Gå til innhold

Nok en ny tråd, måtte denne bli lang....


Anbefalte innlegg

Hmmm...

 

Da har jeg vært på vekta jeg også. Ikke noe å juble over nei. 79,0 kg og faretruende nær 80 kg. Her må det definitivt gjøres noe. Bra vi er to ja. :) Og nå er det slutt på unnskyldninger som bursdagsfeiringer ++ Skal jeg komme i sommerform (eller halvmaratonform) må jeg bare forandre vaner. Noe annet ser jeg egentlig ikke som noe alternativ.

Vil shoppe klær og føle meg fin. Vil løpe langt uten å være halvdød etterpå. Vil ha mer energi og overskudd i hverdagen. Vil unngå diabetes og andre livsstilssykdommer. Så da har jeg vel bare en ting å gjøre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da starter vi visst likt - om det er en trøst….

Jeg er fortsatt imponert over det du klarte ifjor - så jeg føler meg trygg på at du klarer det igjen! Og denne gangen så henger jeg meg på deg :)

 

Dagen i dag har gått greit. Har loggført alt, og er innenfor mht kalorier. Ingen trening i dag…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt trøst er det jo, selv om jeg absolutt hadde unnet deg noe annet. Men litt godt å vite at jeg ikke er den eneste som sklir ut litt. :)

 

Tror ikke vet om noen i min omgangskrets som går like mye opp og ned i vekt som meg selv. Folk er liksom stabilt slanke eller lubne. Ikke sånn opp og ned som jeg holder på. Men målet er jo en dag å holde meg slank for alltid. Først da er jeg i mål. Greide meg sånn noenlunde fra jul og frem til sommern i fjor, men så kom nedturen på høsten og ødela alt. Og når jeg først fikk virkelig smaken på det søte igjen, så var ikke viljestyrken sterk nok til å stoppe det. Ikke var jeg misfornøyd nok til å finne motivasjon til å gjøre noe med det heller. Skremmer meg egentlig litt det der at jeg må være virkelig misfornøyd med kroppen for å finne motivasjon til å gjøre noe. Litt ekstra er ikke noe problem liksom. Det må være ille før jeg føler at jeg må ta tak. Og det taler jo egentlig imot at jeg noen gang skal greie å holde meg slank over tid. Men det kan da ikke være helt umulig vel?

 

Gårdagen gikk ikke helt 100 %. Greide meg bra helt frem til kvelden, da ble jeg skikkelig sulten. Så det endte med at det ble et ekstra måltid etter kveldsmaten og rundt 1800 kcal totalt. Tror jevnt over kveldene er mitt store problem. Da er jeg ekstra sulten, og da kommer søtsuget. Har stort sett aldri lyst på søtt på dagtid. Men håper at sultfølelsen skal bli mindre etterhvert som jeg venner meg til å spise mindre mat, slik at jeg skal greie dette på sikt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klarer vi ;)

 

Vi får hente frem det vi har av viljestyrke! Men, litt ekstra mat, er jo bedre enn å gå amok med godteri? Tror det er bedre å ta seg litt ekstra mat, enn å risikere å bli så sulten at det går rett utfor… ;) Sukkerbehovet ditt avtar nok snart, skal du se. Hjelper det å spise f.eks. mager vaniljekesam med bær?

 

Ja, det er rart - de fleste rundt meg er også stabile - iallfall så ser det sånn ut i mine øyne. Jeg har hoppet opp og ned mellom ca 72-80 kg i mange år nå. Vil og bli ferdig med dette her, en gang for alle. Når jeg ser på min egen historikk, så er det ikke så mye å bli motivert av…….men, vi får beholde håpet om at en dag - så klarer vi det :)

 

Har gått ganske greit de siste dagene - føler jeg er i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ganske greit med meg også, jeg ligger fortsatt på 100-200 kcal over skjema daglig, men jeg spiser sunt og sukkerfritt, så det kunne jo vært verre.

I går opplevde jeg noe "merkelig". For første gang på veldig lenge følte jeg at jeg faktisk hadde litt overskudd. Jeg var i godt humør, og hadde lyst til å trene.

