Gå til innhold

Ned 8-10 kilo


Anbefalte innlegg

God helg til dere alle og lykke til med gode valg, det trenger vi alle for det er helgene som er den største utfodringen for oss, det er vi ALLE enige om leser jeg.

 

Kjekt å se nye tall på vekten ja, vi blir liksom ett kilo lettere bare vi ser xx,9 tallet:))

 

Jeg kjenner mindre til søtbehovet nå, håper det varer for nå glir dagene enklere. Mindre utmattelse nå helt sikkert pga mindre sukkerinntak:))) I tillegg går jeg ikke på de hardeste timene på treningssenteret pga jeg har vært såååå sliten og uten energi igjen etter de. Venter litt før jeg prøver meg der igjen...så nå går jeg på medium harde timer og det fungerer veldig bra. Jeg liker veldig godt zumba, men det er dessverre tatt bort flere zumbatimer fra timeplanen, kun 1 pr.uke nå...

 

Så kjekt å kjøpe nye klær Morena pga de gamle er for store, det er en god gevinst vi alle kan se frem til etter hvert:)

 

jqulin og sekstito: nye tall er kjekt gratulere med litt nedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bronzee Sukker ER godt. Og alt som blir laget av sukker er enda bedre. MEN det er et godt poeng at det tapper oss for krefter i det lange løp. Nå har jeg holdt på så lenge, at jeg blir faktisk lei meg når jeg får i meg sukker. Lei som i "skuffet over meg selv". Kan faktisk bli så skuffet at jeg bare har i meg enda mer....!

 

Veldig bra hvis du kjenner mindre behov for det søte - da er du nok helt klart på rett vei!!!! ;)

 

Jeg registrerer at formen min har blitt bedre. Løfter tyngre vekter / tar flere repetisjoner. Med løpinga går det MYE bedre. Holder ut lengre og kan holde lengre fart. Vil ikke påstå jeg løper så veldig langt (kan ikke skryte av 1 min ol.), men varierer med og uten stigning - legger inn småspurter osv. Føler nesten energien boble litt om dagen!! :o Yuhu! Her er det bare å smi mens jernet er varm!

 

Og nye bukser: sender en takk til all styrketreningen jeg har lagt ned den siste tiden. Det merkes på rumpe og lår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ble veldig deppa på torsdag. Vekta vist jo bare 72,4 kg på onsdag, torsdag viste den 73,4 kg, 1 kg opp over natten.

Var hos massør, healer i går og hun sier hele kroppen er full av vann.

 

Så begynner dere å snakke om at det snart er slutt på august og vi har mål.. mitt var 72 kg, men ettersom jeg gikk ned så fint første uka, satte jeg det ned på 71 kg... bare tull.

Her må jeg vist opp justere alt til det jeg hadde, før jeg ble for overmodig...

Men klarer ikke 1,5 til i morgen heller...

Nei, dette var ikke moro.

 

Reiser 13.09 og hadde hatt lyst til å sett 6...tallet før jeg dro, men det har jeg endret på nå.

Blir da borte i 3 uker så ikke noe slanking da, heller tvert om...

 

Jaja, en får bite i det sure eple og stå på de siste 2 ukene.

 

Har vært ute å spist 2 ganger denne uka, men helga blir rolig.

Men feber i kroppen, blir det ikke noe dans, heller.

 

Lykke til dere andre og håper de fleste av dere når deres mål.

 

God helg og veiinga tar vi på mandag eller?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg Tjorven45.

 

Det er hver sin gang å være «deppa» over denne slankinga. Akkurat nå har du det tungt, neste gang er det min eller noen av de andre sin tur. Men slanking er ikke lineært. Man går ikke i en fin linje nedover fra a til b. Av og til gjør den linja et krumspring, og jammen kan den ikke begynne å gå feil vei og. For oss kvinner kan syklusen vår spille en rolle, og som du har fått påvist: vann i kroppen. Hva sa healeren/massøren om grunnen til vannet i kroppen din? Er det stress, sykdom, matinntak, periodisk? Hva kan du selv gjøre? Nå aner ikke jeg om du er flink til å drikke vann, men vann er vanndrivende. En positiv ting er jo at når vannet slipper, kan du «risikere» å gå ned drastisk. (Ingen legger på seg 1 kilo fett i løpet av en natt :) ) Prøv å stå i det om det kjennes tungt nå. Det GJØR vondt med endringer. Men vi må bare gå rundene og sette oss ned og ta en mental samtale med oss selv. Vil vi det nok? Hva er det egentlig vi trenger? Hvilke følelser har vi? Ta en pause og kjenn etter: Er vi ensomme, trenger vi trøst, er vi sinte, er vi såret, er vi trøtt?

