Gå til innhold

Bijou's Sommerplan 2015


Anbefalte innlegg

Løffen: Wow! Bra løpt på 1 uke, altså! :)

 

Og imponert over deg, LiveLife, som klarer å holde i tøylene også i helgene. Så disiplinert er ikke jeg.

 

Her klarte jeg å holde meg innafor halve helga, bl.a. med en løpetur lørdag, helt til familiemiddagen kom på søndag. Da veide jeg brått 1 hel kilo morgenen etter, mandag. <_< Og det er jo ikke sånn at om det kommer 1 kilo over natta, så forsvinner den over 1 natt igjen heller. Neida, frykter at jeg må bruke hele uka på å få den vekk igjen.

 

Er jeg heldig er jeg på status quo innen fredag.

 

Grrrrrr! Jau, sånn går no dagan. Men det er bare å fortsette med hverdagsdisiplinen i alle fall.

 

Fortsatt god uke! Og Tulla69; den vekta di ser ut til å ha nådd pensjonsalderen... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så flinke dere er - unntatt Tulla som har tippet tresifret :D :D :D Ha, ha. På tide med et nytt innkjøp hos deg skjønner jeg.

 

Selv går alt på halv åtte hos meg - både med spising og trening. Satser på å komme tilbake i rytme fra mandag av. Da skal alle familiegreier være avklart :)

 

Dagens måling: 59,9 så jeg holder meg så vidt innafor ønskevekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo utrolig flink som holder deg på ønskevekta di,Snusmimrikke! Akkurat nå føles det tallet HELT uoppnåelig for meg, men så er det jo heller ikke det som er målet.. derimot 61-tallet, det hadde vært noe!! Sist jeg var der, tror jeg er et par år siden nå! I fjor vår var jeg nede på 62tallet, ikke så verst det heller.. Men så var det det å holde seg der, da.

 

Ja, nå har jeg vært flink hele uka. Men i dag har det blitt dårlige greier.. var jo SÅ happy for snikveiing på 63,7 kg, det betyr 1.2 kg ned denne uka. Men så har dagen vært uregelmessig mtp spising fordi vi har vært bortreist og på besøk.. Og da skjer det noe med meg: Siden ting sklir ut, så er det liksom så fristende å tenke at "denne dagen er likevel ødelagt", så da kan jeg gjerne hive innpå litt sjokolade. Det dumme er at jeg HAR sjokolade i hus!!!!!!!!! Så det har jeg altså gjort. Jeg har spist nesten 100 gram sjokolade i dag!!!!!!! Det er i grunnen bare å innrømme det først som sist, og si at SÅNT går ikke an når man skal være fornuftig med inntak og dagsregneskapet i kcal skal ligge på 1400 tallet. Det hadde det da også gjort, om det ikke var for all den sjokoladen... Så nå kommer jeg til å ende på 18-1900 kc. Jeg må bare legge denne dagen bak meg, i morgen er det veiedag og ny uke med å være flink starter. Når jeg sitter her og kjenner på dårlig samvittighet for utskeielsene mine, så er det jammen ikke verdt det, selv om jeg eeeelsker sjokolade over alt her i verden!!

Jaja, dere hører fra meg i morgen, så får vi håpe at vekta er "snill mot meg!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg kjenner meg igjen i "denne dagen er likevel ødelagt"! Det har jeg jammen sagt til meg selv mang en gang :angry: Ikke bra fokus det der nei. Og takk for lovord. Jeg skal virkelig prøve å holde meg rett under 60 fremover. Jeg har nok en tendens til å skli ut litt jeg og <_< Når jeg har kommet meg til målet føler jeg meg så flink at jeg kan belønne meg selv med litt av hvert...

 

Til dere som har Lily Slim chart i signaturen deres: hvordan linker dere til diagrammet? Jeg har lagt inn URL til bilde, men det er jo så tungvint. Da må jeg oppdatere signaturen på forumet hver uke. Får dere til å linke slik at diagrammet i signaturen oppdaterer seg automatisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du verden så deilig det hadde vært om vekta viste 59-60 kilo!!jeg har gått opp 200 gram til 63,1 kilo... er nå bare helt min egen skyld da.

Litt motløs nå i skrivende stund, men skal klare å komme meg på 62 tallet til uka;)

Må bare spørre dere jenter, hvor legger de ekstra kiloene seg hos dere?

