Gå til innhold

Ned 8-10 kilo


Anbefalte innlegg

 

Men, nå har jeg spist sunn middag, laks og grønnsaker, har vært flink idag egentlig. Skal på trening etterpå, på noe som heter Get in shape. Så får vi se da, om det er det somslal til. Haha...

 

 

Det ser jo ut til at du vet hva som skal til..... :P

 

 

En halv kilo er vel bra da. Bedre enn ingenting. Husk at en nedgang på 0,5 i uka vil si 26 kilo i løpet av ett år!!

 

Jeg fikk en liten aha opplevelse her denne uka. Jeg har slitt selv, og møtte virkelig meg selv i døra. Jeg leste over innlegget jeg skrev til Tjorven, og måtte innrømme at jeg er flinkere til å støtte andre enn meg selv. Jeg hadde nok ALDRI sagt det samme til meg selv.

 

Tankevekker.

 

 

Hva trenger du? Hvorfor "saboterer" du deg selv? Er det tungt? Er det "sorg" over ikke å kunne spise det du vil uten å få dårlig samvittighet? Du har jo en ekstra utfordring med røykeslutt også. Jeg misunner deg ikke!

 

 

"Forestill deg den dagen du kan si: Jeg gjorde det!. Da du kan si; Jeg gjorde det, jeg ga ikke opp! Når disse tunge stundene blir til minner om veien du har gått for å oppnå målet du ønsket deg. Det kan kanskje ta lang tid å komme dit, men når du komer dit vil du takke deg selv. Hver dag."

 

 

Husk følelsen du hadde i fjor da du gikk ned 8 kilo! Prøv å hent den tilbake igjen. Jeg så et program på TV som heter "Heavy". Der var det en som sa: Ingenting smaker så godt som tynn føles.

 

Husk også at dagen i morgen er helt ny, med blanke ark, og så kan du få låne mine lilla fargestifter. :D

 

Stoor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sant det du skriver Mo9ca1! Jeg låner gjerne lilla fargestifter....

 

Det er klart at røykeslutt er ekstra utfordrende. Det går også litt opp og ned, har røyket litt av og til, men tenker det er bedre enn hver dag. Tror kanskje det er en fordel med røykeslutt og livsstilsomlegging samtidig, for jeg blir jo iallfall bevisst på å ikke erstatte røyken med mat. Det går bra, det er andre grunner til at jeg faller for fristelsen. Som at jeg ikke vil det nok. Når jeg gikk ned 12 kilo fjor ville jeg det hele tiden, 24/7. Må dit igjen.

 

Forsvarlig var den treningstimen det verste jeg noengang har vært med på av trening.... Har ikke allverdens erfaring, men likevel... Knallhardt var det, kjempebra trening, men det tøffe i det var å få en "midt i trynet" med tanke på at formen er dårlig og kroppen råtten. :o Jeg skal prøve å komme meg dit til onsdag også, hvis jeg får barnevakt, for jeg tror det er en time somraskt gir resultater. Så,får vi se imorgen om jeg klarer å komme ut av sengen... :P

 

Og ja, en halv kilo er bra. Det er bare det at jeg har egentlig ikke gjort noe for den. Men takker og bukker selvfølgelig.... Nei, nå er det nok med dumme tanker. Skal skynde meg langsomt, men ned SKAL jeg. Har to bukser i skapet som skal passe. Håper den ene passe i slutten av oktober! Det må jeg da få til. :rolleyes:

 

Men - klarer meg ikke uten dere damer! Skal love å sutre litt innimellom.... Og å støtte og komme med gode råd, for jeg er visst også bedre til å gi råd enn å følge de selv.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det gjelder for de aller fleste, at vi er flinkere til å motivere andre enn vi er til å gjøre det samme med oss selv. Når vi så etter hvert blir klar over det, er det viktig at vi faktisk fokuserer på å støtte oss selv også. :)

 

Men så innmari vanskelig! Den lille "djevlefiguren" på høyre skulder er så mye mer høyrøstet og påståelig enn den lille "englefiguren" på venstre skulder, og blir derfor så mye lettere hørt! Men jeg har bestemt meg for å være tunghørt på høyre øre! :D

 

Ingenting smaker så godt som tynn føles. For et herlig uttrykk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn så rart det kanskje høres ut: det var jammen godt å lese disse siste innleggene! Jeg kjenne meg 100% igjen. Er også veldig dårlig til å gi meg selv skryt og et spark bak når det trengs.

