Gå til innhold

Nok en ny tråd, måtte denne bli lang....


Anbefalte innlegg

Har lest litt på forskjellige tråder på forumet her, og bestemt meg for å trosse migrenen og dårlige dager!

Jeg begynner å loggføre alt igjen (det er det som gir resultater for meg) og melder inn vekt og trimpoeng hver fredag formiddag. Uansett hva taller viser ;) Kan jo ikke fortsette på denne måten, alt blir bare en vond sirkel... Tar tak, og omprioriterer energien min litt slik at jeg orker å planlegge måltider etc. bedre.

 

Heia oss! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja Soleie :)

 

Trist å høre at du fortsatt sliter med migrenen. Men syns det står respekt av at du ikke gir opp men vil fortsette å prøve å legge om livsstilen til tross for tøffe dager. Kanskje kan omleggingen hjelpe på migrenen også? Sunn mat til regelmessige tidspunkt kan vel iallefall ikke gjøre noen skade. Greier du å få gått noen turer i frisk luft også, kan det jo gjøre underverker for både vekt og hode. Lykke til, jeg skal være her og heie på deg :)

 

Jeg har akkurat kommet inn fra en forfriskende løpetur i regnet. Og i forhold til løping på tredemølle var det rene paradiset ;) Kroppen var lett og fin og nesten 12 km ble det (inkludert oppvarming og nedtrapping). Og 4,9 trimpoeng er i boks. Bra innsats før arbeidsdagen starter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er virkelig flink! Jeg har aldri løpt 12 km i ett strekk før - så jeg er imponert ;)

 

Er ved godt mot her i dag, klarte en fin GR dag i går til tross for utrolig dårlig form. Er bedre i dag, måtte kapitulere og hive innpå medisin - så nå er jeg meg selv igjen ;)

 

Har lagt inn dagens mat på forhånd nå, så tenker det skal gå greit i dag og. Dagens utfordring blir at jeg skal på dugnad og steke vafler.....som jeg er såååå glad i. Så utfordringen er å ikke smake et eneste lite hjerte...

 

Ha en fin onsdag - klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dagen i går gikk bra. :) Og lykke til med vaffelstekingen i dag. Blir vel ekstra vanskelig å la være å smake når man må steke dem å stå å kjenne på den deilige lukten. Det lukter jo så utrolig godt.

 

Gårdagen gikk bra hos meg også. Fikk et lite anfall av søtsug, men tillot ikke meg selv å falle for fristelsen. Vet jo at det blir bedre om noen dager, så da er det bare å holde ut. Nå skal jeg i mål, og det før jul! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jada, vaffelstekingen gikk bra - smakte ikke på et eneste hjerte ;)

 

Jeg sa jeg skal melde inn vekt hver fredag...ikke noe pent tall - men det kan jo bare bli bedre ;) 76,7! Og ikke noe trimpoeng heller. Men, har vært flink når det gjelder maten, så er fornøyd med det. Så håper jeg at vekten raskt viser noen snillere tall :)

 

Doper meg ned om dagen - forstår ikke at migrenen ikke gir seg - har aldri hatt det så ille før - våkner opp hver dag med så mye smerter at jeg ikke klarer å stå opp før jeg har tatt medisiner, og lagt en god stund til. Vet jeg ikke skal ta så mye medisin, men hva gjør man? Kanskje jeg ikke tåler akupunkturbehandlingen?

 

Nå er det uansett snart helg, og det skal bli godt! Har et gavekort liggende etter bursdagen min som jeg skulle ha fått brukt, så jeg håper jeg får til en liten Oslo-tur i morgen. Trenger nye støveletter :)

 

Ha en riktig god helg - og lykke til med utfordringer i form av helgekosen. Målet ditt er jeg sikker på at du klarer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :)

 

Endelig fredag og frihelg, det skal bli så godt. :)

 

Så flink du var med vaffelstekingen, tror nok jeg hadde kommet til å smakt en helt plate, minst ;) Bra jobbet :)

Så kjedelig at du ikke blir bedre av migrenen, må være tøft å gå sånn på ukesvis. Tror nesten jeg hadde kuttet ut akupunktur hvis jeg var deg. Ikke noe vits å bruke masse penger på noe som ikke virker. Og som kanskje gjør det verre. Tror ei venninne av meg gikk til en manuell terapeut for å bedre migrene. Han brukte en blanding mellom kiropraktikk og fysioterapi og det hjalp visst godt. Men hun plagdes mye med nakken i tillegg.

