Gå til innhold

Mia tar grep - igjen


Anbefalte innlegg

Hei Sarri!

 

Godt å få en status - og så tar vi det derfra :)

Under 80 - god plan. Jeg satser på å være 73 kg til 20. januar. Det er rundt 4 kg på 11 uker. Da må jeg gjennomsnittlig gå ned 0,4 kg pr uke. Kommer til å holde hardt i jula - men man må satse for å vinne :P

 

Ellers blir det veiing i dag - vet jeg har gått opp noen hekto ( håper det bare er noen hekto!). Og så blir det en annen slags trening siden jeg var allene på spinning denne uka :mellow:

Vel - jeg får gjøre mitt beste ;)

 

Optimistene lenge leve Sarri....

 

Klem fra en annen optimist :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimismen lenge leve.... :mellow:

 

Hadde gamle barndomsvenner på besøk i går. Jeg laget Tacosuppe (GR). Alle synes den var kjempegod og spiste 2 porsjoner, jeg også. Det Ble jo alt for mye :( Pluss eplekake med en liten kremdott. Dårlig start!

 

Men i dag er det fredag, så da får jeg sette meg med oppskriftene og finne noe godt og magert, som metter bra. Tacosuppa er forresten veldig god, den kan anbefales, men 1 porsjon er nok <_<

 

Kom akkurat hjem fra Sofa Fighters club. Nå har jeg 13 trimpoeng denne uka. Jeg skal vel gå litt tur i helga også. Spennende ¨å se hva en normal uke gir. Har ikke skrevet inn på lenge. Er hvertfall i gang med det igjen. Nå må jeg være stanhaftig og ikke skeie ut de første dagene. Kanskje jeg bare skal ta en dag av gangen foreløbig. Det har jo ikke vært særlig vellykket siste ukene.

 

Tror jammen sola prøver å bryte igjennom. B)

 

Ha en strålende fredag. Vi skal kjempe og bekjempe..

 

Klem Sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen.

 

Våknet til skrallende torden og kraftig hagel-byge. Noen der oppe er mektig irritert. :angry:

 

Dagen i går gikk bra fra morgen til kveld, men ikke så god kosthold-score. Tenke...tenke.. Noe må gjøres bedre. Hjerter er ikke så lette å få og grønsaker blir det også for lite av. Har litt igjen til å komme inn i alle gode vaner.

 

Skal bort i dag på lutefisk, ikke min yndlingsmat akkurat, men mannen min elsker det. Det blir vel øl og akkevit også da tenker jeg. Lurer på om jeg skal kjøre.

 

God lørdagskveld til deg og din elskede. :)

 

sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Mia!

 

Regnet fortsetter her. Mørkt og trist.

 

I går gikk det ganske bra, selv om det ble både det ene og det andre..

både av vått og tørt.

 

Vi gikk 1,5 time for å hente bilen så da ble jeg vel kvitt litt av styggedommen.

 

I dag har jeg kostholdscore på 10 :) Trodde ikke mine egne øyne da det tallet dukket opp. Har ligget på rundt 4 tidligere denne uka.

Jeg har 16 trimpoeng også. Måtte det bare fortsette :o:o .

 

Håper du har hatt en fin helg.

 

Klem Sarri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på kurs i dag :(:(:(

 

Etter 16 trimpoeng og alt slitet så har jeg gått ned 100 gram ;);)

Men det var jo ned i hvertfall.

 

Hvordan har din uke vært??

 

I morgen tror jeg at jeg skal ta en grønsakdag. Grønsaksuppe er vel både mettende og sundt. Kan jo spise nesten så mye en vil av det. Noe nytt må prøves.

 

Spent på ditt resultat. :)

 

Klem Sarri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig fraværende jeg har vært i det siste - ikke bra :mellow:

Men sånn er livet innimellom - ikke lett å få tid til alt.

 

Ser ut til at ting "jevner" seg ut nå - og jeg kan konsentrere meg litt om meg selv igjen.

Måtte droppe veiing sist torsdag også - og det er iallefall ikke bra for moralen :rolleyes:

 

Sist veiing var 1.november - og da viste vekta 77,3 kg. Det var opp 4 hekto fra 18.10 det.