 

Jeg elsker ordspråk og gode sitater. Akkurat nå har jeg to som jeg bruker som «mantra» Du kan få dele de med meg, om du synes de er til hjelp. :)

 

Enten du tror du kan eller tror du ikke kan, så du har rett.

–Henry Ford.

 

Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd.

–ukjent

 

 

 

PS: Jeg skal veie først på mandag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kjenner mindre til søtbehovet nå, håper det varer for nå glir dagene enklere.

 

Ja, det kan jeg skrive under på. Men har den erfaringen fra før også. De første dagene er verst, så blir det en vane, og da tenker man ikke så mye på det lenger.

 

Men jeg har LOV! på lørdager, og det er lørdag i dag ! Hurra!!!! :D

 

Men det var skrekkelig så lite jeg kan tillate meg på budsjett, og det til en temmelig stiv kaloripris! Men jeg er smart! Jeg kutter alt godteriet (smågodt) i minst 4 biter. Deremed varer det 4 ganger så lenge... :D:blink::unsure:

 

Søndag er "avrusingsdag" igjen.

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg skrive under på. Men har den erfaringen fra før også. De første dagene er verst, så blir det en vane, og da tenker man ikke så mye på det lenger.

 

Men jeg har LOV! på lørdager, og det er lørdag i dag ! Hurra!!!! :D/>

 

Men det var skrekkelig så lite jeg kan tillate meg på budsjett, og det til en temmelig stiv kaloripris! Men jeg er smart! Jeg kutter alt godteriet (smågodt) i minst 4 biter. Deremed varer det 4 ganger så lenge... :D/> :blink:/> :unsure:/>

 

Søndag er "avrusingsdag" igjen.

 

:D/>

 

Hehehe, "avrusningsdag" ja du får jammen sagt det. Jeg sitter og her i dag med skikkelig abstinenser:))) Ja lørdag er det lov og heldigvis for det, men avrusningsdagen er hard, nesten som å begynne på nytt igjen. Jeg deler og opp sjokoladen til små biter slik at de varer leeeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ble veldig deppa på torsdag. Vekta vist jo bare 72,4 kg på onsdag, torsdag viste den 73,4 kg, 1 kg opp over natten.

Var hos massør, healer i går og hun sier hele kroppen er full av vann.

 

Så begynner dere å snakke om at det snart er slutt på august og vi har mål.. mitt var 72 kg, men ettersom jeg gikk ned så fint første uka, satte jeg det ned på 71 kg... bare tull.

Her må jeg vist opp justere alt til det jeg hadde, før jeg ble for overmodig...

Men klarer ikke 1,5 til i morgen heller...

Nei, dette var ikke moro.

 

Reiser 13.09 og hadde hatt lyst til å sett 6...tallet før jeg dro, men det har jeg endret på nå.

Blir da borte i 3 uker så ikke noe slanking da, heller tvert om...

 

Jaja, en får bite i det sure eple og stå på de siste 2 ukene.

 

Har vært ute å spist 2 ganger denne uka, men helga blir rolig.

Men feber i kroppen, blir det ikke noe dans, heller.

 

Lykke til dere andre og håper de fleste av dere når deres mål.

 

God helg og veiinga tar vi på mandag eller?? :)/>

 

Tjorven, jeg føler med deg. Men ett helt kilo over natten? prøv å tenk etter, drakk du mye rett før du skulle legge deg? Spiste du en tung middag? har du betennelser og verk i kroppen nå? Er vekten din til å stole på? Skeia du ut i forhold til kostholdplanen. Hviss du ikke kjenner grunnen til oppgangen, så er den nok ikke reell, vent noen dager og prøv vekten igjen..

Dersom du er syk og har feber vil nok ikke vekten vise deg korrekte tall.

 

Håper du står på de 2 ukene du har før du reiser, da føler du deg sååå mye bedre ved avreise. Dette klarer du:) masse lykke til...og god bedring Tjorven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klippet ut og limet inn nedenfor ett kurs for sukkeravhengighet i Norge og litt skriv rundt det og litt info fra fornøyde kunder fra kurset. Før var det kun kurs i Sverige ang. dette. Nå håper jeg kurset kommer til mitt distrikt, da står jeg først i køen for å melde meg på og legge meg inn for "avrusing" av sukkeravhengigheten...

