Gå til innhold

Bestemødre på vei mot en sprekere hverdag!


Anbefalte innlegg

Gratulerer toam, så flott!

Spiser du ikke frukt , grønnsaker eller melk?

 

 

Jo jeg spiser/drikker 3 dl melk eller 1 yoghurt, så mye grønnsaker jeg vil og litt frukt. Unngå druer og bananer om du kan. Ser jo at jeg ikke hadde lest den boken særlig godt, så nesten ny ut. Fersk som jeg var på slankefronten, så trodde jeg at jeg ville gå ned nesten bare ved å gå på kurs. Og jeg gikk ned 3,5 kg på 5-6 uker den gangen. har aldri klart så gode resultater på noe kurs siden.

 

Husk å få i deg nok fiber med nok vann til. Og drikke vann til maten. Minst et glass. Mye likt GR men ikke så mye frukt og melk. Og det er greit for meg. FÅ i dag nok proteiner, og ikke spis mellom måltidene. minst 3 timer og max 4 timer mellom målene. Og ikke for mye fett her heller.

 

Jeg holder meg til dette en stund nå.

 

Dette skal gå bra. VI KLARER DET.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott resultat Toam og Mia, både med vektnedgang og skritteller :rolleyes: !

 

Jeg er VELDIG fornøyd med vektresultatet i dag - minus 2,4 kg :D :D . Det motiverer til å stå på videre! Har også vært flink med trimmen siste uke og fikk 18 trimpoeng og 73 500 skritt :P .Som tidligere nevnt står utfordingene i kø nå med møtevirksomhet og hotellopphold fra og med i morgen og til og med fredag, og neste uke er det en ny runde fra mandag til og med onsdag ;) .Da gjelder det å være topp fokusert!;) ;) Det blir litt værre å få til trim også men jeg håper det i det minste blir en rask spasertur hver dag. Skal ta med skrittelleren for det motiverer også.

 

 

Ha en fin morgendag med sunn mat og sanking av trimpoeng :lol: Vi snakkes !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott resultat Toam og Mia, både med vektnedgang og skritteller :rolleyes: !

 

Jeg er VELDIG fornøyd med vektresultatet i dag - minus 2,4 kg :D :D .

 

Antar at det er 2,4 kg totalt og ikke siste uke..

 

Føler det veldig bra med så mye fiber. Kjenner at magen er i orden, har lett for å stoppe opp hos meg. Men jeg er avhengig av å drikke mye vann.

 

I dag er det styrketrening og elipsemaskin, fredag formiddag har jeg fri og skal ta en pilates lignende time. Spinning på lørdag og en søndagstur så har jeg godt over 7 trimpoeng. Prøvde meg fram så jeg så hva jeg måtte gjøre for å oppnå nødvendige trimpoeng. Litt dårlig med skritt for en kontor-rotte som meg, men det er bare onsdag så jeg får gjøre en innsats.

 

Ha en fin onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo faktisk var det minus 2,4 kg siste uke Toam :lol: :lol: Trodde nesten ikke mine egne øyne, men vet at det ikke blir tilsvarende neste uke. Det var vel bare en tilfeldighet tenker jeg. Kanskje hadde jeg litt ekstra vann i kroppen da jeg veide meg forrige mandag, men uansett........ Det motiverer :rolleyes: .

Da er jeg ferdig med 2 dager på hotell og har klart meg bra. Spsite div. fiskeretter (røkt laks, reker osv.) til lunsj og middag - kjekt når det er buffet for da kan en velge. Bare så synd at det er såååå mye som frister! Jeg "tok på skylapper" da jeg passerte dessertbordet og greidde å stå imot fristelsen. Forsynte meg heller ikke med kakestykker i kaffepausene så jeg synes selv at jeg har vært flink :P Riktignok ble det 2 glass vin, men det er jo ikke akkurat den store skvetten de fyller i glassene når du er på restaurant! Hadde med meg joggesko så det ble en halvtimes rask gange båed i går og i dag. Så blir det en dag med møtevirksomhet på jobben i morgen og da har jeg tenkt å dra direkte derfra til treningsstudiet. Fredag er det ny utfordring med møte og hotell-lunsj.Men dette har jeg kontroll på nå :D

