Gå til innhold

Bestemødre på vei mot en sprekere hverdag!


Anbefalte innlegg

fint å høre fra deg også Betty Blue. Høres deilig ut i varmen. Jeg synes du er flink som både gå tur og driver styrketrening i ferien. Har du med deg strikker. Det synes jeg er greit å ha i kofferten. Fint til styrke trening.

 

Kos deg på søskenbarntreff i kveld Mia.

 

Torsdag var det som sagt syklubb, fredag var det rett fra jobb og til barnebarna for å være barnevakt. Mannen min var meg så jeg gikk en tur inn til mene foreldre og lagde litt middag og ordnet ting samtidig. To gode gjerninger på en gang. Men i dag har jeg fri og fikk tatt en skitur på formiddagen. Årets første. bare en time, men jeg kjenner det allerede i armene. Det er meldt dårligere vær i morgen så vi ble enige om å jobbe søndag i stedet for lørdag. Håper det er siste helgen.

 

Det er 4,6 timpoeng på meg denne uken, så får jeg se hva jeg kan få til i morgen. Tar med treningstøy og prøver å få litt stryketrening etter jobb. Får bruke litt tid så jeg får 7 poeng.

 

Det har gått kanskje bra med mat, men det ble jo litt kake i syklubben,

 

Rapportere mer på søndag eller mandag.

 

Ha en god helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :rolleyes:

 

Nå har det gått i ett her i 14 dager med barnepass og bursdager (3 sønner og far sjøl), så det har ikke vært tid til så mye sjølpleie. Kun varmtvannsgymnastikken har jeg tatt meg tid til. Vekta har gått opp 1,5 kg (ikke veid siste uke), og onsdag reiser vi til Den årlige turen til Sri Lanka. Siste uke har også gått med til å organisere ring og tang som skal til unger på forskjellige barnehjem der nede, så idag er 1 koffert pakket for dem, så får far og. jeg dele på kleskofferten (1/4 til far og resten meg).

Siste 2 dagerø har vi fått 50 cm snø og mildere vær, så nå blir det godt med skiføre for de som er hjemme. Skal peøve å gi en rapport fra min paradisøy om tiden strekker til.

 

Vi skal vel nå målet en gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, sebedilla-du er heldig som skal reise og sikkert kjekt og rørende å få oppleve å gi diverse til andre som trenger det bedre enn oss!

Ha en skikkelig god reise.

Ja det er et slit i hverdagen, men jeg bruker å tenke på at vi er heldige som har stor familie. Mange misunner oss og mange er alene.

Vi må leve det livet vi får og så blir det lettere når det blir vår.

Onsdag er det veiing og jeg har klart meg godt denne uka, og idag var det skikkelig god trim for ledd og muskler med revmatikerne.

 

Vekta blir som det blir, jeg skal se om jeg kan finne strikker jeg kan kjøpe. Min mann har begynt på trim og der har de strikker så idag har han vist meg hvordan de trimmer der. Og bruk av trapp, vi får sette på musikk og i hver vår ende av trappa og stige opp og ned. Han er skikkelig gira og gleder seg til hver mandag..Endelig er han igang.. :rolleyes:

Det har blitt lysere og jeg har funnet igjen veve-energien. Har hatt et par timer i kjelleren og kjenner hvor godt det gjør! Hurra for våren og det nye året..

 

Vi skal bli sprekere og ny giv gir spreke bestemødre. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du er så positiv i dag Mia. Det smitter. Jeg har ikke vevd siden jeg gikk på folkeskolen, men jeg husker at jeg syntes det var moro. Jeg lever med strikkepinner og garnnøster. Og så syr jeg. Når jeg får tid Sukk. Synes ikke jeg rekker så mye som jeg gjorde før.selv om jeg da hadde barna hjemme.

 

Bare et par uker igjen nå så skal jeg jobbe 4 dagers uke resten av året. Og den fridagen bruker jeg på mine egne hobbyer. Enten det er håndarbeide, opp-pussing av huset eller kaffe med venninner.

 

Husvask og trim skal jeg ta på kveldene som før.Jeg må gjøre ting som gir meg livskvalitet og ikke bare slit.

