Gå til innhold

Nok en ny tråd, måtte denne bli lang....


Anbefalte innlegg

Hei dere!

Så hyggelig å være i gang igjen :) Ja det hadde vært supert hvis Storesøster også kom tilbake. Håper hun titter innom oss og får lyst til å bli med.

Jeg fastet 2 dager i uka som har gått, og det gikk veldig greit. Jeg spiser kun middag de dagene, og så lenge jeg har noe å ta meg til hele dagen, og jeg går og legger meg litt tidlig på kvelden :) så går det fint. Tror også jeg har klart å ikke fråtse for mye i helga. Jeg har også klart å være mer i aktivitet. Jeg velger oftere sykkelen nå. Det har blitt lite 'skikkelig' trening, men det får komme etter hvert. Det hadde ihvertfall vært bra å fått inn noen skikkelige styreøkter. Det er bra at du er i gang med det Soleie. Vi vet jo hvor viktig det er. Jeg har medlemsskap på et treningssenter, men det blir lite brukt. Jeg vurderer å avslutte det, for det er så dyrt. Så kan jeg heller trene på egen hånd. Men jeg klarer liksom ikke å slutte heller. Jeg skal se om de får en bra timeplan til høsten. Hvis ikke tror jeg at jeg skal spare de pengene...

De første dagene i hundredagersprosjektet ser slik ut:

1/100 - tur 40 min

2/100 - tur + sykkel 60 min

3/100 - sykkeltur 20 min

4/100 - tur 90 min + styrkeøvelser på stuegulvet

5/100 - sykkeltur 20 min

6/100 - hagearbeid 3 t

 

I dag blir det vel kanskje en søndagstur. Akkurat nå har jeg det veldig godt med kaffen og godstolen :) Ha en fin søndag jenter! Jeg gleder meg til denne høsten med dere. Dette blir høsten da jeg skal komme meg ut selv om det regner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Igjen :)

 

Da var ferien over for min del også, og det er på tide å komme tilbake til hverdagen for fullt.

Jeg fikk inn tre harde treningsøkter forrige uke, og er godt fornøyd med det. Aktiviteten i dagene imellom ble nok for lav, så det er noe jeg må jobbe med. Hadde jo kjøpt meg et sånn aktivitets armbånd som skulle hjelpe meg med den biten, men den tålte ikke bading, til tross for at den i reklamen skulle registrere aktivitet ved svømming. :/ Så da får jeg bare prøve så godt jeg kan på egenhånd.

 

Har lyst til å starte min egen 100 dagers utfordring. Mitt store problem er jo at jeg er så vanvittig glad i søtsaker, så klarer jeg å redusere inntaket av det har jeg kommet langt. Så da skal jeg prøve meg på 100 dager uten godteri. Vet det blir steintøft, men ikke umulig. Vet jo fra før av at søtsuget avtar etterhvert, og etter en stund har man rett og slett ikke lyst på. Til å begynne med skal jeg holde meg helt unna hvitt sukker. Tror søtsuget avtar raskere da. Etterhvert kan jeg unne meg en bit, men kun en bit, kake i godt selskap. Jeg vet nemlig det kommer både bryllup og 40 års dag i denne 100 dagers perioden min. Men godteri er helt forbudt hele perioden. Starter i dag!

 

Mål for trening:

3 harde økter hver uke + mer hverdagsaktivitet.

 

Kostholdsmål:

1600 kcal sunn mat hver dag

 

Vektmål:

Jeg ønsker å være i mål før neste sommer, dvs jeg vil ha en vekt på 68-70 kg innen da. Det burde gå greit om jeg følger de andre målene jeg har satt meg.

 

Ha en flott uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Her har det ikke gått helt etter planen. Eller planene... Jeg tror det ble litt for mange planer for meg! Litt for mange ting å klare på en gang.... så jeg har ikke klart å være aktiv hver eneste dag.

 

Hadde fire fine treningsøkter i forrige uke, og er fornøyd med det. Vi er inne i familiens bursdagsesong - så det var mye å gjøre og ordne i stand forrige helg - så noe trim i helgen ble det ikke. Men, ble ganske så svett av både husarbeidet og all matlagingen ;)

 

Dessverre så fant lit for mange kaolorier veien inn i munnen min, så jeg er ikke fornøyd med innsatsen på den fronten!