 

 

Her presenterer vi Tone Glestad som snakker om sukkeravhengighet!

 

 

 

Tone Glestad, Avhengighetsterapeut driver SEMSA, Senter for Mat – og SukkerAvhengighet på Stabekk. Siden 2007 har SEMSA vært det eneste kompetansesenteret i Norge som behandler sukkeravhengighet etter avhengighetsmodellen.

 

I 1999 ble hun ferdig Psykodramaterapeut fra Morenoinstituttet. Siden 2006 har hun vært under utdanning og veiledning i forhold til avhengighet hos Bitten Jonsson i Sverige og startet i 2007 sitt eget foretak med behandling av sukkeravhengige etter Bittens Jonssons modell. Samme år utvidet hun sin kompetanse ved å ta en sertifisering i ADDIS.

 

ADDIS (svensk versjon av den amerikanske SUDDS) er et strukturert diagnoseinstrument, for alkohol og andre rusmidler, som støtter en klinisk vurdering i henhold til internasjonale diagnosekriterier ICD-10 og DSM IV. Egen ADDIS for sukker er under utarbeidelse. ADDIS er det eneste diagnoseinstrumentet som er godkjent av American Psychiatric Association (DSM IV) og WHO (ICD-10).

 

I 2008 tok hun utdannelse som â€Beroendetereapeut†ved Forsa folkhögskola i Sverige som ga en fordypning og forståelse av den avhengige personligheten.

 

Avhengighet er en hjernesykdom som influerer et menneskes liv fysisk, psykisk, sosialt og åndelig. Hun jobber ut i fra en holistisk tenkning med særlig fokus på, i første hånd, å reparere kroppen og hjernen biokjemisk. Hjernens biokjemi kommer i ubalanse ved avhengighet og høyt inntak av sukker kan føre til konsekvenser som vitamin og mineralubalanse, ubalanse i hormoner, candida m.m. Etterhvert som kroppen og hjernen kommer i balanse har den avhengige bedre tilgang til sitt følelsesliv og kan lettere endre sin adferd.

 

 

Litt om foredraget til Tone:

 

 

«Sukkeravhengighet - en oppdiktet diagnose?»

 

Moderne psykonevrologisk forskning viser at hvert menneske har sin unike balanse av signalsubstanser. Variasjoner i disse styres av hvordan vi har det, og når denne følsomme balansen forstyrres får avhengighetssykdommen sjanse til å ta grep om oss. Glestad hevder at vårt moderne samfunn har skapt en livsstil som øker risikoen for å utvikle avhengighet – eller addiction – hvilket er nøyaktig det som har skjedd.

 

Her kommer sukker inn som den første og grunnleggende substansen. Sukker stresser kroppen og venner den til å manipulere sinnstilstanden med kunstige midler. Den gir også en â€baksmell†som fører til at kroppen krever mer for å unnvike ubehaget og det â€suget†som leder til overvekt og fedme. Mer og mer av den maten vi spiser i dag er ferdigmat som inneholder skjult sukker.

 

Det interessante spørsmålet for en avhengig person er: - Hva er det som får den biokjemiske balansen til å tippe over og bli en avhengighet og hva gjør jeg for å unngå å havne der igjen?

 

Foredraget gir innblikk i hvordan vi blir avhengige og hvilke prosesser som settes i gang i hjernen. Hvordan skille på avhengighet og skadelig bruk og hvordan kartlegge. Avhengighet er kronisk og den avhengige trenger mange verktøy i hverdagen for å håndtere sin avhengighet. Hvilke verktøy trenger en sukkeravhengig?

 

 

 

Tilbakemeldinger fra fornøyde kursdeltakere:

 

â€Det var utrolig deilig å få vite at det ikke har noe med viljestyrke å gjøre, jeg har jo viljestyrke på alt annet i livet, men ikke sukkerâ€

 

â€Jeg trodde jeg var helt alene og er lettet over at det finnes mange som meg som jeg kan snakke med, for de som ikke har en avhengighet klarer ikke forstå megâ€

 

â€Nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke jeg ikke klarer å følge rådet â€Det er jo bare å ta enâ€. Det er jo akkurat det jeg ikke klarer. Jeg er ikke dum og jeg er lei av alle som sier â€spis mindre – trene merâ€.

 

â€Jeg er så glad for at jeg tok mot til meg og ba om hjelp. Jeg skjønner nå at dette klarer jeg ikke aleneâ€.