De to siste treningsøktene har også gått bra, jeg har både hatt fremgang og det føles ikke lenger som jeg skal dø underveis. :)

Er overbevisst om at dette skyldes sunnere kosthold og mindre sukker. Er egentlig skremmende å oppdage at sukker har denne effekten på folk. Bare så innmari synd at det skal være så utrolig godt.... sukk.

 

Kesam med bær bruker å hjelpe godt det, jeg må bare huske å kjøpe det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikker innom tråden her også, vi har vært på samme tråd før, snupsipups...tjorvens. Hun nådde sitt mål og har vært flink siden, så hennes tråd er avsluttet.

Jeg er litt eldre enn de fleste her, blitt pensjonist nå, 67, men jobber i halv, skal fortsette med det så lenge hodet virker...Fant en tråd med noen andre bestemødre her, med ganske stor spredning på ønsket vekt tap. Driver på der.

Jeg gikk ned til 64 under tråden til Tjorven.

Og har greid å surre på meg vekt opp til 71 igjen.

En kan jo ikke begripe den mekanismen der??

Så fornøyd en var på 64, følte jo at en fløy!! ( har veid 86)

ALDRI skulle man gå opp igjen..

 

Så kommer de første to tre, og noen til, så har man en dårlig periode, og bums er det ute av styring. Jeg har slitt med motivasjonen i lang tid.

Men nå har noen smelt av ei bombe under meg!!! Har fått beskjed om at begge knærne mine er utslitt og må skiftes. Og gjennom den tiden skal jeg ikke ha mange kilos overvekt å dra på nei!

Og det skal trenes iherdig både før og etter de operasjonene, for noe sofaliv med dårlige knær kommer ikke på tale, det får bli når en nærmer seg hundre og begynner å ta det med ro...

Nå har jeg tatt fram ryggsekken med de overflødige antall kilo, går litt rundt med den hver dag, og skal kaste tapte kilo ut ettersom tiden går. Fin metode for å visualisere, og virkelig kjenne på kroppen hva men utsetter den for!

 

Stikker nok innom her iblant, om jeg får? Hilsen sekstito som har blitt 67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sekstito :)

 

Selvfølgelig kan du stikke innom her så ofte du vil, bare koselig med selskap av flere. :)

Litt kjedelig at vi skulle havne tilbake her begge to etter å ha vært på hold vekten. Men slik har det vært i mange år med meg, jeg har ennå ikke knekket koden for å holde vekten. Men gir ikke opp. ;)

 

Så kjedelig at knærne dine har blitt så dårlige. Håper det vil gå bra med både operasjoner og opptrening i tiden etterpå. Var med å så på en kneoperasjon den gangen jeg var student. Syns det var så spennende at jeg nesten hadde lyst til å krype oppi for å se. :D

 

Artig måte å visualisere overvekten på. Gir vel en liten oppvekker å kjenne på hvor tung kroppen er. Har hørt om andre som har stablet opp smørpakker når de har vært på butikken. Ganske skremmende å se 20-30 smørpakken foran seg å vite at alt det der har en for mye på kroppen. Bra vi er på rett vei igjen. ;)

 

I dag har jeg vært på kurs med mat på hotell. Spiste ganske fornuftig til å begynne med. Men da alle andre var å hentet seg kaffe og dessert, klarte ikke jeg heller å la være enda jeg var mett nok. Fikk en skikkelig nedtur da jeg kom hjem med blodsukkerfall, manglende energi og elendig humør. Måtte virkelig ta meg sammen for ikke å begynne å gråte. Skremmende at sukker skal ha den effekten. Burde egentlig stått en stor advarsel på alle sukkervarer, sånn som på tobakken. "Helseskadelig, kan medføre fedme, livsstilssykdommer, energiløshet og depresjon ++"

 

Før eller siden skal jeg klare å venne meg av med denne giften som har sånn dårlig effekt på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på et seminar på Ekeberg i høst, med flere foredragsholdere, bl a en som hadde lidd sterkt under avhengighets syndrom, både til alkohol og sukker. Hun sidestilte dem rett og slett. Ganske sjokkerende å høre på. Hun jobbet som terapeut med dette nå. Etter det slutta jeg å kjøpe Pepsi Max, siden det kunstige sukkeret bidrar til å holde trangen oppe...

