Gå til innhold

Mia tar grep - igjen


Anbefalte innlegg

Tror dere har sendt oss uvær og glatte! :angry:

 

Vi hadde det nydeligste vintervær med snø og kulde og nå regner det snø eller hva jeg skal kalde det. Og så er det glatt... Hørte på lokalradioen at det var rekord med ben og ankel-brudd.. :angry:

 

En gang igjen på kurset mitt. Tror ikke jeg har gått ned 1 kg engang. Og de andre på kurset er ikke stort bedre. Vi fant ut sist, at det beste vi kunne si, var at vi hvertfall ikke hadde gått opp. Og vi var enige om at det var en veldig vanskelig tid. Får begynne med nye ark i januar.

 

Jeg har dataproblemer for tiden. Får ikke åpnet mailen min. Forferdelig hvor avhengig vi har blitt av dette. Mange beskjeder kommer jo bare der, føler meg helt utelatt fra menneskeheten..

 

I går bakte jeg 5 slag, det er vel nok, en må ikke ha 7 slag???

Umulig å ikke smake og slikke litt boller og sånn :unsure:

Jeg er håpløs. Hvem skal spise alle disse kakene? Kanskje de rumenske tigerene kan få dem etter jul?

 

Er du ferdig med julegaver? Jeg er nesten ferdig. Bare et par småting igjen. :rolleyes:

 

Ikke mye slanke-prat i dag. Er visst ikke inspirert. Det verste er at de timene jeg er med på på treningssenteret har tatt pause til januar. De tenker ikke på oss!! Jeg har også en treningssykkel som bare står der, pluss en rokkering som ser langt etter meg hver gang jeg passerer.

 

Klem fra Sarri. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Godt Nytt År :D

 

2013 skal bli vårt år, tror du ikke det? :lol

 

Nyttårsgjester har reist og konfekt og småkaker er ryddet vekk. Resten av ostepopen gikk i mitt gap, men nå er det hvertfall ikke noe igjen av det.

 

Vi har hatt en hyggelig og travel jul. Skal bli godt med vanlige hverdager igjen.

 

Jeg begynner på kurs i januar og da må det bli orden på alt sammen, Ikke noe tull da.

 

Har ikke akkurat vært noe smalhans her i gården men spist er spist og sånn er det med den saken. Nå er det januar 2013 som teller :rolleyes:

 

Hvordan har du det??? Er du klar for ny innsats??

 

Nyttårsklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til dere alle :rolleyes:/>

 

Håper det er plass til en til "som tar grep -igjen", i dette forumet.

 

Jeg er helt ny som forummedlem, men ikke ny som slanker. Har holdt på med dette i lang lang tid. Både opp og ned flere ganger, så jeg kjenner igjen det dere alle forteller om - men gir ikke opp. Må da få dette inn i hodet til slutt ;)/>/>

 

 

Hilsen fra jojo52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med flere her. Godt å være fler som kan inspirer og som har det samme problemet.

 

Skal bli fint å bli kjent med deg også. Går ut fra at du har lest om våre OPP og NED- turer. Men 2013 skal bli vårt år- det tror og håper jeg :rolleyes:

 

Første uke i januar - fint vær - Perfekt start :)

 

Dette går vi for damer!!

 

Klem fra Sarri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt godt nytt ÅR!

 

2013 er vårt år, du vet det :):)

 

Du har vel ikke flagget helt ut? :unsure:

Savner deg!!

 

Kommer akkurat fra en time Pilates. Kjente at jeg var preget av jula og hosting. Men jeg var med hele timen med litt redusert innsats.

 

Klem Sarri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her komme eg seilande inn igjen gitt :rolleyes:/>

 

Trodde kanskje jeg hadde funnet "formelen" og blitt slank og smekker sånn over natten nå - og ikke trengte disse oppmuntrende sidene lenger :D/>

Vel - skulle ønske........

 

Tror du ikke jeg ble helt slått ut av influensa da :unsure:/>

Nyttårsdag måtte jeg bare bli i senga - og der ble jeg i fire dager - mer og mindre. Og det hadde ikke jeg tid til - så kjente jeg ble lettere stressa oppi alt sammen.

