Gå til innhold

Råd, tips og støtte i den skumle Hold Vekten-fasen, med varig endring for oss over 40 år


Anbefalte innlegg

Du får det jomen til du Bijou! Godt det er noen flinke forbilder her!

Her har det ikke gått ned et gram... Men idag har jeg sykla 3 mil, og gått en time på skauen med min hund, det ble 7 trimpoeng... På en dag!

Og fy søren så godt det er, ta seg litt skikkelig ut!

Mangler bare den der mat motivasjonen.

Nå ser det ut til å bli en slags sommer iallfall. Og buksene fra ifjor er litt trange, så det er bare å sette igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 328
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei.

 

Bijou - Så flott. Ja, da er du mål og kan nyte sommeren i en herlig kropp.

Flink har du vært og, som Eva sier, et forbilde for oss andre.

Gratulere. Ja, da er det bare å holde vekten. Herlig.

 

Eva - Koselig at du titter innom.

Det er rolig i dette forumet for tiden.

Vet ikke om det er fordi alle holder vekten eller...

Trene er jo en fin start da.

Å er du fornøyd, hvorfor skall du da stresse med å ta av og ta av??

Hva var ditt første mål, da du starter opp med vektnedgangen??

Holde vekten er bra, det, også.

 

Jeg har vist lagt meg på 67-tallet jeg, også.

Går med konstant betennelse og feber.

Legen er ikke fornøyd med blodprøver og sender meg videre.

 

Da jeg satt ute i dag, kom nabogutten på 5 år og fortalte meg at jeg hadde stor mage...

Ikke moro.

Men han har rett. Det er jo på magen det legger seg først, så jeg bare må skjerpe meg.

Har holdt meg på ca 1700 kcal i går og i dag... men før i uka...

blir nok mye i snitt og ikke trent...

Bare gått et par rolige og korte turer.

har ikke energi.

 

Flott søndag til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Gratulerer med '60'-tallet Bijou. det er kjempebra. Og god bedring til deg Tjorven45! Eva: du er et forbilde selv, som er så aktiv. Kjempebra!

 

Jeg er ferdig med konfirmasjon, og tilbake i forumet! Med overnattingsbesøk av svigerfamilien så ble det 'strekk' i festlighetene fra fredag til søndag. Du må være synsk Tjorven45, for det har ikke vært noe problem å kontrollere matinntaket fram til festen var over - for jeg rakk jo ikke å spise for mye. Måtte faktisk ha med meg noen Wasa Crisp i veska, slik at det ikke ble for langt mellom måltidene da vi holdt på å forberede. Og under festen var det koldtbord, og enkelt å velge lurt.

Derimot etterpå, da vi kom hjem: det var jo igjen masse mat - og da er det lett å miste tellinga (og hodet). Til dette ble det noen vinglass på kvelden....... Godt! :P/>

 

Så alt i alt må jeg bare være fornøyd med 500 g opp fra forrige uke - og de tror jeg har kommet de siste par dagene. Håper at hverdagen klarer å få dem løs igjen, for jeg VIL også ned på 60-tallet som dere flinke damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, folkens! :)

 

Ja, her klarte jeg visst ikke helt målet om stabil i helga, for jeg gikk bare ytterligere ned. Hele 900 splitter nye gram. Så fra 60,6 på fredag til 59,7 på mandag.

 

Ble ganske tummelumsk da jeg så at vektpila bare fortsatte videre nedover! :blink:

 

Har tatt opp igjen jogginga (som jeg skulket unna hele forrige uke) og idag står vekta fortsatt stabil på 59,7. Veldig nysgjerrig på hvor den har tenkt seg videre nå og frem til veiedag fredag. Oppover, nedover, bortover eller sidelengs?

 

Omtrent hundre år siden sist jeg var på 50-tallet. Men tror nok det bare er en liten snarvisitt. Vi får se.

 

Ha en fortsatt fin uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Bijou - du verden, 59 tallet da. Så moro.

Gratulere.

Ja blir spennende å se fredag.

Vet om ei før som skulle ned til 58 kg men hun gikk ned til 53 kg, ute å gjør noe for det, så kanskje vi får litt ekstra drahjelp når målet er nådd.