Reklamen sier jo at sukkerfri brus kan man drikke, ingen kalorier...Men virkningen på kroppen er jo det samme i andre henseende.

 

Jeg drev også med smør og sukkerposer som vektsammenligning, men det ble jo brukt etterpå...nå har jeg andre ting jeg vet hva veier, mel, hermetikk osv, sånt en kan bruke med god samvittighet etterpå.

En får ta i bruk alle redskaper!

 

Ja, en blir så sinna på seg sjøl at en ikke har større viljestyrke, rene blåmandagen. Men gi opp, aldri! Og det er iallefall en styrke til å holde seg litt i skinnet.

Ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann - og hei på deg "Sekstito"

 

Det var lurt - bruke noe som vekt som man "kan" spise. Etter at jeg leste det første innlegget ditt - så tenkte jeg at det skal jeg jammen gjøre, visualisere det jeg trenger å ta bort fra kroppen. Men, så tenkte jeg jo, at nei….da må det jo spises etterpå. Men, nå skal jeg kjøpe inn hermetiske tomater og legge i en sekk! Det bruker jeg veldig mye av i maten uansett ;)

 

Det har gått ganske greit denne uka, med unntak av i går…. Da glemte jeg meg litt. Burde ha droppet rømme og ost til tacoen! Pluss at det ble noen sjokoladebiter og et stort glass vin i tillegg…. To dager igjen til veiing, så får være litt strengere resten av helgen ;)

 

Har trent en gang til nå, bør få til noe mer i helgen….

 

Ha en riktig fin helg - og lykke til med "sukkerstoppet" Snupsipups ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Mandag og veiedag. Har gått ned 1,3 kg. den siste uka - og det er jeg veldig fornøyd med :) Har klart å skjerpe inn hverdagene og vært mer bevisst i helgen. Men, har mer å gå på…..ble nok både for mye rømme og ost på tacoen på fredag, for mange pizzastykker på lørdag, og kunne unngått kanelbolle i går…. Men, totalt sett bedre enn det har vært på lenge! Så da er det bare å være standhaftig den neste uken som kommer, er utålmodig etter å komme meg til 75 - da vet jeg at jeg begynner å føle meg litt mer vel ;)

 

Hvordan har det gått med dere?

 

Ha en riktig fin uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med super flott nedgang Soleie, dette går jo strålende :)

 

Vekta mi gikk ned 600 g denne uka. Kunne jo ønsket at det var mer, men vet jo godt at jeg ikke har greid å yte 100 %. Det har vel blitt 1800 kcal i snitt uka som gikk, så bør vel egentlig være fornøyd. Det ble bare to treninger også. Jeg sliter fortsatt med motivasjonen selv om alt har gått lettere. Men det skal bli bedre, litt etter litt. ;)

 

Positivt i uka som har gått er at jeg har holdt borte fra sukker (bortsett fra desserten på kurset). Det har stått fremme sjokolade på jobb både i går og i dag, og jeg har holdt meg unna. Veldig fornøyd med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Her hos meg går det litt opp og litt ned.

I går ble det en skikkelig nedtur i form av akutt søtsug med påfølgende raiding av skapene. Og noe fant jeg selvfølgelig, selv om det heldigvis ikke var mye.

I dag kom en opptur i form av årets første joggetur ute. Måtte bruke hele formiddagen på å motivere meg først, men kom meg ut. :) Det ble over 8 km totalt, inkludert noe gåing, men er greit fornøyd med det siden det er veldig lenge siden sist. Vi har jo egentlig hatt ideelle forhold for jogging det meste av vintern siden det har vært snøfritt siden i november. Ikke har det vært spesielt kaldt i år heller. Men frossenpinn som jeg er har dørstokkmila vært litt for stor.

Jeg kjenner godt at kroppen er 10 kg tyngre og at formen er dårligere enn i høst, men det var godt å komme seg ut en tur allikevel. Satser på at formen blir bedre for hver gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Så flink du har vært!!!! 8 km. skal du være stolt av :)

 

Har hatt en tung uke. Sønnen min har vært mye syk, og da er det som om jeg glemmer meg selv, og blir gående i et slags vakum av vonde og redde følelser. Ikke får jeg trent, og jeg propper på med karbohydrater.