Jeg har fått de rundt midjen/mage, selv om jeg likevel bruker str.36 som jeg alltid har gjort.Men blir liksom litt lovehandles hvis buksen er stram.Irriterende!!

 

God helg til dere og kos dere med måte :-) :-) :-) det må jeg ihvertfall gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Vi er visst 2 stk som har gått opp denne uka, Løffen. Her klarte jeg ikke å kvitte meg med den hele kiloen som jeg la på meg på 1 (!) dag, søndag til mandag, men klokket inn på 64,8 kg i dag. Fikk altså vekk det meste, men ikke alt. Dermed en liten sving opp på kurven denne uka.

 

wZi9bew.png

 

Men-men. Ingen krise. Dette kommer til å ta tid, og svinge både opp og ned, så det er jeg jo innstilt på.

 

Matmessig har uka gått greit, ingen store utskeielser. Har telt kalorier og den syvende sansen min full av Post-it lapper med alt jeg har spist hver dag, men har ikke hatt tid/ork til å registrere det inn her på kveldene. Og nå er det fredag og jeg tenker bare, skitt la gå. Jeg holdt jo fokus likevel.

 

Trimmessig også helt greit. Bare 1 løpetur foreløpig (i 16 minus, men likevel SÅ friskt og deilig), men desto mer styrke og rockering.

 

Og til spørsmålet ditt, Løffen: når jeg legger på meg legger det seg aller mest på magen hos meg. Midt på magen, sånn at jeg ser skikkelig oppblåst/gravid ut. Skikkelig irriterende... <_< Og når jeg begynner å gå nedover igjen, merkes det altså best på magen. Merker ikke så mye ellers på kroppen, hvis det bare er snakk om noen få kilo (opp mot 5 kg ca.) Jeg bruker forresten str 36 oventil og 38 nedentil.

 

Vel, her er helgeplanen en mer moderat helg enn sist. ;) Pluss en løpetur til.

 

God helg alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vekta mi begynner å bli smågal også, Tulla;) i går 63,1 og i dag 62,2. Kanskje de ikke digitale vektene er bedre? Tror vi har ei liggende på loftet et sted!

Mulig det, Løffen, men det kan også være store variasjoner i vannmengde i kroppen fra dag til dag. Uansett synes jeg din vekt er hyggeligere enn min ;)

 

Apropos min vekt: Den har nå fått over til å ignorere meg fullstendig. Displayet viser klokkeslett og nøyer seg med det. Prøvde å skifte batterier, men det gjorde ingen forskjell. Må nok gå til innkjøp av en ny, og gruer meg, for jeg har begynt å tenke at den kanskje har vært litt for snill en stund - før den tippet helt i andre retningen, altså :lol:

 

Når det gjelder fettfordeling er jeg kanskje heldig, for det legger seg egentlig litt overalt. Før var jeg veldig smal i midjen, men det har nok jevnet seg ut etter siste svangerskap.

 

Vel vel, lykke til med uka som kommer, jenter! Jeg får prøve å finne litt viljestyrke også før neste vekt kommer i hus. Den blir nok på postordre, for Mannen har satt seg på saken. Han veier seg nesten aldri (har ikke behov for det), men elsker elektroniske duppeditter, så dette kan bli interessant. Han snakket noe om pulsmåling i tillegg til alt annet. Hvem har behov for en vekt som måler puls? :lol: Jeg håper bare jeg klarer å bruke vidunderet når det kommer i hus... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på vekta fredag, etter mine utskeielser på torsdag... Og vekta viste ikke 63,7 som på torsdag, men 64,1. Jeg gir meg selv likevel godkjent! Men nå begynner den harde jobben, etter å ha gått ned det enkle første halvannet kiloet. Og nå har jeg også kommet til det punktet der jeg syns det er stress å registrere, jeg holder sjelden ut lenger enn i 7-10 dager med det. Men denne gangen MÅ jeg. Snittet mitt i inntak har vært på 1500, og nå i helga mer - selv om jeg skulle ligge på 1400-tallet ang kcal. Jeg ser at jeg bare MÅ være streng og veie og registrere, viss ikke sklir det ut, og jeg går opp i stedet for ned. Føler jeg har gjort det denne helga, siden jeg har slurvet med å registrere. Så nå er jeg glad det er lenge til fredag og neste veiedag. Målet mitt da er å være på 63tallet. Det er ingen problem, om jeg klarer å være strukturert.