 

FruNatur - Jeg har hatt konfirmant selv og husker godt hvordan det var ;)

Ja, du klarer nok fint å komme deg tilbake til hverdagen.

Det er ikke så langt igjen til 69-tallet.

Lykke til.

 

Her ble det litt ned siden forrige uke, men fortsatt på 67-tallet.

Men håper jeg 1.juni har samme vekt som 1.mai, for da har jeg holdt vekta siste måned i hvertfall...

Er veldig fornøyd med de siste 4 dagene ang kcal inntaket.

Så håper jeg klarer å ligge på sånn ca 1750 i snitt denne uka og ca 7 TP i form av rolige turer.

Så kanskje jeg klarer å gå ned litt i vekt.

lei av å slanke bort 65 og 66 talet igjen og igjen og igjen og...

Har jo vært nede på 64-tallet, også, så glad når jeg ser 63 tallet, men det er 3,1 kg til..

Men føler meg i litt bedre form, selv om feberen er der, så da håper og tror jeg at jeg skal klare målet mitt denne uka.

 

Flott onsdag til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Da har jeg klart å holde meg på under 1700 kcal i 4 dager, så da er jeg vel over det verste ;)

Så siden fredag har vekta gått ned 1 kg ;) Det er motiverende til å holde på denne gode stimen jeg er i.

Så nå håper jeg at jeg har 200 gram mindre 1.juni i forhold til 1.mai ;)

 

Målet mitt til St.Hans blir å holde meg på 1650 kcal om dagen, gå turer og danse litt så jeg får sånn ca. 7 TP, og at vekta da kanskje viser 63-tallet da...

skulle ikke være umulig det, men da må jeg ned ca 1 kg i uka... for det er ca 3 uker igjen til St.Hans.

Men vist jeg utvider min nedgang til 1.juli har jeg litt mer tid på meg...

Skal jo ikke på noe storferie, bortsett fra noen dansefestivaler i juli.

Og da går jeg ned enda mer ;)

Gikk ned 7,5 kg fra St.hans til 15.august i fjor.

 

Så går jeg da ned 700 g i uka i 4 uker blir det 63,7 kg jeg blir stående på 1.juli.

Ja, det høres ut som en fin plan for meg ;)

 

Bijou - Du er vel i mål så da er det bare å fokusere på å holde vekten, igjen.

Men sommeren er kanskje en utfordring for deg??

Gleder meg til å høre mer om HV fokuset ditt

HVor mange kcal spiser du om dagen i første omgang??

Har du en plan...

 

FruNatur - Har du en slagplan for den siste tiden mot St.Hans??

 

God dag videre og flott torsdag.

Her blir det herlig dans i kveld.

Men skal prøve å ta det med ro.

For selv om lungebetennelsen er bedre, så er feberen der, fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjorven45: Grattis med den gode stimen - og kiloen! :)

 

Planen min videre, ja. Godt spørsmål... Den varierer litt fra dag til dag her. ;) Må nesten se om 59-tallet er et blaff eller noe mer varig. Og så ta utgangspunkt i det, eller hvor det nå stabiliserer seg. Så altså, la det gå litt mer tid.

 

Ellers har jeg googlet meg frem til at jeg har BMR (Basic Metabolic Rate) på ca. 1350 kalorier. Og for å holde vekten der jeg er nå må jeg få i meg sånn omtrentlig 1600 kalorier på inaktive dager, og 1850 kalorier de dagene jeg trener, hvis jeg trener 1-3 dager i uka. (Litt sånn med en klype salt.) Det er i alle fall en teori jeg skal teste ut, om det faktisk stemmer på meg.

 

Det jeg i alle fall kan se på registreringen og statistikken min her inne er at forrige uke, som gikk så bra, var (etter min målestokk) veldig stabil og jevn.

 

For å vise noen tall:

 

Uke 21:

Mandag 1969 kalorier (2. Pinsedag) - Vekt: 61,9 kg

Tirsdag 1385 - Vekt: 61,9

Onsdag 1522 - Vekt: 61,6

Torsdag 1595 - Vekt: 61,1

Fredag 1529 - Vekt: 60,6

Lørdag 1738 - Vekt: 60,3

Søndag 1608 - Vekt: 60,1

 

Snittet ble 1621 kalorier. Og jeg hadde totalt 8,8 trimpoeng.

