Gå til innhold

Ned 8-10 kilo


Anbefalte innlegg

Tjorven... - er så enig så enig. Vi trenger også dette fellesskapet når det går i motbakke - ikke bare når det er gode tall å melde om. For jammen er det en langsiktig prosess dette. Det er greit at det går litt opp og ned, så lenge det store bildet er en nedgang.

 

Mange som har falt bort fra denne tråden ja... Hadde vært interessant å vite hvorfor? Gitt opp? Gått på en smell? Oppnådd målet på et blunk?

 

Jeg prøver å tenke at jeg skal bli en sunnere utgave av meg selv. Liker ikke ordet slanking - for det er liksom noe tidsbegrenset. Og som det nevnes: fort gjort å skeie fullstendig ut når målet er nådd. Da er man jo like langt igjen...

 

Målet mitt for denne prosessen: Å IKKE drive desperat slanking neste vår!

WE CAN DO IT!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg overlevde treningstimer på senter... :) Spinning og bodypump. Spørs om jeg kan gå imorgen....

 

Når det gjelder at folk blir borte fra en tråd, så synes jeg det alltid har vært sånn med de trådene jeg har vært med på før. Mange som vil være med fra start av, og etterhvert detter mange av igjen. Vi får holde ut vi som er her fortsatt! :rolleyes:

 

Rolig helg for meg. Må bare finne ut om lørdag skal være idag eller imorgen. Synes det er så ok med et glass vin på fredag kveld, men da må jeg holde meg unna både det og godteskåla imorgen. Men det er nesten lettere for meg å holde meg helt unna den skåla enn å ta litt...

 

God helg uansett. Kanskje treffes vi her inne i løpet av helgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er Suppegjøken! :D Heia-heia! Får du gangsperre i morgen så vet du at du har trent riktig B)

 

Er du virkelig SÅ disiplinert at du kun har vin ENTEN fredag eller lørdag? Jeg har gjerne noen glass både fredag OG lørdag.... og så et glass meg her og der ellers i uken! Kanskje jeg må roe ned på det inntaket..?

 

Vi har barnevakt i kveld - så det blir rett og slett en date på mannen og meg :wub: Ut å spise + noe i glassene. I kveld gir jeg litt blanke i Grete Roede -det er så sjeldent vi er ute sånn. Men har bestemt meg for fisk/skaldyr på menyen, så prøver nok å være LITT fornuftig allikevel. Men kjenner jeg har sykt lyst på en god irish coffee :rolleyes:

 

Nå knekkebrød-lunsj og så mer jobbing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Morena, det er ikke alltid jeg er så disiplinert. Jeg var det fjor når jeg gikk ned 12 kilo. Men så kom jo 8 av de (wæææææææ) tilbake igjen. Jeg har egentlig gjort det sånn at 1 flaske vin er lov i helgen. Så da kan det bli både fredag og lørdag, men hvis mannen min vil ha ettglass åpner jeg ikke en ny flaske på lørdag. For da blir det rester, og de går med på søndag....

Jeg drikker sjelden vin i uka. Det er bare hvis jeg er avgårde på konferanser el lign med jobb. For må jeg åpne en flaske er det fort gjort at det blir hver dag... Av den grunn har jeg heller aldri trelitere... :P

 

Som sagt har jeg jo 8 straffekilo å bakse med, eller sju nå da, for jeg har jo gått ned en hel kilo på en med.... :lol: Så det er tydelig at jeg kan dette i teorien, det er i praksis det skorter.... Men. Jeg gir ikke opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken!

 

Folk har nok ikke forsvunnet, men kanskje det går litt dårlig i en periode, og da kvier en seg litt...

 

Her er det både opp og ned.

 

Har vært på fjellet ei uke, hos venner på gård. Har hatt det helt nydelig, hos gjestfrie folk. De hadde bakt og styra, og er mat mennesker som begynner dagen med kaffe og bakst, før en stor frokost. Stor lunsjpakke på turen, og middager med dessert, bla a trollkrem...som er så godt. Og vin. Og kaffe m tradisjonsrike kaker på kveld.

 

Vekta toppa over 70 da jeg kom hjem...

Men er nedpå 68 igjen nå. Jaja, jeg ville ikke ha unnvære det heller.

Så nå er det noen stramme dager.

 

Men fikk en kjempestor gledelig overraskelse igår.