 

Nå er det tilbake til null sukker, pluss å redusere på alt som inneholder korn. Følte meg så vel i de månedene jeg gjorde det, fordøyelsen og formen var mye bedre.

 

Trente 70 min styrke/kondisjon i går. Begynner å føle at jeg får taket på det nå, så det er nesten så det begynner å bli gøy ;)

 

Vekta gikk ned bare 700 gram forrige uke. Så her er det mye å gå på!

 

Målet er å trene 4 ganger i uka, spise som jeg vet er ok - dvs. ligge på ca 1600 kcal - men håper å unngå å telle...og null sukker og godteri. Skal og ha en ukentlig veiedag - nå veier jeg meg nok for ofte....

 

Målet mitt er i første omgang ned på en BMI som sier at jeg er bare "litt" overvektig. Deretter er målet å være "normalvektig". Alt etter det er bonus ;)

 

Så dessverre Olga, jeg falt for av planen å være i aktivitet hver dag. Ble litt for mye for meg....Må i første omgang ha fokus på å trene 4 ganger i uka :)

 

Men, lykke til - det ser ut som om du er godt i gang!

 

Lykke til du og Snupsipups! Dette klarer du, var suuuuuuuper imponert over deg i fjor - så jeg er sikker på at du klarer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Er visst lenge siden jeg har tenkt på BMI...da jeg sjekket i dag, var det ingenting som het "litt" overvektig.... For å få en BMI som tilsier "normalvekt" må jeg veie 70 kg. Ikke et gram mer....så det er et stykke frem :huh:

 

Blir litt mindre trening på meg denne uken. Var hos fysioterapeut i dag, for å gjøre noe med betennelsen i hoftene mine. Jada....har visst ikke vært så lurt å gå lenge med de smertene (12 år til og fra) var mye å ta tak i for å si det slik. Etter en undersøkelse med påfølgende behandling med knekking, akupunktur og elektroder var jeg temmelig mørbanket. Måtte ta det med ro noen dager....det er helt greit....

 

Men, håpet er at han kan få orden på hoftene/ryggen min slik at jeg kanskje kan løpe igjen :) Har gått til han før for en skulder, som egentlig skulle opereres - han fikset det med behandling og treningsterapi - så jeg håper det går samme vei nå :)

 

Har klart å holde meg til det jeg skal mht mat i dag. Er super-sulten....får ta meg en kopp te og en gulrot!

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Soleie :)

 

Håper fysioterapeuten får skikk på hoftene dine, det hørtes ikke godt ut.

 

Det går greit så langt med meg. De siste to dagene har alt gått etter boken kostholdsmessig, så da har iallefall starten gått bra.

Når det gjelder trening så har det bare blitt en trening så langt denne uka, men jeg skal nok bite tenna sammen og rekke tre denne uka også. Skulle egentlig avgårde i dag, men var helt kaputt etter senvakt i går og dagvakt i dag. Det blir aldri mer enn 5,5 timer søvn imellom slike vakter, og det er vel lite for meg. Så da ble det middagshvil isteden. Men i morgen derimot, da må jeg bare komme meg avgårde.

 

Har ikke tort å regne ut min BMI nå, men regner meg jeg er oppe på fedme nå. Så da venter jeg til vekta blir litt hyggeligere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

 

Da har enda en dag gått, og også i dag kan jeg si meg fornøyd med kostholdet. Et nytt skritt i riktig retning. :)

Jeg har også gjennomført trening nr 2 denne uka, så da gjenstår kun 1. Det skal jeg nok greie fint. ;)

 

Dagens trening besto av en ny aerobics time. Kan ikke huske sist jeg var på aerobics. Likte timen godt det var en god blanding av både kondisjon og styrke. Det var kun et problem: VEKTA MI!!! Kan aldri huske at jeg har vært så hemmet av vekten under en treningstime før. Jeg fikk vondt i knærne, krampe i leggene og når vi skulle hoppe ville ikke kroppen bli med opp. Fikk også problemer under mageøvelsene, magen var rett og slett i veien. Og aldri noensinne har sit ups vært så vanvittig tungt. Ja her har jeg virkelig noe å arbeide med. Sånn kan det da ikke fortsette. Heldigvis følte jeg at det bare ga meg mer motivasjon til å gå ned i vekt. Tidligere ville jeg nok trøstet meg selv med en sjokolade, men i dag ble det en deilig salat med egg og skinke(Veldig godt var det også). Enda et skritt i riktig retning. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå godt å se at dere alle tre er igang igjen!!