 

Enig med deg Toam at det er viktig å drikke mye vann. Kjenner at det er blitt litt lite i går og i dag så nå må jeg prøve å drikke litt i kveld. Og i tillegg er det viktig med litt trim så jeg forsøker å trimme litt stort sett hver dag, selv om det kanskje bare blir en halvtimes tur noen dager er det bedre enn ingenting. Og så forsøker jeg å få til litt styrketrening 3 ganger pr. uke.

 

Hvordan går det med dere Mia og Sebedilla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :rolleyes:

 

Ja, er her og flger med på forumet. Veiedag på morran her og -0,5 kg siden forrige fredag. Godt fornøyd denne uka også. :blink:

 

Synes derre er flinke å rapportere alle sammen. Håper det fortsetter :unsure: , da det gir motivasjon til oss andre som ikke skriver så ofte.

 

Prøver å få til trimminga hver dag, trimsykkelen blir brukt i bolker på 10 min. Mens jeg venter på potetkokinga til middagen eller før dagsrevyen. Stavgangen rundt åkeren er bare en fornøyelse i disse fine høstdagene, men det blir ikke mer en max. 8000 skritt daglig, men 2 trimpoeng daglig blir det. Svømming 2 ganger pr. Uke også.

 

Så er det snart helg igjen og her blir det avskjedsfest i vårt eldhus for en nabo, som har trådt inn i pensjonistenes rekker og flytter til Thailand neste uke, og da blir det spekemat og noe god drikke, så da gjelder det å bruke hodet for madammen her :D .

 

HA EN FIN HELG !!!!!!!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle flinke jenter her på tråden!

 

Gratulerer med flott nedgang alle sammen. Det står respekt av det dere gjør.

Jeg har fortsatt slitt med en slags influensa og er tom for energi. På søndag er det 2 uker siden det startet.

Jeg har spist litt mer enn jeg skulle, men jeg følte jeg måtte det for å få litt energi.

 

Satser på en ny dag med mer energi og gleder meg til det.

 

Har hatt store planer for skrittelleren denne uka, men jeg har ikke fått det til.

Det er ny dag og ny giv i morgen. Stadig optimist.

 

På søndag blir det wok gryte(grete roede oppskrift.) den må dere prøve -den er bare herlig.

 

Dere motiverer meg og jeg melder mer lørdag når jeg har trimmet et eller annet.

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Akkurat kommet hjem etter en "svetteøkt" i trennigsstudio - ble 4 trimpoeng :D . Tror ikke jeg greier "målet" mitt med skrittelleren denne uka da det ble dårlig resultat både i går og torsdag. Men har passert 10 000 skritt i dag og i morgen har jeg planer om å klare MINST det :P !!

 

 

Her blir det kalkunfilet med mye grønnsaker til middag i dag, men skal prøve wok-gryta en dag hvis den er så god Mia.:rolleyes: I går ble dett biff med bakt potet og grønnsaker, og så laget jeg en dip av ekstra lett rømme og en pose tzatziki (maarud) som jeg hadde på poteten. Det smakte nydelig og så ble det heller ikke så mange kalorier.

 

Ha en flott høsthelg alle sammen! Her er det sol i dag - håper det blir det i morgen også for da er det mye hygggeligere å gå en lang tur. Men ut skal jeg uansett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: God lørdagskveld alle sammen!

Nå er jeg glad og kan melde om 1 trimpoeng på trimsykkelen.

yes -i ettermiddag etter hvilen og avspenningen følte jeg at energien sakte kom sigende.