Har forhåpentlig gått litt ned igjen - hadde en liten snik-veiing i dag. Får se hva vekta hos kursleder viser på torsdag.

Føler det har blitt et litt redusert kurs denne gangen. Har måttet droppe noen veiinger - og så har kursleder droppet noen spinningtimer pga kun en påmeldt; meg :rolleyes:

Fikk tilbud om annen trening da - men takket nei.

Torsdag er siste kursdag - og da dukker et nytt spørsmål opp. Skal jeg melde meg på et såkalt ekspress-kurs på 4 uker - eller skal jeg trå til på egenhånd?

Får ta stilling til det på torsdag.

Har hatt dårlig uttelling på dette kurset - blitt noen "dyre" kilo kan man si. Men jeg er iallefall ikke tyngre enn da kurset startet ;)

 

Ikke lett dette - men jeg har fortsatt et håp om noen kilo ned til jul!!

 

Tror jeg må satse på grønnsaksuppe jeg også Sarri :D

Håper din uke har vært bedre enn min...

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden men jeg er "flink" når jeg er flink :rolleyes:

Superflott dag i går - på alle måter.

Treningstur rett etter jobb mens middagen sto og godgjorde seg i ovnen. Nydelig høstvær - så da er det en nytelse å være ute.

 

Kostholdsscore på 7,5 i går - tror ikke jeg har vært oppe i 10 jeg Sarri - men er fornøyd med alt over 5 ;)

Scorer sjelden full pott på melk og grønnsaker - og får i overkant på frukt. Liker jo grønnsaker så får sjerpe meg litt der.

2 hjerter og 9 vannglass :P

3,4 trimpoeng og 15042 skritt - superbra.

 

Satser på en lignende dag i dag. Skal iallefall ut på treningstur rett etter jobb.

 

Ønsker alle som er innom en super og aktiv dag :D

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har savna deg vet du :huh:

 

Godt å høre fra deg igjen.

 

Jeg hadde en voldsom vektnedgang denne uka, hele 400g. Der ble du imponert tenker jeg. :)

 

Nå skal jeg i gang med eplecider eddig i vannet og jeg skal lage kålsalat igjen. Har glemt alle triks fra forige gang, men kurslederen minte meg på dem, hun sytes jo at det gikk mye bedre sist.

 

Tør du la være å gå på kurs? :mellow: Jeg greier hvertfall ikke på egen hånd.

 

Lykke til i morgen :):)

 

Klem Sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor gratulsjon Sarri - bra jobba :P

Vel - du gikk iallefall ned. Og det nesten en halv kilo. Man skal ikke kimse av hektoene ;)

 

Hvorfor skal det være så vanskelig - spesielt når vi føler oss så mye bedre med et sunt kosthold. Iallefall føler "hele meg" seg mye bedre når jeg spiser jevnt og trutt og sunn, lovlig mat.

Og nei - jeg tør faktisk ikke prøve uten kurs.

Jeg går på et "overlapp" kurs - dvs jeg starten da det ordinære kurset var halvveis. Blir siste veiing i dag - og jeg melder meg direkte på et såkaldt ekspress-kurs. Det varer i 4 uker og er ferdig til jul.

Våger ikke slippe taktet enda - livredd jeg skal gå opp alle kiloene jeg har slitt av dette siste året.

 

Hadde en forferdelig dag i går sånn matmessig - over 2000 kcal :blink:

Bare tullespising - men jeg var tøff og registrert alt.

Så nå blir det spennende å se hvordan det slår ut på vekta i dag.

 

Trenger virkelig alle lykkeønsker ;)

Oppdaterer i morgen!!

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha - dommen er falt. Jeg gikk ned 800 gram jeg - og det på 2 uker. Så da ligger vi vel sånn likt da Sarri ;)

 

Og nå er det helg - blir ei vanskelig helg matmessig dette også ( som om det er noe unntak!). Skal ha barnebarn på overnatting - og gleder meg veldig til det da. Men det blir et annet kosthold da må vite - og andre fristelser.