Jeg ligner deg, Bijou, i størrelse (36-38). Og når jeg legger på meg, så er det rundt magen, og delvis hofter. Men det meste er på magen. Derfor går det også kjapt å se resultater, når jeg bare tar meg sammen og ikke spiser for mye.

 

 

Fredagens rapport:

22.01.16: 64,1 kg, ned 0,8 siden sist

15.01.16: 64,9 kg, ned 0,6 siden sist

11.01.15: 65,5 kg

MÅL: At vekta ligger på 61-tallet, la oss si 61,5 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått helg! Og grattis med nedgang til både Løffen og LiveLife! :)

 

Her har helga gått helt fint. Prøvde å holde litt mer fokus på inntak denne helga enn sist. Fikk løpt søndag og veide inn imorges på nøyaktig det samme som på fredag. Det er helge-bestått her i boka!

 

Utrolig deilig å starte en uke uten å måtte ta av alle helgegrammene først... ;) Så får vi se hva uka bringer, av eventuell mer nedgang. Håper jo det, da.

 

Startet uka med å registrere inn dagens mat, i alle fall. Forrige uke orket jeg ikke registrere noe som helst. Får være flinkere denne uka.

 

Og planlegger ukas første løpetur igjen imorgen.

 

Stå på, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjempes det på av alle og enhver :D Bra man kan motivere hverandre!

 

Nå har det blitt min tur til å bli syk. Har holdt senga siden mandag ettermiddag. Jeg rakk akkurat en styrkeøkt mandagen før jeg måtte krype under dyna. Siden har jeg blitt liggende i horisontalen med feber, hals- og øreverk og en skikkelig ugrei hodepine :( I dag begynner ting å lette heldigvis. Så jeg stilte meg opp på vekta for den ukentlige torsdagsveiingen: 59,6 :D Holder stand der jeg vil være - rett under 60. Hurra :lol::lol:

 

Helgen nærmer seg og jeg håper den blir fin for alle mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Da er atter en uke gått. Litt stille her inne i løpet av uka, eller...? Håper alle er på rett kjøl likevel, på hver sin kant. God bedring til deg, Snusmumrikke! Og grattis med å holde deg der du vil være, tross sykdom.

 

Her har uka gått helt etter boka, egentlig. Det aller meste på autopilot selv om jeg hadde noen utfordringer matmessig med middag ute (og cocktailer etterpå) på onsdag og hele 2 bursdagsfeiering på jobb torsdag. Men jeg valgte klokt hele veien. Unnet meg litt, men ikke alt. Og har veska full av Post-it lapper med alt jeg har spist, igjen, men ingenting registrert (etter mandagen) her inne, igjen... Så jeg vet faktisk ikke hvor mange kalorier jeg endte på hver dag eller hva snittet ble. Men skitt samma.

 

For jeg har trent bra, med løping tirsdag og torsdag. Og styrke og rockering derimellom.

 

Og alt sammen har gitt positivt utslag på vekta. Jeg har sirlig gått ned nøyaktig 200 gram hver eneste dag (endte med at jeg veide meg hver dag, for det ble jo så gøy). Fra 64,8 kg på mandag, til 64,0 kg i dag. Wohooo! :)

 

Forventet egentlig ikke så mye nedgang denne uka, både pga. matutfordringene og det faktum at dette egentlig er PMS-uka mi. Men det ga visst kroppen blaffen i. Og da skal ikke jeg stoppe den.

 

wZi9bew.png

 

Januar ble akkurat slik jeg håpet og satset på. Jeg fikk formen i sving og kostholdet under kontroll igjen. Så nå er jeg klar for februar og 63-tallet!

 

Plan for helga: ikke havne altfor mye utpå godis-galeien, men tenke meg om underveis - og ta månedens 10. og aller siste løpetur på søndag.

 

God helg alle sammen!

 

P.S. Løpemessig var forresten målet for januar 8 løpeturer, i motsetning til fjorårets skarve 3(!) løpeturer i januar. Har altså klart 9 foreløpig, snart 10. Veldig stolt av meg selv for det, i det som jeg synes er årets desidert tyngste og deprimerende måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg her inne :-)

Så bra at du har kostholdet under kontroll og er på full fart mot 63-tallet, Bijou :-) :-) GRattis!