Har jo ikke dansa siden jul, da greide ikke knærne mer, og jeg ble jo anbefalt å skifte ut begge to, da de er utslitt.

 

Men har trena iherdig hos fysio, og styrka alle muskler rundt kneledd. Glucosamin har jeg tatt i 10 år, har hatt slitasje i 18...De funker ok nå å gå på tur med, med hensyn da, ikke bære tungt osv.

 

Men igår dansa jeg 6 takt sving i halvannen time! Det var så gøy å få svinga seg igjen! Kan du tenke deg, Tjorven!! Du som også danser mye.

 

Og ikke er de noe værre idag heller. Utrolig deilig. Kanskje en kan utsette operasjoner en god stund til.

 

Der kom det ennå en motivasjon for å få vekk fler kilo, man kan danse igjen!! Jippi!

 

Men noe vi alle har felles er dette at det skal være så vanskelig å få av de siste kilo, en rar mekanisme! Er det den fysiske kroppen som tviholder på siste rest, eller er det det psykiske som saboterer?

 

Jeg vet ikke. Lurer iblant på å melde meg på Easylife bølgen, opplegga på Puls(?), det bladet man får iblant. Men det er dyrt tror jeg. Og jeg går allerede på det lokale senteret her, spinning og styrke 2 gg i uka, og en time hos fysioterapeut. Og tur med hunden hver dag, ca en time.

 

Det er det man putter i munnen det er noe galt med...og antall ganger man gaper opp.

 

Godt å få være med i en sånn tråd, for selv om alder er forskjellig, er nok basis problemene de samme, og vi behøver felles støtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først snakker om vin, jeg og mannen skal på vinkveld i kveld. Vi skal alle ha med viner av den sorten vi selv liker, men når den åpnes skal alle smake vinen, slik blir vi kjent med viner som vi ikke kjenner til osv osv. Så det kan bli mye vin på meg i kveld, hviss jeg liker de da hehe, jeg gleder meg:)) Altså ingen GR- kost eller hold deg til max frimerker på meg i dag.

 

Jeg synes det er viktig å delta på de sosiale ting vi har lyst til uten å alltid telle kcal.

Når hverdagen kommer er det full skjerping igjen. Dersom det skulle bli en HV uke til pga dette ja så er det lenge til bikinisesongen hehe.

 

Støl kropp etter styrke har jeg ALLTID, og den varer nesten en hel uke, så noen ganger er det tungt å trene med støl kropp synes jeg, men det gjør sikkert godt. Det er jo liksom litt godt/vondt:)

 

God tur til deg Tjorven, kos deg med god mat og kjekke aktiviteter, spennende å høre når du er tilbake igjen.

 

Sekstito, kjekt å høre at du fikk danset igjen og at dine knær holdt dansen igjennom.

 

Ja dette er ett kjekt forum hvor vi skal hjelpe hverandre med tips og råd. Det hjelper meg å være her inne og å holde fokus når det ikke går så bra i kostveien.

 

God helg til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen, litt «flau» over å ikke ha vært så aktiv i det siste. Men det er vel som sekstito sier, at har en det dårlig, så kvier en seg litt. Selv om det er da en trenger et fellesskap. Men jeg tror at en kanskje ikke har lyst til å «syte», en vil vel helst vise frem et glansbilde? Ett «se hva jeg har fått til bilde…». Men jeg får bare svelge stoltheten og følelsen av ikke å klare målene mine, og «bosette» meg her inne.

 

Hvordan går det med deg Morena? Har du fått igjen litt overskudd etter at du sluttet med pillene? Det er noe herk ikke å ha overskudd. Jeg har nullstilt alle målene mine, både når det gjelder trening og mat ellers. Mål neste uke er rett og slett: NOK SØVN. Jeg skal legge meg senest 21.00, legge frem alt jeg trenger til neste morgen om kvelden, og skulle jeg våkne for tidlig, skal jeg bli i senga! Jeg har hatt slik et stress i det siste, det setter seg som smerter i hele kroppen, i tillegg til nesten ingen søvn. Kan legge meg kl. 23.00 og stå opp kl 04.00. Føler meg våken da, pussig nok. Så neste uke er viet til søvn og refleksjoner om hvorfor jeg er så stresset.