Og etter en fin dag matmessig og trim på sykkelen,

så er jeg takknemlig for innlegg der dere skriver om trimpoeng og betty blue --det var ditt innlegg idag som fikk meg på sykkelen i kveld etter koteletter og salat.

 

Ja i morgen er det ny dag --skal kjøre tur med mine foreldre og lufte de litt og da skal jeg gå

innover -det tar 1 time. Så da har jeg 2 trimpoeng før kjøreturen. :rolleyes:

Det gjelder å planlegge og gjennomføre!!!

 

Ser at det kan være nyttig å planlegge ogjeg melder meg igjen i morgen--med flere trimpoeng og en god dag.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: God lørdagskveld alle sammen!

Nå er jeg glad og kan melde om 1 trimpoeng på trimsykkelen.

yes -i ettermiddag etter hvilen og avspenningen følte jeg at energien sakte kom sigende.

Og etter en fin dag matmessig og trim på sykkelen,

så er jeg takknemlig for innlegg der dere skriver om trimpoeng og betty blue --det var ditt innlegg idag som fikk meg på sykkelen i kveld etter koteletter og salat.

 

Ja i morgen er det ny dag --skal kjøre tur med mine foreldre og lufte de litt og da skal jeg gå

innover -det tar 1 time. Så da har jeg 2 trimpoeng før kjøreturen. :rolleyes:

Det gjelder å planlegge og gjennomføre!!!

 

Ser at det kan være nyttig å planlegge ogjeg melder meg igjen i morgen--med flere trimpoeng og en god dag.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag.

Jeg trente bodybalanse på SATS på fredag, en lunch med en venninne på senteret og så var det husarbeid. Det blir jeg skikkelig svett av. Både støvsuging og vasking er god trim for meg. Og tok resten av huset på lørdag. Er alene hjemme i helgen og koser meg med strikking og TV, En tur på Ikea med søstern og besøk hos foreldre. Handler litt og lager litt mat for dem.

 

Spinningtimen på lørdag sov jeg over, og skritt telleren ligger i treningsbagen i bilen så jeg har ikke noe å rapportert de siste 2 dagene. Skal hente den når jeg går ut. Oppholdsvær nå så jeg kan få litt frisk luft og trimpoeng.

 

Har kuttet opp masse grønnsaker i en kjele og skal koke suppe til lunch og middag.

 

SÅ PÅ. Dette skal vi klare. Var ned 3 cm rundt livet i dag. Det er viktigere for meg enn vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann!

 

Da er helga snart forbi og det er klart for en ny arbeidsuke som starter med 3 dagers hotellopphold ;) . Men etter onsdag er det stort sett tilbake til normalen - gleder meg til det! Har ikke registrert maten jeg har spist denne uka da jeg nesten ikke har spist noe hjemme - bare hotellmat. Selv om jeg føler jeg har vært fornuftig er det ikke så enkelt som når en er hjemme og har full kontroll. Skal bli spennende å se hva vekten viser i morgen :blink: .Er usikker på om det blir så pilen peker riktig veg - krysser fingre :rolleyes:

 

Flott at jeg inspirerte deg til å trimme Mia :D Jeg fikk 16,6 trimpoeng denne uka og det er jeg kjempefornøyd med. Skrittelleren ble det ikke fullt utbytte på da ....... men det ble over 50 000 skritt i det minste :P .

Flott resultat Toam - er enig med deg om at målebandet er like viktig som vekten. Jeg har mye som skal bort fra "midten", det meste legger seg over maven hos meg når jeg går opp i vekt! Men nå skal det bort - jeg gir meg ikke :) :)

 

Ha en flott uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble et poeng idag også. Teller de sakte og2 poeng på 2 dager er jo bra når jeg er så tom for energi Viktig å være fornøyd og la helsa styre dagen. Har så lett for å gjøre litt mer enn jeg egentlig burde, men jeg kjenner ennå ikke min grense. Tenk 60 år og grensen er så tøyelig at den ryker for meg.