 

En vanlig Bijou-uke (frem til nå) har vært veldig hopp og sprett og tjo og hei. Jeg har svingt mellom 11-12-1300 kalorier noen ukedager, til godt over 2000 i helgene. Det har ikke vært noen jevn flyt i inntaket.

 

Kanskje kroppen min rett og slett ikke har syntes noe videre om det...? Isåfall, ikke så veldig rart. ;)

 

Og så var det et par andre heldige faktorer som spilte inn forrige uke: jeg fikk mensen (da løsner det alltid litt vann i kroppen etc.), jeg kuttet helt ut iskaffe og "småpremier" i ukedagene og jeg hadde en veldig vegetarisk kost (middager). Sistnevnte litt tilfeldig, men hovedsaklig mer inntak av grønt og mindre av kjøtt.

 

Denne uka prøver jeg lignende taktikk. Og inntaket hittil ser slik ut:

 

Uke 22:

Mandag 1527 kalorier - Vekt: 59,7 kg

Tirsdag 1656 - Vekt: 59,7

Onsdag 1483 (hittil idag) - Vekt: 59,4

 

Altså legge meg rundt 15-1600 pr. dag.

 

Aner ikke om dette er den magiske formelen, men jeg må altså se tiden an. Hva som skjer videre. Uansett har jeg en "sperregrense" på 58 kilo. Kommer jeg for langt nedpå det tallet setter jeg på bremsene helt, for under det vil jeg ikke.

 

Oj! Dette ble langt... Men litt om bakgrunnen til at det plutselig løsnet her i gården. Trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget plutselig at det hadde gått over en måned siden jeg gå lyd fra meg, ikke bra.

 

Har ikke rukket å lest etter alt enda, men en ting har jeg fått med meg; Bijou har offsielt kryssa målstreken. Hipp hurra og gratulerer så mye til deg. :) Så herlig det må være å gå sommern i møte med en sånn flott vekt :)

 

Hos meg går det ikke så bra. Er skadet for tiden og har fått beskjed om å sitte mest mulig i ro.... huff og huff. Er ikkeno glad i det altså... håper dette går fort over så jeg får kommet meg i aktivitet fortest mulig.

Og sommermålet mitt er det bare å glemme. Vekta er nå oppe i 70 kg, og med lite aktivitet blir det nok værende der en stund. Ja,ja.

 

Hvis en ser litt rundt på det kan jeg vel si at jeg har ligget ganske stabil siden jul (1,8 kg pluss). Og det er vel egentlig noe jeg ikke har greid i lengre perioder tidligere. Så der har jeg iallefall kommet et skritt videre. Må vel bare dra fram det som er positivt, ikke sant?

 

Når det gjelder tiden fremover kan jeg ikke love at jeg blir så aktiv her inne. Må først og fremst konsentrere meg om å bli skadefri, så får fokuset på vekt komme tilbake etterhvert.

 

Ønsker dere alle en flott sommer og lykke til videre med vektnedgangen til dere som ikke er i mål. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snart bestemor

Hei.

 

Ja, da er det bare å hoppe i det, skummelt men nå er vekta innenfor der den skal være og har vært der siden i høst.

Til og med jula har jeg klart å holdt vekta, så...

 

Men jeg håper at det blir mange her inne som kan være med på denne skumle veien. Selv om du har igjen noen få kilo eller har kommet i mål, eller vært der en stund så håper jeg dere kommer og blir med på veien mot en livsstil som holder resten av livet.

Det er ikke noe å vits å trene hver dag, vist en egentlig ikke liker det, men litt trening er jo sunt. Men hva er trening?? Finn noe som du synes er moro. Da tenker en ikke på at en trener.

 

Dette forumet bli til under veis, så kom igjen å skriv noen ord om deg selv å så er vi i gang.

 

Jeg er ei dame på 50 år. Brukte 2 år å gå ned fra 88,8 kg og til 66 kg.

I hele høst har jeg ligger på ca 65,5 kg.

 

Jeg skal ligge mellom 62-66 kg.

Så om jeg etter hver klarer å komme meg litt mer ned, så gjør ikke det noe.

 

Starter dette nye året med en vekt på 64,8 kg.