 

____________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjorven, jeg føler med deg. Men ett helt kilo over natten? prøv å tenk etter, drakk du mye rett før du skulle legge deg? Spiste du en tung middag? har du betennelser og verk i kroppen nå? Er vekten din til å stole på? Skeia du ut i forhold til kostholdplanen. Hviss du ikke kjenner grunnen til oppgangen, så er den nok ikke reell, vent noen dager og prøv vekten igjen..

Dersom du er syk og har feber vil nok ikke vekten vise deg korrekte tall.

 

Håper du står på de 2 ukene du har før du reiser, da føler du deg sååå mye bedre ved avreise. Dette klarer du:) masse lykke til...og god bedring Tjorven.

 

Takk skal du ha.

Ja, du har rett...

Feber og full av betennelser...

En del stress osv, også.

 

Men ble så nedtur ettersom det startet så fint...

 

Det som er så irriterende er at når jeg er skikkelig flink og trener og spiser sunt så øker vekta, som den gjorde...

 

Enda ikke kommet ned igjen, selv om jeg ikke har falt helt utenfor.

Så den veiinga i morgen, droppet jeg å rapportere...

 

Men skal fortsette å på planen disse 2 siste ukene før jeg drar, også.

 

Men ønsker dere alle masse lykke til med deres mål for august.

 

Ny uke og nye muligheter fra i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen!

 

Ny uke og nye muligheter. Det er bare å gyve løs. Ta ett skritt og en time av gangen.

 

Jeg var så spent på vekta i dag, har snikveid meg de siste dagene, og skjønte at jeg ville nå målet mitt!!

 

Lykke til til dere andre og!

 

 

Ha en finfin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet mitt er på 71,5 kilo er og nådd:))

 

Må tenke litt på hvor mye jeg tørr å satse på målet for september, hvor mye satser dere på en måned?

 

I dag er en tung dag ang. søtbehov, men jeg holder fremdeles ut uten en eneste bit (for det har jeg ikke tilgjengelig, da må jeg ut å kjøpe) Skal snart spise noe sundt som metter godt i stedet.

 

Lykke til med ny uke og muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,har fulgt denne tråden en stund,og siden det er ny mnd og jeg har tenkt å begynne å stramme inn litt igjen,så hiver jeg meg på vist det er greit.Er en jente på snart 44 år,har aldri gått på GR kurs men prøver for meg selv,har gått ned 5 kg før sommeren,tok en pause i sommer,men nå er det full fokus igjen,vekta viste 74.3 kg og det er litt mye er 168 cm så trivselsvekt er 67 kg,mål for september er 72 kg😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide meg lørdag (altså en dag før fristen) Da viste den - 0,5 fra onsdag, ned til 58,2. Synes det var litt voldsoms, så tok en sjekk senere på dagen + søndag, og da viste den 58,4. Det er 0,1 bedre enn målet mitt for august, så sier meg veldig fornøyd med det.

 

Men nå vet jeg ikke - har ikke sjekket vekta siden. Sliter litt med helt andre ting nå, og skal heldigvis en tur til legen i dag. Har vært helt utmattet siden lørdag. Utmattet som i at jeg kan sove hele tiden (i går sovnet jeg faktisk på jobb!!), sovner på sofaen mens ungene skriker over meg, har lagt meg i 8-9 tiden hver kveld (jeg holder det vanligvis gående til 22.30-23.)Helt siden jeg begynte på ny prevensjon i sommer har jeg følt at noe har vært "rart", og mistanken blir ikke noe mindre nå. Så i dag håper jeg å få sjekket hva det er.... Jernmangel, lavt stoffskifte, lav blodprosent...? Ikke vet jeg - men alt det boblende overskuddet mitt var som blåst bort etter spinningtimen på lørdag. Nå orker jeg nesten ingenting!

 

Dette har ført til SVÆRT dårlig spising. Sikkert ikke i nærheten av mine 1600 daglige kalorier. For lite vann, for lite grønnsaker... Og for få måltider. Så nå har jeg ingen forhåpninger for morgendagen - tror vel helst jeg raser opp igjen.

 

Men må først få avklart hva som feiler denne kroppen - så er jeg nok klar igjen!! Var jo så godt i siget - vil ikke miste grepet nå!!

 

En snikende tanke jeg også har er om jeg kan ha trent for mye. Har møtt veggen sånn en gang før - men da var jeg aktiv idrettsutdøver, og trente på et helt annet plan. Men klart - en kropp som nærmer seg 40 kan vel ikke bare gå fra 0 til 100 på treningsfronten på et par uker...?