 

Bronzee: godtesuget går det rimelig bra med. Jeg tenker på det som med røykeslutten: Det er ikke ett alternativ. Jeg har en «dose» lørdagskvelden, ellers ikke. (Lørdag dag er verre å komme seg igjennom…. klarer ikke vente til kvelden kommer, og tyvsmaker alltid på snopet) Jeg spiser heller ikke tyggegummi eller sukkerfrie pastiller i uka. Tror det hjelper.

 

Hyggelig å høre fra deg igjen suppegjøken, det var dine ord i første innlegg som gjorde at jeg ønsket å følge denne tråden. Det var så gjenkjennelig det du skrev.

 

Tjorven45: Ha en riktig god tur, og velkommen tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mo9ca1: Oj - Det var enda mindre søvn enn meg på det verste! Men du er fornuftig som tar tak - håper du greier å gjennomføre det, slik at denne uken blir en uthvilt og god uke med overskudd. Og det sies jo at lite søvn = kilo i pluss....

Selv er jeg oppe 05.30 hver ukedag. Ofte er jeg ikke i seng før 23.30-24. Det blir for lite, rett og slett... Denne uka har jeg tenkt å følge deg! Men jeg har som mål å være i seng til 22.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å sette en strek over helga??? :angry:

Denne gikk skikkelig BAD, og jeg tror nesten jeg vet hva vekta kommer til å vise på onsdag.

 

Fredag:

Ut å spise - gikk ganske greit.

Ut å drikke - gikk IKKE greit!

 

Lørdag: - litt rusten etter kvelden før, og dårlig /ukritisk matlyst.

Med andre ord: dagen gikk skikkelig dårlig!

Søndag: -fortsatt litt i det dårlige sporet - til jeg PLUTSELIG tok tak. Da dro jeg med hele familien ut i skogen, og etterpå en time på treningsstudio. Men jeg tror ikke det er nok til å bøte på alt for mange alkoholenheter, dessert, minimalt med grønnsaker, frukt og vann....

 

Med andre ord: en skikkelig kræsjlanding!

 

Takk og pris for at det nå er mandag, ny uke, levering av Grete Roede-mat på døra -og NYE MULIGHETER!

 

Lykke til, alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å sette en strek over helga??? :angry:/>

Denne gikk skikkelig BAD, og jeg tror nesten jeg vet hva vekta kommer til å vise på onsdag.

 

Fredag:

Ut å spise - gikk ganske greit.

Ut å drikke - gikk IKKE greit!

 

Lørdag: - litt rusten etter kvelden før, og dårlig /ukritisk matlyst.

Med andre ord: dagen gikk skikkelig dårlig!

Søndag: -fortsatt litt i det dårlige sporet - til jeg PLUTSELIG tok tak. Da dro jeg med hele familien ut i skogen, og etterpå en time på treningsstudio. Men jeg tror ikke det er nok til å bøte på alt for mange alkoholenheter, dessert, minimalt med grønnsaker, frukt og vann....

 

Med andre ord: en skikkelig kræsjlanding!

 

Takk og pris for at det nå er mandag, ny uke, levering av Grete Roede-mat på døra -og NYE MULIGHETER!

 

Lykke til, alle sammen!!

Hei kan jeg spørre om noe ang GR-mat på døra. Er det nok mat til en familie med to voksne og to tenåringsjenter (de spiser normalt bra med mat)??? Jeg syns konseptet virker veldig bra!

Vennlig hilsen Enna i nabotråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kan jeg spørre om noe ang GR-mat på døra. Er det nok mat til en familie med to voksne og to tenåringsjenter (de spiser normalt bra med mat)??? Jeg syns konseptet virker veldig bra!

Vennlig hilsen Enna i nabotråden.

 

Enna - Hei på deg :D

Vi bruker dette når pappan er borte på jobb. Så den minste pakken (altså 3 dager i uken, duo) -er mer enn nok til oss. Vi er da 1 voksen + 2 barn (4+7 med god matlyst). Noen ganger slenger jeg på litt ekstra pasta eller noe jeg vet barna liker ekstra godt... Vi har altså ikke denne leveringen hver uke. Men jeg sparer på menyene, og vi gir karakter - slik at vi bruker menyene ellers også (bare at vi da må handle inn selv).

 

Bare spør hvis det er noe mer du lurer på, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Suppegjøken - sjef fordi du startet dette forumet :)

Godt å se deg her inne igjen.

 

Sekstito - Nei, regnet ikke med at du var blitt borte. Du er jo så flink og det er godt de 2 kiloene gitt fort ned, igjen.