 

Kjenner meg oppblåst og uvel, og oppgitt over meg selv!

 

Skal trene i dag - sønnen min og jeg skal spille squash. Har ikke spilt på 19 år! Grugleder meg…. Men, må bare… det er en ting han nå synes er gøy, og han må aktiviseres når han er frisk. Han har falt helt ut av idretten sin, siden han har vært så mye syk.

Han er veldig sterk - så jeg tenker jeg får kjørt meg ;)

 

 

Men, takk for motivasjonen - det var godt å hente litt positiv energi fra deg :)

 

God klem - og ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Soleie

 

Beklager sent svar fra meg, og trist å høre at du har det tøft for tiden. Håper du og sønnen din hadde det fint med squash. :) Har aldri prøvd det jeg, har liksom aldri tenkt på det. Håper det går bedre med dere begge nå. :)

 

Gikk på vekta på mandag og hadde ikke gått ned noen ting, så jeg mista litt motet.... Strever så hardt for å komme meg på rett kurs for tiden og når jeg ikke får noen belønning i form av vekttap føles det så lite verdt det. Resultatet ble det samme som hos deg; masse karbohydrater. ;( Føler meg bare enda verre etterpå, men der og da gir det en liten opptur.

 

Jeg skal fortsette å streve, vet jo at jeg kan klare det igjen. Plutselig kommer den store motivasjonen og da går alt av seg selv. Håper den snart dukker opp sammen med lysere dager. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Ja, det ble litt stille fra oss begge….. Det er godt du fortsetter å streve! For det er vel det det hele dreier seg om! Det går ikke av seg selv….og du har jo vist at du har klart å streve før ;) med godt resultat ;)

 

Jeg har gått ned litt til, men ting er vanskelig her - så mesteparten kommer nok av dårlig matlyst. Men, har forsøkt å tenke tre ganger på hva jeg putter i munnen når jeg først spiser. Tidligere i vinter har det fort blitt godis og mat med mye kalorier. Så prøver å være bevisst…

Det er vinterferie her nå, og vi drar på hytta i morgen - skal bli godt! Skal prøve å komme meg ut på tur hver dag :)

 

Squash var forresten veldig morsomt! Jeg hadde teknikken inne tross alle åra som er gått - så det var en morsom måte å trene på!

 

Sender deg en meldig på PM nå.

 

Ha en fin helg - klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Snupsipups og Soleie :)

 

Jeg har ruslet litt "beskjemmet" rundt i kulissene her.. Og lest meg opp på hvordan dere har det. Håper det går bra med sønnnen din Soleie og at du Snupsipups får tilbake motivasjonen og gnisten :)

I forelskelsens rus så forsvant alle tanker om livstilsendring og nå er jeg tilbake nesten der jeg var..

Vekta viser 79,6 kilo i dag og jeg som var nede på 76,4.. Men men, ny uke og nye muligheter, så det er bare å begynne å notere alt, drikke vann og trene! Jeg vet jo hvordan det gjøres :)

 

Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Soleie og Storesøster :)

 

God tur til hytta Soleie. Håper dere får kost dere masse og slappet av. :)

 

Du trenger ikke skjemmes blant oss Storesøster. Vi er nok litt i samme båt alle sammen. Her er det bare å brette opp armene og prøve på nytt. ;)

 

Ser det nok en gang har gått noen dager siden jeg var her inne, og jeg har ikke kommet meg et eneste skritt videre, heller tvert om. <_< Hvor i all verden skal jeg greie å finne den motivasjonen da? Da jeg leverte i barnehagen i går så jeg en av de andre mødrene med lekkert treningstøy. Hun så både slankere og mer veltrent ut enn tidligere. Tenkte umiddelbart at sånn vil jeg også være. Tenkte videre at det er ikke lenge siden jeg var sånn jeg heller. Jeg var også veltrent og dro ut og jogget etter at jeg levere i barnehagen. Og så bra ut i treningstøy. Neste tanke var så at jeg kan jo bli slik igjen... Og så kom den der ødeleggende tanken med at jeg vet ikke om jeg orker. Slo den heldigvis fort bort igjen, for det er jo virkelig sånn jeg vil være. Akkurat nå sitter jeg og ser ut og kunne tenkt meg en joggetur. Men minsten er hjemme siden det er vinterferie så da blir det tidligst i ettermiddag. Men er motivasjonen fortsatt der da tro? Den bruker å dale merkbart utover dagen.