Vi har jo bestilt oss cruice i karibien - reiser den 19. januar og blir borte til den 2. februar.

Og så hadde jeg et årsoppgjør som skulle i havn før den tid. Fy søren - det har blitt noen hektiske og lange arbeidsdager.

Men nå er jeg i mål - litt smårusk igjen - men det klarer jeg fint denne uka

Så skuldrene er senka og koffertene er faktisk pakka også - nå gjelder det bare å få mannen frisk :o/>

Ja - for han måtte krype til køys han også. Kom hjem fra jobb i nordsjøen og rett til sengs.

Men kommer seg for hver dag heldigvis - og følte seg mye bedre i dag.

 

Dette ser ut til å være det året vi ble ramma. Skal ikke klage jeg da - det er første gang jeg er hjemme fra jobb på grunn av sykdom. Og det passer jo aldri - men i år mindre enn noen gang :angry:/>

 

Så trening og slanking har ikke blitt prioritert dette året. Og det siste som forsvinner hos meg er matlysten. Jeg har spist godt hele tida jeg - og vel så det.

 

Men jeg har planen klar for ferieturen. Joggesko og treningstøy er pakka - og vi planlegger noen treningsøkter sånn innimellom all maten ombord. Og så kalkulerer jeg med noen kilo opp - annet er ikke realistisk. Disse kiloene får jeg ta meg av når jeg kommer hjem. Vurdere om jeg melder meg på kurs da - vurderer også om jeg skal melde meg inn i treningssenteret. De har starte joga - og det frister :)/>

 

Velkommen ombord forresten jojo52 - håper du holder følge utover. Så gøy å være flere - og jeg lover å oppdatere flittiger enn det jeg har gjordt utover desember og januar.

 

Stå på jenter - vi kaller 2013 for vårt år!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Kjære Mia, der var du igjen,,veldig godt.

 

Influensa er noe dritt! Jeg har vært dårlig, virkelig dårlig siden lillejulaften og verre og verre ble det. Etter besøk på legevakt og fastlege var de enige om Mykoplasma med en masse medisiner som ikke hjalp. Og jeg fikk ikke puste!!

Men diagnosen nå er JULESTJERNE. Nå er Plantene forvist til kuldegrader utenfor kjellerdøra og ting begynner å lette og hosten har avtatt og pusten går litt friere. Nå må det gå den rette veien.

 

Cruise du, så fantastisk! Har du vært på det før? Jeg har vært 3 dager i Indre Middelhav. Mye mat og mange mennesker, men vi opplevde fantastiske ting. Kairo og Jerusalem bl.annet.

Har værtpå Cuba og Isla Margerita. Det er jo Karibiske øyer og helt fantastiske på hver sin måte. Det jeg husker best, foruten glade blide mennesker, musikk og palmestrender, er de rare fuglene. Alle så ut som Papegøyer og det var Pelikaaner istendefor måker. Kos dere masse :)

 

Vi får ta slanke-pepp-talk når du kommer hjem og jeg puster fritt igjen.

 

God Tur Mia. Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Måtte bare innom for å se når du kommer hjem!

 

Tenker du koser deg i det Karibiske hav, ikke til å tenke på for en annen stakkar.

 

Jeg sliter fortsatt, og nå har jeg oppsøkt en fotsone-terapeut.

det begynner faktisk å hjelpe. Jeg har sovet litt bedre, og i natt lå jeg i senga mi, og ikke stablet opp på sofaen. Skal til han igjen i morgen og jeg håper bare på at underet skal skje :)

 

Dette har vært en tøff start på året, synes faktisk at jeg har mistet hele januar.

 

Gleder meg til du kommer hjem og forteller fra den store verden og luksusen du har opplevd. Kunne trenge litt oppmuntring jeg også.

 

Vi tastes. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var jeg tilbake - fylt opp av masse nye inntrykk og opplevelser - og god mat og drikke :rolleyes:/>

 

Veide meg i dag - har gått opp 3,7 kg!!!!!!