Nå er det veiedag imorgen for meg. Jeg vet ikke hvordan detgår, men jegskal bruke målbåndet--takk for påminnelsen toam- det er jo like viktig at cm forsvinner.

 

I morgen er det trim med revmatikerne, det har vært 3 uker uten trim fordi gymsalen var under reparasjon. Skal bli deilig -gleder meg.

 

Kos dere --med sunn og god mat og litt kos innimellom-med måte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen!

 

Ja ja det er ny dag og vi må jo bare være glade for det.

Veiing--ja det ble opp 0,5 idag.

 

Jeg henger ikke med hodet for det :P

:rolleyes: -jeg vet hvordan de siste ukene har vært

og det er godt å kjenne at jeg føler meg litt mer opplagt idag.

Sebedilla-takk for tipset om å ta små trimøkter innimellom potetkoking og annet.

Det er jo sant-mange ganger tenker jeg at det er ingen vits i å begynne for det er snart ditt og snart datt. Men 5 min er jo litt mer enn ingenting og det er det som er målet.

Lage muligheter av nesten ingenting.

 

Så er det å gyve løs, jenter. Jeg tar det i mitt tempo, og denne uka skal være bedre enn forrige. Jeg skal være flinkere med grønnsaker i mellom måltidene. Og litt mer aktivitet.

 

Ha en strålende dag. Vi er

 

flinke og vi greier å holde fokus!!!

 

Har stått på denne vekta siden midten av juli, varierer en halv kilo, men det skal bli bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og ned 100 gram, Ikke helt fornøyd, men bedre enn opp. Har prøvd å være flink, men spiste litt sjokolade på fredag. Og 2 glass vin i helgen. har vær alene hjemme og vært moderat i maten, men var kvalm og uvel i går så det ble ikke trim i går.

 

Ny uke og nye muligheter.

 

Og vi skal klare det. Reiser til Tyrkia om 2 uker og skulle veldig gjerne ha litt mindre mage før den tid. Der sitter mine kilo. Har gått ned fra 110 cm til 106cm, og ned i 100 hadde vært bra. Kosten de neste 2 ukene skal være vel gjennom tenkt.

 

Ha en fin mandag, og hold fokus.

 

Dato Vekt BMI

01.01.2012 90,70 29,62

01.04.2012 88,00 28,73

01.07.2012 88,30 28,83

25.09.2012 88,90 28,87

22.10.2012 87,30 28,50 ned 0,1 kg

 

-

MÅL 01.11. 85,00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang Toam! Jeg fikk samme resultat som deg Mia, opp :angry: Riktignok bare 0,3 kg men det er likevel surt. Tror egentlig ikke det er så ille for jeg føler at jeg har en del vann i kroppen så jeg satser på bedre resultat neste mandag. Vi gir oss vel ikke så lett :P :P .

Enig i at litt trim er bedre enn ingen - det ble ikke mere enn 1 trimpoeng på meg i dag heller, og det ligger ikke an for å bli så mye heller denne uka. Og til helga får vi besøk av sønn med familie Gleder meg til det selvsagt men det blir litt mer utfordring med maten. Og etter alle hotellmåltidene nå så ser jeg fram til å komme i normalt gjenge. Men det tar jeg fra neste mandag :)

 

 

Vi snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme etter alle dagene med hotellmat - dette er virkelig en utfordring! Å se alle "godsakene" som de andre koser seg meg er ikke enkelt. Og jeg må innrømme at det ble en liten "sprekk" i går ;) . Softis er noe av det beste jeg vet og når iskremmaskinen står til gjestenes fri bruk klarte jeg ikke å stå i mot. Fy, fy! Men det ble bare en liten smak - ikke som mange av de andre som spiste skål på skål i pausene :rolleyes: Noen kan unne seg det meste uten at det ser ut som de har problemer med at kiloene står klar til å hoppe frem og bite seg fast i kroppen :lol: .