 

Min store sorg nå er at jeg har fått fryktelig vondt i ryggen. Så nå lurer jeg fælt på om jeg bør jogge eller ikke i helgen. Har bare jogga en gang foreløbig denne uka, så er jo fortsatt 2 i minus. Men vil joggingen gjøre ryggen bedre eller verre da tro? Blir vel så jeg må ut å sjekke ;) Kryss fingrene for at det går bra da.

 

Ellers vil jeg bare ønske alle som stikker innom en riktig god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og nytt flott tall åpenbarte seg på vekta: 70,5 kg :)

Har vært streng med meg selv forrige uke og ikke skeiet ut i helgen heller. Ville kvitte meg med ekstra vekta som kom på uka før, og jammen forsvant ikke 500 nye gram i samme dragsuget. :)

På trimfronten har det blitt 14,25 trimpoeng.

Nå er det bare 2,5 kg igjen til mål, og sluttspurten nærmer seg. Og igjen dukker tanken opp, hva gjør jeg etterpå?

Har fått tenkt litt på det i det siste og funnet ut at jeg skal unne meg et gullmedlemsskap den første tiden. Må nok registrere alt en periode og få innarbeidet en meny med ca 2100 kcal daglig. Trenger nok litt tid på å lære meg hva jeg kan spise for å holde vekta. Har jo aldri greid dette på noe tidligere tidspunkt tidligere i livet. (iallefall ikke å holde en "slank" vekt). Men jeg har trua på at jeg kan greie det denne gangen. Nå kan jeg jo mer om hva som fungerer enn noensinne. (Et sunt kosthold med regelmessige måltider). Dessuten har jeg gått fra å være en periodetrener til å være en som trener regelmessig. Disse to tingene tror jeg er nøkkelen. Det enkle er ofte det beste, ikke sant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens løpeøkt unnagjort, og jeg må bare konstatere at det er ikke lett å beregne hva som er lurt å kle på seg i disse dager når det begynner å bli kaldt. Skulle følge minsten i barnehagen først, og siden han ikke går så fort enda måtte jeg jo kle meg godt for turen dit. Og siden jeg er lat orker jeg jo ikke å gå hjem å skifte om etterpå. Endte med at jeg holdt på å renne bort underveis. Måtte rett og slett stoppe opp å kle av meg og knyte et plagg rundt midja. Vet det til neste gang iallefall, ikke kle på deg for mye til joggetur, selv om det er kaldt ute!

 

Ellers så har det bare gått sånn halvveis på matfronten. Har vært mer sulten enn ellers, så det har blitt så jeg har spist mer også. Men ingen frotsing, bare litt ekstra nå og da. Bør ikke gå opp i vekt iallefall, men kanskje ikke ned heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg :) Håper litt avslapping kan få kroppen til å slippe litt vann. Gikk med skrekk og gru på vekta i dag og har gått opp nesten 2 kg siden mandag. Hvordan er det mulig liksom? Har ikke vært så veldig flink i matveien denne uka, men jeg er helt sikker på at jeg har spist mindre enn det jeg normalt forbrenner. Så da må det jo være vann? Når jeg tenker etter har jeg vel kanskje ikke vært så mye på do heller, så kanskje det også utgjør litt. Håper det forsvinner fort for jeg har slett ikke tenkt å bruke masse tid på å gå ned de samme kiloene om igjen. Iallefall ikke når det ikke skyldes at jeg har skeiet ut.

 

Har forresten bestilt meg en lekker kjole fra Ecoture by Lund i Danmark. Har drømt om kjoler fra dem lenge. Tenkte å bestille størrelse 40, men det var de tom for. Så da ble det 38. Er veldig spent på om jeg får den på meg. Hvis ikke har jeg noe å jobbe mot ;) Med min smale midje har jeg ofte brukt en størrelse mindre i skjørt og kjoler enn i bukser, så har et håp om at det skal gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 600g siden forrige mandag.... hmmmm. Vet vel akkurat hvorfor også. Har begynt å slappe av litt for mye. En kakebit her og en sjokoladebit der. Gjør jo ikke noe om jeg unner meg litt osv.... Nei det her går ikke. Vil jeg komme i mål må jeg bare være standhaftig og holde ut til siste slutt. Og det trenger slett ikke være lenge til. Så nå er planen skjerpings og ikke småutskeielser som får blodsukkeret helt på utur...