 

Men jeg var lettet over å gå på vekta igjen i dag. 59 i går - 58,6 i dag. Da er jeg i gang igjen!

Jeg tror kanskje at når man har bestemt seg for at det skal være en lang prosess å komme ned (vel, det er jo ikke sikkert vi alle har tenkt at det SKAL være en lang prosess), så vil det komme motbakker og slag i trynet. Jeg har gått ned fort alt for mange ganger - derfor er jeg her igjen.... Nå er målet at neste vår skal være slankefri. Det er langt frem, og jeg tenker at jeg skal bruke tiden godt, og det vil og MÅ komme motgang. Men når målet er nådd - da blir jo "bare" jobben å holde det der.

 

For alle er vi vel ute etter å finne en måte å leve på - for all framtid. Ikke sånn i slanke-rykk-og-napp.

 

Jeg har ei venninne som ser SÅ smashing ut. Hun har brukt et år på å komme dit, sakte men sikkert. Jeg ser henne for meg når det er litt mørke dager - det hjelper. For hun hadde helt klart mange motbakke-dager hun også!

 

Suppegjøken: tror jo lengre tid ting tar - jo vanskeligere er det å mobilisere motivasjonen. Vi VIL jo - men jeg spør også meg selv innimellom om jeg vil det NOK.

 

Nå skal jeg prøve å legge en plan for helga - slik at den ikke sklir heeeelt ut (igjen).

 

Ønsker alle en flott torsdag - bruk lilla fargestifter :P/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke til noen nedgang denne uken igjen, men heller ingen oppgang. HV uke igjen.

Jeg har gått både opp og ned denne uken men i går på veiedagen var den akkurat lik forrige uke, men var gått litt ned i dag:)

Hver gang jeg vil ned i vekt står jeg lenge på 71,5 kilo før det løsner. Mulig kroppen liker seg her for her har den ofte vært?

Trening og matinntak går bra, sunne alternativer, en har nok spist noe mer sjokolade enn jeg burde (jammen ikke mye vi kan spise før det viser på vekten)

Ny uke ny mulighet, det er ok så lenge jeg ikke har gått opp.

 

Det er de siste kiloene som er så sinnsykt vanskelig å gå ned.

 

Lykke til alle sammen med ny uke med gode valg, og gratulere til alle som har klart å gå ned:)

 

Vinkvelden i helgen var vellykket, flere ok viner å smake ut, en skikkelig koselig kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Mulig jeg er teit, men hva er HV-uke? :unsure:

 

Er ikke mye sjokolade en kan spise, nei. Men jeg synes det er sånn at hvis jeg klarer å holde meg unna en stund er det ikke så mye som skal til for at det er nok.

 

En annen ting jeg har lagt merke til (altså enda en ting jeg vet, som jeg ikke helt klarer å leve etter... ;) ) er at det er den første biten som er best. Da sjokoladesmaken eksploderer i munnen... :D Og det ikke er sjokoladesmak fra før. De neste bitene er forsøket på å oppnå smaken av den første biten igjen.... Det går jo ikke.... Men likevel dytter jeg innpå.... Grrrr. :o

 

Hvis noen lurer på om jeg kan gå idag etter treningen går er svaret ja. Men jammen har jeg muskler på innsiden av knærne jeg ikke har tenkt på på en stund.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Ingen er teite eller dumme.

Det er jo blitt så mye forkortelse så en kan jo gå seg bort.

 

Men HV - er Hold Vekten.

 

Sjokolade og usunde ting er ikke min last... vet ikke helt hva som er min last.

Sykdommen, kanskje.

Ikke spiser jeg sjokolade, ikke spiser jeg chips eller nøtter og ikke drikker jeg kcal, verken vin eller annen flytende med kcal.

Nei, min last er nok litt for mye av god og sund mat, og for lite trening, til siden og en sykdommen som lager en del krøll.