Har en plan om masse frukt på kveldene. Men sånn som jeg har oppført meg i det siste er jeg stygt redd det blir litt andre ting også. Heldigvis er de ikke noen storspisere når det kommer til snop og snacks - så jeg får la være å kjøpe inn i mengder. Må iallefall være tomt når helga er over :P

Vel - det går sikker bra. Jeg er iallefall klar til å møte utfordringen :)

 

Ellers har jeg meldt meg på et ekspresskurs - det går over 4 uker. Siste veiing blir da 20. desember - og jeg har store intensjoner om å leve som boka sier.

Veide 76,5 kg i går - satser på 74 kg på siste veiing!!!

 

Ønske alle ei trivelig helg

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Mia.

 

Fint med 800 g da, det er jo nesten 1 kg. :)

 

Vi må kjempe oss nedover. Hvis jeg bare skriver alt inn, så går det bedre. Det får være mitt fokus denne uka: IKKE SLURVE MED NOTERING AV MAT. Jeg skriver inn trim, for det er jeg fornøyd med. Og hvis jeg skriver inn mat, så blir jeg fornøyd der også.

 

Rart at det er så vanskelig å få i seg nok grønsaker!! Det er jo både godt og mettende. Derimot melk må jeg holde igjen med. Elsker melk og youghurt.

 

Kveldsmaten min består av banan og melk-shake. Kjører det i blender. Med mange stop og starter så blir det dobbelt så mye og metter godt. Så jeg spare banan og melk til dette måltidet. Jeg har i litt splenda-pulver også. Nydelig!! :):) Og jeg legger meg god og mett.

 

God helg til deg også og kos deg med barnebarn. "Livets dessert" :)

 

Jeg sysselsetter meg selv for å ikke spise for mye. Nå er stue kjøkken og soverom vasket. Tak og vegger, rene gardiner og pussede vinduer. Til uka står badet og WC for tur. Føler meg ganske prektig! :D

 

Klem Sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er prektig - aner faktisk glorien :D Jeg er bare kommet til planlegginga jeg når det gjelder husvask ;)

Men var og bestilte ny gardiner til stua her om dagen - så da skal iallefall vinduene vaskes før de blir hengt opp :)

Og snart kan julegardinene på kjøkkenet henges opp - så da blir de vinduene blanke også. Jajamensann - litt etter litt blir vel det mest preserende gjordt iallefall :D

 

Tror jeg skal kopiere den shaken din forresten. Jeg er også glad i melk og yoghurt og frukt. Ingen problem med å få i seg nok der. Godt å ha noe "å se frem til" utpå kvelden - lett for å robbe kjøkkenskuffene jeg da.

 

Og notering er alfa og omega for meg. Fy søren hvor mange kalorier det er i sånne småting som kjeks og nøtter du. Nøtter er jo en sunn snacks da - men ikke kalorimessig :mellow:

Og akkurat nå sliter jeg med å la være å gå ut på pauserommet - der står det en boks pepperkaker!

Merker at det ble litt lettere nå når jeg har skrevet det - tror jeg skal klare å unngå fristelsen nå :)

 

Heia oss - sammen er vi sterke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke og nye gevinster!! :)

 

Ikke en topp helg kan man si. Satt i bilen det meste av dagen. Var med datter og svigersønn på IKEA. Vandret rundt der noen timer og spiste juletallerken. Kunne nok valgt både sunnere og bedre mat. Men gjort er gjort og spist er spist.

I går hadde vi svoger og svigerinne til middag og da ble det jo dessert og en kakebit( eller to).

 

Men i kveld skal vi bort til middag og da blir det ikke mye lettere. Jeg har tilbudt meg å kjøre så da slipper jeg hvertfall unna alkohol-kaloriene. Så får jeg være så fornuftig som jeg klarer.

 

I morgen lunch med noen gamle koleger. Da tar jeg salat.Det håper jeg er alt for denne uka. IKKE LETT i disse førjulstider. :unsure:

 

Hvertfall godt at jeg går på kurs. Det hjelper meg veldig til å ikke skeie helt ut. <_<

 

Har trent Pilates i dag og sykla 20min på ergometersykkes. Tror jeg skal finne fram rokkeringen min igjen også. Med programmet mitt denne uka, så må jeg trimme litt ekstra.

