Gå til innhold

Bestemødre på vei mot en sprekere hverdag!


Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Her går det bra-både mat og trim er i rute. :rolleyes:

 

Jeg klarer 1 trimpoeng og det er jeg fornøyd med- jeg har brent meg tidligere på at jeg har gjort for mye-brukt for mye energi og så har jeg vært tappet for krefter og ikke blitt noe særlig bevegelse dagene etter.

Nå tar jeg en dag om gangen og tenker litt variasjon og ikke mer enn 1 trimpoeng og så skal jeg være glad for det. Jeg har også greid å ha en åpnet konfekteske fra 1.juledag og fram til nå. Enda noen biter igjen og det har aldri hendt før. Jeg kjenner det ikke noenplass, og faktisk tror jeg at det erdet hjemmebakte brødet som holder blodsukkeret i sjakk og ingen opp og nedturer med søthunger. :D :D Det er så utrolig at jeg må fortelle det til dere.

 

Tirsdag skal jeg på barselbesøk. Min vennine har fått tvilling barnebarn og jeg regner med at det blir litt kaffimat der. Men jeg har bare hatt lite kakestykke på lørdag så jeg tror jeg kanha litt i morgen..

 

Vi er snart i mål med 1.uke--spennende. :rolleyes:

Ha en fin kveld og fin tirsdag---alle som leser her og vi er flinke, vi får det til :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstemann til å melde vekt denne onsdagen. Er glad vi flyttet fra mandag til onsdag, for det var ned 600 gr på 2 dager. Mye vann.

 

Jeg har vært 3 ganger på treningsstudio i løpet av 7 dager, og en dag gikk jeg tur på ute. Er så glatt at jeg liker ikke det.

Det skal gi ca 7 trimpoeng.

 

På mandag startet jeg på en 2 ukers diett med mat fra Spis deg slank. Nytt konsept med Fedon mat over hele linjen.

Fedon musli, Fedon brød, og ferdige Fedon middager. og litt nøtter eller Fedon Bar til kvelds. Sniker til meg en frukt eller 1 dl juice pr dag. Men ellers er jeg ikke sulten. Håper det skal fungere. da skal jeg fortsette utover våren. Har jo bøker så jeg kan lage maten selv.Å stå på stedet hvil eller å gå opp litt hele tiden er deprimerende.

 

Lykke til med vekten i dag, og ha en fin uke.

 

Startvekt 88 kg

På stedet hvil Nå 88kg

 

Håper på 80 før 17. mai.

Målet er 68 kg før 01.10.2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint, toam--vi er på rett vei!

 

Jeg har ned 1,1kg. :rolleyes: men jeg har ei vekt som er vrien. Den varierer så jeg må ha den på nøyaktig samme sted hele veien. Har skiftet batteri idag, så nå blir det reelt de første ukene iallfall.

 

Jeg skal prøve å ha et avslappet forhold til vekta, så lenge jeg går litt tur når det er bart på veiene og så skal jeg sykle på trimsykkelen 25-30 min og deretter ministepperen. Den var ganske grei, greide bare 5 min etter trimsykkelen men når jeg gjør ca. 7 trimpoeng i uka, :rolleyes:

så føler jeg det er overkommelig.

 

Ha en fin dag, idag blir det rester av kalkunen--uten waldorfsalat. 1 potet og grønnsaker og litt saus som jeg lager selv. Jeg velger å bruke vanlig mat og heller lære meg til å spise passe mengde.

Og enkel trim--må dra med meg mannen som er hjerteoperert og ikke vil trimme. Så da er det ned i kjelleren -jeg først og så kommer han tuslende og gjør sin sykling under nyhetene.

Vi har det da gøy :D

 

Vi står på, vi blir sprekere, og jeg skal stå i mål mens barnebarna spiller fotball! :D:lol::rolleyes:

Kom igjen jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter!

 

Dagens veiing vise 1 kg i nedgang, selv om jeg ikke har vært så flink hverken med mat eller trim.

