedpå hele dagen. Minsten på 18 hadde bakt sjokoladekake så det var jo stas. Han hadde ikke tydd til Toro engang, men laget fra bunnen. Måtte jo ta et dualigt stykke for å glede han.

 

Men innimellom slagene ble det joggetur og rockering. I dag tror jeg kanskje jeg tar en dags pause, men litt rocking skal jeg få til.

 

Været er fint, men solen glimrer med sitt fravær. Nå skal det bli bedre til helga og neste uke. Typisk det da. Må jo nesten ha mer flaks enn Lotto for å få fint vær i ferien her i Norge .

 

Men nå får jeg hive meg i dusjen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det å være hjemme med sykt barn atter en dag. Feberen har kommet og gått og etter en rask sjekk hos legen fikk vi svaret: ørebetennelse. <_< Så da var det på'n igjen med ny kur med penicillin.

 

Veide heldigvis det samme idag som igår, til tross for at kostholdet er helt på bærtur. Har ikke hatt tid til å registrere mat i dag i det hele tatt (poden har nektet å sove og det har gått i hundre hele dagen) og bare hivd innpå det jeg har kommet over. Lite vann også. Til tross for at det har vært veldig lummert og varmt her idag.

 

Så, næh... Dårlige dager denne uka her. Men håper å være tilbake på jobb igjen imorgen - og til vanlige hverdagsrutiner i et par dager ihvertfall, før ny helg.

 

P.S. Fastlegen vår/min bemerket forresten i forbifarten idag, på legekontoret, det at jeg har gått ned så mange kilo. Og jeg merket på tonen hans at han syntes jeg nok var for tynn nå. Han foreslo en helsjekk iløpet av høsten, siden det var så lenge siden sist, og for å sjekke at jeg ikke manglet noe. Jeg sa ok, for en helsjekk. Det kan jo være greit å ta. Men når det gjelder vekt så vet jeg at han har litt andre ideal enn det jeg har (han er forresten ganske overvektig selv). Han syntes jo jeg var for slank rett før jeg ble gravid også, da vekta viste 67 kilo og jeg var kun 3 kg unna "overvektig"... <_< (Og han jublet nesten da jeg var 89 kg og høygravid.) Så helt ærlig, hans syn på passe og ikke-passe når det gjelder vekt tar jeg med en klype salt. Men ja, en helsjekk av kolesterol, vitaminer og alt det andre er nok en god ide når man har gått ned så mange kilo som jeg har siste 2 årene.

 

P.S.2 Ifølge GR har jeg forresten nå en BMI på 20,8 og jeg synes ikke det er direkte alarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid greit med en helsesjekk. Min lege mener alle over 40 bør ta en annethvert år. Så det gjør jeg. Veldig greit. Sist tok han også en test for å se om jeg var kommet i overgangsalderen, men det var jeg ikke.

 

Når det gjelder ordet slank er jo det så inviduelt. På GR er det jo trivselsvekt de opererer med og den varierer jo veldig. Noen kan føle seg super slank med en vekt som andre synes er bælfeit.

 

Det kommer jo også litt an på hvilken type en liker. Noen liker tynne mennesker andre er mer tilhengere av at kvinner bør ha litt former (sikkert din lege). Selv heller jeg nok mot det siste. Jeg synes ikke skranglete tynt er så fint og synes de flotteste damene har litt rumpe og former.

 

Vel i dag var vekta stand by. Hadde en treningsfri dag i går men tok rockeringen. Middag var grillet laks med mager kesam. Har lært oss at det er like godt som rømme. Grillet også en ensom makrell som jeg fileterte og den var veldig god. Men nå har vi hatt fisk nesten hver dag så i kveld blir det pizza.

 

I går fikk vi også sol og koste oss med hele 22 grader. Finnes ikke bedre plass enn hytta når vi har det sånn.