Jeg hadde huset for meg selv i går noen timer(og det er ikke ofte), og da ble det full prøving av klær og det var kjekt for jeg merket at de fine kjolene mine satt løsere:)

Vekta svinger endel for tiden mellom 62 og 63, men jeg har vært flinkere til å velge sunt. Men i kveld blir det vin og potetgull og litt sjokolade!!

Jeg merker at jeg faktisk tror på at jeg kan ha 60 kg som min vekt, har ikke trodd jeg kan klare det helt på ordentlig på veldig lenge. Men er det noe jeg vet, så er det at det gjør seg ikke selv og veien blir humpete og ikke rett frem...

Godt vi kan komme med gleder og bekymringer her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang, Bijou og Løffen! Og med å holde deg stabil der du vil være, Snusmumrikke! :)

 

Jaja, når alle er så flinke må vel noen skille seg ut, og det blir altså meg. Jeg er sliten og sulten om dagen, og det er ingen god kombinasjon. Droppet trening etter jobb i går fordi jeg rett og slett ikke har krefter nok, og det er ikke noe jeg har gjort mange gangene dette siste året, på tross av behandlinger og alt.

 

Nå har dessuten vår nye vekt kommet i hus, og det er som jeg fryktet - den gamle var for snill (inntil den tok av fullstendig, da ;)). Jeg har veid meg et par dager og ser at jeg får vekt på 66-tallet nå - den ene dagen til og med høyt 66-tall! :blink:

 

Så jeg blir nødt til å ta meg sammen. Dette går ikke bra, jeg bør i hvert fall ned til 64 kg. Men så var det å orke da. Akkurat nå er det vanskelig. Om en uke reiser jeg imidlertid på en ukes rehabiliteringskurs, og jeg håper det vil gjøre meg litt mer opplagt. Da bør jeg klare å brette opp ermene til ny dyst!

 

Jeg legger inn riktig vekt mandag. Da endrer jeg også signatur og skjema, for historikken blir litt feil nå jeg ser at vekta var feil. Det blir rett og slett en ny start ;)

 

Riktig god helg alle tre! God bedring, Snusmumrikke! Fortsett i den gode stimen, Bijou og Løffen - og smitt meg med litt av energien og gåpåmotet deres, da! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang Bijou, og med de positive utsiktene Løffen!

Og lykke til med rehabiliteringskurs og ny start Tulla. Jeg føler med deg angående den nye vekta. Jeg hadde akkurat samme opplevelse i sommer. Det var ikke gøy, men det er jo ikke umulig at det var de gamle som viste riktig? ;) Ja, ja ny skala blir det å forholde seg til uansett.

 

Jeg tror trenden din snur kjapt - du fremstår jo som superpositiv og suksessfull både når det gjelder mat og trening!

 

Jeg sliter fortsatt med litt sykdom i kroppen, men nå måååå jeg få trent igjen så jeg har booket inn treningsavtaler både i dag og på onsdag. Det kan bli tungt er jeg redd :unsure: , men jeg ser lysere på treningen nå som det er lysere ute. Allting letter liksom da B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ønsker, Snusmumrikke! Jeg trenger dem. Dagens status er horrible 66.9 kg - det høyeste jeg har sett på lenge :(

 

Jeg tror det er en kombinasjon av at jeg faktisk har lagt på meg og strengere vekt. Når det er sagt, tror jeg den nye vekta er mest realistisk. Har lenge lurt på om den gamle var for snill - bortsett fra da den sendte meg opp i tresifret, da :lol:

 

Uansett er status at jeg må ned i vekt, helst 3 kg eller mer. Januar er den vanskeligste måneden i året for meg, det gjentar seg igjen og igjen. Jeg har fått opp sukkerhungeren i jula, og det er fortsatt mørkt og kaldt ute (jeg trenger lys). Skiturer har jeg bare tid til i helgen - hvis det er skiføre da. I år fikk jeg til og med influensa i starten av måneden :o

 

Men nå skriver vi altså februar, og lyset begynner å komme tilbake. Jeg skal reise bort en uke fra fredag, og da skal fokus være på å få tilbake energi og overskudd. Kostholdet styrer jeg ikke, men jeg skal prøve å gjøre fornuftige valg og være så aktiv som mulig. Ny vektstatus sjekkes mandag 15.02., og så må jeg rett og slett bare brette opp ermene og sette i gang!