Dvs. I går formiddag ble det 1 time med vanngym og på kvelden hard dameteim med sirkeltrening. I dag blir set litt sykling etter at jeg nå er tilbake etter 2 åradag til nabojente, bløtkake, krumkake og ajokoladekake gikk glatt ned. Og glatt er det ute også, speilblankt i hele gårdstunet, så noen trimtur ute er fremdeles utslukket.Nå er heldigvis fiken, dadler og nøteskåla tømt, men høyrehånda vet å finne noe å putte i munnen uten at jeg registrer det. Overnattingagjest (1 åring) så da blir det å være i bevegelse i hele morra.

 

Ha en fin kveld og fortsatt fine dager framover, får hive seg på sykkelen en tur! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen - kjempeflott resultat hos alle, hyggelig når det peker i riktig retning! Minus 1,1 kg hos meg også, men nå står jeg foran en hærlig sydentur og da er fristelsene mange :P/> :P/> . Satser på å legge inn mange trimturer, og så får jeg håpe det ikke ser såååååå ille ut når jeg er tilbake. Blir ikke noen veiemelding fra meg før først i februar som sagt, men jeg satser på å titte innom siden her nå og da.

Har gjennomført en kjempetøff treningsøkt i dag med personlig trener, og det svir allerede skikkelig i musklene. Tipper jeg merker det ennå bedre i morgen :lol:/> :lol:/> .

 

Spennende matkonsept Toam, skal bli kjekt å høre hvordan det går. Jeg gjør som deg Mia og spiser helt vanlig mat, prøver å innta litt ekstra grønnsaker til middag, og begrenser porsjonene. Har også tenkt på å prøve lavkarbo men tror ikke det er noe som passer for meg. Så jeg tror det enkleste for min del er å forsøke å spise litt mindre og heller oftere. Har en tendens til å la det gå for lenge mellom måltidene, og da er det lett at middagsporsjonen blir i største laget.

 

Her er det også holkeføre så jeg er glad jeg har mulighet for treningsstudio. Men det er jo hyggelig å kunne trene utendørs så nå ser jeg frem til å kunne bevege meg noen uker lettkledd i shorts og T-skjorte :D/> .

 

Ha en fortsatt fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til Betty Blue. Det er jo enklere å gå tur når det ikke er snø eller glatt.

 

Hyggelig at alle er fornøyd med siste ukes innsats.

 

Jeg har prøvd en slik diett et par ganger før, og håpet at brødet skulle være bedre denne gangen. Men nei, så jeg tar en salatbolle til lunch av og til. Gjerne med litt bønner, egg og kjøttpålegg. Skal jeg spise brødet må jeg ha et pålegg med kraftig smak som døyver brødsmaken. Føler meg ikke så oppblåst. Skal måle meg i morgen så jeg har noe gå sammenligne med etter 3 uker. Noen middager må jeg spise noe annet, men da dropper jeg potet.

 

Har vært på Bodybalanse etter jobb, og nå skal jeg ta helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort tiden går, jeg har glemt å komme innom på forumet denne uka.

 

Veiedag i morgen og det ligger noe i bakhodet og arbeider dag for dag.

Velger sunt og faller litt i fristelse av og til. Sykler på trimsykkel og går litt tur --så jeg gleder meg

til veiing.. :lol:

 

God ferie -betty blue. Kos deg --viktig å leve også -det skal vi gjøre resten av livet. :rolleyes:

 

Toam og sebedilla --dere er også med og gir liv i tråden og vi jo supre bestemødre som hjelper og støtter og står på. :D :D

 

Ha en fin kveld--er tilbake i morgen formiddag med rapport--nå har jeg lyst å stenge inntaket, men det er ikke lurt med hensyn til vann og forbrenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld alle som er innom!

 

En kjapp melding i kveld--har vært en hektisk dag så jeg har ikke fått vært inne på nettet før nå.

 

Det ble av alle ting +0,2 kg opp. Ja jeg vet jeg hadde et kikk forrige torsdag, hvor det ble litt for mye søtsaker-men her er det bare å fortsette med friskt mot. :huh:/> aldri gi opp, ny dag og ny giv i morgen.