I tillegg ble det festmiddag i går kveld (mye kalorier!!) med vin, og med mulighet for minimalt med trim denne uka tror jeg at det blir en utfordring å få vektpila til å peke i riktig retning. Men neste uke kommer det mye muligheter og da gjelder det å komme inn på riktig spor igjen :) .

I morgen skal jeg pønske ut mat til helgens gjester - må forøke å finne noe som ikke er proppfullt av kalorier.

 

Hvordan går det med dere Mia, Toam og Sebedilla? Har dere noen utfordringer i helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag allerede og vel hjemme etter barnevakt og ovrnatting.

De er jo så herlige disse guttene våre og selv om jeg må ty til litt heving av stemmen og

litt trappesitting så ville de ikke at vi skulle dra hjem igjen. Så med hånden på hjertet lurte jeg på om jeg ville få tommelen ned da foreldrene kom hjem, :unsure:

så var de fornøyd og glad. Dehar faktisk ikke vondtav å se at besteforeldre ikke tillater alt de heller.

 

Nå har jeg klart 1 trimpoeng hele uka fra søndag og til nå. Minst 1 trimpoeng, jeg har ikke helt talt hvor mye mer det er , men jeg prøver å spise fornuftig og denne uka så langt har ikke vært så utskeiende som sist. :rolleyes:

 

Jeg prøver å ikke stresse med tanken på vekta, men fokusere på riktig mat og på kafe idag valgte jeg et halvt rundstykke. Hadde veldig lyst på å hive i meg et par ferske boller som mannen min hadde kjøpt og de lå på setet da han hentet meg. Jeg sto over :lol: hurra det virker bra. Og på butikken serverte de marsipankake og kaffe --nyåpning--men det greide jeg også å gå forbi :)

 

 

Utfordringer i helgen? Foreløping er det vanlig helg her hos meg.

 

Jeg har kontroll så langt.

Betty blue --jeg tenker softis og får vann i munnen--men flink var du som greide deg så bra.

Nå er det snart hverdag igjen og det er jo sånt livet er- å kunne nyte og samtidig beholde tanken i hodet på at neste uke er det tilbake til hverdagen. Kanskje vi klarer å lære å leve sånn--litt kos noen dager og så ta oss inn igjen.. Tror vi er på rett vei

 

Toam-vi kjemper videre-neste uke gir sikkert nedgang. Vi tenker iallfall på fokuset vårt--

sunnere liv og bedre kosthold.

 

Vi ska i mål en gang men ting tar tid. Det vet vi.

mitt mål må revurderes. Det må bli fokus på mat og trim og ikke så mye fokus på kg.

Tror jeg er lurere for min del.

Ha en fin torsdagskveld. jeg skal sykle på trimsykkelen i kveld så greier jeg over 2 trimpoeng idag--

 

Vi er flinke og spreke skal vi bli :)

 

 

Sebedilla --venter på deg denne uka--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :rolleyes:

 

Er nå på plass Mia. Her har det vært noen travle dager, barnevakt for en 1 og 3 åring i til i morgen, og da går dagene fort skal jeg si dere.

 

Veiedag i går selvfølgelig , men vekta sto på samme tall som forrige torsdag :unsure, men klager ikke.:

 

Trimminga har bestått av trimsykling, minimum 30 min pr. Dag, men ingen svømmehall eller turgåing denne uka. Sykehuslege med hofta, men jeg foretrekker å gå med konstant betennelse i seneposen, for kun 50 prosent blir kvitt smertene etter operasjon. :(

 

Ellers har vinteren kommet på disse traktere. 40 cm snø siste døgn, og det snør og blåser på tvert is dag også, så her blir det innendørsaktiviteter, bolledeigen er straks moden for utbaking, mens lillebror sover formiddagslurwn sin. :rolleyes:

 

Så er det straks helg og vi er buden på bacalolag og god drikke, så slankehelg blir det neppe. Men vi jobber oss videre kommende uker, MÅLET NÅR VI JENTER -------1----------.