 

Ha en riktig god uke, dere slanke og lette damer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye badevekter er riski bizzniz, Tulla... De har desverre en tendens til å vise mer enn de gode, gamle. Æsj!

 

Men trøst deg med at det bare er midlertidig! B) Rehabiliteringskurs høres ut som en positiv mulighet (uten at jeg vet helt konkret hva det går ut på), så ikke stress noe mer med vekta før du kommer hjem, du.

 

Og jeg er forresten akkurat som deg; januar måned kan du få billig... :( Desidert tøffeste måneden i året, på alle mulige måter. Alt er bare mørkt, tungt og trist. Så hipp, hurra for at den måneden er over! Nå går det mot lysere tider, definitivt.

 

Her gikk min egen helgemoderasjonen så som så. Fikk lørdagen litt spolert av at det havnet en konfekteske i hus etter at jeg hadde kjøpt inn lørdagsgodiset. Dermed ble det altfor mange fristelser innen rekkevidde på en gang, for en sjokkis-elsker med PMS... <_<

 

Ble ikke så veldig mye bedre av at vi hadde hjemmelaget pizza til middag den ene dagen og pølser den andre. Tror ikke jeg så snurten av en grønnsak hele helga, gitt.

 

Fikk løpt på søndag, som planlagt. Men det var ikke nok til å berge meg, så jeg veide inn på 64,7 kg i morges. Altså 700 helgegram opp.

 

Ja, ja. Det er bare å brette opp ermene og sette i gang med å rette opp fadesene! Dette skjer jo stadig vekk. Helgegram. Litt utopisk å tro at jeg skal klare hver eneste helg uten.

 

Brukte forresten deler av søndagen på å lese igjennom den gamle tråden min inne på Holde Vekten-forumet, og møtte meg selv i døra der, på flere måter. Ho ho! ;) Men også en del å lære, sånn i retrospekt. Man har jo en tendens til å følge gamle mønstre. Kremt...

 

Ser i alle fall frem til å komme meg lenger nedover på vekta og flytte tilbake til HV. Inntil videre er det en av gulerøttene mine! :)

 

Ha en fin og fokusert uka, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke droppet ut, det kan kanskje bare virke sånn.. Forrige uke var jeg borte et par dager med jobben, og ellers var det en hektisk uke. Så jeg rakk ikke skrive noe innpå her. Og dessverre hadde jeg ikke hatt så mye positivt å meddele. Det ble en dårlig uke med lite fokus på kosthold!!! Og det viste selvsagt fredagens vekt: opp en halv kilo, i stedenfor ned en halv kilo... som hadde vært et realistisk mål. Da hadde jeg nå vært godt i gang med 63-tallet, i steden befinner jeg meg på det irriterende 64tallet, og jeg vil bare VEKK VEKK VEKK derfra!!!

Jeg har invilget meg selv litt søtt hver dag, selv om jeg liksom skulle slanke meg. For jeg kjenner at jeg bare blir helt MATT av tanken på å ikke kunne kose meg litt til kaffen. Men jeg ser at dette fungerer ikke.

Jeg kjenner meg SÅ igjen i det dere skriver om januar.. Det er en tøff måned. Og jeg har bestandig sånn søtsug etter jula, og det hjelper ikke akkurat med alt det julegodteriet på tilbud!!!!! Så det er alltid vanskelig å kutte i januar måned.. Men nå har jeg bestemt meg for at februar skal bli min måned. Og at til påske skal jeg ha nådd målet mitt. Aller helst ønsker jeg å nå det tidlig i mars, sånn at jeg kan få stabilisert meg litt før påske.

Jeg innser at jeg ikke kan drive å unne meg selv noe søtt hver dag. Det går ikke. Så nå går jeg tilbake til kosemerkene, de skal brukes på sjokolade og det skal noteres i dagboka her på nettet. Jeg er litt usikker om jeg deler kvota i to: en på onsdager og en på lørdager. Da har jeg noe å se frem til midt i uka liksom ;)/>/>/> Hver dag nytter ikke. Jeg klarer ikke å begrense meg til en liten rute, så tragisk det enn høres ut. Hvor ble det av all viljestyrken min??