 

I dag blir det jogging. Tenkte jeg skulle henge meg på den spreke mannen min som skal springe hel maraton. Men i dag skal han ta en løype som er 9 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får vel bare innse at jeg begynner å bli eldre jeg også - og sjekke ting og tang litt oftere. Særlig nå som jeg bikker 40 til høsten.

 

Legen min nevnte noe om å sjekke stoffskifte. Det har jeg aldri gjort før og helt ærlig har jeg ikke peiling på hva stoffskifte er for noe i det hele tatt, så jeg måtte google det igår kveld. :rolleyes: Og skjønner jo nå at det kan være greit å sjekke det. (Jeg kunne hake av et par-tre ting på den symptomlista over for høyt stoffskifte...)

 

Bra at legen min passer på meg, i det minste. :) Det er jo ikke alle fastleger som gidder å bry seg, noe mer enn de strengt tatt må. (Og knapt nok da også.)

 

Når det gjelder trivselsvekt er jo den ganske individuell, ja. Jeg har alltid vært normalt slank og spist akkurat det jeg ville - helt til jeg bikket 30. Da begynte jeg å legge på meg hvis jeg spiste feil og måtte passe mer på.

 

Jeg har nok en ganske normal kroppsbygning. Verken sped eller grovt bygget. Men alltid vært slank/liten oventil og gjerne 1 klesstørrelse mindre oventil enn nedentil. Sånn har det alltid vært. Når jeg legger på meg legger det seg først og fremst på magen, og litt på lårene. Og siden jeg har så lite puppestell synes jeg ikke det er noe fint med for mye mage på meg. Hele symmetrien blir liksom feil, hvis du skjønner. Men det er jo smak og behag, ja.

 

Vel, tilbake på et ferierolig kontor igjen idag. Har spist så dårlig siste par dagene at det var superdeilig å komme tilbake til "kjedelig" hverdagskost. Og vann! Bøtter nedpå med vann her idag.

 

Får prøve å være litt flink idag, da, siden det er veiedag imorgen.

 

Snart helg igjen, jo! Denne uka ble helt opphakket og rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt irriterende med 400 g opp i dag, men men. Det får nå bare være. Var flink i går, drakk mye vann, jogget 1 mil og var ellers forsiktig.

 

Denne helgen blir det litt festligheter både i dag og i morgen og søndag, så det blir nok heller litt opp denne helgen. Får prøve å tenke fornuftig så går det kanskje greit.

 

Tror kanskje jeg skal slappe litt av i dag med trening siden turen i går ble så lang. Men det er en ganske lang tid siden jeg tok denne runden og det var skikkelig kjekt å kjenne hvor mye bedre formen var siden sist. Fløy oppover bakkene. Nå vet jeg også at jeg kan klare det løpet i august.

 

Nå har jeg vært ute å plukket Solbær og en liten formkake er i ovnen. Det er jo ferie så litt godt vi ha.

 

Jeg har også en typisk pæreform og legger nok først på meg på lårene og rumpa. Jeg har heller ikke de største brystene og det er jo trist at også de blir mindre når man slanker seg. Men men en kan jo ikke akkurat gjøre noe med alt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink med å trene, Henna! All ære til deg. :)

 

Jeg føler meg som den slappfisken i forhold. Men her tror jeg rett og slett joggingen ikke kommer igang igjen før sommeren er på hell, været blir litt kjøligere og kveldene mørkere. Da er jeg i mitt jogge-ess. (Helt bakvendt, men ja-ja.)

 

Klarte likevel å holde vekten denne uka, uten så mange anstrengelser. Gikk litt opp midt i uka, grunnet litt for mye sjokolade. Men fikk det av igjen. Så 58,6 kg viste vekta idag. Nøyaktig det samme som forrige fredag.

 

DBXLbdw.png

 

Denne helga har jeg 2 planer: endelig bli ferdig med kjøkkenet hjemme (har igjen å male 1 1/2 vegg) og å lære meg å lage mojito! He he! Jeg er veldig god på å drikke mojito og synes det er en helt ypperlig sommerdrink i varmen, men har aldri lagd det selv, så nå skal jeg til pers. Blir moro! Samboer og en kompis av han som kommer på overnattingsbesøk i helga får være prøvekaniner.