 

Ja-ja. Ønsker dere alle en fortsatt fin-fin uke!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer.

Endelig er jeg tilbake. Hatt store problemer med nettilgang. Har ikke glemt dere, men det har vært umulig å logge på.

Ser dere har vært flinke. Det har ikke jeg.... Håper å iallfall ikke være over startvekt, men det får jeg svar på imorgen... Men aldri så galt at det ikke er noe som er bra. Røykingen, eller mangel på det, går ganske bra. Dvs jeg har røyket noe, men er kunpå bommen (frekt ja....) og når festen er over er det ikke noe problem.

Har nok gått litt i slankefella igjen. Med det mener jeg at jeg har tenkt at jeg slanker meg, ikke at dette er livsstilsomlegging. Og det er da det skjærer seg for meg. Jeg må fokusere på å hele tiden ta riktige valg. Så nå bretter jeg armene opp igjen.

Har nettopp byttet treningssenter, fra et sånt "selvbetjent" med kun styrke, til ett med timer også. Så nå må jeg bare komme igang der. Men det er litt skummelt på et nytt sted. Skal visst ikke så mye til for å skremme meg.

Skal prøve også å bli litt flinkere til å komme innom her, for det er helt klart at dere hjelper meg å holde fokus!

 

Ny start hilsen fra Suppegjøken. Aldri har vel det nikket passet som nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suppegjøken bra at du endelig kom inn igjen, ja den dataen kan være umulig av og til.

 

Morena jeg håper at legen finner ut hva det kan være, finner de ingenting på blodprøver etc så er det fullt mulig at du har gått for hardt ut...

 

Jeg setter målet mitt for september til 69.9 kg:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bronzee - takk for det. Jeg skal kutte ut prevensjonen nå, selv om alt jeg fortalte kom inn under "sjeldne bivirkninger". Men noen må jo ha de også.... Så i dag tok jeg ingen pille - og håper på en rask forbedring. Følte meg for så vidt såpass bra i går at jeg dro på trening, og er rimelig godt fornøyd med innsatsen. Nå håper jeg i tillegg at de teite pillene har hatt en negativ påvirkning på vekta mi. Venter i spenning på en endring :P:rolleyes::rolleyes:

 

Vel - det er vel på tide å sette seg et septembermål... Mannen min er borte på jobb nesten hele måneden, så det blir nok lite med trening ( i alle fall mye mindre enn det kunne ha vært), så jeg får vel prøve å være realistisk - og heller justere det hvis jeg ser det går veien.

 

Mål for september : 57,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens vekt viste 71,4 kilo som er akkurat det samme som jeg veide forrige onsdag. Dette er helt greit og forventet siden jeg tok av 1,5 kilo forrige uke. Kroppen må tilvenne seg litt ny vekt før den kan/vil fortsette ned.

 

Håper og satser på -500 gram ned til neste onsdag og fortsetter i det samme fornuftige sporet.

 

Sjokoladedagen som er satt til lørdag (begrenset mengde) er under kontroll, spiser veldig sundt og godt og er ikke sulten. Søtbehovet melder seg både søndagen og mandagen men i dag onsdag går det helt fint:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flinke damer.

 

Nedover går det og målene deres blir nådd.

 

Etter å vært helt oppe på 73,6 kg fra 72,4 for en uke siden, så i dag stoppet det på 73 kg... så en kan si at det har gått opp og ned denne uka.

Så nå håper jeg vekta er på tur ned igjen.

 

Ettersom jeg reiser neste uke og blir borte til 1.10 tør jeg ikke sette noen mål.

Må vel bare starte på nytt når jeg kommer tilbake.

Men skal prøve å være aktiv med både strandturer og fjellturer og byturer blir det jo helt sikkert.

Er vist veldig fint terreng der nede.

 

Flott torsdag til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flinke damer.

 

Nedover går det og målene deres blir nådd.

 

Etter å vært helt oppe på 73,6 kg fra 72,4 for en uke siden, så i dag stoppet det på 73 kg... så en kan si at det har gått opp og ned denne uka.

Så nå håper jeg vekta er på tur ned igjen.

 

Ettersom jeg reiser neste uke og blir borte til 1.10 tør jeg ikke sette noen mål.

Må vel bare starte på nytt når jeg kommer tilbake.

Men skal prøve å være aktiv med både strandturer og fjellturer og byturer blir det jo helt sikkert.

Er vist veldig fint terreng der nede.

 

Flott torsdag til dere alle.