Nå ble jeg super motivert 😊

 

En kort oppsummering siden sist:

- forelskelse som gikk over..

- mye styr på jobb

Og så trøste spiste jeg meg opp på 83,4 kilo! Arghh!

 

Men etter sommeren ble det bråstopp, følte meg tung og helt elendig..

Så har kommet meg ned 3,4 kilo med GR meny og trening.

Veier nå 80 og nå vil og skal jeg ned til 74 og BLI der! Jeg har meldt meg på ett GR kurs, kjenner at jeg trenger drahjelp på veien ned til trivselsvekta.. Begynner på mandagen. Men nå er dere også igang, så nå kjenner jeg at dette blir en bra høst jenter 😊

 

Dette skal vi klare sammen 😊😊

Vi snakkes

Stor klem fra Storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

 

Da har jeg fått gjennomført trening nr 3 denne uka, og trenings målet er nådd. Dagens økt ble en jogge/gå tur. Tar det litt forsiktig nå i starten for å unngå skader. Kroppen er såpass tung nå at det kjennes godt i knærne, så da er jeg heller forsiktig.

 

Har også greid målet om å holde meg unna sukker, så foreløbig er jeg oppe i 5 sukkerfrie dager. Og foreløbig går det greit. Det eneste jeg er ikke er 100 % fornøyd med er dagen i går. Da ble det litt mye mat og litt mye popcorn, så det ble nok langt over 1600 kcal. Får være litt mer måteholden i dag. Tror jeg utsetter veiing til tirsdag siden jeg startet på tirsdag. Da får jeg en dag ekstra å rette opp gårdagen også.

 

Ha en fortsatt fin søndag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra deg, Storesøster! Veldig hyggelig for oss andre! Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte over at vi har vært til og fra her inne i 3 år.....men jeg er nå veldig glad for at dere er her :) godt at det er andre i samme båt ;)

 

Leit å høre at forelskelsen gikk over - håper det går greit med deg :)

 

Ny bursdagshelg her - totalen på helgen er dårlig....for mye surr....trening ble bare en gang denne uka - har hatt skikkelig vondt i hoftene etter behandlingen forrige uke. Egentlig skikkelig irriterende - nå som jeg var kommet så godt i gang med treningen. Men, får se langsiktig på det.

 

Har og innsett de siste dagene, at jeg må skrive ned og telle kalorier. Dette holder ikke! Så uka som kommer skal bli bra på alle måter - jeg lover ;)

 

Grattis med alt du klarte forrige uke, Snupsipups - det er superbra! Måtte le da jeg leste om aerobic-timen din ;) var jo godt at du ikke tok den sjokoladen etterpå - kjenner den følelsen.....

 

Olga da - hvordan er det med deg?

 

Ha en fin uke alle sammen - stå på kanskje vi tilsammen har gått ned opp til flere kilo om en ukes tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Så gøy at du også er på plass Storesøster! Herlig å ha gjengen samlet :) Og lykke til med kurset! Det er jo gøy å gå på kurs. Da jeg gikk var det også høst. Koselig å samles et sted en time på kveldstid. Drikke te og utveksle erfaringer, treningstips og oppskrifter.

 

BMI ja, det er dyster lesning nå... Jeg har bikket 'sykelig overvektig' :( Eller enda verre, på engelsk: OBESE!!! Fysj! Det skal ikke mye til før jeg er på 'overvektig' bare, men det er nesten 15 kg til normalvektig. Men 1 kg om gangen :)

4 ganger trening i uka er veldig bra Soleie. Mine 20 min til dagen er jo ikke nødvendigvis trening. Men det gjelder jo bare å finne en plan og et mål som passer for en selv.