 

Jeg tenker at jeg nå må begynne å skrive for jeg har ingen aning om hvordan mitt inntak er. Jeg tror

jo at jeg gjør det meste riktig, men har ikke kontroll på fordelingen av karbohydrater, fett og protein.

 

Dette må bli min arbeidsoppgave framover. Kan like godt være at jeg får forlite inntak og går på sparebluss, så nå er det bare å begynne fra i morgen tidlig.

 

Hvordan har det gått med dere andre jenter?

Vi skal i mål, vi står på--kom igjen!! :rolleyes:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God torsdag. Jeg fikk ikke kommet inn her i går, kanskje ubevist for jeg er ikke fornøyd med resultatet. Ned bare 0,3kg. Må gå nøye gjennom hva jeg spiser, og så har jeg bare 6 trimpoeng den siste uken.

 

Fikk trent i går kveld, i stedet for å se TV. 15min sykkel og 30min styrke. Jobber med regnskap og det er litt hektisk og lange dager på denne tiden av året. Så en får ta med seg di muligheten som byr seg. I dag skulle det vært Bodybalanse, men jeg skal være med min gamle far på infomøte om grå stær, og da går vel kvelden.

 

Fredagskvelden er ikke da en har mest lyst til å trene, men tenker en lenge nok på det så blir det en avtale med seg selv og må gjennomføres.

 

Om en bare hadde tatt seg tid til å legge inn i dagboken, så hadde det vært letter å se hva en gjør feil. Vi vet det jo egentlig, men det er letter å stramme inn når en ser det på skjermen.

 

Vi står på og får det til. det bare tar litt tid. Mulig vi snakkes i løpet av helgen. Kos dere, men hold fokus.

 

HUSK: Du kan spise alt, men ikke alltid og ikke mye.

 

Startvekt 88 kg

16.01. 87,7kg

 

Håper på 80 før 17. mai.

Målet er 68 kg før 01.10.2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg toam--Det er nok en grunn til at vi ikke kommer oss innpå dataen.

 

Vi må bli flinkere å prioritere å skrive. Det nytter. Jeg tror nok jeg slurver mye med vannet.

 

Idag skriver jeg og det skal bli spennende å se når kvelden kommer. Ofte får jeg til litt trim også da, om så bare 5 min.

Forrige uke hadde jeg trim på golvet med sitteballen og matte. Etter halvtimen greide jeg ikke å komme opp igjen. ryggen var låst og stiv og vondt som tusan, så min mann måtte finne varmeputa og legge over g etter 15 min kom jeg meg opp i stolen og gradvis bedre. Ja jeg ler når :lol::D når jeg tenker tilbake.

 

Ha en fin dag, vi må gjøre så godt vi kan og ikke glemme oss selv heller. Men jeg vet hvordan det er med jobb og årsoppgjør og den slags. Jeg gikk til jeg stupte--og i den forbindelsen er det vanskelig å kutte ned på næring for du trenger jo noe ekstra i stressende situasjoner og stress gjør at du kke greier å gå ned.

Toam --vi gleder oss til våren, lettere å ta en halvtimes tur når det er varmere og lysere.

 

Vi gir oss aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Koser meg i varmen - gå turer men koser meg også med god mat og drikke!

Ut å feire min 60års-dag i kveld :rolleyes:/> .Tar en dag av gangen mens jeg er på ferie, har ikke fullt fokus. Men når jeg kommer hjem er det fulll skjerpings! Nå MÅ jeg ta meg sammen slik at jeg blir kvitt noen kg.

 

Litt opp i vekt Mia - ikke fortvil over det for neste uke er nok resultatet motsatt :D/> . Og Toam, ned er ned selv om det ikke er mange kg. Alle små gram blir til slutt til mange kg! Stå på jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med 60 årsdagen, Betty Blue :D/> :)/>

 

Og Mia,det er sant at bare det blir lysere og ikke så glatt så er det lettere å komme seg ut og gå tur. 2-3 treningsøkter er ikke nok når det blir for lite hverdagstrim. Jeg har en liten stepp maskin stående i stuen, men jeg husker jo ikke å bruke den. Og en magetrimmer, strikker og vekter. Sløvt.