 

Veiing på søndag lovet godt det var ihvertfall ikke opp, så jeg er spent på onsdag.

 

I morgen skal jeg på skikurs på kvelden. Håper det er lys i lysløypen. Liker ikke å stå på ski i mørket.

 

Ha en god natt og så melder jeg meg på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart 0,5 kg siste uken, helt etter planen selv med bare 5 trimpoeng.

 

Det motivere meg til å fortsette, Det går bra med maten og det er jo det viktigste.

 

I kveld har jeg vært på styrketrening og det gir en god følelse. I morgen kveld er det Bodylanse 1 timer. Ny lærer og nytt program. Det blir spennende.

 

Hvordan har det gått for dere andre.

 

 

Startvekt 88 kg

06.02.2013. 86,9kg Ned 500 gram.

 

Håper på 80 før 17. mai

målet er 68 innen 31.12.2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Hjemme etter en fantastisk flott ferie :)/> :)/>

 

Gratulerer med flott vektresultat Toam! Jeg venter med å veie meg til onsdag, og fra nå er det full skjerpings!!! Er litt spent på hvordan ferien har innvirket på vekta. Det ble jo litt trim men også mye god mat og drikke :P/> . Hadde ikke med meg strikk, så styrketreningen ble sit-ups, utfall, armhevinger, gondolen, planken osv., og så benyttet jeg en 5-liters vannkanne som vekt ;)/> Måtte improvisere litt :rolleyes:/> .

Her er det fortiden veldig kaldt så det blir lite trim utendørs. Akkurat kommet hjem fra treningsstudio nå der det ble gjennomført en økt på elipsemaskinen etterfulgt av 45 min styrketrening.

 

Ønsker dere en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom en kjapp tur.

Har vært på sykehuset, akutt bryst og ryggsmerter og fikk ringt 113 og fikk hjelp --blålys til sykehuset og avklaring i løpet av torsdagen at det ikke var hjertet, men fyttirakkeren så vondt.

Tror det er muskulaturen i brystregionen og mellom skulderbladene. Trenger sikkert fysiobehandling så det blir fastlegen på mandag.

Jeg veide meg onsdag morgen men ikke endring. Stress og stress og alle som jeg skal gjøre fornøyde. Når tid lærer jeg? :unsure:

 

Jeg slapper av hjemme nå--det blir kryssord og diverse --ingen vev eller revmatikertrim før jeg er bedre i skjelettet.

 

Ja det blir ikke så spennende her hos meg, men tid til ettertanke blir det.. Jeg må lære å si nei til noe.

Dere må ha en fin helg--tilbake i neste uke. Har pause fra pc noen dager..

 

Det kan bare bli bedre--vi gir oss aldri. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre fra dere igjen Mia og Betty Blue.

 

Godt det ikke var noe med hjerte Mia, antar at du slapper mer av når du vet at det er muskulært.

Har vært igjennom det selv, nå vet jeg at det er muskler og blir ikke så redd. Men vondt er det, fytte rakkern.

 

Det har vært mye jobbing på meg de siste ukene, og tilsvarende lite trim. Nå er det verste over, og må nå kunne trene 3-4 dager i uken. Hjemme til dagsrevyen så er det ikke trening som frister mest. Selv om det antagelig hadde gjort meg godt.

 

Morsdag i dag, gratulere med dagen til dere alle. Vi skal til mamma og drikke kaffe, hun liker morsdager, Og så skal vi til den ene sønnen og spise middag.

 

Skulle vel ha fått litt frisk luft, men tror vi tar en treningsøkt. Da slipper jeg å gå alene.

 

God søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Håper det går bedre med deg nå Mia :)/>

 

Veieresultatet mitt i går viste opp 1,5 kg, og det er jeg egentlig ganske fornøyd med for det har alltid vært mye større vektoppgang når jeg har hatt ferie. Nå starter jeg for fullt med å bli kvitt de igjen + mange flere kilo :P/> .Har vært på treningsstudioet i dag og kvittet meg med ca 600 kalorier så jeg er på riktig spor :lol:/> !