 

Mål for å holde vekten fremover og kanskje gå ned litt til, kommer men kommer tilbake senere med mål og treningsprogram osv.

 

Velkommen i forumet alle som titter innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snart bestemor

Hei.

Veldig motiverende å lese alt som står her. Er ferdig med kurskveld 8 idag.

Vekten er redusert med 6,7 kg. Nådde ikke helt målet med en kilo i uka, men det var ikke langt unna :D/> meldt meg på nytt kurs da jeg skal ned 4 kilo til.

Når målet mitt er nådd, er det hold vekten kurs som står for tur.

I dag er jeg glad :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offisiell veiedag her idag og vekta viste 59,3 kg! Ned hele 1,3 kg fra forrige fredag - og seiler da flott inn til målet mitt om 60-blank til 1. juni. Superduperfornøyd!

 

Da er det "bare" å holde vekten sånn omtrent'ish rundt 59/60 videre. Så får vi se hvor bare-og-bare det blir... ;)

 

Ha en flott helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offisiell veiedag her idag og vekta viste 59,3 kg! Ned hele 1,3 kg fra forrige fredag - og seiler da flott inn til målet mitt om 60-blank til 1. juni. Superduperfornøyd!

 

Da er det "bare" å holde vekten sånn omtrent'ish rundt 59/60 videre. Så får vi se hvor bare-og-bare det blir... ;)/>

 

Ha en flott helg alle sammen!

 

Bra jobba!!

 

God helg B)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Bijou - Gratulere med flott resultat og at du har nådd målet ditt til i morgen.

Ser ut som du har funnet formelen for å gå nedover i vekt.

Lykke til med opplegget etter BMR.

Blir fortsatt spennende å følge deg på HV.

 

Snupsipups - Koselig å høre fra deg, igjen.

Jeg har selv vært syk i lengre periode, så vet hva det vil si å ikke kunne trene.

Men jeg vil ikke opp mer i vekt nesten 2 kg så nå er det full fokus nedover igjen.

Startet mandag med mindre inntak, så kanskje det er løsningen for deg, også??

Ikke moro å slanke seg de samme kiloene igjen og igjen??

 

Snart50 - Gratulere med flott nedgang.

Takk skal du ha.

Og du er velkommen her, selv om du ikke er helt i mål.

Alltid koselig med flere innspill og et aktivt forum.

 

Blir antagelig HV for meg etter sommeren i form av kurs over 1 år med treffe av likesinnede. Men glad jeg har dere her inne, også.

Dere har vært fint støtte - så takk skal dere ha.

 

Jeg har hatt noen fine dager, nå.

Fått danset masse 2 dager og ikke spist for mye, heller litt for lite for i går ble det forbrent 1450 kcal og så spiste jeg 1770...

 

Spent på vekta mi imorgen jeg...

håper jeg veier det samme som 1.mai...

 

God helg og flott lørdag til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ikke fornøyd med vekta i dag.

I går viste den 66,4 og i dag 67,2 kg.

I går spiste jeg bare litt over 1500 kcal, og lørdag litt over 1900,

noe som er det meste denne uka.

I snitt har jeg spist 1709 kcal og trent hele 15,9 TP

Så jeg er jo veldig fornøyd, så hvorfor synes ikke dette på vekta i dag...

Kanskje jeg spiser for lite, så forbrenningen ikke blir helt med..

Ja, det er jo bare å prøve å feile, igjen...

 

Denne uka har startet bra med 3,3 TP allerede i dag og vist jeg får til vanngym i kveld blir det enda mer :)

Noe jeg bør få med meg når jeg er i form.

 

God dag videre og flott tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tok det litt av på lørdag. :rolleyes: Klarte å tyte i meg 2700 (!) kalorier. (Men heldigvis bare 1509 på søndag.) Så her ble det en fin liten halvkilo opp i helga, til 59,8 kg.

 

Totalt ble det 1679 kalorier i snitt i forrige uke. Og 6,9 trimpoeng. Sistnevnte kunne definitivt vært litt høyere, men sliter med å finne igjen joggemotivasjonen for tida. Det humper og går.

 

Skal prøve å få kommet meg litt lenger ned på 59-tallet iløpet av kommende uke, så jeg er rimelig stabil igjen til fredag.