Å så moro at kroppen godtok at du danset. For hva er vel bedre trim enn det og så moro. For meg er det rus så drikke vin og annet alkohol trenger jeg ikke.

Jeg er HØY på dans, sier jeg :)

Ja, du er jo veldig flink til å trene, så det er jo ikke der det ligger for deg.

Hadde jeg blitt hjemme fremover hadde jeg meldt meg på GR-kurs, jeg synes det er det som er mest nærliggende til noe jeg kan følge, resten av livet.

For jeg orker ikke en evig slanking med opp og ned og opp og ned og opp igjen i vekt.

Ang operasjon, må du ta den, uansett om du utsetter den?? VIst jeg hadde måtte, hadde jeg gjort det nå, for jo eldre en blir jo lengre tid tar det før en er leget igjen, og mer komplikasjoner blir det :) Men dette vet jo du i ditt yrke :)

Lykke til med både dans og knærne og maten :)

 

Ja, jeg bruker dere jeg og takket være tilbakemeldinger fra dere har jeg ikke gitt opp. For jeg ser på tilbakemelding som konstruktiv kritikk som gagner meg. Eller dere setter spørsmålstegn ved noe jeg kommer meg. Flott, forsett slik og jeg håper ikke dere synes jeg vare syter og klager...

 

Men har holdt meg unna litt siden onsdag, for siden da har vekta gått oppover og oppover, jeg har trent og danset og vekta opp og opp og lørdagsmorgen helt oppe på 74 kg...

På hytta i helga med mye stress og mas og for rundt og, ja, driver og pusser opp inne og litt vedlikehold ute. Så var litt alle steder men hadde med meg flinke folk som jobbet jevnt og trutt.

På vekta i dag er det plutselig nede på 72.8 kg.

Så kanskje det går nedover igjen, nå. Så det var "mensen" som gjorde disse hoppene på vekta...

 

I dag er det klesvask og pakking... skal bli så godt å komme bort litt... 3 uker og jeg gleder meg.

Takk skal dere ha for god -tur hilsningene.

Håper jeg går ned i vekt der nede, for sammen med andre kjeder en seg ikke, og da går en ikke å småspiser hele tiden.

Det er Tjukkasgjengen der nede, også. Treningsstudio. Med veileder en måned, 2 ganger i uka, koster det 800 kr, så kanskje jeg henger meg på det :) 800 kr for 3 uker er jo billig, også, og da kommer jeg i gang, igjen :)

Dette blir kanskje mitt nye liv hver vinter fremover... spennende :)

 

God dag videre og lykke til med ukestarten og veiinga etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Vekta var ikke god i morges. Jeg nekter å skrive det kiloet opp, inn i oversikten min. Skal veie meg i morgen tidlig, og håpe på godt vær.

 

Jada, jeg vet at en bare lurer seg selv, men det er som et slag i magen når en jobber som en helt, holder seg borte fra søte saker og hvitt brød, holder seg innenfor anbefalt kalorimengde hele uka, og skal etter regnskapet (som blir skrevet pinlig nøye)ha gått ned en halv kilo. Og så går man OPP 1 kilo!!

 

Tror det er mye vann i kroppen, ringene mine sitter som støpt. Så i dag har jeg fulgt mitt eget råd og drukket vann. I massevis. :lol:

 

La meg kl. 21, og sov nesten sammenhengende til 05.30. Tror kanskje det var mer eller mindre koma...

 

Tjorven: -Så bra at vekta går nedover! Gratulerer! :D Det høres så spennende ut med reisen din, håper du får tid til å trene, og kose deg riktig masse i tillegg.

 

Morena: GR-mat på døra... Er det bare for de i urbane strøk? :unsure:

har ikke hørt om dette før..

 

 

(Forresten enig med deg - vi setter en stor strek over helga og starter med blanke ark og lilla fargestifter i dag! :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mo9ca1!!! Hjelpemeg - godt noen satte ord på det for meg! Snek meg opp på vekta i morges, og trodde jeg skulle besvime. Nesten 1 kg opp her også. Men heldigvis kan "MYE" skje til i morgen, som er den ordentlige veiedagen. Men fra spøk til alvor. Slike helger i utskeielsens tegn er faktisk ikke verdt slitet som kommer i ettertid. I alle fall ikke for meg!