 

I går prøvde jeg "den lille sorte" som jeg skal ha på meg på lørdag. Den passet nesten, men magen står rett ut. Får ta et korsett under. Det kjøpte jeg til vi skulle i brylupp for 1 1/2 år siden, Forferdelige greier, men det er straffa for å ikke være standhaftig nok.

 

Ha en fin søndag. Vi skal på trening kl 10. Da er det ikke så mange der, og kanskje jeg kan få meg litt frisk luft i dag. Tror der er under 10 kuldegrader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 200 gram i løpet av siste uken. Ikke mye,men bedre enn opp.

 

Jeg synes det går bra med maten, mulig lav forbrenning og at jeg spiser for lite. Det er mye proteiner og lite karbohydrater, men muligens ikke lite nok. Men jeg fortsetter noen uker til med samme kosten. Det sitter langt inne å spise mer fett.

 

Det er 20 kuldegrader og om jeg ikke kler på meg så mye så forbrenner jeg mer når jeg fryser :D , Er bare ikke sikker på om det er verdt prisen. hater å fryse.

 

Hvordan går det med dere andre?

 

 

Startvekt 88 kg

23.01.2013. 87,5kg Ned 200 gram.

 

Håper på 80 før 17. mai.

Målet er 68 kg før 01.10.2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan!

 

Idag fikk jeg ikke målt meg, men etter komlemiddag igår med salt kjøtt og pøser var det ikke ned på meg. +2-300 gr. Husker ikke i farten hva det var sist uke.

 

Jeg kommer tilbake i morgen med nøyaktig vekt, selv om det ble komler idag også.

Barnebarn på besøk igår og de ønsket seg komler til middag og de var så sultne og snuste rundt på kjøkkenet og ventet. Litt morsomt å se for ellers er det jo det som mange baarn sier: Liker ikke ditt og liker ikke dattosv..

Hadde det hektisk i dag morges, skulle være et sted kl.9,00 og det tar litt tid for meg å komme i seget. I tillegg så fikk jeg ikke sovet skikkelig, kaldt i senga,, så da er det fram med varmeteppe i kveld. :rolleyes:

 

Ser fram til at det blir rundt 0 grader selv om det er fint med sol og kalde dager. Her ute ved kysten er -10 grader veldig kaldt når vi har bind og fuktig vær.

 

Skal sykle i kveld. Trimmen på mandag med revmatikene var en pine..liggende på matta med trim for rygg og mage var så slitsomt at ble helt låst. Heldigvis er det fysioterapeut som trener oss og hun hjalp meg opp etter en stund..Jeg undrer meg på om det er det kalde været som gjør det--eller noe som er endret i kroppen.. Velger å tro at det er kjølen som gjør det.- :o

 

Jeg prøver å skriver enkelte dager og jeg får meg litt aha opplevelser.

Må se framover, skal klare å komme ned noen kilo--ting tar tid :D

 

Vi skal bli spreker, trenger noen lysere og varmere dager, og jeg gleder meg til våren... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiet meg idag og det er som sist. Uendret.

Jeg har litt å arbeide med og det er mosjon, skal i selskap nå og der skal jeg tenke. Har nettopp forberedt meg med å spise et godt knekkebrød og drukket vann. Innom min gamle mor med strikketøy så hun har noe å gjøre mens vi er påhelgebesøk hos min bror.

God helg, kommer innom i løpet av helgen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svake menneske, det er meg. Jeg har vært alene hjemme hele uken, og spiste opp en boks med sjokolade. Turte ikke å la det ligge igjen litt, Flaut å vise at jeg hadde åpnet den, så jeg spiste opp alt og kastet esken i søpla. Sånn gikk det med den lavkarbo dietten. Og så har jeg spist opp 150 gr salami på 2 dager. Helt desperat, Og vannet har samlet seg i helekroppen.

 

Og jeg som skulle ha på med den sorte kjolen på lørdag. Gikk så fint ned 4 cm rundt livet første uken, og nå er jeg tilbake til utgangspunktet. At det går ann å være så dum.