 

Kjenner godt følelsen din fra aerobicen jeg også Snupsipups. Jeg hater spinning jeg, for da er min mage i veien. Låra dunker opp i magen så jeg blir helt kvalm.

Imponerende med sukkerfire dager! Det får blitt mitt neste hundredagersprosjekt. Bare ikke i desember da... :) Jeg har tenkt tanken på 100 dager uten godteri, men har ikke vært motivert til det enda. Men jeg hadde definitivt hatt veldig godt av det!

 

Uka mi har vært sånn halvveis. Jeg har fremdeles tenkt å faste 2 dager i uka, men denne uka ble det kun 1 dag. Jeg var på jobbreise med seminarer tirs-fred, og da er det vanskelig å unngå felles lunsjer, kaffepauser med frukt og kjeks, felles middager osv osv... Og jeg fikk ikke tent noenting, så jeg har heller ikke klart min 20 min disse dagene. Dessverre. Jeg trodde i det minste at jeg skulle få tatt noe styrkeøvelser på hotellrommet på kvelden. Men med fullt opplegg hver dag og et knøttlite rom, ble det vanskelig. Eller, veldig lite fristende... Så jeg må prøve å ta det igjen. Så jeg gikk og syklet lang tur i går. Så nå ser lista sånn ut:

1/100 - tur 40 min

2/100 - tur + sykkel 60 min

3/100 - sykkeltur 20 min

4/100 - tur 90 min + styrkeøvelser på stuegulvet

5/100 - sykkeltur 20 min

6/100 - hagearbeid 3 t

7/100 - tur 1 time

8/100 - tur, 45 min

9/100 - :(

10/100 - :(

11/100 - :(

12/100 - :(

13/100 - tur + sykkel, 75 min

14/100 - tur, 1 time

Hvis jeg tar gjennomsnittet ser det jo ok ut... Men de neste 14 dagene må være mer aktive. Og jeg bør trene mer styrke. 1 gang i uka. Skikkelig. På treningssenteret. Det er bare så kjedelig... Må se om jeg kan finne en gruppe-styrke-time som passer. BodyPump eller noe sånt.

Jeg skal ikke legge inn fra dag 1/100 i hvert innlegg :) Men må oppdatere lista komplett innimellom for å se hvordan det ser ut.

Ha en riktig fin uke dere! Det skal bli fint å følge dere denne høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Du er jo godt i gang med aktivitetene dine Olga! Så dette kommer til å gå bra! Forstår at det er utfordrende å være på jobbreise - ikke så lett å planlegge da nei...

 

Har vært "flink" i dag :) Trent, spist og veid alt - og registrert det! Ble ca 1600 kcal. Kjenner på kroppen at det ikke var så dumt! Kan nok ha en tendens til å spise for lite - for så å spise feil mat....ser jo fort når jeg veier/registrerer at det er litt å gå på ja :P

 

Gikk ikke på vekta i dag, som planlagt....glemte det rett og slett (fortrengte det?) Men, tror ikke det er noe særlig nedgang siden sist.

 

Håper uka kommer til å gå bra - tror jeg ikke blir utsatt for så mange fristelser - så det bør gå greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Da var første veiing unnagjort for min del og det ble en nedgang på 0,5 kg. Helt ærlig hadde jeg håpet på mer første uken, men det går da iallefall rett vei.

 

Første trening denne uka er også unnagjort. Det er fortsatt tungt. Blir like forbauset hver gang over hvor mye tyngre det er å trene nå enn da jeg var lettere. Heldigvis har jeg vært der før sånn at jeg vet at det blir bedre etterhvert. Hadde jeg ikke visst det, hadde jeg nok gitt opp tvert. Men nå motiverer det meg ekstra, for sånn vil jeg iallefall ikke fortsette å ha det.

 

Jeg holder meg fortsatt sukkerfri, så da er en hel uke unnagjort også der. Det har egentlig gått overraskende greit så langt. Måtte det bare fortsette.

 

Håper på positivt resultat for deg også Soleie når du tørr å hoppe på vekta. ;)

 

Vi er nok i samme vektkategori vi Olga, men der har vi ikke tenkt å holde oss særlig lenge, har vi vel? Første skritt veien mot "bare" overvektig.