 

Du skjønner det er ganske travelt å være pensjonist også :):)

 

Hvordan blir din uke tror du? Noen store utfordringer hos deg??

 

Sarri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt endring i planene her i gården ;)/>

 

Har hatt ei travel uke - og ei travel, men utrolig kjekke helg med barnebarna :D/> Og så er det plutselig helg igjen - og snart advent. Ikke er jeg klar for jul enda iallefall - men begynner planlegging denne helga :rolleyes:/>

 

Valgte å droppe ekspresskurset. Fant ut at av 4 møtedager mistet jeg 2 :huh:/>

Så da får jeg prøve å klare meg på egenhånd til etter nyttår. Vet det blir tøft - men det er jeg som må gjøre jobben allikevel.

Planen er å bruke disse sidene for alt de er verdt - så jeg håper på tilbakemeldinger på godt og vondt ;)/>

 

Denne helga blir av den rolige sorten - trur eg.

Neste uke blir spekket med jentekveld, kirkekonsert og minijulabord med klubbdamene, bytur med min mor og bursdagstur med minste barnebarn som har sin dag i desember. Håper det blir innkjøp av iallefall noen julegaver også.

Og så må jeg finne plass til iallefall 3 trimdager :P/>

 

Det blir travle - men kjekke forberedelser.

Husvasken tar vi til våren :D/>

 

Nå tar jeg veiing på mandager heretter. Så første på egenhånd blir den 26. Gjelder å finne fram staheten og godfølelsen så kommer dette til å gå bra!!

 

Trivelig helg da

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp Hura :)/>/>

 

Ned 100 g. Dette går jammen strålende. Hadde ikke lyst til å gå i dag, men jeg gikk og tok imot gode råd. Jeg har jo ikke topp selvtillit denne gangen. Prøver så godt jeg kan :mellow:/>/>

 

Din tur i morgen. TVI tvi :)/>/>

 

Sarri

Gratulera med nedgang forresten - glemte det helt i farten ;)/>

Kjenner til det med selvtillit - vi må jobbe opp den Sarri.

Vi har iallefall ikke gitt opp - det skal vi ha :D/>

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia - på egenhånd ;)/>

 

So fare - so good - ned 100 gram!!

Klokket inn på den nette vekt av 76,4 kilo i dag tidlig.

 

Må jo innrømme å ha gått gjennom ei helg uten de store fristelsene - unntatt kvardagsfristelsene da. De som alltid henger over oss - og som vi må lære oss å forholde oss til :P/>

 

Var på besøk hos ei venninne på lørdag - kjempekoselig. Hun serverte deilig fiskesuppe - og siden jeg kjørte ble det vann til. Sparte noen kalorier på det gitt.

Litt mer kalorier i ertesuppa hos min mor på søndag - men spist med måte gikk det forholdsvis bra.

 

Trimmen ble vel heller et sørgelig faktum sist uke - ble kun 2 langturer istedenfor 4 som er intensjonen.

Nå strever jeg med å få kabalen til å gå opp denne uka også. Tirsdag, torsdag og fredag blir det iallefall ikke tid til overs hvordan jeg enn vrir og vrenger på ting. I dag har jeg en åpning - og etter planen håper jeg å få skutt inn en tur på onsdag også.

Får sette min lit til helga da - stor festivitas på lørdag kveld - men får komme meg tidlig opp:rolleyes:

 

Desember blir travel :)/>

 

Et lite dagens i disse førjulsdagene:

"Min hyppigste måte å gjøre rent på er å feie over huset med et blikk"!

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Jammen er vi flinke til å holde vekten. Du går hvertfall ikke på kurs. Det gjør jo jeg, men ikke Hold vekten kurs. Hvis jeg er heldig, så kanskje det blir 100 g denne uka også. Skal på kurs i morgen. Dette begynner å bli flaut. Ikke har jeg skeiet ut det aller minste denne uka heller. Har kokt grønsaksuppe og spist grønsaker i massevis hver dag. Veid brød og poteter har jeg gjort også.