Bursdagsselskap i morgen så da blir det litt ekstra, men jeg har bestemt meg for å bare ta et lite kakestykke. Og så satser jeg på en ekstra innsats på trening om lørdagen så forhåpenligvis blir resultatet neste onsdag brukbart.

 

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter!

 

Veiedag onsdag var litt ned. 95 blank.

Det ble bollesøndag og morsdag de luxe. Du verden hvor fort man faller av lassset.

Det var bare servert og i tillegg litt preget av forrige ukes hendelser ble det bare å hive innpå. akkurat som om det ikke var bunn i skrotten. Merkelig--når kroppen ikke funker da fungerer heller ikke metthetsfølelsen og fornuften :o

 

Har tatt det rolig og prøvd å gjøre kjekke ting.. Bl.a montert en setesdalsgenser som har ligget en stund og sy sammen et lappeteppe --ting som jeg ikke har hatt ork til å ta fatt på.

 

Har fått satt grenser mot noen som bruker meg til klagemur-og slikt :rolleyes:

Flere tiltak er også iverksatt men det er vanskelig å si nei. Jeg jobber med saken.

Er mer avslappet når jeg er klar i toppen og obs på det.

Så håper jeg at jeg fårkontakt med fysio i morgen--hun var syk.

 

Friskt mot, mot en fin vår!!

 

Hvordan er det med dere andre? Noen som melder seg--opp eller ned--viktig å være på hogget!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noe nedgang på meg denne uken, litt ustabilt så jeg sier på 0.

 

Nå tror jeg det verste kjøret på jobben er over, i dag gikk jeg hjem kl 15 og satte meg litt i stressless og slappet av litt. Skulle i et møte i Oslo kl 18. Det var godt å komme ut og kunne tenke på noe annet enn jobb. Tror jeg må få litt hjelp til neste år, så ikke belastningen blir så stor. Ha jo egentlig ikke lyst til å gå av med pensjon, men jeg har ikke samme kapasiteten som for 10 år siden.

 

Var så desperat på trening i går at jeg tok spinning sent på kvelden. Ikke lurt, Blir jo oppjaget. Må trene før middag. Så har jeg kvelden fri.

 

Bruker dagboken og matinntaket går bra.

 

Mia: Jeg ble anbefalt en manuellterapeut når jeg hadde lignendeplager.

 

Startvekt 88 kg

13.02.2013. 87,4kg

 

Håper på 80 før 17. mai.

Målet er 68 kg før 01.10.2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Helgen er snart slutt, og matmessig har det gått ganske bra. Bortsett fra litt utskeielse da jeg var i fødselsdagsselskap har jeg holdt meg til det som var planlagt. 10,7 trimpoeng denne uka, og kanskje det blir tid til en liten gåtur i løpet av dagen også (men det frister ikke for det laver ned med snø) Gleder meg til det blir VÅR!! :rolleyes:/> . Så får jeg se om det blir et positivt vektresultat på onsdag ;)/>

 

 

Hvordan går det med dere andre bestemødre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jo jeg lever og prøve å få brukbare dager.

Ha fokus på seg selv er noe jeg må trene på, og takk for tipset-toam.

Jeg har gått tidligere til en fysio-trening som er på sykehuset her, men hun var syk forrrige uke så jeg har ikke fått time ennå. Skal sjekke om det er manuellterapeut her i nærheten..

 

Jeg er mer slurven med mat og sånn--mangler energi til å gjøre store sprell på kjøkkenet..

 

Idag søndag har jeg gått 30 min tur--og det er positivt. Er buden i bursdag idag men takker nei--vil heller ta livet i mitt tempo. Kjenner at data --telefon og tv stresser meg og jeg holder meg i sofaområdet med strikketøy og sudoku..

 

Ny uke og jeg vil gjerne klare å få bedre dager og det skal det bli..

+ 3 grader idag og litt vår i luften..

 

Vi står på jenter--vi skal få en fin vår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag, Det er viktig å ta hensyn til seg selv Mia. Vi er ikke oppdratt til det. Skal alltid stille opp eller ha dårlig samvittighet.