 

HA EI FIN HELG!!! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er gjestene dratt og i morgen er det tilbake til full skjerpings! Har ikke vært de helt store utskeielsene i helga, men føler meg oppblåst og "tung" i kroppen. Tror nok det blir et dårlig vektresultat i morgen :mellow: . Men fra i morgen håper jeg å komme i gjenge igjen. Skal registrere all mat og satser på at det blir tid til en del trim! Ser du har vært flink Sebedilla - 30 min på sykkel hver dag er bra! Det ble dårlig resultat denne uka for min del, kan ikke huske sist det ble så dårlig. Fikk bare 3,6 trimpoeng og det er alt for dårlig :( .Når jeg i tillegg har vært bortreist hele uka og ikke hatt full kontroll over matinntak kan jeg tenke meg hvordan det har gått :angry: :angry: .

 

Men neste uke er det nye muligheter, det gjelder bare å se fremover!

 

Ha en fin søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig mandag og jenter, ja vi er flinke- vi har fokus og går ikke oppover uten at vi greier å hente det inn igjen!

 

Helga har gått som en røyk, var på konsert med reker og kaker lørdagskveld så jeg tenkte at nå er det mye væske i kroppen etter gode reker som oftest er litt salte.

 

Men med stor glede kan jeg melde at jeg har gått ned 0,6 kg. Den samme kiloen som har kommet og gått siden juli :blink:

Jeg har hatt minst 7 trimpoeng denne uka og det viser jo at det virker :P

 

Nå skal jeg bli like flink som deg , sebedilla--bare gå på trimsykkelen hver dag.

Jeg vet så inderlig vel at det er svetting og bli litt varm som skal til for å forbrenne fettet.

 

Jeg må sette meg et delmål--ned 0,5 kg til neste mandag. Sykle 1 trimpoeng til dagen, det er oppnåelig. Idag er det 1 times trim på matte og det er godt. Men jeg kan sykle før det.

I tillegg bruker jeg avspenningscd og det gjør underverker. Har vært sløv i det siste og det kjenner jeg.

 

Nå er det mandag --nye muligheter og vi står på. Vi tenker på hverandre og sender litt motivasjon ut til dere. Vi kan--vi vil

og vi skal spise sunt og trimme og ta være på oss selv også oppi at vi har rundt oss.

 

Ha en fin dag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kilo opp - USJ :angry: :angry: :angry: Men det er ingen andre å skylde på - bare meg selv!! Gårsdagens resultat skyver jeg langt bak meg, og gyver løs på denne uka med friskt mot :rolleyes: . Startet gårsdagen med å gå til jobben (min mann har bilen denne uka), direkte fra jobb til treningsstudio - 4,9 trimpoeng + i overkant av 16 000 skritt ble resultatet :D. Gikk til og fra jobb i dag også, men i morgen skal jeg haike med en kollega for det var skrekkelig glatt i dag så i morgen er jeg sikkert stiv og støl etter å ha sklidd flere ganger. Men har planer om å stikke innom treningssenteret før jeg går hjem. Denne uka skal det i allefall ikke være på grunn av manglende trim at vektpilen ikke viser den retningen jeg ønsker :P

 

Grønnsakssuppe til middag i dag - nydelig mat! Og kostholdscore på 10!

 

 

Gratulerer med nedgang på 0,6 kg Mia!! Kjempebra!! Det er mere motiverende når en ser resultat! Og trim i tilllegg til riktig kosthold gir uttelling. Jeg satser som deg med et delmål på minus 0,5 kg til neste mandag. Greidde ikke delmål for oktober med minus 2 kg - manglet 0,6 kg, men det betyr ikke at jeg ikke setter meg nye mål!! Jeg forsøker samme delmål på nytt - minus 2 kg ved veiing siste mandag i november.Det tilsvarer minus 0,5 kg pr uke og skal være mulig hvis jeg er flink :) .