Aldelse forferdelig å slippe taket så fullstendig - jeg gremmes :(/>

Så nå trenger jeg all den pep-talken jeg kan få - denne tendensen må snus.

Så i dag starter jeg med blanke ark og Grete Roede boka for fult - blir du med Sarri?

 

Forferdelig som du har slitt da - og det på grunn av julestjerna. Får satse på andre planter til neste jul du - for dette vil du vel ikke ha tilbake. Går det bedre med deg nå som stjerna er forvist til isødet?

 

Vel - for å komme tilbake til hyggelige ting - vi har hatt en utrolig flott tur. Har fått sett masse - var innom Columbia, Panama, Costa Rica, Belize og Mexico. Flotte land - men også masse fattigdom. Det er da en ser hvor priviligert en er.

Hadde en litt rufsete tur fram til Miami da. Forsinkelser i Frankfurt på grunn av snøfall - og dermed miste vi flyet vår. Ombooking og greier måtte til - og vi kom oss til Miami til slutt. Men det gjorde ikke koffertene våre :unsure:/>

Så vi sjekket inn ombord i reisetøyet - og litt hastekjøp av toalettsaker og t-skjorter. Heldigvis kom koffertene ombord den 3. dagen - og vi kunne iføre oss litt annet enn jeans :P/>

 

Og nå starter som sagt hverdagen - jeg skal ned så jeg slipper å kjøpe et nummer større klær til sommeren.

Januar forsvant for både deg og meg - men februar er vår!!

 

Vi tastes utover Sarri - gla jeg har disse sidene å støtte meg på :)/>

 

Klem fram mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går gikk veldig bra synes jeg ;)/>

 

Grillet laks til middag - med hjemmelaget potetstappe :)/>

Treningstur på 1,5 time - nsten 1 mil ( 9,7 etter Endomondoen!). Var surt og sludd og vind - så vi "kuttet" den verste stigningen på runden vår.

Hadde med oss treningstøy på tur - og trimgikk iallefall 5 dager. Måtte sette inn støtet på morgenen - ble altfor varmt utover dagen for oss nordboere :P/> Så da ble det trening de dagene vi var i sjø. Landdagene var det ut på tur tidlig på morgenen - måtte jo få med oss det meste B)/>

 

Men merker at det er lenge siden jeg har skikkelig tatt meg ut. Har ikke vært ute på sånne langturer dette året iallefall. Så det er bare å stå på - formen kommer etter hvert :rolleyes:/>

 

I kveld skal jeg i venninnelag - da blir middagen inntatt der. Får lage meg noe lett - litt grønnsakwok kanskje - når jeg kommer hjem fra jobb. Blir helt utsultet ellers ;)/>

 

Yeeesss - nå e eg igong....

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede onsdag - og fri. Eller fri og fri fru blom. Skal ha vennebesøk i helga - så da er det klargjøring av gjesterom og planlegging av meny som står på agendaen i dag ;)/>

 

Hadde en planlagt utskeielse i går i venninnelaget. Ble servert smørbrød - og det lar seg høre. Var vel ikke like sundt med hvetebolle fylt med krem :rolleyes:/>

Men summa summarum - kom godt ut av det kalorimessig :)/>

 

Fikk meg en treningstur også - 1 time rask gange hjelper godt.

 

Sol og nydelig vær hos meg i dag. Kanskje jeg skulle ta meg en tur ut og nyte det . Gjesterommet kan tas senere ;)/>

 

Nyt dagen - både med og uten sol.

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hjem igjen Mia.

 

Høres ut om en fin tur. Skjønner dere har sett mye både fint og trist. Hvorfor er disse frodige stedene så fattige? Det ser jo så grønt og fruktbart ut, men det er vel noen få som sitter på all makt og eiendom.

 

Ikke fortvil! Mye er fly-greier. Veier alltid mer når jeg har flydd, så går det tre dager og ting bedrer seg. Men cruise er ikke det beste for vekta, det vet jeg. Jeg skal aldri på det igjen. Ikke min form for ferie. Jeg liker nok bedre et enklere liv. Men moro å ha prøvd. Og noen synes jo det er den ultimate ferie. Godt ikke alle liker det samme.