 

Ha en strålende helg! Litt kos må til, det fortjener vi jaggu! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter å jogge nå og aller helst tidlig på morgenen. I går ble det litt vin så jeg får drøye det utover dagen i dag. Men jeg tenkte å få meg en tur.

 

Vekt var faktisk nede på 64 tallet, men det skyldes nok at jeg har hatt litt vin i går.

 

Ellers en aldeles nydelig dag i dag og den skal tilbringes på terrassen. Får besøk av mine foreldre og da får jeg se om jeg kan få litt avsetning på alt jeg har bakt denne uka. Frysen er så full det er ikke plass til en rosin engang.

 

Lykke til med drinke laging, spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på helgesmellen kan en trygt si. Opp 1.2 kg på et par dager. Irriterende nå som jeg har vært så flink hele ferien min. Men her er det bare å brette opp armene. Det ble litt for mye hjemmebakst for å si det sånn.

 

Har utenom det hatt en fanastisk helg med sol fra morgen til kveld. Har tatt årets første bad i Norge og det var forfriskende.

 

I dag er det tilbake til den smale sti med vanlig kost. Har hatt meg en joggetur i dag morges. Det må jeg i alle fall si meg fornøyd med denne ferien, har trimmet så og si hver dag og brukt rockeringen hver dag 15min.

 

Nå skal jeg bare jobbe 4 dager så skal jeg ha 4 dager fri på hytta. Da planlegger jeg en sommerfest for venner og skal lage mye god mat. Gleder meg veldig. Skulle bare ønske dette finet været kunne holde så vi kunne ha vært ute.

 

:D Ha en flott sommerdag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det også 1 god og rund kilo opp i helga! ;)

 

Men oj, det var verdt det! Sol, sol, sol! Og grillmat (doble middagsporsjoner), mojito-testing, pluss et par flasker musserende vin, sjokolade og you name it.

 

Egentlig rart det ikke ble mer enn 1 kilo opp...

 

Null trim. Men fortsatte jo på kjøkken-prosjektet mitt og fikk malt en del. (Men fortsatt ikke helt ferdig.)

 

Tenker at den helge-kiloen må av her også, selv om jeg fortsatt er på akseptabelt nivå. (59,6 kg) Det blir som sagt mye kos i helgene fremover og da kan det ikke bli 1 kilo opp hver uke. Så den bør ned igjen, før neste helg, mesteparten av den.

 

Tilbake på den smale sti igjen idag, ja! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkkkkhhhh vekten bare stiger. I dag veide jeg 1.6 kg mer enn forrige tirsdag. Hva skjer??? Vel får bare kjøre på med sunn mat og håpe på det beste.

 

Nydelig vær her i dag også, fantastisk, skulle bare ikke sittet her på jobb. Det skulle være offisell fridag når temperaturen ble over 20 grader B)

 

I dag blir det en lang gåtur i kveld når det ikke er så varmt lenger. Pøser på med vann. Laget meg også grønnsaksuppe i går og den pleier få sving på sakene. Så er det bare å satse på at vekten kryper nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vekta så å si stabil fra igår. Men var ikke noe flink med kostholdet igår. Så jeg vet hvor feilen ligger. <_<

 

Er bare så innmari sulten for tida. Og sjokoladesugen. Det går ned på høykant. Særlig på kveldene.

 

Er inne i andre uka mi nå hvor jeg ikke registrerer maten. Tenkte jeg skulle prøve meg litt på egenhånd igjen. Målet er å ligge over 1600 kalorier, men det har ikke vært noe problem, verken forrige uke eller denne. Har vel snarere vært rundt 2000-2500 flere dager på rad.