Må bare innrømme at det er iallefall over en uke siden sist treningsøkt. Har vært litt småsyk og tom for energi. Og veldig lite motivert. Fatter ikke at treningslysten bare kan forsvinne sånn over natten. Jeg som har vær så flink til å trene de siste årene og har hatt sånn glede av det. Må da gå an å finne igjen det vel?

 

Jeg kjemper videre, vi snakkes. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Så hyggelig å høre fra deg, Storesøster :) Ja, du er i godt selskap mht vekt - vi har ikke helt fått det til som du ser…. :huh:

 

Håper du Snupsipups og kommer på banen igjen…..godt for meg å ha dere med ;)

 

Da prøver jeg litt igjen…..

 

Har hatt en vanskelig høst/vinter pga min syke sønn, uten å klare å fokusere på meg selv. Nå vet vi hva som er glat og det er lettere å forholde seg til - enn å være redd for så mange alvorlige ting. Han har fått ME - ja, det er alvorlig, men da vet vi iallfall hva det er…

 

Jeg må nå, for min egen helses skyld "ta grep"!

 

Innlogging her er det som av erfaring hjelper best - så da prøver jeg igjen :)

 

Har iallfall begynt å registrere mat/trening.

 

Ha en fin dag - alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre fra deg, Storesøster :) Ja, du er i godt selskap mht vekt - vi har ikke helt fått det til som du ser…. :huh:

 

Håper du Snupsipups og kommer på banen igjen…..godt for meg å ha dere med ;)

 

Da prøver jeg litt igjen…..

 

Har hatt en vanskelig høst/vinter pga min syke sønn, uten å klare å fokusere på meg selv. Nå vet vi hva som er glat og det er lettere å forholde seg til - enn å være redd for så mange alvorlige ting. Han har fått ME - ja, det er alvorlig, men da vet vi iallfall hva det er…

 

Jeg må nå, for min egen helses skyld "ta grep"!

 

Innlogging her er det som av erfaring hjelper best - så da prøver jeg igjen :)

 

Har iallfall begynt å registrere mat/trening.

 

Ha en fin dag - alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Hmmm... tiden går visst fort. Og det har gått lang tid siden sist jeg var her inne. Og mens jeg har vært fraværende fra forumet, har den sunne livsstilen vært fraværende hjemme. Jeg har vært så utrolig lite motivert til å gjøre noe som helst i rett retning. Vet ikke om jeg er riktig klar til å starte opp for fullt ennå heller, men det at jeg i det hele tatt har orket å ta veien innom her kan jo være et godt tegn? La oss håpe det.

 

Har vært på vekta i dag, og resultatet var mest til å gråte av. Mer enn det har jeg ikke lyst til å si, enda. Greier jeg å komme i gang denne gangen, så skal jeg fortelle det.

 

I tillegg til dårlig kosthold så har jeg sviktet totalt med tanke på trening også. Har ikke rørt meg på ukesvis. Bare tanken på trening har virkelig bydd meg imot. Jeg som virkelig elsket treningen... sukk.

Tror første mål må bli å finne igjen trenings gleden.

 

Tørr ikke love at jeg kommer til å bli sånn kjempeaktiv på forumet igjen, men jeg skal prøve. Kanskje blir det lettere om mine "gamle" venner Soleie, Storesøster og Olga også stikker innom? Ønsker meg det.