 

Jeg er ikke bra enda, men nå hjelper det. Kan kanskje si at i går og i dag er det stor framgang. Tror kanskje fotsonetreapien er det som har gjort mest nytte av alt. Alle de pillene jeg har tatt har hvertfall ikke hjulpet noen ting.

Vekta mi står helt stille, selv om jeg ikke har spist så mye akkurat. Matelysta er ikke på topp. Men jeg har jo ikke beveget meg i det hele tatt. Syklet forresten 20 min på den dumme sykkelen som står i kjellerstua. Det er det kjedeligste jeg vet.

Hadde tenktå prøve på treningssenteret i dag, men dørstokkmila har blitt veldig stor for meg nå. Må nok slite meg igang igjen. Har litt nerver for at jeg skal miste pusten ute blant folk. Det er så forferdelig, jeg tror jo at jeg dør, og gråter

 

og skjelver etterpå....

 

Heldig som er i gang med trim igjen du da. Skal du på kurs? Eller gjør du ting på egenhånd?

 

Det er jo så dumt å betale tusenvis av kroner for noe en likevel må gjøre selv. Skal vi prøve å støtte hverandre her og greie oss uten kurs en periode?

 

 

Klem fra Sarri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Sarri:)

 

Uff så dumt med denne sykdommen din - men godt å høre at du føler litt framgang iallefall.

Jeg har ikke satt meg opp på kurs jeg - enda. Tenkte jeg skulle prøve å klare meg på egenhånd. Er jo som du sier vi som må gjøre jobben uansett :P/>

Så da satser jeg på disse sidene - og masse oppbakking. Vi får rose og rise hverandre etter som :rolleyes:/>

 

Blir nok ikke vår årlige ferie med cruise nei. Savner rusleturere i trange gater på let etter der koselige travernaen - et litt mer rufsete og identisk miljø - og helst få turister :)/>

Blir nok en Kretetur tidlig høst....

 

Ta det litt med ro med trimmen da - ikke stress for mye. Kommer seg når du blir klar. Og sykkelen er et alternativ - men deler nok din oppfatning av opplevelsen der. Men et alternativ er det ;)/>

 

Lykketilklem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens status:

 

Matmessig helt etter planen i går :)/>/>

Kyllingwok til middag - masse grønnsaker og kyllingfilet - sundt og godt ;)/>/>

Eneste er at jeg sliter med å få i meg nok vann. Går forholdsvis greit de dagene jeg er på jobb - da går det på rutinen.

Når jeg har fri blir dagen anderledes - plutselig er det kveld og jeg har kun fått i meg et par glass vann :mellow:/>/>

Sånn går det når man ikke er tørst.

Må nok sette inn et lite stunt her.

 

Ble ingen trening i går - ingen tur i finværet heller :mellow:/>/>

Holder på å rydde ut av min mors hus som vi har overtatt - hun har fått seg leilighet. Og du verden men en samler på mye gjennom et langt liv :)/>/>

Enda gjenstår en del før vi er ferdige - men er kommet godt i gang nå iallefall. Hjalp med en hel dag i går.

 

Så i dag må det bli treningstur okke som - nydelig vær i dag også forresten - sol og blå himmel og kaldt.

 

Og sånn går no dagan :D/>/>

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin flyt her i heimen - og nå har søvnen normalisert seg også etter amerikaturen ;)/>

Litt forkjøla - men kroppen fungerer fint allikevel. Så da ble det full runde på trimturen i går. Oppnådde 4 trimpoeng - og det er fult fortjent spør du meg :D/>

 

Hadde besøk i går - men de ville bare ha kaffe. Sparte meg en del fristelser der gitt. Fikk lokka innpå de noe tax-free sjoklade da. Kan ikke begripe hvorfor jeg handler inn sånne usunne saker på flyplasser rundt i verden. Skal jo ikke innta dette jeg :huh:/>

Får dele det ut til slekt og venner før fristelsene overtar :P/>

 

Og så er det jo fredag. Treningsfri i dag. Litt ekstra på matfronten venter i heimen etter endt arbeidsdag - og så får vi besøk i morgen. Blir en liten utfordring der - men satser på nogenlunde nøysomhet :)/>

 

Kjempeflott vær i dag også - nesten som en begynner på lure. Ikke vanlig med sånt fint vintervær på mine kanter.