 

For det er helt greit å kose seg og legge litt på seg i helger nå, synes jeg, men mesteparten av det må av igjen. Helst så fort som mulig. Ellers havner jeg fort i en runddans med noen ekstra gram opp hver uke. Og det er jo ikke å holde vekten. ;)

 

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så godt å lese om utfordringer og gleder som dere har! Kjenner meg så veldig godt igjen.

 

Vekta i går viste 70 komma null. Og det er jeg veldig glad for! Ned det jeg gikk opp forrige uke.

 

Jeg ser nå at de dagene jeg er på jobb og har hverdagsrutinene inne, så går det greit med maten. I helga derimot: det er da jeg må skru på fokus. Lørdag ble det bare tull for meg også, registrerte ikke noe men tror nok at det ble godt over 2000 kcal. Det er ikke noe krise med en slik dag, men jeg skjønner at jeg må skjerpe meg når ferien starter.

Derfor er det godt å vite at jeg har dere i forumet. Det hjelper meg til å være streng med meg selv, for jeg har ikke noe lyst til å rapportere total fiasko utpå sommeren.

 

Nå skinner sola utenfor vinduet, og det blir jeg i godt humør av.B)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flinke damer.

 

Ja, jeg tror bare vi må godta at kroppen trenger litt ekstra kcal en til 2 dager i uka.

Den kan jo ikke gå på sparebluss hele tiden over lengre perioder.

 

Som jeg har nevnt før her ute, min ernæringsfysiolog sier at 2 kg opp og ned er verken opp eller nedgang, for væsken i kroppen varierer, og jammen tror jeg det er noe i det.

Særlig 1 kg, hopper vi opp og ned over natta.

 

Synes det kan være litt vanskelig når det gjelder trening og inntak av kcal.

Lettere de dagene jeg ikke trener, for da kan jeg spise lite.

Men når jeg trener bor 1000 -1500 kcal kan jeg ikke ligge på ca 1600 kcal inn...

 

Var på dans i går, Swing og da svir jeg av 6-800 kcal i timen. Satte på bare 1100 kcal, noe som antagelig er litt lite, i trening og spiste underkant av 1800.

Min sønn regnet ut for en tid siden at jeg etter alder og vekt osv skulle spise 1200 kcal, vist jeg skulle gå ned 0,5 kg i uka, + det jeg trente...

Er jo redd for å spise for lite, også, slik at forbrenningen blir lavere.

Da legger jeg jo fortere på meg når jeg øker i inntak av mat...

 

Ikke lett og synes dette blir vanskeligere ettersom jeg blir eldre...

 

Vekta er mer med meg om dagen, også, nå.

I går og i dag viste den 66,1 kg.

Så nå håper jeg snart at 65 tallet vises igjen.

 

God dag videre og flott fredag og helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer.

 

Ja, da er det blitt søndag, nok en uke, snart, over veiedag igjen.

Denne uka har vært fin for meg.

Fått holdt matprogrammet bra og ligger på 1698 kcal i inntak mer dags dato.

Trent 19,6 TP og det er i form av dans - 3 herlige dansekvelder, hvor jeg har vært på gulvet minst 2 timer.

Skulle ut å gå en tur i dag, men tar det heller med ro.

 

Tror jeg skal legge veiedag til søndag jeg....

vekta viste 65,8 kg i dag, yes yes yes.

 

Så da får vi se hva den viser i morgen.

 

God dag videre og flott søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann igjen!

 

Klarte målet mitt om å få bort mesteparten av helgegrammene forrige uke. Klokket inn på 59,4 kg på fredag.

 

Men så var det ny helg nå, da... Og opp til 59,7 igjen idag. :rolleyes:

 

Men... jeg får de av igjen. Det er trøsten. Og jeg er fortsatt på 59-tallet, inn i tredje uka nå. Kjempefornøyd med det!

 

Må bare bli flinkere på joggefronten. Der har det dabbet av i det siste. Det går så veldig i bølgedaler med meg der. Men trekker pusten dyyyypt og prøver igjen denne uka. (Er flink med rockering og litt styrke hver kveld, i det minste.)

 

Ha en strålende uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Veldig fornøyd med vektnedgangen denne uka.