Ellers så blir det til at jeg MÅ registrere hva jeg spiser. Jeg gjorde det i 7-10 dager, så droppet jeg det, for jeg synes det er SÅ kjedelig! Men nå mååå jeg begynne igjen, viss det skal bli resultater. Og med min variable trening (skal prøve tre ganger i uka nå i februar), så må jeg holde meg på 1400 kcal. Noe mer nytter ikke om jeg vil gå ned. Jeg har som mål å skrive innpå her et par - tre ganger i uka, der jeg sier litt om hvordan det går med mat-inntaket, evt melde fra om ca kcal for noen dager i slengen. Skal se hva som er best for meg ifht motivasjonen og å gjøre dette ordentlig! Det er rart at man trenger å bli ansvarliggjort, skulle tro man kunne være det på egen hånd, men jammen ikke lett.

Så: her er målene mine, litt konkrete:

Daglig inntak på ca 1400 kc, prøve å spise frukt og grønt hver dag, og i godkjent mengde.

Godteri: kun kosemerker, og hele kvoten brukes på sjokolade, som er min favoritt!!!

Trening: 3 gagner i uka (spinning / litt styrke), evt en rask gåtur eller to, om været tillater det.

Til neste fredag (5.februar) skal jeg se 63-tallet.

 

Fredagens rapport:

29.01.16: 64,6 kg, opp 0,5 kg siden sist :angry:/>/>/>

22.01.16: 64,1 kg, ned 0,8 siden sist

15.01.16: 64,9 kg, ned 0,6 siden sist

11.01.15: 65,5 kg

MÅL: At vekta ligger på 61-tallet, la oss si 61,5 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slemt av meg å si at jeg finner litt trøst i at vi er flere som snubler? :rolleyes:

 

Men vi skal få det til, alle sammen - etter hvert!

 

Den nye vekta mi er tydeligvis ikke ufeilbarlig, den heller. I morges viste den 800 gram mindre enn i går - OG lavere fettprosent! Det virker jo supert, bortsett fra at jeg ikke var spesielt flink med maten i går, og veldig stillesittende... :lol:

 

Ellers fant et par twist-biter veien inn i munnen min på jobben i dag, gitt. På en tirsdag. At det skal være så vanskelig å være flink! Men jeg har da iallfall trent i morges.

 

Lykke til videre i kampen for å overvinne fristelsene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :-)

Det er ikke noe galt i å finne trøst i at andre snubler, Tulla :-) Vi trenger det når det blir vanskelig. Det hadde vært rart om alle andre raste ned i vekt uten hindringer, mens jeg stod alene og lurte på hva som var galt med meg...!

Jeg unner alle her å nå målene sine, og håper at vi kan samles på hold vekten tråd etterhvert.

Men vi er jo ikke helt der ennå, foruten kanskje du snusmumurikke? :-)

 

Jeg hadde en drittdag i går. Handlet smågodt og brus på vei hjem fra jobb etter mye frustrasjoner der.... Var sur og sliten hele kvelden... huff! Mannen min holdt seg klokelig unna og satt på loftet og så tv, he he han kjenner meg når jeg er i det humøret :-) :-)

I dag har jeg fri og skal trene. Føler meg mye bedre og godt å ha litt egentid!Det er sååå viktig!

Ønsker dere en fin dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Løffen. Når ukens veieresultat klokket inn på 59,0 kg i dag tidlig må jeg vel si at jeg har nådd målet mitt. Og kan jeg kan dere :) :)

 

Jeg henger med dere her litt til før vi forhåpentligvis møtes på hold vekten ganske så snart :rolleyes:

 

Formen min har bedret seg og jeg fikk ukens andre treningsøkt i går. Løping. Oh lord så tungt det er når man har vært litt ut av det!! Nå er det bare å hente seg inn igjen. En løpetur er planlagt for helgen allerede.

 

Håper du koser deg på tur Tulla og at dere alle ser lyset ;) nå som våren er i anmarsj. Jeg gleder meg til vår, sommer og sol B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og hipp hurra for Snusmimerikke! Jeg er imponert :)/> Ikke verst. 59 kg, det høres ut som et fjernt tall.. .5 kg lettere enn meg du, da! Men så er det jo heller ikke målet mitt. Ser jeg 61tallet skal jeg være strålende fornøyd. Tipper vel helst at jeg deretter blir stabil på 62tallet. Det bruker å passe til min fasong. Så beholder jeg de "positive" formene mine, men blir slank om midjen igjen!!!