 

Men håper nå krøllet forsvinner etter noen uker i varmere strøk.

Helsereiser... høres flott ut :)

 

Vi snakkes om noen uker og da, ja, da er jeg spent på min vekt og hvordan det har gått med dere.

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HV=hold vekten! genialt! :D også sånn som jeg har lurt på hva det betydde! Takk for oppklaringen.

 

God tur til varmen Tjorven45. Vi skrives når du er tilbake.

 

Nå venter spinning og bodypump på meg, og jeg gleder meg, selv om musklene er noe mørbanket fremdeles etter onsdagens trening. Men da er det kanskje en ny økt som skal til for å løse opp. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan,ja da er det fredag igjen noe som også er veiedag for meg😃vekta har godt opp og ned di siste ukene,men den stoppet i dag på 73.9 det er en nedgang på600 gr siden sist uke😄for vel være fornøyd med det da😄lurer på hvorfor det går opp og ned så myrdet ene dagen kan jeg veie 74.5 neste 73.8 det virker som det er vanskelig å stabilisere seg😃har ikke fått kommet i gang med treninga heller kan og være litt av årsaken😄går litt turer da,men gir ikke opp og fokuserer videre😃blir og inspert av alle dere som er så flinke😄så god helg til dere alle😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en flott tur, Tjorven! Blir spennende å høre når du kommer hjem!

 

Det er nok noe i det der at man kanskje burde hoppe i operasjon før det blir ennå værre. Men man blir faktisk rådet til å utsette det så lenge som mulig, helt til man ikke orker mer, eller blir forhindret i å leve fullt ut med aktiviteter. Det har nok ganske mye psykiske aspekter ved seg også, å få proteser. Og så lenge man holder seg i god form går det bra. Jeg kan jo både danse og gå flere timer på skogstur, takket være all spesifikk trening.

 

Her er det ikke stort som har rørt på seg, også en HV uke på meg.

 

Men nå er det lenge siden jeg har turt å veie meg hos jentene på legekontoret, og de kan nok finne på å etterlyse meg, vi jobber i samme senter ....Hadde vært gruelig flaut!

 

Så til neste onsdag SKAL det veies der, og da må det bli ned siden sist!!

 

God uke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morena: ja, jeg føler meg privilegert som kan trene på dagtid. Det er ikke alltid, men det hender at jeg kan på fredager. Det er lettere da synes jeg, enn å komme meg ut på ettermiddagen. Unger med fritidsaktiviteter tar tid... Når jeg i tillegg har litt kjørevei til treningen er det lett å la være. Men nå har jeg så vondt etter timen om onsdag at den skal jeg hvertfall ha med meg til uken igjen. For vondt betyr at musklene styrkes... Og da øker jo hvileforbrenningen, jippi! :D

 

En ting ang vanndrikking. Jeg synes også det er vanskelig. Har funnet ut at hvis jeg får i meg en halvliter tidlig på dagen er det lettere senere på dagen. Det er akkurat som om jeg blir tørstere da. Har en flaske stående på kontorpulten og prøver å få tømt den før ni-halv ti. Det går egentlig ganske greit. Da går det mer av seg selv utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her skal en si det er aktivitet! :D

 

Dro rett på møte etter jobb i går, og var ikke hjemme før etter 22.00 Laangt etter min leggetid... :blink: Spiste i tillegg "møtemat", selv om jeg hadde laget matpakke. Må bare si at medbragt var ikke mye fristende når andre satt med snitter med grønt på... :angry: Men ble ikke så aldeles gale, hadde litt å gå på kalorimessig. Egentlig verre i dag, har følt meg sulten. Tror kanskje at slik mat er mest luft?

 

Kjenner at jeg er sliten og rimelig klar for helg nå. Vi har så mye å gjøre på jobb, at jeg sitter her med skuldra langt over ørene. Men måtte ha en pause, og da går en inn på GR Forum og ikke vg.. hahaha Viktig å ha prioriteringene i orden.

 

Gode valg i helga ja, kjenner på en lyst til å ta en pils, gå ut og spise og så kjøpe snop til "gullrekka" på TV. Men alle vet jo at det er den brede gullbelagte veien til vektøkning. Så da så.