Selv om jeg har gått opp litt fra i går, ble det 1,2 kg ned.

Så vekta stoppet på 66 kg i dag, så nå er jeg snart nedpå 65 tallet.

Blir masse dans denne uka, også, så da blir det masse TP ;)

 

Vært ute å gått i dag og det ga 2 TP.

 

Prøve å få minst 14 TP og holde meg på ca 16-1800 kcal.

Snittet ble 1665 kcal for siste uke.

Litt lite når jeg trener så mye.

 

God kveld og flott tirsdag og uke, til vi "snakkes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

 

Bijou, jeg vet ikke hvor høy du er, men under 60 må da være kjempebra? Og 1,2 kg ned på en uke for Tjorven45 er mye. Det må skyldes dansen! Jeg blir litt misunnelig.....

 

Merkelig hvordan målet mitt ser ut til å forandre seg underveis. Da jeg startet på kurs i fjor sommer hadde jeg 75 kg som et litt 'hårete' mål, underveis ble dette flyttet til 70. Og der er jeg nå!

 

I går kveld viste min velvillige badevekt 69.9 kg. Det er kjempebra, og dette har jeg klart selv om uka og helga har vært pakket med festligheter med tilhørende god mat, kaker og vin. Jeg har fått dreisen på å ta de smarte valgene i sånne lag.

 

:rolleyes:/>/>/>/>

Jeg har til og med danset, Tjorven45! Det var år og dag siden sist, men i helgen tok jeg sjansen. Blir både godt humør og sliten - bra kombinasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruNatur: Jeg er 168 cm høy, så 59 holder i lange baner!

 

Veiedag igjen her og tilbake på 59,3 kg. Tredje uka på rad jeg har fått til stabil! :) Veldig fornøyd, selv jeg ikke har vært fullt så flink med kostholdet denne uka. Vært mye stress og nei-mat på jobb. Men fint å se at jeg klarer å hanke meg inn igjen med litt styrketrening hjemme på kveldene. Det er gull! Og at jeg får av helgegrammene, hver uke. Det er bare å fortsette, for det kommer stadig helger, i en eviglang kø! ;)

 

Ha en fin helg alle sammen! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer.

 

Så flinke dere er.

Begge er jo under der dere skal være.

Flott.

 

Da jeg startet opp på 88,8 kg, var 68 kg mitt mål..

Så ble det 65 kg...

og nå er det mellom 62-66 kg.

 

Men ser ikke ut som jeg skal komme under 66 kg med det første.

Denne uka ble det en båttur, med buffe i 2 dager og så mye godt så i dag var det 67 kg, igjen og det er opp alt fra forrige uke...

Men har danset mye, for det var jo dansecruise, og ja, det er mye moro og latter og herlig trim i dansen.

Så fortsett å dans, FruNatur.

 

Bijou - flink du er som klarer å holde vekta, uke etter uke. flott, stå på.

 

Her blir det snart dansefestivaler og bryggedans og annen utedans... danse meg gjennom sommeren. Bedre får den ikke blitt :D

 

Ja, uka som gikk da 20,2 TP og snitt på inntak av mat, de dagene jeg har registrert ser ut til å bli i underkant av 1800.

 

Tror ikke jeg blir venn med vekta i morgen...

 

Spiser så mye vannmelon for tiden... så fruktkvota mi blir alt for mye..

 

God kveld og flott mandag til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor få TP i forrige uke - da jeg ikke fikk registrert noe som helst et par dager - og resten av uka ble det bare tid til korte (20-30 minutters turer). Og i helgen registrerte jeg ikke alle måltider. Allikevel må jeg ha gjort noe rett, for vekta viste 68,9! O lykke! :D/>

 

Så da fortsetter jeg i samme sporet videre utover sommeren: Nå tar jeg på meg joggeskoene og går en laaang tur i finværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ja, da er det allerede blitt onsdag. Tiden går jo så alt for fort.

 

FruNatur - gratulere med nok en fin nedgang. Ser ut som du har funnet nøklen.

 

Her ble det litt oppgang, men ligger på 66 tallet.

Ingen trening eller dans denne uka, enda.

Skulle danse i kveld, men da kom regnet.

Prøver igjen i morgen.

 

Flott torsdag til dere alle og fin uke videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...