 

Spent på hvordan det går med dere Toam og Sebedilla.

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en hektidk uke, men jeg veide meg på mandag, fikk bare ikke tid til å rapportere. Det var ned 300 gram, og 87 kg. Sakte men sikkert er det eneste mulig for meg.Streng lavkarbo og raskt ned straffer seg bare. Har gått opp noe kg etter at jeg prøvde det.

Fradga kveld reiser vi til Tyrkia og blir borte en uke, Får veie meg fradag morgen og legge det inn som mandagsveiing.

 

Har hatt 2 turer på treningsstudio denne uken, og skal ha en i morgen formiddag, bodybalanse,. Har fri av og til på fredager.

 

Det gir ca 6 trimpoeng på en uke og det er for lite. Får prøve å få til litt i kveld, men må først til mine foreldre. Lage middag og handle for dem. Det må jeg 1-2 ganger i uken, selv om vi er 3 til å dele på det.

 

Jeg er litt positivt innstilt for tiden, dette skal gå bra selv om jeg ikke klarte målet til 1. november. Men 2 kg pr måned synes jeg er et fint må.

 

Hører der ikke noe fra meg på en ukes tid så vet dere hvorfor.

 

Lykke til Dette skal vi klare.

 

Dato Vekt BMI

01.01.2012 90,70 29,62

01.04.2012 88,00 28,73

01.07.2012 88,30 28,83

25.09.2012 88,90 28,87

29.10.2012 87,00 28,40 ned 0,3 kg

 

-

MÅL 01.11. 85,00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til Tyrkia Toam, og gratulerer med nedgang !!

 

Hittil denne uka har alt "vært etter boka" - riktig mat og brukbart med trening (13 poeng hittil). Nå gjelder det bare å skjerpe seg gjennom helga for det er da jeg sliter mest ;) . Men denne helga skal jeg være strengere med meg selv og ikke glemme målet mitt!!! Så håper jeg veieresultatet mandag er mere positivt enn det var denne uka.

Hvordan går det med dere Mia og Sebedilla? Har dere motivasjonen på topp og sykkelpedalen i full speed?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :rolleyes:

 

Travel uke nå også, men lite trimming.

Men en nedgang på 0,1 kg. :unsure:

 

2 dagers tur til sykehus, måling av 24 timers hjerterytme, og i går begravelse med etterlag. Og her er skikken at alle bringer med kake eller festgrøt (smørgrøt kokt på smør og fløte) på vafler, og da løper kaloriantallet fort oppover. I kveld blir det jubileumsfest 40 år for husflidslaget og sikkert noe godt å spise og drikke. Da skal jeg tenke på dere her innne på forumet, slik at hånda og øynene må passe seg for kaloripolitiet!!!! :blink: Men mine svømmetimer har jeg klart å få til, selv om jeg må kjøre 3,5 mil til svømmehallen. Dessuten vil jeg prøve å gå en lang tur de siste dagene av uka, for å er det mildvær her og snøen forsvinner fra veiene i allefall (vi fikk jo 60 cm siste helg). Sykkelen på peisestua er ikke så nøye med føret, så jeg må vel ta noen turer med den også.

 

ELLERS HA EI FIN HELG JENTER! VI ER JO GANGSKE FLINKE (IALLEFALL ER JO VILJEN TILSTEDE). :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greidde å holde meg unna de værste kalorifellene i går - ble et glass vin til kotelettene, og noen få nøtter på kvelden :rolleyes:. I dag blir det lutefisk og bacon (bacon er vel ikke det lureste, men ..:o ), og da blir det et glass akevitt til.

 

 

Nå er jeg klar for en tur til treningsstudio, blir vel tredemølle eller elipsemaskin + styrketrening og så blir det helg :P . I morgen har jeg planer om en lang gåtur. Ha en kjempeflott helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...