 

Hva gjør man da? Jo, planlegger en lett middag, dusjer seg og tar på deilig mykt tøy og krøller seg sammen i hjørnet på sofaen med heklearbeidet. Litt nøtter og 1 mørk sjokoladerute senere skal du se at det blir så bra så.

 

Kjenner faktisk at jeg ser frem til alternativ 2. Selv om det ikke er glamorøst, sporty eller spennende, så er det OK å lande uka uten å sprekke. Og i morgen er det lørdag. :D:D:D

 

Skal fortsette helga med å legge meg tidlig, og kun bruke den til avslapping. Tenker jeg skal introdusere noe trening neste uke... :unsure:

 

Ha en riktig så god helg alle sammen! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Tusen takk alle sammen.

Ja, nå er alt pakket og klart.

Kanskje jeg får skrevet noen ord nede fra varmen, også.

 

Kom over noen i dag...

kanskje det kan gjelde på veien til livsstilsendring, også??

Få bort suget etter å ha noe å tygge på bestandig..

Jeg prøver...

 

http://fastereft.no/youtube/-2014-08-10/

 

Hvorfor ikke banke istedenfor å gå bort til kjøleskapet ;)

Bare en tanke... vet ikke om det virker...

Men når en hører på disse folkene som har blitt kvitt mange sykdommer,

må en da kunne bli kvitt jojoslanking, også :)

 

Ha det bra alle sammen og lykke til med helger og veiinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ, oj, oj Tjorven45. Litt av en gave du legger igjen nå når du drar! Tusen takk!

 

Jeg har hatt noen tanker rundt vektnedgang som jeg ikke har klart å sette ord på. Her var det. Svart på hvitt.

 

Er det flere som har fulgt med på «Biggest loser» på TV? De er inne i en ny sesong nå. For hver sesong er det noen som «åpner» seg og forteller om årsaken til at de spiser. Denne sesongen virker det som det er flere av deltagerne som må stå frem med sin historie. Trenerne gjør det til et poeng «å finne ut årsaken». Eller kanskje det er jeg som begynner å få opp øynene, og derfor ser det tydeligere? Nå har jo disse deltagerne vært ekstremt overvektige, og jeg har ikke «egentlig» sammenlignet meg med dem. Jeg har tenkt at jeg har brukt programmet som en motivasjon.

 

Da jeg startet å slanke meg denne gangen, ja, se der. Jeg kaller det ikke for livsstilsendring engang… Struts! I alle fall så har jeg hatt noen tanker om at jeg må til bunns i hvorfor jeg er der jeg er, og hvorfor jeg ikke klarer å gå ned det jeg ønsker. Og ikke minst: Stadig vekk vender tilbake til det som er blitt mitt nemesistall:

 

73.

 

 

Jeg så igjennom noen av disse snuttene, og den røde tråden var: Det er bestandig en følelse og en historie knyttet til disse problemene. Hvilke problemer/årsaker ligger til grunn. Hva gjør dette med deg, og hadde det ikke vært godt om du kunne la det gå sin vei? Hvorvidt en banker, (jeg tror det er for å holde på konsentrasjonen) eller ei, så er dette en spennende vinkling. Bruke tid på å finne følelsen en har om ett gitt problem.

 

Dette ligger jo egentlig midt i den gata jeg har startet på nå føler jeg. Denne uka har jeg fokusert på nok søvn. I helga skal jeg prøve en del avslapningsøvelser, og jammen skal jeg prøve meg på litt EFT også.

 

Spennende.

 

Og utrolig skummelt. Det er nok ikke en tur i parken som har manifestert seg som problemer med kosthold og satt seg som smerter i kroppen på en..

 

Ha en strålende lørdag for øvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere....

 

Mange kloke ord her, altså.