Snart i mål nå, snart i mål ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Gleder meg til å høre om kjolen passer! Str. 38! Vi har det likt der og - smal midje gjør at kjoler og skjørt kan være litt mindre enn bukser. Håper du blir fornøyd med den ;)

 

Ser du har hatt litt opp og ned i det siste - håper du har klart å komme inn igod rytme igjen. Det er jo som vi har snakket om så mange ganger - det skal virkelig ikke så mange munnfullene med feil mat før det gir utslag i feil retning. Om man vil eller ei, så straffer det seg....

 

Her går det i samme tralt som tidligere i høst.... Hadde seks migrenefrie dager her, og det var superdeilig å være seg selv igjen. Fikk tilogmed trent ;)

 

Er forsiktig med maten, spiser ganske likt det du gjør. Har stålkontroll på alt utenom middagen, jeg vet nøyaktig hva ting veier av erfaring...- men veier ikke middager foran barna. Spiser en normal porsjon, uansett hva vi har.

Er nå på 76 kilo, så det er jo ikke akkurat noe å rope hurra for - men jeg holder da på. Jeg skylder litt på at kroppen ikke er helt på plass om dagen, siden jeg er så mye dårlig. Akupunktøren min mener og at det at jeg ikke er sykemeldt virker inn - siden jeg hver dag presser meg til å gå på jobb, og ta hånd om hus og hjem som vanlig. Men vil ikke sykemelde meg.....håper bare det bedrer seg snart.

 

I dag skal jeg jobbe hjemme, siden et av barna er syke - så det blir en rolig fin dag. Har planlagt en treningsøkt i ettermiddag, det skal bli godt ;)

 

Ha en fin onsdag - klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Så fint å høre at migrenen er bedre. Gjør det samme med middagen som deg, syns det blir feil å veie foran barna. Veide litt sånn helt i startet, men fikk mange spørsmål og kuttet det ut. Men det har jo fungert veldig godt uten veiing også.

 

Spiste normalt igjen i går (og alt på stell så langt i dag), men kjenner alt er litt tøft for tiden. Det er surt og kaldt ute, og kulden gjør at jeg får vondt i alle ledd. Da blir jeg sur og gretten. Har foreløbig ikke fått trent ennå denne uka. I går før jobb var jeg så sliten at jeg bare satt og sov i sofaen, og til slutt hadde tiden gått ifra meg. I dag blir det spinning på treningssenteret. Kjenner jeg nesten har litt dårlig samvittighet for at det ikke blir joggetur, men prøver å si til meg selv at spinning også er bra trening. Tror egentlig det blir lettere å komme seg avgårde dit enn å motivere meg til å komme meg ut når det er mørkt og kaldt.

 

Målet fremover er å jogge minst en gang i uka på tredemølle slik at jeg vedlikeholder joggeformen sånn noenlunde gjennom vintern. I tillegg skal jeg få med meg 2 timer i sal + styrketrening. Håper på den måten at jeg slipper å starte på null joggemessig til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har snøen kommet hit hos oss. Spørs om det blir flere joggeturer ute da. Har blitt så glad i disse turene, blir lenge å vente til våren ja.... Kom meg på treningssenteret både i går og i dag. Spinning i går, og corebar i dag. Og jeg fikk da svetta bra på begge øktene, så jeg trenger ikke ha dårlig samvittighet for at det ikke blir jogging ;)

 

Og vet du hva, i dag har jeg også fått migrene :( Har ikke hatt det på kjempelenge, og trodde nesten jeg var kvitt det. Har aldri fått det etter løpeturene mine, men en stund etter Corebar timen i dag begynte jeg å få synsforstyrrelser med påfølgende hodepine. Kjenner jeg er veldig stiv i nakken, så tror det kan ha en sammenheng med det. Håper det gir seg til i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har kjolen ankommet og den satt virkelig perfekt. :) Og den er i størrelse 38! Kunne ikke ha vært mer fornøyd :) :) :) Hadde nesten ikke lyst til å ta den av meg.

 

Ellers er jeg stiv og støl i kroppen i dag etter corebar timen. Tydelig at kroppen er uvant med den typen trening, ja. Men ingen tvil om at den virker, så det blir nok flere slike timer fremover.