 

Vann er jeg flink med. Men det har blitt litt lite søvn i det siste. Dels pga. varmen og at poden våkner flere ganger om natta og er ukomfortabel og sutrete. Dels fordi jeg ikke kommer meg i seng innen rimelig tid selv på kveldene.

 

Næh, så skjerpings på maten. Og mer søvn.

 

Malte ferdig det siste på veggene på kjøkkenet igår. Nå er det bare vinduskarmene igjen. Kose-pirke-jobb! Og SÅ tilfredsstillende når man kan begynne å sette ting på plass igjen. Voilà, nytt kjøkken, liksom!

 

Litt traurig å sitte her på ferie-stille kontor da, ja... Vil hjem, til sol og kjøkken! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så flink i går heller, det ble både en is og litt chips Hmmmmm :angry: Men det er jo sommer og da er det liksom så kjekt med litt is. :mellow:

 

I alle fall litt ned på vekta i dag alikevel. Har nå 700g på vekta å ta av til det jeg var forrige uke. Hvis jeg er flink et par dager kanskje jeg klarer det til fredag??

 

I dag var jeg oppe kl seks og gikk lang morgentur på en sti i en liten skog ved sjøen. Aldeles nydelig og en super start på dagen. Ble ca litt over en time. Av erfaring vet jeg at hvis jeg utsetter det til senere på dagen blir det ingenting av.

 

I dag reiser jeg inn på hytta igjen og blir til fredag. Har fri i morgen. Skal hive meg over rockeringen. Skal også gjøre rent hytta og reie opp senger og gjøre alt klart til festen på lørdag. Gleder meg stort. :D

 

Fantastisk vær i dag også, gid det måtte vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper godværet varer leeeeeenge! :)

 

Vi skal ha hagefest/bursdag neste lørdag og jeg sitter allerede og følger med på langtidsvarselet - og det ser jo forsåvidt bra ut. Litt regn innimellom, men ikke noe massivt lavtrykk som velter inn og varer i ukevis. Foreløpig...

 

Her går det heller ikke så bra som håpet om dagen. Ble sjokolade igår også. Ikke like mye, men nok til at vekta sto stille for andre dag på rad.

 

Teller på ukene og tror jeg har PMS denne uka, som kan forklare en del sjokoladehunger, i alle fall. Men ikke så godt å si lenger, for jeg har så uregelmessig mens for tida. Helt håpløst å følge med på.

 

Prøver igjen på innstramming i kostholdet idag. So far, so good. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, kostholdsdisiplinen varte hele arbeidsdagen og et stykke utpå ettermiddagen igår, etter at jeg var kommet hjem fra jobb, før det sprakk. Med et dunder. Og så var jeg helt frenetisk etter sjokolade og poppet noe vi hadde liggende (som vi egentlig skulle spare på...)

 

Dette lukter veldig av PMS. <_< Sånn helt frentisk må-ha.

 

Gikk littegrann ned fra igår, men er fortsatt på 59-tallet. Det er i det store og hele ikke særlig mye av forrige helgs kilo som er borte. Men jeg får vel bare slå meg til ro med det, da, denne uka.

 

Fortsatt strålende sommervær, så jeg får heller konsentrere meg om det! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var flink i går jeg - hele dagen egentlig, men ikke noe ned på vekta for det. Har 500 g fra forrige ukesveiing som jeg ikke har noe tro på at jeg skal få av i dag.

 

Har hatt en løpetur på 8 km i morges og det gikk faktisk på viljen for jeg sleit mentalt i dag. Hadde bare ikke lyst å jogge. Litt rart men men kom meg nå rundt og det var jo herlig etterpå. Tok rockeringen etterpå. Faktisk synes jeg nå etter 14 dager med rocking at jeg ser litt forskjell.

 

I dag skal vi grille og ha salat til. Gleder meg til det. Nå skyet det også litt over så kanskje jeg får gjort noe i ettermiddag. Blir ikke så mye gjort i varmen akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, kilo av. Ukens vekt blir 65,2 kg. Det er jeg veldig fornøyd med. Trenger jo ikke veie meg mer enn fredager, men det er nå engang blitt en vane (uvane).