 

Jeg er i ferd med å miste både glød og inspirasjon. Tror kanskje at jeg er en smule stressa. Det foregår alt for mye nå. I morgen svømmer jeg før jeg går på GR-kurs. så rett til en familie jeg er hos som frivillig i Home Start.(Denne gangen hjelper jeg ei ung jente med norsklekser, hun er frå Kenya.) Så hjemom før vi drar i bursdag til barnebarn som blir 8 år.

Rekker nesten ikke å trekke pusten.

 

Må jo snart pakke for denne turen til Tenerife. Vi drar lørdag morgen. Gruer litt for turen til Gardermoen. Vi har fått masse snø i dag. Den er våt som sørpe og nå melder de om kaldere vær. så da blir det vel glatt. Men vi får beregne god tid.

 

 

Skal komme med resultater fra kurset i morgen. Hvis det ikke skjer et under i natt, så blir det ikke noe å rope hurra for.

 

Sarri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen ble det 100 g, men opp denne gangen :(:(:(

Underet skjedde ikke. I dag er jeg drittlei, hvis jeg får lov til å skrive det? Var borte i formiddag og valgte loff istedenfor brød og tok 2 ganger av kaka......

 

Nå holder jeg på å pakke. Veldig vanskelig på denne tida av året syns jeg. Har vært inne på YR og det ser ikke veldig lovende ut på Tenerife til uka. Ser nesten ut som en vanlig norsk sommer, regn, overskyet og noe sol. Foreløbig ser det ut som torsdag blir den beste dagen. Men vi får rusle og gå litt hvertfall. Buss går det an å ta også. Jeg kan ikke ett ord spansk. I Hellas forstår jeg hvertfall noe og jeg kan lese skilt og litt til.

 

Nå glemmer jeg slanking for en uke, men jeg skal tenke litt fornuft likevel. Men jeg er så lei av at det ikke blir resultater når jeg er helt fokusert at jeg orker ikke å skrive og regne kalorier denne uka.

 

 

Skal ta noen svømmetak for deg hvis det blir bading :):)

 

Klem fra Sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg så godt Sarri - er egentlig drittlei jeg også :angry:/>/>

 

Tar aldri slutt dette slankekjøret. Når du tror du er på rett vei - ja da kommer en liten fristende tanke om at dette går jo bra. Og det gjør det ikke :huh:/>/>

 

Så jeg vet at jeg har gått opp. Men feig som jeg er har jeg skjøvet vekta langt under skapet.

Men mandag er det ingen unnskyldning lenger - da får jeg legge meg på alle fire og hente den fram igjen. Adventstid eller ikke - her nytter det ikke å dytte innpå småkaker og store kaker og vin og gudene vet hva.

Skal på julebord med jentegjengen på fredag - og ut og spise med gode venner på lørdag - så fristelsene kommer til å stå i kø. Klarer jeg dette - ja da klarer jeg alt ;)/>/>

 

Håper du har fått litt sol og varme på kropp og sjel Sarri - det fortjener du. Og så kommer det jo tider etter dette også da - for vi gir ikke opp vel??

 

Gleder meg til referat - og er egnetlig storligen imponert over at du kan lese skilt i Hellas. Det kan ikke jeg. Skulle ønske jeg fant et greskkurs her hos meg. Har prøvd meg litt på enenhånd - men det ble for komplisert. Jeg nyter å feriere på de greske øyer - planlegger en tur neste vår B)/>/>

 

Vi snakkes du

 

Oppmuntrende klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo,hjemme igjen!!

 

ÅÅÅ vi har hatt en nydelig ferie. Badet i havet 22 gr. og rundt 25om dagen . 17-18 om kveld og natt. Deilig å starte dagen med frokost på ballkong. Ute i sol og vind hele dagen og god mat på restaurant om kvelden. Mye god og rimelig mat :rolleyes: . En kveld spiste vi Paella og drakk Sangria. Et perfekt måltid.

 

Traff et hyggelig par første kvelden som vi spiste med hver kveld.

 

En tur til Loro Park ( en dyrehve) var også et høydepunkt.

 

Vi havnet i Los Gigantes, et sted vi trivdes veldig godt. Spennende natur og rolig og fredelig. Høye fjell som stupte ned i havet. Spennende for oss som er fra Østlandet hvertfall.