Det har gått fint denne uka. Jeg har ikke spist snop! Jeg er SÅ stolt! Nå gleder jeg meg til helga. Da skal kosemerkene brukes på sjokolade, og jeg skal dele min kvote på to dager: fredag og lørdag. Ellers har jeg hatt inntak på 1400-tallet ang kcal, mulig jeg kom oppå 1500 en dag. Men jeg er kjempefornøyd med å ha inntatt kontrollen igjen. Det har vært dårlig med trening. Så da må jeg trene tre dager på rad, om jeg skal nå målet mitt. Så denne uka må det bli to treninger med spinning og styrke, i morgen og søndag.

Jaja, bare en kort liten kveldsrapport på meg. Snikveiet meg i dag og var 64,0 kg. Så håper virkelig vekta viser noe med 63 i morga, det var jo det som var ukesmålet mitt! Dere hører fra meg. Lykke til med veiing og med helga og alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ren glede skynder jeg meg å skrive innpå her. For jeg er sååå glad for å kunne meddele at dagens veiing ble på 63 tallet, nærmere bestemt 63,5. Så da har jeg gjort mye riktig denne uka, på tross av manglende tid til trening. Det i seg selv er i grunnen en tankevekker. For da betyr det at man ikke kan skylde på at man ikke har hatt tid og derfor ikke har gått ned. For min del er det i allefall sånn. Så lenge jeg ikke har fokus på maten, så går jeg rett opp!! Men for min helse og mitt eget velbefinnende, så håper jeg kommende uke å få plass til (det vil si PRIORITERE) å trene tre ganger. Det gjør godt!

Håper dere andre også får oppleve en opptur på vekta i dag (eller skal vi si nedtur, det er jo nedover vi vil..... ;)/>

Nå er det viktig å holde fokus i helga, men unne seg litt. Jeg skal bruke kosemerkene på sjokolade. Og ellers må jeg spise innenfor min tilmålte del. Jeg vil ikke gå opp alt dette igjen i helga!!!

 

Fredagens rapport:

05.02.16: 63,5 kg, ned 1,1 kg siden sist :D/>

29.01.16: 64,6 kg, opp 0,5 kg siden sist :angry:/>/>/>/>

22.01.16: 64,1 kg, ned 0,8 siden sist

15.01.16: 64,9 kg, ned 0,6 siden sist

11.01.15: 65,5 kg

MÅL: At vekta ligger på 61-tallet, la oss si 61,5 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ren glede skynder jeg meg å skrive innpå her. For jeg er sååå glad for å kunne meddele at dagens veiing ble på 63 tallet, nærmere bestemt 63,5. Så da har jeg gjort mye riktig denne uka, på tross av manglende tid til trening. Det i seg selv er i grunnen en tankevekker. For da betyr det at man ikke kan skylde på at man ikke har hatt tid og derfor ikke har gått ned. For min del er det i allefall sånn. Så lenge jeg ikke har fokus på maten, så går jeg rett opp!! Men for min helse og mitt eget velbefinnende, så håper jeg kommende uke å få plass til (det vil si PRIORITERE) å trene tre ganger. Det gjør godt!

Håper dere andre også får oppleve en opptur på vekta i dag (eller skal vi si nedtur, det er jo nedover vi vil..... ;)/>

Nå er det viktig å holde fokus i helga, men unne seg litt. Jeg skal bruke kosemerkene på sjokolade. Og ellers må jeg spise innenfor min tilmålte del. Jeg vil ikke gå opp alt dette igjen i helga!!!

 

Fredagens rapport:

05.02.16: 63,5 kg, ned 1,1 kg siden sist :D/>

29.01.16: 64,6 kg, opp 0,5 kg siden sist :angry:/>/>/>/>

22.01.16: 64,1 kg, ned 0,8 siden sist

15.01.16: 64,9 kg, ned 0,6 siden sist

11.01.15: 65,5 kg

MÅL: At vekta ligger på 61-tallet, la oss si 61,5 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...