Jeg har gått i meg selv i helga. For alt fungerer så dårlig de ukene jeg er alene med barna. Når de endelig er i seng er jeg så pumpet, at jeg heller prioriterer å tømme oppvaskmaskinen og brette klær i stede for å rote fram steppen. Men jeg fungerer dårlig hvis ikke jeg har har ting på stell hjemme. Det skal gå fort om morgenen - det kreves at alt er på sine faste plasser. Det er kaos med lekser og middag på ettermiddagen. Jeg har kommet til at det kanskje er fornuftig av meg å dele opp periodene i 2 mål. Holde vekten når mannen er borte - gå ned når han er hjemme. Jeg skjønner at det med denne fordelingen vil ta lengre tid å nå målet. Men til gjengjeld er det kanskje en fordeling jeg kan leve med i det lange løp.

 

Hadde planer om avspasering enten i dag eller i morgen - og så ble jeg jammen innkalt til møter sent på dagen begge dagene. Det er nok til at jeg mister en trening denne uken. Og det gjør meg jo litt sur...

 

Er nok nede i en liten bølgedal nå. Skulle bare mangle - har holdt på i en "liten evighet" -og resultatene er ikke SÅ fantastiske!

 

Kommer sterkere tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Morena.

Synes det hørtes ut som en god plan jeg, hvis det er det som funker nå. Bedre å innse kanskje at man ikke kan få til alt på en gang og legge opp løpet deretter, enn å gå med dårlig samvittighet for alt man ikke får tid til. Ååååå, det er såååå lett å si det.... er også alene med barn nå, og klør meg i hodet for hvordan jeg skal få til to treningsøkter til denne uken. Kanskje jeg skal følge mitt eget råd og legge opp et løp jeg kan få til... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Veiedag. Nå er det på tide at jeg begynner å følge mine egne gode råd til alle og enhver, og gjøre noe med disse kiloene. OPP 1,2 kilo.... Fryktelig. Og hvorfor? OK innrømmer at jeg ikke har vært verdens flinkeste, men likevel? Får håpe det var dette som skulle til da. En skikkelig vekker? :huh:

 

Skal på trening i kveld, men må ta det litt rolig, for jeg fikk meg en skikkelig strekk på mandagstimen, kjentes ut som noe løsnet inne i låret mitt. Auuuu.... :(

 

Ja,ja. Da ble det havregrøt til frokost. Så er det bare å være flink resten av dagen, imorgen, dagen etter det osv.... :lol:

 

Suppegjøken.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suppegjøken: huff da - oppgang er jo skikkelig nedtur.... :angry: Du sier selv du ikke har vært verdens flinkeste, så da finnes det vel en forklaring. Kanskje greier du å få rettet litt opp idet til neste uke?

 

Jeg skal i alle fall ikke påberobe meg at jeg har vært verdens flinkeste. For det har jeg ikke. I går f.eks, spiste jeg alt for lite. Har hatt en periode med en kronglete mage nå - og jeg VET det skyldes for mye fiber. Jeg fikser det dårlig - uansett hvor mye vann jeg drikker.

 

Våget faktisk ikke å gå på vekta i dag - selv om det er veiedag. Jeg ser meg da i speilet og kjenner hvordan klærne sitter. Kanskje er jeg tøff nok til å "face" sannheten i morgen.... Kanskje...

 

Hilsen Pysa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag...

Og gledelige 66.5 sto på vekta til damene på legekontoret idag ( jaja , var fastende pga prøver som skulle taes, hadde tynne klær, og deres vekt er litt snillere enn min..) men samme vekta viste 72 i begynnelsen av mai, så det er jo ned 5,5 kg i sommer.

Ifjor var det det samme og mer til, opp!

Er veldig glad.

Det betyr ca en kilo ned pr måned og sånn synes jeg ikke man har ofra noe av det en liker, men passer på porsjonene. Og trener mye. Ser hvor fort det snur seg om en får trena lite en periode...

 

Har begynt å øyne målet som er 62, tror jeg...

 

Men det er jo disse siste kilo som er så fryktelig vonde å få av.

 

Tenker på en skikkelig bra trener vi hadde på senteret for et par år siden, han hadde så mye interessant å fortelle oss, bl a fra sine erfaringer. Han og kona ble så digre, de ble syke, sykemeldte, og livet ble en spiral nedover. Så begynte de å sykle! De trena, la om kosten, leste masse om livs stils endring. De begynte som trenere begge to da de hadde oppnådd målet, og jobba en stund der, før de gikk ut i andre jobber.