 

Blanke ark og lilla fargestifter kan jeg like ;)

 

Mannen min reiser i dag - så nå er det hjemmetrening som er trikset hos meg. Suste rundt med rockeringen i går - i dag må jeg nok bare dra fram steppen (hvis jeg finner den under alt støvet!) Klokka er nå 09.00, og jeg har fått i meg en liter vann allerede - godt i gang med dagen, med andre ord!

 

Grete Roede -mat på døren er forresten gjennom Godt Levert. Er jo masse annonser om det her på siden B) Og tror de leverer ganske mange steder (PS: jeg bor ikke i storbyen!)

 

Nei - la oss brette opp ermene (vi som har vært litt slappe). Vi SKAL jo greie dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

 

Ja, lilla er en fiin farge :D

 

I dag vistes det 72.5 kg på vekta. 0,5 kg bortevekk. :D

 

Søvn ikke like bra. Våknet i halv 4 tiden og lå leenge før jeg sovnet, og fikk en liten time før vekkerklokka ringte. Gjett to ganger hvem som var bøttetrøtt da!

 

Satt og funderte på hva som gjorde at jeg våknet og hva som holdt meg våken, og kom til den erkjennelsen at det var fordi jeg var varm. Løsning: Kjøpe ny tynn dyne i dag, og håpe at det ikke er overgangsalderen som starter....

 

Jeg hadde store planer om trening og rockering jeg og, men har lovet meg selv at denne uka skal jeg slappe av og kun konsentrere meg om hvile og søvn.

 

Neste uke derimot... :P

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink med søvnen også da, med andre ord, Mo9ca1. Lykke til med ny dyne :P

 

Jeg skule vel legge meg 22.00, sa jeg ikke det...?

VEl. Den var 23.00 før jeg var i seng, og over 24.00 da jeg sist så på klokka.... Skjerping!

Men minsten var ikke spesielt samarbeidsvillig i går, så de ble ikke skikkelig kveld på meg før kl var over ni... :o Gjesp!

 

Prøver igjen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med ny dyne :P

 

Jeg skule vel legge meg 22.00, sa jeg ikke det...?

 

 

 

Ikke glem at du skal tidlig i seng da morena :P

 

Ny dyne innkjøpt,tynn sommer dundyne til 50% - skal bli spennende å se hva som skjer. (Har allerede "prøvd" den litt på sofaen... - så den funker den.. :mellow: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Grete Roede -mat på døren er forresten gjennom Godt Levert. Er jo masse annonser om det her på siden B) Og tror de leverer ganske mange steder (PS: jeg bor ikke i storbyen!)

 

 

 

Juhuu de leverer her hos oss og. Var ikke klar over dette tilbudet. Greit å vite om. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først snakker om vin, jeg og mannen skal på vinkveld i kveld.

 

 

Støl kropp etter styrke har jeg ALLTID, og den varer nesten en hel uke, så noen ganger er det tungt å trene med støl kropp synes jeg, men det gjør sikkert godt. Det er jo liksom litt godt/vondt:)

 

 

Hei Bronzee, jeg er så spent på å høre om den vinkvelden din. Det hørtes så koselig ut! Var det mange spennende viner, eller de "samme gamle"? Jeg er langt fra noen vinkjenner, men setter pris på godt drikke i godt selskap :lol:

 

Jeg er antagelig ikke flink nok når det gjelder styrke. Jeg er støl etter første kanskje andre treninga, når jeg har hatt opphold, men så er det greit. Det var noen som sa at det er når man blir støl man vet man har trent godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

 

Lykke til på vekta dere som har veiedag i dag. Krysser fingrene for dere.

 

Min vekt var ned nye 400 g. til i dag. (ja jeg vet at man ikke skal veie hver dag, men jeg følte meg som en 4 åring med trass på mandag; vil ikke, vil ikke, vil ikke godta dette!!)

 

Så nå er jeg 100 gram opp i forhold til forrige mandag. Ikke bra det heller men MYE bedre enn 1 kilo opp.

 

Fortsatt håp om å nå neste måneds mål altså. Det så svart ut noen dager. Men slik er livet. Opp og ned.

 

Når det gjelder søv, så våknet jeg kl. 4 igjen i natt. jeg sovnet igjen heldigvis, og sov til klokka ringte. Våknet ikke fordi jeg var varm, takket være ny koselig og deilig dyne, men antagelig pga. vanen. Håper dette retter seg iløpet av uken. Neste uke tenkte jeg at jeg kunne få lov å legge meg kl 22. :D

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å legge deg tidlig, Mo9ca1!