 

Nå er vi over den hardeste perioden på jobb og jeg kjenner allerede at skuldrene har senket seg litt. I morgen ettermiddag skal jeg ha en masasjetime. Sist jeg hadde en time var jeg helt mørbanka i dagevis. Får det ikke blir så ille nå.

 

Meldt meg på en ny 6mnd periode på Gullmedlemskap i dag. Det får være en erstatning for å gå på kurs. har gått mange uten særlig resultat. Har mer igjen for å se hva som har innvirkning på kost-skåren.

 

Og så har jeg fremdeles som mål med 7 trimpoeng pr uke - minst. Forrige uke ble det bare 4,6.

 

Vi står på og det viktigste er å ikke gå opp.

 

Ha en god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bestemødre

 

Nå sitter jeg i en seng oppe i fjellene på SriLanka etter 9 dager i varme og bading i havet. Her har jeg ligget med ullskjorte og longs og 2 pledd, da hotellene her ikke har varme, så er det 10-15 gr. Ute er det det inne også. I dag skal jeg ut på shopping med barnehjemsbarn (22) og i kveld skal vi ha party med pølse og brød (deres middag isteden for den daglige risen), cola og gotteri og danse litt. Besta blir sikkert fort sliten etter å ha kun ligget på solseng de siste dagene. Tenker ikke på vekta, så det blir vel hard jobbing når vi kommer hjem igjen. :blink:

:blink:

 

Håper dere er flinke med trimming og furnuftige inntak, jeg tenkre på dere (men bare av og til).

 

Ha en fin uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen!

jeg blir så glad når jeg leser om alt det dere driver med og du sebedilla --høres ut som et eventyr, selv om det er mye trist også å se!

Du er flink--enig med deg at vekt a finner du garantert igjen når du kommer hjem.. :D

 

Toam --det er vel fortjent med massasje--det gjelder å ta vare på seg selv.. Du må passe på deg selv, jeg har vel lært litt nå etter de siste ukers hendelser..

Det gjelder å se fframover og jeg gleder meg til sol og vår og idag har vi hatt 6+ og sol og det er visst meldt flott vær framover.

 

Og kjære betty blue -du er jo bare den energibunten--må prøve å komme litt mer tilhektene og strekke meg mot dine trimpoeng. Ser fram til fredag til fysio og massasje. imorgen er det fotpleie--godt å ha noe å se fram til. Skal bli godt å bli pleiet :rolleyes:

 

Jeg var på trim igår kveld, men tok ikke så hardt i, har litt vondt i brystregionen i visse stillinger--håper på svar hos fysio..

Skal ha litt trim her hjemme idag--og i morgen er det veving--det blir jo slag og dunking..

 

Kjøpte røkt torsk til middag idag og det var herlig! Imorgen har Coop 40% på findus så da blir det noen pakker med kapteinens fylte rødspette-den er god i stekovnen . Sparer jo fett på det.. :lol:

(stekefettet mente jeg )

 

Har funnet noen marengsreder på Coop som ligger i en pakke med 9 stk i pakken. Hvert rede inneholder bare 30 kalorier og med en skje lettis eller 2 blir det noe veldig godt for bare 100 kalorier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen!

 

Hyggelig at det er litt aktivitet på tråden vår! Koselig å høre fra deg Sebedilla - er sikker på at du opplever mye på turen din, både positivt og negativet. Fint at du får litt "slakke" på jobben Toam, da blir det lettere å fokusere på trim skal du se :rolleyes:/> Håper det går bedre med helsen din etter hvert Mia, synd at smerter setter stopp for trim når en egentlig har lyst til å trimme. Jeg har fortsatt vondt på baksiden av et lår, har hatt det siden slutten av oktober og trodde det bare var å ta tiden til hjelp så ble det bra ;)/> Men slik har det ikke blitt! Nå er det så ille at jeg halter etter å ha gått i 10 min på tredemølle, så i dag har jeg bestilt time til fysioterapaut i håp om å bli kvitt smerten. Var heldig og fikk time allerede på torsdag :)/> Har ikke vært på trim i dag, men var innom treningsstudioet en tur i går. Ble bare 2,2 poeng for jeg er ikke helt i form. Sliter med at jeg er tungpustet så jeg har vært hos legen og tatt blodprøver og pusteprøve i dag, og så blir det en tur til røntgen for lungesjekk. Merker det best når jeg prøver å få litt tempo på treningen, så inntil videre får jeg bare forsøke å gå så raskt jeg kan, og så satser jeg på litt mere styrketrening.