 

Må vel komme meg i dusjen før jeg skal videre ut på farten. Snakkes siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter 😊

 

Ser dere er godt i gang, så dette ser ut som blir ei bra uke!

 

Ned til 79,5 i uka her og det var utrolig godt å se 7 tallet. Har også begynt på kurs, kjenner at det motiverer men fikk litt "hakeslepp" av treningspresset..men det kan jo være bare jeg følte det sånn..har slitt med å få nok TP før i tiden, så har nok noe å jobbe med her ja..

 

Ha en fin tirsdag alle sammen, skal få på meg treningsklær og komme meg ut på en gåtur 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Ja, da var det blitt torsdag allerede! Så langt har uka gått etter planen :) Har trent to ganger, og spist riktig :)

 

Nesten sånn at jeg gruer meg til helgen - spiser så fort for mye da. Det er ikke godis som er mine fristelser - men vet at f.eks. taco-middagen ofte blir alt for heftig. Kanskje jeg burde ta å veie og telle kaloriene på en taco-middag, hvor jeg hiver på med det jeg vil? Tenker jeg hadde fått meg en "vekker"!

 

Vel, vel - skal trene i dag og, og forhåpentligvis spise etter planen :)

 

Hvordan går det med dere?

 

Torsdagsklem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har gått greit så langt med meg også denne uken. Hadde planlagt trening nr 2 i dag, men nå har jeg fått vondt i halsen og feber. Passet meg dårlig nå når motivasjonen til å trene endelig er på plass. Får bare håpe det går fort over.

 

Som deg Soleie gruer jeg meg nesten litt til helgen. Det er da utfordringene virkelig kommer. Men er jo innstilt på å greie det også denne uken. Fikk forresten smaksprøve på en kjempe god Puka te på helsekosten før i dag. Refresh tror jeg den het og hadde deilig mintsmak. Den må jeg handle inn til helgen tror jeg. Da får jeg noe søtt og godt allikevel. ;)

 

Nå skal jeg legge meg under pleddet og kose meg, kjenner jeg er litt småslapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uka har gått ganske fint. Jeg har fastet 2 dager og er fornøyd med det. Mandagen går som regel helt fint, mens torsdagen er mer utfordrende. SIkkert fordi motivasjonen er sterkere i begynnelsen av uka :)

Avtalen med meg selv om minimum 20 min bevegelse har fungert bra. For hvis jeg da kommer til kvelden og har hatt en helt passiv dag, så må jeg ihvertfall ut på en tur i nabolaget. Men jeg må få inn mer 'skikkelig' trening føler jeg.

 

15/100 - tur 30 min

16/100 - sykkeltur 30 min

17/100 - tur 20 min

18/100 - tur med litt løping innemellom, 1t 10 min

19/100 - tur 30 min + styrkeøvelser på gulvet hjemme 20 min

20/100 - ikke noe så langt i dag. Så får finne på noe for å ta det igjen :)

 

Har du blitt syk Snupsispups, eller kom du deg? Te er et godt tips til noe godt som er sunt men kos. Jeg vil også kjøpe inn litt. Smakte en god en med vaniljesmak nylig. Den var veldig god.

Gratulerer med nedgang. Jeg håper også å se 7-tallet neste gang jeg går på vekta. Men venter litt til med det jeg også...

 

Lykke til med helga dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Så flink du er med aktiviteten og fastingen Olga, da kommer nok resultatene også. :) Det har blitt lite aktivitet på meg denne uka, er fortsatt syk. Er bedre i halsen, men nå er jeg mer klassisk forkjølet med tette bihuler, hodepine og rennende nese. Trodde ikke jeg skulle komme meg opp av senga i morges, men en Paracet og litt nesespray gjorde susen, så nå føler jeg meg mye bedre. Håper formen er såpass at jeg iallefall kan gå en tur i morgen, det er så nydelig vær her nå.

 

Maten har også gått helt etter boka, og ikkeno sukker er inntatt på 11 dager (nr 12 i dag). Er så fornøyd med innsatsen at jeg måtte tjuvveie meg, og det resultatet så også svært lovende ut. Men når det er sagt så er det nok lenge til jeg kommer under 80 kg enda, men det skal bli.