 

Batteriet i vekta var gått når jeg skulle våge meg på den til morgenen i dag, men jeg frykter det verste. Har kjøpt nytt, så jeg prøver i morgen tidlig. Hadde det ikke vært for alkoholholdige drikker, så tror jeg kanskje det hadde gått greit :huh:

 

Ble så glad da jeg leste at du planlegger gresk øy til våren. Det går virkelig snart den rette veien og vi kan planlegge sommerturer igjen.

 

Gresk er vanskeig, men hvis du lærer deg en bokstav om dagen, så er alfabetet inne om en måneds tid. Det er vel ikke så ille? Det er hvertfall der en må begynne. Det er bare resten som er så og si umulig. Men du kan lære noen fraser og ord. Grekerne hjelper gjerne til. Syns det er moro at vi vil forsøke.

 

Imorgen er det juleavslutning for seniorene på trening. Nå begynner utfordringene igjen!! :mellow:

 

Snakkes (tastes)

 

Klem Sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh - det høres ut til at ferien var perfekt ;)/> Og tenk - her suller vi rundt på speilglatte veier og sur vind. I dag er det til overmål tunge våte snøfiller som kommer ned - elendige kjøreforhold. Og jeg som planla julegavehandel i dag. Nå får jeg se om jeg kommer ut med bilen :P/>

 

Ellers går det som det pleier i desember - altfor mye mat alle steder. En prøvelse å holde seg sånn noenlunde i skinnet.Planlegger litt baking i kveld - og vet jeg må stålsette meg for ikke å smake for mye :rolleyes:/>

 

Har ikke veid meg ennå jeg - men på mandag morgen har jeg en avtale med badevekta. Har også avtalt med mannen så han kan være sånn støttekontakt - kan ikke gå opp nå!

 

Lykke til med din veiing Sarri - vi får prøve å holde oss sånn noenlunde i skinnet gjennom desember

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ganske våt desember dag i går - snø og sludd og glatte veier. Men vi kom oss på julehandel da - selv om den ble litt ampurtert.

Kom oss sent av gårde - måtte måke oss vei ut innkjørselen. Og så måtte vi tidlig hjem siden min kjære skulle på julebord med gutta boys :D/>

 

Men det ble noen julegaver - og julekort og..... ;)/>

 

Baking ble det på meg også - iallefall litt. Og jeg smakte kun en kake av hvert slag. Det vil si at jeg koste med med kaffe og serinakake og kokosmakron og kanel/eplemuffins sånn utpå kvelden. Med tente lys og julemusikk var det riktig så trivelig.

Der og da fant jeg ut at det var nok med litt smak - trenger ikke spise et halvt brett :rolleyes:/>

 

Nå gjenstår bare resten av desember :D/>

 

Snø og sludd her i dag også - men godt og varmt inne på kontoret. Og ikke har jeg lang vei hjem heller - kan spasere!

 

Nyt desemberdagen da

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går var kald og forblåst - og ikke minst glatt :huh:/>

Var ikke snakk om noen som helst treningstur ute i det fri da nei. Ikke at det er noen unnskyldning på å kutte trimmen - sykkelen står laglig til den. Men jammen fant jeg unnskyldninger allikevel gitt ;)/>

 

Det ble rengjøring og stailing av gjesterom til jul istedenfor. Får besøk av sønn og svigerdatter som kommer hjem på juleferie. Det blir utrolig koselig. Koselig blir det også at min mor vil stoppe noen dager. Hun bor jo i nærheten - men trivelig for henne - og for oss - å ha frokostlag i juledagene :)/>

 

Resten av julekorta ble behøring skrevet - så nå ligger hele bunka klar for sending.

Og litt kaffekos med nybakt ble det - men under kontrollerte former ;)/>

 

Blir nok verre i kveld. Da er vi bedt bort til venner på goe mat og vin. Og vet at der blir det masse god mat.

Planen er en lett grønnsaksuppe til middag - bare sånn at jeg ikke er helt utsultet når vi setter oss til bords på kvelden.

 

Blir ikke tid til trening - satser på en god økt på lørdag.

 

Veldig god plan dette - måtte den tåle alle prøvelser :D/>

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...