 

 

Det går gjerne litt opp og ned for oss alle innimellom... Men 73 er jo bedre enn 73,6 :)

 

Jeg leser litt mellom linjene dine at du regner med å gå opp på ferie, og synes det er greit...? Eller misforstod jeg? (beklager i så tilfelle). Jeg ville heller tenkt som så at jeg skulle HOLDE vekten. Hvis man gir opp før man har startet ferien kan kiloene komme fort - og da stiller du jo langt bak startstreken igjen etterpå....

 

Uansett: god tur og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Morena - Ja, det hørtes veldig pessimistisk ut dette. Men takk for at du får meg på banen, igjen.

 

Før jeg plutselig gikk opp 1,4 kg og 1 kg over natten hadde jeg som mål og holde vekten, kanskje gå opp 1 kg toppen.

Men føler at jeg ikke har kontroll på denne kroppen...

Forrige uke lå jeg fortsatt på 18-1900 kcal, trente litt så det ble da 10,8 TP og der er så avgjort mer enn jeg har hatt før om ukene.

Så da blir det litt nedtur å gå opp. Det ble ganske stor nedtur.

 

Men, nei, har ikke gitt opp :) Jeg vil jo ned i vekt og føle meg vel i klærne mine.

 

Denne uka ligger jeg på litt mindre inntak, 1700-tallet og har allerede 11.2 TP og skal ut å gå i morgen og søndag og opp og ned av stige lørdag, så får vi se hvordan det utvikler seg til onsdag.

 

Nedi varmen håper jeg at jeg får mer energi så det blir noen turer. Men det er litt matfolk jeg skal være med.

Neida, jeg skal minst holde vekten og sammen med andre bruker jeg å få ned, for da skjedespiser jeg ikke :)

Dette går nok så bra :)

 

Vært ute på Maksimal og tempotrening i dag, og svidd av 4,2 TP.

Det er jo sommer og sol ute, så må jo bare ut.

Gikk i shorts og singlett, herlig.

 

Joda, livet er ganske bra, selv om vekta idag viste 300 g opp, igjen... men ser vel 72 tallet, en vakker dag :)

 

God dag videre til dere alle

OG dere som leser her og vil være med, velkommen.

Og alle dere som har blitt borte...

 

VELKOMMEN TILBAKE, som dere ser... ikke alle som får det til, men gir ikke opp for det... en dag må det løsne, når en følger opplegget.

Men hadde jeg ikke skulle reist bort, hadde det nok blitt kurs, så får se når jeg kommer hjem og hvor lenge jeg blir hjemme da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer.

Endelig er jeg tilbake. Hatt store problemer med nettilgang. Har ikke glemt dere, men det har vært umulig å logge på.

Ser dere har vært flinke. Det har ikke jeg.... Håper å iallfall ikke være over startvekt, men det får jeg svar på imorgen... Men aldri så galt at det ikke er noe som er bra. Røykingen, eller mangel på det, går ganske bra. Dvs jeg har røyket noe, men er kunpå bommen (frekt ja....) og når festen er over er det ikke noe problem.

Har nok gått litt i slankefella igjen. Med det mener jeg at jeg har tenkt at jeg slanker meg, ikke at dette er livsstilsomlegging. Og det er da det skjærer seg for meg. Jeg må fokusere på å hele tiden ta riktige valg. Så nå bretter jeg armene opp igjen.

Har nettopp byttet treningssenter, fra et sånt "selvbetjent" med kun styrke, til ett med timer også. Så nå må jeg bare komme igang der. Men det er litt skummelt på et nytt sted. Skal visst ikke så mye til for å skremme meg.

Skal prøve også å bli litt flinkere til å komme innom her, for det er helt klart at dere hjelper meg å holde fokus!

 

Ny start hilsen fra Suppegjøken. Aldri har vel det nikket passet som nå....

 

Koselig å se "sjefen" igjen.

Neida, du er ingen suppegjøk.

Vi er flere som sliter, som du ser.

Og mange er jo blitt borte fra forumet så da har de vel ikke klart det.

Men det er jo da vi trenger hverandre.

Så jeg takker til alle som har bidratt til at jeg har orket å komme meg på beina, igjen, etter forrige ukes oppgang på vekta, oppgang over natta... og slitet med å gå ned igjen etter en slik oppgang.

 

Ja, det er viktig og tenke på det som en LIVSSTILSOMLEGGING, livsstilsendring. For vist en bare tenker slanking er jeg redd at en går fort opp igjen når målet et nådd.

Lykke til med veiinga i dag.

 

Sammen er vi sterke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...