 

Ha en flott dag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Sola skinner i Trøndelag i dag og med den kom inspirasjon til en joggetur. Jippi, undrenes tid er ikke forbi. :) Formen er virkelig et sørgelig kapittel, men akkurat nå er bare det å komme seg ut en tur en stor seier i seg selv. Og så prøver jeg å si til meg selv at det bare kan bli bedre. Det var tungt mens det sto på, kjente i hvert et ledd at kroppen er tung. Og jeg greide ikke å løpe så langt i gangen før jeg måtte stoppe å gå en tur. Men nå etterpå føler jeg bare velvære. :)

 

Håper, håper, håper at dette er en begynnelse og at jeg kan greie å komme meg i gang igjen nå. Men tar ikke noe for gitt, for alt har vært nattsvart så lenge nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :)

 

Så flott - da er du jo kommet godt i gang! Tre ting: vært på vekta, logget deg på her - OG jogget! Det er jo en veldig bra start ;)

 

Jeg skal være mer aktiv her jeg og - det er lettere når det er noen å skrive til - liksom....

Jeg veier 79 kg. Har klart å komme meg ut å gå tur opptil flere ganger denne uken - og det er en fremgang.

Håper vekten rikker seg til mandag - begynner seriøst å få liten tid i forhold til 50 års dag - og 3 dagers feiring i juni - 9 uker - hjelp! Om jeg skal føle meg i det minste vel - så bør vekta være mindre enn 74 kilo. Det kan jeg klare bra, men da må jeg ta tak nå, og ikke utsette det lenger... :)

 

Lykke til med dagene dine, vær glad for det du har gjort nå, og ikke irritert deg over det som ligger bak - dette klarer du Snupsipups!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du også på plass Soleie, så koselig. :)

 

Jeg er fortsatt på rett vei, og trua på at jeg skal greie å gjøre en innsats fremover begynner å våkne til liv. Det føles nesten som om hele meg har ligget i dvale noen måneder, men at jeg nå begynner å komme til meg selv igjen. Humøret er bedre, energinivået er bedre og det begynner å friste å gjøre noe annet enn å sitte under pleddet i sofaen. Jeg gleder meg til og med til neste joggetur. :)

 

5 kg på 9 uker burde da kunne gå det. Et flott mål å jobbe mot. :) Skal heie på deg jeg.

Jeg skal komme med konkrete mål etterhvert jeg også, jeg må bare vite at jeg virkelig har kommet i gang først. Jeg orker ikke enda en nedtur fordi jeg mislykkes igjen, så jeg prøver å holde forventningene nede og bare ta en dag av gangen nå i starten. Greier jeg de første 2-3 ukene nå skal jeg tørre å sette meg konkrete mål. Foreløbig er de viktigste målene mine å komme i gang med treningen og holde meg unna sukker. Prøver også å begrense matinntaket, men så lenge jeg er så sukkeravhengig godtar jeg å spise mer så lenge jeg ikke spiser søtt. Skal minke matmengden til 1600 kcal så fort sukkersuget har gitt seg ;)

 

Har snart gjennomført 4 sukkerfrie dager nå, så kanskje er jeg allerede på rett vei? Men kjenner jeg må tenke meg om to ganger når det stadig dukker opp nye tilbud på smågodt både her og der. Har greid å holde meg unna foreløbig, kryss fingrene for at det fortsetter sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

 

Da var det fredag og strålende sol. Det betyr for min del motivasjon til å jogge. :) Det går fortsatt ikke så fort, men i dag greide jeg 400 meter lenger på litt kortere tid enn på tirsdag, så det går da fremover. Kroppen kjentes ikke så tung og daff heller, så selve treningsopplevelsen føltes også bedre. Og nå sitter jeg selvsagt med verdens beste samvittighet. :)

 

Spisinga går også ganske bra, har greid å holde meg unna sukker siden søndag. Så nå gjelder det bare å holde meg unna smågodtet til ungene i morgen, først da kan jeg vel egentlig si at jeg er på rett vei.

 

Tenker stadig at det føles som om kroppen har våknet fra en dvale. Tror jeg har levd i en svart mørke hele vintern, men nå har jeg våknet til liv. Og for første gang på månedsvis har jeg endelig litt overskudd. Humøret er bedre, og lysten til å gjøre noe annet enn bare å sitte i sofaen under pleddet. Tror jammen jeg begynner å få lyst til å gå ned i vekt også. ;)

 

Ha en flott helg alle sammen. Det meste av min skal tilbringes på jobb, men jeg har trivelige kolleger så det går nok greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...