Her var jeg i seng til 21.40 - men så "Annika Bengtzon" på ipaden til litt over 22.30. Allikevel innenfor, tenker jeg... B) Men det var jo ikke med i den beregningen at minstemann skulle våkne kl 04.45! Jizez. Kan de ikke bare sove og nye det? Han er 4 år - og har knapt nok hatt en normal natt i hele sitt liv. Han har 2 stk foreldre på "sparebluss" :o

 

Jeg sjekket vekta i dag - for det er jo veiedag. Men jeg tro faktisk jeg nekter å skrive det. Skal føre det inn på tikceren - til skrekk og advarsel til meg selv.

 

Hadde SÅ dårlig matlyst til middag i går -så fikk ikke i meg nok tror jeg. Det ga jo et suuuug hele kvelden. Så jeg la meg både sulten og sint!

 

Men OK - det er onsdag, sola skinner og jeg skal legge meg tidlig i kveld! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei damer.

 

Ja, da er det onsdag og veiedag og jeg er endelig under vekta jeg var for 2 uker siden.

Min vektøkning er ikke pga matinntak og andre utskeielser, vet bare ikke hvorfor den over natta hopper opp en kilo og så en ny kilo.

Har i løpet av siste uke vært helt oppe i 74 kg, ja, nesten så jeg ga opp da, men vet at jeg ikke trives med meg selv, slik jeg er nå, så det er bare å stå på.

 

Ligger fortsatt på et snitt i uka på 1800 kcal i inntak og forrige uke trente jeg 15,3 TP, og hadde 9800 skritt i snitt.

 

Disse første 2 dagene har jeg 1900 kcal i inntak og 3,6 TP og gått ned 600 g. Siden mandag 600 g, og 1,6 kg siden lørdagsmorgen.

 

Ser at dette faktisk bli 0,5 kg i uka, disse 5 ukene, så i snitt, fordi en ikke gir opp, blir det jo bra :D YES YES YES - 2,4 kg på 5 uker :D

 

Ja, jeg er flink til å veie meg hver dag ;) så blir rart om noen dager og ikke få veid seg i det hele tatt. Men får ta med meg ei kontrollbukse. Som helst skal bli større og større.

 

Mitt mål før jeg dro var jo 70 kg, men det klarer jeg ikke.

Men håper jeg ser 71-tallet i løpet av noen dager...

 

Dere må jo skrive ned vekta. Så ser dere og alle andre, at vi gir ikke opp, selv om det går litt opp...

Som dere ser ang meg, så går det ned og opp og ned, igjen

 

God dag videre og lukke til med veiing, når dere har den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ser at dette faktisk bli 0,5 kg i uka, disse 5 ukene, så i snitt, fordi en ikke gir opp, blir det jo bra :D YES YES YES - 2,4 kg på 5 uker :D

 

 

 

HERLIG !!

 

Gratulerer!

 

Det var vel fortjent, og en motivasjon til meg om å fortsette selv om det kjennes tungt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å legge deg tidlig, Mo9ca1!

 

 

Flink og flink fru blom.

 

Jeg går og legger meg kl 21-ish. Mandag kom jeg først på leggetiden min da klokka var kvart over ... :blink:

 

 

Men øvelse gjør mester :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! Eh, tror jo vi er bare damer iallfall... :)

 

En halv kilo ned fra sist uke. Det er intet mindre enn et mirakel, for jeg har ikke vært flink. Vil visst ikke dette nok jeg. Selv om jeg kjenner at buksene strammer og skulle ønske de ikke gjorde det. Likevel dytter jeg innpå ting jeg ikke skal. Blæh! :(

 

Men, nå har jeg spist sunn middag, laks og grønnsaker, har vært flink idag egentlig. Skal på trening etterpå, på noe som heter Get in shape. Så får vi se da, om det er det somslal til. Haha... Men det blir spennende å se hva pulsklokken viser av forbrente kcal etterpå.... :P

 

Hvorfor, hvorfor, hvorfor skal dette være så forbasket vanskelig? :blink:

 

Sorry at jeg sutrer. Dere trenger ikke verken trøste meg (har jo fint fått meg oppi dette selv....) eller svare, hvis ikke dere har lyst. Jeg måtte bare få det uuuuuut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...