 

Smakte noe veldig godt her om dagen forresten, Quest bar. Det er en proteinbar som ikke er tilsatt sukker og som inneholder mye fiber. Det var utrolig god. Det skal jeg jammen unne meg når jeg har lyst på noe godt. Kunne godt spist den som lørdagsgodt for å virkelig kose meg selv om jeg ikke var på slankern en gang. Anbefales virkelig.

 

God helg til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Så flott at det går fint med deg Snupsipups - maten er jo det viktigste å få kontroll på :) men leit at du fortsatt ikke er i form! Riktig god bedring :)

 

Her har det og gått bra, jeg har trent det jeg skal og har kontroll på inntaket av mat. Men, kroppen kjennes så rar ut. Vet årsaken.....overgangsalderen er på god vei! Hele systemet er i surr... så det er bare å holde ut!

 

I dag er det ny bursdagsfeiring her - så da gjelder det å stålsette seg......har fått bestilling på varm browineskake med flytende sjokalde i midten - med is til......det er ikke noe særlig godt ;)

 

Ha en riktig fin søndag! Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det jammen mandag igjen, og selv om jeg egentlig har veie dag i morgen så klarte jeg ikke å vente lenger. Resultat ned 1,6 kg, hurra. :) Det er sikkert det resultatet jeg skulle hatt forrige uke siden det var oppstarts uka, men kroppen min hang visst ikke helt med. Jeg blir nok å veksle litt mellom mandag og tirsdag som veiedag, alt etter hvordan jeg jobber.

 

Forkjølelsen sitter fortsatt godt i, men i dag kjente jeg smaken på maten for første gang på flere dager, så da satser jeg på at jeg er på rett vei. Venter allikevel med trening til i morgen for å være på den sikre siden. Forsøkte meg på en halvtimes tur i skogen i går, det var utvilsomt for tidlig. Fikk noen intense hosteanfall i etterkant og var helt utslått. Måtte rett og slett legge meg nedpå litt.

 

Har forresten greid meg igjennom helgen uten sukker også, stolt nå altså ;)

 

Hvordan gikk det med deg og Brownies kaka Soleie? Den kaka hørtes jo bare helt fantastisk god ut, jeg måtte nok ha kjempet hardt for å bare greie meg med en liten bit av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Grattis, Snupsipups! Så deilig at du har gått så mye ned :) Flink du, nå virker det som du er kommet inn i en god rytme - så dette klarer du :)

 

Klarte ikke helt å holde meg unna den kaka nei....

 

Ned 1 kilo siden forrige veiing som var for 2 uker siden. Lite i forhold til innsatsen synes jeg....men ned er ned :) 9,3 trimpoeng ble det og i forrige uke, og det er bra.

 

Ny uke og nye muligheter! Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Snupsipups og Soleie68, med at kiloene forsvinner😊😊

Og så fint du føler deg bedre Snupsipups, treningen kommer da etter hvert.

Enn Olga76, hvordan går det med deg?

 

Her viste vekta 79 kilo, YES! Det er bare såå godt å se 7 tallet!

Jeg har nå gått ned 4,5 kilo siden juli og det er nesten 5 kilo det. Husker noen sa at 5 kilo er ca en klesstørrelse. Og kan være noe i det, for yndlingsbuksa har blitt løsere over lår og baken.

 

Så nå er vi på rett vei jenter, dette blir høsten vi klarer målene våre ( eller del målene- viktig det også)

Klem fra Storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Storesøster, og gratulerer med så flott resultat. :)

Gleder meg veldig til jeg også ser 7-tallet på vekta. Det 8-tallet er jeg slett ikke glad i. Føler meg tung og uformelig. Men sånn skal jeg ikke fortsette å være. ;)

 

Jeg er enda ikke helt 100 % så det ble ingen trening i dag heller. Nytt forsøk i morgen, og jeg kan da fremdeles rekke tre. :)

 

Det ble en travel dag hos oss i dag, så maten ble kjapp og usunn. Spagetti og stekt pølse. Føles nærmest som om jeg eser ut. Nei, i morgen blir det sunnere alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...