 

Sitter å venter på båten for i dag er det jobb. Skulle jo nesten vært forbudt i det flotte været. Nå ser det sånn halvveis bra ut til i morgen også, så da kan jeg kanskje dekke på ute. Gleder meg i alle fall til å lage all den gode maten jeg har planlagt.

 

I går tok jeg faktisk styrketrening på gulvet i 20 min. Kryss i taket. Det var litt kjekt også. Skal prøve å ta litt de dagene jeg ikke jogger.

 

Ha en flott helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det litt dårlig med rockering om dagen. Men tar mine daglige styrkeøvelser, hver kveld. Det er i alle fall noe.

 

Kostholdet er jeg glad for at jeg ikke har registrert, denne uka. ;)

 

Ganske stabil hele denne uka, men klarte altså ikke å gå ned mer enn 100 gram av forrige helgs kilo. Så opp 900 gram fra forrige fredag, til 59,5 kg idag.

 

Så liten sving opp på grafen igjen. Men absolutt fortsatt innenfor grensene.

DBXLbdw.png

 

Mål for denne helga: holde meg stort sett stabil. Ikke mer enn et par hundre gram opp, maks. Jaffal ingen hel kilo!

 

Ha en strålende helg! Håper det blir masse mer sol! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag morgen og 59,6 kg på vekta. Det vil jeg si er ganske bra gjennomført helg og så godt som stabil! :)

 

Koste meg både lørdag og søndag, men har nok generelt litt høyere aktivitetsnivå i helgene enn på hverdagene (hverdagene er i grunn ganske stillesittende), slik at det gikk opp i opp. Dessuten var det nok PMS-uka som gikk mot sin slutt. Den helt glupske, ukontrollerbare sjokoladehungeren ga seg etterhvert. Heldigvis.

 

Fikk omsider tatt litt rockering igår også.

 

Så ingen spesielle helgegram å gå ned denne uka. Men mål for denne uka: å få av forrige helgs kilo, som fortsatt sitter der.

 

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært den store fråtsehelgen. Har skikkelig kost meg med både festmat og restemat. Og vekta var ikke nådig. Nesten 2 kg opp viste den fra lørdag morgen. Men jeg satser på at det ikke er reelle kilo. I dag er det i alle fall slutt. Har vært ute å jogget en mil i dag og skal leve sunt og magert framover til vekta er nede igjen. Hvis jeg er heldig klarer jeg det til helgen.

 

I alle fall var det verdt det. Festen ble en eneste stor suksess fra begynnelse til slutt. Værgudene var med oss og vi kunne sitte ute og nyte utsikten mot sjøen hele kvelden/natta. Magisk sa en av gjestene. Maten var helt fantastisk synes jeg nå selv og fikk mye skryt for den. Mange forskjellige retter men ikke tapas. I går ble det jo restemat. Kunne jo ikke hive all den gode maten. Så det ble sofa dag og fråtsedag i går. Men været ble jo skikkelig ille i går, regn og kuling. Helt utrolig så heldige vi var.

 

Men i dag skinner solen og det er 25 grader igjen. Herlig. Har fri i dag. Nå skal jeg begynne å pakke til vi drar til Polen på mandag. 5 dager skal bli et herlig avbrekk på 5 stjernes hotell.

 

Flinke du var Bijou som klarte deg gjennom helgen. Misunner deg litt der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitte litt ned på vekta i dag, men ikke så mye som håpet. Ble litt mye morellspising i går kveld. Men heldigvis har det rensket skikkelig opp i systemet i dag så kanskje i morgen. Til høsten vil jeg prøve å klare helgene bedre enn nå. Det er så kjedelig hver mandag å måtte ta seg sammen for å få av helgekiloene, ja for hadde det bare vært gram så hadde det nå enda vært noe.

 

Ingen trim i dag, kanskje litt styrke, får se.

:D

 

Ha en fin tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...