 

Måtte bare få det ut. Nå må jeg ihvertfall stå over fredagskake på jobben i morgen, Nå blir det nesten bare grønnsaker i to dager. Jeg har jo samme magen nå som jeg hadde når jeg var 8 mnd gravid, 110 cm og det er mye, Bør ned minst 20 cm, og det er vel ca 20 kg. Nå skal gubben få tømme huset for alt av sjokolade. Det er nemlig mitt svakeste punkt.

 

Min munn burde vært teipet igjen.

 

Ha en fin tur og en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God onsdag til dere alle.

Veiedag og det er alltid spennende. Jeg har gått ned fattige 100 gram, :( bedre enn opp. :)

 

Ettersom jeg jobber med regnskap er det litt mer jobbing på denne tiden av året, og litt mindre trening. Og det merkes. I går skulle jeg prøve ski-buksen som jeg har hatt noen år, den var trang i fjor og nå fikk jeg den ikke igjen. Det mangler minst 5 cm. I uke 11 skal vi ha vinterferie og det hadde vært greit å slippe å kjøpe ny.

 

Har bare 1 trimpoeng foreløping denne uken. og klarte ikke 7 poeng i forrige uke. Så jeg har bare meg selv å skylde på. Da må jeg være ennå flinkere med maten. Jeg leste at slanking er 80% mat og 20% trening.

 

Lykke til i dag. Er spent på å høre fra dere.

 

 

Startvekt 88 kg

23.01.2013. 87,4kg Ned 100 gram.

 

Håper på 80 før 17. mai.

Målet er 68 kg før 01.10.2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene vakre deg, toam!

 

Du er ikke alene i denne tråden og om du visste om meg og min uke så hadde du ledd.

Har vært ute på tur i Søgne og i det været ble det bare innesitting og tv og mat... :angry:/> Skulle jo bruke crosstraineren til broderen men det ble bare 5 min, var for mett og lat :lol:/>

Det er opp her hos meg 95,5kg idag.

Spist noen kanelboller som min mann hadde kjøpt og de lå så fint på kjøkkenbenken og ropte på meg..Tømte posen med de 4 som han la igjen. (trekker pusten dypt nå)

 

Jeg har en jobb å gjøre og jeg trenger noen dager til å finne ut hvordan jeg skal gripe det an.

Har vært på trimsykkelen 10 min og ministepperen 3runder på 40 step. Må planlegge litt bedre, bake grovt dansk rugbrød og de gode knekkebrødene.

Trim må prioriteres, ville gått tur idag og hatt min mann med, men han vil ikke bare ut og gå. Mister motivasjonen og finner noe å putte i munnen. Der har jeg en utfordring, vanskelig å gå tur langs veien --ikke noen turløype her, så han vil inn til byen og gå i gatene. Det stresser meg å kjøre bil, jeg trenger bare ut--ut--ut i frisk luft.. :unsure:/>

 

Så toam---det er utfordringer som må løses--sånn er livet--og vi skal klare det..

Jeg vil finne på en trimsak i morgen og da skriver jeg inn her etterpå. Om så lite som 5 min--det kan vi begge klare,, skal vi prøve og så melder vi inn her før kl. 20 i morgen kveld?? Alt er bedre enn ingenting.. Jeg går nå og skriver en lapp på kjøkkenet så jeg husker det...

 

God natt--vi er så like og vi skal sammen klare å endre vekta med minst 5 kg før sommeren.

Er du med?? :rolleyes:/>

 

Spent på sebedilla og betty blue,, vi er menneskeri samme båt og håper de stiller når de er klare...

 

Tar nå mitt siste glass VANN for dagen. :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre fra deg igjen. Følte meg litt alene på denne tråden.

 

Trim på mandag, litt på tirsdag, men ingen på onsdag. Jobbet litt for lenge i går. I dag blir det nok heller ikke noe. Skal ha syklubb i kveld, og det er to utfordringer. Ikke rekker jeg å trimme, tror jeg -hadde jeg hatt hund hadde jeg rukket det???. Og så må jeg jo servere kake.

 

Nå er det viktig å ta fram litt viljestyrke.