Husker du han, Tjorven, Guruen kalte vi ham. Voldsomt inspirerende, jeg skrev vel mye om det han sa på din gamle tråd.

 

De hadde små barn, og når han passa dem var det alltid skogtur på timeplanen. Da dro de til et sted hvor det var noen bra bakker, og kosa seg der med leker osv, og han fikk alltid lagt inn noe skikkelig løping opp de bakkene. Han hadde liksom en lur løsning på alt.

 

Men skjønner godt at dere med små barn ikke bare kan ta dem under armen,har da vært der selv. Ikke så lett bestandig!

 

Leste om ei dame i den situasjon som hadde starta en liten trimgruppe hjemme i hagen. De hadde forskjellig ute trim med enkle apparater, og trena ivei. Lurt?

 

Nå venter 3 bursdager i løpet av helgen, får nok satse på HV neste veiedag.....

 

En ting vet jeg. Vi gir aldri opp! Om det går sakte, opp og ned, fram skal vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sekstito, det er jo flott nedgang de siste månedene! :D Og til og med over sommeren. Du er flink.

 

Er jo enig i det du skriver om å ta med seg ungene på tur. Jeg burde bli flinkere til det. Tror jo de ville leske å løpe om kapp med meg oppover bakkene. Hmmm, har ikke tenkt på det. Trening må liksom være ute alene på joggetur, eller på senter. Takk for at du delte et sånt tips. Det gjør jo samvittigheten ved å trene bedre også. De har barnepass på senteret hvor jeg trener, men jeg har liksom ikke lyst til at de skal være på "oppbevaring" der...

 

Nå har jeg de to siste dagene registrert alt jeg spiser. Igjen. Og jammen fikk jeg meg en vekker. Igjen. Tror det er noe galt med intelligensen min jeg, det er tross alt ikke så lenge siden jeg registrerte og fikk den samme vekkeren.... :huh: Nå satser jeg (igjen) på å være flink, og håper jeg kan dele et godt resultat med dere til onsdag. Og det er lenge til onsdag, jeg vet det. :P

 

Har pt time til fredag. Det er første pt time i denne omgang, både gruer og gleder meg til det. Håper å kunne bruke pt'en til å motivere meg og hjelpe meg litt med denne livsstilsomleggingen/vektnedgangen. Hadde samme trener i våres, da veide jeg som dere vet litt mindre, så det er ikke så gøy å møte opp igjen. Kanskje det er avskrekkende nok til at jeg denne gang kan klare å fortsette å være fornuftig når målet er innen rekkevidde.

 

Ja, ja. Det ble et langt innlegg fra meg. Igjen...

 

Ha en strålende dag damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer, hvor er dere hen?

Lite aktivitet her nå. :huh:

Har vært på trening idag, og hatt første time med pt. Ble bare prat idag, men fikk satt opp mål, og fikk fortalt at vektnedgang er viktig for meg. :P

Jeg har vært flink siden vekkeren onsdag morgen. Det er jo ikke så mange dagene, men har iallfall motivasjon til å møte helgen. Helgen er min største utfordring... Denne helgen blir litt ekstra med bursdagsfeiring, men jeg skal klare det. Får ta det som en øvelse på alle kommende bursdager, når jeg også må være fornuftig. :)

 

Ønsker dere alle en flott helg. Vi skrives. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hjemmePC en min sluttet å fungere og vi får den ikke opp igjen, og den er kun 1 mnd, må levere den inn i neste uke for å få den til igjen. Travelt på jobb så derfor har jeg ikke vært aktiv her inne, nå bruker jeg en veldig gammel PC som fort blir for varm og kortslutter. Så nå vet dere hvorfor jeg ikke vil bli aktiv her inne, men kommer sterkt tilbake.

 

Forter meg å si at det var nok en HV uke som ja er en hold vekten uke. Vet selv at jeg ikke er flink, men er fornøyd at jeg holder vekten og ikke går opp. Jeg får liksom ikke viljen som sitter i hodet med meg, men plutselig kommer det.....

 

Ønsker dere en fin lørdaskveld:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...