Migrenen er heldigvis borte igjen også, så jeg fikk da ingen varige men :P

 

Håper alle får en super helg, for min del blir det på jobb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjole i str 38!!! Kjempebra! :) Virkelig godt jobba! Stå på videre så du når målet ditt. Og det er nok lurt å fortsette med 'hold vekten' etterpå. Jeg angrer på at jeg ikke gjorde det da jeg gikk ned til 65 kg for 2 år siden. Jeg tenkte jeg skulle klare et par kg på egenhånd, men da jeg sluttet på kurset gikk jeg rett opp igjen. Man slipper litt lett opp tror jeg, og som du sier unner seg selv litt ekstra her og der.

Selv skal jeg fokusere på trening nå framover. Jeg har nå god tid til å få trent, og gru-gleder meg til å begynne igjen. Jeg vet jo egentlig at det er deilig å jogge, svømme og å gå tur. Det er bare det å komme i gang igjen som er så tungt.

Matmessig må jeg igjen kutte ut det usunne, og spise mindre middagsporsjoner. Frokosten sliter jeg litt med, for jeg er egentlig ikke så glad i å spise frokost på hverdagene. Men det er så mye fokus på hvor viktig det er, så jeg har alltid følt at jeg på presse i meg frokost. Men egentlig liker jeg best å hoppe over den eller å bare spise en yoghurt. Jeg lurer på om det kan være lurt å følge det som føles mer naturlig heller...

Håper dere har hatt ei god helg!

Vi 'snakkes' i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Hyggelig å høre fra deg igjen Olga ;)

Jeg er heller ingen stor frokostspiser.....har i mange perioder og år....kun tatt kaffen og ventet til lunsj.... Men, da har jeg jo vært supersulten til lunsj, så jeg har jo kjent at det ikke er bra for kroppen. Jeg begynte med å spise en " rugsprø" med pålegg, og sakte med sikkert fikk jeg opp apetitten til frokost. Nå spiser jeg knekkebrød hver dag, nå har jeg akkurat bakt en stor porsjon med hjemmelagde - som er supergode, så nå gleder jeg meg til hvert måltid :) Det er jo noe i det å få igang forbrenningen og - så jeg anbefaler deg å prøve å få i deg noe... Lykke til :)

 

Så gøy at kjolen passet Snupsipups, og at du er så fornøyd med den! Det fortjener du virkelig! Du er min store helt, og kilde til motivasjon!

 

Ja, været er skikkelig ille nå - så det er godt å kunne trene inne. Det høres ut som en god plan du har iforhold til å holde joggeformen ved like - tenker du klarer det med glans!

 

Har hatt en rolig og fin helg med alfor mye mat! Og gjett om det gir resultater på vekta......YES! Så da er det ny mandag og nye muligheter :)

 

Jeg er som dere vet dårlig med gjennomføring av planer for meg selv.....men, av en eller annen grunn så har jeg fortsatt troen på at jeg skal klare å gjennomføre ting jeg går og tenker på....

 

Så etter å ha blitt inspirert av en blogg jeg leste, så har jeg laget en 28-dagers plan for meg selv. For å se hvordan kroppen reagerer, og hva som skjer... Igjen har jeg tro på at jeg skal klare det....så her er den:

 

Mat: Ca. 1300 kcal hver dag

Trening: Forbrenne 500 kcal hver dag i snitt - kombinasjon trening/gåturer

Drikke: 3 liter hver dag

 

Har laget meg et fint skjema som er hengt opp på innsiden av klesskapet mitt - klart til å fylles ut.

 

Wish me luck :-) Om jeg klarer å gjennomføre, så vil det bli den største seieren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med litt aktivitet her da :)

 

Spennende med den 28 dagers planer Soleie, håper du vil holde oss oppdatert på hvordan det går. Og selvfølgelig, masse lykke til ;)

 

Og til Olga, lykke til med treningsoppstart. Vet akkurat hvor tungt det kan være å komme i gang, men det er så utrolig deilig når man først har kommet dit. Har selv vært å trent i dag, og det første jeg tenkte da jeg var ferdig var: jeg skal ALDRI mer slutte å trene. Det er så utrolig godt ;)

 