 

Måtte alle få en trivelig helg - det skal jeg :rolleyes:/>

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! :)

 

Høres ut som du er godt i gang, så flink du er :rolleyes:

 

Nå letter ting for meg også, i går var jeg en liten tur på dansen, og i dag har jeg vært med på nesten hele timen på Stamina. tidl. Spenst.

 

Men jeg sovnet ikke før kl 5 til morgenen i dag, jeg hoster fortsatt noe.

 

Min plan er å ikke spise kveldsmat, gjemmer banan og melk til en sånn shake. Bare en potet gjerne liten og masse grønsaker. Ikke mer enn 2 skiver brød til lunch og frokostbalnding til frokost. Veldig lett å gjennomføre nå som matlysta er liten :mellow:

 

Så skal jeg gå på Pilates mandag Bodypump onsdag og dansen torsdag og Puls/Stramopp fredag. Jeg tar det veldig forsiktig nå til å begynne med. Kanskje jeg ikke får til all trening med en gang, men planen er klar :huh:

 

Hvilken dag er veiedag? Jeg veier nå 83,1.

 

 

Nå er vi igang 2013 skal bli vårt år! Ikke sant?

 

Klem fra meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal det - 2013 skal bli vårt år :)/>

 

Du har litt av en treningsplan Sarri.

Jeg er fremdeles ikke kommet igang med styrketrening - det er min store dårlig samvittighet. Burde absulutt trent styrke - og bevegelighet også. Hadde store planer om å melde meg inn i vårt lokale treningssenter rett etter nyttår. Men så ble jeg syk - litt giddaløs også må jeg vel innrømme.

Og på toppen av det hele ødela jeg skuldra mi da vi var på tur. Den er mye bedre - men jeg kan fremdeles ikke løfte høyre arm over hodet. Kommer seg som sagt for hver dag - og når jeg har full førlighet har jeg store planer om yoga ;)/>

 

Vekta mi på mandag var 81,5 - nesten nøyaktig det den var i fjor på disse tider. Så jeg har en liten jobb å gjøre for å komme ned til rundt 75 som jeg var da jeg sluttet av GR sommeren 2012. Men jeg klarte det da - og jammen skal jeg klare det nå også :P/>

 

Kos deg masse i helga da Sarri

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er denne uka halveis forbi også, tida bare flyr.

 

Jeg har ikke skrevet, for jeg har gått opp 1 kg! :unsure: Høres dumt ut kanskje, men jeg tror det må være allergi-medisin. Føler meg hoven i fingre og i ansiktet også. Det går sakte framover. Jeg har vært på alle planlagte treninger hvertfall, selv om jeg tar det pent.

 

Så leit med skulder, hva skjedde?

 

Går det bra med deg og forsettene? Pilates er vanskelig og joga ikke noe lettere etter min mening, men mange syns jo det er fint. Hver gang jeg har vært på Pilates, tenker jeg at jeg må finne på noe annet, det er så kjedelig! <_< Men så tror jeg at jeg har godt av det, så da går jeg neste gang også...

 

Ellers er det gråvær og et par kuldegrader. Og litt glatt.

 

Skikkelig kjedelig å legge på seg når jeg endelig har kommet meg på trening igjen :angry: Dette vi driver med er veldig vanskelig...

 

Men vi gir ikke opp!! :mellow:

 

Klem Sarri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(:( Søndag - jeg gikk på vekta og en halv kilo til opp :(

 

Jeg trena nesten hele timen fredag, det var bare siste melodien jeg ikke orket, og det var framgang. I går var jeg ute og gikk ca en halv time også, så framgangen er der, men hvorfor legger jeg på meg???

Spiser ikke noe gæernt..Dette blir jeg deppa av. Skal ikke mer til med med formen jeg er i. :angry:

 

Og du da??? Er du i god gjenge?