 

Men 5 kg før sommeren må vi bare klare.

 

Jeg kommer nok ikke inn i kveld, men melder meg imorgen.

 

 

Startvekt 88 kg

23.01.2013. 87,4kg Ned 100 gram.

 

Håper på 80 før 17. mai

målet er 68 innen 31.12.2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så flink du til tross for travle dager!

 

Jeg har klart målet idag om å få unnagjort min trim--og jeg har gått hjemover fra buen. Det ble en halv time og det må jeg være fornøyd med.

Til gjengjeld er jeg ikke fornøyd med kostholdet. Har vært med mine gamle foreldre og fått dem ut i sivilisasjonene etter at de ikke har vært ute av huset mer enn et par ganger siden desember..

 

Ja sånn er livet for tiden, det tar krefter-men jeg prøver å tenke litt hver dag--ha fokus på noe og kanskje jeg klarer å gå en halvtime i morgen også etter at jeg har vært hos frisøren.

Har hatt fint vær og + grader. Håper på det samme i morgen, dagen blir lysere og det merkes.

Hurra for våren-- :rolleyes:/> :rolleyes:/>

ukens trim så langt: trim 50 min mandag, sykling og styrke 15min onsdag og minst 30min gange torsdag.

Det ble mer enn jeg husket :)

Ha en fin kveld toam--vi skal greie dette :)

 

Kos deg med måte. :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Koser meg fortsatt i varmen, og har fått fin farge :D/> . Har stort sett trimmet før frokost hver morgen, miks rask gange/jogging, og så har det blitt litt styrketrening på gulvet inne i leiligheten. Men likevel vet jeg at jeg har gått opp i vekt, kjenner det på tøyet ;)/> . Men jeg KOSER meg, og så får jeg komme på riktig spor når jeg er tilbake fra ferien.

 

Ser dere skriver at det er blitt lysere og det liker jeg! Gleder meg også til våren for da er det lettere å ut å gå.

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre fra deg og at det blir litt strammere tøy må vi tåle når vi ferierer. :rolleyes:/>

 

Sola skinner her hos meg idag på sørvest landet og vinduene ser ikke ut. Kommer litt finere dager etterhvert og da får det bli vinduspuss. Nå ruller jeg ned persienner og gjemmer dem.

 

2 dager nå har jeg lagt skrittelleren i lomma--ikke stresset med den --men har blitt overrasket over at jeg begge dagene har passert 10000 skritt! Hurra for meg selv! Det ga meg litt mer motivasjon og det trenger jeg..

Det blir grøt nå til lunsj og ikveld blir det søskenbarntreff med tilbehør, så håper det beste.

jeg vil sykle litt på trimsykkelen i løpet av dagen og har som mål 1 trimpoeng..

 

Alt er bedre enn ingenting. Det blir bedre og lysere og mer glede og livsmot..

Vi greier det sammen og all aktivitet er bra.

 

ha en fin lørdagskveld -dere som leser--vi er gode, vi holder fokus i motgang og medgang :rolleyes:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre fra deg og at det blir litt strammere tøy må vi tåle når vi ferierer. :rolleyes:

 

Sola skinner her hos meg idag på sørvest landet og vinduene ser ikke ut. Dommer litt bere dager etterhvert og da får det bli vinduspuss. nå ruller jeg ned persienner og gjemmer dem.

 

2 dager nå har jeg lagt skrittelleren i lomma--ikke stresset med den --men har blitt overrasket over at jeg begge dagene har passert 10000 skritt! Hurra for meg selv! Det ga meg litt mer motivasjon og det trenger jeg..

Det blir grøt nå til lunsj og ikveld blir det søskenbarntreff med tilbehør, så håper det beste.

jeg greier å sykle litt på trimsykkelen i løpet av dagen og har som mål 1 trimpoeng..

 

Aalt er bedre enn å gi opp. Det blir bedre og lysere og mer glede og livsmot..

Vi greier det sammen og all aktivitet er bra.

 

ha en fin lørdagskveld -dere som leser--vi er gode, vi holder fokus i motgang og medgang :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...