Hos meg har det vært "omlegging" fra ute trening til inne trening som har stått på planen de siste ukene. Har rett og slett elsket joggeturene mine ute de siste månedene, så det var tøft å innse at nå er sesongen over og det er på tide å trekke inn. Men det har da godt greit det også. Timene i sal er jo bare morsomme og ikke noe problem å motivere seg for. Da er det verre med jogge øktene. Synes ikke det er så fryktelig gøy å løpe på tredemølle. Men har funnet ut at dersom jeg legger inn litt variasjon underveis så går det bra. F.eks jeg løper noen minutter med bratt stigning, noen minutt med litt stigning, noen minutter i raskt tempo, noen minutter sakte osv. Når jeg gjorde det på den måten fikk jeg mer fokus på at nå er det 3 min igjen av den tunge bakken eller bare 2 min igjen av spurtinga. Så økta føltes liksom litt kortere.

 

Når det gjelder vekta har jeg rett og slett ikke kommet av flekken i oktober. :/ (veier ca 71 nå). Hadde vært veldig greit å kunne skylde på et platå, men det er nok ikke sannheten. Jeg har rett og slett ikke hatt nok fokus. Har blitt litt småutskeielser litt for ofte. Så jeg må nok sette inn høygiret om jeg skal bli ferdig til jul. På en måte hadde det vært lurt å holde på til over jul, for da må jeg ta meg mer sammen i jula. Og da er det mindre fare for ekstra kilo. Så egentlig ingen krise om jeg ikke er helt i mål før jul ;) Finkjolen satt jo som støpt allikevel, så ting har liksom ingen hast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det blitt november, og denne måneden er det vel tid for ekstra innsats? Regner med det blir hakket verre å få til noe i desember med alle juleforberedelsene som står for tur. Så skal man itrette noe før jul må det bli i november. Vekta mi viste 70,5 kg i går, så jeg er 2,5 kg unna målet mitt. Ikke mye, men det krever fortsatt full innsats for å komme dit. Noe jeg slett ikke har hatt i oktober. Avsluttet måneden med å smake på Halloween godt, pepperkake, krydderkake og rosiner. Ikke mye av hver, men det utgjør jo en god del tilsammen, grrrr.... Egentlig har vel hele måneden hvert litt sånn, smak litt her og smak litt der. Det må jeg altså slutte med hvis det her skal gå rett vei. Slike vaner vil jo bare føre til at gammelvekta er på plass på null tid. Og det skal jo ikke skje. Jeg har jo blitt slank for godt!

 

Kunne tenke meg en helg uten alkohol, både pga av kaloriene og at jeg hater å være i dårlig form dagen derpå. Men i morgen får jeg besøk av ei venninne som er veldig glad i vin, og sikkert har store forventninger om en jentekosekveld med masse, masse vin. Hvordan vrir jeg meg unna den da? (Har ikke lyst til å skylde på slanking iallefall, jeg er betydelig slankere enn venninna mi). Gode tips taes imot med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo si at du har urinveisinfeksjon og går på antibiotika og dermed ikke kan drikke alkohol.... Men da kan det jo være at hun tror du er gravid ;)

Eller bare drikk veldig veldig sakte? Eller drikk tequila heller :)

 

I går fikk jeg treningsveledning og har fått satt opp et nytt styrkeprogram. Det var ganske heftig, og i dag er jeg skikkelig stål i lår og rumpe. SÅ det skal jeg gjøre 2 ganger i uka. Jeg var skikkelig ivrig og mente jeg kunne trene hver dag i 2 mnd, men han holdt meg tilbake og mente 2-3 ganger i uka burde holde, også for ikke å gape over for mye og bli skuffe hvis det ikke gikk. Så det var jo bra da. Så da satser jeg på 3 ganger i uka på treningssenteret og så får jeg gå tur/jogge/svømme litt i tillegg, men da blir det en bonus. Han har jo sikkert rett, men nå har jeg endelig tid til å fokusere på dette, så det hadde vært bra å få til ei økt hver dag av et eller annet.

Hvor mye trener dere nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Ja Snupsipups du får nyte vinen sakte, det var jo et greit tips - og si du må tidlig opp eller no :) Kos deg uansett med en koselig jentekveld!