 

Jeg skal til Tenerife med symøte- venninner om 14 dager. Da vi bestilte turen for mange måneder siden, tenkte jeg at jeg skulle veie under 80 kg og nå blir det 85kg i steden!! <_<

 

Håper det går bedre med deg hvertfall. Skriv snart!!

 

Trenger dine kloke ord. Sari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!! :o:o

 

Har du gått i dekning?

 

Nå sluttet jeg med allergipiller og gikk ned det jeg hadde gått opp ekstra hvertfall. Jeg ble ikke bedre heller. Må nok til legen igjen en tur.

 

Det er så kjedelig vær her :( Kuldegrader, mange, tåke og overskyet gråvær når tåka letter. Og så er det så glatt at gamle damer har det tryggest inne!! :mellow:

 

Jeg kommer meg på trening, men det er også alt.

 

En uke til jeg drar til varmen, håper det vil gjøre meg godt! B)

 

Har du det bra?? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja - det er akkurat det jeg har gjordt. Gått i dekning altså. Ingen unnskyldning i det hele tatt - bare unnasluntring og latskap og alt som er feil for kropp og sinn.

Og det har satt sine spor på en hardt prøvet kropp :unsure:/>/>/>

 

Tok meg skikkelig sammen i dag og entret vekta. En utrolig dårlig oppdagelse. Eller - det var vel ikke så uventet. Har kjent det på buksene mine - at nå må jeg ta meg sammen ellers.....

 

Får vel bare bekjenne - vekta viste 81,4 kg - det er opp 1,3 det fra 4.02 <_</>/>/>

Kan du forstå at det går an å være så dum - sløv - idiotisk og totalt utafor?

Håper det var sjokket som skulle til - og at jeg nå kan snu den dårlige trenden :angry:/>/>/>

 

Du er vel i varmen du nå Sarri - måtte du få energi og påfyll av alt som er godt. Og komme hjem og gi meg et spark bak sånn at dette tilbakefallet var et engangstilfelle ;)/>/>/>

 

Jeg satser stort - ned 1 kilo til neste mandag. Får ta det litt pø om pø - nytter ikke å gape for høyt. Da sprekker jeg bare.

 

Men jeg trenger all den støtten jeg kan få :)/>/>/>

Måtte uka blir optimal for oss alle

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandager går stort sett strålende - det er alle de andre dagene som er et problem :D/>/>/>

 

Fikk nydelig middag da jeg kom hjem fra jobb i går. Min kjære disket opp med lettsaltet torsk med stekt løk og bacon. Det var sååå godt.

Så i dag blir det hjemmelaget fiskegrateng av restene - gleder meg :)/>/>/>

 

Måtte en tur til legen i dag. Sliter med arm og skulder etter at jeg tryna på tur for over en måned siden. Hadde håpet det skulle gå over av seg selv - men ser dessverre ikke sånn ut. Og nå vil han ha meg i MR - og jeg som lider av langt fremskreden klaustrofobi. Lurer på hvordan det skal gå :mellow:/>/>/>

Skal gå på noe betennelsesdempende først da - så håper det kan kurere hele greia :rolleyes:/>/>/>

 

Ellers en flott treningstur i går - 10,2 km på 1 time og 35 minutter i kupert terreng. Så kjenner det i rumpemusklene i dag ja :D/>/>/>

 

Vel - so far so good. Satser videre med friskt mot.

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige søndag :)/>

Har vært på en lang tur i marka - blå himmel og sol som begynner å varme - da kjenner en at vårfølelsen kribler i kroppen.

 

Uka har gått litt så som så - men stort sett godkjent får en si. Har nok ikke tapt så mange kilo - men alle monner drar. Blir spennende i morgen når vekta skal entres - og mitt nye Grete Roede målband tas i bruk :D/>

 

Nå kan jeg lukte at middagen snart er klar. Min kjære griller laks - og med hjemmelaget potetmos og masse gulrot og brokkoli er det en høydare det ja.

 

Nyt resten av søndagen da - og så fortsetter ve vårt sunne og spreke liv dere.

 

Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...