 

 

I morgen er det veiedag - har ikke noen god følelse :(/> Har begynt å skrive inn all maten igjen fra i går. Tror ikke jeg greier å gå ned uten at jeg registrerer maten. Så da får jeg heller gjøre det en stund fremover.

 

Her har det vært kaldt i dag, minus 12 grader. Men så fint da når solen kom frem (spesielt når en sitter inne på et varmt kontor):D/>

 

Ha en fortsatt fin kveld, og så krysser vi fingre til i morgen :P/> :P/>

 

Jeg har også vært å handlet 40%Findus produkter Mia, og i tillegg til fisk ble det litt wok-grønnsaker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det begynner å bli liv her inne. Vi er jo ikke så mange, og har jo alle litt annet å gjøre enn å sitte ved PC på kveldstid.

 

Masasje på mandag var deilig. Hun tok nok ikke så mye i for jeg har ikke hatt så vondt etterpå. Skal tilbake om 2 uker og da skal jeg stelle føttene også på samme sted.

 

I dag tok jeg en fridag og gikk på ski med barnebarnet på 9 år. Hun har ikke gått mye på langrenn,så vi nøyde oss med en løype på 3,5km. Tok på pulsbeltet og det ble litt trim ca 1,5 trimpoeng.

Etterpå reiste vi hjem og stekte vafler (greteroedeoppskrift) og kokte kakao.

 

Grillpølser til middag og sjokoladepudding til dessert. Ikke vanlig hos oss, men vi hadde jo besøk. Foreldrene kom innom på kaffe og hentet henne. Da sto jeg over vaflene.

 

Jeg har brukt dagboken aktivt igjen nå som jeg har meldt meg inn i gullklubben igjen. Gjør det istedet for å gå kurs. Små endringer gir store utslag på scooren. Men ikke alltid jeg får spist opp alt jeg planlegger. Bl annet litt lite melkeprodukter. Mens 1 stort eple og 1 dl juice er nok som frukt-kvote.

 

Skal ta en tur innom COOP jeg også og fylle opp fryseren litt med fisk.Bra tips.

 

Vekte min har gått ned med 100 gr. Bedre enn opp. Og det ble bare 4,6 trimpoeng siste uke.

 

Målet er fremdeles 80 før 17 mai, selv om jeg er klar over at det skal holde hardt. GIR MEG IKKE:

 

Hvordan har det gått med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat noe rungende hurra-rop på grunn av vektresultatet her!!! Akkurat samme vekt som forrige onsdag, eneste trøst er at det i allefall ikke ble opp :angry:/> Fortsetter det slik blir det en slitsom reise mot målet :P/> Men fra mandag startet jeg med å registrere alt matinntaket igjen og jeg håper det vil gi resultat etter hvert. Gikk bedre med deg da Toam, 100 gram ned er MYE bedre enn ingenting :)/> .

Har litt samme problem som deg Toam når det gjelder melkekvoten. De andre "kvotene" går det greitt å få på plass men i og med at jeg ikke drikker melk blir det litt værre. Spiser ca 100 gram yoghurt naturell med coop's skogsbærblanding til kvelds, og det er min melkekvote! Spiser ikke mye frukt heller for det tåler jeg dårlig. Kan spise litt pære og melon, men i og med at jeg spiser skogsbærblandingen (som også regnes som frukt) får jeg registrert nok frukt. Og i dag fikk jeg faktisk litt over 9 i kostholdscore.

 

Gleder meg til besøket hos fysio i morgen og håper jeg blir kvitt smerten fort. Var på trening i dag men det det funker ikke særlig når jeg ikke greier å gå. Gikk litt bedre på ellipse enn mølla men ikke helt optimalt, så det ble mest styrketrening i dag også.