 

Så bra at dere er kommet godt i gang med trening inne begge to! Det har jo sine fordeler - regnet pisker litt for ofte kraftig mot vinduene om dagen, så det er jo deilig å trene inne ;)

 

Jeg har hatt en time med en PT - og som jeg snakker litt med av og til, har avtale med henne om totalt 5 timer - så hun følger meg opp når hun ser meg ;) Ringte meg og nå nylig hjemme og lurte på hvordan det gikk. Hyggelig! Får litt ekstra for pengene på den måten ;)

 

Hun er helt klar på at annenhver dag i studio er nok med kondisjon/styrke - men om det er vektnedgang og generelt bli i bedre form som er målet - så må man gjøre noe hver dag. Gå tur/lett jogging/svømme/Zumba/Pilates etc. de dagene man ikke trener kondisjon/styrke. Dvs. være i aktivitet :)

 

Nå med planen min så er målet å forbrenne 3500 kcal i uken. Helst fordelt på 7 dager. Nå har jeg ikke fått gjort det - men får en relativt rolig helg på hjemmefronten, så planen er styrke/kondisjon i dag, tur og pilates i morgen og styrke/kondisjon på søndag.

 

Maten har gått greit denne uken - men vekten rikker seg ikke. Har mye stress i kroppen nå på jobb....kan kanskje skylde på det...

 

Ha en fin helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en halv flaske vin (drukket sakte), syns egentlig jeg greide den bra. Det som ikke ble fult så bra var tilbehøret. Sjokolade og potetgull, blæh.... så mye for en godterifri helg. Ja, ja jeg har fortsatt mulighet til å gjøre det bra resten av helgen ;)

 

Lykke til med PT soleie. Tror det må være en super måte å komme i gang på. Og så kjekt at hun ringer på deg innimellom, da føler man seg enda mer forpliktet til å gjøre en innsats. Og jammen er det en tøff plan du har satt for deg selv 3500 kcal, jeg er imponert :)

 

Syns det hørtes veldig kjekt ut at treneren sa at trening 2-3 dager i uka var nok jeg Olga :) Jeg hadde aldri orka og trent hver dag i 2 måneder. ;)

 

Jeg trener bare 3 dager i uka, og synes det holder for min del. Jeg er rett og slett sliten i kroppen dagen etter ei treningsøkt og kjenner jeg ikke har like mye å gi om jeg trener to dager på rad. Dessuten er det godt med tid sammen familien også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter :)

 

Lenge siden sist.. Snupsipups: GRATULERER med super nedgang !! :) Jeg må bare si jeg er veldig stolt over at du snart er i mål, ser ut som du virkelig har fått taket på treningen :)

 

Og Soleie68: jeg og du er nok i samme båt.. men nå skal vi også greie det! Jeg har dessverre mistet fokuset etter sommeren..har nok fått en form for reaksjon på bruddet med samboeren og ikke klart å ta vare på meg selv.. Så har dessverre lagt på meg 3,5 kilo, er ikke fornøyd.. var jo nede i 75 kilo og hadde bare ett par kilo igjen til målet.

Nå viser vekta 78,3 :(

 

Men er igang igjen, her skal det noteres,trenes og ikke minst skrives her inne på forumet !!

Jeg er bare sååå glad for at dere fremdeles er her !!

 

Klemmer fra storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake storesøster. Vi er her og venter på deg vet du ;)

Synes slett ikke 3,5 kg var et ille resultat etter et samlivsbrudd. Så du må da ha gjort noe rett. Jeg hadde nok gravd meg ned i smågodteposen og trøstespist til den store gullmedalje.

Fint at du er tilbake iallefall, det blir koselig med litt mer selskap her inne. :)

 

Må innrømme at jeg ikke har vært sånn superflink i det siste jeg heller. Har blitt litt for mye kos. Lover meg selv stadig vekk at nå skal jeg skjerpe meg slik at jeg kommer i mål. Men så dukker det opp noe uforutsett og jeg greier ikke helt å holde meg på matta. Slik som i helga. Fikk ei venninne på besøk og planla å være sunn. Kjøpte inn pepsi max, grønnsaker og dip. (I tillegg til mat da) Og hva ender jeg med å putte i meg? Vin, sjokolade og potetgull. Snakk om å holde seg til planen :/ Lørdag klarte jeg å spise bare sunt, men da var det mengden det skorta på. Litt for mye av alt.

Men i går endelig en sunn og bra dag. 13,5 km jogging og mat helt etter planen ;)

 

Så da prøver jeg igjen, denne uka skal jeg ikke spise snop slik at vekta går litt ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...