Ha en fin uke videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere

 

Jeg er dessverre ingen bestemor enda selv om jeg er gammel nok til å være det (blir 52). Har lest en del og dette ser ut som en hyggelig tråd. Er på en annen tråd også, men kunne tenke meg en til. Er det greit at jeg hopper innpå?

 

Jeg eier jo ikke denne tråden, men synes det er hyggelig om du henger deg på. Tror vi trenger noen flere enn de som er aktive nå.

 

Jeg er 63 år, bestemot til 4 fra 1 til 17 år og er yrkesaktiv, jobber med regnskap. Her ikke vært så flink til å gå ned som deg, så jeg håper på litt inspirasjon.

 

VELKOMMEN FRA MEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen på tråden Kikk, bare kjekt med flere som vil være med for da blir det litt mere aktivitet her inne:

 

Jeg er 60 år og er bestemor til 4 i alderen 2 til 20 ( jenter alle sammen :D/> )

Ser du har vært flink til å gå ned i vekt og derfor håper jeg du motiverer oss andre som sliter litt. Jeg har vært jo-jo slanker i mange år så jeg vet egentlig hva som skal til. Og nå har jeg bestemt at dette er siste gang, nå skal jeg greie å gå ned og å holde meg der!!! Har hatt en downperiode siden før jul, men nå har jeg (som du sikkert har lest) begynt å registere all mat igjen så nå håper jeg det blir resultat på vekta.

 

Er ganske flink til å trimme og har i overkant av 8 trimpoeng hittil denne uka. Det ble dessverre ikke noe fysiobesøk i dag for fysioterapeuten ble syk så da må jeg vente til over helga før jeg får bestilt ny time :(/>

 

Fiskesuppe til middag i dag med laks :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

 

Takk for velkomsten. Jeg kan jo starte med å fortelle litt om meg selv. Jeg er som sagt snart 52år. Gift for andre gang og mamma til 2 store gutter(22 og 27).

Jeg jobber med mat. Jeg er selvstendig næringsdrivende og driver et lite matsted med enkel bevertning.

Helt siden jeg var 22 har jeg slanket meg, så jammen har jeg 30års jubileum i år. Har vel som andre prøvd alle kurer som er. Jeg kan ikke si at resultatet er overveldende. Jeg er også medlem i vektklubb.no. Det er egentlig ganske likt Grete Roede.

I januar bestemte jeg meg for at jeg ikke skulle prøve flere dietter og jeg kastet alle slankepiller jeg hadde i skapet. Jeg gremmes fordi jeg går på reklamene gang på gang. Nå må jeg da lære.

3 uker inn i januar kom jeg over et lite blad som het "slank på 3 uker"og da ble jeg jo nysgjerrig. Det var oppskrift på en diett som var kompinert av en fransk lege som het Pierre Dukan. Jeg kjøpte ihvertfall boka og så var jeg igang 29 januar. Jeg synes det er en fin diett, men man må være 100% motivert.

Jeg har fast veiedag mandager men da jeg er fæl til å fly på vekta kan jeg ha onsdager også.

Blir moro å følges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at jeg trengte nye treningsbukser, de gamle er ca 8 år med sleng i bena, Men det er ikke lett å finn i str XXL, Evt så koster de 700 kroner. Så jeg kjørte til Sparekjøp og fikk bukser til 200 kr stykker. Riktig nok en timer hver vei, men jeg syntes det var verdt deg.

 

Da ble det ikke noe trening i dag. Så jeg får ta en skitur i morgen om været er bra. Ellers blir det Fresh Fitnes for meg.

 

Samboeren er en tynn mann, men sluttet å røyke og ved juletider hadde han fått en liten mage. Utrolig for en som har hatt innovermage hele livet. Nå har han trent bort 2 kg på 2 mnd. Uten å legge om kosten. MEN det er hardtrening Pulsklokke og 700 kcal hver gang. ca 12 ganger pr mnd.

 

Noe å tenke på meg og kanskje andre.

 

Ha en fin lørdagskveld, og en fin søndag med forhåpentlig fint vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...